Tässä taannoin pyöri olisko se nyt ollut Subtv:n ohjelmistossa sellainen ohjelma, missä kuusi nuorta pistettiin viikonlopuksi sellaiseen paikkaan missä kummitteli. Heidän piti yön pimeinä tunteina kirjata ylös kokemuksiaan ja näkemiään paranormaaleja ilmiöitä. Se tuli aina kello 22.00 tiistai-iltaisin. Mä en yhtään muista mikä sen ohjelman ními oli...? Joka jakson kuitenkin katsoin, välillä alkoi todella itseäkin pelottaa, kun yksin pimeässä katsoin sen jakson... Jos muistatte katsoneenne ko. ohjelmaa, mitä mieltä olitte siitä? Oliko aitoja tapahtumia vai jotain keksittyjä juttuja?
Muistaako kukaan?
16
3096
Vastaukset
- muistan
Hyvä sarja ja oikeasti "jännä" :)
- TheSpirit
muistamaan minkä niminen ohjelma se taas olikaan? Olisi se melkoinen kokemus jos itse joutuisi/pääsisi sellaiseen tilanteeseen... ;-)
TheSpirit kirjoitti:
muistamaan minkä niminen ohjelma se taas olikaan? Olisi se melkoinen kokemus jos itse joutuisi/pääsisi sellaiseen tilanteeseen... ;-)
Se oli Suomenkieliseltä nimeltä Shokkihoitoa ja olikohan sen englannin kielinen nimi Fear!
Tulihan sitä itsekkin seurailtua...ihan mielenkiintoinen sarja!
Tiedäppä häntä oliko näyteltyä! Eipä siellä koskaan mitään kovin jännää tapahtunu. Ne olis voineet kertoa vähän enemmän mitä siellä tapahtu. Se oli aina vaan sellasta kirkumista eikä sit kerrottu kunnolla edes mitä oli tapahtunu :)- TheSpirit
Neitonen79 kirjoitti:
Se oli Suomenkieliseltä nimeltä Shokkihoitoa ja olikohan sen englannin kielinen nimi Fear!
Tulihan sitä itsekkin seurailtua...ihan mielenkiintoinen sarja!
Tiedäppä häntä oliko näyteltyä! Eipä siellä koskaan mitään kovin jännää tapahtunu. Ne olis voineet kertoa vähän enemmän mitä siellä tapahtu. Se oli aina vaan sellasta kirkumista eikä sit kerrottu kunnolla edes mitä oli tapahtunu :)Kiitos, joo, olis ne voinu kertoo vähän tarkemmin siinä, että mitä näkivät ja kokivat... Joissain jaksoissa kerrottiin kyllä, esim. siinä, kun yhden nuoren piti kiivetä sinne ylös, mistä joskus aikoinaan oli joku mies hirttäytynyt, ja pistää hirttonaru kaulaan (ei uskaltanut) ja hypätä alas (ei uskaltanut) se nuori sanoi, että hän näkee ja kuulee sen aikoinaan hirttäytyneen miehen kävelevän sinne ylös.. Tiedä sitten keksikö peloissaan koko jutun...
- piu
TheSpirit kirjoitti:
mä katoin sitä ja oli pelottava...hui...
- Särmähdys
Kyllähän tuota itsekin seurailin.
Ainakaan kamera ei mitään spookya konsanaan tallentanut. Paha on myös mennä sanomaan, näkivätkö tyypit todella mitään, sillä tuollaisiin olosuhteisiin sijoitetuilla ja valmiiksi pelotelluilla ihmisillä olisi jo aika ihme, jos mieli ei alkaisi tehotuotantoon.
Muistan itse, kun ammoisena armeija-aikana olin yöllä ammusvarastoväijyssä. En kylläkään oikein ymmärtänyt miksi, sillä valoa oli niin vähän että kolmen metrin päästä olisi voinut hiippailla terroristilauma kranaatteja kannellen, enkä olisi huomannut mitään - jotenkuten tien reunat erotin tummemmasta skutsinreunasta.
Sydänyö, täysin hiljainen metsä jokapuolella, sysipimeys, hiljaista tarkoituksetonta taarikointia edestakaisin. Aprikoin, että tällainen jos mikä voi aiheuttaa "nastaa" mielikuvituksen lentoa.
Kun ööga sitten äärimmilleen virittyneenä pystyi juuri ja juuri erottamaan vähän vaaleampana hetkenä - kuukohan se siellä pätkäsen killotti -läheisen ammusvaraston katon taivoa vasten, näin varsin selvästi kuinka kattoa pitkin liukui ihmisenmuotoinen, vaalea hahmo, pudottautui maahan ja katosi.
En pitänyt silloin, enkä pidä vieläkään sitä minään muuna kuin esimerkkinä siitä, mitä mielikuvitus voi saada aikaan kun olosuhteet ovat otolliset.Kuule, se taisi olla yksi niitä terroristeja, joka haki kranaatteja kavereilleen. Itse olisin varmaan alkanut tulittamaan sitä ammusvarastoa kohti :D Seuraavaksi olis varmaan jysähtänyt koko tönö ilmaan.
- TheSpirit
Mielikuvitus on siitä jännä, että se antaa silmän nähdä sellaisia asioita, mitä ihminen kuvittelee näkevänsä... Mutta mistä sitä tietää, onko kaikki välttämättä mielikuvituksenkaan tuotetta... Meidän tyttö sanoo kuulevansa meidän tietokonehuoneesta rapinaa, vaikka ei siellä ketään olisi. Itse en pysty väitettä todistamaan, joten hiiri se ei ainakaan voi olla, koska en rapinaa ole kuullut... HUI!
- toxic.tears
Mieleeni muistuu jotkin mainokset siitä ohjelmasta ja voitte varmaan arvata, että otti päähän, kun en sitä mainoksia enempää voinut katsoa, koska meillä ei näkynyt se kanava, josta ko. ohjelma tuli. :)
Varmasti olisi ollut hyvä ohjelma, mutta vaikea katsoa, kun koko kanavaa ei täälläpäin näy...
-Orson
- cunnus mundi
Minä kuulin sellaisen huhun, että sarjan kuvaukset olisi lopetettu meiningin käytyä turhan intensiiviseksi. Kaksi nuorta olisi kuollut kuvauspaikalla selittämättömästi ja nauhalle tallentunut sellaista materiaalia, jota ei voi julkaista.
Itse uskon ufoilmiön vaikuttaneen tähän kaikkeen salassa, taustalla. Sillä mitään aaveita ei ole, on vain vierasta teknologiaa.- TheSpirit
ufoilmiö...? Joo saattaapa niitäkin tuolla jossakin olla, mutta tuskinpa nyt sentään tuohon ohjelmaan vaikutti...!
- kukasenytolikaan
???
- aino
shokkihoito
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4801743Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781507Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641348Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H161315- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19866- 51859
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15731Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722