Vielä neljä aamua....

Anonyymi

Sitten menen maalle ja oon ihan yksin.

Pikkuisen alkaa jo pannua keittämään, että aina on joku hihasta tempomassa.

Torppa lämpimäksi ja kunnon suojakänni päälle, ettei tarvitse mihinkään singota. Luukutan musiikkia, saunon ja syön mitä sattuu.
Viikonlopun rämmin ihan yksin ja kelpuutan tontille vaan eläimet...

Joo. Kyllä mä vähän välillä haluun olla erakko.

15

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pistät ranttaliksi?

      • Anonyymi

        No megaluokan omaa aikaa meinasin ottaa. Nyt tarttee kuunnella ihteään. Liikaa taas painattanut muitten elämistä kimpoillen.

        https://youtu.be/S4wMsE7zeg8

        Kyllä Klsmydia osaa sanoa fiiliksen. Luukutan tätä varmaan usein sitten viikonloppuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No megaluokan omaa aikaa meinasin ottaa. Nyt tarttee kuunnella ihteään. Liikaa taas painattanut muitten elämistä kimpoillen.

        https://youtu.be/S4wMsE7zeg8

        Kyllä Klsmydia osaa sanoa fiiliksen. Luukutan tätä varmaan usein sitten viikonloppuna.

        Aaa, käynyt kuormittamaan. No hyvä, että sulla on joku hapen ottoon käypä paikka, mihin pääsee vetäytymään omaan rauhaan. Mkin joskus kaipaan sellaista piilopirttiä, missä sais olla ihan ittekseen.

        Jos joskus jää maalta porukoitten torppa, niin taidan säilyttää sen ja pitää sellaisena rauhan tyyssijana. Maalaismaisemat, oma rauha, ehkä se motocrosspyörä ja metsätiet. Olis mahtavaa. 😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        No megaluokan omaa aikaa meinasin ottaa. Nyt tarttee kuunnella ihteään. Liikaa taas painattanut muitten elämistä kimpoillen.

        https://youtu.be/S4wMsE7zeg8

        Kyllä Klsmydia osaa sanoa fiiliksen. Luukutan tätä varmaan usein sitten viikonloppuna.

        Niin ja suomirokkia. :)

        https://youtu.be/K8uI5eeZv30


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Aaa, käynyt kuormittamaan. No hyvä, että sulla on joku hapen ottoon käypä paikka, mihin pääsee vetäytymään omaan rauhaan. Mkin joskus kaipaan sellaista piilopirttiä, missä sais olla ihan ittekseen.

        Jos joskus jää maalta porukoitten torppa, niin taidan säilyttää sen ja pitää sellaisena rauhan tyyssijana. Maalaismaisemat, oma rauha, ehkä se motocrosspyörä ja metsätiet. Olis mahtavaa. 😋

        No mulla on sellainen mesta. Ja sinne pakenen heti perjantaiaamusta. Ensin pökköä pesiis, koska torppa on ihan kylmä. Sitten pihat puhtaaks lumesta ja lisää lämmitystä.

        Illalla ulkosaunaan.

        Jotain äksöniä lausntaille ja sama homma lämmityksessä. Ja sauna.

        Sunnuntaina voi rällätä kelkalla jo ehkä ja sit takas.

        Ai että odotan. 😍


      • JanK
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on sellainen mesta. Ja sinne pakenen heti perjantaiaamusta. Ensin pökköä pesiis, koska torppa on ihan kylmä. Sitten pihat puhtaaks lumesta ja lisää lämmitystä.

        Illalla ulkosaunaan.

        Jotain äksöniä lausntaille ja sama homma lämmityksessä. Ja sauna.

        Sunnuntaina voi rällätä kelkalla jo ehkä ja sit takas.

        Ai että odotan. 😍

        Heh, kuulostaa mainiolta. Jes. Kelkkailua aijai, kun pääsiskin. 😜👍

        Lumo osu hakimeen, sitä sitten ja relax. 😄

        https://youtu.be/2GclT-yT-0Y




      • JanK kirjoitti:

        Ja yks sika magee biisi vielä, Havana Black. Lone Gone Boy.

        https://youtu.be/Q7-Nssc0B8M

        Sit koht kärsälleen. ✌️"😛

        Yks vielä. Hitto mä löysin taas nämä jo unohtuneet. 😜

        https://youtu.be/sicFDUNrOK8

        Sense of love. Aaaa, helvettiläinen mitkä kitarat! Iho kananlihalla.


    • Anonyymi

      Älä ait kirjoittele mitään sekoiluviestejä tänne.

      • Anonyymi

        Ait on sit


      • Anonyymi

        Enpä vissiin! 😂


      • Anonyymi

        Panen ranttaliksi prkl!


    • Lällyn laitan tähän ketjuun, niin ei tarvinne avata uutta. Pave Maijasta.

      https://youtu.be/hL8BVgIgIWo

      "Jos kirjoittaisin sulle pienen kirjeen
      Ja veisin sen laatikkoon
      Avaisitko sen ja lukisitko loppuun, lukisitko loppuun?

      Tuntisitko vielä vanhan kaipauksen, o-o-o-o
      Olisitko valmis mut kohtaamaan
      Tulisitko asemalle mua vastaan, tulisitko vastaan?"

    • Kyllä se oma rauha välillä on ihan parasta.

      Mullakin on tapana paeta. Pois sosiaalisista piireistä, ilman että on ketään kyselemässä sitä tai tätä, tai pitäisi suunnitella, ottaa kantaa, tehdä jotain.

      Upeaa kun voi suunitella oman aikansa niinkuin haluaa.

      Sitä on valmis poistumaan vaikka niiden mukaavuustekijöiden - kuten mukavuuksien - maastosta pois; kärsimään vähän kylmää, vaivaa ja aikaa saadakseen sen hetkensä.

      Saattaa olla, että ensi viikolla joutuu liukumaan taas. Jonnekin näkymättömiin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe