Ja niin lähdin kaus pois. Vuorilla satoi hiljaa untuva lunta. Tuuleen heitin silkkisen nauhan. Se tuokoon terveiset laaksoista, joissa nimeämättömän jäljet vaeltavat, ja henkäyksen lasiruutuun,
huurtuen, jäätyen.
Kylmän sylissä
30
<50
Vastaukset
Henkäys lasiruudulla kiteytyy jääksi
Peittää näkymän muttei tuntumaa
Viileys vaeltaa käsivarttani pitki kohti kasvojani, hytisen
Kylmä tuuli puhaltaa yli laaksojen ja kukkuloiden peittäen valkealla harsollaan nimettömän jäljet alleen, kuiskaten
Missä olet, minne menet? Löydätkö perille?
🌬️❄️Laitetaan lakit päähän, takit niskaan ja kintaat kätösiin, sitten istutaan yhdessä peräkkäin pulkkaan ja lasketaan hyrikyytiä suoraan kinokseen..
Nauraa rätkätetään nirrin narrin naamakkain hangessa, nenät punasina ja silmät sirppeinä..
Ai, kun sä oot ihana ja nätti ittenäs..
❤️U- Anonyymi
Ei tainnut olla aloittajalle Jank runo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut olla aloittajalle Jank runo
Kyllä Harmis aloittajalle runonsa kirjoitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Harmis aloittajalle runonsa kirjoitti.
Venäläisiä bi-haikuja
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut olla aloittajalle Jank runo
Joo, ei ollut tämä jälkimmäiseni aloittajalle, ❤️U taaskaan. :P
Ja mä en ole Harmiskaan. Ihan vaan mä ite.- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Joo, ei ollut tämä jälkimmäiseni aloittajalle, ❤️U taaskaan. :P
Ja mä en ole Harmiskaan. Ihan vaan mä ite.Kyllähän sä Harmis olet. Siksi palsta on hiljentynytkin.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
No en kyllä ole. :)
En kyllä. Kyllä vaan kyllä.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
No en kyllä ole. :)
Kovasti pidit hänestä, jonka nimeä ei saa mainita.
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti pidit hänestä, jonka nimeä ei saa mainita.
Harmis taisi pitää enemmän, kun oli mullekin niin kamalan vihainen.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Harmis taisi pitää enemmän, kun oli mullekin niin kamalan vihainen.
Miltä tuntuu kun leikit vuoroin miestä vuoroin naista ja vuoroin ties mitä transua? Nyt olet vaan jo unohtanut tyyliin miten Harmis setä kirjoittaa.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Harmis taisi pitää enemmän, kun oli mullekin niin kamalan vihainen.
Hyvin kiistelit itsesi kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu kun leikit vuoroin miestä vuoroin naista ja vuoroin ties mitä transua? Nyt olet vaan jo unohtanut tyyliin miten Harmis setä kirjoittaa.
En leiki mitään, olen juuri näin omalaatuinen ihminen. Liukuva ja omanlainen. :)
En ole Harmista jäljitellyt, joten en tiedä osaanko edes.Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kiistelit itsesi kanssa.
Ei ole ollut tapana, eikä ollut silloinkaan. Harmis on ihan joku muu. Kyllä sä sen tiedätkin, kunhan nyt taas vaan jallitat mua. :)
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Harmis taisi pitää enemmän, kun oli mullekin niin kamalan vihainen.
Hyvää työvuoroa
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Ei ole ollut tapana, eikä ollut silloinkaan. Harmis on ihan joku muu. Kyllä sä sen tiedätkin, kunhan nyt taas vaan jallitat mua. :)
Etpä pääse tästä enää ulos. Nyt on naamakin.
Anonyymi kirjoitti:
Etpä pääse tästä enää ulos. Nyt on naamakin.
Toi liiteri sitten valokuvassa ei ole mun asuintaloni pellon reuanssa oleva lato vaan. ;)
Siltä varalta, jos nappaat kuvan siitäkin talteen. Kaunis maalaismaisema eikö?JanK kirjoitti:
Toi liiteri sitten valokuvassa ei ole mun asuintaloni pellon reuanssa oleva lato vaan. ;)
Siltä varalta, jos nappaat kuvan siitäkin talteen. Kaunis maalaismaisema eikö?"Oraat pellot,
viherivöivät notkelmat,
lumipeitteen saaneet elämän antajat.
Silmien näyssä mieleni rauhoittuu
tähän maiseman kauneuteen mä rakastuin.
Ja kuin ohimennen,
aina uudelleen"
Että mä rrrakastan noita peltonäkymiä. Tuttu näky :)elisakettu kirjoitti:
"Oraat pellot,
viherivöivät notkelmat,
lumipeitteen saaneet elämän antajat.
Silmien näyssä mieleni rauhoittuu
tähän maiseman kauneuteen mä rakastuin.
Ja kuin ohimennen,
aina uudelleen"
Että mä rrrakastan noita peltonäkymiä. Tuttu näky :)Kiva runo. :)
Se on Helsinkiin päin tuo horisontti näkymä.JanK kirjoitti:
Kiva runo. :)
Se on Helsinkiin päin tuo horisontti näkymä.Mjuu. Tuli tunne että olen ajanut aika usein siitä ohi :)
Toisaalta, sen kolmenkymmenen kilometrin säteellä joka suuntaan tuosta on monia samankaltaisia. Mutta just nuo peltomaisemat on mun mielestä parhautta seudullamme.
(en mä osaa rustata runoja. Runon kieli kyllä antaa vapauksia käyttää sanoja, kauniita ja poikkeuksellisia sellaisia, että siinä mielessä se on kiitollinen kohde. Asiatekstiin kun niitä ei voi piilottaa sitten millään. Mutta riimittely... ei mun juttu)elisakettu kirjoitti:
Mjuu. Tuli tunne että olen ajanut aika usein siitä ohi :)
Toisaalta, sen kolmenkymmenen kilometrin säteellä joka suuntaan tuosta on monia samankaltaisia. Mutta just nuo peltomaisemat on mun mielestä parhautta seudullamme.
(en mä osaa rustata runoja. Runon kieli kyllä antaa vapauksia käyttää sanoja, kauniita ja poikkeuksellisia sellaisia, että siinä mielessä se on kiitollinen kohde. Asiatekstiin kun niitä ei voi piilottaa sitten millään. Mutta riimittely... ei mun juttu)Välttämättä et juuri tuosta ohi, kun ei ole minkään kantatien reunamilla. Mutta tosiaan täällä on joka puolella samanlaista. :)
Kaunista, kaunista ja kaunista.
Vaatimatonkin vielä. ;)JanK kirjoitti:
Välttämättä et juuri tuosta ohi, kun ei ole minkään kantatien reunamilla. Mutta tosiaan täällä on joka puolella samanlaista. :)
Kaunista, kaunista ja kaunista.
Vaatimatonkin vielä. ;)Nätti kuva tuo. Tykkään.
(minkähän takia en ole älynnyt teetettää tapettia isosta tuollaisesta tai vastaavasta? No, enhän mä juuri kuvaakaan. Hmm....)
Etiskelen nimittäin hyvää tapettiaihetta olkkarin yhdelle seinälle. Maisemaa siis. Tuossa on väritkin rauhoittavat.elisakettu kirjoitti:
Nätti kuva tuo. Tykkään.
(minkähän takia en ole älynnyt teetettää tapettia isosta tuollaisesta tai vastaavasta? No, enhän mä juuri kuvaakaan. Hmm....)
Etiskelen nimittäin hyvää tapettiaihetta olkkarin yhdelle seinälle. Maisemaa siis. Tuossa on väritkin rauhoittavat.Luontokuva olis kyllä hieno tehosteseinässä. :)
Joo, se on tuo lande sellaisessa luonnonkauniissa paikassa, että ei joka päivä tuu vastaan.JanK kirjoitti:
Luontokuva olis kyllä hieno tehosteseinässä. :)
Joo, se on tuo lande sellaisessa luonnonkauniissa paikassa, että ei joka päivä tuu vastaan.Mitä enemmän mietin asiaa, niin sen enempi tekee mieli sitä tapettia. Jos pohjustaisi ensin jollain pumpuli-pilvi-höttösellä ja siihen päälle sellainen leveä maisemakuva? Kyllä se monen taulun voittaa. Tulisi nimittääin paikkaan, jossa alapuolta ei kuitenkaan yleensä näy hyvin, niin ei koko seinä tarvitse sitä alkuperäistä kuvaa olla.
Itte olen kyllä sielultani tai pohjimmiltaan enempi pönde kuin kaupunkilainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519