ikävä sinua nainen!
Sitä en tiedä mitä oikeasti ajattelet minusta?
Jos ruumiin kieli kertoo aivan eri asiaa kuin viestisi, kumpaa on miehen silloin uskominen?
Kyllä minulla on
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä mitä hän sanoo...
- Anonyymi
Ruumiin kieli, se ei voi valehdella.
- Anonyymi
Mä olen elossa vielä joten jos vaihdat tuon termin
- Anonyymi
Kehonkieli on oikea
- Anonyymi
Omat ajatuksesi vaikuttavat siihen miten tulkitset toista. Sanat kertovat totuuden.
- Anonyymi
Paitsi jos on hankaluuksia sanoittaa asiat oikein ja ymmärrettäväksi.
- Anonyymi
Mitkä viestit? Näkeminen saa tunteet myllertämään ja tuntuu kehossa päästä varpaisiin. Mutta ikävä kyllä menen myös lukkoon jotenkin. Tilanteetkin jossa näemme ovat sellaisia että niissä on oltava asiallinen. Enkä oikein saa hänestä selvää. Kun näin hänet viimeiksi äskettäin, hän vaikutti etäiseltä ja tuli tunne että hän haluaa nopeasti eroon tilanteesta jossa olimme kahden. Joskus on tuntunut toisinaan että hän on kiinnostunut mutta sitten taas vältellyt selvästi.
- Anonyymi
Aivan sama juttu täälläkin erään miehen kanssa
Omalla kohdalla voin todeta että koska ei ole ollut mahdollisuuksia nähdä kunnolla pitkiin aikoihin, niin silloin kannattaa uskoa enemmän sanoin.
Muiden kohdalla... Se riippuu taas niistä muista naisista.- Anonyymi
Itse yritän päästä mahdollisimman lähelle, mutta en uskalla sitten kuitenkaan millään tavalla ilmaista ihastusta viesteissä. Tai no jotain pientä, hyvin pientä..
- Anonyymi
Kun hän sitä samaa eli mahdollisimman lähelle, minä kun en osannut käyttää tilaisuuttani edukseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun hän sitä samaa eli mahdollisimman lähelle, minä kun en osannut käyttää tilaisuuttani edukseni.
Miksi et? Omalla kohdalla jutustelu vaikka kuulumisista, samalla silmiin katsoen olisi voinut rikkoa jään. Nyt tunnelma oli etäinen. En osannut itsekään olla tilanteessa rennosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä ensi kerralla sitten osaat? :)
- Anonyymi
Voi kunpa mies tulisikin taas siihen, aivan viereen kuten ennen. On jo pysytellyt etäänpänä. Yrittäisin hipaista, kuin huomaamatta.
- Anonyymi
Anteeksi😔 pitäisi olla " Kehonkieli "
- Anonyymi
Molemmat on oikein.
- Anonyymi
Kiitos samoin.
- Anonyymi
Jos kiinnostaisi, niin vastaisin viesteihin. Jos en vastaa, niin ei kiinnosta. So simple.
- Anonyymi
Kyllä se kehonkieli enemmän kertoo. Jos tilanne on sellainen missä toinen ei voi sanoilla ilmaista mitä tuntee, yrittää kertoa sen jollain muulla konstilla.
- Anonyymi
Mitkä viestit?
- Anonyymi
Ai ne mitkä laitoin sinulle? Yritin vain olla mukava.
- Anonyymi
Palstalla on niin paljon ikuisuuskysymyksiä että ne ovat loputtomia ja kiertävät kehää, tuskin kukaan niistä viisastuu sen enempää.
- Anonyymi
Yritän taitavasti piilottaa molemmista tunteet. Mitä muuta voisin tehdä? 😖
- Anonyymi
Ne viestit eivät silloin ole sinulle!
- Anonyymi
Se on Mind ovet Matter, kuten varmasti tiedät.
Liha on heikkoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265