Miksi vaaditaan miehiltä vuorta?

Anonyymi

Olen ikisinnkku ja 36 vuotiaaksi asti viihtynyt. Nykyään tulee kuitenkin paljon kyselyitä ja vihjeitä että pitäs tehdä jotain. En minä ala mitään tekemään. Harrastuksissa tai muuten ohimennen kiva jos löytyy joku nainen mutta en minä jaksa mitää treffejä.

Aika uskomatonta että jotkut etsii seuraa. Mikäs tässä ollessa. Käsittämätöntä ettei osata elää itsekseen.

41

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oliko joka kymmenes mies iki sinkku, omassakin tuttava piirissä on leppoisia iki sinkkuja,

• Anonyymi

Yrmyjä pikemmin.

• Anonyymi

Komppaan aloittajaa. Tosin olen nainen mutta sama pätee muuten täysin.
      Kyselyiltä ja vihjeiltä olen saanut jäädä rauhaan kun tein erittäin selväksi että ei oo ei tuu.
      Jo nuorena tuntui vieraalle ja epäkiinnostavalle muitten tyttöjen poikien kanssa juoksentelu. Ei vain napannut. Tulihan sitä jonkinlaista tapailua harrastettua mutta se ei tuntunut ollenkaan kiinnostavalle enkä saanut siitä mitään.
      Yksin olen elänyt ja olen erittäin tyytyväinen tähän elämäntapaan. En millään ehdolla halua miestä elämääni, tai naista sen puoleen. Ystäviä ja kavereita totta kai, mutta ei mitään sen enempää.
      Oma tila, oma koti, oma elämä, oma vapaus. En vaihda.
      Keskityn työhöni ja siinä etenemiseen. Pääsin muutama vuosi sitten unelmieni työhön ja kaksi ylennystä jo hankkinut. En koskaan ole halunnut lapsia, en edes pidä lapsista jos en nyt ihan vihaakaan.
      Elä sinäkin aloittaja omalla tavallasi, sellaisella joka tuntuu oikealle ja jonka koet parhaaksi! Me elämme täällä vain kerran, kannattaa se kerta käyttää parhaalla mahdollisella tavalla, uusintaa ei tule.

• Anonyymi

Siis miksi ei mennä samalla vaatimustasolla? Se häiritsee, en minä kenellekään valita kumppanin puutetta koska fakta on se etten halua. Kerran viikossa ois tavata joku, mutta perhe ei kiinnosta tai yhdessä asuminen.

Tyytyminen on törkeintä mitä voi toiselle tehdä. Raha on tietysti yksi asia joilla monella hämärtyy. Laskin 87 pariskuntaa tunnen ja 84 mies tienaa enemmän kun nainen.

• Anonyymi

Sellainen provo sieltä.

• Anonyymi

”Harrastuksissa tai muuten ohimennen kiva jos löytyy joku nainen..”
      ”Käsittämätöntä ettei osata elää itsekseen.”

Nainen pitäisi kuitenkin saada vaikka ihmettelet ettei osata elää yksin. Olitko kännissä kirjoitushetkellä?

• Anonyymi

En näe tuossa mitään ristiriitaa.
      Aloittajalla on ovi avoinna: jos sattuu joku hyvä kohdalle niin kiva, mutta etsimään ei viitsi alkaa koska pystyy hyvin elämään yksinkin.
      En ymmärrä miksi hyökätään jos ihminen osaa ja pystyy elämään yksin? Jos ei ole epätoivoinen? Mutta ei sulje mahdollisuutta etteikö johonkuhun tosi mukavaan ja kivaan voisi törmätä.
      On ihan eri asia ulvoa ja porata ja haukkua naiset ja epätoivoisena roikkua treffipalstoilla ja hautoa itsemurhaa kun naista ei saa, kuin sopeutua ja osata elää täyspainoisesti myös sinkkuna. Ei halua mitään paremman puutetta.
      Minun mielestäni tästä on kyse tuossa aloituksessa, ja ymmärrän hyvin aloittajan pointin.

• Itse joskus ihmettelen miksi aikuinen ihminen ei pärjää myös yksin. Miksi pitää väen väkisin etsiä joku asumaan kanssaan? Jos joku mukava tyyppi löytyy, kun tuolla ulkomaailmassa käyskentelee ja hänen kanssaan sattuu juttusille ja näin poispäin, niin mikäs siinä, mutta tuntuu että pitäisi ihan väkisin löytää joku ja olla aina haku päällä. Ihmiselämään kuuluu myös se, että joutuu olemaan välillä yksin tai saa olla. Ymmärrän kyllä, jos pitkän liiton jälkeen puoliso kuolee ja ensimmäistä kertaa tai ainakin lähes ensimmäistä on yksin, kun lapset, jos niitä on ovat jo yleensä muuttaneet pois eikä heitäkään ole enää samassa taloudessa. Sellaisessa voi kestää hetki ennen kuin tottuu/sopeutuu. Mutta miksi muuten yksin asuvista tai yksin paljon viihtyvistä aina puhutaan, että he kaikki ovat syrjäytyneitä/erakoituneita tai eivät haluaisi millään tapaa mennä elämässä eteenpäin tai ettei heillä koskaan voisi olla millään tapaa hauskaa? Voihan parisuhteessakin oleva ja/tai perheellinen kokea myös ylsinäisyyttä ja sitä että junnaa vain elämässä paikoillaan.

• En kans ymmärrä et pitäis olla joku vain sen takia että olis joku.

• Ihmisiä ei pitäisi niputtaa samaan ryhmään. Eivät kaikki samanikäiset ole samanlaisia, kaikki yksinasuvat kärsi siitä jne.

• Anonyymi

Rakkautta on monenlaista. Ehkä kaikkia ei vain kiinnosta luterilainen elämänmuoto.

• Ihan hyvä aloitus. Ja varsinkin tälle alustalle.

Täällä(kin) tuputetaan kokoajan, että miten vaikeaa on saada kumppani, miten vaikeita on ihmiset, jotka olisivat mahdollisia kumppaneita ja sitä, että PITÄSI olla/saada joku suhde.

Elämän pitäisi pyöriä joittenkin mielestä jonkun parisuhteen tai vastaavan ympärillä. Joko olla siinä, tai tavoitella sitä. Mutta todellisuudessa ei tarvitse.

Ehkä joskus 50 vuotta sitten siihen olikin jotain todellisia tarpeita, vaikka ihan selviäminen arjesta. Perustarpeista. Mutta ei enää 2021. Mutta sama jankutus asian tiimoilta kyllä jatkuu monesti. Pitäisi mennä yhteen ja pitäisi tehdä sitä ja tätä...

Mutta pidä vaan toi rento asenne aloittaja ja anna porukan papattaa. 😀

• Tää on hyvä.

• Norppa83 kirjoitti:

Tää on hyvä.

Joo. Siis tiedän kyllä itsekin, että vaikkapa 18 vuoden suhteen ja 11 v avioliiton jälkeen meni pitkään, että osasi kasata oman elämän johonkin uomiin sinkkuna. Ja joku jo suhteessa elävä ei osaa edes miettiä mitä olisi olla sinkku.

Mutta kun on sinkku ja se on se elämä mitä elää, se ei tarkoita sitä, että se olisi jokin huono juttu, vaikka toisista niin itsestään voisikin tuntua.

Sitten he, jotka kokevat olevansa sinkkuja vasten omaa tahtoaan, on vielä sellainen juttu, mitä taas minä en voi ymmärtää, koska en varmaan siihen tilanteeseen ole joutunut, enkä joudu. Minulle tulee vain väkisin mieleen, että heidän kannattaisi ensisijaisesti päästä jotenkin tuosta kokemuksesta/tunteesta niskanpäälle. On taatusti kurja tilanne...

Mutta sellainen muitten parittaminen ja jonkun sinkkuuden perusteella ihmisen arviointi on hanurista what so ever.... mutta sitä vaan on... parempi jättää omaan arvoonsa sellainen. 🤔

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niinpä, monenlainen elämä voi olla hyvää, pitäis osata just ettii ne hyvät puolet siitä omastaan ja ottaa niistä kaikki irti. Tietenki epäilyksiä voi tulla, joskus suden hetkinä, mutta se on ihmisen osa, kun elämän rajallisuuudesta tietoinen. Pakonomainen suhteilu hämärtää ajatuksen siitä millainen hyvä suhde edes olisi, tavan vuoksi yhdessäoloa vain.

• Anonyymi

Olen myös pitkä mies ja 36 v jo.. en oikein tykkää olla yksin ja jatkuvasti etsin naista.. mut naiset ei mitenkään ota yhteyttä ja se tuntuu pahalta.. sanotaan vaan et sun pää on sekasin ja mielenterveys.

• Anonyymi

En tiedä oikee mitä tekisin ku ei naiset kiinnostu..aika oma itseni oon. Töissä käyn ja urheilen.

• Anonyymi

otin nokosxet tuossa tuollainen yli 2m pehmnoinen, hyvin mahtuu nukkumaan,kl elleivät jalat ole ylimetrisiä kuin juha miedolla.

Joo hyvät nokoset voi ottaa jättisoval´hlla ;:D

• Anonyymi

Reisitaskuhousut pienillä vekeillä ei niin herätä huomiota.

• Anonyymi

Joo alottaja, ole tyytyväinen. Itse haksahdin suhteisiin, ja aina naiset veivät muutakin kuin "sydämeni".
      Menetin keräilylevykokoelmani helmiä, kaikki huonekaluni, verhoni, verhotankoni, jotakuinkin kaiken irtaimen mitä oli.
      Seuraava nainen, ja yli 10 vuotta ilman seksiä. No okei, pitää käydä vieraissa, mutta asetelma ei tunnu oikealta. Nainen tykkää, ja en voi potkia pellolle sellaista joka sanoo että tykkää. Seksiä ei kuitenkaan ole eikä tule.
      Paljon helpompaa olisi ollut ilman parisuhteita. Olisi ollut hauskaa ja vapaata.
      Nyt ollaan kuin jotkut "eläkeläiset". Uskomatonta mutta totta.
      Ja koko ajan pitää käydä tapailemassa salarakasta. On se niin väärin jo tuota salarakasta kohtaan. Kyllä ärsyttää ja samalla oksettaa.

• Miksi et pistänyt hanttiin, kun sulta vietiin sun hartaudella keräilemiäsi levyjä? Ei toisen omaisuuteen ja varsinkin siihen mitä toinen on hartaudella kerännyt saisi kajota.

• Anonyymi

Kai se riippuu suvusta. Omalla kohdalla varsinkin korona aikaan runkkaan kerran päivässä yleensä. Seksiä ei tee sen jälkeen mieli ja asia unohtuu.

Se on huvittavaa miten moni perheellinen ihmettelee miksi ei ole perhettä. Sellanen 35 vuotias nainen joka painaa 95 kiloa niin hyi helvetti. En sano päi naamaa koska on käytöstavat mutta ihmettelen miten jotkut pystyy seksiä harrastamaan noiden kanssa.

• Anonyymi

Olen jo 11 päivää pähkäillyt mitä ihmettä tuo kysymyksen otsikko tarkoittaa.
      Mitä ihmeen "vuorta"?

• Anonyymi

Sanonta jostain että jos vuori ei mene pietarin luokse niin pietarin on mentävä vuoren luokse itse sitten, joku sellainen.

• Anonyymi

Se sanontahan meni tietenkin: "Jos vuori ei tule Muhammedin luo, Muhammed menee vuoren luo" (Francis Bacon 1561–1626).

Miten tuo silti liittyy aloitukseen?

• Anonyymi

Hyvä aloitus. Samoin ajattelen ja olen m 50 . En lähde leikkimään mitään mutuja tai oletuksia enää, niistä maksanut jo ihan liian kovan hinnan, ku oletin et toinen on yhtä pidättyväinen kuin itse olin. Väärässä olin. Huomannut kans, et ymmärryksen kanssa on omat haasteensa, toiset jopa pelaa sillä, halu ymmärtää vaihtelee omien tuntemusten mukaan laidasta laitaan? Siksi itsestä tullut entistä varovaisempi. Pieni toivon kipinä silti mielessä, vaikka usko hiipumaan päin.

• Anonyymi

Tulivuori ja tulivuoren purkaus.

Joopa, itse pitää jatkaa hiusten katkaisua, on hyvä tuo Philipsin uusi Hair Cutter, ei päitä pysty tuolla leikkaamaan poikki vain hiuksia.

Hiustenleikkaajien Saari voisi joku hyvä hyvä kampaamonkin nimi.

• Hiustenleikkaajien saari olis varmaan joku kauhukampaamo (vrt. kauhukuppilat).

• Anonyymi

Tulee paljon virkeämpi olo kun leikkaa hiukset lyhyeksi, ei hilse säteile eikä ole kuumaa kesähelteillä sitten, täitkin lähtevät pois ja muut punkit hiuksistaq kun lyhentää.

Viileys ja siisteys on parasta sitten, virkeämpi olotila tulee.

• Kesähelteellä on kyllä parasta, kun läpikastelee hiukset. Kun ne on leteillä, niin kuivuvat tosi hitaasti ja näin ollen viilentävät pitkään.

Täitä mulle ei ole koskaan ollut. Punkki oli kerran jalassa.

• "Aika uskomatonta että jotkut etsii seuraa. Mikäs tässä ollessa. Käsittämätöntä ettei osata elää itsekseen."

- Ei nyt dissata taas muidenkaan mieltymyksiä. Toiset kaipaa ihmistä rinnalleen ja elämäänsä, toiset ei. Eipä sitä tarvitse sen kummemmin arvostella ja irvistellä puoleen eikä toiseen.

Selkeä suuntaus on, että yhä useampi viihtyy sinkkuna. Jo mun facebook ystävistä taitaa suurin osa olla sinkkuja. Ei toki ikisinkkuja vaan parisuhteista irtisanoutuneita.

• Anonyymi

Pyhä Pietari konttaile jo vuoresi luokse, mutta itseäni naiset jotkut ihastuttavat aika paljon, nuoret naiset omine hassuksineen.

• Anonyymi

Sen takia olen sinkku koska en juo enkä tupakoi. En rupea terveyttäni menettämään naisten takia. En ole pahemmin sairasrellutkaan, Mitä on ollut pieniä särkyjä. Isoin sairastaminen oli viisauden hampaaan leikkaminen. Toipuminen kesti 3 kuukautta. En saanut leukaa kunolla auki. Syöminen oli s**t*nan vaikeeta. Absolutisti sinkkuna on ihan hyvä olla. Jos löydän satrumoisin samanlaisen kun minä.

• Anonyymi

Joo se on varmasti ainoa syy sinkkuuteesi ettet käytä päihteitä.

Kyllähän jokainen naista koskaan saanut mies on sekakäyttäjä.

• Anonyymi

"Aika uskomatonta että jotkut etsii seuraa. "

Jaa-a. En nyt ihan noinkaan sanoisi.

- Sheena

• Anonyymi

Kulees sheena asia on niin älä tule piippittään. Naiset haluaa juoppa m*lkk* ja ukkoja. Kiltit ei kelpaa. Saa leuhkia että ukko veti turpaan. On niin kihottovvia.

• Anonyymi kirjoitti:

Kulees sheena asia on niin älä tule piippittään. Naiset haluaa juoppa m*lkk* ja ukkoja. Kiltit ei kelpaa. Saa leuhkia että ukko veti turpaan. On niin kihottovvia.

Vai oisko niin, että jotkut naiset haluaa tutustua mielenkiintoisiin ihmisiin?
        Betoniseinään tai nahkasohvaan sulautuminen ei välttämättä ole kaikkien mielestä merkki parhaasta mahdollisesta seurasta.

• Anonyymi

Naiset haluaa komean top 10 miehen. Rumalla miehellä ei tee mitään.

• Katselemiesi ohjelmien ja lukemiesi lehtien naiset haluavat sen TopTen -könsikkään.
        Ei kaikki.

Useimmat naiset kaipaavat jotain muuta.
        Mitä se sitten on, se riippuu naisesta. Naisia on moneen lähtöön, kuten miehiäkin.

• Anonyymi

Siis miten aloittaja kokee että häneltä miehenä vaaditaan jotain vuorta?

Kysely ja vihjailuko on nyt siis sama asia kuin vaatiminen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      76
      2043
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1798
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1283
    4. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      118
      1280
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      135
      1195
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      817
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      796
    8. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      176
      769
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      426
      700
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    Aihe