Etten ota naiselta käskyjä vastaan töissä enkä missään muuallakaan.
Oon kyllä sitä mieltä
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Tänään olet. Huomenna taas et 😏...
- Anonyymi
.... No onneksi olkoon? Haluatko mitalin? Et ajatellut että toi sun asentees on hiton halventavaa naiselles..? Ei kenenkää joo pitäis ketään käskeä, mutta toi on tosi inhottavaa että osotat mieltäs. Olet nyt sitten varmaan jätkien mielestä tosi kova.. Sen seurauksena myös naises on lähinnä säälittävä kun kuvitteli että haluaisit olla hänen kanssaan..
- Anonyymi
En minäkään. Naisten höpinät on niiden omien laumojen lässytyksiä.
No kokeileppas joutessas osoittamaan aseella naispoliisia. Ei tartte olla kuin leikkiase. 😄
- Anonyymi
Totta. Naulan kantaan 😏👍
- Anonyymi
No jos aseella poliisia osoittelet niin varmasti käskee.
- Anonyymi
Jos poliisi käskyttää, yleensä toimitaan sen mukaan.
- Anonyymi
Ei poliisi ole pomo kuin tilanteissa, joissa jokin ei mene normaalien ihmisten tavoin. Kyllä, viimeinen lause on ihan oikein, kaikilla pitää olla turva ja hyvä olla.
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Naulan kantaan 😏👍
Joo. Sieltä tulee käskytystä kyllä ja oppii huomiomaan naistakin. Ei tarvitse pitkään uhitella edes. 😁
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
Joo. Sieltä tulee käskytystä kyllä ja oppii huomiomaan naistakin. Ei tarvitse pitkään uhitella edes. 😁
Ne on niitä, mihin ei tarviis mennä. Mutta osa menee mihin vain.
Anonyymi kirjoitti:
Ne on niitä, mihin ei tarviis mennä. Mutta osa menee mihin vain.
Mä seukkasin alle 170 cm vanginvartijan kanssa. Oli ottanut sähköä vastaan koulutuksessa. Kuulemma ainoa, joka edes kiroili, ennenkuin kaatui. 😀
Ihan hauska dilemma, että aletaan uhoilla tuosta vaan. Tosin ei minuskaan käskytetä tuosta vaan. Pitää olla painava syy. Mutta aloittaja ei vaan miettinyt tätä. 😄- Anonyymi
Mä seukkasin alle 170 cm vanginvartijan kanssa. Oli ottanut sähköä vastaan koulutuksessa. Kuulemma ainoa, joka edes kiroili, ennenkuin kaatui. 😀
Ihan hauska dilemma, että aletaan uhoilla tuosta vaan. Tosin ei minuskaan käskytetä tuosta vaan. Pitää olla painava syy. Mutta aloittaja ei vaan miettinyt tätä. 😄Ehkä hän tarkoitti muuta arkea. 😁
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän tarkoitti muuta arkea. 😁
Varmaan, mutta ei sitä oikeasti tarvitse kaikille kuuluttaa. 😁
Se on provoilua, mihin mä keksin iskee. 😀
Pakko välillä jos huomaan. 😄- Anonyymi
Varmaan, mutta ei sitä oikeasti tarvitse kaikille kuuluttaa. 😁
Se on provoilua, mihin mä keksin iskee. 😀
Pakko välillä jos huomaan. 😄Tää oli hyvä 👍👍
- Anonyymi
No ei sitten kannata hommautua töihin paikkaan, jossa on nainen esimiehenä. Meille esim. ei kannata tulla. Ei ole juuri muita, kun naispomoja.
No sun pitänee eristäytyä ja alkaa itsevaltiaaksi.. kalifiksi kalifin paikalle..
- Anonyymi
Sama juttu. Olen ottanut loparit koska pomo nainen oli ärsyttävä.
Kyllä se on parempi totella kun äippä niin sanoo, muuten et saa viikkorahaa. ☝️
- Anonyymi
Mitä jos ei ole mikään mamman poika vaan lyö nyrkin pöytään ja sanoo saat.na teen mitä tykkään
Istu!
- Anonyymi
Tuleeko vielä paikka ja vati lattialle ja siinä mitä koiralta on jäänyt kivaa koirakin arvoasteikolla korkeammalla
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko vielä paikka ja vati lattialle ja siinä mitä koiralta on jäänyt kivaa koirakin arvoasteikolla korkeammalla
Oli vaan pakko heittää.. 😉
Koirat kuule osaa olla itsepäisenpiä kuin miehet, kun ne koirat sille päälle sattuu. Edes herkut tai mitkään muut houkuttimet ei saa pyörtämään päätöstänsä. 😂
- Anonyymi
Auktoriteettiongelmaiset yleensä vapautetaan rauhanajan palveluksesta.
- Anonyymi
Tuon jos olisin tiennyt aikoinaan, paljolta itkulta olisi säästynyt. Enkä puhu nyt itsestäni.
Juksasin, en tunnista auktoriteettiongelmaa itsessäni, en edes vaikka ääniala olisi sopraano.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433693- 362394
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321945- 191699
- 171669
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai971489- 241447
- 221399
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko911303