Oletko asunut miehen kanssa?
Millaista on asua miehen kanssa?
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ihan kivaa katsoin alkkareihini niin kyllä se mies on ja minun paras kaverini ja mitä se sanoo niin luotan siihen
Disse kirjoitti:
Näyttääk sun alkkaris, että onko joku mies? 😳
Vai onks miehelläs sun alkkarit? 😁
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Näyttääk sun alkkaris, että onko joku mies? 😳
kyllä se kaunin naisen nähdessään ilmaisee että on mies
- Anonyymi
Niin ei kannata ottaa loukkaantuneeksi kaikkea mitä voin heittää, koska heitän vain huvikseni jotain sanontoja joskus jotka voivat olla aika rankkoja, mutta, niin tarkoitettuja neuvotteluihin... eivät ole tarkoitettuja loukkauksiksi sinänsä kenellekään.
- Anonyymi
Olen ja riippuu ihan miehestä.
- Anonyymi
Minä luulen että joo-oh, varmasti aika huvittavaa voisi jonkun naisen asua minun luona...
- Anonyymi
Miehet ei siivoo, asun mielelläni yksin.
- Anonyymi
On siinäkin ollut puolensa. Kivahan se on ollu mennä työpäivän jälkeen kotiin, kun mies siivonnut ja pyykännyt. Ja remonttityöt hoitunut.
Mutta yksin on kyllä paras, saa tehdä mitä huvittaa. - Anonyymi
DarkFear on paras vastaamaan tähän.
- Anonyymi
Jussufin puolisona DF:llä on asiasta kokemusta.
Tuonelan Arja
- Anonyymi
Olen sitten vissiin umpihomo kun olen asunut samassa nukkumatilassa 7 muun miehen kanssa ainaski sen 6 kuukautta, enkä tullut edes raskaaksi. Vaarallista touhuahan se oli, siellä oli kovapanosammuntojaki mutta onneksi RK pyssynä.
AsianVierestä En tiedä, mutta näitä partakarvoja on joka paikka täynnä.
- Anonyymi
Niin joopa joo, minunkanssa ei pysty tai pystyy neuvottelemaan juuri lainkaan, pystyy kengät ja vaatteet aina välillä omilla paikoillaan.
Jokainen päivä ei tietystikään kaikkien tarvitse olla omilla paikoillaan, mutta niin viikottain sillä tavoin. Mjoo, olen 3 eri miehen kanssa asunut. Ja asun yhden heistä kanssa parhaillaan. Onhan se välillä riippuen päivistä ja fiiliksistä joko mukavaa tai rasittavaa.
- Anonyymi
ainakin silloin on mukavaa kun iso ja kova on kasvojesi edessä 2 cm päässä niin onko jjylhä ja nätti näky
Anonyymi kirjoitti:
ainakin silloin on mukavaa kun iso ja kova on kasvojesi edessä 2 cm päässä niin onko jjylhä ja nätti näky
Nääh, mitä vähemmän näyttelee sen parempi.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Nääh, mitä vähemmän näyttelee sen parempi.
älä yritä silloin on ilon ja juhlan päivä
Anonyymi kirjoitti:
älä yritä silloin on ilon ja juhlan päivä
Phöhps. Välillä viiraa, mutta onneks harvoin. Mä en ole kovin seksuaalisesti virittynyt ihminen. On aikoja, kun olen ja on pidempiä aikoja kun en ole, saattaa vaikuttaa elämän hektisyys, terveydentila, kumppanin olemus yms. asiaan.
Ainakin pariin otteeseen.
Oman kokemuksen mukaan meininki on rennompaa kuin naisen kanssa. Aika on tosin voinut kullata muistoja.- Anonyymi
Minä luulen että itseni kanssa asuminen voisi olla hauskaa ja jännittävää, mutta minulla on sotkuja, jotka pitäisi siivota, ei ole kammotusmäärin nojaa on roskapussit ja jne, vain niin poistaisi roskat :D
- Anonyymi
Minullakin on tuollaisia metallisia purkkeja yhderssä nurkassa, paljon, aina olen ajatellut että no ehkä seuraavana päivänä, kun eivät ne mitään pahaa ne tee...
- Anonyymi
Olen. Se on keskimäärin ihan siedettävää.
- Anonyymi
Olen kyllä asunut, vaan en asu enää.
Ei kai siinä mitään ihan sormella osoitettavaa suurempaa vikaa ollut, jokin kuitenkin hiersi kuin kivi kengässä. Yksin parempi. Kun kotiin tullessa jo parkkipaikalla kotitalon nähdessä tulee ahdistus että tuonne pitää taas mennä ja se on siellä, on korkea aika tajuta että jotain on tehtävä.
En osaa sanoa mikä ahdisti, se kai kun en voinut yksin ja itse päättää elämästäni. Oli pakko ottaa huomioon se toinen. Se sitoi ja vei vapautta. Ja sitä en siedä.
Mies ei ollut juoppo, kävi töissä ja työhaluja oli vielä lisätienesteihinkin. Ei ollut väkivaltainen, ei isommin riidelty. Parempi erota kuin kärsiä.
Kaikille ei parisuhde sovi, se on fakta, ja minä olen yksi niistä joille ei sovi.
Meillä on suvussa paljon vanhojapiikoja ja -poikia ja naisia joilla yksinäinen lapsi. Jokin luonteenpiirre tekee sen ettei pysty elämään toisen ihmisen kanssa. Ei pysty olemaan onnellinen. Nyt olen, ja aion olla, elämäni loppuun! - Anonyymi
Niin se taitaa olla: miehet tekevät uusia eivätkä ikinä siivoa vanhoja jälkiään.
- Anonyymi
Yhden miehen kanssa on hankalaa asua, toisen kanssa mukavaa. Eipä se jalkovälin killutin vielä kerro mitään yhdessäasumiskemioista. Harva huonon kämppäkaverin kanssa jaksaa pitkään saman osoitteen jakaa.
- Anonyymi
Menee hulinaksi ☝️
- Anonyymi
Monet naiset asuneet jännämiehen kanssa ja se olikin naisten loppu kun jännämies tappaa.
- Anonyymi
Nainen asuu miehen kanssa koska joi baarissa viinaa ja mies tuli juttelee ja tutustumaan. Nainen ja mies päätti alkaa seurustella ja muuttivat yhteen.
Vain viinaa juomalla mies ja nainen alkaa parisuhteeseen.
T viinamies Olen asunut ja asun parhaillaan. Ihan mukavaahan tämä on.
Mies on siitä hauska tapaus, sitä voi käyttää moneen asiaan ja tarpeeseen. Suostuttelu ei ole ollut ongelma. Se on aika sopeuttuvanen ja kiltti mies. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2657- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65588- 65523