Jouluvalot

Anonyymi

Joko sinkuilla on joulu-/ tunnelma-/ kaamosvalot laitettu?

22

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tekotakka töhöttää. :D

• Anonyymi

Vedin päivänä muutamana kännit sen valossa. Hyvin toimi kesän jäljiltä. :D

• Anonyymi

Tokmannilta saa niitä valoja halvalla, pitää ostaa sieltä sarjoja kun käyn seuraavan kerran ja joulukarkkeja halvalla. Ja muita hauskoja heräteostoksia.

• Anonyymi

Tietokoneen näytölle saa hienon takan tulen, piirtää liekit samalla tavalla miten nyt liekit oikeastikin leimuavat, sellaisella algoritmilla.

Oikein jätti-näytölle, vaitta 100" kokoiselle sellainen suuri kokko oikein koko ruudulla.

• Anonyymi

Toikin on hyvä jep :))

• On joo.

• Jebs.

• Anonyymi

No sulla on ledit siinä kissassa?

• Anonyymi kirjoitti:

No sulla on ledit siinä kissassa?

Mistäs tiesit? 🤔

• Mä en ole koskaan tykännyt jouluvaloista, ensinnäkään mitkään värikkäät valonauhat ei edes sopisi vanhaan miljööseen ja pelkään tulipaloja vaikka tuskin tänä päivänä markkinoilla edes on mitään vaarallisia tuotteita. Äitini joskus laittoi jotkut kirkkaan valon väriset valot pienehköön kuuseen, mutta ne meni keväällä ketuiksi kun ajoin Hiasen ja peräkärryn kanssa aika ahtaasta välistä läpi ja valot lähti kuusenoksien mukana. Voi olla etteivät edes hajonneet, mutta en jaksanut selvittää niitä vaan heitin menemään. Ja Hiase nyt ei pieniä naarmuja säikähtänyt, ne suorastaan kuuluu asiaan eikä vaikuta pahemmin jälleenmyyntiarvoon kun tummat pojat laivaavat niitä Afrikkaan 😊

• Anonyymi

Melkein...odottaa tuossa ovella valot asentamista.

• Pysyväisyysasennus on edelleen, ei tarvi kun työntää pistoke pistorasiaan

• Minullakin on jouluvalot pitkin vuotta. Ne on kivat tunneömavalona. Monesti en pidä kuin niitä päällä 🎅

• Anonyymi

Mulla on ympäri vuoden erilaisia valojasarjoja asunnossa. Enemmän ne nyt on sisustusvaloja, niistä tulee kodikas tunnelma. En tykkää pitää kattolamppuja päällä. Hämyisempi valaistus mukava.

• Anonyymi

Rakasteluvalaistus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakasteluvalaistus

Juu itsensä kanssa 😂

• Anonyymi

Takan, kokon, joulukuusenkin vilkkuvine valoineen tietokoneen kokoruudulle ohjelma pyörii ja valot vilkkuu.

Oikeasti itselläni oli kerran tietokoneen ruudulla pyörimässä tuollainen tuli-algoritmi-ohjelma, kuin sisustuselementtinä, mutta tyttökaveri sanoi että ei tykkää siitä, piti ottaa pois se "tunnelmavalaistus".

• Anonyymi

Mulla on Airamin tallilyhty, 10 lampun valosarja jossain laatikossa varastossa, en ole sitä vielä ripustanut terassille. Kiinnityskoukut ovat kyllä valmiiks kierretty katoon, sen kun ripustaa valot ja vetää töpselin sähkörasiaan. Jouluun on vielä aikaa ja nyt palaa liiketunnistimeill varustetut valot tarvittaessa, eli ei turhaa sähkön käyttöä. Tuolla suuressa lyhdyssä kyllä palaa punainen kynttilä iltaisin... aina muutaman tunnin pimeän tultua. Senkin sammutetaan yöksi, kun käytetään koira pihalla ennen nukkumaan menoa.

Pihtakuusi on aivan liian pieni vielä koristeltavaksi, mutt odottakaas muutaman vuoden (10 v.) niin mulla on joulukuusi ulkona ja taatusti värivaloin, loistaa jouluaaton aatosta aina uuden vuoden päivään asti.
      trollikka

• Anonyymi

Mut kuka joutuu pihakuusen koristelemaan eli kiipeämään laittamaan valot ja koristeet sinä itse vai tuleva miehesi mut mitäpä jos miehesi tippuu tikkailta tai kuusen oksilta

• Anonyymi

Ei ole ennen ollut mutta nyt on myrskylyhty

• Anonyymi

Eräässä työpaikassa työnjohtaja toi ennen joulua sellaisen pienen muovikuusen meitä ilahduttamaan, se nauratti meitä suuresti vitsinä.

Lyhtynä, jos siis pitää noista valopetrooli-myrskylyhdyistä jne, myös zippo-sytytintä voi käyttää kuin kynttilää: avataan vain luukku ja sytytetään se palamaan ja jätetään palamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      695
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56