jos toinen sanoo ”joulukortteja ei lähetetä”. (tositarina)
Pitääkö noudattaa
96
55
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu taustatekijöistä.
xLiner- Anonyymi
Ovat?
- Anonyymi
Mitä ovat ne taustatekijät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ovat ne taustatekijät?
Jos firmassa on päätetty ettei kortteja lähetellä ja säpo riittää.
Sä voisit kertoa itse mitä taustalla on.
xLiner
- Anonyymi
Omissa nimissäsi voit lähettää, jos toinen ei halua osallistua joulukortteihin.
- Anonyymi
Ei käynyt sekään.
- Anonyymi
Pitää
- Anonyymi
Aha. Kuka siellä? Sinä ite?
- Anonyymi
Pyysin ettet seuraa kirjoitteluani palstalla. Voit mennä eri palstalle.
- Anonyymi
Oliko siihen joku järjellinen peruste? Jos ei, niin ei tarvitse. Sä saat omissa nimissäs lähettää ihan niin monta korttia, kuin mielesi tekee.
- Anonyymi
Se, että kuulema kukaan järjellinen ei tee enää niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että kuulema kukaan järjellinen ei tee enää niin!
Sano sitten olevas hullu ja lähetät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että kuulema kukaan järjellinen ei tee enää niin!
Kai nyt aikuinen ihminen voi itse päättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai nyt aikuinen ihminen voi itse päättää.
Ei jos toinen suuttuu ja sen haluaa välttää.
Anonyymi kirjoitti:
Ei jos toinen suuttuu ja sen haluaa välttää.
Kyl oot hienon valinnu, jos tommosesta suuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että kuulema kukaan järjellinen ei tee enää niin!
Kaikki kivat ihmiset lähettävät joulukortteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jos toinen suuttuu ja sen haluaa välttää.
Voi lähettää salaa. Pääasia että kortit tulee lähetetyksi, jos itse niin haluaa.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Kyl oot hienon valinnu, jos tommosesta suuttuu.
Mut ku se on rakas. Mutta kortteja se ei sit siedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kivat ihmiset lähettävät joulukortteja.
Sanoin niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi lähettää salaa. Pääasia että kortit tulee lähetetyksi, jos itse niin haluaa.
Niinhän mä tein...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jos toinen suuttuu ja sen haluaa välttää.
Jos toinen noin kontrollifriikki, niin jostain se suuttuu ihan varmasti. Sen voi luvata.
Jos aiot jokatapauksessa totella, niin turha sitä on kysellä muilta.
Ei sun sitä tarvitse kuunnella, senkun lähetät. Kuten sanottu, niin elä pistä sen nimeä, kun ei halua kerta lähettää. Voit myös jättää sen lähipiirin lähettämättä. Ihan hyvä kompromissi. Jos et jaksa riidellä, niin käyt ens vuonna kahvilassa kirjottelemassa omas ja pistät kotimatkalla postiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toinen noin kontrollifriikki, niin jostain se suuttuu ihan varmasti. Sen voi luvata.
Jos aiot jokatapauksessa totella, niin turha sitä on kysellä muilta.
Ei sun sitä tarvitse kuunnella, senkun lähetät. Kuten sanottu, niin elä pistä sen nimeä, kun ei halua kerta lähettää. Voit myös jättää sen lähipiirin lähettämättä. Ihan hyvä kompromissi. Jos et jaksa riidellä, niin käyt ens vuonna kahvilassa kirjottelemassa omas ja pistät kotimatkalla postiin.Kurjaa salailla ja salassa postittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mut ku se on rakas. Mutta kortteja se ei sit siedä.
Niin, mutta jos sä tykkäät lähettää kortteja, niin pitäshän se ottaa sekin huomioon, että se on sulle ehkä tärkeä traditio, vai?
Ei aina tartte tykätä samoista asioista, mutta kun tykkäät siitä rakkaasta annat sen tehdä mistä se tykkää. Joku korttien lähettely ei ole edes kallista tai säädytöntä. :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toinen noin kontrollifriikki, niin jostain se suuttuu ihan varmasti. Sen voi luvata.
