https://areena.yle.fi/1-50777504?utm_medium=social&utm_campaign=areena-ios-share
Kummallista, että Pellon kunta rakennuttaa kaikki uudet rakennukset jonnekin Junaradan taakse piiloon. Samaan aikaan keskusta ja kylänraitti ovat täysin kuolleita. Rapistuneita talojakin on niin paljon tuhottu, että tilaa olisi.
Esimerkiksi tämä uusi monitoimikeskus on sijoitettu niin piiloon etteivät edes kyläläiset löydä paikalle.
Koulu keskustassa elävöittäisi kuntaa aivan toisella lailla ja vaikkapa synnyttäisi palveluja keskustaan, kuten kahvila, parturi, grilli ym. tarjontaa ja palvelua, jotka ovat keskustasta kadonneet. Samaan aikaan keskusta ja kylänraitti ovat täysin kuolleita.
Voisiko kunta rakentaa uudet palvelunsa keskustaan piiloon jä
Anonyymi
3
684
Vastaukset
- Anonyymi
Saman havannon tein toissapäivänä. Junaradan pusikoon päin monitoimitalo näytti tosi kauniilta. Miljoonatalo piilossa, miksi? Vanha koulu lähes kyljessä kiinni, huh.
- Anonyymi
Kuntakeskus siirtyy pikkuhiljaa ylirannalle! Uutta k- supermarkettia suunnittelevat rovaniementien risteyksen lähelle. Siihen tulee kuulemma alko ja apteekkikin saman katon alle.
- Anonyymi
Pelloon ei suunnitella mitään uutta Markettia, ei Alkoa eikä mitään muutakaan. Kuoleva kylä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668