Muita ikisinkkuja?

Anonyymi

Taidan olla ikisinkku. ei sais valittaa,mut pakko. Käyn töissä tienaan hyvin. auto ja uus asunto..en vain kelpaa naisille ja oon yksinäinen mies.

315

759

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välillä tuntuu,että en ole edes olemassa.

    • Anonyymi

      Allu, Ei jaksa. Anna olla.

    • Anonyymi

      Oon yksin töissä. Jokapaikassa. Kävelen metsässä yksin. Paska mieli kokoajan.

    • Anonyymi

      Eihän sua kiinnosta tippaakaan onko palstalla muita ollenkaan. Haluat vaan maailman tappiin asti ulista tota samaa itkuvirttä. Joten miksi vaivaudut kysymään muilta mitään kun et halua kuulla vastausta.

      • Anonyymi

        No todellaki halua ja mitä vitun väliä vaikka oon alli.. ihminen mäki saatana ja kaipaan naista ja elää vittu saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No todellaki halua ja mitä vitun väliä vaikka oon alli.. ihminen mäki saatana ja kaipaan naista ja elää vittu saatana

        Niin, eli aivan turhaan kyselet onko "muita ikisinkkuja" kun ei sinua kiinnosta kuulla vastausta. Ei kukaan halua jutella sellaisen ihmisen kanssa, joka aina vaan puhuu itsestään eikä koskaan kuuntele muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eli aivan turhaan kyselet onko "muita ikisinkkuja" kun ei sinua kiinnosta kuulla vastausta. Ei kukaan halua jutella sellaisen ihmisen kanssa, joka aina vaan puhuu itsestään eikä koskaan kuuntele muita.

        Kyllä mä kuuntelen. Onko se väärin haluta kumppania tai suhdetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä kuuntelen. Onko se väärin haluta kumppania tai suhdetta?

        Kenen kanssa täällä olet käynyt keskustelua, jossa et olisi puhunut itsestäsi?
        Joten: et kuuntele ketään, vaan haluat vaan ulista omia juttujasi.


    • Anonyymi

      Joku työpaikka ja auto eivät merkitse mitään jos ei juo viinaa ja käy yökerhossa tapaamassa naisia.

      Viinamiehellä ei edes ole autoa, koska hän ei halua syyllistyä rattijuopumukseen. Yökerhosta lähdetään naisen kanssa jatkoille taksilla.

      Raitis mies ostelee palkallaan autoja ja taloja kuvitellen että niiden avulla löytäisi kumppanin, mutta hän saa pettyä karvaasti ja jää yksin.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Joo no mene baariin. Mä en halua juoda rahojani ja olla alkoholisti


    • Anonyymi

      Buhuu. Voi sinua maailman huono-onnisinta reppanaa. Lähetin sinulle juuri Virolaisen huoran ja pari Thaikkua.

      Todellakin olet ansainnut sen, koska olet kärsinyt jo niin paljon.

      >Simiti<

    • Anonyymi

      Oon vaa kyllästyny mun elämään!!! Mitä vittua mun pitäs sanoa hä????

    • Anonyymi

      Ei ihmisiin tutustu missään..eikä naisiin. Teen hyväl palkal töitä ja kaikkee muutaki.. mitää ei ole vaikutusta saatana

    • Anonyymi

      Myy mökkis ja muuta telttaan?

      • Anonyymi

        Muuta vaa ite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta vaa ite.

        Mitä sä millään teet kun yksinäs nau’ut. Mettään vaan niin marinat jää.


    • Anonyymi

      Siitä asti ku kaunis ex jätti ollu kaikki paskaa ja yksin.

    • Anonyymi

      Näköjään työ ja raha ei vaikuta mitää mun kohdalla kun en saa naista

    • Anonyymi

      Ihan sama onko vakituinen.. ite en koskaa naista ja tää on nii paskaa.

    • Anonyymi

      Ei mikää auta.käyt parturis ostat mitä vaa hajuvettä uusia vaatteita.ei naiset saatana kiinnostu

    • Anonyymi

      Onko muita ikisinkkuja jotka ei saa koskaa naista???

      • Olen työkyvytön, köyhä, aivovammainen ja kaikkea. Silti seukkaan arkkitehdin kanssa. Siinä sulle ikisinkkua.


    • Anonyymi

      Voisko joku nainen vastata tai useampia miksi en kelpaa naisille??

      • Anonyymi

        Onhan sulle monesti vastattu, että kelpaisit kyllä itsesi kaltaiselle heikkolahjaiselle naiselle. Ongelma on siinä, että sellainen nainen ei kelpaa sinulle. Niin kauan, kuin sinulle kelpaa vain huomattavasti itseäsi älykkäämpi nainen, joudut valitettavasti olemaan yksin.


      • Anonyymi

        Satoja kertoja sulle on naisetkin täällä vastanneet ja kertoneet. Onko sulla dementia vai miten pääsee aina unohtumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satoja kertoja sulle on naisetkin täällä vastanneet ja kertoneet. Onko sulla dementia vai miten pääsee aina unohtumaan?

        Pidä sä pääs kiinni.. jaksa tommosta ulinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulle monesti vastattu, että kelpaisit kyllä itsesi kaltaiselle heikkolahjaiselle naiselle. Ongelma on siinä, että sellainen nainen ei kelpaa sinulle. Niin kauan, kuin sinulle kelpaa vain huomattavasti itseäsi älykkäämpi nainen, joudut valitettavasti olemaan yksin.

        Miten niin? No todella törkeetä. Edelleen lukuisia kertoja olen seurustellut normaalin naisen kanssa ja nytki olen Postissa töissä missä normaaleita naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? No todella törkeetä. Edelleen lukuisia kertoja olen seurustellut normaalin naisen kanssa ja nytki olen Postissa töissä missä normaaleita naisia.

        No mikä se sun ongelma sitte on? Oot seurustellu lukusia kertoja. Älä valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä se sun ongelma sitte on? Oot seurustellu lukusia kertoja. Älä valita.

        Joo valitan ku haluaisin naisen. Oon yksin.


    • Anonyymi

      En res oo ruma.. käyn lenkillä. Nyt käyn töissä ja sillee. En ymmärrä miksi en vain kelpaa.

      • Anonyymi

        Jotkut miehet on vaan tympeen näköisiä naamasta niin ketään naista ei semmonen kiinnosta. Eikä se kato ikää. Mut jos naama on ällö niin nou thanks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut miehet on vaan tympeen näköisiä naamasta niin ketään naista ei semmonen kiinnosta. Eikä se kato ikää. Mut jos naama on ällö niin nou thanks.

        nuorissa miehissäkin on sellaisia ettei viittis katella. useimmilla kasvoissa ei säväytä mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut miehet on vaan tympeen näköisiä naamasta niin ketään naista ei semmonen kiinnosta. Eikä se kato ikää. Mut jos naama on ällö niin nou thanks.

        Ai nainenko noin tympeesti sanoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nuorissa miehissäkin on sellaisia ettei viittis katella. useimmilla kasvoissa ei säväytä mikään.

        No mä.en ole ruma. silti en saa naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut miehet on vaan tympeen näköisiä naamasta niin ketään naista ei semmonen kiinnosta. Eikä se kato ikää. Mut jos naama on ällö niin nou thanks.

        Ei muakaan ruma nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä.en ole ruma. silti en saa naista

        Et vain vielä tajuu, kuinka ällöttävä olet.


    • Anonyymi

      Ihmiset ei osaa vastata viesteihin..

    • Anonyymi

      Olen iki sinkku ja en luovu tästä tilanteesta mistään hinnasta. On tämä niin kivaa. Asenne kysymys.

      • Anonyymi

        Siinähän olet vitusti onnea. Mä en halua.


      • Erakoituminen on maaailman siisteintä hommaa.


      • Anonyymi
        Idari kirjoitti:

        Erakoituminen on maaailman siisteintä hommaa.

        Ihan helvetin paskaa.


    • Anonyymi

      Eipä taida olla muita mummeleita kuin Disse-täti?

    • Anonyymi

      En ymmärrä vain miksei naisille kelpaa..kuitenkin osa on parisuhteessa. Joku kelvannut kuitenkin naisille.

    • Anonyymi

      Tinderissäki vain kauniita täydellisiä missejä kultalusikka suussa elävät, ei noille koskaan kelpaa ketään.

    • Anonyymi

      Haluavat vaan täydellistä mallimiestä joku on koulutettu ja rahaa pitää olla saatana!!

    • Anonyymi

      Niin miksei naiset teille kelpaa normaali mies joka ei polta,mutta käy töissä???

      • Anonyymi

        Normaali kelpaa, sinä et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali kelpaa, sinä et.

        Miten niin minä en??? Halun naista. Montako kertaa se pitää sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin minä en??? Halun naista. Montako kertaa se pitää sanoa.

        Normaalit miehet kelpaavat päivittäin normaaleille naisille.
        Se ettet sinä kelpaa normaaleille naisille voisi tarkoittaa, että vika on yksin sinussa eikä kaikissa miehissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalit miehet kelpaavat päivittäin normaaleille naisille.
        Se ettet sinä kelpaa normaaleille naisille voisi tarkoittaa, että vika on yksin sinussa eikä kaikissa miehissä.

        En kelpaa lihavalle vaikka ole komea pitkä mies. Uskomatonta


    • Anonyymi

      Vihastutan ehkä joillain noniin tytöt vimpaantuvat kuin Vimpelin Vihamiehet jostain ajatuksista, tai Pellon Pellon pelkurit jo joukkueinaan hyökkäävät kimppuuni vaikka mitään pahaa en tarkoita ja tietävät itsekin sen.

