Siis ? Mitä merkitsee sinulle sanat kuin Täydellisyys , Puhtaus , Pyhyys , Vapaa, Sovitus , Nuhyeeyon , Synnitön ?
Sanat jotka viittavat millaisia meidän tulis olla tässä ajassa ???
Rakkaat Helluntailaiset joka minä Rakastan ja Jeesus paljon paljon enemmän !!
36
51
Vastaukset
- Anonyymi
Uskonnollisessa kielenkäytössä ne merkitsevät huijausta joka uppoaa heikoimpaan kansanosaan.
- Anonyymi
Aloittaja kuvittelee itse itseään Kristusta suuremmaksi. Tämä ilmenee kaikissa Saviksen kirjoituksissa. Hän esittää valheisiin kätkettyjä kysymyksiään ja joiden vastaukset yleensäkään eivät ole hänelle kuuluvia.
Savis, itse esittäytymällä "herraksi" ja kuulustelijaksi, kieltää Jeesuksen Kristuksen Herruuden.
Näin on lahkoissa yleensäkin. Savis on mitä tyypillisin helluntailainen.- Anonyymi
Ja kuten voi huomata, mm. tuo helluntailainen, Jumalan sanan iankaikkisuuden kieltäminen ilmenee myös aloituksessa:
>>Sanat jotka viittavat millaisia meidän tulis olla... tässä ajassa ???<<
"Tässä ajassa."
Room. 12:
2 Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.
3 Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut. 1-3
Hellareillahan on tämä oppi, että Jumala / Pyhä Henki ei olisi aina sama, siksi he mm. muuttelevat oppiaankin, jopa edellispäivää päinvastaiseksi (Helluntaikirkko on tästä hyvä esimerkki, se ei missään kohdin edusta alkuperäistä Suomen Helluntaiherätystä"). Heidän mielensä taas uudistuu tätä mukaa aina vaan jumalattomammaksi, niin että totuus heistä onkin jo tullut ilmi.
Helluntailaisten Netmissiossa, sen tuolloinen johtaja, pilkkasi minua vanhanaikaisesta uskostani: "Eihän kukaan enää noin usko!" Edustan opillisesti klassista kristinuskoa, luterilaisuutta, nk. Ristintietä.
Ei ole "tälle ajalle" kuuluvaa erillistä "jeesusta" tai jumalansanaa, vaan se Jeesus, jota minä tunnustan:
"Jeesus Kristus, Jumalan sana, On sama eilen, tänään ja iankaikkisesti."
Sanat jotka viittavat millaisia meidän tulis olla tässä ajassa ???
Löytyy tässä >>
1. Joh. 4:17
Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on,SELLAISIA MEKIN OLEMME TÄSSÄ MAAILMASSA.
HUOMASITKO ? TEXTISSÄ SANOTAAN >> sellainen kuin hän on,
Mitä se sinulle merkitsee ??- Anonyymi
>>HUOMASITKO ? TEXTISSÄ SANOTAAN >
Mitä se sinulle merkitsee ??<<
Huomaan:
Sanat "tässä ajassa" ja "tässä maailmassa" eivät merkitse samaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>HUOMASITKO ? TEXTISSÄ SANOTAAN >
Mitä se sinulle merkitsee ??<<
Huomaan:
Sanat "tässä ajassa" ja "tässä maailmassa" eivät merkitse samaa.Kyllä se merkitsee - eli oletko Kristuksessa, vai et.
Pelastus on Jumalantyö. Vai meinaako 18:04 kirjoittaja 30.7 mennä omin hynttyin perille? Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se merkitsee - eli oletko Kristuksessa, vai et.
Pelastus on Jumalantyö. Vai meinaako 18:04 kirjoittaja 30.7 mennä omin hynttyin perille?Hyvin sanottu !! Jotkut on tarve puolustaa synnissä oleminen ja vetää halpa armo päälle jolla on sarvet ja torahampaat mukana uskovalle.
Aivan niinkuin se pelastaisi hänet siitä tuomiosta joka tulee kerran hänelle.
Room. 6:23
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
- Anonyymi
Montaakin asiaa. Ensinnäkin kauniita ja tavoiteltavia sanoja. Jeesuksen vaelluksen esimerkki ja ohjaus, Jeesus itse ja se mitä jokainenn kristitty on nyt ja tulee kerran ikuisesti olemaan.
Kukapa ei halua olla kaikessa aina nuhteeton, kaikessa aina synnitön.
Rohkaisun sanoja, kannustuksen sanoja, Jeesuksen puoleen rukoukseen tahdon herättäviä. Tulevaisuus tulee olemaan kaiken vaivan arvoinen ikuisuus. Se mitä tässä elämässä kärsimmekin ei ole verrattavissa ikuiseen elämään. Autuaana ikuisesti eläminen on jo itsessään parempaa kuin mitä kukaan tässä maailmassa saa lyhytaikaista nautintoa.
Jeesus itsekin tulee mieleen, Jumala. Isän Henki on Pojassa, Pojan Henki Isässä, Jumalan Henki Jumalassa.
Commandohauis 2. Kor. 13:5
Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta.
Huomatko että et ole Kristuksessa ollenkaan eikä Uudestisyntynyt , Jos et tunne Tunteilla Kristusta ??
Se Juuri tarkoittaa olla Uudestisyntynyt kun ihminen on Kristuksessa. Silloin hän myös Tuntee Kristusta Tunteilla..
Ja ketkä ovat Kristuksessa ?? Joo Pyhässä Sanassa sanotaan selvästi että ne jotka kestävät ja kokevat Hänet Tunteissa.
1. Joh. 3:6
Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.
Tit. 1:16
He väittävät tuntevansa Jumalan, mutta teoillaan he hänet kieltävät, sillä he ovat inhottavia ja tottelemattomia ja kaikkiin hyviin tekoihin kelvottomia.
Kol. 1:10
vaeltaaksenne Herran edessä arvollisesti, hänelle kaikessa otollisesti, kaikessa hyvässä työssä hedelmää kantaen ja kasvaen Jumalan tuntemisen kautta,
Fil. 3:10
tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
2. Kor. 13:7
Mutta me rukoilemme Jumalaa, ettette tekisi mitään pahaa, emme sitä varten, että näyttäisi siltä, kuin me olisimme koetuksen kestäviä, vaan että te tekisitte hyvää ja me olisimme ikäänkuin ne, jotka eivät koetusta kestä.Siis Tässä Maailmassa meidän tulis vaeltaa kuin Kristus vaelsi niinkuin Pyhä Sana opettaa . Että me voitais sanoa että olemme Kristuksessa ja Uudestisyntyneitä Kristukseen !!
Tuon ihanan Kristuksen kuoleminen kautta joka tapahtui Ristillä !!
Olakka Oikein siunattuja kaikki Rakkaat !!
1. Joh. 2:6
Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.
Hedelmät näyttävät ketkä valtavat Kristuksessa.
. Joh. 1:6
Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
1. Piet. 3:2
kun he katselevat, kuinka te vaellatte puhtaina ja pelossa.
1. Piet. 3:16
pitäen hyvän omantunnon, että ne, jotka parjaavat teidän hyvää vaellustanne Kristuksessa, joutuisivat häpeään siinä, mistä he teitä panettelevat.
1. Piet. 4:3
Riittäähän, että menneen ajan olette täyttäneet pakanain tahtoa vaeltaessanne irstaudessa, himoissa, juoppoudessa, mässäyksissä, juomingeissa ja kauheassa epäjumalain palvelemisessa.Oletko lankeileva Uskova joka antaa maailmalle sinun kunniasi ??
Minkälainen sinä olet nyt tässä maailmassa ja tässä ajassa joka tulee esiin tässä Pyhässä Raamatussa >>
Room. 11:12
Mutta jos heidän lankeemuksensa on maailmalle rikkaudeksi ja heidän vajautensa pakanoille rikkaudeksi, kuinka paljoa enemmän heidän täyteytensä!
Room. 11:15
Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista?
Room. 12:2
Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.- Anonyymi
Matt.10:37 Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias: ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias. Luuk.14:26 Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni.
Aivan ! Tuossa avautuu ketkä tulis olla meidän Ystäviä..
Joh. 15:14
Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.
- Anonyymi
Merkitys avautuu tässä Ilmestyskirjan kohdassa:
1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
( Ilm 21)
Siis, kun kaikki entinen on mennyt.
10 Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
11 Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
12 Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
( 1Kor 13)
Kuten tuo Ilmestyskirjan kohta meille ilmoittaa. Kun vajavaisuus on kadonnut.
3 Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä
4 ja näkevät hänen kasvonsa, ja hänen nimensä on heidän otsissansa.
( Ilm 22)
Usko ToivonenKetkä ovat ne halvan armon alla saastaisia vääryydentekijät ja syntiset vaeltajat jotka pistä toivon Taivaaseen eikä Ristinkuoleman .
Ketkä ovat ne jotka seuraavat saastaisia vääryydentekijät ja syntiset ??
Pystytkö sanomaan että Toivon että kaikki tekisivät niinkuin minä ja seuraisivat minua !! Niin Paavali julisti.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ketkä ovat ne halvan armon alla saastaisia vääryydentekijät ja syntiset vaeltajat jotka pistä toivon Taivaaseen eikä Ristinkuoleman .
Ketkä ovat ne jotka seuraavat saastaisia vääryydentekijät ja syntiset ??
Pystytkö sanomaan että Toivon että kaikki tekisivät niinkuin minä ja seuraisivat minua !! Niin Paavali julisti.>> Pystytkö sanomaan että Toivon että kaikki tekisivät niinkuin minä ja seuraisivat minua !! Niin Paavali julisti. >>
Tarkoittanet tätä tekstikohtaa:
29 Mutta Paavali sanoi: "Toivoisin Jumalalta, että, olipa vähällä tai paljolla, et ainoastaan sinä, vaan myös kaikki te, jotka minua tänään kuulette, tulisitte semmoisiksi, kuin minä olen, näitä kahleita lukuunottamatta". ( Apt 26)
Ja tuo tilannehan on Paavalin puolustupuheesta kuningas Agrippan ja muiden paikallaolijoiden edessä.
Ja tuo puolustuspuhe on samalla evankeliumin julistamista Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta ja Paavali toivoi kuninkaan ja muiden kuulijoiden tulevan Jeesukseen uskoviksi.
27 Uskotko, kuningas Agrippa, profeettoja? Minä tiedän, että uskot."
28 Niin Agrippa sanoi Paavalille: "Vähälläpä luulet taivuttavasi minut kristityksi".
29 Mutta Paavali sanoi: "Toivoisin Jumalalta, että, olipa vähällä tai paljolla, et ainoastaan sinä, vaan myös kaikki te, jotka minua tänään kuulette, tulisitte semmoisiksi, kuin minä olen, näitä kahleita lukuunottamatta".
Paavali teki paljon töitä evankeliumin palvelustehtävässään, kuten hän itse todistaa..
10 Mutta Jumalan armosta minä olen se, mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole ollut turha, vaan enemmän kuin he kaikki minä olen työtä tehnyt, en kuitenkaan minä, vaan Jumalan armo, joka on minun kanssani. ( 1Kor 15)
Ja Paavali antaa ymmärtää, että liha ja veri ei peri ..
50 Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
53 Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.
( 1Kor 15)
Ei sinne Jumalan Paratiisiin mene kenenkään itsensä puhdistamaa lihaa ( kött ), vaan kuten Paavali edeltä ilmoittaa, liha ja lihan teot samalla jäävät.
Sen jälkeen on täydellisyys, silloin tulee se mikä täydellistä on.
( 1Kor 13)
Eihän Paavalikaan pidä itseään täydellisenä.
12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
..
20 Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi,
20 Men vi har vårt medborgarskap i himlen, och därifrån väntar vi Herren Jesus Kristus som Frälsare.
21 joka on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi.
21 Han skall förvandla vår bräckliga kropp, så att den blir lik den kropp han har i sin härlighet. Ty han har makt att lägga allt under sig.
( Fil 3)
Kannattaa lukea tuo Filippiläiskirjeen 3. luku kokonaisuudessaan.
Usko Toivonen Anonyymi kirjoitti:
>> Pystytkö sanomaan että Toivon että kaikki tekisivät niinkuin minä ja seuraisivat minua !! Niin Paavali julisti. >>
Tarkoittanet tätä tekstikohtaa:
29 Mutta Paavali sanoi: "Toivoisin Jumalalta, että, olipa vähällä tai paljolla, et ainoastaan sinä, vaan myös kaikki te, jotka minua tänään kuulette, tulisitte semmoisiksi, kuin minä olen, näitä kahleita lukuunottamatta". ( Apt 26)
Ja tuo tilannehan on Paavalin puolustupuheesta kuningas Agrippan ja muiden paikallaolijoiden edessä.
Ja tuo puolustuspuhe on samalla evankeliumin julistamista Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta ja Paavali toivoi kuninkaan ja muiden kuulijoiden tulevan Jeesukseen uskoviksi.
27 Uskotko, kuningas Agrippa, profeettoja? Minä tiedän, että uskot."
28 Niin Agrippa sanoi Paavalille: "Vähälläpä luulet taivuttavasi minut kristityksi".
29 Mutta Paavali sanoi: "Toivoisin Jumalalta, että, olipa vähällä tai paljolla, et ainoastaan sinä, vaan myös kaikki te, jotka minua tänään kuulette, tulisitte semmoisiksi, kuin minä olen, näitä kahleita lukuunottamatta".
Paavali teki paljon töitä evankeliumin palvelustehtävässään, kuten hän itse todistaa..
10 Mutta Jumalan armosta minä olen se, mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole ollut turha, vaan enemmän kuin he kaikki minä olen työtä tehnyt, en kuitenkaan minä, vaan Jumalan armo, joka on minun kanssani. ( 1Kor 15)
Ja Paavali antaa ymmärtää, että liha ja veri ei peri ..
50 Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
53 Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.
( 1Kor 15)
Ei sinne Jumalan Paratiisiin mene kenenkään itsensä puhdistamaa lihaa ( kött ), vaan kuten Paavali edeltä ilmoittaa, liha ja lihan teot samalla jäävät.
Sen jälkeen on täydellisyys, silloin tulee se mikä täydellistä on.
( 1Kor 13)
Eihän Paavalikaan pidä itseään täydellisenä.
12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
..
20 Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi,
20 Men vi har vårt medborgarskap i himlen, och därifrån väntar vi Herren Jesus Kristus som Frälsare.
21 joka on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi.
21 Han skall förvandla vår bräckliga kropp, så att den blir lik den kropp han har i sin härlighet. Ty han har makt att lägga allt under sig.
( Fil 3)
Kannattaa lukea tuo Filippiläiskirjeen 3. luku kokonaisuudessaan.
Usko ToivonenEn tarkoittanut ! Vaan niissä kohdissa jossa Paavali puhuu että hän toivoo että kaikki olis kuin hän ja seuraisi hänet.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
En tarkoittanut ! Vaan niissä kohdissa jossa Paavali puhuu että hän toivoo että kaikki olis kuin hän ja seuraisi hänet.
Et varmaankaan ennättänyt lukea tuota Filippiläiskirjeen 3. lukua.
Juuri siinä on kirjoitettu:
17 Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana.
18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;
19 heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.
Se paras on edessäpäin, kuten voimme lukea jakeista 20 ja 21.
Silloin tulee se, mikä täydellistä on.
( 1Kor 13)
Vielä se täydellisyys ei ole tullut, kaikki "parhaatkin" ovat vain vajavaisia, Kristuksen vähäisiä palvelijoita, vähässä uskollisia.
Usko Toivonen Anonyymi kirjoitti:
Et varmaankaan ennättänyt lukea tuota Filippiläiskirjeen 3. lukua.
Juuri siinä on kirjoitettu:
17 Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana.
18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;
19 heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.
Se paras on edessäpäin, kuten voimme lukea jakeista 20 ja 21.
Silloin tulee se, mikä täydellistä on.
( 1Kor 13)
Vielä se täydellisyys ei ole tullut, kaikki "parhaatkin" ovat vain vajavaisia, Kristuksen vähäisiä palvelijoita, vähässä uskollisia.
Usko ToivonenÄlä puolustaa synnissä elämisen. !!!
Miksi ei otetaan sitten vastaan täydellisyys ??
Kun siinä nimenomaan sanotaan että täydellisyys tulee joillekin ?
Myös Jeesus käskee teitä olevan täydellisiä sisäisesti.
Matt. 5:48
Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."
Myös sano Jeesus miten voit olla tässä ajassa synnitön ja täydellinen >>
Matt. 19:21
Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".
- Anonyymi
"Mitä merkitsee sinulle sanat kuin Täydellisyys , Puhtaus , Pyhyys , Vapaa, Sovitus , Nuhyeeyon , Synnitön ? "
Entisenä fundamantalistina nuo merkitsevät minulle nykyään sisällyksetöntä kaanaankielistä liturgiaa, jolla pyritään antamaan ulospäin kuva pyhityksestä ja oikeasta kilvoituksesta. Jeesus puhui valkeaksi kalkituista haudoista, jotka ovat päältä kauniita, mutta sisältä kuolleita luita ja kaikkinaista saastaa.
Uskovien tekopyhyys ja älyllinen epärehellisyys olivat suurin syy siihen, että aloin tarkastella uskonoppia kriittisesti. En suosittele uskovalle. Teidän oppinne ei kestä edes pintapuolista kriittistä tarkastelua. Pelkkää onttouttaan kumisevaa stiignafuuliaa.- Anonyymi
Oletko ihan oikea luopio?
Sika vartaaseen?
Kyllä kuulostat kommentteinesi uskottavalta lopun ajan edustajalta.
Rehellisesti sanoen et taida kyetä kriittiseen kristinuskon tarkasteluun päätyen oikeisiin johtopäätöksiin vaan toistamaan sloganeita ilman rehellisyyttä vaan pilkanteonhaluhan se piirtyy noissa sanoissa lukijan nähtäväksi:
" uskovien tekopyhyys "
Kristityt ovat pyhiä.
Jumalattomat ovat epäpyhiä. Luopumuksellsia on seurauksensa . Millaisia salaisuuksia sinulle aikaavaruusjatkumossa kun pian astut ajasta ikuisuuteen.
Commandohauis - Anonyymi
Totta. Helluntailaisuudesta puuttuu Jeesus Kristus.
He puhuvat Hänestä kyllä paljon, niin, jotta illuusio säilyisi.
Mutteivät aidosti tunnusta Häntä, vaan omia tekojaan. Jeesus on heille jokin (kuviteltu) palkanmaksaja, johon muutoinkin huijatessaan vedota: "Herra maksaa sulle sitte Taivaassa!" Niin ei tarvitsisi itse maksaa mahd. työntekijälle edes lainsäätämää palkkaa.
Olen omin silmin ja korvin, omin palkattomin töinkin, todistanut kuinka hellarijohtajilta käy useampikin talousrikos, ihan tukussa ja kevyesti. Ne / me itse höynäytetyt, me (vielä tuolloin) "uskoimme" (hellareita). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Helluntailaisuudesta puuttuu Jeesus Kristus.
He puhuvat Hänestä kyllä paljon, niin, jotta illuusio säilyisi.
Mutteivät aidosti tunnusta Häntä, vaan omia tekojaan. Jeesus on heille jokin (kuviteltu) palkanmaksaja, johon muutoinkin huijatessaan vedota: "Herra maksaa sulle sitte Taivaassa!" Niin ei tarvitsisi itse maksaa mahd. työntekijälle edes lainsäätämää palkkaa.
Olen omin silmin ja korvin, omin palkattomin töinkin, todistanut kuinka hellarijohtajilta käy useampikin talousrikos, ihan tukussa ja kevyesti. Ne / me itse höynäytetyt, me (vielä tuolloin) "uskoimme" (hellareita).Ne tyypit ei olleet "pyhiä", luulivatko sitä itsekään. Mutta raha virtasi tulevan Helluntaikirkon johtajiston taskuun.
- Anonyymi
Joh.13:13-15 Te puhuttelette minua opettajaksi ja Herraksi, ja oikein te sanotte, sillä se minä olen. Jos siis minä, teidän Herranne ja opttajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat. Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt. Fil2:6 Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli. 1Piet.2:21 Sillä siihen te olette kutsutut, koska Kristuskin kärsi teidän puolestaanne, jättäen teille esikuvan, että te noudattaisitte hänen jälkiänsä. 1Joh.2:6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.
Hyvä ! Siis syntinen mieli vai Kristuksen synnitön mieli . Siitä sä puhut. Ja jos Jeesus sano olkaa teillä synnitön mieli niin silloin se on ihan takuvarma että ihmiselle voi saada Jumalalta Jeesuksen synnitön mieli. Pyritään siihen rukouksen kautta. Koska omat pyrkimykset lihassa ei tuottaa mitään muuta kuin iankaikkisen kuoleman.
- Anonyymi
Jer.7:11 Ryövärien luolaksiko te katsotte tämän huoneen, joka on otettu minun nimiini? Katso, sellaiseksi minäkin olen sen hävainnut, sanoo Herra. Matt.21:13 Ja hän sanoi heille: Kirjoitettu on: Minun huoneeni pitää kutsuttaman rukoushuoneeksi, mutta te teette siitä ryövärien luolan. Mark.11:16-17 Ja he tulivat Jerusaemiin. Ja hän meni pyhäkköön ja rupesi ajamaan ulos niitä, jotka myivät ja ostivat pyhäkössä, ja kaatoi kumoon rahanvaihtajain pöydät ja kyyhkysen myyjän istuimet, eikä sallinut kenenkään kantaa mitään astiaa pyhäkön kautta. Ja hän opetti ja sanoi heille: Eikö ole kirjoitettu: Minun huoneeni on kutsuttava kaikkien kansojen rukoushuoneeksi? Mutta te olette tehneet siitä ryövärin luolan. Luuk.19:45-46 Ja hän meni pyhäkköön ja rupesi ajamaan myyjiä ulos ja sanoi heille: Kirjotettu on: Minun huoneeni on oleva rukoushuone, mutta te olette tehneet siitä ryövärien luolan. Joh.2:14-17 Niin hän tapasi pyhäkössä ne jotka myivät härkiä ja lampaita ja kyyhkyläisiä, ja rahanvaihtajat istumassa. Ja hän teki nuorista ruoskan ja ajoi ulos pyhäköstä heidät kaikki lampaineen ja härkineen ja kaasi vaihtajain rahat maahan ja työnsi heidän pöytänsä kumoon. Ja sanoi kyyhkysten myyjälle: Viekää pois nämä täältä. Älkää tehkö minun Isäni huonetta markkinahuoneeksi. Sillon hänen opetuslapsensa muistivat, että on kirjoitettu: Kiivaus sinun huoneesi puolesta kuluttaa minut. Ps.69:10 Sillä kiivaus sinun huoneesi puolesta on minut kuluttanut, ja niiden herjaukset, jotka sinua herjaavat, ovat sattuneet minuun. Room.15:3
Aivan !! Ryövärien luola siitä seurakunta tulee heti,, kun aletaan suosia syntiä, vääryyttä ja saastaisuutta .
Nykään kun opetetaan että uskovainen tulis elää halvassa armossa syntisenä jossa kaikki on salliittu !!
- Anonyymi
Matt.25:27 Sinun olisi siis pitänyt jättää minun rahani rahanvaihtajille, niin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen. Luuk.18:23 miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen?
- Anonyymi
Matt.27:37 Biblia (1776) Ja he panivat hänen päänsä päälle hänen syynsä kirjoitetun: TÄMÄ ON JESUS, JUUDALAISTEN KUNINGAS. Mark.15:26 Ja oli päälle kirjoitettu hänen syynsä kirjoitus: JUUDALAISTEN KUNINGAS.
Jeesus jonka Juutalaiset tappoivat !
Ap. t. 2:23
hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte.
Ap. t. 3:15
mutta elämän ruhtinaan te tapoitte; hänet Jumala on herättänyt kuolleista, ja me olemme sen todistajat.
- Anonyymi
Meidän on oltava ajassa tietoisia kokonaisuudesta.
Eli synnin palkka on kuolema.
Sen käsittäminen - tuo vastaan aloituksen idean.
Perille ei pääse mitään epäpyhää, eikä saastaista.
Sinne pääsee vain ja yksinvain halulliset, jotka seuraavat Jeesuksen askeleita.- Anonyymi
Ajassa tietoiset eivät usko muinaisjumaliin eikä keksi myöskään uusia.
Synti on turha käsite ja me kuollaan tänne kaikki, kerran ja lopullisesti Aivan !!
>> Sinne pääsee vain ja yksinvain halulliset, jotka seuraavat Jeesuksen askeleita.<<
Siis haetaan että me muutuisiumme hänen kaltaisena ja olis Kristuksen tuoksu ja vaeltakaamme kuin Hän vaelsi jos joku ON KRISTUKSESSA. !!Anonyymi kirjoitti:
Synti on turha käsite ja me kuollaan tänne kaikki, kerran ja lopullisestiRakastan sinua tässä ajassa ja niin Rakastaa Jeesus myös sinua.
Joka näytti Rakkauden kuolemalla sun puolesta ettei joutuisi helvettiin. Te parannusta ja etsi Ristinkuolema..Anonyymi kirjoitti:
Synti on turha käsite ja me kuollaan tänne kaikki, kerran ja lopullisestiJeesus joka on sinun SynninPoistaja.
Hän otti Pois Ristillä sinun synnit kun Rakasti sinua niin paljon .
Tämä tulee näkyviin ja todelisuus sinussa,, jos Uskot sen ja otat Jeesus vastaan joka on ainoa mahdollisuus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845900Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243517- 1582046
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2271969Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741741Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821485Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571021- 671001
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21990Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109927