no ei huvita, kun sen avaa siellä on kuuluu mäkätystä paskaa HIP HOP RAP PASKAA. KUOLIKO OIKEA MUSIIKKI.?
Enää ei huvita kuunnella edes ratiota.+
9
<50
Vastaukset
Itse olen tänään kuunnellut Zeppeliniä, viimeksi kappaleen "No Quarter". Hienoa musiikkia. En tiedä mitä sitten seuraavaksi kuuntelen vai jatkanko Zep-linjalla. Eikö radiosta tule tänään edes itsenäisyyspäivään liittyvää ohjelmaa? Eikö soiteta edes Sibeliusta? No, itsekään en ole tänään Sibeliusta kuunnellut, mutta kun aina Vappuna tulee työväenlauluja radiosta (ainakin Radio Suomi) ja Juhannuksena haitarimusiikkia ja jouluna ja vähän ennen aattoa joululauluja, niin luulis että nyt soitetaan ees sitä Sippeä.
Ehkä kuuntelen tänään vielä vähän joululauluja. Ja sitten lisää tuota rockia =)Youtubesta kuuntelen musiikkia. Radiota kuuntelen nykyään aika harvoin, kun yhteen aikaan tuli melkeen jatkuvasti kuunneltua (Radio Suomi).
Tubesta voit valita mitä haluat kuunnella ja Spotifysta, jos sulla on se (tosin Spotifyssa vähän suppeempi valikoima kuin Tubessa).
Olettaen titenkin et sulla on tietsikka tai älypuhelin, jossa netti.
Toki taitaa olla, kun tännekin kirjotit. Ellet sitten jonkun toisen koneelta.
- Anonyymi
no hyvä tube ja spoti sitten sieltä tosiaan löytyy vielä rock-kia. täytyy rollata.
Voit kuunnella Tubesta ihan mitä haluut. Lähes maan ja taivaan väliltä. Ihme paikka tuo nykyajan Tube =) Ei ollu silloin, kun olin teini (ei ollu silloin edes koko Tubea). Silloin täytyi kuunnella musiikki radiosta tai perinteisesti levysoittimella tai Cd-soittimella. Nyt voi vaan mennä Tubeen ja zimzalabim, löytyy vaikka mitä. Sieltä olen kahtonu myös kaikenlaisia vanhoja pätkiä eri rockbändien jäsenistä, esim. kun Jimma Page musisoi joskus kaukaisessa teini-iässään.
En muista milloin ensimmäistä kertaa kekkasin tän Tuben ja kuka sen mulle esitteli. Sain oman tietsikan vasta 2010 (kannettava). Oli meillä kotona pöytäkone joskus ysärin loppupuolella, mutta netti oli silloin vielä aika lapsenkengissä ja modeemi piti olla, että pääsi nettiin ja puhelinyhteys ja netissä ei saanut olla ku ehkä tunnin, ku se vaikutti puhelinlaskuihin ja sinä aikana, kun oli netissä, niin ei voinnu soittaa puhelimella (lankapuhelin). Taisko olla joskus 2010, kun kekkasin Tuben, kun omalla koneella pääsin nettiin. En muista, että sitä aikasemmin olisin(Tube perustettu 2005).
- Anonyymi
Viritä radio kasarille tai rockradiolle. Kyllä niiltä kanavilta tulee yleensä muuta kuin hippihoppia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861809Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171121Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981116Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79982- 92846
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot152844Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54761Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv52691- 53684