Mietteitä Pujottelijasta...

Anonyymi

Hänellä on ilmiöimäinen taito tekaista kysymyksiä milloin mistäkin arkipäiväisestä ja usein niin "pienestä" aiheesta.
Ja se, että jaksaa vastata lähes kaikkiin mukavalla tavalla.
Kiitos Pujottelija, saat minut hyvälle tuulelle.
Kauniita syyspäiviä 🤗

56

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Treffit tiedossa :)

• Anonyymi

Toivotaan niin, hän ansaitsee kunnon kumppanin. Pidän peukkua🤗

-aloittaja -
        -

• Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan niin, hän ansaitsee kunnon kumppanin. Pidän peukkua🤗

-aloittaja -
        -

Tarkoitin, että meinaatko yrittää Pujottelijaa :D

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Tarkoitin, että meinaatko yrittää Pujottelijaa :D

Voihan tänne muutenkin kirjoittaa mielipiteensä ?

• Anonyymi

Olen pohdiskellut asioita... noita poliittiset pelikortit, noniin maat ovat selvillä, eli olisivat näin: hertta=kokoomus, risti=vihreä, pata=SDP, risti=keskusta :D

Niin ässätkin vielä pitäisi miettiä, nooh sinänsä hauskaa.

• Kiitoksia kehuista

Toivotaan että kauniit syyspäivät tekevät pikaisen paluun

• Anonyymi

Kerroin vain mielipiteeni.
        Näyttäisi että kauniit syyspäivät menevät tauolle.
        Kauniita unia siitä huolimatta 💤

-aloittaja-
        -

• Puikkari on hyvä tyyppi. ”Keep it simple”-kaavan ihminen, mikä osaa ottaa oikean ilon berliinin munkista. 😃👌

Ihannoitavaa hetkestä nauttimista. 😃

Jotenkin hänen kuvansa kottikärryissä kuvaa häntä hyvin. Nauttii hetkestä. 😬

Mä tykkään. 😊

• Anonyymi

oletko joku huumeiden käyttäjä tai huume diileri vai miksi käytät ekstaasi ja huumeiden käytöhymiöitä oletko narkomaani

• Anonyymi kirjoitti:

oletko joku huumeiden käyttäjä tai huume diileri vai miksi käytät ekstaasi ja huumeiden käytöhymiöitä oletko narkomaani

Oletko itse vajaajärkinen, kun et osaa välimerkkejä käyttää? Selvä vajaajärkisyyden merkki. 😃

• Aurinkotuolissa. Ei kottikärryissä, jos profiilikuvaa meinaat.. 😄

• Anonyymi

Mitä hemmettiä sä nyt horiset?! Se on lepotuoli, aurinkotuoli! Makaa itte kottikärryissäs höpsö 😂 kai pujis erottaa ettei semmosiin mee...😄

• Anonyymi

Potut on kottikärryissä ehkä...😂
        Kiitos sunnuntain nauruista :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hemmettiä sä nyt horiset?! Se on lepotuoli, aurinkotuoli! Makaa itte kottikärryissäs höpsö 😂 kai pujis erottaa ettei semmosiin mee...😄

Kottikärryiksi minäkin olen katsonut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kottikärryiksi minäkin olen katsonut!

Etkä ole...

• Kottikärryt?

Voi j*malauta :-D

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Kottikärryt?

Voi j*malauta :-D

Katso nyt sinäkin, kuinka nämä täällä sekoilevat...*pyörittää ei hyväksyvästi päätä*

• Anonyymi kirjoitti:

Katso nyt sinäkin, kuinka nämä täällä sekoilevat...*pyörittää ei hyväksyvästi päätä*

Sekoiluista saa ainakin kunnon naurut. Mieti nyt, Pujis pitkine kinttuineen linkussa kottareissa.

*muutkin mokaa*

• J-76 kirjoitti:

Aurinkotuolissa. Ei kottikärryissä, jos profiilikuvaa meinaat.. 😄

Mä muistelin, että sillä oli sellainenkin kuva? 🤔

Ei sit. 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pujis vois mennä kottareihinkin tirsoille. 😃

• Disse kirjoitti:

Mä muistelin, että sillä oli sellainenkin kuva? 🤔

Ei sit. 😀

Heh, ajattelin et katsoit vaan kahvoja ja näytti niin kottareille, et nehän ne. 😄

• J-76 kirjoitti:

Heh, ajattelin et katsoit vaan kahvoja ja näytti niin kottareille, et nehän ne. 😄

Vissiin pikaseen vilassut ja jäänyt mielikuva muistiin... kehnoon sellaiseen. 😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on huume hörhöjen juttua jota vain nistit ymmärtää eli tuoli on kottikärry ja lsd on kirjahyllt ja metamffetamiini on suolasirotin ym siis huume sanastoa ja hörhöjen juttua jota tavis ihmiset ei ymmärrä

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Vissiin pikaseen vilassut ja jäänyt mielikuva muistiin... kehnoon sellaiseen. 😬

Kyllä ne kottikärryt oli siinä yhdessä kuvassa, minäkin muistan. Älä nyt ala perumaan vain miellyttämisen vuoksi.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne kottikärryt oli siinä yhdessä kuvassa, minäkin muistan. Älä nyt ala perumaan vain miellyttämisen vuoksi.

-harmiseikirj-

Ei ollu.

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

No en muista tarkkaan... se ei ollut minusta toi profiilikuva, vaan niitten peppukuvien lisäksi. Mutta ihan yhtä hyvin saattoi olla tuokin kuva? 🤷‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Nii-i, pujis istui siinä kuvassa keltaisissa kottikärryissä.

• Anonyymi

Hän taitaa olla nainen.

• Anonyymi

hän on kyllä pyytänyt miehiltä lällyjä hänelle ja lemmen lurituksia niin ei hän ainakaan mies ole

• Anonyymi

Kuka taitaa olla nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka taitaa olla nainen?

Minä ☝️

• Anonyymi

Ihan ok kepulaiseksi.

• Anonyymi

Loistava sanailija, Palstan piristys, valitettavasti saa usein pahansuopaa vastailua raikkaisiin kommenteihinsa. Osaa nekin ottaa vastaan pilke silmäkulmassa. Loisto kaveri, jees.

• Anonyymi

Samaa mieltä 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä 👍

Monikin voisi ottaa hänestä oppia pelkästään hyvästä käytöksestä 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monikin voisi ottaa hänestä oppia pelkästään hyvästä käytöksestä 😍

Kyllä. Myös minä. ☝️

• Palstan miellyttävämpiä keskustelijoita ehdottomasti!

Jaa oon ihan varma, että hyväsydäminenkin.

• Anonyymi

Totta!

• On. Todella hyväsydäminen. Ihanan kiltti ja kunnollinen. Niin täydellisen kunnollinen että ihan kateeksi käy.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

On. Todella hyväsydäminen. Ihanan kiltti ja kunnollinen. Niin täydellisen kunnollinen että ihan kateeksi käy.

Niin käy. Semmonen mies joka ansaitsisi kunnon naisen ja vakavan parisuhteen ja lapsia kirmaamaan pitkin pihaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin käy. Semmonen mies joka ansaitsisi kunnon naisen ja vakavan parisuhteen ja lapsia kirmaamaan pitkin pihaa.

Olen samaa mieltä kanssasi. Prikulleen. Vaan kun pujottelija on vissiin itse asiasta eri mieltä.. ymmärtääkseni. Jotain hajua minulla asiasta on .. tietääkseni.

• Anonyymi

Joo 👍

Mitä nyt on vähän rasisti.. 😏

Mutta hyvä huumorintaju eikä (ainakaan omalla nikillään) osallistu pskan heittoon 😄

xLiner

• Anonyymi

Ei ole rasisti, kissasi on ☝️

• Anonyymi

Kerran pari on tosiaan tullut pujikselta väläyksiä järkeviin mielipiteisiin, Arvoistaisin jos enemmänkin toisi todellisia mielipiteitään esiin eikä turhaan niitä piilottelisi.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

En ole lukenut läheskään kaikkea mitä Pujottelija on kirjoitellut, mutta sen minkä olen, ei saa minua ajattelemaan häntä mitenkään rasistiksi.
        Myönnän että itse olen tietyssä määrin, ja jopa ylpeä siitä 🤨

-aloittaja-
        -

• Anonyymi

Oletko tosiaan vähän rasisti ja oliko kottikärryt jossain kuvassasi?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko tosiaan vähän rasisti ja oliko kottikärryt jossain kuvassasi?

Ehkä lieviä rasistisia ajatuksia on. Kottikärry kuvaa en ainakaan muista tänne laittaneeni

• Anonyymi

Tuosta kaverista ei ole muuta kun positiivista sanottavaa, tässä hän antaa iloa ja aihetta seuraavan päivän hehkutukselle yhdelle "hiukan juopuneista faneistaan".
        Mukava klippi.
        https://www.youtube.com/watch?v=5UD7sv-5i0A

AV

• Anonyymi

Mistä nikki pujottelija? Väisteletkö naisia vai?

• Se on taitava piristäjä.

• Hän saa minutkin hyvälle tuulelle yhä uudestaan ja uudestaan. Aina vaan. Kiva että muutkin arvostavat häntä. Ja aiheesta.

• Anonyymi

Mikä on pelimiehen ja pelinaisen ero? Siis aivan emotionaalisestikin ilmaistuna.

Itselläni toimii oikeasti erittäinkin hyvin kun Veikkausta vastaan lähinnä pelaan KENO-peliä ja oma tietokoneeni tekee kupongit, aika nollilla aina.

Olisi tyhmä pelata jos aina vain häviäisi, jos Veikkauksen LOTTOAkin pelaisi koko elämnäsä ajan ja ei ikinä yhtään voittoa :D

Mutta nyt on loma-aikaa, voin suunnitella ja levätä enemmän, ja tiedän paikan missä luultavasti on pelityttöjä, eli siis kiinnostuneita peleistä, mutta kun itse lähinnä DirectX-juttuja, mutta helppo portata tehottomiin laitteisiin noita kuten johonkin Androihin sitten ainakin..

• Anonyymi

Ei ole ohjelmoijien vika jos joku peli ei toimi, se on asiakaan vika, pitää ostaa 1050W kuluttava näytönohjain jotta toimii, se on siis asiaakkaan, vika, peli ei soveltunut tähän asiakkaan laitteistoon.

Asikkaan olisi syytä päiväät laitteistoaan.

• Anonyymi

Perustehtävä jossain pelikurssilla olisi grafiikkakiihdytinta apua käyttäein laittaa 2000kpl omia pään kuvia pyörimään mielivaltaisesti kaikkialla, vähintään 465frames/second tietysti vaadittava näytön virkistyustaajuus...

Sanoo Direct3D opettaja, että aivan lapsien tekoja ja helppoja, mutta ensin pitää käsittää mikä on 3-ulotteisuuden, ja moniulotteisuuden ja matriisien erot, mutta voi kokeilla, kullä ne oppii mitä ylipistoissakaan ei opeteja sitten heh :D:D

• Anonyymi

En tiedä haluaisinko edes opettaa joitain Ditrect3D ohjelmointiin, mutta ehkä se voisi olla hauskaakin, sitten heille, kun saisi tehtyä kaikenlaisia hassuja kuviootaa.

Tuollainen DirectX-liittymä yleensä alkaa komennolla; pyyntö väylän ajurille, että minkälaisia laitteita siellä on kytkettynä, kerran itse pyysin kaikki laitteet: tuli jotain tonninen lista kaikista heh.

Eli kannattaa rajoittaa tuollaista hakua jos pyytää: pelkästän grafiikkakiidyttimet, sellaiset liput :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1739
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1091
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1046
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      952
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      91
      794
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      779
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      50
      695
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      671
    Aihe