    • Anonyymi

      Olen ilmeisen hyvä höpöttelemään naisten sekä tyttöjen kanssa reaalimaailmassa sekä tällä palstallakin jotta saan feromonit jylläämään ja tunteet kuumenemaan :D

    • Anonyymi

      Mutta en tiedä niin valtakunta ja jotkut tytöt... heillä on varmaan jotain omia riitoja, mistä minulle ei ole ollenkaan kerrottu, onpas kerrottu joskus abrakadabra sanoi jotain että häntä kiusataan jotenkin, muuta en tiedä....

    • Anonyymi

      Nyt kun on edelliset projektit valmiit ja kasassa, niin joululomalla alankin sitten tekemääån taas direct3d-juttuani johon tilasinkin katsojia, eli minkälainen olisi heidän mielestään hyvä...

      Työ ei lopu tekemällä eikä raha lopu ryyppäämällä.

      • Anonyymi

        Tämä mielenvikainen kkk-mies ja allu voisivat ryhtyä seurustelemaan keskenään.


    • Anonyymi

      Helvetti mitä juttuja ihan soopaa paskaa on.

    • Anonyymi

      Vittu kaipaan naista ja rakkautta perkele.

    • Bilhardi on niin vanhan aikaista. Jos oma käsi ei riitä, niin kannattaa harkita itsemurhaa.

    • Anonyymi

      Mitä toivot omalta elämältäsi, onko sulla tavoitteita ja haaveita? Ootko muuten sujut itsesi kanssa, niin että sulla on kavereita ja harrastuksia vaikkei parisuhdetta ole vielä löytynytkään?
      Noi parisuhdeasiat vaan ON valitettavasti vähän niinkuin työmarkkinat. Jos sulla ei ole kokemusta niistä ja olet sosiaalisesti arka, esim. aiempien huonojen kokemusten takia, on uuden kokemuksen ja varmuuden saaminen aina vaan vaikeampaa. En haluaisi latistaa mutta noin se menee. Voin toki puhua vaan omalta puoleltani.

      Itse havahduin kolmikymppisenä pohtimaan tota asiaa myös. Ja tulin tulokseen etten enää edes osaisi olla kellekään mitään muuta kun kaveri tai ystävä. Noi parisuhteet tuntuu pelkältä pelailulta ja kumppanin testailulta, samaa menoa kun jossain yläasteen välitunnilla missä kaikista huomionkipeimmät täyttivät kai jotain omaa tyhjyyttään juoruamalla ja pelaamalla kaikkien muiden selän takana. Parisuhteessa tuntuu olevan myös se jännä seikka että jos menee liian hyvin niin sitten aletaan etsimään sitä riidan aihetta-suhteesta on tullut tasapaksua. Itselläni kai mennyt välillä muutaman naispuoleisen henkilön kanssa välit epäselviksi ja ovat yhtäkkiä räjähtäneet päin näköä kun en ole suostunut spontaanisti lähtemään johonkin yökerhohelvettiin tanssimaan ja tarjoamaan loppuillan juomia. Jälkeenpäin on tullut selityksiä että kun oli parhaan kaverin kanssa riitaa niin halusivat sitten purkaa muhun myös... Lopulta ovat tajunneet että mua ei saa kirveelläkään noihin suhdedraamoihin mukaan.

      Mutta joo. Ehkä se sopiva henkilö löytyy jos löytyy. Jahtaamaan ei kannata lähteä, nykyään on toi tinderpelaaminen ja penkittäminen sen verran muotia, että jos lähdet tohon jahtaamisleikkiin mukaan niin saat jahdata ja osoittaa huomiota jollekin tuloksetta lopun ikääsi. Jos oot ujompi tyyppi ja tunnet vähän paremmin jonkun josta olet kiinnostunut niin kannattaa vaan jutella että miten menee ja kerro jotain itsestäsi. Kysy jossain vaiheessa että haluaako lähteä vaikka ulos joskus. Jos sanoo että ei niin se on sitten ei. Jos klikkaa jossain vaiheessa niin sitten klikkaa. Säkään et varmaan halua viettää aikaasi ihmisen kanssa joka ei arvosta sua tai halua olla sun kanssa. Eli ne aiemmat ihastukset eivät vaan sitten olleet sua varten. Kannattaa kuitenkin tosiaan pitää se oma aktiivisuus taso, omaan elämiseen ja tavoitteisiin, käynnissä, se kumppani on tavallaan tässä jo ylikansoittuneessa maailmassa muutenkin enemmän sellainen "kiva bonus". Kiva voimavara joka on parhaimmillaan vastavuoroista tsemppaamista ja arjen jakamista. Mutta koska siihen pisteeseen pääseminen tuntuu vaativan niin paljon soutamista, huopaamista ja pelejä, niin toisaalta koko kuviolla voi heittää vesilintua ja keskittyä omaan elämään, paskat suhteista

      • Anonyymi

        Joojee


    • Anonyymi

      Toivottasti kukaan ei oikesasti loukkaantunut sanomisistani, koska noniin tuo minun tyyppi olikin silloin joskus Ku Klux Klanilla, Dragon, Negotiator...

      Ajattelin että voin heittää jotain, neuvottelijan juttuja... joo todellakaan en ole kkk-ihmisten kanssa missään tekemisissä ollut vuosiin.

    • Anonyymi

      "Voisko joku nainen vastata tai useampia miksi en kelpaa naisille??"

      Tässä sinulle vastaus ainakin yhdeltä naiselta. Saa vain nähdä minkälaisen sontakasan saan niskaani mutta se on odotettavissa joten en ylläty.
      En tosin tunne sinua mutta kaikkien näitten lukemattomien valitusketjujen ja sen mitä itsestäsi olet kertonut olen saanut selkeän kuvan missä mennään.
      Omaa kertomaasi:
      -olet herkästi raivostuva ja arvaamaton.
      -haukut ja solvaat mitä törkeämmin ihmisiä ja naisia täällä palstalla.
      -impulssikontrolli puuttuu kokonaan.
      -valehtelet. Tälläkin palstalla juttusi muuttuvat tämän tästä.
      -et kykene pitämään työpaikkoja vaan saat potkuja jatkuvasti.
      -et ole kasvanut aikuiseksi psyykkisesti. Et ole lähes nelikymppisen aikuisen miehen tasolla mieleltäsi. Lähinnä tulee mieleen kakara.

      Tässä nyt jotain, kerron lisää jos haluat.
      Ei voi syyttää naisia siitä että eivät kiinnostu miehestä josta ei kumppaniksi vain ole. Sinulla on rajoitteesi jotka itseskin tiedät, ja ne on suuri este löytää ketään joka haluaisi alkaa suhteeseen ihmisen kanssa joka ei henkisesti ole tasapainoinen.
      Ei auta hajuvedet ja autot, ei pituus eikä komeus. Kyllä se on se ihminen tuon kaiken koreuden alla joka kiinnostaa jos kiinnostaa. Jos ei ole tarjolla muuta kuin kiiltävä kuori ja tyhjää sisältä ei sillä pitkälle pötkitä. Kuka haluaa pelkkiä värikkäitä karkkipapereita, kyllä sitä normaali nainen haluaa sitä sisältöäkin siellä kuoren sisällä.
      Tiedän kyllä että tämä oli turhaa. Et tajua tai sitten et ota kuuleviin korviisi. Vastasin kuitenkin kun kysyit.

      • Anonyymi

        Tuon voisi summata, että kaikin tavoin niin raskas ja rasittava mies, ettei tuota kukaan jaksa katsella eikä kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon voisi summata, että kaikin tavoin niin raskas ja rasittava mies, ettei tuota kukaan jaksa katsella eikä kuunnella.

        Aijaa no sitten voit pitää pääs kiinni.. ainaski töissä esimies kehui minua.


      • Anonyymi

        Selvä. Mutta edelleen haluan silti naista joka kattelee mua tälläsenä kun olen.. ja olen hakenut apua myös.. ja nyt pidän työpaikkani jatkossa.. esimies kehui mua.


      • Anonyymi

        Sivusta. Tämä kyllä kieltämättä kolahti suurilta osin.

        Itse kontrollia ei ole koska epävakaa persoonallisuus sekotettuna adhd:hen , vissiin myös se psykopaattigeeni koska kun menee hermo niin asiat vaan hajoaa päin seinää, tämä ollut vaipoista asti. Tästä koittanut puhua kavereiden ja kallonkutistajankin kanssa vuosi tolkulla mutta mikään konsti tai lääkekään ei ole auttanut.

        Lisäksi hahmotusvaikeus. Työpaikan pitäminen on ollut todella vaikeeta kun en hiffaa asioita ekalla kerralla koskaan. Lisäksi olen ollut kiinnostunut aloista joissa pääosin poikkeuksetta aina kiire ja kireä työilmapiiri. Voi arvata mitä siitä tulee.

        Ei ole myöskään ollut koskaan tasaista elämäntilannetta tai ympäristöä missä olisi voinut omaa itseä kehittää tai tutkailla. Paljon on tullut kavereilta onneksi tukea. Mutta omien isojen häikkien kanssa on aina lopulta yksin, kun omakin mieli ja pää tuntuu vieraalta. Lisäksi kun on luottanut joihinkin henkilöihin tosi paljon ja ovat vetäneet maton jalkojen alta niin muodostuu väkisinkin se pohjatuntuma että iso osa( en haluaisi yleistää) ihmisistä näkee sut vaan ajanviettoon tarkoitettavana kapistuksena tai kasana paskaa. Tossa sanoo oma itsesuojeluvaistokin että silloin ei halua enää avautua saati sitten ottaa muilta mitään neuvoa vastaan, ennen kun kokee tuntevansa toisen täysin. Sillonkin niitä huonoja päiviä jollon tietää että tekee muille ison palveluksen kun ei poistu himasta ollenkaan.

