Muistaako kukaan?

TheSpirit

Tässä taannoin pyöri olisko se nyt ollut Subtv:n ohjelmistossa sellainen ohjelma, missä kuusi nuorta pistettiin viikonlopuksi sellaiseen paikkaan missä kummitteli. Heidän piti yön pimeinä tunteina kirjata ylös kokemuksiaan ja näkemiään paranormaaleja ilmiöitä. Se tuli aina kello 22.00 tiistai-iltaisin. Mä en yhtään muista mikä sen ohjelman ními oli...? Joka jakson kuitenkin katsoin, välillä alkoi todella itseäkin pelottaa, kun yksin pimeässä katsoin sen jakson... Jos muistatte katsoneenne ko. ohjelmaa, mitä mieltä olitte siitä? Oliko aitoja tapahtumia vai jotain keksittyjä juttuja?

16

3120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistan

Hyvä sarja ja oikeasti "jännä" :)

• TheSpirit

muistamaan minkä niminen ohjelma se taas olikaan? Olisi se melkoinen kokemus jos itse joutuisi/pääsisi sellaiseen tilanteeseen... ;-)

• TheSpirit kirjoitti:

muistamaan minkä niminen ohjelma se taas olikaan? Olisi se melkoinen kokemus jos itse joutuisi/pääsisi sellaiseen tilanteeseen... ;-)

Se oli Suomenkieliseltä nimeltä Shokkihoitoa ja olikohan sen englannin kielinen nimi Fear!
        Tulihan sitä itsekkin seurailtua...ihan mielenkiintoinen sarja!
        Tiedäppä häntä oliko näyteltyä! Eipä siellä koskaan mitään kovin jännää tapahtunu. Ne olis voineet kertoa vähän enemmän mitä siellä tapahtu. Se oli aina vaan sellasta kirkumista eikä sit kerrottu kunnolla edes mitä oli tapahtunu :)

• TheSpirit
        Neitonen79 kirjoitti:

Se oli Suomenkieliseltä nimeltä Shokkihoitoa ja olikohan sen englannin kielinen nimi Fear!
        Tulihan sitä itsekkin seurailtua...ihan mielenkiintoinen sarja!
        Tiedäppä häntä oliko näyteltyä! Eipä siellä koskaan mitään kovin jännää tapahtunu. Ne olis voineet kertoa vähän enemmän mitä siellä tapahtu. Se oli aina vaan sellasta kirkumista eikä sit kerrottu kunnolla edes mitä oli tapahtunu :)

Kiitos, joo, olis ne voinu kertoo vähän tarkemmin siinä, että mitä näkivät ja kokivat... Joissain jaksoissa kerrottiin kyllä, esim. siinä, kun yhden nuoren piti kiivetä sinne ylös, mistä joskus aikoinaan oli joku mies hirttäytynyt, ja pistää hirttonaru kaulaan (ei uskaltanut) ja hypätä alas (ei uskaltanut) se nuori sanoi, että hän näkee ja kuulee sen aikoinaan hirttäytyneen miehen kävelevän sinne ylös.. Tiedä sitten keksikö peloissaan koko jutun...

• piu
        TheSpirit kirjoitti:

mä katoin sitä ja oli pelottava...hui...

• Särmähdys

Kyllähän tuota itsekin seurailin.

Ainakaan kamera ei mitään spookya konsanaan tallentanut. Paha on myös mennä sanomaan, näkivätkö tyypit todella mitään, sillä tuollaisiin olosuhteisiin sijoitetuilla ja valmiiksi pelotelluilla ihmisillä olisi jo aika ihme, jos mieli ei alkaisi tehotuotantoon.

Muistan itse, kun ammoisena armeija-aikana olin yöllä ammusvarastoväijyssä. En kylläkään oikein ymmärtänyt miksi, sillä valoa oli niin vähän että kolmen metrin päästä olisi voinut hiippailla terroristilauma kranaatteja kannellen, enkä olisi huomannut mitään - jotenkuten tien reunat erotin tummemmasta skutsinreunasta.

Sydänyö, täysin hiljainen metsä jokapuolella, sysipimeys, hiljaista tarkoituksetonta taarikointia edestakaisin. Aprikoin, että tällainen jos mikä voi aiheuttaa "nastaa" mielikuvituksen lentoa.

Kun ööga sitten äärimmilleen virittyneenä pystyi juuri ja juuri erottamaan vähän vaaleampana hetkenä - kuukohan se siellä pätkäsen killotti -läheisen ammusvaraston katon taivoa vasten, näin varsin selvästi kuinka kattoa pitkin liukui ihmisenmuotoinen, vaalea hahmo, pudottautui maahan ja katosi.

En pitänyt silloin, enkä pidä vieläkään sitä minään muuna kuin esimerkkinä siitä, mitä mielikuvitus voi saada aikaan kun olosuhteet ovat otolliset.

• Kuule, se taisi olla yksi niitä terroristeja, joka haki kranaatteja kavereilleen. Itse olisin varmaan alkanut tulittamaan sitä ammusvarastoa kohti :D Seuraavaksi olis varmaan jysähtänyt koko tönö ilmaan.

• TheSpirit

Mielikuvitus on siitä jännä, että se antaa silmän nähdä sellaisia asioita, mitä ihminen kuvittelee näkevänsä... Mutta mistä sitä tietää, onko kaikki välttämättä mielikuvituksenkaan tuotetta... Meidän tyttö sanoo kuulevansa meidän tietokonehuoneesta rapinaa, vaikka ei siellä ketään olisi. Itse en pysty väitettä todistamaan, joten hiiri se ei ainakaan voi olla, koska en rapinaa ole kuullut... HUI!

• toxic.tears

Mieleeni muistuu jotkin mainokset siitä ohjelmasta ja voitte varmaan arvata, että otti päähän, kun en sitä mainoksia enempää voinut katsoa, koska meillä ei näkynyt se kanava, josta ko. ohjelma tuli. :)

• Varmasti olisi ollut hyvä ohjelma, mutta vaikea katsoa, kun koko kanavaa ei täälläpäin näy...

-Orson

• cunnus mundi

Minä kuulin sellaisen huhun, että sarjan kuvaukset olisi lopetettu meiningin käytyä turhan intensiiviseksi. Kaksi nuorta olisi kuollut kuvauspaikalla selittämättömästi ja nauhalle tallentunut sellaista materiaalia, jota ei voi julkaista.

Itse uskon ufoilmiön vaikuttaneen tähän kaikkeen salassa, taustalla. Sillä mitään aaveita ei ole, on vain vierasta teknologiaa.

• Tuo oli varmaanki vitsi...mistäs sellasta oot kuullu?

• TheSpirit

ufoilmiö...? Joo saattaapa niitäkin tuolla jossakin olla, mutta tuskinpa nyt sentään tuohon ohjelmaan vaikutti...!

• kukasenytolikaan

???

• aino

shokkihoito

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      202
      4005
    2. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      35
      3722
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      80
      3064
    4. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      65
      2539
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2499
    6. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      120
      2299
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      50
      1767
    8. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      1753
    9. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      101
      1743
    10. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      101
      1739
    Aihe