Jouluvalot

Anonyymi

Joko sinkuilla on joulu-/ tunnelma-/ kaamosvalot laitettu?

22

75

Äänestä

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tekotakka töhöttää. :D

• Anonyymi

Vedin päivänä muutamana kännit sen valossa. Hyvin toimi kesän jäljiltä. :D

• Anonyymi

Tokmannilta saa niitä valoja halvalla, pitää ostaa sieltä sarjoja kun käyn seuraavan kerran ja joulukarkkeja halvalla. Ja muita hauskoja heräteostoksia.

• Anonyymi

Tietokoneen näytölle saa hienon takan tulen, piirtää liekit samalla tavalla miten nyt liekit oikeastikin leimuavat, sellaisella algoritmilla.

Oikein jätti-näytölle, vaitta 100" kokoiselle sellainen suuri kokko oikein koko ruudulla.

• Anonyymi

Toikin on hyvä jep :))

• On joo.

• Jebs.

• Anonyymi

No sulla on ledit siinä kissassa?

• Anonyymi kirjoitti:

No sulla on ledit siinä kissassa?

Mistäs tiesit? 🤔

• Mä en ole koskaan tykännyt jouluvaloista, ensinnäkään mitkään värikkäät valonauhat ei edes sopisi vanhaan miljööseen ja pelkään tulipaloja vaikka tuskin tänä päivänä markkinoilla edes on mitään vaarallisia tuotteita. Äitini joskus laittoi jotkut kirkkaan valon väriset valot pienehköön kuuseen, mutta ne meni keväällä ketuiksi kun ajoin Hiasen ja peräkärryn kanssa aika ahtaasta välistä läpi ja valot lähti kuusenoksien mukana. Voi olla etteivät edes hajonneet, mutta en jaksanut selvittää niitä vaan heitin menemään. Ja Hiase nyt ei pieniä naarmuja säikähtänyt, ne suorastaan kuuluu asiaan eikä vaikuta pahemmin jälleenmyyntiarvoon kun tummat pojat laivaavat niitä Afrikkaan 😊

• Anonyymi

Melkein...odottaa tuossa ovella valot asentamista.

• Pysyväisyysasennus on edelleen, ei tarvi kun työntää pistoke pistorasiaan

• Minullakin on jouluvalot pitkin vuotta. Ne on kivat tunneömavalona. Monesti en pidä kuin niitä päällä 🎅

• Anonyymi

Mulla on ympäri vuoden erilaisia valojasarjoja asunnossa. Enemmän ne nyt on sisustusvaloja, niistä tulee kodikas tunnelma. En tykkää pitää kattolamppuja päällä. Hämyisempi valaistus mukava.

• Anonyymi

Rakasteluvalaistus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakasteluvalaistus

Juu itsensä kanssa 😂

• Anonyymi

Takan, kokon, joulukuusenkin vilkkuvine valoineen tietokoneen kokoruudulle ohjelma pyörii ja valot vilkkuu.

Oikeasti itselläni oli kerran tietokoneen ruudulla pyörimässä tuollainen tuli-algoritmi-ohjelma, kuin sisustuselementtinä, mutta tyttökaveri sanoi että ei tykkää siitä, piti ottaa pois se "tunnelmavalaistus".

• Anonyymi

Mulla on Airamin tallilyhty, 10 lampun valosarja jossain laatikossa varastossa, en ole sitä vielä ripustanut terassille. Kiinnityskoukut ovat kyllä valmiiks kierretty katoon, sen kun ripustaa valot ja vetää töpselin sähkörasiaan. Jouluun on vielä aikaa ja nyt palaa liiketunnistimeill varustetut valot tarvittaessa, eli ei turhaa sähkön käyttöä. Tuolla suuressa lyhdyssä kyllä palaa punainen kynttilä iltaisin... aina muutaman tunnin pimeän tultua. Senkin sammutetaan yöksi, kun käytetään koira pihalla ennen nukkumaan menoa.

Pihtakuusi on aivan liian pieni vielä koristeltavaksi, mutt odottakaas muutaman vuoden (10 v.) niin mulla on joulukuusi ulkona ja taatusti värivaloin, loistaa jouluaaton aatosta aina uuden vuoden päivään asti.
      trollikka

• Anonyymi

Mut kuka joutuu pihakuusen koristelemaan eli kiipeämään laittamaan valot ja koristeet sinä itse vai tuleva miehesi mut mitäpä jos miehesi tippuu tikkailta tai kuusen oksilta

• Anonyymi

Ei ole ennen ollut mutta nyt on myrskylyhty

• Anonyymi

Eräässä työpaikassa työnjohtaja toi ennen joulua sellaisen pienen muovikuusen meitä ilahduttamaan, se nauratti meitä suuresti vitsinä.

Lyhtynä, jos siis pitää noista valopetrooli-myrskylyhdyistä jne, myös zippo-sytytintä voi käyttää kuin kynttilää: avataan vain luukku ja sytytetään se palamaan ja jätetään palamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      179
      1629
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      258
      1131
    3. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      180
      788
    4. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      721
    5. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      213
      713
    6. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      63
      685
    7. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      53
      664
    8. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      593
    9. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      40
      586
    10. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      69
      574
    11. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      68
      560
    12. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      63
      552
    13. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      33
      531
    14. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      500
    15. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      23
      499
    16. 28
      481
    17. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      69
      461
    18. Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi

Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
      Ikävä
      26
      460
    19. Poromiehentien remontti ...

Mikä tilanne? mistä mennään
      Hyrynsalmi
      6
      453
    20. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      23
      449
    Aihe