Miksi sinkkunaisista ei halua, että kumia käytetään.
Olen lukenut nettiä, missä naiset toitottavat ettei ennen parisuhdetta ja tautitestejä ilman kumeja anneta. Eronneena uusiosinkkuna ehdotin tinderistä tavatuille treffikumppaneille kumin käyttöä, mutta suuri osa oli, ettei halua käyttää (perusteet tasoa "mä syön pillereitä.. eihän sulla ole mitään", "ne on nyt vähän kaukana ei kai meidän tarvii" .. tai muuta vastaavaa). Eipä siinä - miestä nyt ei suorastaan tarvitse pakottaa paljaalla laittamaan, koska tuntuu paljon paremmalta, mutta en silti täysin ymmärrä naisten ajatusmaailmaa tässä. En ole enään kumista puhunut, ettei tule nuivia naamoja. Lopputulos on että 8/10 naisesta haluaa paljaalla loppuun asti. Tuntuu se hyvältä, eikä tauteja ole ollut, mutta…
Olen vaan ihmetellyt miksi näin? Ei todellisuus ja vauva.fi jutut oikeen kohtaa…
Sinkkunaiset eivät tykkää kondomista
49
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kun en minkäänlaatuisista yllätyksistä välitä, niin sanon aina että kumilla tai ei ollenkaan.
T. Mies- Anonyymi
Parempi on vaan kahvitella 😋☕️
- Anonyymi
Provo.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Itse en ole 10 vuoteen käyttänyt kortsua ja naiset on mieluummin ottaneet ilman ehkäisyä munan sisään kuin olisivat puutteessa. Tuntuu vaan niin paljon luonnollisemmalta tehdä asiat niin kuin luonto on tarkoittanut ja muoviakin säästyy,
- Anonyymi
Koetko tuon ylpeilyn aiheena? Siinä onkin vuosien aikana saanu kerättyä itseensä vaikka mitä tauteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko tuon ylpeilyn aiheena? Siinä onkin vuosien aikana saanu kerättyä itseensä vaikka mitä tauteja.
Kävin vuosi sitten sukupuolitautitestissä ja puhdasta näytti. Mielestäni en ylpeillyt vain kerroin luonnollisen ja ekologisen tavan hoitaa asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin vuosi sitten sukupuolitautitestissä ja puhdasta näytti. Mielestäni en ylpeillyt vain kerroin luonnollisen ja ekologisen tavan hoitaa asiat.
Kukin tekee kuinka parhaaksi näkee.
Eiköhän testeissä olekin hyvä käydä, jos paljon irtosuhteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin tekee kuinka parhaaksi näkee.
Eiköhän testeissä olekin hyvä käydä, jos paljon irtosuhteita.Sellainen 10-20 ollut vuosittain. Tänä vuonna tulee enemmän kun tinderistä alkoi koronan alun jälkeen löytymään himokkaita naisia paljon, kun baarit olivat kiinni. En ole koronaa saanut edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen 10-20 ollut vuosittain. Tänä vuonna tulee enemmän kun tinderistä alkoi koronan alun jälkeen löytymään himokkaita naisia paljon, kun baarit olivat kiinni. En ole koronaa saanut edes.
Mahtavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen 10-20 ollut vuosittain. Tänä vuonna tulee enemmän kun tinderistä alkoi koronan alun jälkeen löytymään himokkaita naisia paljon, kun baarit olivat kiinni. En ole koronaa saanut edes.
Voit olla oireeton herpes tartuttaja siinä missä koronankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit olla oireeton herpes tartuttaja siinä missä koronankin.
suojaamaton yhdyntä silti parasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Varsinkin nuorista18-21v naisista monet ovat olleet haltijoissaan seksin jälkeen kuinka hyvältä paljaalla tuntui ja monet saivat esimmäisen orgasmin miehen kanssa myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Varsinkin nuorista18-21v naisista monet ovat olleet haltijoissaan seksin jälkeen kuinka hyvältä paljaalla tuntui ja monet saivat esimmäisen orgasmin miehen kanssa myös.
sinähän oot kunnon panomies. vai setämies, ettei vaan alaikäisiäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinähän oot kunnon panomies. vai setämies, ettei vaan alaikäisiäkin
Nuorempana panin 16-17v tyttöjä ja viisastuin sen verran, etten niihin enään koske. Niistä tulee vain ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorempana panin 16-17v tyttöjä ja viisastuin sen verran, etten niihin enään koske. Niistä tulee vain ongelmia.
Setämies ei osaa edes kirjoittaa äidinkieltään oikein:
* haltiJoissaan
* enääN
Olen havainnut, että huonosti suomen kieltä kirjoittaviin miehiin ei kannata tuhlata aikaansa eikä vaivaansa. Ovat poikkeuksetta aikamoisia tomppeleita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs ikäinen setä siellä kirjoittelee?
- Anonyymi
Täällä palstallahan on sit melkoinen komistus ja vielä lauantai iltana.
Eikö pitäs olla panemassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskonut tuosta mitään 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo neitsytpoika.
- Anonyymi
No kyllä se suojakumi pitää olla, ettei jää naisen pimeron tuoksut vehjekseen.
- Anonyymi
Pesetkö vehjettäsi muutenkaan?
- Anonyymi
Miksi haaskaisit rakkautta muihin kuin omaan vaimoon.Tämän ajan moderni meno
aiheuttaa rajun alastulon ja mielenterveydellisiä häiriöitä,kun paljastuu
,että häpeä ei ole kenellekkään suotava olotila.Mikään ei ole parempaa,kuin arkiset
asiat ja keskustelu oman vaimon kanssa. - Anonyymi
Eiköhän riipu naisseuran tasosta?
- Anonyymi
Rumia pannaan vaan kumilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumia pannaan vaan kumilla
Rumille ei anneta kumilla eikä ilman.
- Anonyymi
Tasokkaita kauniita naisia pannaan vain ilman kumia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumille ei anneta kumilla eikä ilman.
Tämä tosi. Muutamaa ei oo voinu panna. Oli sen verran rumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasokkaita kauniita naisia pannaan vain ilman kumia
Todellako???
Ei kerro hyvää naisen tasosta, että:
1.On selvästi tyhmä ja edesvastuuton
2.On epäsiisti
3. Ottaa mahdollisesti riskin tehdä äpärän täysin tuntemattoman miehen kanssa joko tietoisesti tai riskillä.
Jos olisin mies, niin vähän kyllä miettisin ketä panisin, ehkä jopa tutustuisin ja toteaisin, että nainen on elämänhallinnaltaan heikkolahjainen opportunisti, ehkä jopa elarikusettaja👍
Nykyään onkin mielenkiintoista millaiset naiset ovat muodostaneet miesten kokemusmaailman ja mitä yleisasenteita siitä on miehille syntynyt.
Jos tuollainen on kuvan kauniinakin "tasokas" nainen, niin kannattaisi ehkä vähän järjestellä omia arvojaan.
- Anonyymi
Ei ne tykkää. Treffeillä harrastin seksiä niin nainen sanoi älä laukea sisään, ihan minne muualle vaan saa laueta mutta ei pilluun. Ja monet sanoneet samaa. Olen toki kumia käyttänyt nuorempana mutta nyt olen jo 40 vuotias ja suunnilleen samanikäiset eivät halua kumia miehelle.
- Anonyymi
Kyllä tykätään. Mies vuorataan elmukelmuun. Mieluummin käsittelen koko miestä nitriilihanskoin. Myös täipesu varalta.
- Anonyymi
😂😂😂
😉
- Anonyymi
Puumat ei tykkää kumeista. Aina kun vkl tarvitsee varmaa pesää olen mennyt mummotunneliin. 40v naisia sitten pikkutunneilla tulee pokaamaan ja jatkoilla on aina pillua tullut, eikä yksikään ole kumia tai muualle kuin pilluun mälläämistä pyytänyt.
- Anonyymi
Joo sama havainto. Nainen joka on tottunut suhteessa saamaan paljaalla ei erottuaan hslua, että käyttää kumia edes irtosuhteissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sama havainto. Nainen joka on tottunut suhteessa saamaan paljaalla ei erottuaan hslua, että käyttää kumia edes irtosuhteissa
Ei mee ihan noin. Vastuullinen käyttää kumia.
Yleensä miehet haluaa paljaalla...
- Anonyymi
Se on biologiaa, ihminen haluaa alitajuisesti jatkaa sukuaan vaikka ei tietoisesti haluaisikaan, tai ainakaan sen henkilön kanssa.
Mä naisena saan myös tosi isot kicksit siitä, että mies laukeaa sisääni.
Jo ajatuskin siitä on äärimmäisen kiihottava, nimenomaan se kun jotenkin antautuu miehen siemennettäväksi.
Se pitää tapahtuakin mahdollisimman "omistavasti" eli niin, että mies on päälläni niin tiukasti etten pääse liikkumaan ja joudun vain alistuneena vikisemään, kun mies pumppaa siemenensä syvälle sisääni.
En edes haaveile jälkeläisistä, mutta siinä on jotain todella alkukantaisen ihanaa ja äärimmäisen kiihottavaa, kun mies vain ottaa ja siementää.- Anonyymi
Joopa joo ätmi.
- Anonyymi
Ottaako noin koville uskoa, etteivät kaikki naiset halua lisääntyä?
- Anonyymi
Ei ne ole mitään siemeniä.
- Anonyymi
Luulisi ettei kukaan enää 2020 puhu näitä järjettömyyksiä. Eikö valistus ole uponnut siihen umpiluiseen kalloon edes 20 vuodessa? Onneksi lässyttäjät täällä ovat peräkammarin ukkeleita niin ei ole mitään oikeaa vaaraa;)
- Anonyymi
Erittäin korkea-arvoiset herrasmiehet höpöttävät ajanvietteekseen.
- Anonyymi
Ilman kumia paras ja ovulaation aikoon ja loppuun asti.
- Anonyymi
Ei normaali nainen kelle tahansa paljaalla anna.
Jos on seksikäs ja haluttava mies, niin silloin voi antaa laskea lastit. Eli pieni prosentuaalinen mahdollisuus tällaiseen tapahtumaan. - Anonyymi
Olisi hyvä kun teinitytötkin lähtevät seuraamaan kaupoissa että mitä kannattaa ostella, 320 bluray-soitinta heti jo ostoskärryyn.... ja miehen deodorantti-purkki, jne.
- Anonyymi
Kuka syö karkkia papereineen ja menee sukat jalassa saunaan paljaalla parempi.
- Anonyymi
On taas ätmeillä darrahaaveet. Siinähän ottaa riskin saada joltain kylän yleiseltä polkupyörältä kupan ja kuus muuta. Normaalit naiset ja miehet ei hyppää uuden tuttavuuden kanssa kumitta sänkyyn.
- Anonyymi
ootko miettinyt et ehkä naiset haluaa tulla raskaaksi. oletko miettinyt miltä tuntuisi elättää lasta jonka olet saanut näiden naisten kanssa?
- Anonyymi
Itsehän käytän runkkaillessakin kortsua. Ihan vain varmuuden vuoksi.
- Anonyymi
Ilman tuntuu paremmalta
Ihan turhaa yrittää saada kortsu puhumalla paremmaksi, kuin se on. Ei sitä diggaa kukaan täysjärkinen nainen kuin mieskään.
Kyllä sitä käytetään vain pakosta, ei halusta. Liki jokainen kuvittelee - oli sitten kyse pitkäaikaisesta tai yhdestä kerrasta - että mitään ei olisi meidän välissämme. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402736Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977- 621934
- 881711