Jos aiot jokatapauksessa totella, niin turha sitä on kysellä muilta.
Ei sun sitä tarvitse kuunnella, senkun lähetät. Kuten sanottu, niin elä pistä sen nimeä, kun ei halua kerta lähettää. Voit myös jättää sen lähipiirin lähettämättä. Ihan hyvä kompromissi. Jos et jaksa riidellä, niin käyt ens vuonna kahvilassa kirjottelemassa omas ja pistät kotimatkalla postiin.Jostain tosiaan suuttuu varmasti. Parempi kun riitelette niistä korteista. Onpahan ainakin täysin tyhjänpäivänen aihe. Ei tarvii kohta jostain vakavammasta vääntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano sitten olevas hullu ja lähetät.
Ei oo kivaa kun se nimittää jo muutenkin niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurjaa salailla ja salassa postittaa.
Sun valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kivaa kun se nimittää jo muutenkin niin
Sillon varsinki kannattaa ottaa kaikki haukkumanimet innolla itekin käyttöön. Siis itelleen. Tää huora lähtee nyt kauppaan. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain tosiaan suuttuu varmasti. Parempi kun riitelette niistä korteista. Onpahan ainakin täysin tyhjänpäivänen aihe. Ei tarvii kohta jostain vakavammasta vääntää.
Ehkä olet oikeassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillon varsinki kannattaa ottaa kaikki haukkumanimet innolla itekin käyttöön. Siis itelleen. Tää huora lähtee nyt kauppaan. 😉
Kyllä mua vähän itketti. On aina niin tyly ja mun tärkeät asiat ei ole mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillon varsinki kannattaa ottaa kaikki haukkumanimet innolla itekin käyttöön. Siis itelleen. Tää huora lähtee nyt kauppaan. 😉
Sanotaanko sulle niin? Huoraksiko?
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Kyl oot hienon valinnu, jos tommosesta suuttuu.
Niinpä oikein huippuyksilö.Suuttuu jo pienistä asioista. Mikähän kaikki on sitte kiellettyä?
- Anonyymi
(Jos olet nyt täällä -lue siitä kun valitan oloani keskustelupalstalla, jos tunnistat ja kilahda, sitten voit vetää taas vaikka turpaan).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaanko sulle niin? Huoraksiko?
On joku joskus saattanu sanoakin. Tosin ei ollu miesystävä. Mulle nyt on varsin yhdentekevää eikä noilla sanoilla pysty mua satuttaan. Fiksu ihminen ei hauku, mutta ees jonkulaisen järjen omaava tajuaa kyllä viimestään tossa kohtaa sen oman sanakäyttönsä. Huora keittää nyt kahvia ja saatanan lesbo käy ottamassa pari kopiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kivaa kun se nimittää jo muutenkin niin
Kaikkee sitä ihminen voi sietää muka rakkauden takia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkee sitä ihminen voi sietää muka rakkauden takia..
Niin, mutta on se kivakin välillä..
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä oikein huippuyksilö.Suuttuu jo pienistä asioista. Mikähän kaikki on sitte kiellettyä?
Kyl pitäs puottaa maantasalle mokoma kränklä. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On joku joskus saattanu sanoakin. Tosin ei ollu miesystävä. Mulle nyt on varsin yhdentekevää eikä noilla sanoilla pysty mua satuttaan. Fiksu ihminen ei hauku, mutta ees jonkulaisen järjen omaava tajuaa kyllä viimestään tossa kohtaa sen oman sanakäyttönsä. Huora keittää nyt kahvia ja saatanan lesbo käy ottamassa pari kopiota.
Sano mitä sanot, mutta kyllä ne sanat sattuu. Sattuu ne sinuunkin :(
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Niin, mutta jos sä tykkäät lähettää kortteja, niin pitäshän se ottaa sekin huomioon, että se on sulle ehkä tärkeä traditio, vai?
