Näin korona-aikana

Anonyymi

Ei varmaan kannata alkaa seurustella.

56

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En enää muistakaan mikä on mies eikä tarviikaan! Joutavaa.

• Anonyymi

Ei todellakaan kannata hyi helevet.

• Anonyymi

Juu, ei näe minkänäköinen kurppa noitanainen siellä maskin takana piileksii.
        Naisilla säästyy korona aikana rahaa, kun ei tartte miekata, kuin silmien ympäristö, kun muu osa naamasta on peitossa maskin alla.
        Ei varmaan ole naiset huulipunaa enää vuoteen käyttäneet, kun huulet on piilossa olleet yli vuoden ajan.

• Anonyymi

Turvaväli 2 m ‼️

• Anonyymi

Jos joku, joka on aina ollut sinkku, kuolee kotonaan niin sen jälkeen hänestä voikin sanoa, ettei voi koskaan enää seurustellakkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku, joka on aina ollut sinkku, kuolee kotonaan niin sen jälkeen hänestä voikin sanoa, ettei voi koskaan enää seurustellakkaan.

Siis kuolee koronaan.

• Anonyymi

Seurustelu nyt on muutoinkin turhaa.

• allu35

Yksin on hyvä, hautaan asti kun ei kelpaa naisille.

• Anonyymi

Pidä tuo allu, nyt oot oikeassa. Oot käsittänyt neuvot oikein.

• Anonyymi kirjoitti:

Pidä tuo allu, nyt oot oikeassa. Oot käsittänyt neuvot oikein.

No vittuku ei niille kelpaa

• allu35 kirjoitti:

No vittuku ei niille kelpaa

pakkohan täs yksin olla kun ei saatana kelpaa

• allu35 kirjoitti:

pakkohan täs yksin olla kun ei saatana kelpaa

Ei vain ymmärrä nykyajan naisia mitenkää..

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Pulla yskittää!!

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Allu, sun mielenterveysongelmat on niin isoja, ettei susta ole mieheksi eikä kumppaniksi kenellekään. Koita nyt hyvä mies ymmärtää, ettei yksikään nainen voi sua parantaa. Ei ole naisen velvollisuus alkaa sun hoitajaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Allu, sun mielenterveysongelmat on niin isoja, ettei susta ole mieheksi eikä kumppaniksi kenellekään. Koita nyt hyvä mies ymmärtää, ettei yksikään nainen voi sua parantaa. Ei ole naisen velvollisuus alkaa sun hoitajaksi.

Aika paskaa. Ei mua tarvi hoitaa. Käyn töissä ja sellasta

• Anonyymi kirjoitti:

Sitte pakko aina elää yksin. Sentää en ole työtön juoppo.

• allu35 kirjoitti:

Aika paskaa. Ei mua tarvi hoitaa. Käyn töissä ja sellasta

Ainaski mulla oli ennen naisia ja sellasta.

• Anonyymi

Mix ei kannattais? Mä oon ainaki valmiina!

• Anonyymi

Käytte testeissä ennen kuin menette 2 metriä lähemmäksi toisianne ja otatte maskit pois.

• Anonyymi

Turvaväli 2 metriä ja autoilussa etäisyys toiseen autoon pitää olla vähintään 2 kilometriä.

• Anonyymi

☺☺☺

• Anonyymi

Joku keksinut oikein hyvänkin ja hassun sinänsä sanonnan hallitukselle: robottinuket.

• Anonyymi

Jos etäisyys toiseen autoon pitäisi olla hiihtäessäkin kitkarenkailla noin 1 mikrometri, niin kitka voisi aiheuttaa ongelmia peilijäällä pysähtäessä 120km/h nopeudesta heti.

• Anonyymi

Viinaa juomalla baareissa tutustuu naisiin ja siten se kumppani löytyy?

T viinamies

• Anonyymi

Moottoriajoneuvolla ei saa liikkua jos toinen moottoriajoneuvo on näköpiirissäsi.

• Anonyymi

Mutta joo minipelit jos shakkilaudankin koko on noin 10 senttiä suuntaantsa, niin tai pöytätennistä on baikenampaa pelata mini-jutyulla heh

• Anonyymi

Ei niin. Siirrän seurusteluhaaveet vuoden päähän tai vielä kauemmaksi, kunhan on selvillä mikä oma vointi on ja jaksaminen. Kun ei tietoa tanssimaan pääsystä.

• Anonyymi

En halua olla missään tekemisissä yhdenkään sellaisen henkilön kanssa joka liittyy menneisiin vuosiin. Ihan uusia naamoja katsellaan.

• Ainaski mä tienaan hyvin ja rahaa on :D

• Anonyymi

Mutta naisia et saa enää yrittää, tuolla ylempänä sanoit ettei enää naisia. Pidä sanasi edes yhden ainoan kerran.

• Olisi kiva päästä treffeille, mikähän naisia vaivaa, pitkä ok näkönen hyvin tienaava mies vapailla markkinoilla

• Anonyymi

Et saa yrittää naisia. Oot liian ruma.

• Anonyymi kirjoitti:

Et saa yrittää naisia. Oot liian ruma.

En missää nimes ole ruma, se suljetaan heti pois

• Ei naiset halua millään tavata korona aika, tylsää,. itse miehenä kaipaisin sutinaa

• Anonyymi

Tapasin vieraan naisen viime viikonloppuna, ei korona ole mitään estänyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Tapasin vieraan naisen viime viikonloppuna, ei korona ole mitään estänyt.

Ei naiset halua mua tavata, sitä juuri ihmettelen miksi ei halua, koska olen pitkä ja ihan komea

• Sitku yrität netissä naista tai jutella, ei sitä kiinnosta ku jutella niitä ja näitä,. nainen ei hae mitään, eikä ole ollenkaa kiinnostunut tapaa, mitä voin asialle en mitään

• Anonyymi

Korona-aikana pitää lopettaa kranttuilu ja ottaa ensimmäinen eteen sattuva. Ensin omaehtoinen karanteeni ja sitten kahden ihmisen kupla. Eihän perheenjäseniäkään sentään toisistaan eristetä.

• Anonyymi

En näe mitään estettä, ihme vouhotusta. Kakaratkin juoksee ympäri kyliä laumoissa toistensa päälle räkien ja vanhukset ja kuntovammaset on jo rokotettu aikoja sitten.

Taidan tästä hakea suklaalevyn ja tunkea sen suoraan perseeseeni. Puolikas levyä kumpaankin persposkeen👍

On taas niin nälkä ja helvetin tylsää. Mitään ei jaksa tehdä, kaks viikkoa putkeen jo tehty vaan rankasti kotihommia.

Pari pöytäliinaa voisi vielä tänään edes yrittää silittää ja pestä koneellisen pyykkiä.

V***u.

Yhtä tyhmää ukkoakin skitso ikävä kun ei näe, mut kokoajan pyörii mielessä. Jossain vammasella ikäväpalstalla tulee puheltua muitten mielikuvitusystävien kanssa👎👎👎

Kyllä on perseestä tää nyt jo.

• Anonyymi

Kyllä on tuossa vaiheessa parempi ostaa kummallekin persposkelle oma levy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on tuossa vaiheessa parempi ostaa kummallekin persposkelle oma levy.

😂😂😂

Kiitos kannustuksesta👌

Ihan niin Kardashian-ahteria en nyt kuitenkaan ihan halua. Epätoivon balanssi voisi pudota vaan pahempaan suuntaan jos tuohon listaan lisää vielä turvotuksen ja sokerinsyönnistä rokuliaisen pärstävärkin. yök.

Taidan jättää kauppareissun väliin😁🌚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Kiitos kannustuksesta👌

Ihan niin Kardashian-ahteria en nyt kuitenkaan ihan halua. Epätoivon balanssi voisi pudota vaan pahempaan suuntaan jos tuohon listaan lisää vielä turvotuksen ja sokerinsyönnistä rokuliaisen pärstävärkin. yök.

Taidan jättää kauppareissun väliin😁🌚

Höhöö

Minä hain just kaupasta torstaikarkit ja perjantailonkut. Siitä taas seuraavaan koronaviikkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höhöö

Minä hain just kaupasta torstaikarkit ja perjantailonkut. Siitä taas seuraavaan koronaviikkoon.

Saan mäkin lauantaina bissee ja viinaa, kaveri lupas tarjota😍😛

Karkit jäi kauppaan tänään, tuli pamlatessa jo niin nälkä, et vedin samantien illallisen.

Ei kerkee kyttään naapureita, kun kyttää omaa painoaan💪🗣

• Miksipä ei. Korona ei voi ainakaan minua estää. Vähän joutuu modifioimaan treffejä, mutta muuten tapailu kyllä on mahdollista.

• Anonyymi

Niin nythän ei ole muuta mahdollisuutta, kun mennä sinne s.tanan kävelylle! Luulisi, että treffikutsuja satelisi, kun miehillä on tilaisuus päästä treffeille joilla ei voi käyttää rahaa yhtään mihinkään!

Toinen, vakavampi vaihtoehto autoajelu ja poskihommat takapenkillä merenrantanäkymiä ihaillen.

Nyt on miesten haku!

• Anonyymi kirjoitti:

Niin nythän ei ole muuta mahdollisuutta, kun mennä sinne s.tanan kävelylle! Luulisi, että treffikutsuja satelisi, kun miehillä on tilaisuus päästä treffeille joilla ei voi käyttää rahaa yhtään mihinkään!

Toinen, vakavampi vaihtoehto autoajelu ja poskihommat takapenkillä merenrantanäkymiä ihaillen.

Nyt on miesten haku!

Kyllä mulla treffit on tehty makuuhuoneeseeni ja voin sanoa että suojavälineenä ei ole ollut kasvomaski. Eikä turvaväliäkään ole noudatettu.. hitot koronasta...

Jäänyt krumeluuri pois ja treffeillä hypätty suoraan asiaan. Sopii minulle paremmin kuin hyvin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kyllä mulla treffit on tehty makuuhuoneeseeni ja voin sanoa että suojavälineenä ei ole ollut kasvomaski. Eikä turvaväliäkään ole noudatettu.. hitot koronasta...

Jäänyt krumeluuri pois ja treffeillä hypätty suoraan asiaan. Sopii minulle paremmin kuin hyvin.

Joo vaikea todellakaan mieltää jotain säännöllistäkään treffailua miksikään riskitekijäksi👎

Jumankauta ihmiset ajaa yksin autoa ja naamarit päällä! Se on jo kaiken huippu.

Tuntuu, että sota-aikatyylinen draama kyllä maistuu..

Voishan sitä soveltaa treffailuun esim: nyt tai ei koskaan, ikinä ei tiedä koska tulee lähtö(surullisin spanielin silmin sanottuna), olen ollut niin yksin...jne..siitä vaan.korona mukaan roolileikkeihin😈😝

Kuoleman pelko kyllä herättää halut!🌚

• Anonyymi kirjoitti:

Joo vaikea todellakaan mieltää jotain säännöllistäkään treffailua miksikään riskitekijäksi👎

Jumankauta ihmiset ajaa yksin autoa ja naamarit päällä! Se on jo kaiken huippu.

Tuntuu, että sota-aikatyylinen draama kyllä maistuu..

Voishan sitä soveltaa treffailuun esim: nyt tai ei koskaan, ikinä ei tiedä koska tulee lähtö(surullisin spanielin silmin sanottuna), olen ollut niin yksin...jne..siitä vaan.korona mukaan roolileikkeihin😈😝

Kuoleman pelko kyllä herättää halut!🌚

Joo.. jotkut menneet koronan pelossa ihan liian pitkälle. Jopa älyttömyyksiin.

Ei pääse baariin, leffaan tai ravintolaan. Ei keikoille, teatteriin tai muihin kulturelleihin rientoihin.

Mutta treffailun idea on pariutuminen ja pariutumisen idea parittelu. Joten koronan nimeen voi jättää treffailun välistä ja hypätä suoraan paritteluun.

Näin niinkuin naisen logiikalla ...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Joo.. jotkut menneet koronan pelossa ihan liian pitkälle. Jopa älyttömyyksiin.

Ei pääse baariin, leffaan tai ravintolaan. Ei keikoille, teatteriin tai muihin kulturelleihin rientoihin.

Mutta treffailun idea on pariutuminen ja pariutumisen idea parittelu. Joten koronan nimeen voi jättää treffailun välistä ja hypätä suoraan paritteluun.

Näin niinkuin naisen logiikalla ...

Se saattaa se eristäytymisen illuusio sokaista kotona etätyötätekevää ajattelemaan, että se treffikumppani on toinen samanmoinen ja siten koronaturvallinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Se saattaa se eristäytymisen illuusio sokaista kotona etätyötätekevää ajattelemaan, että se treffikumppani on toinen samanmoinen ja siten koronaturvallinen.

No minä kun en tiedä siitä eristäytymisestä ja etätyöstä mitään. Olen käynyt töissä läpi koko korona ajan.
        Ja jos tapailukaveri antaa minulle koronan, niin se olisi tapahtunut ennemmin tai myöhemmin.

Uskon että kaikki - ihan kaikki, tulevat sairastamaan koronan jossakin muodossa. Pääasia on etteivät kaikki sairastu samaan aikaan. Että sitä voitaisiin hillitä.

Mutta elämä on muutoinkin lyhyt. Se pitää elää. Tyhmiä riskejä ei kannata silti ottaa. Järki käteen kuitenkin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No minä kun en tiedä siitä eristäytymisestä ja etätyöstä mitään. Olen käynyt töissä läpi koko korona ajan.
        Ja jos tapailukaveri antaa minulle koronan, niin se olisi tapahtunut ennemmin tai myöhemmin.

Uskon että kaikki - ihan kaikki, tulevat sairastamaan koronan jossakin muodossa. Pääasia on etteivät kaikki sairastu samaan aikaan. Että sitä voitaisiin hillitä.

Mutta elämä on muutoinkin lyhyt. Se pitää elää. Tyhmiä riskejä ei kannata silti ottaa. Järki käteen kuitenkin.

Miksi uskot että kaikki sairastavat koronan? Ittellä ei ole koskaan ollut edes influenssaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi uskot että kaikki sairastavat koronan? Ittellä ei ole koskaan ollut edes influenssaa.

No, epäilen että koronasta tulee kausiflunssan tapainen riesa. Mutta mistäpä minä sen tietäisin.

Virus on kuitenkin elävä organismi ja senkin tulee lisääntyä selvitäkseen. Joten se mutatoituu koko ajan.
        Sopeutumalla sen ei ole loogista muuttua isännälleen tappavammaksi, vaan helpommin tarttuvaksi ja sitkeämmäksi.

Mutta minä mikään virologi ole... kaipa sitä saa uskoa vaikka sinisiin enkeleihin jos lystää...

• Anonyymi

Huvittavuuksdien maailmankaikkeus oikein tuo Espoon Turunväylänkin kolari jonka syynä oli moottoriajoneuvojen ajokelvottomuus, ajotaidot heikkoja kuljettajilla :D

• Anonyymi

Etäseurustelu. Turboväli, turvajuttu jotta ei ainakaan saisi käyttää samaa tietoliikenneoperaattoria etäseurustelussa.

• Anonyymi

Koronaa on vielä vuosia. Ei siis kannata alkaa seurustella

• Anonyymi

Varmasti on koronaa vielä 5 vuoden päästä ja maskit tulee pakollisiksi kaikissa julkissa tiloissa.
        Ei kannata seurustella, kun maskin kanssa puhuminen on raskasta, kun maski vaimentaa tehokkaasti äääntä ja alkaa hengästyttää, jos jotain puhuu, niin helpompaa on olla hiljaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1528
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1155
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      108
      1088
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      953
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      827
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      184
      749
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      726
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      725
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      679
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      633
    Aihe