Tinderi on täynnä todella kauniita ja laihoja naisia täynnä. Jotenkin ne isot rinnat ja vaaleat hiukset vain kolahtaa. 😎
Sitten välillä huomaan kaipaavani heitä myös täällä palstalla 😱
Ihastun helposti!
51
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nii ja niitä on PALJON! nuoria ihkuja 😗
- Anonyymi
Runk kaan kun katselen tinder tytsyjen kuvia. Ihania
- Anonyymi
Eivät ole tasokkaita naisia
Oon tota joskus miettinyt, että miten karseeta sekin olis jos yhtenään ihastus. Ei varmaan ole helppoa päättää sitten ketä lähtee tavoittelemaan?
- Anonyymi
Mun tavoite onkin saada nuorta naista. Suomeksi nus sia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🤪🙃🙃🙃🙃
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo mutta miten sä valkkaat, jos ihastut jatkuvasti uusiin?
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se helpompaa, kun ihastuu yhteen vaan, ei tuu valinnan vaikeutta kun ei muita edes huomaa.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Onhan se helpompaa, kun ihastuu yhteen vaan, ei tuu valinnan vaikeutta kun ei muita edes huomaa.
Nii mut mä haluun vaihtelua. Nus sii vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kannattaisi varmaan mennä sinne tinderiin takasin. Täällä voi käydä huono faksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kannattaisi varmaan mennä sinne tinderiin takasin. Täällä voi käydä huono faksi.
Siis flaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Nii mut mä haluun vaihtelua. Nus sii vaan.
No vaihtaa välillä asentoa, käy vaihtelusta.
J-a-n kirjoitti:
Ootko varma et hällä on varaa valita?
Ihastuminen voi olla ihan yksipuolista, jolloin jää aina ilman vaikka miten ihastuis.JustJust kirjoitti:
Ootko varma et hällä on varaa valita?
Ihastuminen voi olla ihan yksipuolista, jolloin jää aina ilman vaikka miten ihastuis.En ole ollenkaan varma. Mutta mulle ei aukeakkaan tuo maailma, jossa ajatellaan ilman jäämistä eikä ihastumista.
Siis suomeksi. Mä kun en ajattele jääväni mistään ilman, ellen ole ihastunutkaan kohteeseen x. Ihan sama vaikka kaikki ne meneekin ohi, jotka mua ei kiinnosta, joihin en ole ihastunut. Ja yksipuoliset ihastumiset on elämää, niin vaan joskus käy. Ja sitten vaan jää ilman vastakaikua. Ei se ole vakavaa, vaikka hetken voi harmittaakin jos on ollut kovasti ihastunut. Siitä selviää kyllä.J-a-n kirjoitti:
En ole ollenkaan varma. Mutta mulle ei aukeakkaan tuo maailma, jossa ajatellaan ilman jäämistä eikä ihastumista.
Siis suomeksi. Mä kun en ajattele jääväni mistään ilman, ellen ole ihastunutkaan kohteeseen x. Ihan sama vaikka kaikki ne meneekin ohi, jotka mua ei kiinnosta, joihin en ole ihastunut. Ja yksipuoliset ihastumiset on elämää, niin vaan joskus käy. Ja sitten vaan jää ilman vastakaikua. Ei se ole vakavaa, vaikka hetken voi harmittaakin jos on ollut kovasti ihastunut. Siitä selviää kyllä.Taino enhän mä tiedä miten epätoivoisiksi ihmiset osaa mennä, jos kaikki ei mee oman pään mukaan. Mutta toivotaan, että selviää.
J-a-n kirjoitti:
Taino enhän mä tiedä miten epätoivoisiksi ihmiset osaa mennä, jos kaikki ei mee oman pään mukaan. Mutta toivotaan, että selviää.
Enkä tuomitse niitä, joille kelpaa kuka vaan ettei jää iman. Mulla se vaan ei toimi niin ja kyllä jään helposti nuolemaan näppejäni tyylilläni, mutta tiedostan sen. Olen sen kanssa sinut.
Yksi hyvä riittää, kun se osuu kohdalle. Silleen mä olen aina ajatellu ja jo 7 on vastaan tullut, ei kaikki niin hyviä loppujen lopuksi, mutta oli silloin valitessa. :)- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Enkä tuomitse niitä, joille kelpaa kuka vaan ettei jää iman. Mulla se vaan ei toimi niin ja kyllä jään helposti nuolemaan näppejäni tyylilläni, mutta tiedostan sen. Olen sen kanssa sinut.
Yksi hyvä riittää, kun se osuu kohdalle. Silleen mä olen aina ajatellu ja jo 7 on vastaan tullut, ei kaikki niin hyviä loppujen lopuksi, mutta oli silloin valitessa. :)Mä ajattelen ihan samalla tavalla. T. Nainen 29
- Anonyymi
Onneksi olkoon. Itse oli vuoden tinder:ssä eikä yksikään naine kolahtanut. Turhia tekstejä tai muokattuja kuvia. Ei vaan yksinkertaisesti pystynyt tykkäämään yhdestäkään.
- Anonyymi
Niin. Kaukana aitoudesta.
- Anonyymi
Niin no tätähän minäkin. En tajua noita jotka muka oikein palvovat tinder-naisia. Eihän niissä ole ni ihmeellistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no tätähän minäkin. En tajua noita jotka muka oikein palvovat tinder-naisia. Eihän niissä ole ni ihmeellistä
Siis Mitään ihmeellistä
- Anonyymi
Ennen mainostettiin iltapäivälehdissä niitä puhelintyttöjä, minnehän ne meni.
- Anonyymi
Minneköhän..
Osa taitaa olla niitä joihin aloittaja ihastuu, tai sitten heidän tyttäriään ;)
- Anonyymi
Minulla on ikävä erästä uskomattoman kaunista näistä joka asuu Salossa, ja, tekee pahaa kun en pääse kokonaiseen 3 kuukauteen näkemään häntä. 😟 olen pilannut taas kaiken, aivan kaiken, joskus vain miettii että olen täysi apina, mikä tekee tuhojaan ja aiheuttaa hävitystä. 🐺 ja, minä haluaisin vain katsella häntä ja toivoa hänelle parempaa maailmaa, ja, rukoilen Jumalaa puhtaasta sydämestäni että sinulla olisi parempi maailma ja ikioma saari 🏝 jossa olla viimeinkin ja nauttia elämästäsi. 🤕 toivon, että annat anteeksi etkä jättäisi minua, sillä en kestäisi sitä. 😿 hyvää huomenta, ja, toivon sinulle Jumalan rakkautta. 🤡👦
Jos ihastuu pelkkään ulkonäköön, niin varmaan jossain Tinderissä voi ollakin ihastumisen aihetta, koska siellä pääarvo on sillä ulkonäöllä.
Mä taas en ihastu pelkän profiilikuva näkemisellä, enkä edes hyvän saatetekstin perusteella. Saatan toki kiinnostua, mutta ihastuminen vaatii enemmän.
Joskus aikoinaa lasten äitistä eron jälkeen sitä tunsi olevansa jossain karkkikaupassa, kun selasi noita treffisivuja. Mutta moni kakku päältä kaunis. Nyt saattaisin ”waipata” vasemmalle kaikki, kellä on vajaa tekstikenttä ja muutenkin raakkaisin kaikki kissa/koiraihmiset sivuun. Pienentäisin välimatkaa ja lopulta siihen ei jäisi ehkä ketään. 😆
Mietinkin joskus, että tuollaiset Tinderit ja muut ei ole sellaisen naisen käytössä, jota mä miettisin vierelle. Sillä olis aikaa muulla tavoin löytää se sopiva mies. Ehkä vaikkapa moottoripyörä-miiteistä tai esson baarista vetämässä kahvia ajoasu päällä. 😀Mitä toi waipata vasemmalle juttu on? Anteeksi maalaisuuteni, en ole yhtään perillä mistään waippaamisesta vai olenko? Joku hylkää ehdotuksen, kun waippaa vasemmalle?
J-a-n kirjoitti:
Mitä toi waipata vasemmalle juttu on? Anteeksi maalaisuuteni, en ole yhtään perillä mistään waippaamisesta vai olenko? Joku hylkää ehdotuksen, kun waippaa vasemmalle?
Joo. Kun pyyhkäset vasemmalle et tykkää, kun oikealle, tykkäät. 😀
Tosin on sekin ohjelma voinut jo muuttua vaikka mihin suuntaan. Tais siinä olla sellaiset sydän ja ruksi-nappulatkin? 🤔interlocutrice kirjoitti:
Joo. Kun pyyhkäset vasemmalle et tykkää, kun oikealle, tykkäät. 😀
Tosin on sekin ohjelma voinut jo muuttua vaikka mihin suuntaan. Tais siinä olla sellaiset sydän ja ruksi-nappulatkin? 🤔Okei, no mikä se ruksi on? Delete? :D
J-a-n kirjoitti:
Okei, no mikä se ruksi on? Delete? :D
Siis sama kun ei tykätä. 😬
Muistaakseni siinä näkyi ensin pääkuva, sitten kun avaus ylös tai alaspäin, sai useamman kuvan, jos on ja tekstikentän, jos joku oli niihin jotain kertonut vapaasti.
Toisaalta minusta ihan jees ohjelma, tosin pintapuolinen ja suppea, mutta toisaalta yksinkertaisuudessaan hyvä.
Mutta ainapa noissa on se, että sinne mahtuu niin paljon perseilijöitä ja pintaliitäjää, että todellisuudessa jos etsit nuppineulaa heinäsuovasta, niin tuon ohjelman avulla nuppineula muuttuu listanaulaksi heinäsuovassa. 🤣interlocutrice kirjoitti:
Siis sama kun ei tykätä. 😬
Muistaakseni siinä näkyi ensin pääkuva, sitten kun avaus ylös tai alaspäin, sai useamman kuvan, jos on ja tekstikentän, jos joku oli niihin jotain kertonut vapaasti.
Toisaalta minusta ihan jees ohjelma, tosin pintapuolinen ja suppea, mutta toisaalta yksinkertaisuudessaan hyvä.
Mutta ainapa noissa on se, että sinne mahtuu niin paljon perseilijöitä ja pintaliitäjää, että todellisuudessa jos etsit nuppineulaa heinäsuovasta, niin tuon ohjelman avulla nuppineula muuttuu listanaulaksi heinäsuovassa. 🤣Aha, delete ja poistoon koko tyyppi. On ne vähän muuttuneet 2000 luvun alusta vissiin. :)
Nettideitissä oli joskus ilmoitus ja oli itseasiassa vähän aikaa sitten kaverihakukin. Mutta poistin sen, kun alkoi tulla seksiseura ehdotuksia taikka kaveria jonka kanssa voi välillä peuhatakkin. Joita en siis hae, vaan kavereita omalta alueeltani. :DJ-a-n kirjoitti:
Aha, delete ja poistoon koko tyyppi. On ne vähän muuttuneet 2000 luvun alusta vissiin. :)
Nettideitissä oli joskus ilmoitus ja oli itseasiassa vähän aikaa sitten kaverihakukin. Mutta poistin sen, kun alkoi tulla seksiseura ehdotuksia taikka kaveria jonka kanssa voi välillä peuhatakkin. Joita en siis hae, vaan kavereita omalta alueeltani. :DNo niin, se ohjelma siis mättää vain nenän eteen profiileita ja sit joko heivataan vasemmalle tai oikealle. Alueen voi rajata ja iän ja olikohan jotain muitakin mahkuja, en muista? Mutta sitten jos kumpikin tykkäs toisista ristiin, tulee match ja sit voi turistella ja sopis treffejä tms. Muuten jos vaan toinen tykkää, ei voi laitella viestiä...
Noitahan on varmaan älypuhelinkaupat pullollaan jo ja on vaikka minkälaista formaattia... mutta eipä se oikotie onneen ole. 😁
Työkalu, mutta taitaa olla niin, että ei noita saada oikein ikinä toimimaan niin, että siellä olisi vain asiallista väkeä. Aina siellä on sellainen fiilis, että ois lihahuutokaupassa. 🤣interlocutrice kirjoitti:
No niin, se ohjelma siis mättää vain nenän eteen profiileita ja sit joko heivataan vasemmalle tai oikealle. Alueen voi rajata ja iän ja olikohan jotain muitakin mahkuja, en muista? Mutta sitten jos kumpikin tykkäs toisista ristiin, tulee match ja sit voi turistella ja sopis treffejä tms. Muuten jos vaan toinen tykkää, ei voi laitella viestiä...
Noitahan on varmaan älypuhelinkaupat pullollaan jo ja on vaikka minkälaista formaattia... mutta eipä se oikotie onneen ole. 😁
Työkalu, mutta taitaa olla niin, että ei noita saada oikein ikinä toimimaan niin, että siellä olisi vain asiallista väkeä. Aina siellä on sellainen fiilis, että ois lihahuutokaupassa. 🤣Justiinsa, elikkä pitää tulla match, jotta pystyy toiseen ottamaan yhteyttä? No sehän on kun joku peli. :D
Varmaan on, uskon sen. Etenkin just jos pitää kytätä koska joku laittaa tykkäyksen, että ylipäänsä pääsee lähestymään. Jollain tavalla aika karsee sovellus. En kyllä käyttäis. Pitää olla mahdollista ottaa yhteyttä toiseen ilman mitään waippaamisia. Tokihan se joku ei ikinä vastaa mitään tai vastaa mitä sattuu, mutta ihminen on ainakin vapaa jotenkin lähestymään.
Onko siinä sitten ollut se idea, että ne turhat lätinät jäis pois ja saa lätinät vaan niiltä jotka tykkää puolin ja toisin lärvin perusteella? Vaikka siellä voisi olla joku oikea helmikin joukossa, jota ei huomaa kun se ei ole päässyt avaamaan "suutaan" ja kommunikoimaan mitään. Joku kivan näköinen mutta täysin torvi siis voi saada Tinderissä mahdollisuuden?J-a-n kirjoitti:
Justiinsa, elikkä pitää tulla match, jotta pystyy toiseen ottamaan yhteyttä? No sehän on kun joku peli. :D
Varmaan on, uskon sen. Etenkin just jos pitää kytätä koska joku laittaa tykkäyksen, että ylipäänsä pääsee lähestymään. Jollain tavalla aika karsee sovellus. En kyllä käyttäis. Pitää olla mahdollista ottaa yhteyttä toiseen ilman mitään waippaamisia. Tokihan se joku ei ikinä vastaa mitään tai vastaa mitä sattuu, mutta ihminen on ainakin vapaa jotenkin lähestymään.
Onko siinä sitten ollut se idea, että ne turhat lätinät jäis pois ja saa lätinät vaan niiltä jotka tykkää puolin ja toisin lärvin perusteella? Vaikka siellä voisi olla joku oikea helmikin joukossa, jota ei huomaa kun se ei ole päässyt avaamaan "suutaan" ja kommunikoimaan mitään. Joku kivan näköinen mutta täysin torvi siis voi saada Tinderissä mahdollisuuden?Tykkään tavallaisesta kirjeenvaihdosta. Siinä sai lukea toisen ajatuksia ja funtsia niitä, eikä se lärvi ollut ensimmäinen asia. Toki sekin sitten vaikutti varmasti, kun sen näki mutta oli helpompi tykätä ihmisestä kun ensin oli tutustunut hänen ajatuksiinsa.
Ja tykkäsi niistä, vaikkei toinen mikään malli olis ollutkaan tai edes mikään ihanne. Mutta ajatukset teki vaikutuksen. Nehän ne kuitenkin merkkaa helvetisti, kun etsii sitä "oikeaa". Jonka kanssa pitäis jaksaa elää se elämä kenties. :)J-a-n kirjoitti:
Tykkään tavallaisesta kirjeenvaihdosta. Siinä sai lukea toisen ajatuksia ja funtsia niitä, eikä se lärvi ollut ensimmäinen asia. Toki sekin sitten vaikutti varmasti, kun sen näki mutta oli helpompi tykätä ihmisestä kun ensin oli tutustunut hänen ajatuksiinsa.
Ja tykkäsi niistä, vaikkei toinen mikään malli olis ollutkaan tai edes mikään ihanne. Mutta ajatukset teki vaikutuksen. Nehän ne kuitenkin merkkaa helvetisti, kun etsii sitä "oikeaa". Jonka kanssa pitäis jaksaa elää se elämä kenties. :)Moni kakku päältä kaunis ja sisältö pelkkää paskaa, sanonta pätee aikas hyvin.
J-a-n kirjoitti:
Justiinsa, elikkä pitää tulla match, jotta pystyy toiseen ottamaan yhteyttä? No sehän on kun joku peli. :D
Onko siinä sitten ollut se idea, että ne turhat lätinät jäis pois ja saa lätinät vaan niiltä jotka tykkää puolin ja toisin lärvin perusteella? Vaikka siellä voisi olla joku oikea helmikin joukossa, jota ei huomaa kun se ei ole päässyt avaamaan "suutaan" ja kommunikoimaan mitään. Joku kivan näköinen mutta täysin torvi siis voi saada Tinderissä mahdollisuuden?No sehän on siitä tykkääjästä/ei-tykkääjästä kiinni, miten kuvia katsoo.
Ja voihan sinne laittaa saatetekstiä profiiliin. Mutta varmaan menee niitä helmiäkin ohi...
Mä kiinnitin huomioo edellisen kerran kun käytin kuvassa siihen, että oli pieruverkkarit jalassa, naama noessa ja rengas-avain kädessä suloisesti hymyillen nainen. Matchäs ja oltiin liki vuosi yhdessä, että ei huono. 😀J-a-n kirjoitti:
Tykkään tavallaisesta kirjeenvaihdosta. Siinä sai lukea toisen ajatuksia ja funtsia niitä, eikä se lärvi ollut ensimmäinen asia. Toki sekin sitten vaikutti varmasti, kun sen näki mutta oli helpompi tykätä ihmisestä kun ensin oli tutustunut hänen ajatuksiinsa.
Ja tykkäsi niistä, vaikkei toinen mikään malli olis ollutkaan tai edes mikään ihanne. Mutta ajatukset teki vaikutuksen. Nehän ne kuitenkin merkkaa helvetisti, kun etsii sitä "oikeaa". Jonka kanssa pitäis jaksaa elää se elämä kenties. :)No oon minäkin joskus ollut anonyyminä vaikkapa tämän sivuston treffisivustolla ja sieltäkin olen saanut/löytänyt ihanan naisen. Kirjoiteltiin tovi ja vasta sitten vaihdettiin kuvia. Silti kolis ja muistan eka treffitkin hänen kanssaan. Ne oli upeat. Ikimuistoiset ja niiiiiiin ihanat. 😀
Mutta jokaiselle varmaan löytyis omanlaisensa sovellus ja silti pitää olla vähän sellaista huumoria mukana, eikä ryppyotsaisesti edetä noissa... ne ei takaa mitään. 😀interlocutrice kirjoitti:
No sehän on siitä tykkääjästä/ei-tykkääjästä kiinni, miten kuvia katsoo.
Ja voihan sinne laittaa saatetekstiä profiiliin. Mutta varmaan menee niitä helmiäkin ohi...
Mä kiinnitin huomioo edellisen kerran kun käytin kuvassa siihen, että oli pieruverkkarit jalassa, naama noessa ja rengas-avain kädessä suloisesti hymyillen nainen. Matchäs ja oltiin liki vuosi yhdessä, että ei huono. 😀Tottakai on joo. Juu. Menee takuulla, kun ihmisestä ei ulkonäön perusteella vielä voi sanoa onko se helmi vai kuulapyssyn kuula. :)
Luonnollisuus tekee vaikutuksen, niin se tekis muhunkin. Kun et esitä mitään muuta, kun olet. Niin jopa nappaa kivasti läskinpalaan. Mahdollisimman luonnollinen itsensä, on paljon hurmaavampaa, kun teeskennelty wau miten magee asetelma. Glitteröinti ei toimi mun kanssakaan. Waippaisin ehkäpä raa'asti sivuun. :)interlocutrice kirjoitti:
No oon minäkin joskus ollut anonyyminä vaikkapa tämän sivuston treffisivustolla ja sieltäkin olen saanut/löytänyt ihanan naisen. Kirjoiteltiin tovi ja vasta sitten vaihdettiin kuvia. Silti kolis ja muistan eka treffitkin hänen kanssaan. Ne oli upeat. Ikimuistoiset ja niiiiiiin ihanat. 😀
Mutta jokaiselle varmaan löytyis omanlaisensa sovellus ja silti pitää olla vähän sellaista huumoria mukana, eikä ryppyotsaisesti edetä noissa... ne ei takaa mitään. 😀Juu, ainakin mulle on ajatukset ihan ensisijaiset. Jos en tykkää ihmisen ajatusmaailmasta on aivan sama miten upeaksi on itsensä laittanut ja geenilotossa voittanut. Ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Koreita kuvia on kiva katsella, mutta elämänkumppanin pitää hurmata ajatuksillaankin ja varsinkin niillä jos millä. Huumorilla selviää monesta kiipelistä. :DJ-a-n kirjoitti:
Tottakai on joo. Juu. Menee takuulla, kun ihmisestä ei ulkonäön perusteella vielä voi sanoa onko se helmi vai kuulapyssyn kuula. :)
Luonnollisuus tekee vaikutuksen, niin se tekis muhunkin. Kun et esitä mitään muuta, kun olet. Niin jopa nappaa kivasti läskinpalaan. Mahdollisimman luonnollinen itsensä, on paljon hurmaavampaa, kun teeskennelty wau miten magee asetelma. Glitteröinti ei toimi mun kanssakaan. Waippaisin ehkäpä raa'asti sivuun. :)No enpä waippais jotain glitterityyppiäkään suorilta mäkeen. Tunnen sellaisia tosi glitter-tyyppejä, mitkä vaan on hurahtaneet siihen höttöln, mutta silti upeita ihmisiä ja syvällisiä.
Se tekstiosuuskin on noissa tärkeä. Jos sieltä löytää sellaisen rempseän iloisen tekstin, voi aina kurkata, josko sieltä löytyisikin jokin kiva ihminen. 😀
Mulla on yksi ksmpaaja facekavereissa esim. Tosi glitterin oloinen. Mutta toisena hommanaan tekee ovimieskeikkoja ja harrastaa painonnostoa. Livenä näyttää korstolta, mutta niin hentoinen ääni ja aivan huigea ihmistuntija.
Eli ei ole koiraa karvoihin katsominen. 😀J-a-n kirjoitti:
Juu, ainakin mulle on ajatukset ihan ensisijaiset. Jos en tykkää ihmisen ajatusmaailmasta on aivan sama miten upeaksi on itsensä laittanut ja geenilotossa voittanut. Ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Koreita kuvia on kiva katsella, mutta elämänkumppanin pitää hurmata ajatuksillaankin ja varsinkin niillä jos millä. Huumorilla selviää monesta kiipelistä. :DNo kyllä mullekin se arvomaailma ja ajatukset on tärkeitä, mutta kyllä kokonaisuutena muutenkin pitää säväyttää.
Se on kokonaisuus mikä ratkaisee, eikä jostain muutamasta valokuvasta ja tekstistä voi muuta kuin korkeintaan juuri kiinnostua... ihastumiset ja muut on vielä todella kaukana. 😀
Mutta senhän mä taisinkin jo heti aloituksessa sanoa. 😀interlocutrice kirjoitti:
No enpä waippais jotain glitterityyppiäkään suorilta mäkeen. Tunnen sellaisia tosi glitter-tyyppejä, mitkä vaan on hurahtaneet siihen höttöln, mutta silti upeita ihmisiä ja syvällisiä.
Se tekstiosuuskin on noissa tärkeä. Jos sieltä löytää sellaisen rempseän iloisen tekstin, voi aina kurkata, josko sieltä löytyisikin jokin kiva ihminen. 😀
Mulla on yksi ksmpaaja facekavereissa esim. Tosi glitterin oloinen. Mutta toisena hommanaan tekee ovimieskeikkoja ja harrastaa painonnostoa. Livenä näyttää korstolta, mutta niin hentoinen ääni ja aivan huigea ihmistuntija.
Eli ei ole koiraa karvoihin katsominen. 😀Glitteröinti kielikuvana, koristeltu, teeskennelty, kaunisteltu totuus tyypistä. Glitter koristeena, hmmm. No vähän lasten juttuja, mutta jotkut tytöt on aina rinsessoja. :)
Juu, teksti juuri merkkaa. Ajatukset. Livenä ääneen puhutut ajatukset ja asenteet.
Mutta jos nyt totta puhun, niin kiinnostuisin luultavasti kuvan perusteella ihmisestä joka ei ole teennäisen, muovisen oloinen. Jos mahdollista, niin toivoisin että kuvien joukossa olis meikitön kuva, vaikka piirteet näkee pakkelin läpikin.
Ja ajatuksista sais kotoisan tunteen.
Miehiä nyt en enää jatkossa edes vilkuilisi.J-a-n kirjoitti:
Glitteröinti kielikuvana, koristeltu, teeskennelty, kaunisteltu totuus tyypistä. Glitter koristeena, hmmm. No vähän lasten juttuja, mutta jotkut tytöt on aina rinsessoja. :)
Juu, teksti juuri merkkaa. Ajatukset. Livenä ääneen puhutut ajatukset ja asenteet.
Mutta jos nyt totta puhun, niin kiinnostuisin luultavasti kuvan perusteella ihmisestä joka ei ole teennäisen, muovisen oloinen. Jos mahdollista, niin toivoisin että kuvien joukossa olis meikitön kuva, vaikka piirteet näkee pakkelin läpikin.
Ja ajatuksista sais kotoisan tunteen.
Miehiä nyt en enää jatkossa edes vilkuilisi.No kun meitä on niin moneksi. Sekin mun tuntema parturi on vaan hurahtanut sellaiseen runsaaseen meikkihöttöön, siinä missä joku vaikka auton tuunaukseen. Mutta eipä se sitä ihmistä ihmisenä kuitenkaan muuta. Helkatin rempseä ja hauska tyyppi. 😀👌
Minusta ihmisistä joka tapauksessa saadaan omia mielikuvia, olipa olevinaan miten aito tahaansa ulospäin. Sekin aitouden osoittaminen voi toisesta olla filmaamista ja teennäisyyttä. 🤔
Ja sekin vielä, että kaikki ei saa kirjallisesti itseään ulosmitattua, eikä välttämättä edes puhumalla. Mutta joihinkin iskee sekin...😁interlocutrice kirjoitti:
No kun meitä on niin moneksi. Sekin mun tuntema parturi on vaan hurahtanut sellaiseen runsaaseen meikkihöttöön, siinä missä joku vaikka auton tuunaukseen. Mutta eipä se sitä ihmistä ihmisenä kuitenkaan muuta. Helkatin rempseä ja hauska tyyppi. 😀👌
Minusta ihmisistä joka tapauksessa saadaan omia mielikuvia, olipa olevinaan miten aito tahaansa ulospäin. Sekin aitouden osoittaminen voi toisesta olla filmaamista ja teennäisyyttä. 🤔
Ja sekin vielä, että kaikki ei saa kirjallisesti itseään ulosmitattua, eikä välttämättä edes puhumalla. Mutta joihinkin iskee sekin...😁Noihin ohjelmia joka tapauksessa pitäisi opetella ja perehtyä, ennenkuin oikeasti vetää edes mitään johtopäätöksiä niistä.
Siellä on kuitenkin niin kirjavaa väkeä laidasta laitaan ja vähän joksinen vaikuttaa toisiinsa jotenkin, että siinäpä on soppa. 😬
Siksi sanoinkin, ettei ne mahdollisuuksia löytää sopiva ihminen, juuri lisää. Se on vain yksi konsti ja siinä se. 😊interlocutrice kirjoitti:
No kun meitä on niin moneksi. Sekin mun tuntema parturi on vaan hurahtanut sellaiseen runsaaseen meikkihöttöön, siinä missä joku vaikka auton tuunaukseen. Mutta eipä se sitä ihmistä ihmisenä kuitenkaan muuta. Helkatin rempseä ja hauska tyyppi. 😀👌
Ja sekin vielä, että kaikki ei saa kirjallisesti itseään ulosmitattua, eikä välttämättä edes puhumalla. Mutta joihinkin iskee sekin...😁Nojoo, totta tuokin. Hyviä huomioita. 👍
interlocutrice kirjoitti:
Noihin ohjelmia joka tapauksessa pitäisi opetella ja perehtyä, ennenkuin oikeasti vetää edes mitään johtopäätöksiä niistä.
Siellä on kuitenkin niin kirjavaa väkeä laidasta laitaan ja vähän joksinen vaikuttaa toisiinsa jotenkin, että siinäpä on soppa. 😬
Siksi sanoinkin, ettei ne mahdollisuuksia löytää sopiva ihminen, juuri lisää. Se on vain yksi konsti ja siinä se. 😊Joo. En kuitenkaan usko, että Tinderiin menisin. Kuulostaa jotenkin ei mulle sopivalta.
Mulla tahtoo olla muutenkin niin, että bongaan jonkun jossain joka herättää mielenkiinnon ihan hakematta seuraa. Mulla se deittinettikään ei tuottanut tulosta.
En jotenkin osaa katalogi tyylisesti valkata ihmisistä. Se joku tulee ihan tsäkällä eteen mistä sitten kiinnostuu.
Niin mun suhteet on useimmat alkaneet, sattumasta. Törmätty jossain ja käyty juttelemaan. Kursseilla, kadullakin. Netissäkin keskustelujen lomassa..
Mut nyt mä meen taas. :)
- Anonyymi
Mietin ja kummastelen tässä että onko niitä tindereitä kaksi tai peräti useampiakin?
Kun jotkut löytää ja näkee pelkkiä ryhävalaita ja rumia ja toiset sitten sanoo että ko. alusta on täynnä ihania hoikkia kauniita naisia?
Onko siis ryhävalas-tinderi ja kauniitten tinderi erikseen? Mitä muita löytyy mahdollisesti?
Mahtaako olla kunkin omien korvien välissä se mitä näkee? Kun oma mieli on ruma ja ilkeä, näkee pelkkää rumaa. Kun taas on mieli ja sydän avoin, pystyy näkemään kauneutta siellä missä katkeroituneet syrjäytyneet näkee pelkkää rumuutta?
Ja sanottakoot nyt sekin että itselle ko. alusta on täysin vieras kuten kaikki muutkin nettideittailusovellukset. Kohtaan ihmiset irl. ja koen sen ehdottomasti parhaana.- Anonyymi
Tinderiinkin on rakennettu algoritmeja, jotka luokittelevat käyttäjiä niin, että omistajat saavat mahdollisimman suuret voitot. Näkemyserot voivat olla myös ihan todellisia ja on todellakin olemassa erilaisia tindereitä.
- Anonyymi
Etkö pysty olemaan palstalla ja tinderissä samaan aikaan? Ai niin, miehet kykenee vain yhteen toimeen kerrallaan.
- Anonyymi
BLONDI 😛
ISOT TISSIT 🤤👍 - Anonyymi
Hahhah, kaikki naiset siellä samanlaisia toistensa kopioita, heissä ei ole mitään mielenkiintoista. Eikä kyllä ole niissä miehissäkään jotka siellä pyörivät.
- Anonyymi
Onpa typerät kriteerit. Jos johonkuhun ihastuu oikeasti, hiustenvärillä tai rintojen koolla EI ole mitään väliä. Kuulostaa että haluat vaan alistunutta antavaa ja helppoa naista halujasi tyydyttämään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2802171Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131878Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1251646- 1401311
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1371220- 85856
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä184807- 174806
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala434734- 52602