        Kun noi saa pidettyä useammin hallinnassa jotenkin niin pääsen ihmisten ilmoille ilman että päässä kiehuu kokoajan. Tiedostan oikein hyvin että mulla on kuitenkin paljon hyviä kavereita ja vastavuoroista tukea joten en todellakaan voi valittaa. Lisäksi kun tiedostan omat tilanteet. Se ottaa välillä päähän tosi pahasti kun tuntuu että koko ihmiselo olisi välillä pelkkää isoa tinderpeliä, puntaroidaan kenen kanssa olisi kannattavinta viettää aikaa mistäkin vinkkelistä katsottuna... tehdään ohareita, puhutaan paskaa, kyräillään ja pelataan. Vaihdetaan ihmissuhteita kun halpahallin vaatteita. Eron tullen kaveri pöllii toisen exän about seuraavana päivänä ja noin menee vuosien ystävyyssuhteetkin savuna ilmaan. Tuntuu että ihmissuhteet nähdään tosi laajalti vaan materiana. Vaatii tosi paljon uskallusta sukeltaa itse tohon viidakkoon mukaan. Ja joo, tuo oli kärjistetysti kirjoitettu eikä iso osa ihmisistä tietenkään toimi noin. Ja kaikilla on huonoja päiviä ja virheitä sattuu, tämä on elämää.

        Noissa on myös se vittumainen juttu että kun ton päässä rullaavan hurrikaanin lisäksi, joku osoittaakin kiinnsostusta niin sitä ei osaa ottaa vastaan. Funtsii vaan että mitä se toinen mussa näkee kun tuntuu että oma sisäinen mikämikämaa on täysin sekaisin, oonko antanut väärän vaikutelman vai mitä oikein tapahtuu. Samalla ympäristöä osaa katsoa vaan siitä omasta vinkkelistä, joka ei tuo tervettä alkua millekään ihmissuhteelle.

        Jos tästä jotain positiivista löytää niin osaan olla aika hyvä kaveri. Kun näitä tilanteita on käynyt läpi tarpeeksi paljon niin ymmärtää jonkin verran myös muiden oloja. Vaikkei saa sanoa että tietää miltä toisesta tuntuu kun jokainen tietysti kokee asiat yksilökohtaisesti :)


    • Anonyymi

      Ei sillä eikä millään mutta kuinka monta ketjua voi ylläpitää samasta aiheesta aktiivisesti?
      Allulla on ainakin kaksi aktiivista masennus-palstalla ja taitaa olla täälläkin kaksi. Täsmälleen samaa jankkaamista viestistä toiseen.
      Mielestäni paljon herkemmin poistetaan muitten ketjuja? Onko Allu joku erikoistapaus?

      • Anonyymi

        On. Allu on TODELLA erikoistapaus.


      • Anonyymi

        Myös yksinäisyys-puolelta löytyy anden ulinoita.

        Vissiin kuvittelee saavansa muualta sympatiaa kitinöilleen. Ei näytä siltä että olisi suurta menestystä muiltakaan palstoilta saavuttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös yksinäisyys-puolelta löytyy anden ulinoita.

        Vissiin kuvittelee saavansa muualta sympatiaa kitinöilleen. Ei näytä siltä että olisi suurta menestystä muiltakaan palstoilta saavuttanut.

        Mitä sitte. Ihan sama. Luuletko että välitän???


      • Anonyymi

        No mitä sitte.. mä oon aina tällänen.. kerranki pärjään töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös yksinäisyys-puolelta löytyy anden ulinoita.

        Vissiin kuvittelee saavansa muualta sympatiaa kitinöilleen. Ei näytä siltä että olisi suurta menestystä muiltakaan palstoilta saavuttanut.

        Sitten ulisen. Ihan sama.


    • Anonyymi

      Unohdit mainita, että olet pitkä ja että ennenkin oot saanu naista.

      • Anonyymi

        Niin olenkin ja ollut suhteessa, kai mä sit joskus saan, nykyää on vain niin hiton tylsää elämä kaipais kyllä sitä kumppania ja sutinaa, mut ei mitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olenkin ja ollut suhteessa, kai mä sit joskus saan, nykyää on vain niin hiton tylsää elämä kaipais kyllä sitä kumppania ja sutinaa, mut ei mitää

        No onneksi on töitä toistaseks, mut ei se kyl mitää auta, päivästä toiseen on vain yksin ja tylsistyy.


    • Anonyymi

      No eikö saisi valittaa. Mä valitan aina kun halun sen naisen. Yksin on ihan paskaa.

    • Anonyymi

      No elämä on semmosta, pitää kai vaan hakee lisää apua.

    • Anonyymi

      No kai mä vielä joskus saan naisen, ennenki saanut naista parisuhteeseen.

    • Anonyymi

      Muuttakaa Talebaanimaahan ja ottakaa huivilla varustettu nainen. Siellähän sinkkuus on lähes rikos joten eipä siellä juuri sinkkuja ole.

      Menette naimisiin niin ei tartte sitte valittaa naisen pihtaamistakaan koska siellä suunnalla avioliitossa ei voi raiskata.

    • Anonyymi

      Naiset kovin huonosti ottaa itse yhteyttä.

    • Anonyymi

      Eipä noita kiinnosta mikään. Parempi ostaa pelikone ja unohtaa naiset.

    • Anonyymi

      Jos mä ehdotan treffejä tai tapaamisia niin naiset vastaa joko ei kiitos tai on kiireitä.. aina se on et mua kiinnostaa ja naista ei helvetti ikinä??!

    • Anonyymi

      Olkoot mitä edes yrittää kun ei ollenkaa kiinnosta. Yritin semmosia mihin mulla olis saumoja. Mut ei noita kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ku ei noita vitun paskaakaa kiinnosta.. vaikka nätisti yritän tutustua.. ei halua ees kysyä multa mitään ja suurin osa ei vastaa.. niinku tavallisetki pyöreemmät naiset käyttäytyy noin. En ymmärrä.

    • Anonyymi

      Miksi edes yrittää jutella naiselle ku ei niitä kiinnosta.. 0 % ottaa itse yhteyttä. Aivan uskomatonta. Monet kuitenki vielä etsii miestä.

    • Anonyymi

      Ääs yksin aika... en kyl tästä pysty muuttuun. Töitä vaan ja huoriin.

    • Anonyymi

      Naiselle näytin kuvaani ja hän kehui että olen komea ja kumma etten löydä naista.

      • Anonyymi

        No miksei se nainen ruvennu sitte sulle vaimoks?


    • Anonyymi

      Sanovat vaan kaikkee paskaa. Mä oon täynnä naisia.

    • Anonyymi

      Yritin ehdottaa naiselle tapaamista. Lopputulos poisti mut.. vittu naiset on sontaa!!!!!!

      • Anonyymi

        Vittu mä vihaan itteeni elämääni.. kaikkee paskaa. Miksi pitää aina koko elämä yksin.. katella seiniä.. kiinnosta paska työ.. halun tappaa itteni


    • Anonyymi

      Niitä ei vittu kiinnosta kun rikas komea mallimies!!!!

      • Anonyymi

        Mun elämä on niin paskaa että puhelin ei oo soinu 2 vuotee. Ex jätti.. naista en saa koska oon vammainen ja tyhmä. Siispä 160 kilsaa rekan eteen jouluna


    • Anonyymi

      Yritän rumi ja lihavia ei niitäkään kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ihan turhaa asoille ei voi vaikka mitä tekisin. Maksamalla 100 euroa kaunis nainen antaa seksiä

    • Anonyymi

      Huomenna tapan itseni

    • Anonyymi

      Emmäjaksa naodia en paska ämmiä en ihmisiä hyvästi

    • Anonyymi

      Mitä sä haluat täältä palstalta?

      Selkeästi et halua vertaiskokemuksia kuulla.
      Neuvoja et huoli.

      Mitä siis koet saavuttavasi näillä vuosikausia jatkuvilla saman jankkaamisilla? Mitä haluat muiden palstalaisten tekevän?

      • Anonyymi

        Nyt on niin mitta täynnä ihmisiä saatana ja varsinkin naisia ku ei heitä saatana kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on niin mitta täynnä ihmisiä saatana ja varsinkin naisia ku ei heitä saatana kiinnosta

        Joo, se on jo tullut selväksi.

        Mutta mitä sä haet tältä palstalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, se on jo tullut selväksi.

        Mutta mitä sä haet tältä palstalta?

        Paskaa pelkkää paskaa ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa pelkkää paskaa ikuisesti.

        Sitä saa mitä tilaa, selvästi.


    • Anonyymi

      Saatana mä vihaan ihmisiä..vois jouluna oikeesti hypätä junan alle.. en halua ollla olemas naista en koskaan saa ja rakkautta ei koskaa ollut kavereita.. kaupan kassalle sanon moi

    • Anonyymi

      Teenpä niin että ajan niin kovaa ko autolla pääsee jouluna rekan eteen ja tapan itseni

      • Anonyymi

        Älä tee niin. Kiltti.


    • Anonyymi

      Mikä tietä ihmisiä vaivaa täällä? Aina haukkumassa tätä Allua? Tänne saa kirjoittaa myös pahasta olostaan.

      On olemassa sellainen sanonta, että ellei ole mitään hyvää sanottavana niin pitäisi olla hiljaa.

      Allu hei, kaikki järjestyy. Älä välitä ilkeilijöistä.

      • Anonyymi

        Juu, allulla ei ole mitään hyvää sanottavaa mistään joten hänen todellakin pitäisi olla hiljaa. Ei vaan mene tuo antamasi hyvä neuvo koskaan andelle jakeluun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, allulla ei ole mitään hyvää sanottavaa mistään joten hänen todellakin pitäisi olla hiljaa. Ei vaan mene tuo antamasi hyvä neuvo koskaan andelle jakeluun!

