Miksei suomi naiset näytä noin hyvältä

Anonyymi

89

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi kun täällä on niin rumia ja läskejä miehiä.

    • Kyllä nyt vielä 30 iässä helpostikin näyttää yhtä timmille. Siirrytään 40, niin alkaa tapahtumaan kiihtyvään tahtiin, jos ei ole hirmu hyvin geenilotossa tuuri käynyt ja elämäntavat kunnossa. Tai operoitu.

      • Mutta kyllä hän ihan ikäiselleen silti näyttää, iho ja kasvot ei ole enää 30 naisen. Muista nyt vielä ne valokuvauksen kikat, filtterit ja maskeeraukset, jotka pehmentää näkymää toisin, kun että olet irl nenätysten naisen kanssa.


      • Anonyymi

        Kyllä minä ainakin tunnen monia yli 40 vuotiaita hyvännäköisiä naisia. Ei voi yleistää että tietyn ikäisenä alkaa ns. Alamäki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin tunnen monia yli 40 vuotiaita hyvännäköisiä naisia. Ei voi yleistää että tietyn ikäisenä alkaa ns. Alamäki.

        No se on biologiaa, että ikääntyminen kiihtyy siinä iässä. Tottakai yksilöllistä. Niin, kun ne geenitkin, joista mainitsin.. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin tunnen monia yli 40 vuotiaita hyvännäköisiä naisia. Ei voi yleistää että tietyn ikäisenä alkaa ns. Alamäki.

        Ne hyvännäköiset naiset ei kuitenkaan ole enää saman näköisiä, kun 10-20 vuotta sitten. Sitä on ikääntyminen, vaikka se tapahtuisi kuinka sievästi.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No se on biologiaa, että ikääntyminen kiihtyy siinä iässä. Tottakai yksilöllistä. Niin, kun ne geenitkin, joista mainitsin.. :)

        Olkoot mitä on, mutta kauniita naisia on joka ikäluokassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkoot mitä on, mutta kauniita naisia on joka ikäluokassa.

        No enhän mä muuta ole sanonutkaan. :)

        "Vanhenemisen biologiaa
        Tutkijat eivät ole löytäneet yleisesti tunnustettua syytä vanhenemiseen. Normaalin vanhenemisen ja sairauksien aiheuttamien elimistön rakenteiden ja toimintojen heikkenemisen välinen raja on vielä epäselvä. (Pohjolainen, Ikäinstituutti.)

        Elimistömme vanhenemismuutokset alkavat 20-30-vuotiaana. Näkyvät vanhenemismuutokset alkavat viimeistään 40-50-vuotiaana. Solujen vanhetessa ilmaantuu fysiologisia muutoksia. Solujen toiminta huononee ja osa soluista tuhoutuu. Vanheneminen etenee elimistön eri osissa eri aikaan. Voidaan kuitenkin karkeasti ajatella, että elimistön toiminnat heikkenevät noin 1% vuodessa ja sitä pidetään normaalina vanhenemisnopeutena. Vanhetessa elimistö kuihtuu, kuivuu ja rasvoittuu. On arvioitu, että noin 30-40 % sydämen, aivojen, keuhkojen, munuaisten ja lihasten soluista menetetään 80-vuoden ikään mennessä. (Pohjolainen, Ikäinstituutti.)

        Biologisen vanhenemisen takana on esitetty olevan monta teoriaa: geneettinen teoria, hormonien vaikutukseen perustuva teoria, hapettumisteoria, immuuni- ja autoimmuuniteoria sekä akkumulaatioteoria, jonka mukaan ikääntyvän soluihin kertyy aineenvaihdunnan haitallisia tuotteita. Geneettisessä vanhenemisteoriassa uskotaan vanhenemisprosessin etenevän geeneihin asetetun kellon avulla. Periytyvät tekijät geeneissä johtavat soluaineenvaihdunnan sammumiseen ja täten ihmisen elinikään. (Vallejo Medina, 2006, 21)"

        Lähde: https://www.terveysverkko.fi/tietopankki/terveysliikunta/ikaantymisen-vaikutukset-elimistoon/


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No enhän mä muuta ole sanonutkaan. :)

        "Vanhenemisen biologiaa
        Tutkijat eivät ole löytäneet yleisesti tunnustettua syytä vanhenemiseen. Normaalin vanhenemisen ja sairauksien aiheuttamien elimistön rakenteiden ja toimintojen heikkenemisen välinen raja on vielä epäselvä. (Pohjolainen, Ikäinstituutti.)

        Elimistömme vanhenemismuutokset alkavat 20-30-vuotiaana. Näkyvät vanhenemismuutokset alkavat viimeistään 40-50-vuotiaana. Solujen vanhetessa ilmaantuu fysiologisia muutoksia. Solujen toiminta huononee ja osa soluista tuhoutuu. Vanheneminen etenee elimistön eri osissa eri aikaan. Voidaan kuitenkin karkeasti ajatella, että elimistön toiminnat heikkenevät noin 1% vuodessa ja sitä pidetään normaalina vanhenemisnopeutena. Vanhetessa elimistö kuihtuu, kuivuu ja rasvoittuu. On arvioitu, että noin 30-40 % sydämen, aivojen, keuhkojen, munuaisten ja lihasten soluista menetetään 80-vuoden ikään mennessä. (Pohjolainen, Ikäinstituutti.)

        Biologisen vanhenemisen takana on esitetty olevan monta teoriaa: geneettinen teoria, hormonien vaikutukseen perustuva teoria, hapettumisteoria, immuuni- ja autoimmuuniteoria sekä akkumulaatioteoria, jonka mukaan ikääntyvän soluihin kertyy aineenvaihdunnan haitallisia tuotteita. Geneettisessä vanhenemisteoriassa uskotaan vanhenemisprosessin etenevän geeneihin asetetun kellon avulla. Periytyvät tekijät geeneissä johtavat soluaineenvaihdunnan sammumiseen ja täten ihmisen elinikään. (Vallejo Medina, 2006, 21)"

        Lähde: https://www.terveysverkko.fi/tietopankki/terveysliikunta/ikaantymisen-vaikutukset-elimistoon/

        Kiitos, mutta en tarvitse tietopläjäystä.
        Joskus ihan maalaisjärjelläkin pääsee pitkälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkoot mitä on, mutta kauniita naisia on joka ikäluokassa.

        Itse en pidä Hurleyta mitenkään erityisen kauniina, en edes hänen ollessaan nuori. Toinen samanmoinen on Jennifer Aniston. En näe mitään kaunista sanan varsinaisessa merkityksessä. Hyvin neutraalisti katson häntä, ei herätä mitään reaktiota. Makuja on monia. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, mutta en tarvitse tietopläjäystä.
        Joskus ihan maalaisjärjelläkin pääsee pitkälle.

        No joku muu voi tarvita, ei se vain sua varten ollut. Maalaisjärki. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No joku muu voi tarvita, ei se vain sua varten ollut. Maalaisjärki. :)

        Kauneus on aina katsojan silmissä.
        Se on tärkeintä että ihminen on sinut itsensä kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauneus on aina katsojan silmissä.
        Se on tärkeintä että ihminen on sinut itsensä kanssa.

        Toki on. Ihmiselle itselleen toki tärkeintä.


      • JanK kirjoitti:

        Itse en pidä Hurleyta mitenkään erityisen kauniina, en edes hänen ollessaan nuori. Toinen samanmoinen on Jennifer Aniston. En näe mitään kaunista sanan varsinaisessa merkityksessä. Hyvin neutraalisti katson häntä, ei herätä mitään reaktiota. Makuja on monia. :)

        Minusta Jennifer Aniston oli nuorena kaunis ja vieläkin muukin menevä. Minä olen muuten valokuvannut noin 55-vuotista julkkista, joka oli nuorempana ammattimalli. Sanomalehti otti haltuunsa kaikki ottamani kuvat lukuunottamatta yhtä, jonka tuhosin. Siinä sattumalta näkyi valokuvattavan ikä. Annoin entiselle mallille myös kaikki kuvat valokuvaliikkeessä tulostettuna, paitsi sen yhden. Hurleystakin saa vahingossa sellaisen kuvan missä ikä näkyisi, mutta sitä ei laiteta julkisuuteen. Hurley on suunnilleen samannäköinen kuin tämä edustava suomalainen ex-malli, joka oli vanhempanakin ihan edustavannäköinen.


      • HOPE.LOVE kirjoitti:

        Minusta Jennifer Aniston oli nuorena kaunis ja vieläkin muukin menevä. Minä olen muuten valokuvannut noin 55-vuotista julkkista, joka oli nuorempana ammattimalli. Sanomalehti otti haltuunsa kaikki ottamani kuvat lukuunottamatta yhtä, jonka tuhosin. Siinä sattumalta näkyi valokuvattavan ikä. Annoin entiselle mallille myös kaikki kuvat valokuvaliikkeessä tulostettuna, paitsi sen yhden. Hurleystakin saa vahingossa sellaisen kuvan missä ikä näkyisi, mutta sitä ei laiteta julkisuuteen. Hurley on suunnilleen samannäköinen kuin tämä edustava suomalainen ex-malli, joka oli vanhempanakin ihan edustavannäköinen.

        korjaan "Aniston vieläkin mukiin menevä."


      • HOPE.LOVE kirjoitti:

        Minusta Jennifer Aniston oli nuorena kaunis ja vieläkin muukin menevä. Minä olen muuten valokuvannut noin 55-vuotista julkkista, joka oli nuorempana ammattimalli. Sanomalehti otti haltuunsa kaikki ottamani kuvat lukuunottamatta yhtä, jonka tuhosin. Siinä sattumalta näkyi valokuvattavan ikä. Annoin entiselle mallille myös kaikki kuvat valokuvaliikkeessä tulostettuna, paitsi sen yhden. Hurleystakin saa vahingossa sellaisen kuvan missä ikä näkyisi, mutta sitä ei laiteta julkisuuteen. Hurley on suunnilleen samannäköinen kuin tämä edustava suomalainen ex-malli, joka oli vanhempanakin ihan edustavannäköinen.

        Makuasioitahan nämä on. Tykkään ehkä vähän enemmän persoonaallisemmista kasvoista, kun näillä Hurleylla ja Anistonilla. Ihan tavallisen näköisiä mun silmään kumpikin. En kadulla vastaan tullessa varmaan kiinnittäisi mitään huomiota, paitsi siihen että sattuu olemaan julkkis.

        Okei.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Toki on. Ihmiselle itselleen toki tärkeintä.

        Lillis2020!


      • HOPE.LOVE kirjoitti:

        korjaan "Aniston vieläkin mukiin menevä."

        Iso muki. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lillis2020!

        Kaunis.


      • JanK kirjoitti:

        Makuasioitahan nämä on. Tykkään ehkä vähän enemmän persoonaallisemmista kasvoista, kun näillä Hurleylla ja Anistonilla. Ihan tavallisen näköisiä mun silmään kumpikin. En kadulla vastaan tullessa varmaan kiinnittäisi mitään huomiota, paitsi siihen että sattuu olemaan julkkis.

        Okei.

        No, maku asioista ei voi kiistellä, vaikka entinen pomoni sanoi, että miksei, sillä hänen mukaansa niistä voi kiistellä toisin kuin tosiasioista, faktoista.

        Hyvää päivänjatkoa! Törmätään sitten myöhemmin, sillä itse lähden nyt pienellä paussille ilmesesti pitemmäksikin aikaa! Kiitos olemassaolostasi viihdyttävien mielipiteittesi vuoksi.


      • HOPE.LOVE kirjoitti:

        No, maku asioista ei voi kiistellä, vaikka entinen pomoni sanoi, että miksei, sillä hänen mukaansa niistä voi kiistellä toisin kuin tosiasioista, faktoista.

        Hyvää päivänjatkoa! Törmätään sitten myöhemmin, sillä itse lähden nyt pienellä paussille ilmesesti pitemmäksikin aikaa! Kiitos olemassaolostasi viihdyttävien mielipiteittesi vuoksi.

        Ainahan kaikesta voi kiistellä, mutta toinen asia onkin kannattaako se. :)

        Kiitos samoin.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Makuasioitahan nämä on. Tykkään ehkä vähän enemmän persoonaallisemmista kasvoista, kun näillä Hurleylla ja Anistonilla. Ihan tavallisen näköisiä mun silmään kumpikin. En kadulla vastaan tullessa varmaan kiinnittäisi mitään huomiota, paitsi siihen että sattuu olemaan julkkis.

        Okei.

        Olen kanssasi sama mieltä. Minulle pienen "viat" tekevät kauneuden. Tämä määritelmä nyt ei päde suoraan kumpaakaan mainuttuun, mutta klassisen kauniit, täydellisen symmetriset ovat minusta tylsät. Ne eivät jää mitenkään mieleen. Minusta on aika silmiinpistävää miten samannäköisiä monet "kaunottaret" tällä hetkellä ovat. Jos kuvista poistaa kaiken muun ja katsoo pelkkiä kasvoja, niin ei heitä oikein edes erota toisistaa. Silmiinpistävästi noiden naisten hiukset ja vaatetus on helpompi erottaa toisistaan ilman kasvoja, kuin kasvot ilman hiuksia ja vaatteita. Ilman ehostusta eroja on paljon enemmän ja heidät jopa erottaa toisistaan. Vaikka heitä ei ehkä lainkasn tunnista siksi ehostetuissa kuvissa esiintyväksi naiseksi. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kanssasi sama mieltä. Minulle pienen "viat" tekevät kauneuden. Tämä määritelmä nyt ei päde suoraan kumpaakaan mainuttuun, mutta klassisen kauniit, täydellisen symmetriset ovat minusta tylsät. Ne eivät jää mitenkään mieleen. Minusta on aika silmiinpistävää miten samannäköisiä monet "kaunottaret" tällä hetkellä ovat. Jos kuvista poistaa kaiken muun ja katsoo pelkkiä kasvoja, niin ei heitä oikein edes erota toisistaa. Silmiinpistävästi noiden naisten hiukset ja vaatetus on helpompi erottaa toisistaan ilman kasvoja, kuin kasvot ilman hiuksia ja vaatteita. Ilman ehostusta eroja on paljon enemmän ja heidät jopa erottaa toisistaan. Vaikka heitä ei ehkä lainkasn tunnista siksi ehostetuissa kuvissa esiintyväksi naiseksi. 😁

        Pienet persoonalliset jutut, jollekin ne voi olla just vikoja, kun mulle ne voi olla kauneinta mitä mä tiedän. Uniikki ihana paketti. :)

        Ja ihmisessä se joku sisäinen hehku, silmissäkin ja hymyssä on usein maaginen. Mikä vetoaa ja vetää puoleensa.

        Joo, joku Jennifer Garner vrs. Jennifer Aniston, niin Garner saa mun katseen osakseen ja ne söpöt hymykuopat, säihkyvät silmät ja hymy, pikkusen hörökorvat. Söpö. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kanssasi sama mieltä. Minulle pienen "viat" tekevät kauneuden. Tämä määritelmä nyt ei päde suoraan kumpaakaan mainuttuun, mutta klassisen kauniit, täydellisen symmetriset ovat minusta tylsät. Ne eivät jää mitenkään mieleen. Minusta on aika silmiinpistävää miten samannäköisiä monet "kaunottaret" tällä hetkellä ovat. Jos kuvista poistaa kaiken muun ja katsoo pelkkiä kasvoja, niin ei heitä oikein edes erota toisistaa. Silmiinpistävästi noiden naisten hiukset ja vaatetus on helpompi erottaa toisistaan ilman kasvoja, kuin kasvot ilman hiuksia ja vaatteita. Ilman ehostusta eroja on paljon enemmän ja heidät jopa erottaa toisistaan. Vaikka heitä ei ehkä lainkasn tunnista siksi ehostetuissa kuvissa esiintyväksi naiseksi. 😁

        Just nauroin jommankumman iltapäivälehden jutulle, jonka mukaan kaksi nimeltämainitsematonta suomalaista julkkisnaista näyttivät ihan siskoksilta. No juu, kuvaa katsoen, kyllähän heissä paljon samaa oli, eli identtiset meikit. Itse olen oman siskoni kanssa hyvin samannäköinen, mutta kyllä meistä meikillä saa täysin erilaiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just nauroin jommankumman iltapäivälehden jutulle, jonka mukaan kaksi nimeltämainitsematonta suomalaista julkkisnaista näyttivät ihan siskoksilta. No juu, kuvaa katsoen, kyllähän heissä paljon samaa oli, eli identtiset meikit. Itse olen oman siskoni kanssa hyvin samannäköinen, mutta kyllä meistä meikillä saa täysin erilaiset.

        Sieppi ja mikä se toinen nyt on nimeltään, en muista. Joku kumminkin. Joo meikattu yhtä ruskeiksi ja sama filtteri. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mutta kyllä hän ihan ikäiselleen silti näyttää, iho ja kasvot ei ole enää 30 naisen. Muista nyt vielä ne valokuvauksen kikat, filtterit ja maskeeraukset, jotka pehmentää näkymää toisin, kun että olet irl nenätysten naisen kanssa.

        Jep, huomaa kyllä ikäisekseen, kroppa on kyllä hyvänä pysynyt mutta kasvot aina paljastaa vaikka kuinka meikkaisi. Myös niillä jotka silottelevat ryppyjään täyteaineilla.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Pienet persoonalliset jutut, jollekin ne voi olla just vikoja, kun mulle ne voi olla kauneinta mitä mä tiedän. Uniikki ihana paketti. :)

        Ja ihmisessä se joku sisäinen hehku, silmissäkin ja hymyssä on usein maaginen. Mikä vetoaa ja vetää puoleensa.

        Joo, joku Jennifer Garner vrs. Jennifer Aniston, niin Garner saa mun katseen osakseen ja ne söpöt hymykuopat, säihkyvät silmät ja hymy, pikkusen hörökorvat. Söpö. :)

        No jos joku on persoonallisen näköinen niin just tää Aniston, sillähän ei ole lainkaan klassisen kauniit kasvonpiirteet. Inhimillisemmän näköinen kuin suurin osa, jotka voisivat näytellä robottia täydellisen symmetrisine kasvonpiirteineen, ovat monet näytelleetkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos joku on persoonallisen näköinen niin just tää Aniston, sillähän ei ole lainkaan klassisen kauniit kasvonpiirteet. Inhimillisemmän näköinen kuin suurin osa, jotka voisivat näytellä robottia täydellisen symmetrisine kasvonpiirteineen, ovat monet näytelleetkin.

        Tyypillisen jenkkinaisen näköinen.


      • JanK kirjoitti:

        Tyypillisen jenkkinaisen näköinen.

        Googleen haku "Jennifer Aniston lookalike" alkaa tulvia saman näköisiä muijia.


      • JanK kirjoitti:

        Googleen haku "Jennifer Aniston lookalike" alkaa tulvia saman näköisiä muijia.

        Tuo saattaa pitkälti. Minäkin sanoin yhdelle kauniille italiattarelle, että hän muistuttaa Jennifer Anistonia noin kohteliaisuutena.


      • HOPE.LOVE kirjoitti:

        Tuo saattaa pitkälti. Minäkin sanoin yhdelle kauniille italiattarelle, että hän muistuttaa Jennifer Anistonia noin kohteliaisuutena.

        Tuo saattaa pitkälti pitää paikansa. KORJAUS, SORRY, TEKSTIÄ JÄI POIS.


      • HOPE.LOVE kirjoitti:

        Tuo saattaa pitkälti pitää paikansa. KORJAUS, SORRY, TEKSTIÄ JÄI POIS.

        Amerikkalaisen vaalean naisen prototyyppi. :)


      • JanK kirjoitti:

        Amerikkalaisen vaalean naisen prototyyppi. :)

        En siis sanoisi, että prototyyppi, sillä amerikkalaisia naisia on moneen lähtöön. Joskus Roomassa Vatikaanin museon jonossa edellä oli amerikkalainen turistiryhmä. Siellä oli tummaihoista, latinoa, aasialaista jne. USA on melting pot eli sulatusuuni rotujen suhteen. Mielestäni ei taida olla amerikkalaisen naisen prototyyppiä edes vaaleissa naisissa, sillä jotkut latinotkin ja muut tummahiuksiset blondaavat paljon itseään.


      • HOPE.LOVE kirjoitti:

        En siis sanoisi, että prototyyppi, sillä amerikkalaisia naisia on moneen lähtöön. Joskus Roomassa Vatikaanin museon jonossa edellä oli amerikkalainen turistiryhmä. Siellä oli tummaihoista, latinoa, aasialaista jne. USA on melting pot eli sulatusuuni rotujen suhteen. Mielestäni ei taida olla amerikkalaisen naisen prototyyppiä edes vaaleissa naisissa, sillä jotkut latinotkin ja muut tummahiuksiset blondaavat paljon itseään.

        No siinä määrin prototyyppi, että on 13 tusinassa.


      • JanK kirjoitti:

        No siinä määrin prototyyppi, että on 13 tusinassa.

        Minä olen vähän eri mieltä, sillä olen tavannut amerikkalaisia naisia paljon, vaaleahiuksiakin, mutta kukaan ei ole ollut Jenniferin näköinen, ainoastaan se yksi italiatar.


      • JanK kirjoitti:

        Muutama.

        https://i.pinimg.com/originals/a7/0c/82/a70c82f95bbced313bd9c50dfb73b3c3.jpg

        https://s.abcnews.com/images/GMA/jennifer-aniston-lookalike-gty-jt-200713_hpMain_4x3_608.jpg

        https://i2-prod.dailystar.co.uk/incoming/article20297574.ece/ALTERNATES/s1200b/595338

        https://mirrorimages.co/wp-content/uploads/2017/03/Head-Shot-1.jpg

        https://mirrorimages.co/wp-content/uploads/2017/03/Renee-3.jpg

        https://www.kltv.com/resizer/XCciUV191K0_nR8gNxzDflUVOHg=/1400x0/arc-anglerfish-arc2-prod-raycom.s3.amazonaws.com/public/WYJNNBD7GRC4RGC5SUDH5TDKFE.jpg

        Eiköhän noista jo pääse perille...

        En jaksa lukea linkkejä, mutta lisään Jenniferin taustoista seuraavaa: "Hänen isänsä on amerikankreikkalainen, ja hänen äidinpuoliset sukujuuret ovat Italiasta, Englannista, Skotlannista ja Irlannista." Jennifer on sulatusruukussa syntynyt: Kreikka, Italia, Englanti, Skotlanti ja Irlanti. Olen eri mieltä siitä prototyypistä, sillä Amerikka on kansojen sulatusuuni tai sulatusruukku, jossa ei ole mitään prototyyppiä?


      • HOPE.LOVE kirjoitti:

        En jaksa lukea linkkejä, mutta lisään Jenniferin taustoista seuraavaa: "Hänen isänsä on amerikankreikkalainen, ja hänen äidinpuoliset sukujuuret ovat Italiasta, Englannista, Skotlannista ja Irlannista." Jennifer on sulatusruukussa syntynyt: Kreikka, Italia, Englanti, Skotlanti ja Irlanti. Olen eri mieltä siitä prototyypistä, sillä Amerikka on kansojen sulatusuuni tai sulatusruukku, jossa ei ole mitään prototyyppiä?

        Riittä, kun katsoo. Ne on kuvia. 😀


      • JanK kirjoitti:

        Riittä, kun katsoo. Ne on kuvia. 😀

        Ei todista mitään, vain sen, että monella amerikkalaisella naisella on samanlainen hiustyyli kuin Jenniferillä. Koska tämä keskustelu ei ole hedelmällistä niin minä pidän vähän paussia täältä ja alan puuhaamaan jotain muuta!

        Hyvää päivänjatkoa! Ehkä törmäämme myöhemmin illalla? :)


      • HOPE.LOVE kirjoitti:

        Ei todista mitään, vain sen, että monella amerikkalaisella naisella on samanlainen hiustyyli kuin Jenniferillä. Koska tämä keskustelu ei ole hedelmällistä niin minä pidän vähän paussia täältä ja alan puuhaamaan jotain muuta!

        Hyvää päivänjatkoa! Ehkä törmäämme myöhemmin illalla? :)

        No poointti on, samiksia löytyy. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Muutama.

        https://i.pinimg.com/originals/a7/0c/82/a70c82f95bbced313bd9c50dfb73b3c3.jpg

        https://s.abcnews.com/images/GMA/jennifer-aniston-lookalike-gty-jt-200713_hpMain_4x3_608.jpg

        https://i2-prod.dailystar.co.uk/incoming/article20297574.ece/ALTERNATES/s1200b/595338

        https://mirrorimages.co/wp-content/uploads/2017/03/Head-Shot-1.jpg

        https://mirrorimages.co/wp-content/uploads/2017/03/Renee-3.jpg

        https://www.kltv.com/resizer/XCciUV191K0_nR8gNxzDflUVOHg=/1400x0/arc-anglerfish-arc2-prod-raycom.s3.amazonaws.com/public/WYJNNBD7GRC4RGC5SUDH5TDKFE.jpg

        Eiköhän noista jo pääse perille...

        Kyllähän noista pari oli sellaisia, että en oikeasti tiennyt kumpi oli kumpi. Ainoastaan se kuvan tyyli antoi olettaa kumpi lienee se julkkis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän noista pari oli sellaisia, että en oikeasti tiennyt kumpi oli kumpi. Ainoastaan se kuvan tyyli antoi olettaa kumpi lienee se julkkis

        Niin on, minusta vähän kolhot jenkki piirteet. Jykevät leauat jne. Samasta laatikosta otettu.

        Mut tosiaan jonkun makuun upea ja saa olla. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Amerikkalaisen vaalean naisen prototyyppi. :)

        Aniston ei ole vaalea- vaan tummatukkainen. Tietty taitaa vaalentaa tukkaansa. Mutta on käsittääkseni oikeasti tumma. Eikö sillä ole kreikkalaiset sukujuuretkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aniston ei ole vaalea- vaan tummatukkainen. Tietty taitaa vaalentaa tukkaansa. Mutta on käsittääkseni oikeasti tumma. Eikö sillä ole kreikkalaiset sukujuuretkin.

        Iho näyttäs vaalealle. Ei afrolle.


      • JanK kirjoitti:

        No poointti on, samiksia löytyy. :)

        No siinä olen samaa mieltä, että vähän samanlaisia löytyy, mutta kaikea muuta kuin tieteellisesti on todistettu se, että Jennifer olisi vaaleahiuksisen amerikkalaisen prototyyppi. En tunne esimerkiksi yhtään amerikkalaista näyttelijää, jolla olisi samanlainen tyyli. Marilyn oli blondi, samoin G. Kelly, mutta minusta jokainen heistä on jossain määrin oman tiensä kulkija. Blondina Madonnalla oli paljon nuoria matkijoita hiustyylissä ja pukeutumisessa, mutta sekään ei Madonnasta vaaleahiuksisten prototyyppiä.


      • HOPE.LOVE kirjoitti:

        No siinä olen samaa mieltä, että vähän samanlaisia löytyy, mutta kaikea muuta kuin tieteellisesti on todistettu se, että Jennifer olisi vaaleahiuksisen amerikkalaisen prototyyppi. En tunne esimerkiksi yhtään amerikkalaista näyttelijää, jolla olisi samanlainen tyyli. Marilyn oli blondi, samoin G. Kelly, mutta minusta jokainen heistä on jossain määrin oman tiensä kulkija. Blondina Madonnalla oli paljon nuoria matkijoita hiustyylissä ja pukeutumisessa, mutta sekään ei Madonnasta vaaleahiuksisten prototyyppiä.

        Vaalealla tarkoitan ihoa, en hiuksia. Aniston siis on vaalea, kuten sinä tai minä. Kreikkalaisissa on vaaleaihoisia. Se ei tee Anistonista muuta, kuin bruneten jolla on vaalea iho.

        Marilyn ei ollut blondi, vaan blondattu. Kellystä en tiedä, Madonnakaan ei ole blondi.


      • JanK kirjoitti:

        Vaalealla tarkoitan ihoa, en hiuksia. Aniston siis on vaalea, kuten sinä tai minä. Kreikkalaisissa on vaaleaihoisia. Se ei tee Anistonista muuta, kuin bruneten jolla on vaalea iho.

        Marilyn ei ollut blondi, vaan blondattu. Kellystä en tiedä, Madonnakaan ei ole blondi.

        Tiedän että Madonna ja Marilyn eivät olleet aitoja blondeja. Siksi laitoin tähän, sillä Jennifer ei myöskään ole. Kirjoittelen Joensuun rautatieasemalla ja kiroilen sitä, että Helsingin juna on miltein tunnin myöhässä. Törmätään. :)


      • Anonyymi
        HOPE.LOVE kirjoitti:

        Ei todista mitään, vain sen, että monella amerikkalaisella naisella on samanlainen hiustyyli kuin Jenniferillä. Koska tämä keskustelu ei ole hedelmällistä niin minä pidän vähän paussia täältä ja alan puuhaamaan jotain muuta!

        Hyvää päivänjatkoa! Ehkä törmäämme myöhemmin illalla? :)

        Kestääkö yliopisto-opiskelu eläkeikään asti?


    • Anonyymi

      Sitä tässä ihmetelläänkin

      • Anonyymi

        Mitä pahaa suomimiehet on tehnyt kun heille on suominaiset tehty jotain kamalaa on tehty kun rangaistus on kova ja raaka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pahaa suomimiehet on tehnyt kun heille on suominaiset tehty jotain kamalaa on tehty kun rangaistus on kova ja raaka

        Ovat rumia.
        Samat geenit vaikuttavat sekä suomimiehiin, että suominaisiin.


    • Anonyymi

      Jaahas ... no kuinkas moni suomimies näyttää samalta viisikymppisenä, kuin nuo maailmantähdet. Tai kysytään vaikka moniko näyttää lähes seitsenkymppisenä samalta kuin Pierce Brosnan. Siinä on jo ihan tavotetta teille.

      • Anonyymi

        Valitsein ko. herran esimerkiksi, sillä hän vaikuttaa suhteellisen luonnollisesti ikääntyneeltä. Jotain lienee hänellekin tehty, mutta esim. Tom Cruise on huomattavasti vähemmän luonnollinen tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitsein ko. herran esimerkiksi, sillä hän vaikuttaa suhteellisen luonnollisesti ikääntyneeltä. Jotain lienee hänellekin tehty, mutta esim. Tom Cruise on huomattavasti vähemmän luonnollinen tapaus.

        Taisi mennä vähän överiksi nyt no taisit kirjoittaa väärään aloitukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi mennä vähän överiksi nyt no taisit kirjoittaa väärään aloitukseen

        En lainkaan väärään. Pöljä väite. Jos mietitään miksi suomalaiset naiset eivät näytä joltain, niin on täysin oleellista miettiä miksi suomalaiset miehet eivät näytä sen kummemmin. Samoja suomigeenejähän tässä kannetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lainkaan väärään. Pöljä väite. Jos mietitään miksi suomalaiset naiset eivät näytä joltain, niin on täysin oleellista miettiä miksi suomalaiset miehet eivät näytä sen kummemmin. Samoja suomigeenejähän tässä kannetaan.

        Niin ja pitkälti saman kulttuurin piirissä on kasvettu. Se vaikuttaa hyvin paljon kaikkeen ehostamiseen ja hoitamiseen ja korjaamiseen kohottamiseen ja kiristämiseen ja jne. Saat itse miettiä mitä mahdan tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja pitkälti saman kulttuurin piirissä on kasvettu. Se vaikuttaa hyvin paljon kaikkeen ehostamiseen ja hoitamiseen ja korjaamiseen kohottamiseen ja kiristämiseen ja jne. Saat itse miettiä mitä mahdan tarkoittaa.

        En osaa sanoa äijistä mitään mutta nyt puhuttiin miksi 30v suominaiset ei näytä yhtä säilyneeltä vaan mummoutuu jo 29v iässä ja miksi vertaan 120v suomimiehiä jotka olleet haudassa jo 30-40v pierseihin ja tomiin niin ehkä suomimiehet on vähän vanhentuneet kun 40v ollut jo montussa mutta kuten huomasit silti paremman näköisiä luonnollisena kuin prosnanit ja cruiset leikkauksineen ja meikkeineen ja ammattilaiskuvaajineen ja kuvanmuokkaamisineen mutta livessä näyttää 300 vuotiailta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa äijistä mitään mutta nyt puhuttiin miksi 30v suominaiset ei näytä yhtä säilyneeltä vaan mummoutuu jo 29v iässä ja miksi vertaan 120v suomimiehiä jotka olleet haudassa jo 30-40v pierseihin ja tomiin niin ehkä suomimiehet on vähän vanhentuneet kun 40v ollut jo montussa mutta kuten huomasit silti paremman näköisiä luonnollisena kuin prosnanit ja cruiset leikkauksineen ja meikkeineen ja ammattilaiskuvaajineen ja kuvanmuokkaamisineen mutta livessä näyttää 300 vuotiailta

        Ja mitä sitten? Mulle on ihan sama vaikka puhuttais alunperin kameleista. Silloikin olis olennaista miksi myös dromedaari näyttää samalta. Sen verran läheisiä otuksia ovat. Eri sukupuolten geenit nyt eivät vaan niin paljoa eroa, että voidaan murehtia naisten ulkonäköä, murehtimatta saman alueen miesten ulkonäköä. Samasta puusta on veistetty niin suominainen, kuin suomimieskin. Eli suosittelen katsomaan peiliin ja valittamaan vasta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä sitten? Mulle on ihan sama vaikka puhuttais alunperin kameleista. Silloikin olis olennaista miksi myös dromedaari näyttää samalta. Sen verran läheisiä otuksia ovat. Eri sukupuolten geenit nyt eivät vaan niin paljoa eroa, että voidaan murehtia naisten ulkonäköä, murehtimatta saman alueen miesten ulkonäköä. Samasta puusta on veistetty niin suominainen, kuin suomimieskin. Eli suosittelen katsomaan peiliin ja valittamaan vasta sitten.

        No kuule aloitus oli varmaankin piruilu aloitus eli leikkimielinen niin oikeasti ei ole suominaisen voittanutta mutta kai teitäkin saa vähän kiusata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule aloitus oli varmaankin piruilu aloitus eli leikkimielinen niin oikeasti ei ole suominaisen voittanutta mutta kai teitäkin saa vähän kiusata

        Jahas ja sinä sitten tiedät minun motiivini vai? Voip olla niin tai voip olla olematta niin. Mieti sitä, jos huvitta.


    • Anonyymi

      Mietin että mitäpä hyödyttäisi vaikka kaikki Suomen naiset, vanhatkin, olisivat käyneet läpi botoxit ja silikonit ja ihon kiristykset ja hiustenpidennykset ja rasvaimut - ja - ja -ja...
      Ja näyttäisivät niin maan perkuleen hyviltä?
      Muuttuisko se asia miksikään että miehet edelleen ulisisvat ja itkisisvät kun eivät kelpaisi näille kaunotttarille? Ja miksi pitäisi kelvata, kun nyt jo on vara valita miten olisikaan sitten!
      Voi sitä itkua ja valitusta!

      • Anonyymi

        Se vaan että noi botoxit ja silikonit ja kiristykset ei näytä hyvältä ... siis kellään. Todella harvoissa tapauksissa ne onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan että noi botoxit ja silikonit ja kiristykset ei näytä hyvältä ... siis kellään. Todella harvoissa tapauksissa ne onnistuu.

        Johtuu siitä, että vain ne epäonnistuneet tapaukset kiinnittävät huomiota.

        Niitä toisia (joille on tehty onnistuneita operaatioita) pidetään ”luonnonkauniina”, kun me emme huomaa, että muokkausta on tehty, eivätkä he kerro niistä....


    • Anonyymi

      Jos nainen pysyy hoikkana on myös kaunis vanhempanakin. Harvinaista kuin kananhampaat, siksi kauniita vanhempia naisia vain vähän Suomessa.

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi näyttää?

      Jos olisin kaunis ja timmi nainen, ottaisin komean ja menestyneen ulkomaalaisen miehen. Koska en ole, en halua mitään miestä.

      Summa summarum, suomalainen sikamies ei kelpaa missään tilanteissa.

      • Anonyymi

        Tästä syystä ei kannata ottaa lihavaa naista. Laihtuessaan eli kun tapahtuu maailman seitsemäs ihme, päättää tasonsa nousseen ja vaihtaa miestä.


    • Anonyymi

      Naisia on vaikea saada liikkumaan. Liz sanoo vaan että hoitaa puutarhaa eikä treenaa ja silti tuollainen vartalo. Mut ei kai litki mitään viinii eikä siiderii kaiket illat eikä syö herkkuja joten ei liho sokerin takia. Mut suomi naiset sen sijaan että lähtis pyöräilemään 20 km lenkkii niin mielummin istuvat sohvalla ja tuijottavat älypuhelintaan. Sellaisen akan dunppasin joskus. Itse ainakin liikun paljon varsinkin keväästä syksyyn. Kalareissullakin poljen 20 km veneelleni. Salilla kävin vuosia ja kotona kuntopyörä jolla poljen 20 km päivässä.

      • Anonyymi

        Muija narraa, kun uskottelee, ettei treenaa.


    • Anonyymi

      Jotkut syntyy kauniiksi ja on hyvät geenit. Jotkut sitten on laiskoja eivätkä jaksa treenata että pysyisivät normivartaloisena. Ei jutun nainen ole sen kummempi kun muutkaan naiset mutta se panostaa omaan hyvinvointiiinja monet eivät panosta. Oma valinta se on mutta 50 vuotias lihava suomi nainen on sellainen että se haluaa komean urheilija miehen eikä lihavaa samantasoista miestä.

    • Anonyymi

      No on tuo miljonääri, vapaaherratar siis, käyttää kaikki päivänsä ulkonäöstään huolehtimiseen.

      • Anonyymi

        Niinpä.
        Ei voi vaatia taviksilta samaa panostusta ulkonäköönsä, kun rahat ja aika ei riitä.


    • Anonyymi

      Suomi naiset juo siideriä ja viinaa liikaa. Syövät myös herkkuja joten kroppa lässähtää pullataikinaksi.

    • Omituinen väite. En tiedä missä aloittaja näkee naisia.

      Itse olen päivittäin tekemisissä 20-60 vuotiaiden naisten kanssa, jotka suurin osa on timmejä, itsestään erittäin hyvin huolehtineita ja näyttävät hyvältä vaikka ilman erityistä tälläytymistäkin. Ja siis, vähemmistö on se, joka ei ole niin hyvin huolehtinut itsestään. Tarkoitan urheillullista kroppaa ja ulkonäköä kokonaisuutena.

      Eikä tuo ikä edes pääty siihen 60-v. Vanhemmatkin tuosta ovat useimmat hyvässä kunnossa.

      Samaa sanon miespuolista henkilöistä.

      • Anonyymi

        "Itse olen päivittäin tekemisissä 20-60 vuotiaiden naisten kanssa, jotka suurin osa on timmejä, itsestään erittäin hyvin huolehtineita ja näyttävät hyvältä vaikka ilman erityistä tälläytymistäkin"

        Liikutko mallipiireissä? Meinaan tilastoissa yli puolet suomalaisista naisista ja miehistä on vähintään ylipainoisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Itse olen päivittäin tekemisissä 20-60 vuotiaiden naisten kanssa, jotka suurin osa on timmejä, itsestään erittäin hyvin huolehtineita ja näyttävät hyvältä vaikka ilman erityistä tälläytymistäkin"

        Liikutko mallipiireissä? Meinaan tilastoissa yli puolet suomalaisista naisista ja miehistä on vähintään ylipainoisia.

        En.

        On muitakin ammatteja, jossa huolehditaan itsestä. Tai siis, se on itsestään selvyys.

        Enkä sano, että kaikki. Mutta suurin osa. Molemmat sukupuolet siis.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        En.

        On muitakin ammatteja, jossa huolehditaan itsestä. Tai siis, se on itsestään selvyys.

        Enkä sano, että kaikki. Mutta suurin osa. Molemmat sukupuolet siis.

        Näin nimenomaan. Aika usein ns. korkeasti koulutetut hoitavat terveyttään, itsestäänselvyys tosiaan. Eli syövät terveellisesti, nukkuvat säännöllisesti riittävät kauneusunet, liikkuvat, hoitavat ihmissuhteitaan. Ei ole mitään tähtitiedettä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin nimenomaan. Aika usein ns. korkeasti koulutetut hoitavat terveyttään, itsestäänselvyys tosiaan. Eli syövät terveellisesti, nukkuvat säännöllisesti riittävät kauneusunet, liikkuvat, hoitavat ihmissuhteitaan. Ei ole mitään tähtitiedettä.

        Elintapa joo.

        Ei mikään työ ole helppoa tai kuormittaa ihan eri tavalla, jos on huonossa kunnossa. Tai sitten hyvässä.Hyvinvoiva ihminen. Vai pahoinvoiva ihminen? Jokainen koulutustasosta huolimatta voi valita.

        Ja se itsestään huolehtiminen on todellakin kokonaisvaltaista.

        Itseäni en kyllä pääse retostelemaan. Olisi syytä sparrata. Mutta se tosiasia, että hyvännäköisiä naisia ja miehiä on maailma pullollaan, eikä ikää katso. Pitää vain itse katsoa, mistä heitä etsii. Ja jos itse täyttää ne tunnusmerkit, niin ei se löytäminen kovin vaikeaa ole.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Elintapa joo.

        Ei mikään työ ole helppoa tai kuormittaa ihan eri tavalla, jos on huonossa kunnossa. Tai sitten hyvässä.Hyvinvoiva ihminen. Vai pahoinvoiva ihminen? Jokainen koulutustasosta huolimatta voi valita.

        Ja se itsestään huolehtiminen on todellakin kokonaisvaltaista.

        Itseäni en kyllä pääse retostelemaan. Olisi syytä sparrata. Mutta se tosiasia, että hyvännäköisiä naisia ja miehiä on maailma pullollaan, eikä ikää katso. Pitää vain itse katsoa, mistä heitä etsii. Ja jos itse täyttää ne tunnusmerkit, niin ei se löytäminen kovin vaikeaa ole.

        Näinpä.

        Itse olen jo lähemmäs 60v. Kroppa kunnossa. Ei rypyn ryppyä - tosin siinä hyvät geenit auttaa jonkun osan. Lapsesta asti olen tanssinut, juossut, voimistellut, kävellyt, pyöräillyt jne. Vieläkin juoksen cooperin testissä 2400 m mikä on oikein hyvin. Ilahduin, kun enää ei tarvitse päästä 3000 m kuten nuorena ja on silti erinomainen :).

        Vasta nyt lähellä eläkeikää olen alkanut ymmärtää, ettei kannata ihan kokoajan urheilla ja heilua kuin hullu - tarkkailla syömisiä ja painoa neuroottisesti. Kunnossa pysymiseen riittää vähempikin. Nuorena olin lähes anorektinen syömisen ja liikunnan suhteen. Nyt on aika hieman höllätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä.

        Itse olen jo lähemmäs 60v. Kroppa kunnossa. Ei rypyn ryppyä - tosin siinä hyvät geenit auttaa jonkun osan. Lapsesta asti olen tanssinut, juossut, voimistellut, kävellyt, pyöräillyt jne. Vieläkin juoksen cooperin testissä 2400 m mikä on oikein hyvin. Ilahduin, kun enää ei tarvitse päästä 3000 m kuten nuorena ja on silti erinomainen :).

        Vasta nyt lähellä eläkeikää olen alkanut ymmärtää, ettei kannata ihan kokoajan urheilla ja heilua kuin hullu - tarkkailla syömisiä ja painoa neuroottisesti. Kunnossa pysymiseen riittää vähempikin. Nuorena olin lähes anorektinen syömisen ja liikunnan suhteen. Nyt on aika hieman höllätä.

        Wau, hyvä sinä! Cooperissa vedät upeasti.

        Tulee mieleen susta naapurini ja entinen työkaverini, ovat molemmat jo sua useita vuosia vanhempia, mutta kuitenkin just se pohjakunto ja hyvät elintavat -- voila! :)


    • Anonyymi

      😂😂😂😂😂😂☝☝☝☝☝

      Nyt menit lankaan. Uskotko ihan tosissasi, ettei kuvaa ole yhtään käsitelty?

    • Anonyymi

      Suomi on rankka maa naiselle. Joku tollo on jopa sanonut että naiset istuu rahapussin päällä. Miten lienee kun palkka ei työstä riitä. Noilla päättäjillä tunnettu tosiasia on että naiset on niilläkin katsottuna ukkojen yhteiskuntaluokkaan sopivana.

    • Anonyymi

      On kyllä hyvässä kunnossa. On varmaan elämäntavat kunnossa? Geenit? Pitää varmaan hyvää huolta itsestään ja treenaa.

      • Anonyymi

        Näin. Plus kuvankäsittely ja kauneusleikkaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin. Plus kuvankäsittely ja kauneusleikkaukset.

        Nimenomaan kuvankäsittely ja kauneusleikkaukset ja erilaiset täytteet.


    • Anonyymi

      Ovat niitä vaaleita poikamaisia naisia, siksi.

    • Anonyymi

      Mä näytän. Missä tuppukylällä asut kun et mua ole nähnyt😚

    • Anonyymi

      Kyllä tuohon laukeaisi, ei epäilystäkään.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi näyttää?😄sinunko mieliksi? Miestenkö mieliksi? Ja jos,niin miksi? Mitä siitä hyötyisin? Mietippäs hetkinen..saisin sinut😄ulkonäkökeskeisen ,katkeran ,puutteessa olevan,munansa perässä juoksevan,sielultaan kuolleen jne. Ja vaikka kyllä näytänkin,en todellakaan itseäni sellaiselle antaisi. En enää.oppia ikä kaikki.

      • Anonyymi

        Vaikutat....mielenkiinnottomalta naiselta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe