Semmoinen tilanne, että kahdet aivan uudet kesärenkaat (viime kesä) ja kahdet melko lopussa olevat renkaat. Kaiken kukkuraksi yksi kuluneista renkaista on eri merkkiä.
Voiko kyseistä autoa myydä hyvällä omalla tunnolla vai laitanko ostaen kahdet renkaat ennen myyntiä?
Renkaista myytäessä
6
52
Vastaukset
Kyllä renkaita saa vaihtaa pareittain, eikä niiden siis tarvitse olla samaa merkkiä eikä samaa kuviotakaan.
Mielestäni asiasta ei tarvitse autoa myydessä tai vaihtoon antaessa edes ilmoittaa.
Kysymys ei tässä ole "sekarengastuksesta"!- Anonyymi
Kiitän. 👍
- Anonyymi
Kunhan renkaat ovat samaa kokoa ja tyyppiä (kantavuudeltaankin) niin valmistajan nimi ei ratkaise.
- Anonyymi
Puhutaan "kahdet renkaat", eli 8 kpl renkaita.
Ai jaa!
Pakko kehua tässä, koska ajan paljon myös Keski-Euroopassa, että minä olin muutama vuosi sitten jopa niin hyvin varustautunut, että minulla oli tapana olla kolmekin settiä vanteita, kahdensorttiset talvirenkaat ja tietenkin kesäkumit.
Tämä on usein myös säilytystilakysymys.
Nyt pitää vielä odottaa, että milloin taas SAA ajaa!
Sitähän rengasliikkeissä vähän ihmeteltiin, miksi kesken kauden olin vaihdattamassa talvirenkaita toisiin.- Anonyymi
Renkaat ovat aina lisävaruste, ostaja hyväksyy tai hylkää, ei itkut auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san1036412Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1233067Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3222862- 1512785
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo372378Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en822331Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a761790Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81775- 631736
Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51538