Jos mies tulee treffeille verkkarit jalassa. Annatko nainen pakit?
Miten käy naiset
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
eiliset makkaraperunat vaatteilla ja rä kä poskella
- Anonyymi
En ole vaatteiden perään, että pelkillä verkkareilla pakit sais. Verkkareitakin on varsin monenlaisia. Olen itsekin ollut aikanaan ihan yökerhossa saakka verkkarit jalassa. Vaikkakaan ei niitä luultavimmin ihan jokainen edes verkkareiksi tajunnut. Riippuu myös pitkälti millaset treffit kyseessä. Joissain jutuissa verkkarit on varsin sovelias asuste. Verkkarit ihan väärässä tilanteessa toki osottaa aika huonoa arvostelukykyä.
- Anonyymi
Naiset vois tulla hame päällä ja ei pikkuhousuja.
- Anonyymi
Kunhan otat ne pois niin, mun levikset repee.
- Anonyymi
No vähän ihmettelin, mutta koska kyseessä oli ulkoilmatreffit niin kyllähän se oli perusteltavissa. Kyseessä myös ulkomaalainen mies, jonka kotimaassa verkkareita käytetään hieman laajamittaisemmin kuin Suomessa. Ei siis tullut pakkeja vaatetuksen eikä minkään muunkaan vuoksi.
- Anonyymi
Jos on kävelytreffit luonnossa niin asu on sopiva.
Verkkarit, joggarit, farkut, chinot, shortsit, camot jne. Mitä väliä kunhan on vaatteet päällä?
- Anonyymi
Ojennan saketin kaapista.
- Anonyymi
Tykkäisin leffailta-treffeistä, joten hyvin istuvat verkkarit ja teeppari ihan ok.
Jos mies noihin lisää pienen sipaisun jotain hyvää partavettä, niin kyllä irtoaa😅✋ - Anonyymi
Itse mennyt treffeille repaleisilla farkuilla, tukka sekasin, pikaisesti ripsaria heittäneenä. Eipä siinä taida romantiikan kukka puhjeta sellaiseen. Mutta huumoria täytyy elämässä olla. <3
Paljon parempihan tuo on ku verkkarit päällä.
Verkkarit on täys turn-off.
(En tiedä miks tää kysymys oli nimenomaan naisilta miesten pukeutumisesta, miksei myös toisin päin.)
- Anonyymi
Minä olin pyyhe päässä. Hyvin meni.
- Anonyymi
Annan jos on likaiset vaatteet.
- Anonyymi
Riippuu siitä missä ne treffit on. Siisti verkkarityyli voi olla hot tietyssä ympäristössä. Mutta jos perinteinen kaupungin keskustan kahvila tai vastaava niin... bye bye. Arvostan miehessä näet tilannetajua ja pelisilmää. Ja pukeutuminenkin on viesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2762043Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131798- 1351283
Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1181280Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1351195- 83817
- 174796
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä176769Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala426700- 52592