Voisitko seukata

Anonyymi

Sukupuolettoman kanssa?

-flowersreally-

23

<50

Äänestä

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kompa?

• Anonyymi

Sukupuolettoman? Mikä se on?

• Kaikilla on fyysinen ja biologinen sukupuoli (mies tai nainen), mutta sukupuoli-identiteetti voi olla myös sukupuoleton. Ja kysymykseen vastaan arvatenkin, että voisin.

Voisin seurustella miehen tai naisen kanssa, jolla on sukupuoleton identiteetti. Tai transsukupuolinen sukupuoli-identiteetti tai Cis sukupuoli-identiteetti.

• No minusta sukupuoli kyllä selviää, kun kurkkasee pöksyihin. 😂

Se, että minkälainen on sitten identiteetiltään muuten, on muutenkin se mikä on tärkein. Ja se on vaan sopiva. Hän voi olla nainen joka on miesmäinen tai naismainen, mutta seksuaalinen suuntautuminen mulla määrittää sitten sen, että sukupuoleltaan, siltä fyysiseltä osastoltaan on oltava nainen. 😊 Pikku veijari killumassa siellä housunpuntissa ei oikein nappase.

Ja sukupuolensa fyysisesti miehestä naiseksi vaihtaneiden kanssa en ole tiedettävästi ole ollut juttusilla. Mutta mitä olen heitä jossain muualla nähnyt, on yleensä ongelmana se, että heidän täytyy jotenkin korostaa feminiinisyyttään. Ja voi olla, että isoon luustoon ja raamikkuuteen sellainen on teennäistä, mikä sotkee mun kemiat.... mutta sehän käy myös raamikkaan feminiinisyyttään korostavan alkuperäisenkin naisen kohdalla, että se ei ole syrjintää, vaan mun omasta päästä kumpuavaa ”kemiaa”. 🤔

• Anonyymi

aika ikävää mistä ja millai se pissaa kun ei ole kikkeliä eikä pimppiä ja kun katsoo häntä niin ei muistuta mitään ei miestä ei naista ja vartalo sta ei huomaa onko mies vai nainen ja kun sille puhuu niin ei tiedä onko mies vai nainen ja miten rakastee sen kanssa kun se ei tunne vetoa mieheen eikä naiseen eikä sillä ole sukupuoli elimiä

• Anonyymi

Sukupuolettomalla tarkoitetaan identiteettiä. Ei pissavälineitä.

• Anonyymi

En kyllä voisi.

• Jos jonkun lajin sukupuolia on vain yksi, on se aina tietenkin naaras.

No, jos tuolta puolisolta poistettaisiin sukupuolielimet, niin enhän mä sitä jättäisi. Tietenkään.

• Anonyymi

No totta kai jättäisit. Tuollainen viiksivallu ja palstan kovin panomuija.

• Anonyymi kirjoitti:

No totta kai jättäisit. Tuollainen viiksivallu ja palstan kovin panomuija.

Sinäkö sen päätätkin..😯

• En varmaankaan voisi. Sukupuolellisenkin kanssa olisi siinä ja siinä, vaikka olisi naisellinen sekään ei ehkä vielä riittäisi kun on ne muutkin luonne- ym. seikat siinä.

• Anonyymi

Vittu näit nykyajan hapatuksia. oi voi. Sukupuoleton hah mitä vielä.

• Anonyymi

Just näin.

• Anonyymi

Se että kokee olevansa hattiwatti tai kenguru, ei tarkoita että on sellainen, sillä kokemus on vain subjektiivista.

• Anonyymi

Lopun ajan merkki, kun naiset haluaa miehisen lihaksikkaan vartalon, androgyynin vartalon. Jumala teki naisesta naisellisen näköisen, syntiä kasvattaa lihaksia.

• Anonyymi

Kato miehet löystyvät ja naiset kovenevat, voihan ruipelo alkaa suhteen naiseksi.

• Anonyymi

Miksei? "Vähän" riippuu millainen ihminen tämä sukupuoleton on.

Nyt kuitenkin seurustelen miehen kanssa, jo 10v täynnä. Tuttavani seurustelee muu sukupuolisen kanssa. Sitä ei tietäisi, ellei olisi kerrottu.

• Anonyymi

Aloitus on epäkorrekti, Suomen lain mukaan ihminen luokitellaan mieheksi tai naiseksi?

AsianVierestä

• Anonyymi

Jos sitä saa panna, mulle on ihan yks ja hailee, miksi se itteensä nimittää, olkoot vaikka metsäntonttu mun puolesta. Ei siihen tartte muitten lupaa kysellä, kukin eläköön omaa elämäänsä, siihen ei pitäisi olla kellään nokan koputtamista.

• Anonyymi

Nainen tai transnainen. Sellainen, jota saa kutsua tulevaisuudessa vaimoksi.

• Anonyymi

Eihän sellaisia ole olemassa.

Tai no, onhan niitä joitain hermafrodiitteja, mutta wikipedian mukaan niitä on vain 0,0012% ihmisistä, ja aika monet niistä on kuitenkin leikattu jommaksi kummaksi, joten sellaiseen harvemmin törmää.

• Anonyymi

'sukupuoleton"on satuolento. Jumala ei tee virheitä, hänen jälkiään ei voi korjata. ❄️

• Anonyymi

Lopetetaan siis kaikki sairaanhoito! Ei saa pelastaa keskosia, ei syöpään sairastuneita, koska kaikki on Jumalan tahtoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      10
      1749
    2. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      167
      1088
    3. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      963
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      73
      835
    5. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      63
      788
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      75
      751
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      22
      686
    8. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      69
      661
    9. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      138
      657
    10. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      42
      609
    11. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      62
      606
    12. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      588
    13. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      120
      580
    14. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      44
      539
    15. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      538
    16. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      48
      519
    17. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      38
      519
    18. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      40
      503
    19. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      30
      493
    20. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      20
      488
    Aihe