Miksi ulkomaalaiset naiset on niin paljon kivempiä??

Anonyymi

Ei ne oo sanonut koskaan, että painu vittuun niinkuin Suomalaiset naiset.
Matkustelen aika paljon ulkomaille.

113

759

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kaikki suomalaiset naiset sanoo että "painu vttuun"?
      Änkeätkö väkisin seuraan, vaikka sulle on jo ilmaistu ettei seuraasi kaivata?

      • Anonyymi

        Ehkä siinä on se ero, että vaikka Thaimaassa voikin ehdotella turistibaareissa paikallisille naisille (maksulisille) seksiä, niin Suomessa naiset ei samasta lähestymistavasta oikein innostu.


      • Eikö Suomessa juuri tuo "painu vittuun" ole se tapa ilmaista, ettei seuraa kaivata?


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Eikö Suomessa juuri tuo "painu vittuun" ole se tapa ilmaista, ettei seuraa kaivata?

        Kummallisissa piireissä pyörit.

        Käytöstavat omaavissa ympyröissä voimasanoihin turvaudutaan vasta, mikäli asiallisesti sanominen ei tuota tulosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummallisissa piireissä pyörit.

        Käytöstavat omaavissa ympyröissä voimasanoihin turvaudutaan vasta, mikäli asiallisesti sanominen ei tuota tulosta.

        Mä en usko että kysymys on niinkään piireistä, vaan inhimillisistä perusominaisuuksista.

        Käytöstapoja noudatetaan silloin, kun katsotaan, että se on tarpeellista tai hyödyllistä tai vain kohteliasta. Mutta joskus voi väsyttää tai kyllästyttää tai maailma on kohdellut niin kaltoin, että yksi ärsyttävä tyyppi lisää sillä hetkellä on vain parasta toivottaa painumaan vittuun. Eihän siinä ole mitään henkilökohtaista.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Mä en usko että kysymys on niinkään piireistä, vaan inhimillisistä perusominaisuuksista.

        Käytöstapoja noudatetaan silloin, kun katsotaan, että se on tarpeellista tai hyödyllistä tai vain kohteliasta. Mutta joskus voi väsyttää tai kyllästyttää tai maailma on kohdellut niin kaltoin, että yksi ärsyttävä tyyppi lisää sillä hetkellä on vain parasta toivottaa painumaan vittuun. Eihän siinä ole mitään henkilökohtaista.

        Minusta kyse on kyllä tasan käytöstavoista. Ei tulisi mieleenkään ikinä koskaan sanoa kenellekään ensimmäiseksi "painu vittuun" tai mitään muutakaan vastaavaa. Ei ensimmäiseksi, eikä kllä sen jälkeenkään. Keskin kyllä aina asiallisemmankin tavan ilmaista tuo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta kyse on kyllä tasan käytöstavoista. Ei tulisi mieleenkään ikinä koskaan sanoa kenellekään ensimmäiseksi "painu vittuun" tai mitään muutakaan vastaavaa. Ei ensimmäiseksi, eikä kllä sen jälkeenkään. Keskin kyllä aina asiallisemmankin tavan ilmaista tuo.

        Jos sä keksit, ei se tarkoita että kaikki muuta keksisivät tai vaivautuisivat keksimään. Olen mä nähnyt sitä "painu vittuun" käytöstä aika paljon suhteessa niihin muihin tapoihin. Ehkä sen leimaaminen tyypilliseksi tavaksi oli kuitenkin liioittelua.

        Siis yksi tavallinen kiertoilmaushan on, että henkilö "oli juuri lähdössä". Joskus on sitten siitä huolimatta jäänyt puoleksi tunniksi puhumaan jostakin, niin että siinä vaiheessa pitänyt muistuttaa että sä olit muuten juuri lähdössä, joten en vaivaa pidempään.


      • Anonyymi

        Kurppa kommentoi!


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Jos sä keksit, ei se tarkoita että kaikki muuta keksisivät tai vaivautuisivat keksimään. Olen mä nähnyt sitä "painu vittuun" käytöstä aika paljon suhteessa niihin muihin tapoihin. Ehkä sen leimaaminen tyypilliseksi tavaksi oli kuitenkin liioittelua.

        Siis yksi tavallinen kiertoilmaushan on, että henkilö "oli juuri lähdössä". Joskus on sitten siitä huolimatta jäänyt puoleksi tunniksi puhumaan jostakin, niin että siinä vaiheessa pitänyt muistuttaa että sä olit muuten juuri lähdössä, joten en vaivaa pidempään.

        Ehkä se vaan on erittäin hyvä sanoa tuollai, ainakin voi heti todeta, että ehkä tuollaiseen tyyppiin en kannata edes tutustua. Ei tartte ottaa selvää siitä millainen toisen luonne on, tulee saman tien aika selväksi sekin. Varmaan kyse on lähinnä kapakkatouhusta, siellä humalapäissään laukoo kaikenlaista päin naamaa, ihmiset etsii seksiseuraa yms. . Suhteellisuuskin pitää ottaa huomioon aina. Normaalissa kanssakäymisessä kaikki varmaan yrittää olla kohteliaita.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Jos sä keksit, ei se tarkoita että kaikki muuta keksisivät tai vaivautuisivat keksimään. Olen mä nähnyt sitä "painu vittuun" käytöstä aika paljon suhteessa niihin muihin tapoihin. Ehkä sen leimaaminen tyypilliseksi tavaksi oli kuitenkin liioittelua.

        Siis yksi tavallinen kiertoilmaushan on, että henkilö "oli juuri lähdössä". Joskus on sitten siitä huolimatta jäänyt puoleksi tunniksi puhumaan jostakin, niin että siinä vaiheessa pitänyt muistuttaa että sä olit muuten juuri lähdössä, joten en vaivaa pidempään.

        Ikinä koskaan ja kertaakaan ei kukaan ole sanonut minulle noin. Ei edes riitatilanteessa ja ei edes teininä tai teinit. En ole myöskään kuullut kenenkään itselleni tutun ihmisen sanovan noin. En ole kuullut aikuisen ihmisen puhuvan noin, kuin tuhannen kännissä. Eli ei todellakaan ole kovin yleistä käytöstä. Tai no ehkä tosiaan on sinun piireissäsi, mutta se kertoo enemmän siitä porukasta, jossa liikut, kuin suomalaisista yleensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikinä koskaan ja kertaakaan ei kukaan ole sanonut minulle noin. Ei edes riitatilanteessa ja ei edes teininä tai teinit. En ole myöskään kuullut kenenkään itselleni tutun ihmisen sanovan noin. En ole kuullut aikuisen ihmisen puhuvan noin, kuin tuhannen kännissä. Eli ei todellakaan ole kovin yleistä käytöstä. Tai no ehkä tosiaan on sinun piireissäsi, mutta se kertoo enemmän siitä porukasta, jossa liikut, kuin suomalaisista yleensä.

        Jännää. Mä luulen, että "piirini" ovat lähinnä liittyneet paikkakuntaan. Mutta on sitä toisaalta raportoitu kaikenlaista epämääräistä, epäsosiaalista tai jopa rikollista käytöstä josta taas mulla ei ole mitään omakohtaista havaintoa.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Jännää. Mä luulen, että "piirini" ovat lähinnä liittyneet paikkakuntaan. Mutta on sitä toisaalta raportoitu kaikenlaista epämääräistä, epäsosiaalista tai jopa rikollista käytöstä josta taas mulla ei ole mitään omakohtaista havaintoa.

        On sekin mahdollista, että toisilla paikkakunnilla tuollainen voi olla normikäytöstä. Kyllähän sitä paikallista tapakulttuuria löytyy. Itsellä on kokemusta vain eripuolilta pääkaupunkiseutua, Tampereen seudulta ja Lapista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On sekin mahdollista, että toisilla paikkakunnilla tuollainen voi olla normikäytöstä. Kyllähän sitä paikallista tapakulttuuria löytyy. Itsellä on kokemusta vain eripuolilta pääkaupunkiseutua, Tampereen seudulta ja Lapista.

        Ok, mulla on hyvin vähän kokemuksia pääkaupunkiseudusta. En ole siis esim. baareissa tai juuri missään tapahtumissa käynyt. Noh, oluella olen käynyt rautatieaseman ja satamaterminaalin baarissa:) Eikä Tampereeltakaan kovin paljon kokemuksia, mutta siellä olen joskus arkena työpäivän jälkeen ollut ns. avoin tutustumaan ihmisiin.


      • scrg kirjoitti:

        Ok, mulla on hyvin vähän kokemuksia pääkaupunkiseudusta. En ole siis esim. baareissa tai juuri missään tapahtumissa käynyt. Noh, oluella olen käynyt rautatieaseman ja satamaterminaalin baarissa:) Eikä Tampereeltakaan kovin paljon kokemuksia, mutta siellä olen joskus arkena työpäivän jälkeen ollut ns. avoin tutustumaan ihmisiin.

        Mutta niitä kokemuksia on siis enemmän sitten aika monesta max n. 100 000, min 20 000 asukkaan paikasta. Ja on niissä ollut mielestäni eroja, jotka voivat olla kuvitelmia tai sitten todellisia.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Mutta niitä kokemuksia on siis enemmän sitten aika monesta max n. 100 000, min 20 000 asukkaan paikasta. Ja on niissä ollut mielestäni eroja, jotka voivat olla kuvitelmia tai sitten todellisia.

        Sen olen valmis allekirjoittamaan, että pienemmissä ja varsinkin maaseutupaikoissa puhutaan paljon suodattamattomammin. Siinä ei varmaan useinkaan ole kyse ns. käytöstapojen puutteesta vaan sellainen puheenparsi tuppaa olemaan enemmän ok. Noissa tilanteissa puhuisin siis pikemmin puhekulttuurista kuin käytöstavoista. Vaan siis en mä ite noissakaan ole törmännyt tuollaseen "painu sittuun siitä" kommenttiin vaikka v ja muitakin alatyylin sanoja enemmän viljelläänkin. Voihan se olla, että tuollaista sanotaan sielläkin helpommin tutulle tai puolitutulle kuin täysin tuntemattomalle.


    • Anonyymi

      Siksi kun sdp on semmonen pnuvttuun puolue. Ne on tarjoja

    • Miksei naiset koskaan käske mua painumaan vittuun?

      • Aika hyvä kysymys🥰


      • Jos ne ei halua sua :p


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jos ne ei halua sua :p

        Sen voi kertoa ihan muullakin tavalla jollei kiinnosta, mutta jos naiset käskee "painumaan vittuun", niin kyllä vika on silloin todennäköisesti lähestyjässä itsessään.


      • JustJust kirjoitti:

        Sen voi kertoa ihan muullakin tavalla jollei kiinnosta, mutta jos naiset käskee "painumaan vittuun", niin kyllä vika on silloin todennäköisesti lähestyjässä itsessään.

        Siis jos et pääse painautumaan vittuun. Heko heko.


      • Anonyymi

        Ehkä olet riittävän hyvän näköinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olet riittävän hyvän näköinen.

        Oiskohan enemmän kyse siitä, että osaan käyttäytyä.


    • Anonyymi

      Eivät puhu suomea siellä ulkomailla.

      xLiner

    • Anonyymi

      Kivempia? Mistä maasta olitkaan lähtöisin?

    • No tosta en tiedä. Mutta asiakkaana, venäläiset ja suomen ruotsalaiset asiallisempia. Ei tietenkään kaikki suomalaiset, mutta jokin piirre siinä on.

      • Anonyymi

        Riippuu varmaan että minkä alan asiakkaina. Ravintola-alalla venäläisiä ei pääse kehumaan erityisen asiallisiksi asiakkaiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu varmaan että minkä alan asiakkaina. Ravintola-alalla venäläisiä ei pääse kehumaan erityisen asiallisiksi asiakkaiksi.

        Venäläiset keskimäärin asiallisia; joko erittäin ystävällisiä, sydämellisiä ja asiallisia tai sitten aivan epäasiallisia, huonokäytöksisiä ja ärsyttäviä. Siis heidän ulkomailla, ei kotomaassaan Venäjällä niinkään.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Niillä on parempi kasvatus. Ainakin virolaisille naisille olen jutellut niin kertoivat että heidät kasvatettu ystävällisiksi. Portugalissakin mukavia naisia ja yks kutsui kotiinsa syömään vaikka ei juuri tuntenut minua. Nainen asui rannalla ja hotellini oli rannalla.

      • Anonyymi

        Virolaisia ei ole kasvatettu sen ystävällisemmäksi kuin suomalaisiakaan.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Koska ulkomailla ole oleteta kohteliaisuuden, ystävällisyyden ja hymyn olevan automaattinen merkki sekauaalisesta kiinnostuksesta. Siellä nainen saa hymyillä ja olla yatävällinen, ilman että joku yrittää heti uidaliiveihin. Suomessa jos etehdyt hymyilemään niin heti on on joku ehdottelemassa ja kun sanot ei (kun et tosiaan ollut kiinnostunut, vaan vain ystävällinen, kohtelias ja mukava) niin olet "vitun huora saatana".

    • En ole koskaan sanonut.

      • Anonyymi

        Ethän sä ole ollut vapailla markkinoillakaan vuosikausiin.


    • Anonyymi

      Miksi ulkomaalaiset naiset on niin paljon kivempiä??
      Miten niin kivisempiä, kuin graniittiset suomalais muijat?
      Minä ainakin olen täyttä laatu marmoria.

    • Kielelliset ja kulttuurilliset erot kertovat paljon, jos ne käsittää.

      Kauppamies meni tekemään etelä-amerikkaan isoa kauppaa. Ensiksi hän varasi hotellin, asettui sinne ja tilasi maksullisen naisen. Touhusi tämän kanssa ja kliimaksin hetkellä nainen huusi paikallisella intiaanikielellä ”ola hola, ola hola!”. Mies ajatteli, että tämä tarkoitti jotain loistavaa, tai ihanaa...

      Illalla kaupat oli tehty ja se huipentui golffin peluuseen asiakkaan kanssa. Asiakas löi hienon putin kaukaa ja kauppamies muisti naisen sanonnan. Hänkin hihkui taputtaen käsiään: ”Ola hola, ola hola!” Asiakas raapi päätään. ”Miten niin väärä reikä?”

      Oppia ikä kaikki...

      • Anonyymi

        Surullinen esimerkki prostituoidun erittäin todennäköisesti reaalimaailmassakin kokemasta väkivallasta. Oliko tuo muuten sinun mielestäsi vitsikästä?

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Surullinen esimerkki prostituoidun erittäin todennäköisesti reaalimaailmassakin kokemasta väkivallasta. Oliko tuo muuten sinun mielestäsi vitsikästä?

        🦄

        Kappas, joku oikein lukikin...

        Kirjoitukset on oikeastaan absraktia, muotteja joka väritetään lukijan mukaan.

        Ehkä ap taas oli kirjoittamatta mitään vastausta, kun huomasi esineellistävän naisia? 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Kappas, joku oikein lukikin...

        Kirjoitukset on oikeastaan absraktia, muotteja joka väritetään lukijan mukaan.

        Ehkä ap taas oli kirjoittamatta mitään vastausta, kun huomasi esineellistävän naisia? 🤷‍♂️

        Huono selitys. Vitsin ydin oli väkivallassa, vallankäytössä ja tyhmäksi tekeytymisessä (prostituoidun suunnalta tulevan viestinnän suhteen).

        Värit olivat valmiina muotissa ja ne olivat kirkkaita mutta rumia.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huono selitys. Vitsin ydin oli väkivallassa, vallankäytössä ja tyhmäksi tekeytymisessä (prostituoidun suunnalta tulevan viestinnän suhteen).

        Värit olivat valmiina muotissa ja ne olivat kirkkaita mutta rumia.

        🦄

        Itseasiassa sen voi värittää rumaksikin. Jos oikein tikunnokkaan ottaa jutun, niin olisiko mies erehtynyt viestinnästä, jos prostituoitu olisi paennut alta ja vetänyt päin korvia?
        Ehkä kyse ei ole ollut kuin ilmoitusluonteisesta asiasta, jonka nainen on kertonut tyynesti?

        Ja kun mainitsin, että kyse oli etelä-amerikasta, tulee monelle mieleen köyhyys, mutta välttämättä tuo nainen ei tee tuota työtä köyhyyden vuoksi.

        Ja sitten tuohon kaupparatsuun... tyyppi vaikuttaa tyhmälle, mutta tarina ei kerro mitä hän oppi tuosta? Ja ei myöskään kerro miten hän kohteli lopulta prostituoitua? Oikeastaan kun miettii, niin hyvin, koska oli saanut tuosta ”ola holasta” niin väärän käsityksen...

        Ja kumpikin noistakin ihmisistä on joskus ollut lapsi. Tyhjä kuori, mikä imee itseensä käsityksen ympäröivästä maailmasta. Mitä sitten onkaan tullut vastaan kummallekin ja miten he sen ovat tulkinneet/sisäistäneet? Millainen äiti on ollut miehellä, jos hän on oppinut esineellistämään naisia? Tai millainen isä naisella, joka myy itseään?


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Itseasiassa sen voi värittää rumaksikin. Jos oikein tikunnokkaan ottaa jutun, niin olisiko mies erehtynyt viestinnästä, jos prostituoitu olisi paennut alta ja vetänyt päin korvia?
        Ehkä kyse ei ole ollut kuin ilmoitusluonteisesta asiasta, jonka nainen on kertonut tyynesti?

        Ja kun mainitsin, että kyse oli etelä-amerikasta, tulee monelle mieleen köyhyys, mutta välttämättä tuo nainen ei tee tuota työtä köyhyyden vuoksi.

        Ja sitten tuohon kaupparatsuun... tyyppi vaikuttaa tyhmälle, mutta tarina ei kerro mitä hän oppi tuosta? Ja ei myöskään kerro miten hän kohteli lopulta prostituoitua? Oikeastaan kun miettii, niin hyvin, koska oli saanut tuosta ”ola holasta” niin väärän käsityksen...

        Ja kumpikin noistakin ihmisistä on joskus ollut lapsi. Tyhjä kuori, mikä imee itseensä käsityksen ympäröivästä maailmasta. Mitä sitten onkaan tullut vastaan kummallekin ja miten he sen ovat tulkinneet/sisäistäneet? Millainen äiti on ollut miehellä, jos hän on oppinut esineellistämään naisia? Tai millainen isä naisella, joka myy itseään?

        Ei mene vieläkään läpi. Ennen seksiä ja sen aikana on erittisen suuri velvollisuus varmistaa, ettei tee mitään ei-sallittua, jonka voisi kokea väkivaltana. Käsittääkseni pelkkä seksin maksullisuus ei poista tuota varmistamisen velvoitetta. Kenenkään menneisyydet ovat asiassa merkityksettömiä.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene vieläkään läpi. Ennen seksiä ja sen aikana on erittisen suuri velvollisuus varmistaa, ettei tee mitään ei-sallittua, jonka voisi kokea väkivaltana. Käsittääkseni pelkkä seksin maksullisuus ei poista tuota varmistamisen velvoitetta. Kenenkään menneisyydet ovat asiassa merkityksettömiä.

        🦄

        En mä mitään läpi olekaan ajamassa, elä ymmärrä niin tätä...

        Minä itse vaan en näe mitään kovinkaan mustavalkoisena...selviönä. Varsinkaan kun joku jotain kertoo. Se on sitten jo eri juttu, kun jotain kokee oikeasti itse.

        Minäkin itse muokkaan vaikka lukemaani ja muodostan siitä jutusta minunnäköisen tulkinnan, mutta se voi olla kaukana totuudesta.


      • interlocutrice kirjoitti:

        En mä mitään läpi olekaan ajamassa, elä ymmärrä niin tätä...

        Minä itse vaan en näe mitään kovinkaan mustavalkoisena...selviönä. Varsinkaan kun joku jotain kertoo. Se on sitten jo eri juttu, kun jotain kokee oikeasti itse.

        Minäkin itse muokkaan vaikka lukemaani ja muodostan siitä jutusta minunnäköisen tulkinnan, mutta se voi olla kaukana totuudesta.

        Ja tuolle jutulle nauraminen siinä valossa, että jokainen ottaa jutun miten ottaa omakohtaisesti, ei tee siitä nauramisesta julmaa. Nauru voi katketa lyhyeen, kun vaikka sinä tuot siihen oman näkökulmasi.... ja kolmas taas toisen?

        Yksittäinen tarina ilman siitä keskustelua on pallo, mistä yksi ihminen yksin voi nähdä vain rajallisen verran....


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        En mä mitään läpi olekaan ajamassa, elä ymmärrä niin tätä...

        Minä itse vaan en näe mitään kovinkaan mustavalkoisena...selviönä. Varsinkaan kun joku jotain kertoo. Se on sitten jo eri juttu, kun jotain kokee oikeasti itse.

        Minäkin itse muokkaan vaikka lukemaani ja muodostan siitä jutusta minunnäköisen tulkinnan, mutta se voi olla kaukana totuudesta.

        Olet ajamassa läpi ajatusta siitä, että väkivaltaisen vitsin tulkitseminen väkivaltaiseksi olisi vain kuulijan tai lukijan tulkinta.

        Ehkä joissain tapauksissa mutta ei aikaisemmin kertomassasi "vitsissä". Siitä on helppo aivan pelkän tekstimateriaalin perusteella tulkita, mikä oli vitsin juju.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ajamassa läpi ajatusta siitä, että väkivaltaisen vitsin tulkitseminen väkivaltaiseksi olisi vain kuulijan tai lukijan tulkinta.

        Ehkä joissain tapauksissa mutta ei aikaisemmin kertomassasi "vitsissä". Siitä on helppo aivan pelkän tekstimateriaalin perusteella tulkita, mikä oli vitsin juju.

        🦄

        Kyllä. Tulkinta on aina tulkinta.

        Sinä koet vitsin väkivaltaisena, toinen ei. Joku näkee sen tragikoomisena tarinana, joku todellisena.

        Mietin, kun Pirkka-Pekka Petelius pyysi anteeksi sketsejään, että onko hän jotenkin höpsähtänyt? Mutta hän on aivan viattomasti vaan tehnyt huumoria, eikä hänen ole ollut tarkoitus mitään ihmisryhmää loukata. Mutta hän on vanhemmiten nähnyt pallon eri puolia. Ja symppis tyyppihän hän on.... aika normaali reaktio.

        Minäkin olen tätä vitsiä kertonut useasti. Eikä minulla ole ikinä ollut tarkoitus normalisoida väkivaltaa, en edes ole sellaista miettinyt kertoessani... Jos minut vaan tuomitaan vitsin perusteella, eikä kerrota miltä vitsi näyttää muualle, miten oppisin näkemään siitä muuta kuin sen mikä kuva minulla siitä on?


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Kyllä. Tulkinta on aina tulkinta.

        Sinä koet vitsin väkivaltaisena, toinen ei. Joku näkee sen tragikoomisena tarinana, joku todellisena.

        Mietin, kun Pirkka-Pekka Petelius pyysi anteeksi sketsejään, että onko hän jotenkin höpsähtänyt? Mutta hän on aivan viattomasti vaan tehnyt huumoria, eikä hänen ole ollut tarkoitus mitään ihmisryhmää loukata. Mutta hän on vanhemmiten nähnyt pallon eri puolia. Ja symppis tyyppihän hän on.... aika normaali reaktio.

        Minäkin olen tätä vitsiä kertonut useasti. Eikä minulla ole ikinä ollut tarkoitus normalisoida väkivaltaa, en edes ole sellaista miettinyt kertoessani... Jos minut vaan tuomitaan vitsin perusteella, eikä kerrota miltä vitsi näyttää muualle, miten oppisin näkemään siitä muuta kuin sen mikä kuva minulla siitä on?

        "Jos minut vaan tuomitaan vitsin perusteella, eikä kerrota miltä vitsi näyttää muualle, miten oppisin näkemään siitä muuta kuin sen mikä kuva minulla siitä on?"

        Et oppisikaan. Siksi kerroin sinulle, miltä se näyttää muille.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos minut vaan tuomitaan vitsin perusteella, eikä kerrota miltä vitsi näyttää muualle, miten oppisin näkemään siitä muuta kuin sen mikä kuva minulla siitä on?"

        Et oppisikaan. Siksi kerroin sinulle, miltä se näyttää muille.

        🦄

        Puhu vaan omasta puolestasi. Edustat tuossa näkökulmassasi erittäin kapeaa ja hiekkaa pilluunsa vetänyttä ääripäätä. Joka saa tukensa jostain tekotieteellisestä sonnasta mitä yliopistojen humanistisilla aloilla pyöritellään 🤢 blaah.

        Sun kaltaisten ihmisten ainoa tarkoitus on syventää railoa miesten ja naisten välille.

        Älkää kertoko vitsejä, prostituoidut loukkaantuu.
        Älkää kertoko vitsejä, naiset loukkaantuu.
        Älkää kertoko vitsejä, saamelaiset loukkaantuu.
        Ruotsalaiset loukkaantuu.
        Afrikkalaiset loukkaantuu.
        Hevoshullut loukkaantuu.
        Homot loukkaantuu.
        Lapset loukkaantuu.
        Insinöörit loukkaantuu.

        KUKAAN ei halua elää tuollaisessa hiekkapillu maailmassa.

        Ja tosiaan. Ehkäpä sinä olit se, joka ymmärsi vitsin väärin etkä edes tajunnut mille siinä naurettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu vaan omasta puolestasi. Edustat tuossa näkökulmassasi erittäin kapeaa ja hiekkaa pilluunsa vetänyttä ääripäätä. Joka saa tukensa jostain tekotieteellisestä sonnasta mitä yliopistojen humanistisilla aloilla pyöritellään 🤢 blaah.

        Sun kaltaisten ihmisten ainoa tarkoitus on syventää railoa miesten ja naisten välille.

        Älkää kertoko vitsejä, prostituoidut loukkaantuu.
        Älkää kertoko vitsejä, naiset loukkaantuu.
        Älkää kertoko vitsejä, saamelaiset loukkaantuu.
        Ruotsalaiset loukkaantuu.
        Afrikkalaiset loukkaantuu.
        Hevoshullut loukkaantuu.
        Homot loukkaantuu.
        Lapset loukkaantuu.
        Insinöörit loukkaantuu.

        KUKAAN ei halua elää tuollaisessa hiekkapillu maailmassa.

        Ja tosiaan. Ehkäpä sinä olit se, joka ymmärsi vitsin väärin etkä edes tajunnut mille siinä naurettiin.

        En jatka keskustelua kanssasi, koska käyttäydyt epäasiallisesti. Sanottavaa olisi kyllä, mutta en nauti noin asiattomasti kirjoittavien henkilöiden kanssa keskustelemisesta.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jos minut vaan tuomitaan vitsin perusteella, eikä kerrota miltä vitsi näyttää muualle, miten oppisin näkemään siitä muuta kuin sen mikä kuva minulla siitä on?"

        Et oppisikaan. Siksi kerroin sinulle, miltä se näyttää muille.

        🦄

        Opin tietysti. Mutta kai tiedät, että sinunkin näkökulmasi on vain yksi osa kokonaisuutta.
        Pidät vitsiä väkivaltsisena, mutta välttämättä siinä ei ole väkivaltaa. Ja itseasiassa, että tuo oikeasti voisi käytännössä mennä noin, ei siinä pitäisikään olla sellaista, tai prostituoitu olisi todella uhattu ja mies täysin vailla ymmärrystä.

        Mutta ymmärsin hyvin näkökulmasi. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhu vaan omasta puolestasi. Edustat tuossa näkökulmassasi erittäin kapeaa ja hiekkaa pilluunsa vetänyttä ääripäätä. Joka saa tukensa jostain tekotieteellisestä sonnasta mitä yliopistojen humanistisilla aloilla pyöritellään 🤢 blaah.

        Sun kaltaisten ihmisten ainoa tarkoitus on syventää railoa miesten ja naisten välille.

        Älkää kertoko vitsejä, prostituoidut loukkaantuu.
        Älkää kertoko vitsejä, naiset loukkaantuu.
        Älkää kertoko vitsejä, saamelaiset loukkaantuu.
        Ruotsalaiset loukkaantuu.
        Afrikkalaiset loukkaantuu.
        Hevoshullut loukkaantuu.
        Homot loukkaantuu.
        Lapset loukkaantuu.
        Insinöörit loukkaantuu.

        KUKAAN ei halua elää tuollaisessa hiekkapillu maailmassa.

        Ja tosiaan. Ehkäpä sinä olit se, joka ymmärsi vitsin väärin etkä edes tajunnut mille siinä naurettiin.

        Minä en saanut missään vaiheessa kirjoittajalta sellaista kokemusta, että hän olisi suoranaisesti arvostellut minua tai vitsiäni.

        Minusta olisi vaan hyvä, jos useampi pystyisi samaan kun hän. Jotenkin avartavaa, jos pystyisi useamman ihan toiselta puolelta asiaa katselevan kanssa keskustelemaan rakentavasti.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Opin tietysti. Mutta kai tiedät, että sinunkin näkökulmasi on vain yksi osa kokonaisuutta.
        Pidät vitsiä väkivaltsisena, mutta välttämättä siinä ei ole väkivaltaa. Ja itseasiassa, että tuo oikeasti voisi käytännössä mennä noin, ei siinä pitäisikään olla sellaista, tai prostituoitu olisi todella uhattu ja mies täysin vailla ymmärrystä.

        Mutta ymmärsin hyvin näkökulmasi. 😊

        Millä muulla tavalla kuin pyyntönä poistua kyseisestä reiästä sinä voit ymmärtää huudahduksen "väärä reikä!"?

        Entä miten selität sen, että joku jatkaa siellä väärässä reiässä (tai ihan missä tahansa ruuminaukossa) olemista senkin jälkeen, kun häntä on pyydetty poistumaan sieltä?

        Miten muuten kuin väkivaltaisena tilanteen voi ymmärtää? Kerro nyt ihan oma näkemyksesi.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä muulla tavalla kuin pyyntönä poistua kyseisestä reiästä sinä voit ymmärtää huudahduksen "väärä reikä!"?

        Entä miten selität sen, että joku jatkaa siellä väärässä reiässä (tai ihan missä tahansa ruuminaukossa) olemista senkin jälkeen, kun häntä on pyydetty poistumaan sieltä?

        Miten muuten kuin väkivaltaisena tilanteen voi ymmärtää? Kerro nyt ihan oma näkemyksesi.

        🦄

        Et vaan tajua. Eihän se mies ymmärtänyt sitä kieltä. 🤦‍♀️ idiooteille selitellään vitsejä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä muulla tavalla kuin pyyntönä poistua kyseisestä reiästä sinä voit ymmärtää huudahduksen "väärä reikä!"?

        Entä miten selität sen, että joku jatkaa siellä väärässä reiässä (tai ihan missä tahansa ruuminaukossa) olemista senkin jälkeen, kun häntä on pyydetty poistumaan sieltä?

        Miten muuten kuin väkivaltaisena tilanteen voi ymmärtää? Kerro nyt ihan oma näkemyksesi.

        🦄

        Mieshän ei ymmärtänyt kieltä.

        Eikä ilmeisesti ollut edes pyydetty poistumaan väärästä reijästä. On vain ilmoitettu, että reikä on väärä.

        Ja ei anaaliseksi aina ole väkivaltaista

        Käytännössä kuitenkin pidän vitsin tilannetta mahdottomana, minkä vuoksi pidän sitä tahattomana satiirina, missä ei ole tarkoitus loukata ketään, tai jos jotakuta, niin kauppamiestä sosiaalisesta kömpelyydestä.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Mieshän ei ymmärtänyt kieltä.

        Eikä ilmeisesti ollut edes pyydetty poistumaan väärästä reijästä. On vain ilmoitettu, että reikä on väärä.

        Ja ei anaaliseksi aina ole väkivaltaista

        Käytännössä kuitenkin pidän vitsin tilannetta mahdottomana, minkä vuoksi pidän sitä tahattomana satiirina, missä ei ole tarkoitus loukata ketään, tai jos jotakuta, niin kauppamiestä sosiaalisesta kömpelyydestä.

        "Käytännössä kuitenkin pidän vitsin tilannetta mahdottomana"

        Miksi pidät sitä mahdottomana? Monet nuoret tytöt huijataan länsimaihin seksiorjiksi. Eivät he voi osata kohdemaan kieltä välittömästi. Miten he voisivat vankeudessa, uhkailtuina ja kielitaidottomina ilmaista "asiakkailleen", että näiden tulisi poistua jostain heidän ruumiinaukostaan? He eivät uhkailun tai muun kontrollin vuoksi voi edes sanoa "asiakkailleen", etteivät he tee työtä vapaaehtoisesti vaan tulivat kyseiseen maahan mallin tai näyttelijän työtä tekemään.

        Arvio tuollaisten seksiorjien määrästä maailmassa on kuusinumeroinen luku. Miksi siis pidät tilannetta mahdottomana? Yhteisen kielen puute on noissa tilanteissa todennäköisempää kuin hyvä kohdemaan kielitaito.

        Reijän sijainti ei määrittele väkivaltaa. Sen määrittelee se, ollaanko siellä luvan kanssa vai ilman lupaa.

        🦄


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Mieshän ei ymmärtänyt kieltä.

        Eikä ilmeisesti ollut edes pyydetty poistumaan väärästä reijästä. On vain ilmoitettu, että reikä on väärä.

        Ja ei anaaliseksi aina ole väkivaltaista

        Käytännössä kuitenkin pidän vitsin tilannetta mahdottomana, minkä vuoksi pidän sitä tahattomana satiirina, missä ei ole tarkoitus loukata ketään, tai jos jotakuta, niin kauppamiestä sosiaalisesta kömpelyydestä.

        "Eikä ilmeisesti ollut edes pyydetty poistumaan väärästä reijästä. On vain ilmoitettu, että reikä on väärä."

        Kyllä se tuossa tapauksessa on yksiselitteinen poistumispyyntö. Samaan tapaan kuin "Voisitko avata ikkunan?" on pyyntö avata ikkuna, vaikka virkkeen kieliopillinen muoto on kysymys.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä ilmeisesti ollut edes pyydetty poistumaan väärästä reijästä. On vain ilmoitettu, että reikä on väärä."

        Kyllä se tuossa tapauksessa on yksiselitteinen poistumispyyntö. Samaan tapaan kuin "Voisitko avata ikkunan?" on pyyntö avata ikkuna, vaikka virkkeen kieliopillinen muoto on kysymys.

        🦄

        No minusta ohan mistä tahaansa asiasta saa väännettyä ihan mitä huvittaa. Ja minusta sinä nyt väännät asiasta juurikin vain oman tulkintasi näköisen.

        Vitsissä ehkä tarkoituksells jätetään täsmennyksiä vähemmälle, että varsinainen idea nousisi esiin.

        Itse en edelleenkään saa tuosta väkivaltaan viittaavaa, vaikka lisäilet omaa oletustasi. Ja vetoan siihen, mitä asiakaskin sanoi: ”miten niin väärä reikä?” Ei esimerkiksi, että miksi minun pitäisi ottaa pallo pois väärästä reijästä...silloin asia olisi jo toinen...

        Siinä missä sinä ajattelet kyseessä olevan väkivaltainen tapahtuma, on maksullinen voinut kertoa hygieniasyistä reijän olevan väärä. Sikäli hänelle sama, mutta asiakastyytyväisyyden vuoksi vaikka ilmoittaa asiasta. Ja vitsin kannaltahan se saattaisi olla naurahdettuna hymyn saattelemana juurikin syy, miksi mies pitää sitä ilon ja tyytyväisyyden lausahduksena, mitä hän käytti asiakkaan lyödessä hyvän lyönnin reikään. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Käytännössä kuitenkin pidän vitsin tilannetta mahdottomana"

        Miksi pidät sitä mahdottomana? Monet nuoret tytöt huijataan länsimaihin seksiorjiksi. Eivät he voi osata kohdemaan kieltä välittömästi. Miten he voisivat vankeudessa, uhkailtuina ja kielitaidottomina ilmaista "asiakkailleen", että näiden tulisi poistua jostain heidän ruumiinaukostaan? He eivät uhkailun tai muun kontrollin vuoksi voi edes sanoa "asiakkailleen", etteivät he tee työtä vapaaehtoisesti vaan tulivat kyseiseen maahan mallin tai näyttelijän työtä tekemään.

        Arvio tuollaisten seksiorjien määrästä maailmassa on kuusinumeroinen luku. Miksi siis pidät tilannetta mahdottomana? Yhteisen kielen puute on noissa tilanteissa todennäköisempää kuin hyvä kohdemaan kielitaito.

        Reijän sijainti ei määrittele väkivaltaa. Sen määrittelee se, ollaanko siellä luvan kanssa vai ilman lupaa.

        🦄

        Sä se vaan rakastat länkyttää jostain asiasta, josta et todennäköisesti tajua paskaakaan. Miten ihminen edes kykenee tuollaiseen? Saa väännetty jonkun vitsin mitä ei tajua, vittumaiseksi luennoksi ihmiskaupan uhreista. Take a chill pill.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No minusta ohan mistä tahaansa asiasta saa väännettyä ihan mitä huvittaa. Ja minusta sinä nyt väännät asiasta juurikin vain oman tulkintasi näköisen.

        Vitsissä ehkä tarkoituksells jätetään täsmennyksiä vähemmälle, että varsinainen idea nousisi esiin.

        Itse en edelleenkään saa tuosta väkivaltaan viittaavaa, vaikka lisäilet omaa oletustasi. Ja vetoan siihen, mitä asiakaskin sanoi: ”miten niin väärä reikä?” Ei esimerkiksi, että miksi minun pitäisi ottaa pallo pois väärästä reijästä...silloin asia olisi jo toinen...

        Siinä missä sinä ajattelet kyseessä olevan väkivaltainen tapahtuma, on maksullinen voinut kertoa hygieniasyistä reijän olevan väärä. Sikäli hänelle sama, mutta asiakastyytyväisyyden vuoksi vaikka ilmoittaa asiasta. Ja vitsin kannaltahan se saattaisi olla naurahdettuna hymyn saattelemana juurikin syy, miksi mies pitää sitä ilon ja tyytyväisyyden lausahduksena, mitä hän käytti asiakkaan lyödessä hyvän lyönnin reikään. 🤔

        "No minusta ohan mistä tahaansa asiasta saa väännettyä ihan mitä huvittaa. Ja minusta sinä nyt väännät asiasta juurikin vain oman tulkintasi näköisen."

        Minusta asia on juuri toisin päin. Yrität itse vääntää selvästi väkivaltaisesta vitsistä ihan omia tulkintojasi, joita et osaa perustella kovinkaan hyvin.

        "Siinä missä sinä ajattelet kyseessä olevan väkivaltainen tapahtuma, on maksullinen voinut kertoa hygieniasyistä reijän olevan väärä."

        Väittäisin edelleen, että varsinkin huudahduksen saattelemana "Väärä reikä!" on seksin aikana paitsi osoitus siitä, että toinen henkilö on mennyt sinne ilman lupaa myös pyyntö poistua kyseisestä reiästä.

        Tuo hygieniasyihin vetoaminen ei muuta asiassa yhtään mitään: jos mies oli reiässä luvatta, hän syyllistyi väkivaltaan.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No minusta ohan mistä tahaansa asiasta saa väännettyä ihan mitä huvittaa. Ja minusta sinä nyt väännät asiasta juurikin vain oman tulkintasi näköisen."

        Minusta asia on juuri toisin päin. Yrität itse vääntää selvästi väkivaltaisesta vitsistä ihan omia tulkintojasi, joita et osaa perustella kovinkaan hyvin.

        "Siinä missä sinä ajattelet kyseessä olevan väkivaltainen tapahtuma, on maksullinen voinut kertoa hygieniasyistä reijän olevan väärä."

        Väittäisin edelleen, että varsinkin huudahduksen saattelemana "Väärä reikä!" on seksin aikana paitsi osoitus siitä, että toinen henkilö on mennyt sinne ilman lupaa myös pyyntö poistua kyseisestä reiästä.

        Tuo hygieniasyihin vetoaminen ei muuta asiassa yhtään mitään: jos mies oli reiässä luvatta, hän syyllistyi väkivaltaan.

        🦄

        Lopeta nyt jo toi idioottimainen länkytys. Saat kaikki naiset kuulostamaan vammaisilta. Mä ainakin haluan irtisanoutua tuollaisesta paranoidisesta syyttelystä. Vähän samaan tapaan kuin miehet joskus irtisanoutuu kavereidensa käytöksestä toteamalla että not cool bro. Totean nyt saman: NOT COOL, SIS.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "No minusta ohan mistä tahaansa asiasta saa väännettyä ihan mitä huvittaa. Ja minusta sinä nyt väännät asiasta juurikin vain oman tulkintasi näköisen."

        Minusta asia on juuri toisin päin. Yrität itse vääntää selvästi väkivaltaisesta vitsistä ihan omia tulkintojasi, joita et osaa perustella kovinkaan hyvin.

        "Siinä missä sinä ajattelet kyseessä olevan väkivaltainen tapahtuma, on maksullinen voinut kertoa hygieniasyistä reijän olevan väärä."

        Väittäisin edelleen, että varsinkin huudahduksen saattelemana "Väärä reikä!" on seksin aikana paitsi osoitus siitä, että toinen henkilö on mennyt sinne ilman lupaa myös pyyntö poistua kyseisestä reiästä.

        Tuo hygieniasyihin vetoaminen ei muuta asiassa yhtään mitään: jos mies oli reiässä luvatta, hän syyllistyi väkivaltaan.

        🦄

        Missä vaiheessa vitsissä nainen huudahtanut mitään? 🤔

        Kyllä minä sinakin uskon, että epämiellyttävä ja inhottava pistää ihmisen reagoimaan fyysisesti, poistumaan paikalta, käännähtämään, huitomaan tms. Luonnollisesti, ilman että edes tarvitsee sanoa mitään ”ola holaa”. Mutta jos vaan sanoo ”ola holat” —-> väärä reikä, ei kyse ole väkivallasta. Kyllä itsekin reagoisin taatusti fyysisesti, jos joku meni luvatta väärälle reijälle. 😆

        Mutta ehkä en kykene tämän parempiin perusteluihin. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta nyt jo toi idioottimainen länkytys. Saat kaikki naiset kuulostamaan vammaisilta. Mä ainakin haluan irtisanoutua tuollaisesta paranoidisesta syyttelystä. Vähän samaan tapaan kuin miehet joskus irtisanoutuu kavereidensa käytöksestä toteamalla että not cool bro. Totean nyt saman: NOT COOL, SIS.

        Olen perustellut kaikki väitteeni loogisesti ja johdonmukaisesti. Sinä olet vain nimitellyt. Et ole tuonut keskusteluun yhtäkään järkevää toteamusta. Kumman meistä pitäisi lopettaa?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen perustellut kaikki väitteeni loogisesti ja johdonmukaisesti. Sinä olet vain nimitellyt. Et ole tuonut keskusteluun yhtäkään järkevää toteamusta. Kumman meistä pitäisi lopettaa?

        🦄

        Sähän jatkat edelleen jankuttamista siitä että mies ymmärsi naisen kieltä. Eli et tajunnut koko vitsiä alunalkaenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän jatkat edelleen jankuttamista siitä että mies ymmärsi naisen kieltä. Eli et tajunnut koko vitsiä alunalkaenkaan.

        En ole väittänyt, että mies ymmärtäisi naisen kieltä. Olen väittänyt vain, että mies oli todennäköisesti luvatta jossain ruumiinaukossa.

        En pidä tarinaa vitsinä enkä näe siinä mitään huvittavaa.

        🦄


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Itseasiassa sen voi värittää rumaksikin. Jos oikein tikunnokkaan ottaa jutun, niin olisiko mies erehtynyt viestinnästä, jos prostituoitu olisi paennut alta ja vetänyt päin korvia?
        Ehkä kyse ei ole ollut kuin ilmoitusluonteisesta asiasta, jonka nainen on kertonut tyynesti?

        Ja kun mainitsin, että kyse oli etelä-amerikasta, tulee monelle mieleen köyhyys, mutta välttämättä tuo nainen ei tee tuota työtä köyhyyden vuoksi.

        Ja sitten tuohon kaupparatsuun... tyyppi vaikuttaa tyhmälle, mutta tarina ei kerro mitä hän oppi tuosta? Ja ei myöskään kerro miten hän kohteli lopulta prostituoitua? Oikeastaan kun miettii, niin hyvin, koska oli saanut tuosta ”ola holasta” niin väärän käsityksen...

        Ja kumpikin noistakin ihmisistä on joskus ollut lapsi. Tyhjä kuori, mikä imee itseensä käsityksen ympäröivästä maailmasta. Mitä sitten onkaan tullut vastaan kummallekin ja miten he sen ovat tulkinneet/sisäistäneet? Millainen äiti on ollut miehellä, jos hän on oppinut esineellistämään naisia? Tai millainen isä naisella, joka myy itseään?

        Onpa taas vitsi..

        "olisiko mies erehtynyt viestinnästä, jos prostituoitu olisi paennut alta ja vetänyt päin korvia?"

        Ei varmasti olisi, mutta yksikään prostituoitu ei Etelä-Amerikassa vaan tee noin, muuten jää rahat tienaamatta, vuokra maksamatta, ruoka ostamatta, jne. Ja mikä "vitsikkäintä" , jos prostituoitua kohdellaan väärin, siis tyrkätään väärään reikään/rikotaan sopimusta, niin siitä viestiminen varmalla keinolla - pakeneminen ja päin korvia vetäminen on sodan julistus ja näin hän saa varmasti osakseen miehen taholta kahta kauheampaa väkivaltaa.

        Koska ollaan Etelä-Amerikassa on sata varma, että nainen myy itseään rahasta. Etenkin kun hän kaikenlisäksi on vielä intiaani, jotka ovat noilla tienoilla todella syrjittyä kansaa ja kaikinpuolin heikossa asemassa. Syrjityistä kansoista naiset ovat vielä syrjitympiä kuin miehet.

        Koska asiakas oli hotellin golfia pelaava kauppamies, niin siitä päätellen naisella on parittaja, joko "poikakaveri" tai aviomies, jolla on suhteita kyseisen hotellin henkilökuntaan. Nainen joutuu aivan varmasti maksamaan tienaamistaan rahoista hyvät provikat parittajalle/hotellille. Joten tässä tullaan siihen, että oikea-aikainen viestintä seksin aikana asiakkaan virheestä/ymmärtämättömyydestä; pakeneminen ja päin korvia vetäminen ei vain vie omaa toimeentuloa, altistaa itseä vielä vakavammalle väkivallalle asiakkaan taholta, vaan prostituoitu saa vielä turpiinsa parittajaltaan/hotellihenkilöltä, koska heitä (!) on katalasti riistetty ja petetty. Nainen ei saa ajatella omaa etuaan ja mieltymyksiään, vaan miesten! Miehet menettävät rahaa, jos nainen tekee miten haluaa! Tuon kaltaisesta mokasta nainen joutuu maksamaan korvauksia parittajalle/hotellille.

        Golfmies kohteli ehkä muuten naista ihan ok. Ehkä hän oli keskimääräistä kivempi asiakas. Ehkä naisen kaikki asiakkaat ovat keskimääräistä parempia kuin hänen samaa ammattia harjoittavien kanssasisarten asiakkaat kadulla, tai alamaailman asiakkaat epämääräisissä luolissa. Tosiasia on kuitenkin, että aivan kaikki seksiä ostavat asiakkaat mahdollistavat seksinmyynnin. Prostituutio, ihmiskauppa, huumekauppa - valtavan mittava maailmanlaajuinen ongelma. Ja naiset ovat erityisen haavoittuvia prostituution ihmiskaupan kaltaiselle hyväksikäytölle, rankalle väkivallalle, vapauden riistolle.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa taas vitsi..

        "olisiko mies erehtynyt viestinnästä, jos prostituoitu olisi paennut alta ja vetänyt päin korvia?"

        Ei varmasti olisi, mutta yksikään prostituoitu ei Etelä-Amerikassa vaan tee noin, muuten jää rahat tienaamatta, vuokra maksamatta, ruoka ostamatta, jne. Ja mikä "vitsikkäintä" , jos prostituoitua kohdellaan väärin, siis tyrkätään väärään reikään/rikotaan sopimusta, niin siitä viestiminen varmalla keinolla - pakeneminen ja päin korvia vetäminen on sodan julistus ja näin hän saa varmasti osakseen miehen taholta kahta kauheampaa väkivaltaa.

        Koska ollaan Etelä-Amerikassa on sata varma, että nainen myy itseään rahasta. Etenkin kun hän kaikenlisäksi on vielä intiaani, jotka ovat noilla tienoilla todella syrjittyä kansaa ja kaikinpuolin heikossa asemassa. Syrjityistä kansoista naiset ovat vielä syrjitympiä kuin miehet.

        Koska asiakas oli hotellin golfia pelaava kauppamies, niin siitä päätellen naisella on parittaja, joko "poikakaveri" tai aviomies, jolla on suhteita kyseisen hotellin henkilökuntaan. Nainen joutuu aivan varmasti maksamaan tienaamistaan rahoista hyvät provikat parittajalle/hotellille. Joten tässä tullaan siihen, että oikea-aikainen viestintä seksin aikana asiakkaan virheestä/ymmärtämättömyydestä; pakeneminen ja päin korvia vetäminen ei vain vie omaa toimeentuloa, altistaa itseä vielä vakavammalle väkivallalle asiakkaan taholta, vaan prostituoitu saa vielä turpiinsa parittajaltaan/hotellihenkilöltä, koska heitä (!) on katalasti riistetty ja petetty. Nainen ei saa ajatella omaa etuaan ja mieltymyksiään, vaan miesten! Miehet menettävät rahaa, jos nainen tekee miten haluaa! Tuon kaltaisesta mokasta nainen joutuu maksamaan korvauksia parittajalle/hotellille.

        Golfmies kohteli ehkä muuten naista ihan ok. Ehkä hän oli keskimääräistä kivempi asiakas. Ehkä naisen kaikki asiakkaat ovat keskimääräistä parempia kuin hänen samaa ammattia harjoittavien kanssasisarten asiakkaat kadulla, tai alamaailman asiakkaat epämääräisissä luolissa. Tosiasia on kuitenkin, että aivan kaikki seksiä ostavat asiakkaat mahdollistavat seksinmyynnin. Prostituutio, ihmiskauppa, huumekauppa - valtavan mittava maailmanlaajuinen ongelma. Ja naiset ovat erityisen haavoittuvia prostituution ihmiskaupan kaltaiselle hyväksikäytölle, rankalle väkivallalle, vapauden riistolle.

        - Sheena

        Nostan kädet pystyyn ja lupaan olla kertomatta tätä juttua enää ikinä. 😬


      • Okei. Perustelit ympäri. Poistan tarinan jatkossa ja hautaan sen tässä. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa taas vitsi..

        "olisiko mies erehtynyt viestinnästä, jos prostituoitu olisi paennut alta ja vetänyt päin korvia?"

        Ei varmasti olisi, mutta yksikään prostituoitu ei Etelä-Amerikassa vaan tee noin, muuten jää rahat tienaamatta, vuokra maksamatta, ruoka ostamatta, jne. Ja mikä "vitsikkäintä" , jos prostituoitua kohdellaan väärin, siis tyrkätään väärään reikään/rikotaan sopimusta, niin siitä viestiminen varmalla keinolla - pakeneminen ja päin korvia vetäminen on sodan julistus ja näin hän saa varmasti osakseen miehen taholta kahta kauheampaa väkivaltaa.

        Koska ollaan Etelä-Amerikassa on sata varma, että nainen myy itseään rahasta. Etenkin kun hän kaikenlisäksi on vielä intiaani, jotka ovat noilla tienoilla todella syrjittyä kansaa ja kaikinpuolin heikossa asemassa. Syrjityistä kansoista naiset ovat vielä syrjitympiä kuin miehet.

        Koska asiakas oli hotellin golfia pelaava kauppamies, niin siitä päätellen naisella on parittaja, joko "poikakaveri" tai aviomies, jolla on suhteita kyseisen hotellin henkilökuntaan. Nainen joutuu aivan varmasti maksamaan tienaamistaan rahoista hyvät provikat parittajalle/hotellille. Joten tässä tullaan siihen, että oikea-aikainen viestintä seksin aikana asiakkaan virheestä/ymmärtämättömyydestä; pakeneminen ja päin korvia vetäminen ei vain vie omaa toimeentuloa, altistaa itseä vielä vakavammalle väkivallalle asiakkaan taholta, vaan prostituoitu saa vielä turpiinsa parittajaltaan/hotellihenkilöltä, koska heitä (!) on katalasti riistetty ja petetty. Nainen ei saa ajatella omaa etuaan ja mieltymyksiään, vaan miesten! Miehet menettävät rahaa, jos nainen tekee miten haluaa! Tuon kaltaisesta mokasta nainen joutuu maksamaan korvauksia parittajalle/hotellille.

        Golfmies kohteli ehkä muuten naista ihan ok. Ehkä hän oli keskimääräistä kivempi asiakas. Ehkä naisen kaikki asiakkaat ovat keskimääräistä parempia kuin hänen samaa ammattia harjoittavien kanssasisarten asiakkaat kadulla, tai alamaailman asiakkaat epämääräisissä luolissa. Tosiasia on kuitenkin, että aivan kaikki seksiä ostavat asiakkaat mahdollistavat seksinmyynnin. Prostituutio, ihmiskauppa, huumekauppa - valtavan mittava maailmanlaajuinen ongelma. Ja naiset ovat erityisen haavoittuvia prostituution ihmiskaupan kaltaiselle hyväksikäytölle, rankalle väkivallalle, vapauden riistolle.

        - Sheena

        Ei oo todellista miten turhaksi jauhamiseksi saatte käännettyä vitsin 🤯 Boooooooooring.

        Vähän ärsyttää myös tuo uhriuttava asenne, joka on lisäksi ihan irralla todellisuudesta. Se nyt vaan on fakta, että jossain naiset joutuu myymään itseään saadakseen rahaa itselle tai toisille. Maailmassa tapahtuu vielä monin verroin kauheampia asioita kuin se. Joku tökkääminen väärään reikään ei kuulkaa ammattiporton tai ihmiskaupan uhrin maailmaa kaada. Eiköhän ole tottunut paljon pahempaan. Ei kaataisi edes omaa maailmaani.

        Mutta nyt kun kauhistelun makuun päästiin, niin käytät loukkaavaa 'intiaani' sanaa. Soo soo. Ja vielä jo valmiiksi heikossa asemassa olevasta ihmiskaupan uhrista, joka juuri koki seksuaalista väkivaltaa. Pitääkö sun vielä talloa sitä raukkaa maahan käyttämällä hänen etnisyydestään loukkaavaa sanaa. Julmaa. Voi prostituoitu-parka. Et muuten edes tiedä identifioituuko hän naiseksi, joten on loukkaavaa olettaa niin. Uskon, että parittajansakin käyttää samaa psykologista väkivaltaa eikä kunnioita hänen pronominejään. Kuinka kehtaatte lyödä uudestaan samalla asialla jo valmiiksi sorrettua.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Nostan kädet pystyyn ja lupaan olla kertomatta tätä juttua enää ikinä. 😬

        Hyvä että kerroit. Vitsi toi selkeästi esille monta maailman vääryyttä. Lisäksi sen, että itsensä ilmaiseminen ja rajojen omien asettaminen viestimällä tehokkaasti on monessa kohdassa ja tilanteessa hengenvaarallista.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että kerroit. Vitsi toi selkeästi esille monta maailman vääryyttä. Lisäksi sen, että itsensä ilmaiseminen ja rajojen omien asettaminen viestimällä tehokkaasti on monessa kohdassa ja tilanteessa hengenvaarallista.

        - Sheena

        No toisaalta niin. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu vaan omasta puolestasi. Edustat tuossa näkökulmassasi erittäin kapeaa ja hiekkaa pilluunsa vetänyttä ääripäätä. Joka saa tukensa jostain tekotieteellisestä sonnasta mitä yliopistojen humanistisilla aloilla pyöritellään 🤢 blaah.

        Sun kaltaisten ihmisten ainoa tarkoitus on syventää railoa miesten ja naisten välille.

        Älkää kertoko vitsejä, prostituoidut loukkaantuu.
        Älkää kertoko vitsejä, naiset loukkaantuu.
        Älkää kertoko vitsejä, saamelaiset loukkaantuu.
        Ruotsalaiset loukkaantuu.
        Afrikkalaiset loukkaantuu.
        Hevoshullut loukkaantuu.
        Homot loukkaantuu.
        Lapset loukkaantuu.
        Insinöörit loukkaantuu.

        KUKAAN ei halua elää tuollaisessa hiekkapillu maailmassa.

        Ja tosiaan. Ehkäpä sinä olit se, joka ymmärsi vitsin väärin etkä edes tajunnut mille siinä naurettiin.

        Noin kommentoi naisia halveksiva loukkaaja.


    • Et ole vaan ymmärtänyt äidinkielellään vittuilevaa naista. Hymyssä suin kun kiroaa alimpaan helvettiin tuntemattomin sanoin, voi erehtyä luulemaan kohteliaisuudeksi.

    • Anonyymi

      Vastaajien turha yrittää kaunistella asiaa. Baarissa naiset käskee painua vittuun ellei naamataulu miellytä.
      Komeat miehet voi vapaasti uida liiveihin, tästä on turha väitellä, suominainen on epäkohtelias.

      • Anonyymi

        Totta, tästä on turha väitellä.
        Kuvittelet tuon fantasiasi olevan todellisuutta, vaikka lähes kaikki muut näköjään tiedostavat, että näin ei ole.

        Ei useimmat naiset edes niissä baareissa kehota "painumaan v-ttuun", mikäli mies lähestyy asiallisesti. Jos taas kiertelet nipistelemässä ja läpsimässä naisia tai änkeät seuraan väkisin, niin sitten nousee toki todennäköisyys saada kuulla voimasanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, tästä on turha väitellä.
        Kuvittelet tuon fantasiasi olevan todellisuutta, vaikka lähes kaikki muut näköjään tiedostavat, että näin ei ole.

        Ei useimmat naiset edes niissä baareissa kehota "painumaan v-ttuun", mikäli mies lähestyy asiallisesti. Jos taas kiertelet nipistelemässä ja läpsimässä naisia tai änkeät seuraan väkisin, niin sitten nousee toki todennäköisyys saada kuulla voimasanoja.

        M184 on täällä pariin kertaan kertonut miten on ollut aikeissa kysyä neuvoa vieraalta naiselta mutta ei edes ehtinyt suutaan avata kun nainen jo käski jatkaa matkaa.

        Suominainen ystävällinen? Vain komeille miehille.


      • Anonyymi

        Tottakai on, onhan siinä enemmän jännää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M184 on täällä pariin kertaan kertonut miten on ollut aikeissa kysyä neuvoa vieraalta naiselta mutta ei edes ehtinyt suutaan avata kun nainen jo käski jatkaa matkaa.

        Suominainen ystävällinen? Vain komeille miehille.

        Tuolla tavalla ajattelette ainoastaan te, jotka ette osaa lähestyä toisia ihmisiä asiallisesti ja kunnioittavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla tavalla ajattelette ainoastaan te, jotka ette osaa lähestyä toisia ihmisiä asiallisesti ja kunnioittavasti.

        Katsotaan osuuko M184 tähän ketjuun, hän oli aikonut kysynyt naiselta normaalilla tavalla kuin jos ostaisi kioskilta jäätelöä mutta nainen oli tehnyt mielessään omia päätelmiä miksi vieras mies tulee kohti. Näin suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan osuuko M184 tähän ketjuun, hän oli aikonut kysynyt naiselta normaalilla tavalla kuin jos ostaisi kioskilta jäätelöä mutta nainen oli tehnyt mielessään omia päätelmiä miksi vieras mies tulee kohti. Näin suomessa.

        Sitä jäätelöäkin voi ostaa kioskilta monin erilaisin sanakääntein. Onpa niitä jäätelökioskin myyjiäkin ahdisteltu. Näin Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä jäätelöäkin voi ostaa kioskilta monin erilaisin sanakääntein. Onpa niitä jäätelökioskin myyjiäkin ahdisteltu. Näin Suomessa.

        Oletko usein nähnyt ahdistelua kun jäätelöä on ostettu ja millaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko usein nähnyt ahdistelua kun jäätelöä on ostettu ja millaista?

        Asiakaspalvelijat ja etenkin nuoret naiset joutuvat jatkuvasti ahdistelun kohteeksi. Kohteliaisuus ja ystävällisyys työtilanteessa tulkitaan yllättävän usein merkiksi että aspaa saisi muka ruveta iskemään.

        On tullut nähtyä mm. juurikin siellä jäätelökioskilla kun keski-ikäinen mies kehui teini-ikäisen myyjätytön vartaloa ja totesi että olisipa kiva katsella tytön nuolevan mehujääpuikkoa. Miehen takana jonotti nuori isä pienen lapsensa kanssa, palautti uskoa miessukupuoleen kun nuori mies tokaisi vanhalle irstailijalle että "olet oksettava".

        Moisiin ahdistelutilanteisiin joutui aspana itsekin usein ja niitä on vierestä nähnyt tuhansia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalvelijat ja etenkin nuoret naiset joutuvat jatkuvasti ahdistelun kohteeksi. Kohteliaisuus ja ystävällisyys työtilanteessa tulkitaan yllättävän usein merkiksi että aspaa saisi muka ruveta iskemään.

        On tullut nähtyä mm. juurikin siellä jäätelökioskilla kun keski-ikäinen mies kehui teini-ikäisen myyjätytön vartaloa ja totesi että olisipa kiva katsella tytön nuolevan mehujääpuikkoa. Miehen takana jonotti nuori isä pienen lapsensa kanssa, palautti uskoa miessukupuoleen kun nuori mies tokaisi vanhalle irstailijalle että "olet oksettava".

        Moisiin ahdistelutilanteisiin joutui aspana itsekin usein ja niitä on vierestä nähnyt tuhansia.

        Käskeekö jäätelönmyyjä jatkamaan matkaansa ennenkuin asiakas on ehtinyt suutaan avata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käskeekö jäätelönmyyjä jatkamaan matkaansa ennenkuin asiakas on ehtinyt suutaan avata?

        Jäätelömyyjää lähestytään yleensä ostoksentekomielessä. Jäätelömyyjä on töissä asiakaspalvelualalla. Loppuisi varmaan työt aika äkkiä, jos jokaiselle asiakkaalle toteaisi että jatka vaan matkaa.

        Kadulla kukaan ihminen ei ole toisille ihmisille vapaa-aikaansa velkaa. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta pysähtyä rupattelemaan muiden kanssa. Ihmisillä on oikeus kulkea ulkona tulematta häirityiksi.

        Joidenkin miesten on ilmeisesti hankala ymmärtää, että joillekin naisille he edustavat monia erilaisia uhkia. Vaikka Juuri Se mies joka lähestyy ei olisi syy Juuri Sen naisen miespelkoon, on lähestyvä mies sen naisen mielestä naiselle mahdollinen vaara.


    • Anonyymi

      Njaa, eipä ole koskaan kukaan sanonut ”painu vi…n” ainakaan minulle. Toisaalta en kylläkään ahdistele toisia ihmisiä ja käyttätymistavat löytyy…opetettiin jo lapsena. Parempana vaihtoehtona voisi olla esim ”ole hyvä ja jätä minut rauhaan” tai ”kiitos mutta en nyt ole kiinnostunut”.
      Kukin tietysti tekee itsestä sellaisen kusipään kun itse haluaa.

    • Anonyymi

      Etelä-Euroopassa käydessäni saan paikallisten naisten huomiota ja ystävällisyyttä osakseni vain istuskelemalla kaupungin puistoissa ja suihkulähteillä, johtunee varmaan vaaleudestani mutta Suomessa jos katsookin liian pitkään suomalaista naista saattaa saada v"ttuiluryöpyn että mitäpä siinä möllötät.
      Ai että on ikävä Etelä-Euroopan meininkiä, toivottavasti kohta uskaltaa lähteä kalseiden suominaisten lähettyviltä pois koronan mentyä.

      • Se on totta, että monessa paikassa ihmiset ovat paljon vähemmän varautuneita kuin suomalaiset. Mutta isoin ero lienee siinä, että Etelä-Euroopassa olet kiinnostava, koska olet ulkomailta ja siten tiedät ja tunnet asioita, joita paikalliset eivät. Vähintään samanlainen se ero on Suomessa. Olen liikkunut jonkin verran Suomessa täällä olleiden vaihto-opiskelijoiden joukossa ja ympärillä oli heti kiinnostuneita naisia.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Se on totta, että monessa paikassa ihmiset ovat paljon vähemmän varautuneita kuin suomalaiset. Mutta isoin ero lienee siinä, että Etelä-Euroopassa olet kiinnostava, koska olet ulkomailta ja siten tiedät ja tunnet asioita, joita paikalliset eivät. Vähintään samanlainen se ero on Suomessa. Olen liikkunut jonkin verran Suomessa täällä olleiden vaihto-opiskelijoiden joukossa ja ympärillä oli heti kiinnostuneita naisia.

        Niinpä, ulkomaalainen on yleensä aina kiinnostava. Ihmiset ovat luonnostaan uteliaita "uusia" asioita kohtaan.

        Suomessa vaaleus on tavanomaista, eikä kiinnitä kantasuomalaisten huomiota. Suomeen muualta (kauempaa) saapuvat taas saattavat kovastikin pistää merkille suomalaista vaaleutta. Samoin mitä kauemmas Suomen rajoilta matkustaa, sitä todennäköisemmin pistää vaaleana matkailijana niiden paikallisten silmään.

        Totta kai kuka tahansa suomalainen on eksoottinen näky vaikkapa Thaimaassa, sillä ulkomuoto poikkeaa niin radikaalisti paikallisista. Ihan yhtä lailla se thaimaalainen erottuu Suomessa väkijoukosta.

        Onkin hyvä ymmärtää ero siinä että ihmiset kiinnostuvat luonteesta ja siinä, että ihmiset kiinnostuvat koska joku on eri näköinen kuin muut. Ulkomaalainen on liki aina kiinnostavampi kuin kotimainen.

        Ei siellä eteläisemmässä Euroopassakaan naiset taida niitä paikallisia miehiä kohtaan huomiota ja ystävällisyyttä osoittaa, kun ovat siellä jokapäiväinen näky. On varsin tavanomaista että jokaisen maan asukkaat napisevat juuri niistä oman maan naisista/ miehistä ja kuvittelevat, että ruoho olisi vihreämpää muualla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ulkomaalainen on yleensä aina kiinnostava. Ihmiset ovat luonnostaan uteliaita "uusia" asioita kohtaan.

        Suomessa vaaleus on tavanomaista, eikä kiinnitä kantasuomalaisten huomiota. Suomeen muualta (kauempaa) saapuvat taas saattavat kovastikin pistää merkille suomalaista vaaleutta. Samoin mitä kauemmas Suomen rajoilta matkustaa, sitä todennäköisemmin pistää vaaleana matkailijana niiden paikallisten silmään.

        Totta kai kuka tahansa suomalainen on eksoottinen näky vaikkapa Thaimaassa, sillä ulkomuoto poikkeaa niin radikaalisti paikallisista. Ihan yhtä lailla se thaimaalainen erottuu Suomessa väkijoukosta.

        Onkin hyvä ymmärtää ero siinä että ihmiset kiinnostuvat luonteesta ja siinä, että ihmiset kiinnostuvat koska joku on eri näköinen kuin muut. Ulkomaalainen on liki aina kiinnostavampi kuin kotimainen.

        Ei siellä eteläisemmässä Euroopassakaan naiset taida niitä paikallisia miehiä kohtaan huomiota ja ystävällisyyttä osoittaa, kun ovat siellä jokapäiväinen näky. On varsin tavanomaista että jokaisen maan asukkaat napisevat juuri niistä oman maan naisista/ miehistä ja kuvittelevat, että ruoho olisi vihreämpää muualla.

        "Samoin mitä kauemmas Suomen rajoilta matkustaa, sitä todennäköisemmin pistää vaaleana matkailijana niiden paikallisten silmään. "

        Yksi nosto tästä. En ihan tarkkaan tiedä millä perusteella valikoidun, mutta multa pyydetään tosi usein, että otan kuvan jostain turistista. Olen ottanut niitä kuvia kymmenillä eri puhelimilla ja kameroilla. Jokin juttu siinä on: mä näytän heidän mielestään myös varmasti turistilta ja ehkä myös niin vaarattomalta, että en juokse sen järkkärin kanssa karkuun.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        "Samoin mitä kauemmas Suomen rajoilta matkustaa, sitä todennäköisemmin pistää vaaleana matkailijana niiden paikallisten silmään. "

        Yksi nosto tästä. En ihan tarkkaan tiedä millä perusteella valikoidun, mutta multa pyydetään tosi usein, että otan kuvan jostain turistista. Olen ottanut niitä kuvia kymmenillä eri puhelimilla ja kameroilla. Jokin juttu siinä on: mä näytän heidän mielestään myös varmasti turistilta ja ehkä myös niin vaarattomalta, että en juokse sen järkkärin kanssa karkuun.

        Hmm, nyt kun nostit asian esille, niin pitää paikkansa omallakin kohdalla. Itsekin olen kotimaassa varsin monesti valikoitunut turistien avuksi kuvan ottamisessa ja kaikenlaisessa neuvomisessa. Myös ulkomailla on usein pyydetty räpsimään kuvia.

        Mietin tässä onko kyseessä juuri se vaaleus, joka alitajuisesti tulkitaan jotenkin tummapiirteisyyttä rehellisemmäksi?
        Toki ulkomailla ollessa itselläkin on monesti kantamuksia, jotka hankaloittaisivat toisen turistin kameran/ puhelimen kanssa karkuun juoksemista. Kotimaassa olen usein korkokengissä liikenteessä, sekin saattaa turisteille viestittää että tuo ei ainakaan kovin vikkelästi pääse pakenemaan varastetun tavaran kanssa.


    • Anonyymi

      On eestiläiset ystävällisiä. Tunnen monta eestin naista ja ovat tosi mukavia aina. Lähtevät treffeille kyllä jos olet asiallinen ja et ole juoppo. Ette vaan uskalla kysyä niitä treffeille joten ette tiedä.

      • Anonyymi

        :D :D :D Että tutut naiskaverit lähtee sun kanssa kahville tai drinksuille? Sitä yleensä kutsutaan kavereiden kesken ajan viettämiseksi, ei treffeiksi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D :D :D Että tutut naiskaverit lähtee sun kanssa kahville tai drinksuille? Sitä yleensä kutsutaan kavereiden kesken ajan viettämiseksi, ei treffeiksi :D

        Tuo sama pisti silmääni. Ei kavereiden kanssa kahville menoa kutsuta yleensä treffeiksi.


    • Anonyymi

      Feminismi aivopesee naissukupuolen miesymmärryksen objekteistaen miehen pelkäksi seksuaaliobjektiksi. Siksi naisnäkökulmasta mies ei olla normaalia keskusteluseuraa.

      • Anonyymi

        Pötyä.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Suomi naisilla ei ole tapoja. Mutta onneksi joku jännämies aina kouluttaa naisia.

      • Anonyymi

        Millaisia tapoja sitten toivoisit Suomi _ naisilla olevan?


    • Anonyymi

      Omaavat tapoja ja ÄO huomattavasti korkeampi.

      • Anonyymi

        Ovatko esittäneet kirjallisen todistuksen älykkyysosamäärästään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko esittäneet kirjallisen todistuksen älykkyysosamäärästään?

        Vain ne, joilta se ei kadonnut merimatkalla.


    • Anonyymi

      Jos suomalaisilla naisilla on kokemusta,miehet yleensä haluaa painua v....

    • Anonyymi

      He ei ole testanneet kolmipyöräisellä.

    • Anonyymi

      Minä eikä kukaan tuntemani nainen ole sanonut tuolla tavalla miehelle. Tunnen paljon erilaisia naisia. Samoin tunnen paljon miehiä - eikä heistäkään kenellekään ole sanottu noin.

      - Sheena

    • Anonyymi

      On ollut venäläistä, vietnamilaista, sun muuta nuorta naista työkaverinakin, ja täytyy sanoa, että niin naisellisia, ja ihania ovat olleet. Vaimo ainesta, ihan parhaasta päästä. Aitoja ja rehellisiä, tuskin pystyvät edes pettämään. Alkoholillakaan eivät läträä vähääkään, bilettämiset ei kiinnosta, perhe-elämä pääasia.

      Onhan niitä suomalaisissakin, että näin.

      • Anonyymi

        Onpas sulla käynyt erikoinen mäihä, että pelkästään ihania perhekeskeisiä absolutisteja olet muiden kulttuurien edustajista kohdannut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas sulla käynyt erikoinen mäihä, että pelkästään ihania perhekeskeisiä absolutisteja olet muiden kulttuurien edustajista kohdannut!

        Niin no, duunissa se meininki ei ihan sitä villeintä mahdollista taida kuitenkaan olla.

        Ehkä niilläkin oli se ns. pimeä puoli, onnistuivat vain peittämään sen, ja esittämään herttaista ja fiksua.

        Oltiin kerran toki ns. vapaalla ja vielä jossain kurssikeskuksessa, suomimuijat teki sitä mitä olettaa saattaa, ulkomaalainen meni huoneeseensa lukemaan, ja nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, duunissa se meininki ei ihan sitä villeintä mahdollista taida kuitenkaan olla.

        Ehkä niilläkin oli se ns. pimeä puoli, onnistuivat vain peittämään sen, ja esittämään herttaista ja fiksua.

        Oltiin kerran toki ns. vapaalla ja vielä jossain kurssikeskuksessa, suomimuijat teki sitä mitä olettaa saattaa, ulkomaalainen meni huoneeseensa lukemaan, ja nukkumaan.

        On sulla ainakin niin laaja otanta noista ulkomaalaisista naisista että ei tässä voi kukaan mitenkään väittää vastaan.

        Kun kerran yksi ulkkis-nainen kerran teki eri tavalla kuin pari suomimuijaa niin kyllähän se automaattisesti tarkoittaa, että kaikki Suomen rajojen ulkopuolella syntyneet naiset ovat herttaisia ja fiksuja.

        Näin sen on oltava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla ainakin niin laaja otanta noista ulkomaalaisista naisista että ei tässä voi kukaan mitenkään väittää vastaan.

        Kun kerran yksi ulkkis-nainen kerran teki eri tavalla kuin pari suomimuijaa niin kyllähän se automaattisesti tarkoittaa, että kaikki Suomen rajojen ulkopuolella syntyneet naiset ovat herttaisia ja fiksuja.

        Näin sen on oltava!

        Sitten meillä on täydellinen yksimielisyys!

        Näin sen pitää mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, duunissa se meininki ei ihan sitä villeintä mahdollista taida kuitenkaan olla.

        Ehkä niilläkin oli se ns. pimeä puoli, onnistuivat vain peittämään sen, ja esittämään herttaista ja fiksua.

        Oltiin kerran toki ns. vapaalla ja vielä jossain kurssikeskuksessa, suomimuijat teki sitä mitä olettaa saattaa, ulkomaalainen meni huoneeseensa lukemaan, ja nukkumaan.

        Kerran näin kun yksi suomimies veti ulkomaalaista miestä nakkijonossa turpaan. Ulkomaalainen mies ei lyönyt takaisin.

        Näin ollen kaikki suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia ja kukaan ulkomaalainen mies ei ole väkivaltainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran näin kun yksi suomimies veti ulkomaalaista miestä nakkijonossa turpaan. Ulkomaalainen mies ei lyönyt takaisin.

        Näin ollen kaikki suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia ja kukaan ulkomaalainen mies ei ole väkivaltainen.

        Ok. mä myönnän.

        HUIJASIN! HAHAHA!!

        Paritan oikeesti venäläisiä ja vietnamilaisia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla ainakin niin laaja otanta noista ulkomaalaisista naisista että ei tässä voi kukaan mitenkään väittää vastaan.

        Kun kerran yksi ulkkis-nainen kerran teki eri tavalla kuin pari suomimuijaa niin kyllähän se automaattisesti tarkoittaa, että kaikki Suomen rajojen ulkopuolella syntyneet naiset ovat herttaisia ja fiksuja.

        Näin sen on oltava!

        "On sulla ainakin niin laaja otanta noista ulkomaalaisista naisista että ei tässä voi kukaan mitenkään väittää vastaan. "

        Laaja otanta on tälläkin palstalla jos pari naista sanoo ettei pidä paikkaansa, kukaan nainen ei käske painua vittuun.
        Montako naista on suomessa, miljoona, pari miljoonaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "On sulla ainakin niin laaja otanta noista ulkomaalaisista naisista että ei tässä voi kukaan mitenkään väittää vastaan. "

        Laaja otanta on tälläkin palstalla jos pari naista sanoo ettei pidä paikkaansa, kukaan nainen ei käske painua vittuun.
        Montako naista on suomessa, miljoona, pari miljoonaa.

        Ei kukaan ole missään kohtaa väittänyt, etteikö Suomen kokoisesta maasta löytyisi asiattomasti käyttäytyviä naisia(kin), niin kantiksia kuin ulkkiksiakin. Totta kai löytyy, ei siitä ole kysymystäkään.
        Toki riittävästi ärsyttämällä asiallisetkin ihmiset saattavat turvautua voimasanoihin.

        Se on otettu puheeksi, että ihan niistä omista piireistä riippuu, törmääkö paljonkin kirosanoja viljeleviin ihmisiin.

        Toinen mikä toki vaikuttaa on oma lähestymistapa. Sivistyneetkin ihmiset saattavat ärsyyntyä, kun joku tunkee seuraan väkisin eikä ota ymmärtääkseen hienovaraisista vihjeistä. Jos lähestyjä käy vielä oikein käsiksi, niin "v-ttuun painumisen" toivottaminen on enemmän kuin perusteltua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole missään kohtaa väittänyt, etteikö Suomen kokoisesta maasta löytyisi asiattomasti käyttäytyviä naisia(kin), niin kantiksia kuin ulkkiksiakin. Totta kai löytyy, ei siitä ole kysymystäkään.
        Toki riittävästi ärsyttämällä asiallisetkin ihmiset saattavat turvautua voimasanoihin.

        Se on otettu puheeksi, että ihan niistä omista piireistä riippuu, törmääkö paljonkin kirosanoja viljeleviin ihmisiin.

        Toinen mikä toki vaikuttaa on oma lähestymistapa. Sivistyneetkin ihmiset saattavat ärsyyntyä, kun joku tunkee seuraan väkisin eikä ota ymmärtääkseen hienovaraisista vihjeistä. Jos lähestyjä käy vielä oikein käsiksi, niin "v-ttuun painumisen" toivottaminen on enemmän kuin perusteltua.

        On väittänyt tässäkin ketjussa. Ei tarvitse kuin kävellä kohti jotain bimboa naista niin kuuluu jo painu vittuun. Tälläisestä naisesta näkee jo päällepäin ettei muuta voisi odottaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On väittänyt tässäkin ketjussa. Ei tarvitse kuin kävellä kohti jotain bimboa naista niin kuuluu jo painu vittuun. Tälläisestä naisesta näkee jo päällepäin ettei muuta voisi odottaakaan.

        Lainaatko tähän sitä kommenttia, jossa väitetään että Suomessa yksikään nainen ei koskaan olisi käyttäytynyt tökerösti? Omaan silmään ei ainuttakaan sellaista ole tässä ketjussa osunut.
        Kyllä ihan jokainen ihminen tietää, että pottajuttuja viljelevää roskaväkeä löytyy Suomestakin.

        Ja jos kerran näet jo "bimboista" ulospäin että kylmää kyytiä on tiedossa, niin miksi kummassa lähestyt heitä?


    • Anonyymi

      Suomalaisilla naisilla kus on noussut niin sanotusti päähän koska suomalaiset naiset saavat niin paljon huomiota miehiltä.

      • Anonyymi

        Heh, jaa saavat naiset paljon huomiota Suomessa?

        Et olet tainnut koskaan reissata kotimaan rajojen ulkopuolella?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      111
      2883
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1683
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1646
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1155
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      196
      1065
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      142
      980
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      889
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe