Olen neitsytmies - aloitukseni poistettiin

Anonyymi

Olen keski-ikäinen pyöräilyä harrastava neitsytmies. Jaan tähän kokemukseni syrjinnästä, mitä koen sukupuoleni ja normista poikkeavan statukseni takia.
Kirjoitin tänään pitkän ja sydämellisen avauksen vauva.fi-foorumille. Se poistettiin välittömästi asiattomana. Aiheena oli eräs detalji modernin neitsyyden varjopuolista: tiukat leggings-takapuolet ovat alkaneet ahdistamaan minua ulkona. Ongelma kuulostaa onnellisen ja parisuhdepelissä onnistuneen korvissa varmaan kummalliselta tai keinotekoiselta, sillä systeemin voittajat tunnetusti ignoroivat systeemin ongelmat.
Naisten housumuoti on kuitenkin vuosikymmenten aikana muuttunut aina vain paljastavammaksi, ja nykyään ei mikään riitä. Pitää olla ihonmyötäiset peppuvakoon uppoavat leggingsit tai pikkareita lyhyemmät shortsit. Ei jää mielikuvitukselle juuri varaa.

Moni mies nauttii tästä "silmänruuasta". Minä en. Kirjoitin tästä nettiin, koska kärsin siitä oikeasti. Ahdistun siitä, koska haluaisin vain käydä kaupassa ilman, että alkaa taas tekemään naista mieli. Valitettavasti miesten aivot ovat evoluution myötä kehittyneet sellaisiksi, että paljastava vaatetus aktivoi aivoissa tiettyjä neuroneita luoden tarpeen tyttöystävälle ja seksille. Tahdosta riippumatta. Kaikki eivät pysty kuitenkaan täyttämään tätä tarvetta ja jatkuva pommitus parittelusignaaleilla uuvuttaa vuosien yksinäisyyden jälkeen. Yhteiskuntamme ylipäänsä on hyvin hyperseksuaalinen.
Naiset luovat leggingseillä kysyntää, mutta tarjontaa ei välttämättä ole: esimerkiksi minä en voi mitenkään saada noita naisia.
Koen tilanteen samana kuin jos olisin afrikkalainen nälkäinen lapsi, ja joku heiluttelisi päivittäin hampurilaista naamani edessä. Heiluttajalla on "täysi oikeus" tuohon heilutteluun, ja yhteiskunta sanoo, että vika on ärsyyntyjässä, mutta pienellä asennemuutoksella voi kuitenkin nähdä, että tuossa tapahtuva tarpeeton kärsimys on todellista. Sitä ei vain haluta myöntää tai tunnustaa. On helpompaa ja mukavampaa lakaista yksittäisen syrjäytyneen miehen ongelmat maton alle ja vetää leggarit taas kainaloihin. Naisen oikeus mennä läpinäkyvissä leggareissa ja stringeissä ulos on suurempi kuin minun oikeuteni kivuttomaan, inhimilliseen elämään.

Käsittämättömintä kaikessa on se, että aloitukseni poistettiin. Asiasta ei saa keskustella! Jos keskustelu olisi saanut tapahtua, olisin todennäköisesti silti saanut vihaa niskoilleni: "minulla on oikeus kehooni ja puen päälleni mitä haluan!"
Elämme matriarkaatissa, missä aiemmin mainitun kaltaiset oikeudet ovat perusteltuja sinänsä, mutta niiden varjolla mahdollistetaan tällaista tunnekylmää ja yksipuolista egoismia. Jos minun treenattu kroppani masentaisi rumia sinkkunaisia, minä peittäisin sen. Ehdottomasti. Miksi ihmeessä olisin niin narsistinen, että pitäisin omaa herutteluntarvettani suurempana kuin toisen ihmisen kärsimystä?

75

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen mielestäni komea, urheilullinen ja mukava mies. Opiskelen iästäni huolimatta yliopistolla ja olen neitsyt. Olen ehdottoman raitis ja savuton. Hymyilen ja puhun iloisesti naisille, mutta hymyyni ei yleensä vastata. Poikkean suomalaisesta ahdasmielisestä tapakulttuurista aidolla avoimuudellani ja konservatiivisella ajattelullani. Suomessa vallitsee kirjoittamattomia sääntöjä joita pidetään itsestäänselvinä totuuksina eikä niitä saa kyseenalaistaa silloinkaan kun ne ovat haitallisia eivätkä kestä analyysiä.

      • Hymyyn ei varmaan vastata jos on varattu.
        Mutta eikö ole mukava kuitenkin kun kaunista ja sielu lepää jossain niin kivassa.


      • Anonyymi

        Hymyyn vastaamattomuus johtuu pitkälti suomalaisesta kulttuurista, jossa hymy, ystävällisyys ja kohteliaisuus otetaan automaattisesti merkkinä kiinnostuksesta. Auta armias, jos asiakaspalvelutyössäkään kehtaat olla kohtelias niin kohta on ehdottelijoita harmiksi saakka. Ei se tilanne tyhjästä synny, että tässä maassa ulkolaisetkin naiset oppivat hyvin nopsasti "maat tavoille" ja lakkaavat olemasta kohteliaita, ystävällisisiä ja hymyileviä.


    • Anonyymi

      Valitettavasti kasvatuksessasi on ollut jotain vikaa. Ei pitäisi ahdistua, normaalimies uteliaan kiinnostunut olla, muttei siitä mitään traumaa itselleen kehittää.

      Ethän sä voi elää normaalisti, jos joku normaali tuntuu epänormaalia. Ei kukaan ole vastuussa sun tunteista.

      • Anonyymi

        Käytit sanaa "normaali". Sehän tässä onkin hauskinta, kun kaikki on suhteellista 30 vuotta sitten tämmösiä läpinäkyviä pieruleggingsejä olisi kauhisteltu ja naurettu. Nyt ne on "normaaleja" ja sanotaan että mikäs siinä, normaalit housut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytit sanaa "normaali". Sehän tässä onkin hauskinta, kun kaikki on suhteellista 30 vuotta sitten tämmösiä läpinäkyviä pieruleggingsejä olisi kauhisteltu ja naurettu. Nyt ne on "normaaleja" ja sanotaan että mikäs siinä, normaalit housut.

        legginsit tuli jo 80-luvulla, Peggy Bundy nyt varmaan ensin tulee mieleen. Toki siihen aikaan oli tapana peittää haarus pidemmällä yläosalla. Ettei kamelinvarvas kurkista.


    • Anonyymi

      Onko neitsyys joku kunnia-asia sinulle? Jos mainostaa sitä oikeasti, niin tunnut tosi oudolta. Kuka haluaa kokemattomaa miestä itsetarkoituksella? Jotenkin tuntuu et vois olla mahdollista vain gay-piireissä. Moni nainen odottaa, että mies osaisi vähintään tyydyttää, tehdä sen mitä itsekin itselleen osaa, tuhatkertaisesti.

      • Anonyymi

        Eiköhän se ole aloittajalle ennemmin häpeän aihe, kyllä se mielestäni kävi selvästi ilmi.


      • Yksikään mies ei osaa tyydyttää naista yhtä hyvin kuin tämä itse.


    • Anonyymi

      Enemmistö voittaa vähemmistön. Siksi sun poikkeava mt-ongelma ei kiinnosta ketään. Syytät olostasi puolta maapallon väestöstä. Hanki paremmat lääkkeet.

      • Anonyymi

        Tyhmiä ihmisiä on enemmän kuin viisaita. Ei se enemmistö mitään tarkoita.


    • Anonyymi

      Jaan tuskasi. Kävin aiheesta juttelemassa seksuaaliterapeutinkin kanssa joskus pariin otteeseen. Kysyin, että onko normaalia, kun masentaa nähdä noita trikooperseitä ja hyperseksuaalisia viestejä joka paikassa, samalla kun itse on pakkoselibaatissa. Semmoista se vain joskus kuulemma on. Ei ole biologia pysynyt maailman mukana.

      Itse koenkin tämän nykymeiningin tavallaan seksuaalisena ahdisteluna. Vähän samalla lailla kun on seksuaalista ahdistelua, jos joku näyttää vehjettään. Mutta aiheesta keskustelu on tabu, kuten aloittajakin sai kokea. Nyky-yhteiskunnassa ärsyttää tämä kaksinaamaisuus ja se, että asioista ei voi puhua niin kuin ne ovat. Samaan aikaan naiset ovat muka kaikkea muuta kuin seksiobjekteja, vaikka jotkut itsestään juuri sellaisen tekevät tilanteessa kuin tilanteessa. Kyllä tässä tavallaan ymmärtää miksi eräissä uskonnoissa pitää olla kaavut päällä. En sellaista menoa tänne toivoisi, mutta ongelma olisi lohdullista tunnustaa edes keskustelutasolla.

      • Anonyymi

        Vaikutat älykkäältä yksilöltä. Jännä että juuri älyköt on niitä jotka ei pärjää nykyään. Masentuvat, joutuvat terapiaan, putoavat yhteiskunnasta. Tämä on kenties apinoiden planeetta.
        Allekirjoitan myös tuon että naurattaa miten nykyään puhutaan sananvapaudesta, ihmisten oikeuksista, tasa-arvosta jne. ja sitten kun kokeilet onko näitä arvoja oikeasti olemassa, keskustelu suljetaan samantien.


    • Anonyymi

      Ehkä ihmisillä ei oo enää muita vaatteita ku noita urheilutamineita. Pahempaaki voi olla, eräs nainen tässä taannoin oli keksiny lähteä ihmisten ilmoille sukkahousulegginsseissä, siis käytännössä pelkissä sukkahousuissa, läpikuultavissa. Rehevänpuoleinen naisihminen. Aiheuttikohan ihan kolareita.
      No emmä nyt tiedä, jos askeettinen elämä jatkuu pidempään, eikö sitä ala menemään ikäänkuin säästöliekille. Että tarvitsee jo hieman omaan persoonaan kohdistuvaa huomiota, ennen kuin herää horroksestaan. On kai jotku tuota ihan julkisuudessakin kuvailleet, kuinka se jää vähän niinkuin taka-alalle tavoittamattomiin pikkuhiljaa koko toinen sukupuoli viettelyksineen. Ja askeettisuus nyt toimii muillakin alueilla, eihän sitä nyt kaikkea haluamaansa muutakaan materiaalista saa.

    • Anonyymi

      Jaa, no jos sä pyöräilyä harrastat, niin mitä pöksyjä sä sitten käytät? Mulle ainakin keski-ikäisenä neitsytnaisena on huomattavan mieltäpahoittavaa ja vaivalla rakennettua sisäistä tasapainoa horjuttavaa nähdä miehiä urheilutrikoissaan, kun niissähän ne ka*un ääriviivat erottuu käytännössä kuin alasti olisi mies edessä. Ja silmät väistämättä lukkiutuu noihin miehisiin tavoittamattomiin kalleuksiin. Se on aina monen päivän työ tuollaisen jälkeen palauttaa edes jonkinmoinen henkinen tyyneys. Olen alkanut ihan tarkoituksella välttelemään paikkoja, joissa tuohon näkyyn voi törmätä. Liikuntaharrastuksistakin osasta joutunut luopumaan. Ja tuohon kuitenkin päässyt jonkinlainen addiktio syntymään, esimerkiksi nämä tulevat olympialaiset aijon toljottaa silmät ruudussa kiinni kuola suusta valuen.

      • Miehen ääni, hartiat, rintakehä, parta.. Kyllä noistakin sukupuolisina ominaisuuksina voi pahoittaa mielensä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Miehen ääni, hartiat, rintakehä, parta.. Kyllä noistakin sukupuolisina ominaisuuksina voi pahoittaa mielensä..

        Kapea lantio, ja piukka peppu, lihakset..

        Piiloon.

        Kuulostais naurettavalta, ellei se olisi totuutta naisiin kohdistuen joissain kulttuureissa. Samanlaisesta aloituksen ulinasta sekin on saanut alkunsa.


      • Anonyymi

        Haahaaa. 😂😂😂😂

        Olumppialaiset pitää peruuttaa koska miesten spandexit aiheuttaa mulle himoja kun näen pyöräilyä, painia ja yleisurheilua. Tuijotan niitä ja se on niiden miesten vika kun pullottaa. Pukeutuisivat säkkiin.

        Terveisin miesten etumuksista urheiluhousuista traumatisoitunut nainen.

        Lähes sokeuduin Markus Pöyhösen heilutuksesta ja jouduin terapiaan kiusallisesta kiihottumisesta ja yöunet meni viikoiksi. Kirjoitin yleisurheiluliitolle että miesten pitää riisua moiset syntiset housut.


    • Anonyymi

      Tämä on aivan valtavan yksinkertainen asia: mikään sellainen oikeus ei ole perusteltu, joka rikkoo jonkun muun oikeuksia.

      Ikävä kyllä rakkauden saaminen elämään täytyy hoitaa siten, ettei siinä riko kenenkään muun oikeuksia. Ei vaikka oma biologia sanoisi mitä.

      Keskustelusi vaimennetaan sen vuoksi, ettei maailmaa haluta viedä enää suuntaan, jossa joku saisi päättää toisen elämäntyylistä, pukeutumisesta tai rakkauselämästä. Niitä sinä keskustelullasi halusit kontrolloida, vaikka et sitä ehkä tarkoittanut.

      🦄

      • Anonyymi

        Minä naisena en tykkää tuollaisia vaatteita käyttää. En ymmärrä miksi minun pitäisi paljastaa peppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä naisena en tykkää tuollaisia vaatteita käyttää. En ymmärrä miksi minun pitäisi paljastaa peppua.

        Nyt ei ollut kyse velvollisuudesta vaan oikeudesta. Onko joku joskus tosiasiallisesti velvoittanut sinua pukeutumaan paljastavasti?

        🦄


    • Anonyymi

      Ota lääkkeesi ja käy kaupassa. Tähän vaivaan nimittäin on lääkkeitä olemassa ja yhteiskunta sinulle ne määrää ja maksaakin osan.

      • Anonyymi

        Kannattaa ottaa niin paljon lääkkeitä että on taju kankaalla ei bosat häiritse :)
        -ha-rhahra-hr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahrahrharha-rha-r-ahr-ahr-ahrhar-ahr-ha-rahs-dsf-s¨äsäsä


    • Anonyymi

      En asu Suomessa ja hyvin harvoin käyn joten en tiedä mutta vieläkö siellä naiset käyttävät legginsejä?
      Eikös se ole ollutta ja mennyttä, menneen talven lumia jostain 80-luvulta?
      Sehän on jo ajat sitten historia hämärään haudattu muotivillitys ja hyvä niin.
      Koko tuota aloittajan liirum-laarumia en jaksanut lukea, mutta tarpeeksi voidakseni luoda varsin selkeän käsityksen tyypistä.
      Melkoisen neuroottiselta kuulostaa, ja uskon että keskusteluavusta olisi hyötyä.
      Koska en ole psykiatri en voi diagnoosia alkaa ehdottaa ja sekin vaatisi useamman keskustelun sekä ehtä joitain testejä, mutta jotain hyvin omituista tuossa tyypissä on.
      Sanoisin näin naisena jopa pelottavaa. En päästäisi lähelleni.
      Ihmisen mieli on ihmeeellinen ja voi kehitellä mitä omituisimpia ajatuskulkuja ja uskomuksia. Kaikki eivät ole terveitä tai ainakaan tee hyvää näitä hautoville.
      Joten sitä keskusteluapua suosittelen.

      Terveisin yliopistotutkinnon suorittanut ja ura-orientoitunut ei-neitsyt nainen.
      Yli 30 vuotias.

    • Vedä kuminauha kireälle pallien ympärille ja sitten vain odotat kunnes ne tippuu pois. Ongelma ratkaistu.

    • Anonyymi

      Olen Chevrolet Corvvejen monia omistava yli 8-vuotias luuseri-neitsyt, Mystangeja omista myös mutta olen siis neitsyt.

    • Anonyymi

      Mitä tehokkaampi auto, sitä suurempi pelkuri hän on.

      Paradoksaalista mutta näin asia on, pelkää ihmisä jos istuu peltikuoren sisällä kaiken aikaa.

    • Harmi että lobotomia on kielletty, sillä voitais ratkaista sun ongelma helposti.

      Mutta nykyään käytetään terapioita ja muita ajatustapaan vaikuttavia keinoja. Suosittelen sellaista.

      Naisten housumuotia et voi muuttaa.

    • Anonyymi

      Pitäiskö sun hankkia tyttöystävä? Ei se neitsyys haittaa. Ei seksi mitään rakettitiedettä ole.

    • Anonyymi

      Taas tyypillinen aloitus. Sinulla on tyttöjen/naisten legginsongelma ja sen näet naisten pukeutumisongelmana. Vaadit naisilta korjausta asiaan, niin ongelmasi on muka mahdollista ratkaista. Paitsi ettei ole, koska ongelma on sinun. Sinun tarvitsee se ratkaista ihan itseksesi.

      - Sheena

    • Kokeile vaikka runkata ennen kauppareissua, niin sitten ei tee mieli. Jos asia kovin sinua ahdistaa, kokeile vaikka oikein tummia aurinkolaseja, niin että et näe kovin tarkasti naisten pyllyvakoa.

      • Anonyymi

        Tuon lisäksi vielä pitkälippainen lippis päähän tai leveälierinen hattu. Näkymät peitetty itseltä.


    • Anonyymi

      Aloittaja, mikä sun ratkaisu sitten olisi ongelmaasi?

      Vaatia naisia pukeutumaan päästä varpaisiin löysään kaapuun?

      Ehkäpä voisit muuttaa noihin etelässä sijaitseviin, tietyn uskonnon kansoittamiin maihin? Niissä on naisten vaatetus ehkä sulle mieleisempi, ettei tule mielihaluja?

    • Anonyymi

      Jaahas onko aloittaja sitä mieltä että naisten pitää pukeutua kaapuun sen takia kun oma seksuaalisuus ahdistaa? 🤔

      • Anonyymi

        Kysymys toisin päin miksi minun naisena pitäisi käyttää housuja jotka peppua paljastaa?


    • Anonyymi

      Minä taas tykkään miesten pyöräilyhousuista ja olen innokas miesten satasen juoksun katsoja. Ennen ei niin kiinnostanut mutta kun tuli noi spandexit niin olen tykännyt katsoa bouncing bulgeja eikä ahista yhtään.

    • Anonyymi

      Muut ei ole syyllisiä siihen että sinua himottaa. Naurattaa vaan kyllä kun joku kertoo että on pakosta selibaatissa. Kuka sinut siihen muka pakottaa, ihmettelen.

    • Anonyymi

      "mutta niiden varjolla mahdollistetaan tällaista tunnekylmää ja yksipuolista egoismia."

      Otaksun että aloitus on huumoria. Toisten pukeutuminen kun ei liity yhden ihmisen asioihin ja maailmankuvaan mitenkään eikä ole henkilökohtainen loukkaus sinua kohtaan.

      Egoismia sen sijaan on että yksi vaatii muiden mukautuvan omiin omituisiin komplekseihin. Kuten tiedätkin jos ylipäätään käytät määritelmää niin ymmärrätkin sen.

      Mutta olet trolli ja aloitus selvästi vitsi 😆 Vitsinä minä anakin itse tämän otan.

    • Anonyymi

      Ätmi ei naisia kiinnosta. Naiset haluaa kokeneen jännäpanomiehen päällensä ähkimään.

    • No oonhan mäkin neitsy. Mutta ei mulla tollasii ongelmii oo. Eikä muutenkaan. Mutta on tosi että naisille sallitaan paljastavampi pukeutuminen kuin miehelle. Että miehellä ei olkapäät saa näkyä ja naisilla saa. Mullakin hihaton on vaan juostessa mutta muuten ei.

      • Anonyymi

        Miehet saa olla kokonaan ilman yläosaa ilman että kukaan kummastelee.

        Taitaapa siis se paljastavampi pukeutuminen olla nimenomaan miehille sallitumpaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehet saa olla kokonaan ilman yläosaa ilman että kukaan kummastelee.

        Taitaapa siis se paljastavampi pukeutuminen olla nimenomaan miehille sallitumpaa.

        Eilen kun kirjottelin tätä ulkokahvilassa tai torikahvilassa mikä se nyt on, niin naapuri pöydässä just oli miehet perus shortsi t paita, mutta naisilla kaikilla näky hartiat, vaikka eilinen ei enää ees ollut lämmin. On totta että esim rannoilla miehille sallitaan paljastavampi, mutta en ranta elämää harrasta, niin sen epäkohdan jätän muille. Mä ratkasin ton auringon otto ongelman silleen, että kiipesin hylätyn talon katolle ja siellä kehtasin otta paidan pois. Niin sai vähän rajoja häivytettyä. Että kaikkeen löytyy ratkasu.


      • Anonyymi

        Ei se oikeastaan ole että paljastava vaatteet on vapaa ehtoista naisille kun jos nainen ei halua näyttää peppua tai tissejä ni miehet katsoo kieroon.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Eilen kun kirjottelin tätä ulkokahvilassa tai torikahvilassa mikä se nyt on, niin naapuri pöydässä just oli miehet perus shortsi t paita, mutta naisilla kaikilla näky hartiat, vaikka eilinen ei enää ees ollut lämmin. On totta että esim rannoilla miehille sallitaan paljastavampi, mutta en ranta elämää harrasta, niin sen epäkohdan jätän muille. Mä ratkasin ton auringon otto ongelman silleen, että kiipesin hylätyn talon katolle ja siellä kehtasin otta paidan pois. Niin sai vähän rajoja häivytettyä. Että kaikkeen löytyy ratkasu.

        Jokainen valitsee itse miten pukeutuu. Varsin runsaasti näkyy miehilläkin paljaita hartioita kesäisin, jopa täysin paidattomana kulkeminen ei ole miehille kesäisin harvinaista.

        Naisilla toki on yleisempää käyttää olkaimettomia paitoja ja mekkoja, miehille kyseisen mallisia vaatteita ei juuri ole tarjolla.

        Miehille on kuitenkin varsin yleistä pukeutua hihattomiin paitoihin hellekeleillä. Niinpä ne olkapäät näkyvät ihan siinä, missä naisillakin.


    • Anonyymi

      Voi kauhia. Puolet Suomen väestöstä eli siis kaikkien naisten pitäisi alkaa noudattaa herra neitsyen mielen mukaista pukeutumista ettei herra neitsyen mieli pahoitu. Naiset on niin egoistisia kun ei ota herra neitsyen selibaattia huomioon. Hyvät naurut täällä kyllä saa.....

    • Anonyymi

      Kylläpä tää koko ketju on täynnä typeriä vastauksia täysin aitoon ongelmaan.
      Huhuhh.. En voi kuin vetää johtopäätöksen että suurin osa vastaajista on raivostuneita, narsistisia naisia.. Hei haloo, kyllä miehet kärsii jatkuvasta seksitulvasta ihan oikeasti. Et sä voi väittää että sun oikeus mennä stringeissä kauppaan on suurempi kuin miehen oikeus olla kokematta tuota pakotettua erektiota jonka hän siitä saa. Ja ihan turha selittää että toi on miehen ongelma. Jos sulla on yhtään aivosolua niin tiedät itsekin että kiihottuminen ei ole miehelle mikään tietoinen valinta vaan automaattinen reaktio. Sen takiahan sä pidät niitä housuja, jotta saat huomiota.

      Tämä on omalla tavallaan miesten seksuaalista häirintää.
      Jos tilanne olisi toisinpäin, feministit olisivat jo puuttuneet asiaan.. Mutta miehillä kun ei niitä oikeuksia ole. Ei ainuttakaan. Kaikkialla huudetaan vain naisten tuskasta. Tämä on naisten maailma.

      • Anonyymi

        Oisko sun tehtävä jotain sille selibaatille!? Eikö hanskaan tumputuskaan auta? Hommaa joku lääkitys.


      • Anonyymi

        Kyllä. Silloin on kyseessä naisten maailma, kun kukaan ei enää päätä naisen puolesta, harrastaako tämä seksiä jonkun kanssa vaiko ei taikka kenen kanssa tämä sitä harrastaa.

        Ja se on oikein hyvä niin.

        Minä muuten veikkaan, ettei aloituksessa kuvailtu tuska loppuisi siihen, kun aloittajalla olisi tyttöystävä tai vaimo. Edelleen ne muiden naisten peput hänelle huutelisivat. Ja silloin oman vaimon pettäminen olisi tietysti (erittäin kätevästi) muiden naisten syytä. Mitäs pitivät peppulegginsejä, eihän mies biologialleen mitään voi. (Minä en siis ajattele näin, kunhan mietin tätä aloittajan logiikan kautta.)

        Täällä sinun ei kuitenkaan ole pakko asua. On paljon maita, joissa naisilla ei ole näitä oikeuksia.

        🦄


      • Anonyymi

        "Tämä on omalla tavallaan miesten seksuaalista häirintää"

        Sinun pitää nyt vaan tehdä asiasta kansalaisaloite "naisten housut kiellettävä miesten seksuaalisena häirintänä". 🤔


        Johdantoon laitat tietoa kiusallisesta erektiostasi ja selibaatistasi. Sinun pitää myös keksiä mitkä ovat ne vaatteet mitä naisten sopii käyttää julkisella paikalla ettet koe naisia seksuaslisena häirintänä sinun ympäristössäsi. Riittää kun oman nimesi lisäksi on neljä muuta asiaa ajamassa. 🙂

        Tosin ei voida mitenkään tietää että onko se erektion syy edes naiset vai kiihotutko jostain muusta. Miehistä tms. Tai vaikka kesäkurpitsoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Silloin on kyseessä naisten maailma, kun kukaan ei enää päätä naisen puolesta, harrastaako tämä seksiä jonkun kanssa vaiko ei taikka kenen kanssa tämä sitä harrastaa.

        Ja se on oikein hyvä niin.

        Minä muuten veikkaan, ettei aloituksessa kuvailtu tuska loppuisi siihen, kun aloittajalla olisi tyttöystävä tai vaimo. Edelleen ne muiden naisten peput hänelle huutelisivat. Ja silloin oman vaimon pettäminen olisi tietysti (erittäin kätevästi) muiden naisten syytä. Mitäs pitivät peppulegginsejä, eihän mies biologialleen mitään voi. (Minä en siis ajattele näin, kunhan mietin tätä aloittajan logiikan kautta.)

        Täällä sinun ei kuitenkaan ole pakko asua. On paljon maita, joissa naisilla ei ole näitä oikeuksia.

        🦄

        Ei välttämättä. Saattaisi oman naisensa kanssa vehdata tuon tuosta. Sitä näkee mistä puute. Selibaatin syytä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä. Saattaisi oman naisensa kanssa vehdata tuon tuosta. Sitä näkee mistä puute. Selibaatin syytä kaikki.

        Olen eri mieltä. Ihminen joka harrastaa seksiä tarpeesta eikä halusta ei pysty koskaan olemaan täydellisen tyytyväinen yhden henkilön kanssa. Se johtuu siitä, että seksi on tuollaiselle henkilölle vain yksi tapa masturboida.

        🦄


      • Anonyymi

        No mikä olisi sun mielestä sitten ratkaisu tähän "ongelmaan"? Kaapupakko naisille?

        Surkea, ruikuttava vätys syyttää taas muita omasta pääviastaan. Tää on niin nähty.


      • Anonyymi

        "Kylläpä tää koko ketju on täynnä typeriä vastauksia täysin aitoon ongelmaan."

        Niin. Sinulla on ongelma mutta kuvittelet että oma ongelmasi ratkeaa sillä että yrität hallita ja syyllistää muita. Sinun pitää tehdä itsellesi jotain eli lähestyt ongelmaasi väärin.

        Sama jos esim kleptomaani vaatisi että kaupoissa tavarat pitää piilottaa katseilta siksi koska tavarat esillä saa aikaan pöllimissignaalin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Silloin on kyseessä naisten maailma, kun kukaan ei enää päätä naisen puolesta, harrastaako tämä seksiä jonkun kanssa vaiko ei taikka kenen kanssa tämä sitä harrastaa.

        Ja se on oikein hyvä niin.

        Minä muuten veikkaan, ettei aloituksessa kuvailtu tuska loppuisi siihen, kun aloittajalla olisi tyttöystävä tai vaimo. Edelleen ne muiden naisten peput hänelle huutelisivat. Ja silloin oman vaimon pettäminen olisi tietysti (erittäin kätevästi) muiden naisten syytä. Mitäs pitivät peppulegginsejä, eihän mies biologialleen mitään voi. (Minä en siis ajattele näin, kunhan mietin tätä aloittajan logiikan kautta.)

        Täällä sinun ei kuitenkaan ole pakko asua. On paljon maita, joissa naisilla ei ole näitä oikeuksia.

        🦄

        Nii ja aloittaja näyttää olevan sitä lajia uskovainen että seksi on avioliitossakin vain lasten tekemistä varten kun himo on syntiä, ja se oma himo tietty naisten vika. Olis aika kauhea kohtalo naisella mutta uskis naiset näyttääkin kärsiviltä, kuluneilta ja tyydyttämättömiltä. Tuskin ovat koskaan orgasmia kokeneet.


      • Anonyymi

        "Jos tilanne olisi toisinpäin, feministit olisivat jo puuttuneet asiaan.."

        Ei kyllä feministit ole mitenkään puuttuneet urheilutrikoiden paljastavuuteen miehillä. Olis aika hassua. Minäkin olen feministi ja nautin vain komeista killuttimista näkösällä. Ja tykkään katsoa etenkin yleisurheilua, varsinkin juoksua pikamatkoilla kun komeilla ja raamikkailla miehillä ei ole alkkareita. Hidastukset pitää tuijottaa useaan kertaan. 😋


      • Anonyymi

        Arvaa ärsyttääkö minua naisena kun minun pitäisi muka käyttää tuollaisia vaatteita? Minun mielestäni ne ovat rumia. Miksei naiset saa käyttää oikeasti sellaisia vaatteita kun haluaa? Ei kaikki halua tissejä tai persettä näyttää.

        Vaadin että myös meille naisille tehdään kunnon housut. He naiset jotka haluavat persettä näyttää olkaa hyvä, mutta minä en halua näyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa ärsyttääkö minua naisena kun minun pitäisi muka käyttää tuollaisia vaatteita? Minun mielestäni ne ovat rumia. Miksei naiset saa käyttää oikeasti sellaisia vaatteita kun haluaa? Ei kaikki halua tissejä tai persettä näyttää.

        Vaadin että myös meille naisille tehdään kunnon housut. He naiset jotka haluavat persettä näyttää olkaa hyvä, mutta minä en halua näyttää

        Kukas sinua on estänyt käyttämästä/teettämästä/valmistamasta sellaisia vaatteita kuin itse haluat?

        🦄


    • Anonyymi

      Totta turiset. Naisille kaavut päälle niin problem solved.

    • Anonyymi

      Miksi aloittaja olet selibaatissa ja minkä ikäinen olet?

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä olisin niin narsistinen, että pitäisin omaa herutteluntarvettani suurempana kuin toisen ihmisen kärsimystä?"

      Kyllähän sinä narsistinen oletkin joten voit kysellä asiaa peilikuvaltasi. Miksi sinun munasi olisi joku universumin keskipiste jonka mukaan toisten pitäisi valikoida asunsa ja alkaa kulkea burkha päällä? Ihme tyyppi. Sitten tämmöiset kauhistelee muslimien juttuja. 🙄

    • Anonyymi

      Jos et halua nähdä naisten muotoja, muuta johonkin missä naiset pukeutuvat säkkeihin.

      Terve mies kyllä nauttii kun katselee leggins-pyllyjä, minihame-sääriä ja paidan kauluksesta kurkkaavia tissejä. Suomessa moisia pääsee ihailemaan niin lyhyen aikaa vuodesta että normaalia miestä ihan harmittaa!

      Missään pakkoselibaatissa ei kenenkään tarvitse olla. Jos hyvännäköiset pyllyt pistää hormonit kierroksille niin ei muuta kuin maksunaisten tykö hoidattamaan homma. Ihan oma valinta kärvistellä seksittä, se ei ole kesäisen kevyesti pukeutuvien herkkupeppujen vika. Eipä siis kielletä meiltä terveiltä miehiltä sitä silmäniloa!

    • Anonyymi

      Kiitos hauskasta aloituksesta! Joskus täällä saa hyvät naurut 😂

    • Anonyymi

      Oletko yrittänyt saada naista? Löytää vaimon? Kuulostaa siltä, että läheisyyden ja seksi puute on niin kova, että silmäsi poimii katukuvasta vaan kaikki legginsinaiset. Sama käy tahattomasti lapsettomalle heillä vaan silloin osuu kaikki vauvanvaunut ja raskausmahat katseeseen. Tuntuu ettei mitään muuta olekkaan.

      • Anonyymi

        Sama täällä että mulla on kullinpuute ja nään vain miesten etumuksia. Ihkua jos näkee vaikka pyöräilytrikoissa jonkun. Mut kaikki käy. En ole katsonut kuukauteen miehiä silmiin vaan alemmas. Aurinkolasien takaa on kiva katella. Uijui kun miehet viettelee.


    • Anonyymi

      Eihän aloittaja ihan väärässäkään ole, aika samasta syystä ne muslimitkin pukee muijansa säkkiin, ettei vaan alkais yhtään, vahingossakaan himottaa.

      Ei muuta kuin muslimiksi, ehkä jopa muutto muslimimaahankin.

      Surkeeta aikaa tää nykyaika, jopa minä olisin saanut tyttöystävän 80-luvulla, ja olen aivan joku "superätmi", mitä nää nuoremmat sukupolvet täällä selittää?

      Soitti vaikka 059 numeroon, ja heti löyty seksipartneri, tyttöystävä.

      Kyllä on surullinen tää nykymaailma.

      Kyllähän nyt seksi on suorastaan ihmisoikeus, ja sen puute aikamoista kärsimystä.

      Mulla ole ollu yli 8 vuoteen seksiä, mutta mä oonkin jo yli viiskymppinen, ja ollut 20 vuotta naimisissakin, lisääntymisviettikin vissiin jo heikentynyt. Pitäähän sitä seksiä kokea nyt ainakin vähintään 100 kertaa elämässään, että tietää mitä sekin on, ja voi olla ilmankin. Kyllä se pahalta tuntuu, jos ei vielä yli 30 vuotiaana ole saanut kokea seksiä. Maksulliset on olemassa, mutta ei se ole samalla tavalla aito tilanne, en vois olla naisen kanssa joka ei edes mua halua, vaan pelkät fyrkkani.

      • Anonyymi

        Seksi ei ole kuten happi, vesi, ravinto ja suoja. Niitä ilman ihminen ei pysty elämään ja siksi ne ovat ihmisoikeusasia.

        Moni elää seksittä eikä kärsi siitä millään tavalla. Se on ihan siellä omien korvien välissä miten asiaan suhtautuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi ei ole kuten happi, vesi, ravinto ja suoja. Niitä ilman ihminen ei pysty elämään ja siksi ne ovat ihmisoikeusasia.

        Moni elää seksittä eikä kärsi siitä millään tavalla. Se on ihan siellä omien korvien välissä miten asiaan suhtautuu.

        No, jos on frigidi, niin varmasti totta. Joku on frigidikin, mutta aika harvinaista.

        Ei muakaan himota, outoa että muita himottaa?

        Jossain dokkarissa oli juttua vammaisten oikeudesta seksielämään. Mutta kun onhan niitä terveitäkin, joilla on ihan sama tilanne seksin suhteen. Ja niitä on varmasti enemmän.

        Seksin puute taitaa tehdä katkeraksi, näyttäs ainakin kovasti siltä. Sehän on suurimpia tragedioita täällä. Ilman seksiä, ja vielä niin hiton katkerana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos on frigidi, niin varmasti totta. Joku on frigidikin, mutta aika harvinaista.

        Ei muakaan himota, outoa että muita himottaa?

        Jossain dokkarissa oli juttua vammaisten oikeudesta seksielämään. Mutta kun onhan niitä terveitäkin, joilla on ihan sama tilanne seksin suhteen. Ja niitä on varmasti enemmän.

        Seksin puute taitaa tehdä katkeraksi, näyttäs ainakin kovasti siltä. Sehän on suurimpia tragedioita täällä. Ilman seksiä, ja vielä niin hiton katkerana.

        Makealle perso selittää että "tarvitsee" valkoista sokeria.
        Sokeri-addiktiosta pääsee kuitenkin samalla tavalla, kuin muistakin addiktioista. Alkuun se on hankalaa ja vaatii tahdonvoimaa.
        Sitten kun on tovin ollut ilman valkoista sokeria, huomaa ettei enää kaipaa sitä ja pärjää hyvin ilmankin.

        Sama seksiaddiktiossa. Alkuun on hankala ajatella muuta ja mieli tekisi koko ajan. Sitten kun oppii miettimään muuta, kehittää uusia harrastuksia tmv, niin pian huomaa ettei tee enää niin mielikään.
        Sitä oppii siis elämään normaalia elämään ilman seksiä, vaikka välillä vähän mieli tekisikin. Jatkuva seksin ajattelu aiheuttaa tuon kierteen, jossa seksinpuutteesta "kärsii". Se on siis ihan pelkästään siellä omien korvien välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makealle perso selittää että "tarvitsee" valkoista sokeria.
        Sokeri-addiktiosta pääsee kuitenkin samalla tavalla, kuin muistakin addiktioista. Alkuun se on hankalaa ja vaatii tahdonvoimaa.
        Sitten kun on tovin ollut ilman valkoista sokeria, huomaa ettei enää kaipaa sitä ja pärjää hyvin ilmankin.

        Sama seksiaddiktiossa. Alkuun on hankala ajatella muuta ja mieli tekisi koko ajan. Sitten kun oppii miettimään muuta, kehittää uusia harrastuksia tmv, niin pian huomaa ettei tee enää niin mielikään.
        Sitä oppii siis elämään normaalia elämään ilman seksiä, vaikka välillä vähän mieli tekisikin. Jatkuva seksin ajattelu aiheuttaa tuon kierteen, jossa seksinpuutteesta "kärsii". Se on siis ihan pelkästään siellä omien korvien välissä.

        Mies on vaan visuaalisempi, kuin nainen, ja sille paljaan pinnan näkeminen aiheuttaa enemmän mielenkiintoa naarasta kohtaan, kuin naisella urosta kohtaan. Nainen voi kiihottua miehen yhteiskunnallisesta asemasta, mies harvemmin pitää rikasta naista seksikkäämpänä, kuin köyhää naista. Se visuaalisuus ratkaisee.

        Mikä hiton seksiaddiktio nyt on kyseessä, vaan normaali luonnon vietti.

        Ymmärräksä mikä ero on addiktiolla ja vietillä?

        Ihminen voi hoitaa homman myös ns. itse.

        Miehelle se on ehkä jopa tyydyttävämpää, kuin naiselle, visuaalisempana mies voi katella samalla pornoa. Miehelle toimitus on vielä nopeampi, nainen tykkää pidemmistä sessioista. Mies joutuu ylläpitämään seisokkiaan, naisen ei tarvitse samalla tavalla pinnistellä. Mies tyydyttyy siis nopeammin, ja helpommin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on vaan visuaalisempi, kuin nainen, ja sille paljaan pinnan näkeminen aiheuttaa enemmän mielenkiintoa naarasta kohtaan, kuin naisella urosta kohtaan. Nainen voi kiihottua miehen yhteiskunnallisesta asemasta, mies harvemmin pitää rikasta naista seksikkäämpänä, kuin köyhää naista. Se visuaalisuus ratkaisee.

        Mikä hiton seksiaddiktio nyt on kyseessä, vaan normaali luonnon vietti.

        Ymmärräksä mikä ero on addiktiolla ja vietillä?

        Ihminen voi hoitaa homman myös ns. itse.

        Miehelle se on ehkä jopa tyydyttävämpää, kuin naiselle, visuaalisempana mies voi katella samalla pornoa. Miehelle toimitus on vielä nopeampi, nainen tykkää pidemmistä sessioista. Mies joutuu ylläpitämään seisokkiaan, naisen ei tarvitse samalla tavalla pinnistellä. Mies tyydyttyy siis nopeammin, ja helpommin.

        Jos ei pysty lainkaan näkemään toisen sukupuolen edustajia ilman, että alkaa hallitsemattomasti aina panettaa, niin kyllä - kyseessä on addiktio eikä pelkkä vietti.

        Miljoonat normaalit miehet maailmassa näkevät päivittäin naisia vähissä/ tyköistuvissa/ paljastavissa vaatteissa. Suurin osa kykenee hillitsemään halunsa ja käyttäytymään ihmisiksi.

        Aloittaja haluaa hallita muiden pukeutumista, koska ei halua opetella hallitsemaan omaa addiktiotaan. Helpoin apu hänelle olisi opetella miettimään muuta kuin seksiä. Kyllähän useimmat miehet noteeraavat naisten takamuksia. Harvempi kokee pyllyt loukkauksena ja seksuaalisena väkivaltana. Valtaosa miehistä itseasiassa tykkää katsella naisten muotoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei pysty lainkaan näkemään toisen sukupuolen edustajia ilman, että alkaa hallitsemattomasti aina panettaa, niin kyllä - kyseessä on addiktio eikä pelkkä vietti.

        Miljoonat normaalit miehet maailmassa näkevät päivittäin naisia vähissä/ tyköistuvissa/ paljastavissa vaatteissa. Suurin osa kykenee hillitsemään halunsa ja käyttäytymään ihmisiksi.

        Aloittaja haluaa hallita muiden pukeutumista, koska ei halua opetella hallitsemaan omaa addiktiotaan. Helpoin apu hänelle olisi opetella miettimään muuta kuin seksiä. Kyllähän useimmat miehet noteeraavat naisten takamuksia. Harvempi kokee pyllyt loukkauksena ja seksuaalisena väkivaltana. Valtaosa miehistä itseasiassa tykkää katsella naisten muotoja.

        Miksi sitten vammaisella pitäs olla oikeus seksiin?

        Meetkö viisaana televisioon dokumenttiin selittämään vammaiselle, että opettele hallitsemaan addiktiosi?

        Tuskin meet, tajuat vissiin olevasi viimeistään siinä vaiheessa olevasi vähän tyhmä asian suhteen.

        Muslimeillekin voit mennä saarnaamaan, että hillitkää jo addiktionne, ja antakaa naisten pukeutua ihan miten haluavat. Siellä sitä sarkaa vasta riittäisi.

        Tykkää katella, mutta ei ole addiktio? Ootko menny kysymään, että tekiskös mieli?

        Moniko on todennut, että ei tee, kunhan tässä vähän kattelen, kun muutakaan maisemaa ei ole oikein näkyvissä.

        Ihan normaalia olla kiinnostunut, mutta korrektius, ja sivistys vaatii olemaan sitä näyttämättä.

        Ei naisia pidä tietenkään vaatia pukeutumaan peittävästi, kyllä siihen täällä länsimaissa ollaan jo totuttu, mutta oiskos se naisestakin ihan kivaa, kun miehet katsoo? Tunteehan siinä itsensä kauniiksikin, joten miksei vähän paljastakin pintaa näyttäisi?


      • Anonyymi

        Joo koville ottaa. Mutta kun tässä on kaksi halua ja oikeutta vastakkain. Kumpi on tärkeämpi: miesten halu ja oikeus saada seksiä kaikilta naisilta joita haluaa vai niiden naisten halu ja oikeus olla antamatta seksiä kaikille sitä haluaville miehille? Homma kun perustuu ainakin tässä maassa vapaaehtoisuuteen.

        Tuo kiukuttelu seksin puutteesta pitää sisällään vaatimuksen saada käyttää toisen ihmisen ruumista omien tarpeiden tyydyttämiseen ja siksi se on niin halveksittavaa eikä kukaan normaali halua koskea aiheeseen pitkällä tikullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo koville ottaa. Mutta kun tässä on kaksi halua ja oikeutta vastakkain. Kumpi on tärkeämpi: miesten halu ja oikeus saada seksiä kaikilta naisilta joita haluaa vai niiden naisten halu ja oikeus olla antamatta seksiä kaikille sitä haluaville miehille? Homma kun perustuu ainakin tässä maassa vapaaehtoisuuteen.

        Tuo kiukuttelu seksin puutteesta pitää sisällään vaatimuksen saada käyttää toisen ihmisen ruumista omien tarpeiden tyydyttämiseen ja siksi se on niin halveksittavaa eikä kukaan normaali halua koskea aiheeseen pitkällä tikullakaan.

        Jokaisen naisen pitäisi siis antaa, jos haluaa, koska muuten vaikka rasismi?

        Jokainen päättää kenen kanssa haluaa olla, kuka on väittänyt, että pitäisi alistua orjan asemaan?

        Sitäkin on paljon tehty historiassa, ei enää nykyisin, ainakaan vapaassa maassa.

        Kannattaisi ehkä mennä maksullisiin, jos asia on niin yksinkertainen. Jos kyse on vaan pelkästään seksistä. Ehkä on sitten kovin köyhä tämä kaverimme, ei ole varaa.

        Jos nyt kyseessä on pelkkä addiktio, niin varmaan ei ole väliä maksaako, vai saako ilmaiseksi. Tunteeton jyystäminenkin on varmaan parempaa ammattilaisen kanssa.


    • Anonyymi

      Ajatella että on vielä ihmisiä jotka hengellistää seksin ja kuvittelee että siitä pidättäytyminen tekee ihmisen jotenkin pyhemmäksi. Oman elämänsä pilaa korkeintaan. Jos ei kumppania koskaan tule saamaan.

      Ikävä vain että seksuaalinen tyydyttämättömyys purkautuu naisvihana mutta nii hän se on historian saatossa kirkon piirissäkin ollut ja varsinkin muslimimaissa syy väkivaltaan naisia kohtaan.

      Olen tosi paljon seksiä elämässäni harrastanut eri miesten kanssa ja täytyy sanoa että jotakin merkittävää olisi puuttunut jos ei seksiä olisi saanut ja ennen kaikkea kokea rakkautta. Erittäin suuri voima ja energian tuoja. Jos ei miestä just ole niin käsityöt ja lelut edistää terveyttä. Nyt olen yli 50 ja kulkee edelleen.

    • Anonyymi

      Huvittavaa että tässä ketjussa kovin paheksutaan naisten housujen käyttöä. Ihan kuin oltaisiin taas kultaisella 20-luvulla!

      Muistutukseksi: sota-aika muutti muodin. Naiset astuivat miesten töihin, miesten ollessa rintamalla. Naiset alkoivat käyttää aviomiestensä, isiensä ja veljiensä housuja myös vapaa-ajallaan, säästösyistä. Raha oli tiukassa eikä uusiin kankaisiin/ vaatteisiin ollut aina varaa. Käyttökelpoiset miesten vaatteet otettiin siis kaapeista esiin.

      Naisten housuista nousi tasaisin väliajoin kauhea haloo. Housuihin sonnustautuneita naisia jopa pidätettiin.

      Historia näköjään toistaa taas itseään ja nyt jälleen kauhistellaan naisten housuja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      56
      4073
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2821
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2115
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1856
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      60
      1307
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1167
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1056
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      86
      1015
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1009
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      972
    Aihe