Ensimmäisen maailman tärkeimmät kysymykset

Kuuluuko vappusimaan rusinoita?
( kuuluu)
Kuuluuko maksalaatikkoon rusinoita?
( kuuluu)
Kuuluuko pitsaan ananasta?
( ei helvetissä)
Kuuluuko vessapaperi olla rullakossa siten että sitä vedetään ylhäältä- vai alhaaltapäin?
( ylhäältä)
Kuuluuko banaani kuoria pidemmästä vai lyhyemmästä kannasta?
( pidemmästä, apinat avaa siitä väärästä, eli alapäästä)
Vessanrengas ylös vai alas?
( tyhmä kysymys, kansi pidetään kiinni)

64

74

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Simassa täytyy olla rusinoita!
      WC paperi vedetään ylhäältä päin!
      Banaani kuoritaan pidemmästä kannasta!
      Vessankansi pitää olla kiinni kun sitä ei käytetä!

• Anonyymi

Niin ja
        Ananas kuuluu pitsaan ja maksalaatikossa pitää olla rusinoita!

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja
        Ananas kuuluu pitsaan ja maksalaatikossa pitää olla rusinoita!

Vain yksi väärin, hyvä. 👍

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Vain yksi väärin, hyvä. 👍

Ei sun mielipide ole mikään absoluuttinen totuus. 🤦🏻‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sun mielipide ole mikään absoluuttinen totuus. 🤦🏻‍♀️

On on on on..ON... jookosjoo.

• Anonyymi

Wuppiksella kansi on aina kiinni.

• Wwuwuw
        Anonyymi kirjoitti:

Wuppiksella kansi on aina kiinni.

Kuten käytön jälkeen kuuluukin olla. Ettäs tiiiiiät.

• Anonyymi

Kyllä *tussa pitää olla ananasta pizzassa ja kantta ei todellakaan pidetä kiinni pöntössä.

• Anonyymi

Ai, sua ei haittaa, vaikka hammasharja tai kännykkä tippuis pönttöön....

• Miksei pidetä? Sieltähän voi muutoin yöllä kiivetä viemärimörköjä..

• Anonyymi kirjoitti:

Ja entäs hajuhaitat.. ?

Huumorin vuoksi vai kiusaksiko se kansi siinä muka on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ottaisin kännykän vessaan? Saa olla jo aikamoinen riippuvuus.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ja entäs hajuhaitat.. ?

Huumorin vuoksi vai kiusaksiko se kansi siinä muka on?

Kansi laitetaan siksi aikaa alas kun vessa vedetään. Ettei roisku.

• Anonyymi kirjoitti:

Kansi laitetaan siksi aikaa alas kun vessa vedetään. Ettei roisku.

Ja sittenkö nostetaan uudelleen ylös? 🤨

• Anonyymi

Hyvä! Oikein vastattu.

Sima tai maksalaatikko eivät kuulu ruokavaliooni, mutta siitä huolimatta.

Pitkälle kypsynyt banaani on pakko avata väärästä päästä, koska pitkää kantaa ei enää saa taitettua poikki, jos sen juuri on pehmentynyt. Silloin on siis suoritettava apina-avaus. 🙊🍌

🦄

• Joo, oon havainnunna saman seikan. Silloin voi käyttää veistä, emmehän ole apinoita, vaikka ne kivoja onkin..☝️

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Joo, oon havainnunna saman seikan. Silloin voi käyttää veistä, emmehän ole apinoita, vaikka ne kivoja onkin..☝️

Käyttää veistä banaanin kuorimisessa... Se taas menee liikaa ihmisen käyttäytymisen suuntaan.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Käyttää veistä banaanin kuorimisessa... Se taas menee liikaa ihmisen käyttäytymisen suuntaan.

🦄

Sillä nappastaan se löystynyt pää irti.. En nyt siis mitään kuorimaveistä meinannunna..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sillä nappastaan se löystynyt pää irti.. En nyt siis mitään kuorimaveistä meinannunna..

Minulla on nipistystaktiikka: molemmilla käsillä peukalo-etusormiote lyhyestä kannasta ja sitten vedetään käsiä pois päin toisistaan. Lyhyt kanta halkeaa.

Tämä siis vain pehmenneissä banaaneissa.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on nipistystaktiikka: molemmilla käsillä peukalo-etusormiote lyhyestä kannasta ja sitten vedetään käsiä pois päin toisistaan. Lyhyt kanta halkeaa.

Tämä siis vain pehmenneissä banaaneissa.

🦄

Mä nostan banskun yhdellä kädellä ylös ja toisella kädellä vetäsen sapelilla kannan ilmaan.. Harmi kun ei kuohua...hihii

• Wwuwuw kirjoitti:

Joo, oon havainnunna saman seikan. Silloin voi käyttää veistä, emmehän ole apinoita, vaikka ne kivoja onkin..☝️

Enmekö? 🐒💨

• interlocutrice kirjoitti:

Enmekö? 🐒💨

Noh.. Nyt kun asian näin kuvallisesti esitit, ja asiaa tarkemmin tutkiessani ja vuosia pohdittuani päädyin tulokseen:

Joo, totta vithussa olemme..🤟

• Wwuwuw kirjoitti:

Noh.. Nyt kun asian näin kuvallisesti esitit, ja asiaa tarkemmin tutkiessani ja vuosia pohdittuani päädyin tulokseen:

Joo, totta vithussa olemme..🤟

Ou jee! Artisti maksaa!

• Anonyymi

- hammastahna kuivaan vai märkään harjaan?
      - lakanoiden vaihto kahden viikon välein
      - puhtaat sukat päivittäin
      - astiat huuhdellaan kuumalla vedellä
      - voidellaan reikäinen vai sileä puoli?

• Märkään harjaan.. ja sileä puoli. Lakanat ja sukat vaihdetaan jouluna ja vappuna käännetään ympäri..☝️

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Märkään harjaan.. ja sileä puoli. Lakanat ja sukat vaihdetaan jouluna ja vappuna käännetään ympäri..☝️

Samoin alushousut..?

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin alushousut..?

Mitäs ne olikaan..

• Ei
      Aivan sama, kun en maksalaatikkoa syö
      Ei kuulu omiin täytteisiin, mutta syön kyllä
      Ylhäältä
      Pidemmästä
      Ite pidän yksin asuessa ja ollessani automaattisesti alhaalla.

Mun kyllä kannattaisi pitää sitä kanttakin alhaalla, kun oon sen verran monta kertaa onnistunu saamaan purkit ja purnukat lentämään pompun kautta pönttöön, kun ne on pudonnu kädestä. Oon mä sieltä kerran joutunu puhelimenkin kaivamaan, kun putos kädestä peilin kautta selfietä ottaessani. 🙈🙊🙉

• Vaikka itse olen mies, niin pidän vessanpytyn kannen aina kiinni käyttöjen välillä, ja vieläpä hygieniasyistä. Kuvittele itse, millainen ryöpsähdys mikrobeja ja muuta pientä lillua pytystä nousee pesuhuoneen ilmaan joka kerta vessa vedettäessä, ellei kansi ole kiinni.

Ja on muuten tieteilijöiden tutkima juttu: pidetään se pytyn kansi kiinni, jookosta?

• Kollimaattori kirjoitti:

Vaikka itse olen mies, niin pidän vessanpytyn kannen aina kiinni käyttöjen välillä, ja vieläpä hygieniasyistä. Kuvittele itse, millainen ryöpsähdys mikrobeja ja muuta pientä lillua pytystä nousee pesuhuoneen ilmaan joka kerta vessa vedettäessä, ellei kansi ole kiinni.

Ja on muuten tieteilijöiden tutkima juttu: pidetään se pytyn kansi kiinni, jookosta?

Näin on.

• Wwuwuw kirjoitti:

Näin on.

Tosin mua vähän häiritsee se seikka että ne miljuunat paskabit lentelee sitten siihen istuinrenkaalle...

• Wwuwuw kirjoitti:

Tosin mua vähän häiritsee se seikka että ne miljuunat paskabit lentelee sitten siihen istuinrenkaalle...

Tutkimuksissa on myös todettu vessapytyn renkaan sisältävän vähemmän haitallisia mikrobeja kuin älypuhelin. ; )

Vessanpytyn renkaaseen voi käyttää sitä samanlaista desinfiointipyyhettä, mitä puhelimeesikin.

Tutkimuksissa on myös todettu vessapytyn renkaan sisältävän vähemmän haitallisia mikrobeja kuin älypuhelin. ; )

Vessanpytyn renkaaseen voi käyttää sitä samanlaista desinfiointipyyhettä, mitä puhelimeesikin.

Ja vähemmän bakteereja kuin miehen parta..😬

Mä siis pyyhin sen renkaan .. Mulla on muutoinkin tämmöstä itseäni ärsyttävää neuroottisuutta esim käsien pesun suhteen..

Oon vähän miettinyt kuinka paljon tää korona-aika kasvattaa lisää hygieniahulluja? Vuosi-pari on lyhyt aika keski-ikäisen elämässä, muttei kasvavan lapsen..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja vähemmän bakteereja kuin miehen parta..😬

Joka tapauksessa oksennus velloisi suussa jos joka ihmisellä olisi Teräsmiehen Supernäkö. Ihan hyvä, ettemme näe kaikkea...

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä siis pyyhin sen renkaan .. Mulla on muutoinkin tämmöstä itseäni ärsyttävää neuroottisuutta esim käsien pesun suhteen..

Oon vähän miettinyt kuinka paljon tää korona-aika kasvattaa lisää hygieniahulluja? Vuosi-pari on lyhyt aika keski-ikäisen elämässä, muttei kasvavan lapsen..

Sveitsiläisiä pidetään hyvin siistinä kansana, ja heillä on todettu naapurikansoja enemmän pesuaineyliherkkyyksiä, muita allergioita sekä heikentynyttä vastustuskykyä pieniä tunkeilijoita vastaan.

Etenkin lasten pitäisi vaan antaa myllätä mullassa ja pestä sitten kevyesti ennen ruokailuja sekä päivän päätteeksi, ei hysteerisesti vahtia joka askelta desinfiointisuihkeen kanssa.

Sveitsiläisiä pidetään hyvin siistinä kansana, ja heillä on todettu naapurikansoja enemmän pesuaineyliherkkyyksiä, muita allergioita sekä heikentynyttä vastustuskykyä pieniä tunkeilijoita vastaan.

Etenkin lasten pitäisi vaan antaa myllätä mullassa ja pestä sitten kevyesti ennen ruokailuja sekä päivän päätteeksi, ei hysteerisesti vahtia joka askelta desinfiointisuihkeen kanssa.

Tietän.. Allergikko itsekin..

No, mutta en mä kyllä siivoushullu ole lainkaan..

• Anonyymi

(Ei välttämättä)
      ( kuuluu)
      (Ei välttämättä)
      Kuuluuko vessapaperi olla rullakossa siten että sitä vedetään ylhäältä- vai alhaaltapäin?
      ( ylhäältä)
      (Yläpäästä, kahvasta joka jää alas voi pitää kiinni)
      ( aivan sama)

-harmiseikirj-

• Kuuluuko vappusimaan rusinoita?
      ( aivan sama, en koske litkuun)
      ( aivan sama, en koske mössöön)
      ( voi kuulua, mutta pitsa ei ananakseen)
      ( sama kuin aloittajalla)
      ( lyhyemmästä, toisesta päästä aloittava on vulgääri)
      ( ylös kun kusee kasia lorottaen, alas ennenkuin edes vetää)

Tsek!

• Anonyymi

Jotenkin kun tuon luki niin huomasin että eräillä on elämän hallinta vaikeaa. Ei osaa päättää yksikertaisista vaihtoehdoista. Joka asianhan voi kyseenalaistaa ja tehdä vaikeaksi. Minulle on se ja sama onko tukka eteen vai taaksepäin kammattu jne.
      Sitä kun kulkee omia latujaan niin ei noihin lillukan varsiin takerru.

• Kuhan ei ole takatukka eteen kammattuna kun lähtee autolla ajamaan..

• Sulla meni kolme väärin.
      Ananas, banaani ja vessankansi.

• Voi ei..

Et sä sitten olekaan mun sielunsisko..😩😔

• Wwuwuw kirjoitti:

Voi ei..

Kyllähän tämä käytiin jo jossain läpi, että sisarpuolia taidetaan olla :)

• Wwuwuw kirjoitti:

Voi ei..

Teidän pitäisi tuon kollimaattorin kanssa hommata sellaiset japanilaiset teknopöntöt. Muistaakseni ne putsaa sekä käyttäjän että itsensä käytön jälkeen.

• Thymallus kirjoitti:

Kyllähän tämä käytiin jo jossain läpi, että sisarpuolia taidetaan olla :)

Se on ollu sun joku toinen puoli..

• Wwuwuw kirjoitti:

Se on ollu sun joku toinen puoli..

Ihmisessä on muuten yllättävän monia puolia. Riippuu vähän siitä millä jalalla nousee.

• Thymallus kirjoitti:

Ihmisessä on muuten yllättävän monia puolia. Riippuu vähän siitä millä jalalla nousee.

Joo..No..mua ei ainakaan kiinnosta olla joku kadonnut puolisko yms...

• Wwuwuw kirjoitti:

Joo..No..mua ei ainakaan kiinnosta olla joku kadonnut puolisko yms...

Joskus sitä vaan kadottaa itsensä, eikä osaa enää avata banaania oikeasta päästä. Muistan kuinka vielä lapsena avasin sen siitä pitkästä kannasta. :(

• Thymallus kirjoitti:

Joskus sitä vaan kadottaa itsensä, eikä osaa enää avata banaania oikeasta päästä. Muistan kuinka vielä lapsena avasin sen siitä pitkästä kannasta. :(

Aijjaa.. Joku trauma tullu siinä sitten... pitäis käydä jonkun kanssa juttelemassa..

No, mua haukotuttaa nyt niin että meinaa leukaluu tippua maahan, eli...zzzz..pprrrlll..

• Wwuwuw kirjoitti:

Aijjaa.. Joku trauma tullu siinä sitten... pitäis käydä jonkun kanssa juttelemassa..

No, mua haukotuttaa nyt niin että meinaa leukaluu tippua maahan, eli...zzzz..pprrrlll..

Taidan mennä juttelemaan tuolle vessanrenkaalle. Moro sano poro.

• Anonyymi

Muut on makuasioita mutta vessa vedetään kansi alhaalla on hygieniakysymys.

• Anonyymi

-siman rusinat: kyllä
      -maksalaatikkon rusinat: kyllä
      -pitsan ananas: omatekoisessa ja hawaiissa kyllä (muuten ei)
      -wc-paperin rulla: paper roikkuu edessä
      -banaani: usein lyhyemmästä, jos pidempi pää on taipunut eikä katkea
      -wc:n istuinosa: alhaalla (kansi kiinni pumpatessa ja muulloin)

• Anonyymi

Vessanpöntön kansi kannattas ainaki pitää kiinni vetäessä, jos säilyttää hammasharjaa hyllyllä siima yläpuolella, kerran myytinmurtajissa näitä hammasharjoja testailivat, niissä oli kakkabakteereita.

• Anonyymi

Sima menee ilman rusinoita, mutta pikasimaan täytyy laittaa rusinoita, koska muuten se ei ole simaa!

• Anonyymi

Kuuluu, kuuluu, aivan sama,ylhäältä, pidemmästä, alas.

• Kuuluuko vappusimaan rusinoita?
        Joo, nehän indikoi milloin se on valmista. Kiljuun en kyllä laita rusinoita.
        No ei helvetissä.
        Ei varsinkaan pizzaan. Vähän ku tekis sokerikuorrutettua pizzaa.
        Eka. Tietenkin. Siis siinä vessapaperitelineessä. Rullakkoa mulla ole kotona: https://www.google.com/search?q=rullakko
        Senhän tietää jo apinakin. Mut tietysti jos haluaa olla apinaa tyhmempi niin siitä vaan.
        Rengas tietenkin alhaalla, paitti pöntönpesun jälkeen jätän sen yläasentoon kuivumaan.

• No rullateline sitten.

• Rusinahan on kuivattu rypäle, mutta miksi se ei turvotessaan nesteessä tule takaisin rypäleen kokoiseksi? 😯😯😯

• Miksei rusinoiksi kuivaneet vanhukset turpoa uimahallissa lilluessaan takaisin nuoruudenmuotoonsa?

• JustJust kirjoitti:

Miksei rusinoiksi kuivaneet vanhukset turpoa uimahallissa lilluessaan takaisin nuoruudenmuotoonsa?

Kun ne eivät ole kuivuneita.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kun ne eivät ole kuivuneita.

Kyllä jotkut on.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei
      Ei
      Kyllä
      Vessapaperi telineessä, paperi roikkuu edessä (ei seinässä)
      Avataan ylähäältä päin
      Kansi kiinni, ehdottomasti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      328
      7121
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4338
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3165
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2967
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1800
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1577
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe