Se on nyt sillä lailla taas

Anonyymi

että mies on hillunut pari tuntia lepikossa ja kuuluu vaan, että ”kyllä mä tän hoidan, mä puolustan sua”. Juoksee ympäriinsä ja välillä kyllä kuulostaa kiljumiselta tuo. Meni näet saunan lämmitykseen ja pian alkoi hyppiminen kuloheinikossa. Pieksee maata pitkällä varstakalla. Mulla oli tässä muuta, ja en oo aiemmin viihtinyt vaivautua puuttumaan, mutta kai se on kohta käytävä lopettamassa. Siis tuo rituaalitanssi vai mikä ikinä onkaan. Taas tuli kuluerää, mutta löysin just netistä uuden vesiletkun sumupääsuuttimella, koska kun äkkiä katson, sekin on piesty.

80

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitan letkusta https://m.motonet.fi/fi/tuote/388657/Puutarhaletku-125mm25m kuvan.

Nyt on miehellä joku pilli tai nokkahuilun tapainen käsillä (yrittää lumousta). On asettunut kannonnokkaan risti-istuntaan ja puhaltaa huiluun naama punaisena. Näyttää siltä tähän tuvan ikkunaan, että yrittää saada letkua tuhkapönttöön?

On se lähdettävä kävelemään tuonne. Just kun olisin halunnut syödä leipäpalasen rauhassa.

• Anonyymi

Se on muuten mun vuoden 89 eka luokan nokkahuilu. Onpas löytänyt. Norsunluun valkoinen. Ehkä vähän kotelossaan kellastunut. Muistan, että se maistui pahalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on muuten mun vuoden 89 eka luokan nokkahuilu. Onpas löytänyt. Norsunluun valkoinen. Ehkä vähän kotelossaan kellastunut. Muistan, että se maistui pahalta.

Niissä oli aina kuolaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niissä oli aina kuolaa.

Kun puhaltaa, kaikkia reikiä ei saa peittää. Tossa on nyt kaikki peitetty niin ei lähde.

• Anonyymi

Suutin pitää olla oikeassa asennossa niin antaa sumun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suutin pitää olla oikeassa asennossa niin antaa sumun.

Jos on mansikan taimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun puhaltaa, kaikkia reikiä ei saa peittää. Tossa on nyt kaikki peitetty niin ei lähde.

Ukko Nooalla ei vesiletku liikahda :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niissä oli aina kuolaa.

Mä olin purru sen pään. Tunti oli aina ennen ruokkista ja maitohampaat oli vielä suht terävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olin purru sen pään. Tunti oli aina ennen ruokkista ja maitohampaat oli vielä suht terävät.

Jos joku nyt olis maailman pahin ammatti, se olis alakoulun nokkahuiluope. No ei kai niitä enää olekaan....

• Anonyymi kirjoitti:

Jos joku nyt olis maailman pahin ammatti, se olis alakoulun nokkahuiluope. No ei kai niitä enää olekaan....

Aa-kerhosta ne vielä löytää. ☝️

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

Aa-kerhosta ne vielä löytää. ☝️

Heh...enpä ajatellut :))

• Anonyymi kirjoitti:

Heh...enpä ajatellut :))

Joo, paitsi se Mairikkalan Elsa...🙄

Rauha hänen sielulleen...😕

Se ei Elsan pää kestänyt 5600 kertaa ”ostakakaa makkaraa”-biisiä nokkahuiluilla epävireeseen vaan... no... Helkamäen Martta, se siivooja vois kertoo enemmän jos kykenee...voivoi...🙄

• Anonyymi

Joo, paitsi se Mairikkalan Elsa...🙄

Rauha hänen sielulleen...😕

Se ei Elsan pää kestänyt 5600 kertaa ”ostakakaa makkaraa”-biisiä nokkahuiluilla epävireeseen vaan... no... Helkamäen Martta, se siivooja vois kertoo enemmän jos kykenee...voivoi...🙄

Miks ne muuten antaa ala-asteelle nokkahuilut? Ajattelepa siinä kun tietyn ikäisellä naisopellakin on vaihdevuohet ja sitten nokkahuilu kertaa 50 siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks ne muuten antaa ala-asteelle nokkahuilut? Ajattelepa siinä kun tietyn ikäisellä naisopellakin on vaihdevuohet ja sitten nokkahuilu kertaa 50 siihen.

Vuohet ja vuohet...😂 ihan sama, mutta kuitenkin. Kyllä siitä soitannosta kärsi keittäjät ja siivoojat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun mulla on vaihdevuodet, ei tule mitään tiluliitä taloon enää.

• Anonyymi kirjoitti:

No lienee kustannekysymys? Joku oboe tai saksofoni voi olla liikaa jo muutenkin asuntovelan lyhennyksiä murehtiville vanhemmille. Yamahan ”räkäpilli” on edullinen ja toisaalta käytön jälkeen helppo työntää vaikka patterinväliin. 😀

• Anonyymi

No lienee kustannekysymys? Joku oboe tai saksofoni voi olla liikaa jo muutenkin asuntovelan lyhennyksiä murehtiville vanhemmille. Yamahan ”räkäpilli” on edullinen ja toisaalta käytön jälkeen helppo työntää vaikka patterinväliin. 😀

Tai suohon 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Tai suohon 😂

No sitä sitten vuonna 2756 joku argeologi kääntelee ja vääntelee ja ottaa näytteitä siitä. Miettii kuumeisesti, miten sama raapustus löytyy tästä reikäisestä puikosta, kuten tuosta ropellia muistuttavan polttomoottorilla varustetun vatkaimen kyljestä. 🤔

Joku riitti? 🤔

• Anonyymi

No sitä sitten vuonna 2756 joku argeologi kääntelee ja vääntelee ja ottaa näytteitä siitä. Miettii kuumeisesti, miten sama raapustus löytyy tästä reikäisestä puikosta, kuten tuosta ropellia muistuttavan polttomoottorilla varustetun vatkaimen kyljestä. 🤔

Joku riitti? 🤔

Epäilen, että keppi on jo nyt tuntematon.

• Anonyymi kirjoitti:

Epäilen, että keppi on jo nyt tuntematon.

Kepistä ja argeologista tuli mieleen yksi tositarina.

Eräs kokenut lentokapteeni ja sitten kokematon perämies lähtivät rutiininomaiselle tarkastuslennolle kaksiroottorisella helikopterillaan. Kuinka ollen siinä 3000 m;ssä yksi roottoreista räjähti... se perämies kiljui, että kuollaan, mutta vanha kapu rauhoitteli, että eikä kuolla, vielä on yksi, mennään sillä alas. No 1500 m;ssä räjähti viimeinenkin roottori... perämies kiljui mutta kapu otti ja repäis ohjaussauvan lattiasta tyynesti irti, housunsa jalasta, sekä alkoi työntämään ohjaussauvaa hanuriinsa. Siinä vaiheessa perämieskin lopetti kiljumisen ja kysyi mitä tuo nyt auttaa? Kapteeni tuumas, ettei se autakaan, mutta onpahan tutkijalautakunnalla ihmettelemistä kerrakseen.

• Anonyymi

Kepistä ja argeologista tuli mieleen yksi tositarina.

Eräs kokenut lentokapteeni ja sitten kokematon perämies lähtivät rutiininomaiselle tarkastuslennolle kaksiroottorisella helikopterillaan. Kuinka ollen siinä 3000 m;ssä yksi roottoreista räjähti... se perämies kiljui, että kuollaan, mutta vanha kapu rauhoitteli, että eikä kuolla, vielä on yksi, mennään sillä alas. No 1500 m;ssä räjähti viimeinenkin roottori... perämies kiljui mutta kapu otti ja repäis ohjaussauvan lattiasta tyynesti irti, housunsa jalasta, sekä alkoi työntämään ohjaussauvaa hanuriinsa. Siinä vaiheessa perämieskin lopetti kiljumisen ja kysyi mitä tuo nyt auttaa? Kapteeni tuumas, ettei se autakaan, mutta onpahan tutkijalautakunnalla ihmettelemistä kerrakseen.

Hörh...😂

• Anonyymi

Mihin elämässä tarvitaan nokkahuilua? Miksi se oli perusopetuksessa mukana? Kello on yöllä yksi ja mietin tätä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mihin elämässä tarvitaan nokkahuilua? Miksi se oli perusopetuksessa mukana? Kello on yöllä yksi ja mietin tätä.

Jokainen oppi soittamaan edes jotain. Joku Chydenius on saanut sen päähänsä? 😆

• Anonyymi

Jokainen oppi soittamaan edes jotain. Joku Chydenius on saanut sen päähänsä? 😆

Uskon kyllä, että joku saattoi viskatakin...

• Anonyymi

No johan oli juttua.😆 Onkos nyt kaikki kuitenkaan ihan totta?

• Anonyymi

Kyllä se on vesiletku. Jos kyyksi sanoo, on valetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne herää ehkä vähän myöhemmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍🤣

Trolliolli koijaa ja sinä taivut. Tuo tekohilpeä rääppeissä roikkuminen on niin ilmeistä, et usko enää itsekään, mutta pakko on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trolliolli koijaa ja sinä taivut. Tuo tekohilpeä rääppeissä roikkuminen on niin ilmeistä, et usko enää itsekään, mutta pakko on.

Tämä on elävän elämän ja hyvänmielen ketju. Täällä ei saa haukkua toisia kirjoittajia.

• No keväällä kyllä nousee kaikenlaisia hyypiöitä esiin ja niitä ei aina paljaalla silmällä erota...

Mutta elä vielä osta sumutinta, ei tarvitse, koska maassa on tarpeeksi kosteutta vielä kuukauden. Odota kunhan päästään kesäkuuhun, sitten voi vielä kesätaikoja tehdessä tulla tosin uusia juttuja eteen, voi joutua tyynynpäälliset ja lakanat vaihtaa, niin ja joku häirintäsyyte alastomana pellolla loikkimisesta... pistähän suksnvarteen varoja...2-3000 € riittänee? 🤔

• Anonyymi

Mä näen tuon miehen aika hyvin.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta et niitä keneltä se sut pelastaa...

Tiedätkö että unissaan ihminen itse stimuloi aistiärsykkeitä aivoissaan?
        Miehellä ei ole oikeita lohikäärmeitä nyt tähän hätään, niin aivot stimuloi niitä tai mita mörköjä, että hän pystyy sitten tositilanteessa toimimaan. 🤔

• Anonyymi

Niin, mutta et niitä keneltä se sut pelastaa...

Tiedätkö että unissaan ihminen itse stimuloi aistiärsykkeitä aivoissaan?
        Miehellä ei ole oikeita lohikäärmeitä nyt tähän hätään, niin aivot stimuloi niitä tai mita mörköjä, että hän pystyy sitten tositilanteessa toimimaan. 🤔

Aa...mä luulin, että sanot sitä hyypiöks.

• Anonyymi kirjoitti:

Aa...mä luulin, että sanot sitä hyypiöks.

No en tietenkään. Vaikuttaa todella originellille ja reippaalle yksilölle? Oletko muistanut vettä tarjota, jos hikipäässä riehuu örkkejä siellä? Kuitenkin saattaa olla pukeutunut kelin makaan, niin voi menettää paljonkin nesteitä...vettä vaan pullossa jonnekin kannonnokkaan ja katso, että huomaa kun tuot juotavaa...

Sitten häippäset pois, että malttaa ottaa huikkaa... 😄👌

• Anonyymi

No en tietenkään. Vaikuttaa todella originellille ja reippaalle yksilölle? Oletko muistanut vettä tarjota, jos hikipäässä riehuu örkkejä siellä? Kuitenkin saattaa olla pukeutunut kelin makaan, niin voi menettää paljonkin nesteitä...vettä vaan pullossa jonnekin kannonnokkaan ja katso, että huomaa kun tuot juotavaa...

Mä kun äsken kävelin saunalle, se huusi ”älä tule lähelle!! Muistatko Turtlesit?!”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kun äsken kävelin saunalle, se huusi ”älä tule lähelle!! Muistatko Turtlesit?!”

No enhän mä muista kun Donatellon ja mitä väliä sillä tässä on.

• Anonyymi

Tempaisin letkun käteen ja mies lähti kannolta kuin kuikka rapakiveltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tempaisin letkun käteen ja mies lähti kannolta kuin kuikka rapakiveltä.

No se oli tietenkin sillä suunnitellut tekevänsä Bengihypyn? Oli toinen pää nilkassa kiinni? Eikö? Kävikö pahasti? 😳

• Anonyymi kirjoitti:

No enhän mä muista kun Donatellon ja mitä väliä sillä tässä on.

Rafaello, Michelangelo ja Ronaldo... tuttuja jätkiä, nehän hoiteli sen silppurin... kai nyt sen tiijät? Rautapottatyyppi? 🤔

• Anonyymi

Rafaello, Michelangelo ja Ronaldo... tuttuja jätkiä, nehän hoiteli sen silppurin... kai nyt sen tiijät? Rautapottatyyppi? 🤔

Kyllä pitäisi yrittää päästä näistä eroon.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pitäisi yrittää päästä näistä eroon.

No kuule, sanoppa että tilasit niille pitsat kolmentoista kilometrin päähän... jos ”ne” häipyisivät? 🤔

Ja jos sulla on yhtään olutta, voisit viedä sen miehelle palkkioksi ”uroteosta”, sanoa miten hyvin taisteli mokomia vastaan ja samalla ihan kaadat katsos kurkkuun olutta... eka huikat vaikka menis osin henkeen, kyllä se oluenmaku rauhoittaa. 😄👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän oot se mies.

• Anonyymi

No kuule, sanoppa että tilasit niille pitsat kolmentoista kilometrin päähän... jos ”ne” häipyisivät? 🤔

Ja jos sulla on yhtään olutta, voisit viedä sen miehelle palkkioksi ”uroteosta”, sanoa miten hyvin taisteli mokomia vastaan ja samalla ihan kaadat katsos kurkkuun olutta... eka huikat vaikka menis osin henkeen, kyllä se oluenmaku rauhoittaa. 😄👌

Meillä on vielä niitä muovisia eläimiä(kin) viidakkoeläimiä. Oliko sulla lapsena? Millä sai leikkiä eläintarhaa. Ei luovu niistä.

Pikkusen olis tuota voinut lapsena vahtia mitä se telkusta katsoo tai millä se on leikkinyt.
        Mullahan itselläni oli vain käpylehmät ja lumpeenkukasta ulpukkapossut ja siks olen tasapainoinen nainen. Uitin myös kaarnalaivaa pari kertaa. Hyvin olen työelämässä ja yhteiskunnassa ja parisuhteessa yleensä pärjännyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän oot se mies.

En pysty noihin suorituksiin edes epolla enkä astmapiipullakaan vaikka toki Hp on 155, naiseksi aika korkealla. Ei. Hän on omaa luokkaansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Meillä on vielä niitä muovisia eläimiä(kin) viidakkoeläimiä. Oliko sulla lapsena? Millä sai leikkiä eläintarhaa. Ei luovu niistä.

Pikkusen olis tuota voinut lapsena vahtia mitä se telkusta katsoo tai millä se on leikkinyt.
        Mullahan itselläni oli vain käpylehmät ja lumpeenkukasta ulpukkapossut ja siks olen tasapainoinen nainen. Uitin myös kaarnalaivaa pari kertaa. Hyvin olen työelämässä ja yhteiskunnassa ja parisuhteessa yleensä pärjännyt.

