Monisukupuolisuus, luonnonvastaisuus, perhearvojen romuttaminen ja jumalattomuus. ovat lopunajan vitsauksia.
Naiset pyrkivät vallankäyttäjiksi politiikassa, seurakunnissa ja kaikkialla.
Naisten uutta normaalia sukupuoliroolimallia suositaan. Tilastotkin todistavat tämän.
Kirje roomalaisille 1:26
Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen.
Naiset lopunajassa
15
53
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset eivät kunnioita miehiä ja miehet eivät rakasta vaimojaan.
Kristillinen avioliittokäsitys on hyvä myös avioliitossa.- Anonyymi
Kunnioitus ansaitaan. Miten esim. aloittajan kaltaista misogynismin hengellistäjää voi kunnioittaa?
- Anonyymi
Vanha virsi, eikö jo kyllästytä teitä itseännekin?
Jos haluaa raamatullista, löytyy jokin ambomaankolkka, jossa eletään viime vuosituhannen alun elämää. Tervemenoa, eikä takaisintuloa.
LS- Anonyymi
Tarkoitatko uutta aikaa ja uutta maailmanjärjestystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko uutta aikaa ja uutta maailmanjärjestystä?
😂 voi luoja...nämä on näitä teidän kompakysymyksiänne... Ei voi muuta kuin nauraa....vaikka tosissannehan te....
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 voi luoja...nämä on näitä teidän kompakysymyksiänne... Ei voi muuta kuin nauraa....vaikka tosissannehan te....
LSKristilliset perhearvot ovat hyvä asia.
- Anonyymi
Intersektionaalinen feminismi korostaa ihmisten moniulotteisuutta. Ihmisten kokemusta tuntemuksistaan ei tule palauttaa vain yhteen ulottuvuuteen kahdesta sukupuolesta, vaan tulee tarkastella erilaisten tekijöiden yhteisvaikutusta naisten tahtoon ja tunteisiin.
- Anonyymi
Kohotettava kotiäitiys nostaa miesarvoa kun naiset poistuu töistä. Kotiäidin palkka ja eläke edut tulisi saada valtiolta. Ehkä 1500e kk?
Kotiäitiys on itsenäinen työ,toki teen sitä mieheni alaisena. Kunnioitan miestä i ja hän tekee viime kädessä päätökset elättäessään. Kenen lleipää syöt sen lauluja kaulat. Saan suunnitella päiväohjelman itse. Otan tytöt mukaan naisten töihin kokkaamiseen, vauvan hhoitoon, siivoukseen ja pyykkäyksen. Näin valmistan heitä äitiyteen. Pojille keksimme miesten töitä. Poikia Kiinnostaa pyörät,moottorit, kalastus,koneet. Tytöt perkasi at ja keittivät keitoksi pojan saaman kuhan. Pidämme Raamattu hetkiä ja mieheni antaa pojille miehen mallia.Heistä tulee hyviä Perheen Päitä. Olemme hieman konservativeja ja pojat ohjaamme Korkeampaan koulutukseen. Tytöistä me tulee äitejä ja he pannaan emäntä kouluun. Itse kävin lepaan emäntä koulun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohotettava kotiäitiys nostaa miesarvoa kun naiset poistuu töistä. Kotiäidin palkka ja eläke edut tulisi saada valtiolta. Ehkä 1500e kk?
Kotiäitiys on itsenäinen työ,toki teen sitä mieheni alaisena. Kunnioitan miestä i ja hän tekee viime kädessä päätökset elättäessään. Kenen lleipää syöt sen lauluja kaulat. Saan suunnitella päiväohjelman itse. Otan tytöt mukaan naisten töihin kokkaamiseen, vauvan hhoitoon, siivoukseen ja pyykkäyksen. Näin valmistan heitä äitiyteen. Pojille keksimme miesten töitä. Poikia Kiinnostaa pyörät,moottorit, kalastus,koneet. Tytöt perkasi at ja keittivät keitoksi pojan saaman kuhan. Pidämme Raamattu hetkiä ja mieheni antaa pojille miehen mallia.Heistä tulee hyviä Perheen Päitä. Olemme hieman konservativeja ja pojat ohjaamme Korkeampaan koulutukseen. Tytöistä me tulee äitejä ja he pannaan emäntä kouluun. Itse kävin lepaan emäntä koulun.Tuntuu vanhalta. Mutta raamatulliselta. Ehkä kotiäitiys palaa potentiaaliseksi valinnaksi. Olen myös ajatellut että osa naisista voisi tehdä työtä osan keskittyessä lapsien tuotantoon. Itselläni on 6. Äitiä tuettaisiin Valtion palkalla. Itse olisin ehtinyt saamaan parikymmentä lasta ollessani 18-45v. Menin kuitenkin eva kelistaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu vanhalta. Mutta raamatulliselta. Ehkä kotiäitiys palaa potentiaaliseksi valinnaksi. Olen myös ajatellut että osa naisista voisi tehdä työtä osan keskittyessä lapsien tuotantoon. Itselläni on 6. Äitiä tuettaisiin Valtion palkalla. Itse olisin ehtinyt saamaan parikymmentä lasta ollessani 18-45v. Menin kuitenkin eva kelistaksi.
Ihminen on suvullisesti lisääntyvä nisäkäs, johon tarvitaan uros ja naaras.
Sukupuolta ei voi vaihtaa ja intersektionaalisuus punnitsee ihmisen arvon etnisyyden sukupuolen ja seksuaalisuuden perusteella.
Olen radikaalifeministi. Radikaali tulee latinasta ja tarkoittaa juurille palaamista.
On monta tapaa olla naaras ja monta tapaa olla uros.
Sukupuoliroolit ovat vain aikaansa ja paikkaansa sidottuja ihmisten keksintöjä.- Anonyymi
Intersektionaalisuus on paljon laajempi käsite. Se tarkoittaa ihmisten tasavertaista huomioimista taustoista riippumatta. Esim. feminismin keskiössä oli alunperin valkoinen nainen ja hänen kokemuksensa, koska liike syntyi länsimaissa. Eri kulttuureista tulevat naiset ongelmineen jäivät usein huomioimatta. Ihmisen kokemus ei ole koskaan yksiulotteinen. Se ei liity esim. vain sukupuoleen, vaan monet muutkin vaikuttavat ihmisen elämään. Ajatuksena on, että yhteiskunnallisia rakenteita tulee tarkastella laajemmasta näkökulmasta. Ajatus ei ole uusi, sitä on kutsuttu ennen ihmisoikeuksien valtavirtaistamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu vanhalta. Mutta raamatulliselta. Ehkä kotiäitiys palaa potentiaaliseksi valinnaksi. Olen myös ajatellut että osa naisista voisi tehdä työtä osan keskittyessä lapsien tuotantoon. Itselläni on 6. Äitiä tuettaisiin Valtion palkalla. Itse olisin ehtinyt saamaan parikymmentä lasta ollessani 18-45v. Menin kuitenkin eva kelistaksi.
Ei palaa. Lasten kotihoitoa tuetaan jo kotihoidon tuella. Jos vaimo päättää jäädä kotiin, niin miehen asia on elättää perhe.
Anonyymi kirjoitti:
Intersektionaalisuus on paljon laajempi käsite. Se tarkoittaa ihmisten tasavertaista huomioimista taustoista riippumatta. Esim. feminismin keskiössä oli alunperin valkoinen nainen ja hänen kokemuksensa, koska liike syntyi länsimaissa. Eri kulttuureista tulevat naiset ongelmineen jäivät usein huomioimatta. Ihmisen kokemus ei ole koskaan yksiulotteinen. Se ei liity esim. vain sukupuoleen, vaan monet muutkin vaikuttavat ihmisen elämään. Ajatuksena on, että yhteiskunnallisia rakenteita tulee tarkastella laajemmasta näkökulmasta. Ajatus ei ole uusi, sitä on kutsuttu ennen ihmisoikeuksien valtavirtaistamiseksi.
Naisasialiikkeen ei tule ottaa suojiinsa kaikkia ihmisiä, jotka tuntevat ulkopuolisuutta. Se on tarkoitettu ihmisnaaraille.
Urospuolinen ihminen, joka käyttää huulipunaa ei joudu syrjinnän kohteeksi sukupuolensa tähden.
Naaraspuolisia ihmisiä ei yhdistä mikään muu kuin biologia. Ja tuo on juuri se syy, miksi heitä on ahdisteltu kautta aikojen.- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Naisasialiikkeen ei tule ottaa suojiinsa kaikkia ihmisiä, jotka tuntevat ulkopuolisuutta. Se on tarkoitettu ihmisnaaraille.
Urospuolinen ihminen, joka käyttää huulipunaa ei joudu syrjinnän kohteeksi sukupuolensa tähden.
Naaraspuolisia ihmisiä ei yhdistä mikään muu kuin biologia. Ja tuo on juuri se syy, miksi heitä on ahdisteltu kautta aikojen.Intersektionaalisuus on ihmisoikeuksiin liittyvä käsite!!
Ei voi kuin nauraa näille itseään uskoviksi miehiksi identifioivien henkilöiden jutuille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644052Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361720
- 301566