Ei aina tartte tykätä samoista asioista, mutta kun tykkäät siitä rakkaasta annat sen tehdä mistä se tykkää. Joku korttien lähettely ei ole edes kallista tai säädytöntä. :)"pitäshän se ottaa sekin huomioon, että se on sulle ehkä tärkeä traditio, "
Kun mies ei ota ap.ta huomioon, hän on kontrollifriikki, alistaja ym. sairasta. Se loistaa kauas. Ap ei voi parantaa miestä, joten ainoa mitä hän voi tehdä on suojella itseään. Lähettää kortteja. Tehdä mitä haluaa. Jos tai kun mies nostaa haloon, sanoa vain heipat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Jos olet nyt täällä -lue siitä kun valitan oloani keskustelupalstalla, jos tunnistat ja kilahda, sitten voit vetää taas vaikka turpaan).
Eli oli kun viesti on poistettu??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano mitä sanot, mutta kyllä ne sanat sattuu. Sattuu ne sinuunkin :(
Ei ne itseasiassa suurimmasta osasta suita satu. Ehkä jos joku tärkeä sanos, mutta eipä ole sellasia lähipiirissä. Tosin rehellisesti sanoen noi sanat tuskin sattuis. Ne kun on niin kaukana itestäni. Sellaset vois sattua, jotka osuis lähelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"pitäshän se ottaa sekin huomioon, että se on sulle ehkä tärkeä traditio, "
Kun mies ei ota ap.ta huomioon, hän on kontrollifriikki, alistaja ym. sairasta. Se loistaa kauas. Ap ei voi parantaa miestä, joten ainoa mitä hän voi tehdä on suojella itseään. Lähettää kortteja. Tehdä mitä haluaa. Jos tai kun mies nostaa haloon, sanoa vain heipat.Ei se ole aina niin helppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne itseasiassa suurimmasta osasta suita satu. Ehkä jos joku tärkeä sanos, mutta eipä ole sellasia lähipiirissä. Tosin rehellisesti sanoen noi sanat tuskin sattuis. Ne kun on niin kaukana itestäni. Sellaset vois sattua, jotka osuis lähelle.
Mua sattuu kaikki pahalla sanottu. Ei kukaan voi noita hyväksyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua sattuu kaikki pahalla sanottu. Ei kukaan voi noita hyväksyä.
Tarviiko niitä hyväksyä, vaikkei niitä itteensä ottaskaan?
- Anonyymi
Jokaisen oma valinta lähettääkö. Hänen ei tarvitse lähettää jos ei halua, sinä teet mitä itse haluat.... Yksinkertaista eikö? Itselläni ei ole tapana lähetellä kortteja (ihmiset tietävät tämän) mutta silti saan samoilta ihmisiltä joka vuosi.
- Anonyymi
Suhde voi loppua joulukorttien vuoksi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhde voi loppua joulukorttien vuoksi..
Se loppukoon sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se loppukoon sitten.
En halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua.
Sitten unohdat joulukortit. Pitää tehdä valintoja ja elää sitten niiden kanssa ja niiden seurausten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten unohdat joulukortit. Pitää tehdä valintoja ja elää sitten niiden kanssa ja niiden seurausten kanssa.
Et kai se ole sinä ite nyt? Valintoja? Ei pidä pistää toista järjettömiin tilanteisiin. Joulukortit on viaton asia. Kaikki niitä kortteja lähettää. Niitä lähetellään ystäville. Saat lukea ne vaikka etukäteen. Ne ei ole salaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua.
Sinun TÄYTYY haluta. Tuo mies on sinulle haitaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun TÄYTYY haluta. Tuo mies on sinulle haitaksi.
Sillä ei ole ketään muuta kuin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole ketään muuta kuin minä.
Ei voi hylätä ei ole ketään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi hylätä ei ole ketään muuta.
Kyllä voi ajatella itseään. Kohta sullakaan ei ole ketään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi ajatella itseään. Kohta sullakaan ei ole ketään muuta.
Säälin sitä :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua.
Eiks kannata tehdä selväks et tommonen uhittelu ei käy. Ja haluatko oikeasti elää sillein? Lähetä omissa nimissä kortit jos haluat. Jos toinen oikeesti jättää sut siitä syystä niin huhhuh. Onko hän perustellut sinulle syytä miksi ei halua sinun lähettävän korttia? Kuule joko hän bluffaa saadakseen haluamansa tai käyttää tuota huonona tekosyynä lähteä suhteesta..? Kysy häneltä kumpi on..
Mimmonen kontrollifriikki se sit oikkee o?
- Anonyymi
Säästäväinen?
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Köyhä, jos kortit vie konkurssiin kerran vuodessa?
En tiedä?
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Huonompi homma.
Mietin ettei se voi olla enää mikään muu kuin raha tai mustasukkaisuus. Mut hän ei niitä maksais ja saa lukea ne.
- Anonyymi
Kuka toinen sanoo?
- Anonyymi
Mies.
- Anonyymi
Ja näkeehän se sitten kun mulle niitä kortteja takas tulee. Jos tulee paljon, luulee et olen yhtä paljon laittanut.
- Anonyymi
Voi niitä tulla vaikket yhtään lähettäskään. Siinähän riitelette sitten niistä. Vai soitteletko ens vuonna ennen joulua kaikki sukulaiset ja tutut läpi ja pyytelet, etteivät vaan nyt yhtään korttia lähettele?
- Anonyymi
Sinun oma valintasi. Mies ja kortit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi niitä tulla vaikket yhtään lähettäskään. Siinähän riitelette sitten niistä. Vai soitteletko ens vuonna ennen joulua kaikki sukulaiset ja tutut läpi ja pyytelet, etteivät vaan nyt yhtään korttia lähettele?
Se riippuu ihan tilanteesta. Jos vältän sen kilahtamiset, sitten on pakko soittaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun oma valintasi. Mies ja kortit.
Ei ne aina ole :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riippuu ihan tilanteesta. Jos vältän sen kilahtamiset, sitten on pakko soittaa...
Jessus minkälaisen sadistin oot tainnut kullaksesi napata ja ei ihme, että oli vapaana. Ei onnistuisi toi mun kanssa. Olis aika nopeeta ukko heivattu kuuseen.
- Anonyymi
Voi luoja! Jo olet miehen "löytänyt". Hankkiudu tuollaisesta riestasta eroon. Mitä pikemmin sitä parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jessus minkälaisen sadistin oot tainnut kullaksesi napata ja ei ihme, että oli vapaana. Ei onnistuisi toi mun kanssa. Olis aika nopeeta ukko heivattu kuuseen.
Eihä ne tollaset ikinä sellasta ees yritä, joka kunnolla pistäis vastaan. Hiljanen hissukka on helpompi tunkea seinänrakoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihä ne tollaset ikinä sellasta ees yritä, joka kunnolla pistäis vastaan. Hiljanen hissukka on helpompi tunkea seinänrakoon.
Ei ne oo aina hissukoita jotka kotona tungetaan seinänrakoon. Roolit voi olla erit kotona ja muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne oo aina hissukoita jotka kotona tungetaan seinänrakoon. Roolit voi olla erit kotona ja muualla.
Kyllä ne lähes aina tietyllä tasolla. Oman arvonsa tunteva ihminen ei siihen lähde. Säröihin nuo iskevät, eivät ne ehjää saa rikki.
Ei muuten ole mitään väärää myöntää olevansa säröillä. Vantaosa on.
- Anonyymi
Ei tietenkään pidä. Jos toinen noin epäasiallisesti komentelee, kortteja on lähetettävä enemmän kuin oli suunnitellut.
- Anonyymi
En tiedä mitä siitä sitten seuraa. Enkä halua kokeilla jos tulee huonompi juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä siitä sitten seuraa. Enkä halua kokeilla jos tulee huonompi juttu.
Ihan oikeasti. Ota OMA elämäsi haltuun. Älä anna miehen komennella, älä alistu, pistä hanttiin ja kokeile. Myöhemmin ero on vaikeampaa. Paljon huonompia juttuja satavarmasti tulossa. Avaa silmäsi.
- Anonyymi
Mää en oikein tiedä kun ajattelen usein laittavani jollekkin kortin.
Muutamia olen jo lähetellyt mutta tänä jouluna en yhtäkään.
Ehkä miun piteis lähettää se jonnekkin saudi Arabiaan vaikka kummilapselle....🙃
)))((((()))?????- Anonyymi
Oletko sinä se mies ja pilkkaat aloittajaa?
- Anonyymi
Kyllä me nyt on tajuttu jo ekasta viestistä sun olevan trolli, mutta aihe on ihan viihdyttävä.
Voihan joulukortit toki (keksittyä) muslimia ärsyttää. Jos vaikka koittasit lähetellä niitä siinä heti ramadanin päättyessä. Se ehkä kävis, kuhan et jouluja toivottele. - Anonyymi
Käviskö uuden vuoden kortit paremmin?
- Anonyymi
Varatut salasuhteilijat kärähtäneet joulukortista?
Siis pariskunnasta toinen ei halua että joulukortteja lähetetään? Ja toinen haluaa?
No kyllä se haluava saa niitä lähetellä niitä ihan niin paljon kuin itse haluaa, omalla signeerauksellaan. Ei siihen toisella ole mitään sanomista. Mölliä ja huonoa makua kieltää ilo toiselta.
Jos tuommoiseen painostukseen suostuu, niin osoittaa melkoista kynnysmaton roolia. Siihen en lähtisi. Ja mikä se sellainen puoliso on, joka sellaiseen laatikkoon yrittää toisen survoa?- Anonyymi
En mä koskaan laittaisi niihin hänen nimeään luvatta. Omani olen vain lähettäjäksi laittanut. Asia on todellakin mitätön ja en tajua miksi jonkun silmissä kortit saa niin ISON mittasuhteen. Ne hän saa katsojakin ennen lähetystä jos haluaa en ole kieltänyt!
- Anonyymi
Ylipäätään olen ajatellut, että miehille jotkin joulukortit ovat se ja sama, mitä niiden kanssa tekee, mutta eipä vaan ole.
Anonyymi kirjoitti:
En mä koskaan laittaisi niihin hänen nimeään luvatta. Omani olen vain lähettäjäksi laittanut. Asia on todellakin mitätön ja en tajua miksi jonkun silmissä kortit saa niin ISON mittasuhteen. Ne hän saa katsojakin ennen lähetystä jos haluaa en ole kieltänyt!
Mitä toi iso mittasuhde käytännössä sitten tarkoitti?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Mitä toi iso mittasuhde käytännössä sitten tarkoitti?
No sitä ettei niitä pidä lähettää. Että se olisi mikään issue.??? Mitä väliä miehelle jostain kortista!?!! Siitä seurannut huuto ja mielenosoitus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitä ettei niitä pidä lähettää. Että se olisi mikään issue.??? Mitä väliä miehelle jostain kortista!?!! Siitä seurannut huuto ja mielenosoitus!
No voi olla että tulee rajaamaan sua vielä lisää. Kokeilee ekaks noilla pikkujutuilla. Ne saadessaan mieleiseksi siirtyy pikkuhiljaa isompiin. Sä oot sen taskussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi olla että tulee rajaamaan sua vielä lisää. Kokeilee ekaks noilla pikkujutuilla. Ne saadessaan mieleiseksi siirtyy pikkuhiljaa isompiin. Sä oot sen taskussa.
Sairashan semmoinen olisi.
Anonyymi kirjoitti:
No sitä ettei niitä pidä lähettää. Että se olisi mikään issue.??? Mitä väliä miehelle jostain kortista!?!! Siitä seurannut huuto ja mielenosoitus!
Ei pidä? Sitähän ei toinen päätä. Ei siitä mitään vahinkoa ole, korttien lähettelystä siis.
Huuto ja mekastus? Aivan sairas pieni talitintti pitää miehen olla, jos tuollaisesta seuraa mielenosoitus ja haastaa riitaa.
En katsoisi moista miestä. Menköön muualle murisemaan ja murjottamaan, mutta toisen elämän hallinta (!!) on aivan persiistä ja sairasta.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Ei pidä? Sitähän ei toinen päätä. Ei siitä mitään vahinkoa ole, korttien lähettelystä siis.
Huuto ja mekastus? Aivan sairas pieni talitintti pitää miehen olla, jos tuollaisesta seuraa mielenosoitus ja haastaa riitaa.
En katsoisi moista miestä. Menköön muualle murisemaan ja murjottamaan, mutta toisen elämän hallinta (!!) on aivan persiistä ja sairasta.Niin suhde menee sellaiseksi kuin antaa sen mennä. Yks tuttu mies oli sellainen alistaja vaimolleen. Vaimo todella kärsi sen rinnalla kunnes kuoli. Mies otti uuden naisen joka pistikin hanttiin ja antoi näkyä ja kuulua omien mielipiteiden. Mies alkoikin kunnioittaa puolisoaan. Kielenkäyttö siistiytyi ja alkoi yhdessä tehdä kaikkee naisensa kanssa. Osallistui siivoamiseen, marjastukseen, lenkkeilyyn ym. Ihan kuin eri mies. Joutui vuorostaan katsoon, että on kunnolla ettei uus vaimo saa sanomista.
Anonyymi kirjoitti:
Niin suhde menee sellaiseksi kuin antaa sen mennä. Yks tuttu mies oli sellainen alistaja vaimolleen. Vaimo todella kärsi sen rinnalla kunnes kuoli. Mies otti uuden naisen joka pistikin hanttiin ja antoi näkyä ja kuulua omien mielipiteiden. Mies alkoikin kunnioittaa puolisoaan. Kielenkäyttö siistiytyi ja alkoi yhdessä tehdä kaikkee naisensa kanssa. Osallistui siivoamiseen, marjastukseen, lenkkeilyyn ym. Ihan kuin eri mies. Joutui vuorostaan katsoon, että on kunnolla ettei uus vaimo saa sanomista.
Noinkin voi käydä. Kun se halu olla toisen lähellä on tarpeeksi voimakas, niin ei haittaa olla vaikka alistettu. Vapaaehtoisesti tai pakotetusti.
Liikaa hallintaa suhteissa. Ideaalitilanne on mielestäni sellainen, jossa kaksi itsenäistä ja vapaata lintua lentää vierekkäin, tarpeeksi lähellä auttaakseen tarvittaessa toista, mutta sen verran kaukana että omat siivet kantavat.
- Anonyymi
Oks se Jehova. Ne ei taida viettää jouluja eikä synttäreitä.
- Anonyymi
Ei ole sanonut mitään semmosta.,
- Anonyymi
Ei pidä noudattaa. Oletko jonkun paskan jännämiehen kanssa yhdessä ja se sanoo ettei kortteja saa lähettä.
No noudatitko ja mitä päätöksestä seurasi?
Seuraaviin joulukortteihin on aikaa 11 kuukautta joten tässä ehtii kyllä riidellä muistakin asioista.- Anonyymi
Joopa joo niin kortit ratkaisevat kaikki asiat, kuten Jan kirjoitti, josta tuli mieleen uusi joulun ajan suosikkipelimme: Texas Hold'Em Pokeri, kun hommasin joskus oikein sellaisen setin, niillä poleteilla on kiva pelata, ei tarvitse tulitikkuja käyttää.
Ja biljardia kunnollisilla belgialaisten tekemillä palloilla oli taas kiva pompitella.
Ja jättimäiset uuden vuoden räjähteet, ehdotan ostoideana kyllä FULL HD, alle 50eur paukku, laita ennen sytyttämistä noin 15m etäisyydelle, totesin liian pieneksi, oli iso ja komea rakettipaketti ja muita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568