Liian hoikka nainen?

Anonyymi

17

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rebecca on kyl kovin hoikka nainen. Mulla ei ole noin laihoja reisiä ollut edes teini-iässä, jolloin olin alipainoinen ja anemiakin vaivasi.

Miehet ei varmaan tykkää laihoista, kun ne on niin "vinttikoiria" tai what ever, mutta minä tykkäisin olla 70 v. Joanna Lumley tai niinku Vanessa, vaikka hän mua pari vuotta nuorempi onkin:
      https://twitter.com/MyGrindelwald/status/1288843102678061056

En ole koskaan ollut noin laiha kuin kumpikaan, mutta silti minusta kovasti kauniita ovat:)

• Anonyymi

Ei voi olla tulematta mieleen "patsyn" rooli. :D tuolla lienee geeneissä ja 60-luvulla kroppansa kyllästäneissä lisäaineissa. - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Ei voi olla tulematta mieleen "patsyn" rooli. :D tuolla lienee geeneissä ja 60-luvulla kroppansa kyllästäneissä lisäaineissa. - cu-

Ootko kattonut sen matkaohjelmia, missä 70 ikäisenä höseltää menemään, nytkin tulee parilta kanavalta? Vaikuttavaa:)
        En tiedä mitä on syönyt, juonut tai nauttinut, mutta minä haluan olla noin elävä tuossa iässä:D

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Ootko kattonut sen matkaohjelmia, missä 70 ikäisenä höseltää menemään, nytkin tulee parilta kanavalta? Vaikuttavaa:)
        En tiedä mitä on syönyt, juonut tai nauttinut, mutta minä haluan olla noin elävä tuossa iässä:D

Juu. Venäjän kierroksella taisi mennä muutama vodka alas. :D joskus käynyt mielessä, onko tuon puhetyyli luonnollinen vai näyttelemisen koulimaa, kuitenkin, kuuluu luokkaan ikinuoret, vähän kuin vaikkapa rollarit. - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Juu. Venäjän kierroksella taisi mennä muutama vodka alas. :D joskus käynyt mielessä, onko tuon puhetyyli luonnollinen vai näyttelemisen koulimaa, kuitenkin, kuuluu luokkaan ikinuoret, vähän kuin vaikkapa rollarit. - cu-

No tottakai meni, herranen aika:D Kyllä se lienee aika oma puhetyyli. Vaikea kuvitella, että se miehelleenkään piipittää tai kälättää.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

No tottakai meni, herranen aika:D Kyllä se lienee aika oma puhetyyli. Vaikea kuvitella, että se miehelleenkään piipittää tai kälättää.

Tykkäsin muuten hänen asenteestaan, kun kertoi jossain, että ei näiltä dokumentaarisilta matkoiltaan miehelleen soittele tai tekstaile, lähettää vain postikortin:) Postikortti on hyvä, siinä on tunnelmaa:)

• Anonyymi

Tykkäsin muuten hänen asenteestaan, kun kertoi jossain, että ei näiltä dokumentaarisilta matkoiltaan miehelleen soittele tai tekstaile, lähettää vain postikortin:) Postikortti on hyvä, siinä on tunnelmaa:)

Kertoo luottamuksellisista väleistä, äkkiseltään. Kortti on mukava, "fyysinen" tervehdys. Vieläköhän nykyään korttikauppa mahtaa käydä. Tuntuu nykyään liian "helpolta" vain ottaa känny ja tikuttaa muutama sana tuosta vain toiselta puolelta "jokkee". Korttien kuvituskin on joskus kaunista. Ostin aikoinaan muutaman kortin itselleni, olivat jonkun japsifotarin luontokirjasta erotettuja sivukuvia. Kauniita mustavalkokuvia metsän siimeksistä. - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Kertoo luottamuksellisista väleistä, äkkiseltään. Kortti on mukava, "fyysinen" tervehdys. Vieläköhän nykyään korttikauppa mahtaa käydä. Tuntuu nykyään liian "helpolta" vain ottaa känny ja tikuttaa muutama sana tuosta vain toiselta puolelta "jokkee". Korttien kuvituskin on joskus kaunista. Ostin aikoinaan muutaman kortin itselleni, olivat jonkun japsifotarin luontokirjasta erotettuja sivukuvia. Kauniita mustavalkokuvia metsän siimeksistä. - cu-

Niin minustakin. Että toinen luottaa ja jaksaa odottaa korttia, jossa on harkitut sanat, omin käsin kirjoitettuna ja korttikin valikoitu ja mietitty. Edelleenkin itse lähetän muutaman kortin matkoilta, mutta vähenemään päin se on. Korttivalikoimakin suppenee joka paikassa. Kun olin parikymppinen, saatoin etsiä pitkään jotain hienoa mustavalkoista korttia jollekin tärkeälle. Halusin ,että se kortti kuvastaa kaikkea, mitä sillä hetkellä koen. Nykyään jos joku saa kortin postissa, on ihan, että okei, mikäs juttu tää on?

• Anonyymi

Niin minustakin. Että toinen luottaa ja jaksaa odottaa korttia, jossa on harkitut sanat, omin käsin kirjoitettuna ja korttikin valikoitu ja mietitty. Edelleenkin itse lähetän muutaman kortin matkoilta, mutta vähenemään päin se on. Korttivalikoimakin suppenee joka paikassa. Kun olin parikymppinen, saatoin etsiä pitkään jotain hienoa mustavalkoista korttia jollekin tärkeälle. Halusin ,että se kortti kuvastaa kaikkea, mitä sillä hetkellä koen. Nykyään jos joku saa kortin postissa, on ihan, että okei, mikäs juttu tää on?

Eipä sitä oikein enää "äly"kulttuurissa osata arvostaa saatikka hyvää käsialakirjoitusta. Saaja ei välttis hoksaa, mitä toinen on sillä hetkellä korttia laatiessaan miettinyt. Siinähän se muun postin kanssa nakataan keittiön pöydälle. - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä sitä oikein enää "äly"kulttuurissa osata arvostaa saatikka hyvää käsialakirjoitusta. Saaja ei välttis hoksaa, mitä toinen on sillä hetkellä korttia laatiessaan miettinyt. Siinähän se muun postin kanssa nakataan keittiön pöydälle. - cu-

Itselläkin käsiala rapistunut..Sain aikoinaan 90-luvulla itseltään Tove Janssonilta omistuskirjoituksen Muumilaakson tarinoihin. Siinä vasta oli kaunis käsiala.🖤 Saati sitten sen omistuskirjoituksen muu arvo. Muistan kun Tove istui kirjakaupan pöydän takana ja tais juoda viskiä jäillä, virnisteli hyväntuulisesti kuin pikku Myy. Vaikka varmasti rasitti se ihmispaljous ja jonotus omistuskirjoituksiin.

• Anonyymi

Itselläkin käsiala rapistunut..Sain aikoinaan 90-luvulla itseltään Tove Janssonilta omistuskirjoituksen Muumilaakson tarinoihin. Siinä vasta oli kaunis käsiala.🖤 Saati sitten sen omistuskirjoituksen muu arvo. Muistan kun Tove istui kirjakaupan pöydän takana ja tais juoda viskiä jäillä, virnisteli hyväntuulisesti kuin pikku Myy. Vaikka varmasti rasitti se ihmispaljous ja jonotus omistuskirjoituksiin.

Sinulla on sitten collectors edition:) vanhemmalla/menneillä sukupolvilla oli usein kaunis käsiala. Olen joskus sellaista nähdessäni pysähtynyt ihailemaan sitä, ja se on samanlaista kannesta kanteen. On ollut toteutumaton haave opetella samanlainen tyyli. Jansson taisi vaikuttaa aikas maanläheiseltä ihmiseltä. - cu-

• Anonyymi

Miesten mielestä ei ole olemassa liian laihaa naista. Tosin ne ei voi lisääntyä, mutta ei haittaa. Kunhan on laiha ja reikä, mihin panna - se riittää.

• Anonyymi

Ei ole liian laiha. Hänen ruumiinrakenne on hoikka. Liian laiha on anorektikko, jolloin kylkiluut törröttää ja posket ovat kuopalla. Rebecca näyttää ihan terveeltä ja harmi, jos häntä on kiusattu.

• Kyllä Rebecca tänne korpi kämppään Piiaksi sopisi 👍
      Kroppaakin kelpaisi katsella 👍 Ja naamaa kans.
      Päässäkin tuntuisi olevan muutakin kuin hiukset 👍

• Minusta hän on hyvin kaunis kuin hän sanoi vastaavasti myös minulle on tultu ihan kasvotusten sanomaan” laihduta ja tuu takas sitten”ja ihan tuntematon mieshenkilö, miksi ihmeessä menisin sellaisen vuokseen takaisin.

Sinäänsä ylipaino pitää ihmiset loitolla jotka ovat riippuvaisia toisen ulkonäöstä miten sellainen ihminen kanssa pystyy arvokkaasti joka arvostelee negatiivisesti ulkonäköä sehän on kidutusta hengisesti.

• Anonyymi

Sopivan kokoinen, ei yhtään liian laiha

• Anonyymi

Thai tyttöystäväni painaa 41 kiloa, toki pituuttakaan ei ole kuin 157, mutta hän on juuri sopivan kokoinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      189
      1316
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe