En siedä miehiä jotka katsovat televisiota

Anonyymi

Haluaisin miehen jolla ei edes ole televisiota, mutta ei mitään uskovaista kiitos. En vaan voi sietää televisiota muuten vaan. Yhdessä suhteessa jossa olin katsoi mies televisiota monta tuntia päivässä ja voi jeesus kun vitutti ja se koko mieskin vitutti. Inhoan muutenkin tyhmiä miehiä, sellaisia jotka suu auki tuijottavat jotain ruutua aamusta ilmaan ilman mitään hengen elämää. Perseelle pitäis potkasta sellasia.

60

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      *iltaan...

    • Anonyymi

      Olen uskomaton mies joka ei katso televisiota, mutta en huoli muiden käyttämiä naisia.

      • Anonyymi

        En mäkään huoli miestä joka ei hyväksy sitä että naisella ollut minkäänlaista elämää ennen kyseistä miestä, nämä miehet ovat vahtijoita... Ja heidän mielestän esim. ihan normaaleissakin parisuhteissakin ollut nainen on vissiin huora, kun ei ole juuri kyseiselle miehelle itseään neitsyenä säilyttäneet. Voi jeesus sentään... Mutta ehkä olet sitten yksin viihtyvää sorttia, naista kun tuolla asenteella tuskin saa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään huoli miestä joka ei hyväksy sitä että naisella ollut minkäänlaista elämää ennen kyseistä miestä, nämä miehet ovat vahtijoita... Ja heidän mielestän esim. ihan normaaleissakin parisuhteissakin ollut nainen on vissiin huora, kun ei ole juuri kyseiselle miehelle itseään neitsyenä säilyttäneet. Voi jeesus sentään... Mutta ehkä olet sitten yksin viihtyvää sorttia, naista kun tuolla asenteella tuskin saa...

        Pillu kutistuu käyttökelvottomaksi ellei sitä käytä. Menee hyvä tavara piloille ellei nainen edes runkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pillu kutistuu käyttökelvottomaksi ellei sitä käytä. Menee hyvä tavara piloille ellei nainen edes runkkaa.

        Tämän kun jotkut peräkammarinpojatkin ymmärtäisivät


    • Anonyymi

      mä tuijotan nyt netflixiä ja deep space ninea

      • Anonyymi

        Hähää, mä välttelen sua ihan hulluna


    • Anonyymi

      Tiedossa on, että nimenomaan naiset katsovat tuntitolkulla päivittäin hömppäohjelmia.

      • Anonyymi

        No en minä ainakaan katso. Siitä lähtien kun muutin omilleni, olen ollut ilman televisiota, eli 11 vuotta.


    • Anonyymi

      Ymmärrän hyvin. Olen mies, ja oma isäni ei lapsena leikkinyt minun kanssa yms. lainkaan, vaan katsoi vain televisiosta urheilua yms. Nyt minä vihaan televisiota ja urheilua. Katson korkeintaan ehkä jonkun kolmen vartin mittaisen sarjan jakson arkipäivisin, ja siinä se. Leffan joskus, jos on joku hyvä leffa.

      • Anonyymi

        No ei ihme että vihaat, oli varmasti sietämätöntä tuollainen.


      • Anonyymi

        Sama täällä ja nimenomaan sitä v*tun urheilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä ja nimenomaan sitä v*tun urheilua.

        **ttu tiedän mistä puhut!!!


    • Anonyymi

      Vaikka yksin ollessa katsonkin ehkä tunnin verran telkkaria päivässä, rakkaani kanssa emme ole yhdessä katselleet telkkaria tuntiakaan.

      Ei meillä mitään sääntöä ole, meillä vaan ollut parempaakin tekemistä.

      En kauheasti innostuisi, jos suhteessa kuitenkaan alettaisiin moisia sääntöjä laatimaan.

      • Anonyymi

        Katson telkkaria noin 2-4 tuntia viikossa.


      • Anonyymi

        Mitään sääntöjä ei tietenkään pidäkään laittaa, ideahan onkin löytää samanhenkinen ihminen joka on samalla aaltopituudella... Ei se minua haittaisi jos mies tyyliin joskus kaksi tuntia viikossa katsoisi televisiota omassa huoneessaan. Mutta ainakaan mitään kovin innokasta television ystävää en pystyisi katselemaan. Kokonaisuus ratkaisee tässäkin, ja riippuu ihan siitäkin että mitä se mies sieltä katsoo. Jos olis sellainen kaikkien hömppäsarjojen ja viihdeohjelmien suurkuluttaja niin meillä ei olisi mitään yhteistä. Jos taas katsoisi joskus jotain dokumenttejä ym. niin olisi helpompi kestää. Kai tässäkin on vaan loppujen lopuksi kyse siitä etten kestä tyhmää miestä. Miestä joka lukee pelkkää Seiskaa, Iltalehtiä ja katsoo kuusi tuntia teeveetä päivässä pelkkää hömppää ja urheilua ja puheenaiheet pyörii näiden ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään sääntöjä ei tietenkään pidäkään laittaa, ideahan onkin löytää samanhenkinen ihminen joka on samalla aaltopituudella... Ei se minua haittaisi jos mies tyyliin joskus kaksi tuntia viikossa katsoisi televisiota omassa huoneessaan. Mutta ainakaan mitään kovin innokasta television ystävää en pystyisi katselemaan. Kokonaisuus ratkaisee tässäkin, ja riippuu ihan siitäkin että mitä se mies sieltä katsoo. Jos olis sellainen kaikkien hömppäsarjojen ja viihdeohjelmien suurkuluttaja niin meillä ei olisi mitään yhteistä. Jos taas katsoisi joskus jotain dokumenttejä ym. niin olisi helpompi kestää. Kai tässäkin on vaan loppujen lopuksi kyse siitä etten kestä tyhmää miestä. Miestä joka lukee pelkkää Seiskaa, Iltalehtiä ja katsoo kuusi tuntia teeveetä päivässä pelkkää hömppää ja urheilua ja puheenaiheet pyörii näiden ympärillä.

        Omassa huoneessaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omassa huoneessaan?

        Puhuin siis nyt vain omasta puolestasi. Jos olisin parisuhteessa niin pitäisi vähintään omat huoneet olla että saa tarvitsemaansa yksityisyyttä ja omaa tilaa, ja vältytään myös turhilta riidoilta. Jos toinen haluaa sitä televisiota katsoa ja toinen ei missään nimessä halua eikä jaksa kuunnella sieltä kuuluvia ääniä, niin yksi ratkaisu on varmaan tuo (riippuen toki esim. huoneiden lukumäärästä, voihan se televisio olla muuallakin) jos meinaa saman katon alla pystyä asumaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin siis nyt vain omasta puolestasi. Jos olisin parisuhteessa niin pitäisi vähintään omat huoneet olla että saa tarvitsemaansa yksityisyyttä ja omaa tilaa, ja vältytään myös turhilta riidoilta. Jos toinen haluaa sitä televisiota katsoa ja toinen ei missään nimessä halua eikä jaksa kuunnella sieltä kuuluvia ääniä, niin yksi ratkaisu on varmaan tuo (riippuen toki esim. huoneiden lukumäärästä, voihan se televisio olla muuallakin) jos meinaa saman katon alla pystyä asumaan..

        *puolestaNi...


    • Anonyymi

      Ap mitä tekisit miehen kanssa kotona jos televisiota ei olisi?

      • Anonyymi

        Lukisimme, opiskelisimme, tekisimme kaikenlaista taidetta, meditoisimme, tekisimme ruokaa, harrastaisimme seksiä ym. Jos ei oikeasti keksi mitään muuta kuin television katselu niin on kyllä heikko mielikuvitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukisimme, opiskelisimme, tekisimme kaikenlaista taidetta, meditoisimme, tekisimme ruokaa, harrastaisimme seksiä ym. Jos ei oikeasti keksi mitään muuta kuin television katselu niin on kyllä heikko mielikuvitus.

        Seksiä ainakin voi harrastaa televisiota katsellessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukisimme, opiskelisimme, tekisimme kaikenlaista taidetta, meditoisimme, tekisimme ruokaa, harrastaisimme seksiä ym. Jos ei oikeasti keksi mitään muuta kuin television katselu niin on kyllä heikko mielikuvitus.

        Luen, opiskelen, teen ruokaa, harrastan seksiä ja katson tv,tä.
        Ei typerää taiteen tekemistä ja meditointia, ne kuuluu tyhjäpää hihhuleille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukisimme, opiskelisimme, tekisimme kaikenlaista taidetta, meditoisimme, tekisimme ruokaa, harrastaisimme seksiä ym. Jos ei oikeasti keksi mitään muuta kuin television katselu niin on kyllä heikko mielikuvitus.

        No eikö olisi syytä ruveta vahtaamaan telkkaria niin seksiä kyllä mutta noi muut on aika olematonta touhuu eikö ole kiva katsella yhdessä tv tä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö olisi syytä ruveta vahtaamaan telkkaria niin seksiä kyllä mutta noi muut on aika olematonta touhuu eikö ole kiva katsella yhdessä tv tä

        No ei todellakaan ole. En oikeasti ymmärrä kaltaisiasi ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luen, opiskelen, teen ruokaa, harrastan seksiä ja katson tv,tä.
        Ei typerää taiteen tekemistä ja meditointia, ne kuuluu tyhjäpää hihhuleille.

        Höpöhöpö. Myönnä pois että olet vain taiteellisesti lahjaton etkä siksi kykene ymmärtämään. Hihhuli taas on kiihkouskovainen, eikä liity tähän asiaan millään tavalla. Mitä tulee meditaatioon taas, niin todennäköisesti mielipiteesi on pelkkää mutua eikä sinulla ole siitä minkäänlaista hajua tai kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luen, opiskelen, teen ruokaa, harrastan seksiä ja katson tv,tä.
        Ei typerää taiteen tekemistä ja meditointia, ne kuuluu tyhjäpää hihhuleille.

        Ja muutenkin, jos jonkun mielestä taide on "typerää", niin koen ainoastaan syvää myötähäpeää sellaisen ihmisen puolesta.


      • Anonyymi

        Olet näköjään itse se mainitsemasi hihhuli, kun vedit noin pahasti herneen nenään. Työnnä se nokkasi kohti omaa elämää ja lakkaa lapsellisesti arvostelemasta siinä. Ja ihminen joka väittää ettei joku koskaan löydä kumppania, kertoo vain ja ainoastaan itsestään. Onko huono itsetunto? Häiritseekö se niin paljon kun olen näin eri mieltä kanssasi asioista, että pitää oikein sen takia kolauttaa että yksin jäät eikä kukaan sinua huoli kun et ole kanssani samaa mieltä? 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet näköjään itse se mainitsemasi hihhuli, kun vedit noin pahasti herneen nenään. Työnnä se nokkasi kohti omaa elämää ja lakkaa lapsellisesti arvostelemasta siinä. Ja ihminen joka väittää ettei joku koskaan löydä kumppania, kertoo vain ja ainoastaan itsestään. Onko huono itsetunto? Häiritseekö se niin paljon kun olen näin eri mieltä kanssasi asioista, että pitää oikein sen takia kolauttaa että yksin jäät eikä kukaan sinua huoli kun et ole kanssani samaa mieltä? 😂😂😂

        Hahhahhaa, ei saa kumppania sen takia että harrastaa taidetta ja meditointia, vain sen takia että SINÄ juntti et niitä harrasta? Et kai tosissasi luule, että olen ainoa kaltaiseni tässä maailmassa? Valitettavasti kaltaisiani on maailma pullollaan!!! 😂😂😂 Ja turha urputtaa enää mitään, sinä sen haukkumisen kuitenkin ihan itse aloitit viestissäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhahhaa, ei saa kumppania sen takia että harrastaa taidetta ja meditointia, vain sen takia että SINÄ juntti et niitä harrasta? Et kai tosissasi luule, että olen ainoa kaltaiseni tässä maailmassa? Valitettavasti kaltaisiani on maailma pullollaan!!! 😂😂😂 Ja turha urputtaa enää mitään, sinä sen haukkumisen kuitenkin ihan itse aloitit viestissäsi.

        Oletko kuuluisa taiteen tekemisestäsi? Ellet ole, olet vain hihhuli joka kuvittelee tekevänsä taidetta


    • Itse olen ateisti, jolla ei ole televisiota, mutta sallin itselleni elokuvatallenteen katselun tietokoneen näytöltä aina joskus.

      Sallisitko sinä? ; )

      Et kuulosta siltä, että kuuluisit minulle, mutta onnea kuitenkin etsinnässäsi!

      • Anonyymi

        Sallisin. 😃


      • Anonyymi

        Anteeksi että kysyn, ihan vaan uteliaisuudesta, että mikä mikä minussa ja viesteissäni ei napannut? En oletakaan että olisin se jonkun täällä olevan etsimä nainen, mutta tuli vain mieleen kysyä kun sanoit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi että kysyn, ihan vaan uteliaisuudesta, että mikä mikä minussa ja viesteissäni ei napannut? En oletakaan että olisin se jonkun täällä olevan etsimä nainen, mutta tuli vain mieleen kysyä kun sanoit.

        Avauksesi perusteella avaaja kuuluu heihin, jotka eivät kehityskeskustele, vaan vaihtavat kumppania.

        "... ja voi jeesus kun vitutti ja se koko mieskin vitutti."

        Ei välejä selvitellä väkivallalla:

        "Perseelle pitäis potkasta sellasia."


        Viimeistään suhteen rutinoiduttua ja ensihuuman mentyä ohitse pitäisi kummankin tykönään miettiä, mikä on hyvin ja mitä voisi kehittää suhteen parantamiseksi.
        Itse en urheilua juurikaan seuraa, mutta ymmärrän kyseessä olevan monille todella tärkeän asian, joka _pitää_ ottaa haltuun suorana lähetyksenä vaikka keskellä yötä. Tottahan esimerkiksi innokkaan penkkiurheilijan pitäisi "paljastua" jo suhteen alkuvaiheissa. Muutoin TV: tarjonta vaikuttaa olevan niin sontaa, että omaa kultaansa varmasti seuraa ennemmin.

        Itse en esimerkiksi pidä siitä, että minulle mutistaan jotain älypuhelimen laidan yli kuin some olisi tärkein asia maailmassa. Otan asian myös esille, että seurassani ei kuikuilla älypuhelinta, ei päivitellä Facebookia, vaikka minua ei vituta, eikä tee mieli potkia ketään perseelle.

        Jos kilpailen älypuhelimen kanssa, niin minä olen se, joka luovuttaa.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Avauksesi perusteella avaaja kuuluu heihin, jotka eivät kehityskeskustele, vaan vaihtavat kumppania.

        "... ja voi jeesus kun vitutti ja se koko mieskin vitutti."

        Ei välejä selvitellä väkivallalla:

        "Perseelle pitäis potkasta sellasia."


        Viimeistään suhteen rutinoiduttua ja ensihuuman mentyä ohitse pitäisi kummankin tykönään miettiä, mikä on hyvin ja mitä voisi kehittää suhteen parantamiseksi.
        Itse en urheilua juurikaan seuraa, mutta ymmärrän kyseessä olevan monille todella tärkeän asian, joka _pitää_ ottaa haltuun suorana lähetyksenä vaikka keskellä yötä. Tottahan esimerkiksi innokkaan penkkiurheilijan pitäisi "paljastua" jo suhteen alkuvaiheissa. Muutoin TV: tarjonta vaikuttaa olevan niin sontaa, että omaa kultaansa varmasti seuraa ennemmin.

        Itse en esimerkiksi pidä siitä, että minulle mutistaan jotain älypuhelimen laidan yli kuin some olisi tärkein asia maailmassa. Otan asian myös esille, että seurassani ei kuikuilla älypuhelinta, ei päivitellä Facebookia, vaikka minua ei vituta, eikä tee mieli potkia ketään perseelle.

        Jos kilpailen älypuhelimen kanssa, niin minä olen se, joka luovuttaa.

        Provosin vähän tarkoituksella aloituksessa enkä oikeasti kannata minkäänlaista väkivaltaa. Mutta mitä tulee joihinkin parisuhteisiin, ne eivät vain toimi, kumppanit ovat yksinkertaisesti aivan liian erilaisia. Tuon miehen kanssa en ollutkaan puolta vuotta kauempaa. Mitä siinä on keskusteltavaa, jos ei jotakin ominaisuutta toisessa siedä eikä toinenkaan halua/voi muuttua. On vaan lähdettävä eri teille.


    • Anonyymi

      En siedä naisia joilla yli 3 kumppania ollut, en siedä naisia jotka olleet jonkun jännämiehen kanssa.

      • Anonyymi

        Minä taas en siedä sinua. Olet naisen painajainen


    • Anonyymi

      En siedä naisia ollenkaan. Naiset on pahoja ihmisiä. Onneksi olen fiksu ja olen pysynyt erossa naisista yli 30 vuotta. Rahat säästyy ja terveys ja onnellisuutta riittää ilman naista.

      • Anonyymi

        Mites tuo puhelimen räpläily

        Jatkuvasti


    • Anonyymi

      Miksi uskovainen mies ei kelpaa. Pelkääkö nainen, että miehen koti on kuin herätys liikkeen seurakuntasali, jossa on alttari ja mies pitää naiselle hengellisiä käännytys puheita ja taustalla soivat hengelliset laulut suurimman osa päivästä ja netistä ei saa katsoa, kuin tv7 ohjelmia ja miehen seurakunnan lähettämiä suoria ja nauhoitettuja stiimi lähetyksiä, niitäkö nainen pelkää?
      Sen lisäksi mies järjestää hengellisiä seuroja, joihin tulee puhumaan joki kiihkosaarnaaja ja nainen joutuu leipomaan pullaa, kakkua ja tarjoilemaan miehen uskoville ystäville, kun he tulevat miehen kodissa järjestettäviin seuroihin ja nainen joutuu tietenkin myöskin osallistumaan, kuten laulamaan ylistys lauluja ym. mitä seuroihin kuuluu.

      • Anonyymi

        Siksi etten ole mikään uskovainen itsekään. Olisi ahdistavaa, jos olisi kumppanin kanssa aivan erilainen maailmankuva, eikä voisi jakaa sitä. Riittää että se näkyy elämässä paljon vähemmän dramaattisesti kuin mitä mainitsit, mutta näkyy ja tuntuu se silti eikä sitä pääse pakoon.


    • Anonyymi

      Televisio on jees.

      Miehen pitää kuitenkin käydä töissä. Ei siinä telkkarin edessä kokopäivää istuta. Jos on työtön, tekee vapaaehtoistyötä.

      • Anonyymi

        Telkkari ei todellakaan ole jees!


    • Anonyymi

      En siedä miehiä, jotka ei muista tänään, mitä ne on viikko sitten puhuneet.

      • Anonyymi

        En siedä naisia jotka eivät ole tarvittaessa haarat levällään ja viihdy hellan ääressä. Naisen on myös hierottava herraa tämän katsoessa töllöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En siedä naisia jotka eivät ole tarvittaessa haarat levällään ja viihdy hellan ääressä. Naisen on myös hierottava herraa tämän katsoessa töllöä.

        En siedä miehiä, jotka eivät lue naisen ajatuksia pelkästään naisen tukan asennosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En siedä naisia jotka eivät ole tarvittaessa haarat levällään ja viihdy hellan ääressä. Naisen on myös hierottava herraa tämän katsoessa töllöä.

        No hyi... Onnea vaan etsintään! 😂😂😂


    • Anonyymi

      No hupaisa fobia sullekin on tullut. 😂

      Ja olit tämän heebon kanssa pitkäänkin? 😬

      Mä olen huomannut, että näen kaikissa punaista. Jokaikisessä ihmisessä minkä tapaan jossain suhde-edellä miettiessä, löytyy siitä toisesta aina jokun ihan saakelin ärsyttävä juttu. Useampikin. 😀

      Mutta siinäpähän etsit tietäs sinäkin. 😁

      • Anonyymi

        No en ollut tosiaankaan pitkään. Ehkä puoli vuotta. Hahhahhaa, tietämme etsimme täällä jokainen tavallamme... 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ollut tosiaankaan pitkään. Ehkä puoli vuotta. Hahhahhaa, tietämme etsimme täällä jokainen tavallamme... 😀

        No ei tosiaan ollut tarkoitus ivata tai provota. Tunnistan itsekin itsestäni kyylän. 😄

        Jotkut asiat ei haittaa, kun ihmiseen ihastuu, mutta se erilaisuus joskus vaan puskee läpi, kun purppurapilvet väistyy.

        Jälkeenpäin mä voisin olla tekemisissä niistä ärsyttävistä piirteistä feidattuihinkin. Ois sit omaa aikaa vaan enempi. Tölläis eukko töllöö, mä duunaisin muuta. Kyllä se sitten keskittyis muuhun, kun ropeltaisin alushousuja pois hältä. 😂

        Kyllä hyvän ihmisen tunnistaa ja kun ihastuu ihmiseen, ei tavat haittaa. Kaikilla meillä on omat ärsyttävyydet. 😀


    • En minäkään juuri katso televisiota, mutta ei tulisi mieleenkään kieltää sitä mieheltä. Jos on hänelle on jonkinlaista lepoa muun toiminnan ohella, niin ilomielin suon sen hänelle. En halua kontrolloida. En suvaitsisi sitä itseenikään kohdistuvan.

      Televison katselu ja esimerkiksi tälläinen palstailu on mielestäni aika samankaltaisia viatonta hihhulointia ja katkaisua suorittamisesta.

      • Anonyymi

        Ei olekaan mitään syytä kontrolloimiseen, kun sovitaan hyvin yhteen kumppanin kanssa. Jos on tarve kontrolloida, ei yhteen varmasti sovitakaan jos toinen kerran ärsyttää niin paljon. Kontrolloimaan rupeaa ihminen silloin, kun kokee toisen loukkaavan omaa tilaansa jollakin tavalla, ja yrittää saada itseä häiritsevän käytöksen loppumaan mielenrauhansa palauttamiseksi. Silloin on vain syytä lähteä suhteesta. Minä en jaksaisi miestä, joka katselee jatkuvasti televisiota vaikka sitten vain "rentoutuakseen", ei olisi oikein mitään yhteistä sellaisen kanssa. Ei tarvitse kontrolloida, kun ei ota sellaista miestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan mitään syytä kontrolloimiseen, kun sovitaan hyvin yhteen kumppanin kanssa. Jos on tarve kontrolloida, ei yhteen varmasti sovitakaan jos toinen kerran ärsyttää niin paljon. Kontrolloimaan rupeaa ihminen silloin, kun kokee toisen loukkaavan omaa tilaansa jollakin tavalla, ja yrittää saada itseä häiritsevän käytöksen loppumaan mielenrauhansa palauttamiseksi. Silloin on vain syytä lähteä suhteesta. Minä en jaksaisi miestä, joka katselee jatkuvasti televisiota vaikka sitten vain "rentoutuakseen", ei olisi oikein mitään yhteistä sellaisen kanssa. Ei tarvitse kontrolloida, kun ei ota sellaista miestä.

        Jatkuva tekeminen - oli se sitten television katselua tai mitä tahansa muuta virikettä, ei oikein kuulosta nappaavalle minustakaan.

        Jos toinen on keskittynyt koko ajan yhteen kiinnostuksen kohteeseen, ne saattahan se alkaa keittämään toista osapuolta.


    • Ja minä haluan naisen, joka ei töllötä telkkaria jatkuvasti, vaan sellaista ei kyllä löydy tästä maasta.

      Ei niin, ettenkö siedä telkkaria, päinvastoin, mielelläni välillä kurkkaan sinnekin, mieluiten kumppanin kera, mutta se määrä mitä exät ovat sitä kuluttaneet, ei ole hyvä.

      Telkkari on, tuolla se koristaa seinää. Kun exä lähti, olen avannut ruudun kolmesti kahdeksaan kuukauteen. Ennen olin kymmenisen vuotta ilman, nyt olin kymmenisen vuotta kanssa, ehkä taas luovun koko ruudusta tarpeettomana.

      • Anonyymi

        No johan mä kerroin jo että löytyy. Kyllä täytyy olla jossain muitakin. T. Ap.


    • Anonyymi

      En ole katsonut varsinaista telkkaria sitten analogiajan päättymisen, joskus olen tietokoneella katsonut yle areenalta suoria ns. televisiolähetyksiä.
      Katselen kyllä vhs/dvd/blu-ray -materiaalia ja esim. youtubea. Pelailen myös pelikonsoleilla ja tietokoneilla, joten ei ole edes aikaa telkkarin katseluun, eikä nykyajan tv-ohjelmat edes kiinnosta.
      Niin, ja olen mies 46v.

    • Anonyymi

      Katon telekkarija, makkoon samalla sohvalla, juon olutta ja piereksin.

    • Kyllähän telkkari täytyy olla, sieltä tulee tärkeitä ohjelmia

      • Anonyymi

        Puhu vain omasta puolestasi.


    • Anonyymi

      Haluan naisen jolla ei ole älypyhelinta. Naiset katselee älypuhelinta enemmän kun telkkaria.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe