Niin mihin hävisi heti huomaa jos nainen häviää kun täällä on niin vähän naisia
Mihin hävisi Pikku-pirpana
63
107
Vastaukset
Pirpanalla meneillään parisuhdestatuksen muutos vastaamaan palstan nimeä.. joten vähän muuta mielessä...
No niin, se kannattaa status vaihtaa, että voi olla tosissaan täpöllä palstalla. 😂👌
Noi Ellut ja J-76:t ja Wuppikset on vaan nössöjä! 😂- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No niin, se kannattaa status vaihtaa, että voi olla tosissaan täpöllä palstalla. 😂👌
Noi Ellut ja J-76:t ja Wuppikset on vaan nössöjä! 😂Eroaminen ei ole koskaan helppoa.
Disse kirjoitti:
Noi Ellut ja J-76:t ja Wuppikset on vaan nössöjä! 😂30 vuotta ei ole vielä saavutettu. Katsellaan sitten, kun se kilahtaa täyteen. Olen silloin vielä ihan käypää kamaa, ikääkin vasta 64 vuotta. 😙🎶
Disse kirjoitti:
Noi Ellut ja J-76:t ja Wuppikset on vaan nössöjä! 😂Juu, täpöillä... kunhan saa hommat lutviutumaan.. asia kerrallaan.
Olen suruissani puolestasi..
Toivon että asiat menisi sinun kannalta hyvin
muistaakseni pitkä taival takana..🥰
muista varovainen täällä🌸Anonyymi kirjoitti:
Eroaminen ei ole koskaan helppoa.
No kai mä nyt tiedän. Mä oon vaan vähän kikkatuulella nyt...
J-76 kirjoitti:
30 vuotta ei ole vielä saavutettu. Katsellaan sitten, kun se kilahtaa täyteen. Olen silloin vielä ihan käypää kamaa, ikääkin vasta 64 vuotta. 😙🎶
No hitto... vuosikertaa! 😁👌 Shatöön -79 ja eikun paranee. 😜
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu, täpöillä... kunhan saa hommat lutviutumaan.. asia kerrallaan.
No kunhan veistelin ja koitin vaan piristää... mä oon vähän kikkailupäällä... elä ota vakavasti. 😊
valtakunta kirjoitti:
Olen suruissani puolestasi..
Toivon että asiat menisi sinun kannalta hyvin
muistaakseni pitkä taival takana..🥰
muista varovainen täällä🌸Juu taivalta 25 vuotta.. siitä kympin verran liikaa.. johan se oli aika erota.. korkea aika.. mikään ei ole ikuista..
Ite olen hyvillä fiiliksillä..Disse kirjoitti:
No kunhan veistelin ja koitin vaan piristää... mä oon vähän kikkailupäällä... elä ota vakavasti. 😊
No kikkailu on kivaa..
Disse kirjoitti:
No hitto... vuosikertaa! 😁👌 Shatöön -79 ja eikun paranee. 😜
Voihan olla, että nauttijallakin vaan on pilaantunut maku, mutta kun periaattesta ei voi tinkiä, niin viinikin paranee vanhetessaan. Ja mehu muuttuu viiniksi vuosia käydessään. 😄
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu taivalta 25 vuotta.. siitä kympin verran liikaa.. johan se oli aika erota.. korkea aika.. mikään ei ole ikuista..
Ite olen hyvillä fiiliksillä..Se on hyvä että olet hyvillä mielin olisi voinut pahemminkin.
Toivon kovin että löydät sopivan.Pikku-pirpana kirjoitti:
No kikkailu on kivaa..
Ainakin kikkailijasta...
Mulla vaan tänään hyvä päivä. Eikä erityistä syytä. Sit sitä koittaa kikkailla muillekin. 😬valtakunta kirjoitti:
Se on hyvä että olet hyvillä mielin olisi voinut pahemminkin.
Toivon kovin että löydät sopivan.En etsi juuri nyt mitään sopivaa.. ehkä joku panosuhde tai kevyttä hauskanpitoa .. tosin ensin pitänee saada asiat reilaan.. käytännön asiat siis.. parisuhteet ei kuulu toivelistalle..
Disse kirjoitti:
Ainakin kikkailijasta...
Mulla vaan tänään hyvä päivä. Eikä erityistä syytä. Sit sitä koittaa kikkailla muillekin. 😬Anna palaa frank.. tää leidi kestää pikkuisen kikkailuakin..
J-76 kirjoitti:
Voihan olla, että nauttijallakin vaan on pilaantunut maku, mutta kun periaattesta ei voi tinkiä, niin viinikin paranee vanhetessaan. Ja mehu muuttuu viiniksi vuosia käydessään. 😄
Joo, no kroppa voi nahistua ja kuivahtaa, mutta sisältö ei kun kristallisoituu. :oD
Mutta samahan se on keitossakin...pistäppä se jääkaappiin ja seuraavana päivänä turauta hellalla uusiks lämpimäks, niin on paljon parempaa. :o)Pikku-pirpana kirjoitti:
Anna palaa frank.. tää leidi kestää pikkuisen kikkailuakin..
No ehkä se jostain taas lipee. :oD
Tälläsinä päivinä sitä vaan menee ja viipottaa. Sain kotonakin pojalta kahvit nenästä. :oD
Jotain paasasin Suomen pyrokratiasta sarkastiseen tyyliin ja reilulla esimerkillä. :oDDisse kirjoitti:
Joo, no kroppa voi nahistua ja kuivahtaa, mutta sisältö ei kun kristallisoituu. :oD
Mutta samahan se on keitossakin...pistäppä se jääkaappiin ja seuraavana päivänä turauta hellalla uusiks lämpimäks, niin on paljon parempaa. :o)Ja on muuten parempaa seuraavana päivänä.. se keitto siis.. maut täydentyny ja silleen tasapainottunut..
Disse kirjoitti:
No ehkä se jostain taas lipee. :oD
Tälläsinä päivinä sitä vaan menee ja viipottaa. Sain kotonakin pojalta kahvit nenästä. :oD
Jotain paasasin Suomen pyrokratiasta sarkastiseen tyyliin ja reilulla esimerkillä. :oDJaha.. sellainen mies sitten olet.. byrokraattinen paasaaja... en olisi uskonut..
- Anonyymi
Oh! Voih.. Mie meinasin jo tänne sanoa, että varmaan tulit terveeksi leikkauksen jälkeen ja juoksentelet nyt iloisesti jossain laitumella kun voit liikkua. Ei ollutkaan niin positiivinen homma. Höh.
Pikku-pirpana kirjoitti:
En etsi juuri nyt mitään sopivaa.. ehkä joku panosuhde tai kevyttä hauskanpitoa .. tosin ensin pitänee saada asiat reilaan.. käytännön asiat siis.. parisuhteet ei kuulu toivelistalle..
Se on ihan ymmärrettävää.
Anonyymi kirjoitti:
Oh! Voih.. Mie meinasin jo tänne sanoa, että varmaan tulit terveeksi leikkauksen jälkeen ja juoksentelet nyt iloisesti jossain laitumella kun voit liikkua. Ei ollutkaan niin positiivinen homma. Höh.
Päin vastoin - todella positiivinen homma.. juoksen kohta itsellisellä laitumella.. vastuu vain itsestä ja omista tekemisistä.. seitsemännessä taivaassa..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaha.. sellainen mies sitten olet.. byrokraattinen paasaaja... en olisi uskonut..
No siis en mä haluu byrokratiaa...mutta täällä maassa on kaikki niin helevetin vaikeaa ja kallista, että joku pikkuasiakin kierrätetään monen instanssin kautta ja se kerkee jo muuttua, ennenkuin varsinainen homma on edes valmis...
Muistan jonkun Kuopiolaisen tarinan käärmekuusesta... se piti suojella...asiaa pommitettiin joka virastossa ja hallinnossa vuosia ja kunnes suojelupäätös oli tehty ja saatu...kuusta ei enää ollut...joku oli kai nyppässyt sen helkattiin...mutta työllistäähän se. :oDDisse kirjoitti:
Mutta samahan se on keitossakin...pistäppä se jääkaappiin ja seuraavana päivänä turauta hellalla uusiks lämpimäks, niin on paljon parempaa. :o)😄👍
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
En etsi juuri nyt mitään sopivaa.. ehkä joku panosuhde tai kevyttä hauskanpitoa .. tosin ensin pitänee saada asiat reilaan.. käytännön asiat siis.. parisuhteet ei kuulu toivelistalle..
Siis se tavallinen tarina, nainen voimaantuu, ottaa eron ja rännälöi jännämiehissä itseään rikkomassa, päätyy sisältä rikkinäiseksi onnettomaksi olennoksi. Jos tajuat pysyä erossa irtosuhteista, tindereistä sun muista ehkä sitten kaikki menee hyvin myös pitkässä juoksussa.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mutta samahan se on keitossakin...pistäppä se jääkaappiin ja seuraavana päivänä turauta hellalla uusiks lämpimäks, niin on paljon parempaa. :o)Niin seuraavanä päivänä. Mutta unohdapa viikoksi päydälle niin se on jo niin pilaantunutta kamaa ettei sitä syö enää pirukaan.
-harmiseikirj- Disse kirjoitti:
Juuh...
https://youtu.be/37j55OJHpmQ
Näin... :oDHahhah, no nyt on mainos pistetty huolella uusiksi. 🤣😂
Anonyymi kirjoitti:
Niin seuraavanä päivänä. Mutta unohdapa viikoksi päydälle niin se on jo niin pilaantunutta kamaa ettei sitä syö enää pirukaan.
-harmiseikirj-Mitä vielä.... siinä on sitten loppupäiväksi touhuamistakin samassa, kun istuttaa potalle. :oD
Anonyymi kirjoitti:
Siis se tavallinen tarina, nainen voimaantuu, ottaa eron ja rännälöi jännämiehissä itseään rikkomassa, päätyy sisältä rikkinäiseksi onnettomaksi olennoksi. Jos tajuat pysyä erossa irtosuhteista, tindereistä sun muista ehkä sitten kaikki menee hyvin myös pitkässä juoksussa.
-harmiseikirj-Kyllä, kyllä..
En tosin ole jännämiesten perään.. tai no voisihan nuitakin kokeilla..
Ei mun tarvii mihinkään lihatiskille mennä. Seuraa saa ihan irl.. ei ole mahdoton rasti.
Ei nyt vaan nappaa muut kuin keveät irtosuhteet.. minulla sen suhteen löyhä moraali myönnettäköön...
Itseäni en kyllä riko.. järki päässä ja sydän visusti lukkojen takana.
Mutta kiva kun harmissetä on huolissaan.. heh- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä, kyllä..
En tosin ole jännämiesten perään.. tai no voisihan nuitakin kokeilla..
Ei mun tarvii mihinkään lihatiskille mennä. Seuraa saa ihan irl.. ei ole mahdoton rasti.
Ei nyt vaan nappaa muut kuin keveät irtosuhteet.. minulla sen suhteen löyhä moraali myönnettäköön...
Itseäni en kyllä riko.. järki päässä ja sydän visusti lukkojen takana.
Mutta kiva kun harmissetä on huolissaan.. hehTässä nyt lähinnä ole huolissaan niistä vastapuolista, joku k&k mies voi ottaa raskaastikin sun tunnesykkyrämykkyrätouhut :( nä vähän toki sustakin mutta eniten kai erohuumaiset vahingoittaa toisia kun on aivokemiat vielä sekaisin eron jälkeen. Oli joku otsikko tunneälystä, sitä kannattaisi käyttää sitten niissä mykkyröissäkin ja ajatella muitakin kuin itseään.
-harmissetäeikirj- :D Anonyymi kirjoitti:
Tässä nyt lähinnä ole huolissaan niistä vastapuolista, joku k&k mies voi ottaa raskaastikin sun tunnesykkyrämykkyrätouhut :( nä vähän toki sustakin mutta eniten kai erohuumaiset vahingoittaa toisia kun on aivokemiat vielä sekaisin eron jälkeen. Oli joku otsikko tunneälystä, sitä kannattaisi käyttää sitten niissä mykkyröissäkin ja ajatella muitakin kuin itseään.
-harmissetäeikirj- :DHyvä neuvo.. sulla aina välillä tosi hyviä pointteja.. vaikka oletkin mielestäni hieman vanhankantainen.. mutta sehän on vaan pikantti lisä..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hyvä neuvo.. sulla aina välillä tosi hyviä pointteja.. vaikka oletkin mielestäni hieman vanhankantainen.. mutta sehän on vaan pikantti lisä..
Niinpä, täällä ihmiset höpöttää innoissaan mm. tunneälykkyydestä. Suurin osa kuvittelee olevansa taitava toisten tunteiden ymmärtäjä mutteivat omalla kohdallaan tajua että älykästä on ennakointi, jälkeenpäin on vain tulkintaa. Niin no. joskus 50-luvulla kaikki asiat on olleet paremmin, sen jälkeen on maailma mennyt alamäkeä :)
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, täällä ihmiset höpöttää innoissaan mm. tunneälykkyydestä. Suurin osa kuvittelee olevansa taitava toisten tunteiden ymmärtäjä mutteivat omalla kohdallaan tajua että älykästä on ennakointi, jälkeenpäin on vain tulkintaa. Niin no. joskus 50-luvulla kaikki asiat on olleet paremmin, sen jälkeen on maailma mennyt alamäkeä :)
-harmiseikirj-No sinne 1950-luvulle mä sinut sijottaisin.. olisit kuin kala vedessä..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No sinne 1950-luvulle mä sinut sijottaisin.. olisit kuin kala vedessä..
Niin olisinkin, ehkä siellä on tullut edellisessä elämässä oltuakin, palaisin heti jos olisi mahdolllista.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Avoumessa suhteessa olit eikä ollut esteenä millekään. Nyt avoin suhde päättynyt niin voi etsiä muita suhteita?
Unohditko maininneesi avoimesta suhteesta?
Taidat vedättää palstalaisia oletko lillis?
Meinasin sanoa....harmittava häviäminen, mutta Pirpana onkin jo löytynyt
Täälähän minä.. on vaan ollut kaikkea paljon ja liian vähän. Ei ole kerennä palstailemaan..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Täälähän minä.. on vaan ollut kaikkea paljon ja liian vähän. Ei ole kerennä palstailemaan..
Eihän se kannatakaan, jos ei ole inspistä, oikean elämän asiat menee edelle
pujotteIija kirjoitti:
Eihän se kannatakaan, jos ei ole inspistä, oikean elämän asiat menee edelle
Siis en oikeasti ole kerennyt.. teen töitä ihan sikana ja loppuaika menee asioiden hoitamiseen.. ja ihmissuhteisiin.. mutta pikkuisen ollut palstaa ikävä.
Ihan pikkuisen...Pikku-pirpana kirjoitti:
Siis en oikeasti ole kerennyt.. teen töitä ihan sikana ja loppuaika menee asioiden hoitamiseen.. ja ihmissuhteisiin.. mutta pikkuisen ollut palstaa ikävä.
Ihan pikkuisen...Kenties pikkuisen myös pussauskoppiin :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiva että välistä muistat meitä :)
pujotteIija kirjoitti:
Kenties pikkuisen myös pussauskoppiin :D
Juu, se oli kivaa.. sun kanssa kahden.. mut eihän meidän pitäny kertoa siitä kellekkään.. mä luulin että se oli ihan meidän keskeinen pikku salaisuus..
Partakaweri kirjoitti:
Kiva että välistä muistat meitä :)
Kiva että te muistitte minua.. oli ylläri..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu, se oli kivaa.. sun kanssa kahden.. mut eihän meidän pitäny kertoa siitä kellekkään.. mä luulin että se oli ihan meidän keskeinen pikku salaisuus..
Mahdollisen seuraavan kerran lupaan pitää salassa, vaikka olenkin ainakin palstalla tunnettu paljastelija
pujotteIija kirjoitti:
Mahdollisen seuraavan kerran lupaan pitää salassa, vaikka olenkin ainakin palstalla tunnettu paljastelija
Kiitos huomaavaisuudesta. Katsellaan sitä seuraavaa kertaa sitten.. saatan jopa ripustautua...
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos huomaavaisuudesta. Katsellaan sitä seuraavaa kertaa sitten.. saatan jopa ripustautua...
Ihanaa, nyt täytyy lähteä iltalenkille viilentymään :D
pujotteIija kirjoitti:
Jajaa tää se kohde onkin. Nyt selkis. 😉👍
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiva että te muistitte minua.. oli ylläri..
Kivaa Pirppis että oot palannut! :-D Kyllä ollaan muistettu ja kaivattu.
Minäkin jo ajattelin että kyllästyit meihin, sait itsesi kuntoon ja häivyit muille laitumille.
No, elämässä pitää tehdä päätöksiä, niitä ikäviäkin. Jotenkin sain sellaisen kuvan kommenteistasi, että sulla on myös ehkä vapautunut, helpottunut olo. Tsemppiä elämänmuutokseen!elisakettu kirjoitti:
Kivaa Pirppis että oot palannut! :-D Kyllä ollaan muistettu ja kaivattu.
Minäkin jo ajattelin että kyllästyit meihin, sait itsesi kuntoon ja häivyit muille laitumille.
No, elämässä pitää tehdä päätöksiä, niitä ikäviäkin. Jotenkin sain sellaisen kuvan kommenteistasi, että sulla on myös ehkä vapautunut, helpottunut olo. Tsemppiä elämänmuutokseen!Kiitos, Lady E.
Ja kyllä olen ihan fiiliksissä. Kaikki tuntuu menevän niin kuin olisi suunniteltukin.. posella mennään.
Kuis sinä jaksat?Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos, Lady E.
Ja kyllä olen ihan fiiliksissä. Kaikki tuntuu menevän niin kuin olisi suunniteltukin.. posella mennään.
Kuis sinä jaksat?Toi sun pose-asenne on aivan huikea :)
Saikulla vielä, se hermovamma. Hoidetaan vielä konservatiivisesti, ettei jouduttaisi neurokirurgin alle. Mulla vaan alkaa olla toivottaman tylsää. Tekemiset vähässä, kun rasitusta ei raaja siedä.
Muutoin ihan ok. Olen tyytyväinen nuorukaisista, jotka ovat saaneet hoidettua asioitaan eteenpäin. Puoliso on melko hyvässä kunnosssa. Kellään ei varsinaisesti ole hätää tällä hetkellä. Jos on sellaisia päiviä, on mullakin syytä olla pose :)elisakettu kirjoitti:
Toi sun pose-asenne on aivan huikea :)
Saikulla vielä, se hermovamma. Hoidetaan vielä konservatiivisesti, ettei jouduttaisi neurokirurgin alle. Mulla vaan alkaa olla toivottaman tylsää. Tekemiset vähässä, kun rasitusta ei raaja siedä.
Muutoin ihan ok. Olen tyytyväinen nuorukaisista, jotka ovat saaneet hoidettua asioitaan eteenpäin. Puoliso on melko hyvässä kunnosssa. Kellään ei varsinaisesti ole hätää tällä hetkellä. Jos on sellaisia päiviä, on mullakin syytä olla pose :)Paskamaista kun kroppa pettää.. mutta siinä ei voi muuta kuin kärsiä ne huonot päivät ja nauttia hyvistä päivistä.
Joskus niitä huonoja päiviä kasaantuu, mut ennemmin tai myöhemmin tulee se hyväkin päivä.. pakkl tulla.. eihän elämässä muutoin ole järkeä..
Jaksamista sulle arvoisa Lady E. Mä käyppäsen kohta nukkumaan..Pikku-pirpana kirjoitti:
Paskamaista kun kroppa pettää.. mutta siinä ei voi muuta kuin kärsiä ne huonot päivät ja nauttia hyvistä päivistä.
Joskus niitä huonoja päiviä kasaantuu, mut ennemmin tai myöhemmin tulee se hyväkin päivä.. pakkl tulla.. eihän elämässä muutoin ole järkeä..
Jaksamista sulle arvoisa Lady E. Mä käyppäsen kohta nukkumaan..Kiitos kiitos
Nuku hyvin Pikku-Pirppis :)- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Nauti...
Nyt on Pujis hävinnyt, hävisi iltalenkillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on Pujis hävinnyt, hävisi iltalenkillä.
Yllätyitkö
- Anonyymi
Täällä on niin vähän järkeä, että heti kun yksi harvinaisista järkevistä katosi niin oltiin huolissamme, että saadaanko järki takaisin. x3
- Anonyymi
Ei palstamiehet mistään järjestä välitä kunhan pirpanan pöksyihin pääsee, siinä tavoite,
- Anonyymi
Kuka? Nevö höörd!
- Anonyymi
Satuhahmot katoavat kun tuuli käy :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27818443Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110580Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877593Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4317165Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424678Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414281Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853494"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243038Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972595Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit342392