        No ei mene koskaan piste


    • Anonyymi

      Mitä enemmän varallisuutta, sitä vähemmän seksiä.

    • Anonyymi

      Jep tapan itseni kohta.. se on ihan varma asia.

    • Anonyymi

      Miks oon olemassa? Koko elämä yksin..vanhenmat hylänny. Ei naista ei kavereita.. aivan paskaa

    • Anonyymi

      Tuo sarja kyllä Aamiainen Alttarilla, e3i vaan Ensitreffit Alttarilla, on kyllä tympeitä ihmisiä jotka eivät sovi toisilleen lainkaan tuossa, näyttää peräti sarkastiselle koko juttu.

      Itse jooh, noh ehkä sitten olen eri tyyppinen, kun nuokin vähän ylipainoiset naiset itkevät kun eivät kenellekään kelpaa... jos minun harrastuksiin lähtisi mukaan, niin varmasti tulisi virikkeitä, ilahtuisi ja laihtuisikin samalla siinä, villejä vaarallisia harrasteita...

    • Anonyymi

      Monta hyvää syytä. En pärjää ees töissä saan jatkuvasti potkuja.

    • Anonyymi

      Noin 17 tuhatya velkaa.. pahasti velkaantunut

    • Anonyymi

      Luottokortille noin 1000e.. en pysty isoa velkaa lyhentää
      Maksan vaa korkoja ja kuluja.. en saa lainaa pois

    • Anonyymi

      2 kk töissä vuodesta tai saan potkut.. en pysty velkoja maksamaan

    • Anonyymi

      Monta hyvää syytä miksi psykologien analyysit heittävät aina häränpyllyä :D

    • Anonyymi

      Uliuliuli paskaa.

    • Anonyymi

      Vitusti velkaaki mitä järkee käydä töissä.

    • Anonyymi

      No ei ketää kiinnosta hyvästi.

    • Anonyymi

      Hittoko taas velkaa.. auton korjaukseen meni 430 e nyt pelaa. Ylimääränen perintä kelaan 320 euroa.. yhteensä 700 e jo ylimäärästä. Pitäs elääkki ja en pysty maksaan pankkiin mitään.

      • Anonyymi

        750 e.


    • Anonyymi

      Ei tässä elämässä mitään järkee. Velat vaan kasvaa ja työtki kohta taas loppuu.

      • Anonyymi

        Ylempänä sanoit töiden jatkuvan, pomo kehui. Keksitkö omasta päästäsi?


    • Anonyymi

      Hyvästi kaikki paska ihmiset. Mulle riitti.

    • Anonyymi

      Nää suomi 24 keskustelut on kyllä kultaa. Ihan ensiaskel, mikäli kaikki ihmiskontaktit eivät ole täysin tehottomia ja tuomittuja vaan myös niitä hyviä ja täysjärkisiä kavereita löytyy, olisi ehkä ilman mitään negoja pohtia että mikä siinä ihan omassa elämässä, asenteissa, motivaattoreissa, ym. on pielessä, mikäli ei onnistu saavuttamaan jotain mitä halajaa. Se omien häikkien myöntäminen on jo iso askel, työstäminen seuraava. Osoittaisi että sieltä päästä löytyy jotain joka raksuttaa. En itsekään tiedä mitä täällä palstalla teen, on kai harvinaisen tylsä elämänvaihe menossa ja haen jotain pohjakosketusta, mene ja tiedä. Huvittava ilmiö täällä suomi 24 palstalla, kuten tässäkin ketjussa on se että täällä on ihan hyviä näkökulmia ja pointteja mutta keskustelua herättää vaan ne jotka keskittyy provoon, pään aukomiseen tai kurjuuden maksimointiin. Herää kysymys että onko tässä nyt tavoite hakea kohtalotovereita, piehtaroida paskassa oikein urakalla, vai löytää ne henkiset tikkaat joilla pääsisi ojasta ylös. Mulle ei ainakaan nyt tän ketjun tarkoitus valkene, ainakaan näiden kommenttien pohjalta, pahoittelut

      • Anonyymi

        Ei näillä tämän hahmon ketjuilla ole tarkoitusta. Kunhan vuodesta toiseen jankuttaa samaa virttä s24:n eri palstoilla. Ei kaipaa neuvoja, ei tsemppaamista, eikä varsinkaan kohtalontovereiden kertomuksia. Haluaa vain valivalivalittaaaaaa.


    • Anonyymi

      Pakko se hyväksyä elää yksinäisenä ihmiset vihaa sua ja käydä töissä.

    • Anonyymi

      Kaikilla tässä iässä vakituinen työ osalla.. omia kavereita ja oma nainen.

    • Anonyymi

      Taidab olla koki elämäni yksin hautaan

    • Anonyymi

      Ei kukaa halua jutella mulle. Kaverit hävinny. en saa naista. Veloissa.. vanhemnat ei jaksa mua.. oon vaib äitissä kiinni

    • Anonyymi

      Ihmisiin ei tutustu. En saa vakityötä. En sa avelkoja pois.. ei kavereita.. olen tosi masentunut

    • Anonyymi

      Mulla ei ole rahaa mennä terapiaan jne.

      • Anonyymi

        Jos sulla on vantaalaisena varaa autoon, niin sulla on varaa terapiaankin. Julkisilla pääsee ja autosta säästyvät rahat käytät mielenterveyden hoitoon. Huomattavasti fiksumpi investointi.


      • Anonyymi

        Oon jäöny nii yksin että en jaksa enää


      • Anonyymi

        Vitusti velkaa pankkiin saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitusti velkaa pankkiin saatana

        Liitto maksaa yli 300 päivää työttömä sit pärjään.. mut eintöitä oon kuses


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liitto maksaa yli 300 päivää työttömä sit pärjään.. mut eintöitä oon kuses

        Jos jään kelan 530 e kk rahalle oon kuses


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jään kelan 530 e kk rahalle oon kuses

        Ei saa ees velkaa lyhhettyä saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitusti velkaa pankkiin saatana

        15 tuhatta velkaa pankkiin saatana.


      • Anonyymi

        Pakko alkaa maksaa lainaa... perkele saa ikinä hienoa audia jos en maksa lainaa pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko alkaa maksaa lainaa... perkele saa ikinä hienoa audia jos en maksa lainaa pois

        Minkä helvetin takia joku Audi on tärkeämpi kuin oma mielenterveys???

        Naiset arvostaa varmasti enemmän sitä, että mies tekee "päävialleen" jotain kuin että se hankkii "hienon" auton!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä helvetin takia joku Audi on tärkeämpi kuin oma mielenterveys???

        Naiset arvostaa varmasti enemmän sitä, että mies tekee "päävialleen" jotain kuin että se hankkii "hienon" auton!

        Ei kaikki arvosta missää nimessä.


    • Anonyymi

      Mitä järkee käydä töissä jos elämä yksinäistä paskaa?

      • Anonyymi

        Esimerkiksi sen takia että saa rahaa laskujen maksuun. Ja velkojen jos sellaisia on. Itselläni ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi sen takia että saa rahaa laskujen maksuun. Ja velkojen jos sellaisia on. Itselläni ei ole.

        Jep. Muttakun ei naista saa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi sen takia että saa rahaa laskujen maksuun. Ja velkojen jos sellaisia on. Itselläni ei ole.

        Mulla on velkoja, mutta aion maksaa kaikki itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on velkoja, mutta aion maksaa kaikki itse.

        Minä maksan velkani.


    • Anonyymi

      Aloituksesta lainaus:

      "ei sais valittaa,mut pakko."

      Mikään pakko ei ole valittaa. Valittamalla ei kenenkään elämänlaatu ole koskaan parantunut metrin vertaa. Voi tehdä asialle jotain tai tyytyä tilanteeseensa, mutta valittaminen ei hyödytä tippaakaan.

    • Anonyymi

      Ihan sama ku ei ketää vastaa. Hyvästi kaikki!!!

    • Niin kyllästyny naisiin.. en halua enää nähä ja jutella naisille... ne ei vastaa ja halua nähä. Pysykööt paskat poissa.

    • En kelpaa noille paskoille.. vittu naiset painukoo kaikki vittuun

      • Anonyymi

        Miksi haluaisit kelvata "paskoille" :D :D :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluaisit kelvata "paskoille" :D :D :D

        En ymmärrä.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        En ymmärrä.

        Tuohan sun ongelmasi onkin: et ymmärrä.


    • En tiedä miten tässä loppuelämä ilman naista elää.. seksiä täytyy saada maksamalla sit.

    • Seksisuhteisiin kysellään.

      Mä en polta tupakkia, eikä mitkään baarit ole kiinnostaneet, joten sieltäkään en oman kaltaistani seuraa löydä.

    • Ei ihmekään kun nojaat itseluottamuksesi autoon, rahaan ja mikä se yksi olikaan 🙄

    • Jep naisille ei vaa koskaa mikään kelpaa.

    • En jaksa enää naisia. Keskityn mùihin asioihin.

    • Oon panostanu itseeni köyn töissä rahaa on.jos en kelpaa naisille olkoot

    • Sitä jatkuvasti ihmettelen ku en kelpaa tavis esim tukevalle naiselle? Edelleen edelleen en katsele missejä!!! Montako kertaa se pitää sanoa???!!

      • Anonyymi

        Normaali älykkyydellä varustetut pariutuvat keskenään. Ei normaali halua heikkolahjaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali älykkyydellä varustetut pariutuvat keskenään. Ei normaali halua heikkolahjaista.

        Todellaki haluaa.. ei tarvi paskaa puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellaki haluaa.. ei tarvi paskaa puhua.

        Miksi sitten olet naiseton, jos normaalit naiset todellakin haluaa heikkolahjaisen miehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten olet naiseton, jos normaalit naiset todellakin haluaa heikkolahjaisen miehen?

        Em ymmärrä.


    • Naiset jopa ihmetelleet komea mies ja ei naista

      • Anonyymi

        Miksi ne naiset, jotka ihmettelee, ei sit rupea sulle vaimoiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne naiset, jotka ihmettelee, ei sit rupea sulle vaimoiksi?

        En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä.

        Pitääkö tavuttaa?

        Jos joku nainen kehuu että olet kivan pitkä ja ihmettelee miksei sulla ole naista, niin miksi se sinua kehuva nainen ei sitten ala sun naiseksi?

        Vai etkö ole tullut niiltä naisilta kysyneeksi? Miksi et?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö tavuttaa?

        Jos joku nainen kehuu että olet kivan pitkä ja ihmettelee miksei sulla ole naista, niin miksi se sinua kehuva nainen ei sitten ala sun naiseksi?

        Vai etkö ole tullut niiltä naisilta kysyneeksi? Miksi et?

        Ei niitä kiinnosta tarpeksi.


    • Pukeudun siististi olen komea... en ymmärrä tuskin koskaan

    • Olkoot perkele. Pärjään yksin.

    • Kai mun pitäs olla rikas myyntijohtaja että saa naisen 5000 kk tulot ja mersu

      • Anonyymi

        ei auta edes 8000eur/kk tulot, eikä 300m2 talo, jne.. Ehkä pitäisi olla julkkis että onnistuisi, mutta silloin tuskin minua kiinnostaisi enää kukaan.


    • Anonyymi

      Mä olen parisuhteessa, mutta tunnen ole yksin. Teen kaiken yksin.

    • Eipä sitä kannata kun nukkua käydä töissä ja elää yksin ilman naisia vuosiin.

    • Anonyymi

      Mä luulen että ikisinkuilla asiat on paremmin kuin meillä eronneilla. Olette oppineet "nauttimaan" omasta elämästä tietenkin haavailette jostain mystisestä parisuhteesta. Mutta taas me pitkään parisuhteissa olleet jotka ovat joutuneet eroon syystä tai toisesta, on tappavaa, tiedetään mitä ollaan menetetty eikä ketään ole näköpiirissä... Ja samalla viivalla ollaan nettideittipalveluissa kuin te muutkin ainut vaan että ei osata ollenkaan tota nettideittailua.

      Eli yrittäkää nähdä jotain positiivista teidän tilasta, ja jos yksinäisyys painaa liikaa hankkikaa myös lemmikki piristämään elämäänne. Saatte niiltä läheisyyttä ja syyn minkä takia käytte töissä. (näin minä tein, paljon parempi elämä nykyään).

    • Anonyymi

      Pakko siis olla ikisinkku kun kerta masentunut heikkolahjainen mies ei kelpaa naisille.. naiset kyl niin helvetin vaikeita että järki jo mennyt

      • Anonyymi

        Eihän sulle itsellesikään kelpaa heikkolahjainen nainen rinnalle.

        Jos yrittää kovasti omaa tasoaan korkeammalle niin ilman jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sulle itsellesikään kelpaa heikkolahjainen nainen rinnalle.

        Jos yrittää kovasti omaa tasoaan korkeammalle niin ilman jää.

        Itseasias vois kelvata ja työtön myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasias vois kelvata ja työtön myös.

        Jaa on mieli muuttunut?
        No hyvä! Omantasoisiin naisiin sulla voisi ehkä olla mahiksiakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa on mieli muuttunut?
        No hyvä! Omantasoisiin naisiin sulla voisi ehkä olla mahiksiakin!

        Joo mutta ei semmosia löydy mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ei semmosia löydy mistään.

        Nekää eivät kiinnostu.. antaa olla.. hommaan jatkuvan työn ja alkaan maksamaan lainaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasias vois kelvata ja työtön myös.

        Mutta parempi olla elämänsä yksin.. harmi ku olisin parisuhde ihminen ja aina oon yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nekää eivät kiinnostu.. antaa olla.. hommaan jatkuvan työn ja alkaan maksamaan lainaani.

        Jos KUKAAN nainen ei susta kiinnostu niin onko vika KAIKISSA naisissa vaiko ainoastaan sinussa, mitä luulet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos KUKAAN nainen ei susta kiinnostu niin onko vika KAIKISSA naisissa vaiko ainoastaan sinussa, mitä luulet?

        En ymmärrä vaan. Parempi olla yksin. Jotkut miehet ei saa koskaan naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos KUKAAN nainen ei susta kiinnostu niin onko vika KAIKISSA naisissa vaiko ainoastaan sinussa, mitä luulet?

        En ole semmoinen mies joka saisi naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos KUKAAN nainen ei susta kiinnostu niin onko vika KAIKISSA naisissa vaiko ainoastaan sinussa, mitä luulet?

        Naiset haluaa väkivaltaisen jännämiehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset haluaa väkivaltaisen jännämiehen.

        Eli KAIKKI miehet jotka on IKINÄ saaneet naista on väkivaltaisia jännämiehiä - tämä siis tarkoittaa, että n. 98% Suomen aikuisesta miesväestöstä on väkivaltaisia jännämiehiä. Sun isäkin on siis väkivaltainen jännämies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli KAIKKI miehet jotka on IKINÄ saaneet naista on väkivaltaisia jännämiehiä - tämä siis tarkoittaa, että n. 98% Suomen aikuisesta miesväestöstä on väkivaltaisia jännämiehiä. Sun isäkin on siis väkivaltainen jännämies.

        No em tiedä miksei kiltti rauhallinen mies kelpaa naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No em tiedä miksei kiltti rauhallinen mies kelpaa naisille.

        Ethän sinä ole kiltti ja rauhallinen.
        Sinähän saat raivokohtauksia vähän väliä. Juomiakin kaatelet naisten niskaan.


    • Anonyymi

      En jaksa enää yhtäkään naista enää koskaan.. siispä yritän saada jatkumaan työt ja istun kotona

    • Anonyymi

      Älä välitä, mammelinpoikaa tässä maassa piisasee.
      Hutisalo hommaa miehiä tilal.

      tilal hommoo

    • Anonyymi

      Nykyään ei vain naiset kiinnostu millää.. kehuvat vain pituutta.

    • Anonyymi

      Nyt saa naiset olla.. maksan lainani pois ja teen hyvin työni.

    • Anonyymi

      Hommaa enää ikinä saatana potkuja ja pysyn töissä.. mulla on niin paljo velkaa.. 2 kk soppari.. helvetti halun ainaski vuodeksi töitä pääsen jaloilleni ja saan velkaa pois

    • Anonyymi

      Nyt niin riitti. Kunnolla ylöspäin.. toiv mun sopimusta jatketaan. Sitten pystyn makselee hyvin jo pankkiin lainaa:)

    • Kaippa ihmiset vihaa mua,, käyn mä töissä, mutta ei mulla ole muuta elämää. ei kavereita,, naista en saa,, mussa on kai pahasti vikaa

    • Anonyymi

      Pakko se vain yksin alkaa elämään elämäänsä. ei auta ei.

    • Haluat olla kärpänen vasten ikkunalasia... yrität päästä läpi väkisin...

      Sellaista se on...

      Tuskin löydät lasista reikää, vaikka kaikki näkyy sen läpi. Ihmeellistä.

    • Anonyymi

      Nyt yritän muuttua vähän. Meen aina ajois töihin. Hoidan hommat hyvin ja jos sais jopa vakisopimuksen ei tiedä. mulla on hyvä auto . Saan ilmaista apua nyt.. ja enempi kuntoilen. saa naiset nyt olla.

    • Anonyymi

      Oon myöskin kaljuuntunut.sekin syy ettei kelpaa naisille ja lihonut. tukkaa en saa ilman jatkuvia työtuloja.

      • Anonyymi

        Olen sanonut tämän aikaisemminkin ja nyt sanon viimeisen kerran:
        HOIDATA SE PÄÄSI KUNTOON ihan ensimmäisenä. Se on tärkein prioriteetti nyt!
        Sinulla on sen suuruusluokan ongelmia psyyken ja käyttäytymisen puolella että ne olisi ehdottomasti saatava kondikseen ihan ensimmäisenä,
        Ja keskity ja sitoudu hoitoosi, kukaan ei sinua pysty parantamaan se on sinun tehtävä itse. Terapia ja lääkkeet sitten tukena.
        Sen jälkeen voit sitten miettiä sen tukan hankkimista ym. sivuseikkoja.


      • Anonyymi

        On se kumma kun sitten kuitenkin näkee paljon kaljuja ja kaljuuntuneita miehiä naisten kanssa. Näyttäisi siis sittenkin kelpaavan kalju naisille, kunhan se on sellaisen miehen päässä josta nainen muutenkin pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun sitten kuitenkin näkee paljon kaljuja ja kaljuuntuneita miehiä naisten kanssa. Näyttäisi siis sittenkin kelpaavan kalju naisille, kunhan se on sellaisen miehen päässä josta nainen muutenkin pitää.

        Ihan sama. Naisista pitää pysyä erossa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama. Naisista pitää pysyä erossa .

        Yksin hyvä. On edes töitä niin voin maksaa lainani pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sanonut tämän aikaisemminkin ja nyt sanon viimeisen kerran:
        HOIDATA SE PÄÄSI KUNTOON ihan ensimmäisenä. Se on tärkein prioriteetti nyt!
        Sinulla on sen suuruusluokan ongelmia psyyken ja käyttäytymisen puolella että ne olisi ehdottomasti saatava kondikseen ihan ensimmäisenä,
        Ja keskity ja sitoudu hoitoosi, kukaan ei sinua pysty parantamaan se on sinun tehtävä itse. Terapia ja lääkkeet sitten tukena.
        Sen jälkeen voit sitten miettiä sen tukan hankkimista ym. sivuseikkoja.