No sepä se on, mutta mietippä mikä tulee olemaan tämän Pokemoniajan lasten aikuisuus? 😳

Meillä oli hiekkalaatikossa 32 mm sepeli ja leikkikaluna puolen metrin pätkä ratakiskoa. Kesti muuten omallekin pojalle ehjänä. 😀👌

Ja mun tasapainon huomaa palstalla. Pelkkää asialinjaa jo vuodesta 2016. 😊

• Anonyymi

No sepä se on, mutta mietippä mikä tulee olemaan tämän Pokemoniajan lasten aikuisuus? 😳

Meillä oli hiekkalaatikossa 32 mm sepeli ja leikkikaluna puolen metrin pätkä ratakiskoa. Kesti muuten omallekin pojalle ehjänä. 😀👌

Ja mun tasapainon huomaa palstalla. Pelkkää asialinjaa jo vuodesta 2016. 😊

Hih...sä ootkin kasvanut oikealla aikakaudella jolloin kannot oli puuta, hyvät kakut hiekkaa ja kuninkaat seisoi kukkulalla :D

Se ikäryhmä kun kasvoi lapsesta aikuisuuteen, läksi myös viimeinen tikku laudalta ja sen jälkeen tuli aivan jotain muuta ja ne höösää meitä vielä vanhainkodissa. Huh huh.

• Anonyymi kirjoitti:

Hih...sä ootkin kasvanut oikealla aikakaudella jolloin kannot oli puuta, hyvät kakut hiekkaa ja kuninkaat seisoi kukkulalla :D

Se ikäryhmä kun kasvoi lapsesta aikuisuuteen, läksi myös viimeinen tikku laudalta ja sen jälkeen tuli aivan jotain muuta ja ne höösää meitä vielä vanhainkodissa. Huh huh.

Noh. Myö ei osata vaan nähdä tätä uutta ”interaktiivista” sukupolvea. 😄

Siinä missä myö heilutaan pottumaan kimpussa kuoksn kanssa, tämä uudempi sukupolvi maalaa naaman sotkuiseksi ja juoksee lepikossa ”örkkejä” karkuun Frodoina. 😬

• Anonyymi

Noh. Myö ei osata vaan nähdä tätä uutta ”interaktiivista” sukupolvea. 😄

Siinä missä myö heilutaan pottumaan kimpussa kuoksn kanssa, tämä uudempi sukupolvi maalaa naaman sotkuiseksi ja juoksee lepikossa ”örkkejä” karkuun Frodoina. 😬

Damn scary....olisivat vaan ihmisiksi. Perunanviljelyssä on rauha.

• Anonyymi kirjoitti:

Damn scary....olisivat vaan ihmisiksi. Perunanviljelyssä on rauha.

No meitä on moneksi...

Perunsnnostoaikaan vaan saattavat perhana pölliä pitun ja huutavat mennessään: ” my treasure!” 🤨

Onneksi se yksi pottu riittää niille..😁

• interlocutrice kirjoitti:

No meitä on moneksi...

Perunsnnostoaikaan vaan saattavat perhana pölliä pitun ja huutavat mennessään: ” my treasure!” 🤨

Onneksi se yksi pottu riittää niille..😁

Siis potun... tuulee niin vissiin olohuoneessa, että peukku ei osu aina oikein. 🤨

• Anonyymi

Siis potun... tuulee niin vissiin olohuoneessa, että peukku ei osu aina oikein. 🤨

Heh...mä ajattelin sun laittaneen ...tun siihen. Hyvä kun korjasit.

• Anonyymi kirjoitti:

Heh...mä ajattelin sun laittaneen ...tun siihen. Hyvä kun korjasit.

No ..tun ymmärtäskin aarteeksi, mutta multanen Nicola ei kovin hääppöinen aarre kyllä raakana ole... mutta yhtä kaikki...🤷‍♂️

• Anonyymi

No ..tun ymmärtäskin aarteeksi, mutta multanen Nicola ei kovin hääppöinen aarre kyllä raakana ole... mutta yhtä kaikki...🤷‍♂️

Pisteet tästä. Se oli arvostavaa 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Pisteet tästä. Se oli arvostavaa 😄

Nykynuoriso... 🙄

• Ootko sä se, jonka mies ja kissa ajo pääsiäisenä toisiaan takaa pitkin tonttia?

• Anonyymi

Alkaa olla tuo tunnistaminen aika leimaavaa, mutta olemme sama talous.

• Sama. Hänellä on latinalaiselta nimeltään aktinium homo sapiens urospuolisena asuinkumppanina. Löytyy vielä Pirkanmaan eteläosista villinä muutama yksilö. 😬

• Anonyymi kirjoitti:

Alkaa olla tuo tunnistaminen aika leimaavaa, mutta olemme sama talous.

Yleensä en tunnista täysin anojen tekstejä paria ihmistä lukuunottamatta. Sun kertomatyyli vaikutti tutulta, niin sillä välähti mieleen. Ja nimenomaan positiivisessa mielessä.

Osaat hyvin hauskasti ja tarinamaisesti kuvailla tapahtumia, niin että lukija näkee saman silmissään. Nää sun jutut on mukavia piristyksiä päivään, ja tuo hyvän mielen.

Älä välitä, meitä on muitakin joille sattuu ja tapahtuu aina. Itse olen tällainen. Ainainen tohelo, joka osaa teloa itseään melkein missä vaan. Jopa sairaalan sängyssä onnistuin oletettavasti murtamaan häntäluuni..

Toinen tätini on samanlainen. Hän tippui kaivoon esikoistaan odottaessa, ja on ajanut autolla hiihtoladulla sitä tietämättä, näin esimerkkinä. Minä taas olen erikoistunut lentämiseen...yleensä pää edellä.

Joten noi sun kertomat jutut on hyvin tuttuja. Itse jahtasin muksuna vieraassa metsässä ajokoiraa, joka oli päässyt aitauksestaan karkuun, kun avasin aitauksen oven sisään mennäkseni. Tai kun jahtasin kymmenen vuotta myöhemmin omaa, lenkillä karannutta kultaistanoutajaa pitkin märkää ja savista peltoa. Kutsuinkin Viliä kultaiseksi noudettavaksi.

Muutaman kerran on tullut pudottua tuolilta, tai sellainen on skipannut minä siinä mukana. Olen pudonnut sängystä...kahdesti, ja vielä peräkkäisinä öinä. Eikä muuten ollut oma sänky.

Et joo, hyvin tutulta kuulostaa noi teidän toilailut. Keep going...kaikki mikä voi mennä pieleen, menee pieleen. Kuten Murphyn laki sen todistaa.. 😂🤣😂

Sama. Hänellä on latinalaiselta nimeltään aktinium homo sapiens urospuolisena asuinkumppanina. Löytyy vielä Pirkanmaan eteläosista villinä muutama yksilö. 😬

Hyvin kuvailtu. 😂🤣😂

• Lauruska kirjoitti:

Hyvin kuvailtu. 😂🤣😂

Joo. Noita ei enää usein näe. Tosi harvinainen miestyyppi. Vaatii usein asuinalueeksi taajaman ulkopuolelta asuinpaikan. Puita ja muuta reilua aluskasvillisuutta. Puut se tosin saattaa kaataa ympäriltä ja pilkkoa polttopuiksi, heinät kaataa vaikka itsetekemällään viikatteella. (Kujannimikyltit ovat tämän miehen viitaketarpeista ykkösiä)

Saalistaa myös lähialueen luonnonvaraiset eläimet usein ja siksi vältettävä maatalousmestojen lähialueita, ettei joudu ikäviin selkkauksiin. 🤔

• Anonyymi

Joo. Noita ei enää usein näe. Tosi harvinainen miestyyppi. Vaatii usein asuinalueeksi taajaman ulkopuolelta asuinpaikan. Puita ja muuta reilua aluskasvillisuutta. Puut se tosin saattaa kaataa ympäriltä ja pilkkoa polttopuiksi, heinät kaataa vaikka itsetekemällään viikatteella. (Kujannimikyltit ovat tämän miehen viitaketarpeista ykkösiä)

Saalistaa myös lähialueen luonnonvaraiset eläimet usein ja siksi vältettävä maatalousmestojen lähialueita, ettei joudu ikäviin selkkauksiin. 🤔

Entinen kaupunkilainen. Vieraantunut sekä kaupungista että maaseudusta. Hieman myös talouden naisesta (sekä kissasta).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen kaupunkilainen. Vieraantunut sekä kaupungista että maaseudusta. Hieman myös talouden naisesta (sekä kissasta).

Tuntee olonsa kotoisaksi isänsä kaataman tuupovaaralaisen hirvitrofeen turvan alla. Siinä he kohtaavat turvallisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Kesää kohti niin käy... mutta syksykylmil tulee takas... elä huoli. 😊👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntee olonsa kotoisaksi isänsä kaataman tuupovaaralaisen hirvitrofeen turvan alla. Siinä he kohtaavat turvallisesti.

Se on lyöty kunnolla seinään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hyökkää :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtenä iltana mies luuli, että olisin mennyt jo nukkumaan, mutta näin miten kauniisti se silitteli sitä turvasta ja katseli pää kallellaan.

Tätä minä ja kissa ei sit taas koeta koskaan.

Milläköhän mä saan naurun loppumaan. 😂🤣😂

• Anonyymi kirjoitti:

Yhtenä iltana mies luuli, että olisin mennyt jo nukkumaan, mutta näin miten kauniisti se silitteli sitä turvasta ja katseli pää kallellaan.

Vedet silmissä råkätän teidän jutuille. 😂🤣😂

• Lauruska kirjoitti:

Milläköhän mä saan naurun loppumaan. 😂🤣😂

No mutta kaveri hommas tuota rotua olevan naispuoleisen yksilön. Ne vasta vilkkaita onkin.

Kaveri osti sellaiselta urakoitsijalta talon viereen luonnon kivistä sellaisen puolimetrisen kivetyksen kaikilla aluskanksilla, niin kun olivat miltei valmiita, oli tämä nainen rakentanut takapihalle niistä igluntapaisen, missä oli nuotiopaikka ja niistä aluskankaista verhot ikkunoissa ja ovi. Siellä se hämmenti jotain soppaa hymyissäsuin, kun epäuskoinen urakoitsija ja mun kaveri kurkkas sinne sisään...😬

Aika villejä vipeltäjiä... mä en ihan touta rotua taida itse katsella, muuten kuin näin havaintomielessä... oishan se söpö ja lapset tykkäis, mut...🤔 Vuorotyö... se on huono tälläisen kanssa. 🤨

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

On se puhunutkin sille. Avautuu aina sillon trofeelle kun meillä on jotain riitaa.

Hyvähän se on olla joku luottohenkilö...siis taikka täytetty fasaani tai joku tuommonen isompikin..pää.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Voi ju ma...liste se hirvi tietää paljon. Kunhan nyt ei vain korvat lerpsahtais.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ju ma...liste se hirvi tietää paljon. Kunhan nyt ei vain korvat lerpsahtais.

Tämmöstä meidän parisuhteessa. Miten muilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ikinä mennään naimisiin, tiedän jo bestmanin 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos alkaa olutta ottamaan sen kanssa...

• Anonyymi

Huuda sille takaisin että: OLETKO NYT AIVAN VARMASTI MIES VQI JOKU PIKKUTYTTÖ KUN ET HOIDA HOMMIAISI?

• Anonyymi

Nyt oli neuvo kohdilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt oli neuvo kohdilleen.

Toivossa on hyvä elää, sanoi lappamatto. Tiedät itsekin jo miten asiat on.

• Anonyymi

Kyllä lailla se on nyt että minulla on oma laki, sanoi Sanna Marin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3117
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2356
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1425
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82