Sukupuolettoman kanssa?
-flowersreally-
Vastaukset 23
- Anonyymi
kompa?
- Anonyymi
Sukupuolettoman? Mikä se on?
Kaikilla on fyysinen ja biologinen sukupuoli (mies tai nainen), mutta sukupuoli-identiteetti voi olla myös sukupuoleton. Ja kysymykseen vastaan arvatenkin, että voisin.
Voisin seurustella miehen tai naisen kanssa, jolla on sukupuoleton identiteetti. Tai transsukupuolinen sukupuoli-identiteetti tai Cis sukupuoli-identiteetti.No minusta sukupuoli kyllä selviää, kun kurkkasee pöksyihin. 😂
Se, että minkälainen on sitten identiteetiltään muuten, on muutenkin se mikä on tärkein. Ja se on vaan sopiva. Hän voi olla nainen joka on miesmäinen tai naismainen, mutta seksuaalinen suuntautuminen mulla määrittää sitten sen, että sukupuoleltaan, siltä fyysiseltä osastoltaan on oltava nainen. 😊 Pikku veijari killumassa siellä housunpuntissa ei oikein nappase.
Ja sukupuolensa fyysisesti miehestä naiseksi vaihtaneiden kanssa en ole tiedettävästi ole ollut juttusilla. Mutta mitä olen heitä jossain muualla nähnyt, on yleensä ongelmana se, että heidän täytyy jotenkin korostaa feminiinisyyttään. Ja voi olla, että isoon luustoon ja raamikkuuteen sellainen on teennäistä, mikä sotkee mun kemiat.... mutta sehän käy myös raamikkaan feminiinisyyttään korostavan alkuperäisenkin naisen kohdalla, että se ei ole syrjintää, vaan mun omasta päästä kumpuavaa ”kemiaa”. 🤔- Anonyymi
aika ikävää mistä ja millai se pissaa kun ei ole kikkeliä eikä pimppiä ja kun katsoo häntä niin ei muistuta mitään ei miestä ei naista ja vartalo sta ei huomaa onko mies vai nainen ja kun sille puhuu niin ei tiedä onko mies vai nainen ja miten rakastee sen kanssa kun se ei tunne vetoa mieheen eikä naiseen eikä sillä ole sukupuoli elimiä
- Anonyymi
Sukupuolettomalla tarkoitetaan identiteettiä. Ei pissavälineitä.
- Anonyymi
En kyllä voisi.
Jos jonkun lajin sukupuolia on vain yksi, on se aina tietenkin naaras.
No, jos tuolta puolisolta poistettaisiin sukupuolielimet, niin enhän mä sitä jättäisi. Tietenkään.- Anonyymi
No totta kai jättäisit. Tuollainen viiksivallu ja palstan kovin panomuija.
Anonyymi kirjoitti:
No totta kai jättäisit. Tuollainen viiksivallu ja palstan kovin panomuija.
Sinäkö sen päätätkin..😯
En varmaankaan voisi. Sukupuolellisenkin kanssa olisi siinä ja siinä, vaikka olisi naisellinen sekään ei ehkä vielä riittäisi kun on ne muutkin luonne- ym. seikat siinä.
- Anonyymi
Vittu näit nykyajan hapatuksia. oi voi. Sukupuoleton hah mitä vielä.
- Anonyymi
Just näin.
- Anonyymi
Se että kokee olevansa hattiwatti tai kenguru, ei tarkoita että on sellainen, sillä kokemus on vain subjektiivista.
- Anonyymi
Lopun ajan merkki, kun naiset haluaa miehisen lihaksikkaan vartalon, androgyynin vartalon. Jumala teki naisesta naisellisen näköisen, syntiä kasvattaa lihaksia.
- Anonyymi
Kato miehet löystyvät ja naiset kovenevat, voihan ruipelo alkaa suhteen naiseksi.
- Anonyymi
Miksei? "Vähän" riippuu millainen ihminen tämä sukupuoleton on.
Nyt kuitenkin seurustelen miehen kanssa, jo 10v täynnä. Tuttavani seurustelee muu sukupuolisen kanssa. Sitä ei tietäisi, ellei olisi kerrottu. - Anonyymi
Aloitus on epäkorrekti, Suomen lain mukaan ihminen luokitellaan mieheksi tai naiseksi?
AsianVierestä - Anonyymi
Jos sitä saa panna, mulle on ihan yks ja hailee, miksi se itteensä nimittää, olkoot vaikka metsäntonttu mun puolesta. Ei siihen tartte muitten lupaa kysellä, kukin eläköön omaa elämäänsä, siihen ei pitäisi olla kellään nokan koputtamista.
- Anonyymi
Nainen tai transnainen. Sellainen, jota saa kutsua tulevaisuudessa vaimoksi.
- Anonyymi
Eihän sellaisia ole olemassa.
Tai no, onhan niitä joitain hermafrodiitteja, mutta wikipedian mukaan niitä on vain 0,0012% ihmisistä, ja aika monet niistä on kuitenkin leikattu jommaksi kummaksi, joten sellaiseen harvemmin törmää. - Anonyymi
'sukupuoleton"on satuolento. Jumala ei tee virheitä, hänen jälkiään ei voi korjata. ❄️
- Anonyymi
Lopetetaan siis kaikki sairaanhoito! Ei saa pelastaa keskosia, ei syöpään sairastuneita, koska kaikki on Jumalan tahtoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101749
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671088Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.262963- 73835
- 63788
- 75751
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22686Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69661Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138657- 42609
- 62606
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32588Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?120580Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.44539- 55538
- 48519
- 38519
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40503- 30493
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20488