        Lopetin kuntoutuksen. Nyt saan toisenlaista apua.. ja teen töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun sitten kuitenkin näkee paljon kaljuja ja kaljuuntuneita miehiä naisten kanssa. Näyttäisi siis sittenkin kelpaavan kalju naisille, kunhan se on sellaisen miehen päässä josta nainen muutenkin pitää.

        Olen kaljuuntunut. Sellanen ei kelpaa naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kaljuuntunut. Sellanen ei kelpaa naisille.

        Kuitenkin kaljuuntuneita miehiä näkee naisten kanssa päivittäin. Mikähän siinä on? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin kaljuuntuneita miehiä näkee naisten kanssa päivittäin. Mikähän siinä on? :D

        Ei kyllä näe. sori vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä näe. sori vain.

        Kyllä näkee, kokeilehan joskus käydä vaikka päiväsaikaan kaupassa niin näet ihmeitä :D Kaiken kokoisia ja ikäisiä pariskuntia, kaljuja miehiä kaljuuntuneita miehiä tuuheatukkaisia miehiä naisten kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näkee, kokeilehan joskus käydä vaikka päiväsaikaan kaupassa niin näet ihmeitä :D Kaiken kokoisia ja ikäisiä pariskuntia, kaljuja miehiä kaljuuntuneita miehiä tuuheatukkaisia miehiä naisten kanssa

        Aha. On mullakin ollu parisuhde:)


    • Anonyymi

      Näinhän se on.
      Eipä auta vaikka istuttaisi kokonaisen viidakon tai aarniometsän päälaelleen jos sieltä pään sisältä ei löydy mitään.

    • Anonyymi

      Naiset kun ei edes juttele mitään. Ovat ihan vääränlaisia naisia. Kun ei heitä kiinnosta mikään.

      • Anonyymi

        :D :D Vääränlaisia naisia! :D :D
        On kyllä hauska tämä Allu-hahmo!


      • Anonyymi

        Mutta eihän sua enää kiinnosta naiset ja annat niiden olla, niin miksi sua kiinnostaisi tippaakaan jutteleeko ne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän sua enää kiinnosta naiset ja annat niiden olla, niin miksi sua kiinnostaisi tippaakaan jutteleeko ne?

        Iha perkeleen sama.meen kunnon huoralle ku saa palkan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iha perkeleen sama.meen kunnon huoralle ku saa palkan

        Ekana maksan luottokortin täyteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D :D Vääränlaisia naisia! :D :D
        On kyllä hauska tämä Allu-hahmo!

        Vääränlaisia.. nyt saa naiset olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iha perkeleen sama.meen kunnon huoralle ku saa palkan

        Eli kiinnostaa kuitenkin naiset edelleen? Johan sulla mieli muuttuu :D


    • Anonyymi

      Onneks on töitä ja hyvä palkka. aah hyvin asiat. rahaa alkaa tulemaan.

      • Anonyymi

        Allulla muuttui taas velat saataviksi :D
        ....ylämäki-alamäki-ylämäki-alamäki.... mikähän tuota pelleä vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allulla muuttui taas velat saataviksi :D
        ....ylämäki-alamäki-ylämäki-alamäki.... mikähän tuota pelleä vaivaa?

        Onhan se sen moneen kertaan kertonut - heikkolahjaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se sen moneen kertaan kertonut - heikkolahjaisuus.

        No mitä sitte. en saa sitä pois koskaan. Toisilla voi ollla adhd jne.. oon melko normaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allulla muuttui taas velat saataviksi :D
        ....ylämäki-alamäki-ylämäki-alamäki.... mikähän tuota pelleä vaivaa?

        Mikähän sua vaivaa. Pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allulla muuttui taas velat saataviksi :D
        ....ylämäki-alamäki-ylämäki-alamäki.... mikähän tuota pelleä vaivaa?

        Nyt menee töissä hyvin.eiköhän tuu jatkoa. Ja maksan velkaani


    • Anonyymi

      Niitä on aika paljon yksinäisiä miehiä, ja siis sellaisiakin joilla ei luulisi mitään vaikeuksia olla saada naisseuraa. Yksin vaan elelevät ja monet heistä koko ikänsä, niin itsekkin.
      Naisia taasen ei juurikaan ole sellaisia jotka haluaisivat miesseuraa mutta sitä eivät saa. Ei varsinkaan jos on nainen edes vähänkin siedettävän näköinen, sellaista mieslaumat aina piirittävät, ja ei tarvitse naisen kuin valita näistä mieleisin. Toki monet naiset voivat elää yksin vanhemmiten, kun eivät enää saa mieleisiään miehiä, mutta nämä ovat kuitenkin aina nuorempana seurustelleet ja lapsiakin on, eivätkä ne siis ole sillä tavalla yksinäisiä kuin yksin jääneet miehet.
      Mies voi päätyä yksin kulkijaksi yllättävän helposti. Esim. niin jos ei ole alkanut ihan nuoresta pelata naisten kanssa tai jos on tullut välivuosia näissä jutuissa, ja on siten jäänyt naistenkäsittelytaidot vähän oppimatta. Naiset ovat yllättävän tarkkoja sen suhteen, että miehellä pitää olla ammattitaitoa naistenkäsittelyssä, taitoa jota naiset ovat tottuneet kokemaan miesten seurassa pyöriessään. Naiset alkavat myös karsastaa miestä joka ei naisten kanssa seurustele, kun ajattelevat että sellaisessa miehessä täytyy olla jotain vikaa. Nimittäin naisten on mahdotonta käsittää miksi mies ei naisseuraa saisi, kun itselleen sitä miesseuraa on aina tarjolla riesaksi asti. Lisäksi yksin jääneellä miehellä ei helposti muutakaan seuraa ole, sillä juuri siksikin kun on jäänyt vaille naisseuraa helposti syrjäytyy muustakin seurasta. Eli yksin jäänyt mies on naisille kummajainen joka on syytä torjua.
      Kyllä sitä yksin jääneellekkin miehelle vanhemmiten naisia voi olla ihan tyrkyllä, mutta ne on sitten jo mitä ovat, eikä tällaisten naisten kanssa mies sitten enää hevin lähde hengailemaan, ei varsinkaan jos asiat on muuten hyvin.

      • Anonyymi

        On vaikka millä mitalla naisia jotka haluaisivat miesseuraa mutta eivät sitä saa. Miksikö? Koska nirsot miehet prinsessaunelmineen huolivat vain nuoria, kauniita, hoikkia, rikkaita, työssäkäyviä, autoja omistavia, tuuheatukkaisia naisia. Ei kelpaa kiltit ja kunnolliset tavis naiset nirsoille miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaikka millä mitalla naisia jotka haluaisivat miesseuraa mutta eivät sitä saa. Miksikö? Koska nirsot miehet prinsessaunelmineen huolivat vain nuoria, kauniita, hoikkia, rikkaita, työssäkäyviä, autoja omistavia, tuuheatukkaisia naisia. Ei kelpaa kiltit ja kunnolliset tavis naiset nirsoille miehille.

        Kyllä mulle kelpaa kiltti ja kunnollinen tavis nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulle kelpaa kiltti ja kunnollinen tavis nainen.

        Sinun pitäisi itse olla tavismies saadaksesi tavisnaisen. Kertomasi mukaan olet varsin erikoinen ihminen, etkä tavis laisinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi itse olla tavismies saadaksesi tavisnaisen. Kertomasi mukaan olet varsin erikoinen ihminen, etkä tavis laisinkaan.

        Olen tavis. Juurikin mun pitäs saada nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tavis. Juurikin mun pitäs saada nainen.

        Taviksilla ei ole heikkolahjaisuutta, aggressio-ongelmia, laaja-alaisia oppimisvaikeuksia... Taviksilla on pysyvä työpaikka, kavereita, harrastuksia. Tavikset ovat sosiaalisesti lahjakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taviksilla ei ole heikkolahjaisuutta, aggressio-ongelmia, laaja-alaisia oppimisvaikeuksia... Taviksilla on pysyvä työpaikka, kavereita, harrastuksia. Tavikset ovat sosiaalisesti lahjakkaita.

        Ei todellakaan ole missää nimessä. Tavikset osa ovat juoppoja kusseet asiansa sun muuta. Mistä ihmeestä tuonkin oletit?


    • Anonyymi

      "Allulla muuttui taas velat saataviksi :D
      ....ylämäki-alamäki-ylämäki-alamäki.... mikähän tuota pelleä vaivaa?

      Onhan se sen moneen kertaan kertonut - heikkolahjaisuus."

      Heikkolahjaisuus ei tuota yksin selitä.

      "Itse asiassa käsite heikkolahjaisuus on vanhentunut ja Heikkolahjaisuudella tarkoitetaan normaalia mutta melko alhaista älykkyyttä, joka aiheuttaa laaja-alaisia oppimisvaikeuksia sekä vaikeuttaa toimimista ongelmanratkaisua vaativissa tilanteissa Heikkolahjaisuus on terminä vanhentunut, minkä vuoksi puhutaan nykyisin laaja-alaisista oppimisvaikeuksista. Laaja-alaiset oppimisvaikeudet ovat oppimiseen liittyviä vaikeuksia, jotka ovat erityisiä oppimisvaikeuksia laajempia. Laaja-alaiset oppimisvaikeudet eivät ole niin suuria kuin älylliseen kehitysvammaisuuteen liittyvät, mutta ne vaikeuttavat merkittävästi muun muassa ihmisen kykyä suoriutua peruskoulun oppimäärästä, opiskella itselleen ammatti sekä suoriutua työelämän vaatimuksista Laaja-alaisiin oppimisvaikeuksiin liittyy usein myös jonkinasteisia ongelmia selviytyä arkielämän perusasioista, minkä vuoksi monet tarvitsisivat yksilöllistä ohjausta ja räätälöityjä tukipalveluita. Laaja-alaisista oppimisvaikeuksista kärsivien älykkyysosamäärä on 70-85, mikä on enemmän kuin kehitysvammaisilla
      Arviolta seitsemän prosenttia väestöstä luokitellaan heikkolahjaisiksi Heikkolahjaisuus on miehillä yleisempää kuin naisilla, ja kaksi kolmannesta laaja-alaisten oppimisvaikeuksien takia erityisopetukseen siirretyistä oppilaista onkin poikia."

      Vaikuttaa sille että hänellä on lisäksinprobleemia myös psyyken puolella. Heikkolahjaisuus yksin ei ole psyykkinen sairaus.
      Impulssihontrollin puute, mielialan rajut heittelyt ym. viittaa luultavasti jonkinlaiseen mielialahäiriöön (esim bipo) tai persoonallisuushäiriöön. Nämä ovat hyvin haastavia ja ihmisen elämää todella paljon kuormittavia ongelmia.
      Vaatisi pitkäjänteistä kuntoutusta ja tukea mutta vaikuttaa sille että ko. henkilö ei kykene sitoutumaan minkäänlaiseen hoitoon. Elämä tällaisen kuorman kanssa on tietysti hyvin raskasta.

      • Anonyymi

        "Laaja-alaisiin oppimisvaikeuksiin liittyy usein myös jonkinasteisia ongelmia selviytyä arkielämän perusasioista, minkä vuoksi monet tarvitsisivat yksilöllistä ohjausta ja räätälöityjä tukipalveluita."

        Se ettei kykene pitämään työpaikkoja impulssikontrollin puutteen vuoksi osoittaa todella vahvasti että on ongelmia selviytyä arkielämän perusasioista. Avun pariin tämä ande ei kuitenkaan halua hakeutua, sillä on sanonut moisen avun olevan "kehareille" eikä siis hänelle laisinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Laaja-alaisiin oppimisvaikeuksiin liittyy usein myös jonkinasteisia ongelmia selviytyä arkielämän perusasioista, minkä vuoksi monet tarvitsisivat yksilöllistä ohjausta ja räätälöityjä tukipalveluita."

        Se ettei kykene pitämään työpaikkoja impulssikontrollin puutteen vuoksi osoittaa todella vahvasti että on ongelmia selviytyä arkielämän perusasioista. Avun pariin tämä ande ei kuitenkaan halua hakeutua, sillä on sanonut moisen avun olevan "kehareille" eikä siis hänelle laisinkaan.

        Olen hakenut apua juurikin juurikin ongelmiin. Ja esimies sanoi oon hyvä työssäni.. osaan tehdä sopivas työtä jos haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hakenut apua juurikin juurikin ongelmiin. Ja esimies sanoi oon hyvä työssäni.. osaan tehdä sopivas työtä jos haluan.

        Olet kertonut että tämänhetkinen työsi on kahden kuukauden mittainen pesti. Niin lyhyt aika täytyy jokaisen kyetäkin tehdä työtä.

        Esimiehet eivät tapaa kehua tavallista työntekijää työsuorituksesta. Tämä viittaisi siihen että esimies kokee sut lapsena, jota pitää taputella päähän kun onnistuu sitomaan kengännauhansa itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kertonut että tämänhetkinen työsi on kahden kuukauden mittainen pesti. Niin lyhyt aika täytyy jokaisen kyetäkin tehdä työtä.

        Esimiehet eivät tapaa kehua tavallista työntekijää työsuorituksesta. Tämä viittaisi siihen että esimies kokee sut lapsena, jota pitää taputella päähän kun onnistuu sitomaan kengännauhansa itse.

        Samoin teki ensitreffit alttarilla ohjelmassa nainen miehelleen kun mies "omin avuin kykeni ostamaan kaupasta ruoat kauppalistan mukaan"
        Nainen kohteli miestä kuin pikkulasta, nyt ovat eronneet, miksiköhän?

        Tässä erona vain se että Allu on todella pikkulapsen tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin teki ensitreffit alttarilla ohjelmassa nainen miehelleen kun mies "omin avuin kykeni ostamaan kaupasta ruoat kauppalistan mukaan"
        Nainen kohteli miestä kuin pikkulasta, nyt ovat eronneet, miksiköhän?

        Tässä erona vain se että Allu on todella pikkulapsen tasolla.

        Mitö sitte vaikka olen? Mä olen heikkolahjainen, en vammainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Laaja-alaisiin oppimisvaikeuksiin liittyy usein myös jonkinasteisia ongelmia selviytyä arkielämän perusasioista, minkä vuoksi monet tarvitsisivat yksilöllistä ohjausta ja räätälöityjä tukipalveluita."

        Se ettei kykene pitämään työpaikkoja impulssikontrollin puutteen vuoksi osoittaa todella vahvasti että on ongelmia selviytyä arkielämän perusasioista. Avun pariin tämä ande ei kuitenkaan halua hakeutua, sillä on sanonut moisen avun olevan "kehareille" eikä siis hänelle laisinkaan.

        Saan kyllä apua.


    • Anonyymi

      Mitä sitte. Sairaudelle nyt ei voi mitään. Kyllä mä vielä naisen saan. Nyt käyn töissä ja hyvin menee työt. En saa potkuja ja työt voi jatkua

      • Anonyymi

        Teen mulle sopivaa työtä,mitä osaan ja hyvä palkka.. varmasti vielä naisen saan.


    • Anonyymi

      Jaksa mitään paskaa kuunnella. Mulla menee nyt ihan hyvin. Rahaa tulee kokoajan.

    • Anonyymi

      Ai että tulee paljo rahaa nyt.

    • Anonyymi

      Vittu mulla menee hyvin. rahaa tulee ku roskaa.

      • Anonyymi

        Hienoa, maksa sitten ne 17t. velat pois niin ei tarvitse niistä enää huolia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, maksa sitten ne 17t. velat pois niin ei tarvitse niistä enää huolia!

        Ei ole kuim 12 tuhatta sori. Miinustan auton. Niin maksankin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kuim 12 tuhatta sori. Miinustan auton. Niin maksankin

        Jos auto ei ole maksettu, se on yhä sitten osa sitä velkataakkaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos auto ei ole maksettu, se on yhä sitten osa sitä velkataakkaasi.

        Niin onkin. Mutta edelleen maksan velkojani ja tienaan hyvin töissä nyt.


    • Anonyymi

      Kerro nyt sitten ihmeessä että minkälainen nainen sais olla?
      Kerro vaikka naisen vaadittu ikä/ ulkonäkö/ tausta/ koulutus/ tulot/ luonne/ asuinpaikka?

      • Anonyymi

        "Ihan tavis pyöreä" on varmasti vastaus jonka saat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihan tavis pyöreä" on varmasti vastaus jonka saat.

        Kyllä sori on.


      • Anonyymi

        No unelma olisi pitkä:180 cm ja muodokas tai pyöree. Mielellää ei polttas. Meikkaa vähän. seksikäs nätti. Ei koulutettu. Mielellää amis tausta. Voi olls työtön. Oon laskenu rimaa. Silti ei onnistu. Pk- seutu.


    • Anonyymi

      Allu on kuin rikki mennyt papukaija. jankuttaa jankuttaa jankuttaa jankuttaa....
      Paljon porua vähän villoja.

      • Anonyymi

        Onkohan tämä se sama Allu, jonka töissä ollessani tunsin? Äääh, tuskin. Se Allu oli sentään mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tämä se sama Allu, jonka töissä ollessani tunsin? Äääh, tuskin. Se Allu oli sentään mies.

        On tämäkin, ainakin sellaiseksi oletettu.
        Näyttää mieheltä ja ikää on jo hyvinkin aikuisen verran, mutta henkisesti pikkukakara. Se puoli jäänyt kasvamatta ja kehittymättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämäkin, ainakin sellaiseksi oletettu.
        Näyttää mieheltä ja ikää on jo hyvinkin aikuisen verran, mutta henkisesti pikkukakara. Se puoli jäänyt kasvamatta ja kehittymättä.

        Mistähän säki sen tiedät. Ihmisillä on sairauksia.. helvetin pelle.


    • Anonyymi

      Ainahan täälä jotain paskaa jauhetaan.

    • Anonyymi

      Ihmiset on täyttä sontaa. Ihme että mä olen ihan yksin. Ei ketää kiinnosta

    • Anonyymi

      No ihan sama. Mulla on auto, töitä ja rahaa.

    • Anonyymi

      Alkaa riittää nää kusipäät kyllä. Täälä vaa poistellaa viestejä.

    • Anonyymi

      Perkele riittää tää yksin olo. Perkele.

    • Anonyymi

      Perkele yksin pitää olla vaikka on töitä ja rahaa. Elämä on masentavaa ilman naista.

    • Anonyymi

      Jotenki nyt olis vain kiva jos olisi se oma nainen.

    • Anonyymi

      "Alkaa riittää nää kusipäät kyllä. Täälä vaa poistellaa viestejä."

      Täällä ei kukaan muu kuin ylläpito pääse poistamaan viestejä, ja siihen on aina jokin syy.
      Aikuinen on vastuussa siitä mitä suustaan päästää, myös sinä.

    • Anonyymi

      Ihan sama edelleen mitä tänne kirjottaa. Idiootit ätmit jauhaa paskaa. Onneksi mulla menee jo paremmin mitä ennen ja oon päässy paljoki ylöspäin.

    • Anonyymi

      Paskaa vaa jauhetaan minkä kerkee. Töissä menee iha loistavasti panostan itseeni lisää ja toiv työ jatkuu ja kyllä naisen vielä saan.

    • Anonyymi

      Minä muka toivoton tapaus joo tienaan erittäin hyvin töissä ja voin saada vakipaikan ja mut otettiin töihin. Mitä paskaa aina täälä tulee.

    • Anonyymi

      Oon menny paljo parempaa suuntaa mitä ennen. Saanut autonkin ja nyt alkaa olee rahaakin.

    • Anonyymi

      Nyt menee hyvin. en oo sentää kotona makaava työtön luuseri. Naiset ei semmosta halua.

    • Anonyymi

      Tuskin tässä naista saa koskaan

    • Anonyymi

      Onkohan kyseessä epävakaa persoonallisuushäiriö?

      "Epävakaa persoonallisuushäiriö on mielenterveyden häiriö, joka heikentää toimintakykyä merkittävästi. Sen oireet voivat vaihdella paljonkin, mutta keskeisiä oireita ovat epävakaa tunne-elämä, vaikeus säädellä omaa käyttäytymistä ja ongelmat vuorovaikutussuhteissa muiden ihmisten kanssa. Hoitona on ensisijaisesti psykoterapia ja tarvittaessa psyykenlääkkeet.

      Keskeisimpiä oireita on tunne-elämän epävakaus: tunteet vaihtelevat vihaisuuden ja ahdistuneisuuden tai masennuksen ja ahdistuneisuuden välillä. Mieliala vaihtelee (alakulo, masennus, ärtyneisyys, ahdistus, epätoivo, jopa hallitsematon viha) joko ilman erityistä syytä tai tilanteiden mukaan jopa useita kertoja päivässä. Kyky tunnistaa ja arvioida omia kielteisiä tunteita ja ajatuksia on puutteellinen.

      Sellaisiin tilanteisiin, joissa epävakaa persoonallisuus kokee tulleensa torjutuksi, reagoidaan voimakkaalla häpeän tunteella; tällöin toisiin kohdistetaan vihaa tai häiriön muut oireet saattavat voimistua. Kriisitilanteet koetaan nopeasti lisääntyvänä tuskaisuutena, joka voi kestää suurimman osan päivästä.

      Toimintaa leimaa impulsiivisuus, joka saattaa näkyä esimerkiksi päihteiden käyttönä, ruoan ahmimisena, holtittomana seksielämänä, pelihimona, osteluna tai varasteluna.

      Sosiaalisten roolien merkitys (hyljätyksi tai torjutuksi tulemisen pelko, ripustautuminen toiseen ihmiseen) on korostunut. Toisten ihmisten kanssa on vaikea tulla toimeen, ja ihmissuhteita sävyttävät vihamielisyys, turvattomuus, epäluulo ja epäluottamus. Potilas on myös herkkä toisten kielteisille arvioille."

      Kuuloastaa nii tutulle vai mitä? Kaikki sopii todella hyvin tuohon "ikisinkkuun".
      Ei sillä että kuuluisi minulle tai kenellekään, mutta auttaa ymmärtämään ehkä hieman paremmin tätä henkilöä.

      • Anonyymi

        Juuri siihen alkaan saamaan apua.


      • Anonyymi

        Mulla taitaa olla epävakaa. Usein menee hermot. Oon erikoinen. Heikkolahjaisuus todettu. En tutustu ihmisiin ei kavereita.


      • Anonyymi

        Epävakaa persoonallisuushäiriö tai rajatila oli aiemmin muotidiagnoosi, kun muuta ei keksitty ja asiantuntijapiireissä oltiin epävarmoja mitä höttöä papereihin pitäisi laittaa. Silloin käytettiin analyyseissä nyt jo hylättyjä arviointitestejä.


    • Anonyymi

      Oon miettiny ku en saa naista ja elämää. ei kavereita ja millanen oon. Ihan itsemurhaa ku en mä muutu ja mä oon aina yksin..

    • Anonyymi

      Mä roikun äitissä kiinni 35 v kun ei kavereita. ei tuttuja. Ei mulla ole elämää

    • Anonyymi

      Siinähän paskat haukkuu tyhmäksi ja rumaksi... vittuako kiinnostaa. Nauran pelleille. En voi sairaudelle koskaan enää mitään.. oon hyväksyny asian.

    • Anonyymi

      Tehkää ikioma "monis" eli monumentti tai monoliitti.

    • Anonyymi

      Allu, hyvä että saat apua. Epävakaa persoonallisuus on vaikea asia ja sen kanssa on raskas elää. Olen epäillyt jo jonkin aikaa että siitä onkin kyse.
      On paljon helpompi ymmärtää ja suhtautua näihin juttuihisi nyt kun asia varmistui. Sairaudelle ei voi mitään. Sitä vain on ulkopuolisen vaikea ymmärtää kun ei ole tietoa asiasta. Itse en ole mielenterveyspuolen asiantuntija mutta tunnistin kyllä oireitten perusteella. Olen kuitenkin terveydenhuoltoalalla ja ehkä ymmärrys hieman suurempi kuin niillä joilla ei ole tietoa näistä asioista.

      • Anonyymi

        Edelleen ei olla selvitetty onko se mulla. Passiivis vihamielistä persoonaa on.


    • Anonyymi

      En tiedä mitä tehdä elämässä kun on niin yksin.

    • Anonyymi

      Mä olen vaan toivoton tapaus tässä elämässä ja sille ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Mulla taitaa olla epävakaa persoona ja oo tullut hulluksi

    • Anonyymi

      Hyi helvetti jotkut naiset on rumia.. ja jotkut sika hyvän näkösiä

    • Anonyymi

      En tiedä miten saada naista jos ei etsi antaa olla. Missä ne naiset kävelee vastaan? Töissäkään eivät halua jutella...

    • Anonyymi

      Suurin osa hienohelmoja ja raha on numero 1

    • Anonyymi

      Juu nyt vois lopettaa kirjottamisen ku ei ketää kiinnosta.

    • Anonyymi

      No ainaski mulla on hieno uus asunto ja hyvä palkkanen työ ja panostan itseeni lisää. Haen apua se numero 1. Naiset saa olla. Enkai mä ihan toivoton tapaus ole.

    • Anonyymi

      Enkä ole ruma. sitten on vain muuta vikaa pahasti miksei mulla ole naista

    • Anonyymi

      Se on kaktsos se ulkonäkö ja muu hienous täysin sivuseikka kun ihmissuhdetta haetaan. Jos on paljon probleemia muilla alueilla ei ole mahdollista solmia normaalia suhdetta. Siksi se pää pitää ihan ensin saada siedettävään kuntoon.
      Kuten olet kertonut sinulla epäillään epävakaata ja se kyllä vaikuttaa hyvin todennäköiselle. Tätä psyykkistä sairautta sairastavan kanssa on erittäin haasteellista kenenkään olla. Se aiheuttaa laaja-alaisia vaikeuksia elämän eri alueilla, kuten olet huomannutkin.
      Niin että keskity täysillä kuntoutukseesi ja käy terapiassa ja ota ne lääkkeet jotka määrätään. Muuten pyörit tässä samassa ympyrässä iän kaiken.

      • Anonyymi

        Niin hommaankin apua. Mutta olen saanut vääränlaista apua saatana


      • Anonyymi

        Kyllä mä sentään pystyn töitä tekemään


      • Anonyymi

        En mä sille voi mitään,että jos on epävakaa agressiivinen ja heikkolahjainen. Kyllä mä töissä pärjään jne.


    • Anonyymi

      Ja nyt voi työt jatkua myös. Ja luulis et tavis naisen saan ei mitää hienoa nirppanokkaa

    • Anonyymi

      Mutt jos työt taas loppuu. Sekoan lisää ja joudun raha ongelmiin. Mulla on velkaa paljo vielä pankkiin. Autoa en myy

    • Anonyymi

      Toivottavasti vielä jatkuis työt...

    • Anonyymi

      Näytin naiselle kuvaa hän sanoi etten ole ruma. silti en saa naista

      • Anonyymi

        Miksi se nainen, jolle näytit kuvaa ja jonka mielestä et ollut ruma, ei alkanut suhteeseen kanssasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se nainen, jolle näytit kuvaa ja jonka mielestä et ollut ruma, ei alkanut suhteeseen kanssasi?

        Taas näitä samoja kysymyksiä. No ei alkaa ei. Koska hän asuu kaukana ja häntä ei kiinmosta!! Montako kertaa se pitää sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas näitä samoja kysymyksiä. No ei alkaa ei. Koska hän asuu kaukana ja häntä ei kiinmosta!! Montako kertaa se pitää sanoa?

        Sinä toistat samoja jankutuksia, saat siis vastaukseksi samoja kysymyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä toistat samoja jankutuksia, saat siis vastaukseksi samoja kysymyksiä.

        Eikö saisi valittaa? Mitä mun pitäs tehdä? Oon vain tälläinen erikoinen mies.


    • Anonyymi

      Ei kukaa kirjota mitää. Ihan yhtä turhauttavaa paskaa

    • Anonyymi

      Tuntuu aika yksinäiseltä nää vloput kun ei naista ja mitääm. Yksin vaan.onneks sentään työpaikka.

    • Anonyymi

      Mutku naista ei näköjään saa vaikka rahaa ja töitä ja auto.

    • Anonyymi

      En tajua mikä naisia vaivaa. En oo juoppo mulla rahaaki on

    • Anonyymi

      Luulis että asiat olis vähä erilailla.

    • Anonyymi

      Doomer?

    • Anonyymi

      Töissäkin naiset ei juttele ja eihän niitä mikään kiinnosta.

    • Anonyymi

      Antaa olla naiset. muutenki korona ja kaikkee. eihän niitä kiinnosta.

    • Anonyymi

      Se on aika raskasta kun ei saa naista

    • Anonyymi

      No pitää käydä vain töissä joka päivä rahaa tulee mutta ei naista

    • Anonyymi

      Joo nyt riitti ketää ei enää kirjota ei vastaa jne. Antaa olla moi.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe