Olen rumin palstalainen

Anonyymi

Hyppään sillalta. -nainen 38

39

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elä tuollaisia puhu.

      • Anonyymi

        kiitos palstakamu


      • Anonyymi kirjoitti:

        kiitos palstakamu

        Ole hyvä. Mitä tein?


      • Anonyymi kirjoitti:

        kiitos palstakamu

        Voin olla kaveri palstalla mutta palstalalla on nimimerkki Palstakamu
        Ettei tule sekaannuksia.

        Itsekin olen hypännyt kakkoskeroksesta päälteni mutta minut otettiin kiinni ja jäin roikkuun nuorena lappuhaalareista. Itsetunto oli alhainen yksinäisyyden takia.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ole hyvä. Mitä tein?

        Kirjoitit ”elä tuollaisia puhu”.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit ”elä tuollaisia puhu”.

        Missä?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Voin olla kaveri palstalla mutta palstalalla on nimimerkki Palstakamu
        Ettei tule sekaannuksia.

        Itsekin olen hypännyt kakkoskeroksesta päälteni mutta minut otettiin kiinni ja jäin roikkuun nuorena lappuhaalareista. Itsetunto oli alhainen yksinäisyyden takia.

        Joskus puhuttiinkin... kirjoiteltiin näistä vammoista. Itsehän olen myös toki entinen halvauspotilas ja työkyvytön.

        Ihanaa nyt helteillä, kun kroppa ei toimi edes jotenkuten, mutta ajatusten Tonava on valtaisa.

        Onneksi on ATK ja läppäri. Ei tarvitse ainakaan yksin kuolla, jos aika tulee. Tai oikeastaan puhuin erään naisen kanssa, että olenhan minä jo aikoja sitten kuollut, mutta en vain tajuu sitä vielä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus puhuttiinkin... kirjoiteltiin näistä vammoista. Itsehän olen myös toki entinen halvauspotilas ja työkyvytön.

        Ihanaa nyt helteillä, kun kroppa ei toimi edes jotenkuten, mutta ajatusten Tonava on valtaisa.

        Onneksi on ATK ja läppäri. Ei tarvitse ainakaan yksin kuolla, jos aika tulee. Tai oikeastaan puhuin erään naisen kanssa, että olenhan minä jo aikoja sitten kuollut, mutta en vain tajuu sitä vielä.

        Noh itsehän nyt kumminkin selvisin nopeiden ja ripeiden käsien kun todellakin jäin roikkuun lappuhaalareista mutta tuo halvausha olisi ollut mahdollinen asfalttin asti olisin tipahtanut.

        Ihmismieli on kummallinen se tila kun tulee millään ei mitään merkitystä Ei mitään tunteita, ei mitään ihan tyhjä olo muille ihan näkymätön porukka ympärillä juttelee minä vaan päätin. Itsehän syytän alkoholia.

        Ei kukaan kysynyt varmasti nekin syytti alkoholia.
        Noh en juo ja on nyt itse tehnyt koko impeurim ympärille, etten ole yksin eikä kukaan heistä tule olemaan yksin.


        Et ole kuollut olet täysin elävä ja onneksi.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Noh itsehän nyt kumminkin selvisin nopeiden ja ripeiden käsien kun todellakin jäin roikkuun lappuhaalareista mutta tuo halvausha olisi ollut mahdollinen asfalttin asti olisin tipahtanut.

        Ihmismieli on kummallinen se tila kun tulee millään ei mitään merkitystä Ei mitään tunteita, ei mitään ihan tyhjä olo muille ihan näkymätön porukka ympärillä juttelee minä vaan päätin. Itsehän syytän alkoholia.

        Ei kukaan kysynyt varmasti nekin syytti alkoholia.
        Noh en juo ja on nyt itse tehnyt koko impeurim ympärille, etten ole yksin eikä kukaan heistä tule olemaan yksin.


        Et ole kuollut olet täysin elävä ja onneksi.

        Joskus vain pitää opetella elämään kovemman kautta. Herranen aika, kun luin niitä vanhoja lääkäreiden raportteja, niin ryhdyin itsekin epäilemään olenko oikeasti hengissä?

        Monellahan saattaa tulla ilmarinta, mutta itselläni tuli veririnta? En edes tajunnut aluksi, mitä se tarkoittaa, mutta kylkiluu oli ilmeisesti lävistänyt keuhkopussin samalla kun perna oli revennyt ja sydän lyönyt omia aikojaan.

        Kaiken näköistä sitä tapahtuukin, mutta tässä sitä vain lompsitaan vaikkei teoriassa pitäisi. Kehtaisikohan näin myöhään uuttaa kahvia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vain pitää opetella elämään kovemman kautta. Herranen aika, kun luin niitä vanhoja lääkäreiden raportteja, niin ryhdyin itsekin epäilemään olenko oikeasti hengissä?

        Monellahan saattaa tulla ilmarinta, mutta itselläni tuli veririnta? En edes tajunnut aluksi, mitä se tarkoittaa, mutta kylkiluu oli ilmeisesti lävistänyt keuhkopussin samalla kun perna oli revennyt ja sydän lyönyt omia aikojaan.

        Kaiken näköistä sitä tapahtuukin, mutta tässä sitä vain lompsitaan vaikkei teoriassa pitäisi. Kehtaisikohan näin myöhään uuttaa kahvia?

        Minusta on hyvin tärkeää olet siinä sinulla on paljon kokematta, vain kerran täällä ollaan elossa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minusta on hyvin tärkeää olet siinä sinulla on paljon kokematta, vain kerran täällä ollaan elossa.

        Tuo ei pidä paikkaansa. Itselläni on menossa virallisestikin elo nro. 2 Usko muuten huviksesi, että olen kokenut ja nähnyt yllättävän paljon asioita, mistä normaali ihminen ei tiedä mitään.

        En nyt todellakaan tarkoita pelkkää onnettomuuttani, vaan kirjoitan yleensäkin elosta. Vuosia sitten naisystäväni tuhkat levitettiin viereiselle raviradalle, koska oli aikoinaan kansainvälisestikin arvostettu raviohjastaja.

        Olen myös työelämässä aikoinaan nähnyt paljon ja ratkaissut ongelmia. Ympäri maailmaakin on tullut reissattua ja nähtyä monenmoista. Paras reissu oli Norjan Atlakselle, siellä oli kaunista ja rauhallista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei pidä paikkaansa. Itselläni on menossa virallisestikin elo nro. 2 Usko muuten huviksesi, että olen kokenut ja nähnyt yllättävän paljon asioita, mistä normaali ihminen ei tiedä mitään.

        En nyt todellakaan tarkoita pelkkää onnettomuuttani, vaan kirjoitan yleensäkin elosta. Vuosia sitten naisystäväni tuhkat levitettiin viereiselle raviradalle, koska oli aikoinaan kansainvälisestikin arvostettu raviohjastaja.

        Olen myös työelämässä aikoinaan nähnyt paljon ja ratkaissut ongelmia. Ympäri maailmaakin on tullut reissattua ja nähtyä monenmoista. Paras reissu oli Norjan Atlakselle, siellä oli kaunista ja rauhallista.

        Sinulla kyllä varmasti toinen mahdollisuus.

        Olen pahoillani naisystäväsi menetyksestä.

        Sinulla on elämän rikas elämä.
        En osaa sanoa kuinka paljon itse olen nähnyt sinun kokemuksiin mutta matkustanut en ole.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Noh itsehän nyt kumminkin selvisin nopeiden ja ripeiden käsien kun todellakin jäin roikkuun lappuhaalareista mutta tuo halvausha olisi ollut mahdollinen asfalttin asti olisin tipahtanut.

        Ihmismieli on kummallinen se tila kun tulee millään ei mitään merkitystä Ei mitään tunteita, ei mitään ihan tyhjä olo muille ihan näkymätön porukka ympärillä juttelee minä vaan päätin. Itsehän syytän alkoholia.

        Ei kukaan kysynyt varmasti nekin syytti alkoholia.
        Noh en juo ja on nyt itse tehnyt koko impeurim ympärille, etten ole yksin eikä kukaan heistä tule olemaan yksin.


        Et ole kuollut olet täysin elävä ja onneksi.

        "Et ole kuollut olet täysin elävä ja onneksi."

        Onneksi? Valtakunta siis tykkää kun similä jatkuvasti suoltaa palstalle paskaa, jatkuvaa haukkumista asiasta ku asiasta, tälläinen siis puree Valtakuntaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Et ole kuollut olet täysin elävä ja onneksi."

        Onneksi? Valtakunta siis tykkää kun similä jatkuvasti suoltaa palstalle paskaa, jatkuvaa haukkumista asiasta ku asiasta, tälläinen siis puree Valtakuntaan.

        Sinulla on todennäköisesti ikävä minua kun etsit minut täältä😉
        Taidat tykätä minusta todella🥰


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minusta on hyvin tärkeää olet siinä sinulla on paljon kokematta, vain kerran täällä ollaan elossa.

        Jokaisella teillä on joku ihminen joka teistä välittää. No ai kuka se on? Jokaisella on oma itsensä joka välittää sinusta. En tarkoita itse rakkautta vaan sitä, että on jollain tavalla jossain asiassa hyvä. Se voi olla mikä tahansa asia.


    • Rumat on parhaita

    • Anonyymi

      Väärin, olen rumin palstalainen. Elämä on ihanaa rumana koska ei tarvii naisten ongelmia kuunnella

    • Anonyymi

      Itse rumana vammaisena nautin, kun käyn kaupassa. Lapset itkevät ja aikuiset pelkäävät. Mahtavaa, eikä ole jonoja.

      • Anonyymi

        Älä naine välitä! Tsempit sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä naine välitä! Tsempit sulle

        Olen kylläkin mies, mutta sama asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kylläkin mies, mutta sama asia.

        Tyhmä provo! Ei kukaan itke tai naura vaikka olisi millainen tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä provo! Ei kukaan itke tai naura vaikka olisi millainen tahansa

        Kyllä minua on moni lapsi osoittanut sormella: "Äiti, äiti, katso merirosvo!" Lapsukaiset vain ovat niin ihanan rehellisiä. En minä niistä ole koskaan loukkaantunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minua on moni lapsi osoittanut sormella: "Äiti, äiti, katso merirosvo!" Lapsukaiset vain ovat niin ihanan rehellisiä. En minä niistä ole koskaan loukkaantunut.

        Minulle kerran linja-autossa ”katso taikuri”😂oli vappu.


    • Olen valmis lyömään sidukan vetoa, että minä olen rumempi. Ja kaiken muun lisäksi mies.

      Tehdään yhdessä pellehyppy sillalta, jonka alla mieluiten olisi vettä. Olen hyvä uimari. ; )

    • Anonyymi

      Siis jos olet 38 syntynyt, niin onhan tuota ikää jo päässyt karttumaan.

    • Anonyymi

      Rumia on vain ätmit. Naiset pitää itseään aina ätmien yläpuolella joten eivät ole rumia.

    • Mitä hyötyä siitä komeudesta tai kauneudesta on. Mä tykkään olla mieluummin ruma. Tänäänkin kannoin ek gyprocia kaukaa kadulta toiseen kerrokseen ja taivuttelin siitä pienissä kopeissa ne seinille ruuvaten kiinni. Nyt mä kävin juokseen pururadan ympäri. Ja vielä nostelin punttia. Eikä tuu edes kuuma.

    • Anonyymi

      Ruma, ja Ruma. Toivottavasti tämä on vaan jonkun palstalaiskan typerä provo. Mutta jos ei, niin kuolema ei ole niin kiva kuin luulisi.. Kaiken paskan kokeneena mä taistelen täällä.. Häntä pystyyn <3

    • Anonyymi

      Rumia naisia ei ole olemassakaan. On vain liian vähän meikkiä.
      Näin sanoo minä, mutta en voi sanoa nimeäni somessa. Olen kuitenkin musiikki ja viihdealan ammattilainen. Nainen, olet kaunis. Ylipainokin on kaunista. Kulje pää pystyssä AINA.
      Kun joskus kohdataan, huomaat mitä tarkoitan.

      Pusuja ja halauksia...
      Terveisin DJ (JXXXXX CRXXXXXX)

    • Anonyymi

      Roopertti-Anneli Kalamies, eilisessä James-elokuvassa Rakastettuni, apuvälineenä on särkein onkimiseen auto, sukeltava auto :D

    • Anonyymi

      Aika hauska sanonta jostain taisteluplaneetta galacticasta: By Youe Command tottelee...

      Number 6 on sitten uudemmissa galaktikoissa nainen Tricia Helfer näytteli sitä.

    • Anonyymi

      Saahan sitä ruma olla. Ulkonäön kautta itsensä arvottaminen on se ongelma, ei rumuus. Jos on sisältä hyvä, löytyy kyllä seuraa. Rumakin näyttää kauniilta, kun on pääkoppa kunnossa.

      Sisäinen rumuus sitten voikin olla isompi ongelma parisuhdemarkkinoilla. Ja muutenkin ihmissuhteissa. Sisäinen rumuus tekee ruman ulkomuodostakin, ihmisestä tulee vastenmielinen.

      Käytin nyt ruma-sanaa, kun sitä käytettiin aloituksessakin. Mun mielestäni rumuus, vastenmielisyys, tunkee sisältä ulkokuoreen.

      xLiner

      • Anonyymi

        Harva itseään pitää rumana, mutt jos muut ovat antaneet sun ymmärtää, ett pitävät sua rumana, niin pakkohan se on jo uskoa. Harvat haluaa edes tutustua rumana pitämäänsä henkilöön. En tiedä mikä järki on mennä yleensä erikseen sanomaan toiselle, ett toinen on luontaantyöntävän näköinen jne..., kyllä jokainen oman ulkonäkönsä tietää ja tiedostaa ilman niitä sanomisiakin. Mitä rumaks haukkuja odottaa haukuttavana olleen tekevän, kiittävän tiedosta, ett on ruma vai lopettavan itsensä, koska rumia ihmisiä ei saa olla olemassa. Itse menen lukkoon haukkumisista, en voi täräyttää yhtä osuvaa ja satuttavaa takaisin, koska ei ole tapana loukata toisia tarkoituksella, tiedän miten loukkaukset sattuu syvälle, siks en halua satuttaa takaisin. Kornilta kuulostaa, mutt minkäs luonteelleen voi. Ehkä joku kerta mitta napsahtaa täyteen ja täräytän jotain yhtä pahaa takaisin.
        Sä siis oikeasti meinaat, ett ruma ulkokuori johtuu rumasta sisimmästä. Tuolla logiikalla, kaunis kuorinen on sisältä myös kaunis...ok, se on sun näkemys rumakuorisista ja kauniskuorisista naisista. Omakohtainen kokemus on ettei ihmisten tarvi edes noteerata rumana pitämäänsä henkilöä, voi kohdella kuin ilmaa, mutt kaunis kyllä huomataan, eikä todellakaan kohdella kuin ilmaa vaan nostetaan huomion keskipisteeksi.


    • Anonyymi

      Minua harmittavat vähän nuo rokote-jutut, olen joo ottanut ykköspiikin, mutta niin vähän piloittaa hyviä kesäsuunnitelmia nuo.

    • Anonyymi

      Ei kukaan ole niin ruma. Et vaan ole kohdannut miestä joka juuri sinut haluaa

      • Anonyymi

        Tuo oli hauska, siis oikeasti, paras vitsi aikoihin🤣🤣😂😂. Kun totuus on se ettei kukaan mies rumasta huoli, kun on kauniimpia naisia pilvin pimein olemassa,


    • Anonyymi

      Joo ei kannata hyppiä silloilta huvikseeen.

    • Anonyymi

      Minä se rumin olen, se on useasti mulle sanottu, jopa tuttujen taholtakin. Mäkin olen miettinyt jo etten vanhaksi asti halua elää, ei mitään järkeä niin pitkään olla yksinäinen. Ulkonäköni tähden en ole kelvannut kellekään ystäväksi, annettu ymmärtää ettei näköisen kans kehtaa missään liikkua, olis hirveätä, jos oikeat ystävät näkis, saisi hävetä silmät päästään ja kuunnella vittuiluja rumasta tuttavasta.

    • Anonyymi

      Joskus nuorempana tehtiin uimahyppyjä sillalta veteen. Ei sinänsä paha, jos on lämmin keli. Sitähän toki tarkoitit rakas palstakollegani?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      59
      4444
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      48
      2982
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      137
      2263
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1926
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      71
      1479
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1187
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1090
    8. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1076
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1068
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1052
    Aihe