Voiko olla niin

Anonyymi

Että jos olisit laihempi niin naiset kiinnostuisi sinusta?

42

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pituus on 178 ja paino 60, että ei tästä voi enempää laihtua.

    • Olisin alipainoinen.

    • Anonyymi

      En tahdo naisten niin kiinnostuvan ja sitäpaitsi pc:n puhallin saattaisi imaista sisuksiinsa puhaltaessa. Ja silloin olisin koneeseen kadonnut

      • Anonyymi

        Mitä mies puhuu?


    • Anonyymi

      Jos olis paksumpi lompakko isoista seteleistä ja tilillä suuria summia niin olisin kiinnostava

    • Ehei, täytyy olla matskuu mihin tarrata ja turvautua. Kylkiluissa on ikävä roikkua. :)

      • Anonyymi

        Joo , paitsi pitää sentään jollakin tapaa kouriin mahtua, ja ihan terveyssyistäkin, söpö siinä,siis sinä!


      • MCMLXXVI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo , paitsi pitää sentään jollakin tapaa kouriin mahtua, ja ihan terveyssyistäkin, söpö siinä,siis sinä!

        Sen verran on oltava, ettei tuuli vie mukanaan. :D


    • Anonyymi

      En minä nainen ainakaan erityisemmin pidä laihoista miehistä! Pulleampi mies on jotenkin turvallisen ja hellyyttävän oloinen❤

    • Anonyymi

      Tai jos olisin laihempi uskoisin enemmän mahdollisuuksiini löytää mieleinen nainen suhteeseen kanssani?

    • Anonyymi

      Miltähän se tuntuisi pitää sylissä ?

    • Anonyymi

      Pitää kokeilla

    • Anonyymi

      En tiedä mutta sen tiedän että vaikka olisin laihempi niin en siltikään olisi kenestäkään kiinnostunut eli en huoli ketään elämääni. Yksin on oikein hyvä olla.

    • Anonyymi

      Itse kun tilaat jotain paketteja, niin no pakko on käydä sitten maksamassa ja noutamassa mitä tilasit, vähän hassua jooh, mutta niin mukavaa urheiluakin tuollainen.

    • Anonyymi

      Rokote-Rokki-asiakirjassakin lukee seuraava rokoeaikani :D
      Minuutin tarkkuudella.

    • Anonyymi

      Aivan vitun sama. Olen 166 cm 89 kg olen komea silti ja naiset on rumia hoikkikankin.

    • Anonyymi

      Olen 195 pitkä ja noin 108 kg.. on vähän kaljamahaa.. ei naiset kiinnostu.. varmaan pitäisi olla hoikempi että saisi naisen

      • Anonyymi

        En mä kyl ruma ole... tuota mahaa on.. mutta ei naiset kiinnostu.. pitääkö miehen olla sporttinen ja normaali että naiset kiinnostuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä kyl ruma ole... tuota mahaa on.. mutta ei naiset kiinnostu.. pitääkö miehen olla sporttinen ja normaali että naiset kiinnostuu?

        Riittää että pää on kunnossa. Se on oikeastaan ehdoton edellytys.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää että pää on kunnossa. Se on oikeastaan ehdoton edellytys.

        xLiner

        No mitä jos ei ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä jos ei ole?

        Sitten ei kelpaa. Ei kukaan halua hulluun sekaantua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei kelpaa. Ei kukaan halua hulluun sekaantua.

        Kyllä naisetki on hulluja ja toiset sairastaa masennusta ovat yksinäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naisetki on hulluja ja toiset sairastaa masennusta ovat yksinäisiä.

        Heitä varmasti löytyy myös jotka ei kelpaa miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naisetki on hulluja ja toiset sairastaa masennusta ovat yksinäisiä.

        Mitä sitten? Ei ne hullut naisetkaan kenellekään kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Ei ne hullut naisetkaan kenellekään kelpaa.

        Ei kelpaa ei. Toisilla nyt on vaan mt ongelmia eikä ne lähde ikinä pois.


    • Anonyymi

      Painan nyt 107kg, ihan hyvä paino tuleviin syystuuliin. Kepeämpi ollaan sitten tyynemmällä, ihan leijana.

    • Anonyymi

      "pitääkö miehen olla sporttinen ja normaali että naiset kiinnostuu?"

      Kuule Allu; sillä sporttisuudella ei ole niin väliä mutta NORMAALI pitää ehdottomasti olla! Se on ehdoton kriteeri.

      • Anonyymi

        Niin no on mulla sentää hyviä asioita elämässä.. mutta naisille ei hiukan erilainen ja outo kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no on mulla sentää hyviä asioita elämässä.. mutta naisille ei hiukan erilainen ja outo kelpaa.

        Hiukan erilainen ja outo? Sinä olet väkivaltainen sekopää, joka kuuluisi lukkojen taakse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiukan erilainen ja outo? Sinä olet väkivaltainen sekopää, joka kuuluisi lukkojen taakse.

        Väkivaltainen ja sekopää. En kyllä sori ole:).!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltainen ja sekopää. En kyllä sori ole:).!!

        Sori kyllä olet.


    • Anonyymi

      Onneks on pitkä ja muitaki hyviä juttuja elämässä.

    • Anonyymi

      Ja toki työpaikka pitää olla ja sopivasti rahantuloa.

    • Anonyymi

      Kai se nykyään on että komeat sporttiset miehet vie naiset. Ja tavalliset ei niin komeat masentuneet erilaiset ei vain löydä ketään.. se on vähä sellasta.

      • Anonyymi

        Sössönsössönsössönsöö.


    • Anonyymi

      Kyllä tuola näkee lihaviaki miehiä naisten kanssa. Ovat kuitenkin kelvanneet naisille.

    • Anonyymi

      Joskus olisi kiva jos se nainen ihan ihan tosissaan kiinnostuisi.. harvoin koskaan. Taidan olla luovuttanut.

    • Anonyymi

      "Kyllä tuola näkee lihaviaki miehiä naisten kanssa. Ovat kuitenkin kelvanneet naisille."

      Niillä miehillä on kuitenkin pää kunnossa. Siinä se ero.
      Sekopään kanssa ei normaalijärkinen halua olla missään tekemisissä. Niin se vain on.

    • Anonyymi

      11 vuotta sitten painoin 114 kg . Laihdutin sitten 80 kiloon ja nyt painan 89 kg. 114 kiloisena sain naisen. 80 kiloisena en saanut naisia enää. Seurustelin kun painoin 114 kg. Nainen ilmoitti että olen täysin erilainen ja jätti minut.

    • Anonyymi

      Viinalla pysyy lihavana jos ei laihdu.

    • Jos haluaisin laihtua, tekisin täysin itseni vuoksi, en suinkaan sen takia että joku mahdollisesti kiinnostuisi minusta. On jotenkin kammottavaa ajatella, että joku ihminen ei kaipaisi niinkään toista ihmistä vaan vain hänen litteää vatsaansa.

      Tai onhan niitä tietysti sellaisiakin, mutta kuinka kauan naisihminen jaksaisi rämpyttää sormiaan pyykkilautalihaksia pitkin, kunnes huomaisi litteävatsaisen miehen olevan suorastaan vaarallisen tyhmä ja luonteeltaan norsu posliinikaupassa.

      Ymmärrän tietysti fyysisen vetovoiman päälle, mutta ihmisessä on paljon muutakin, joista fyysinen vetovoima katoaa ensimmäisenä. On varmasti houkuttelevaa olla itse nuori, kaunis ja omata mahdollisuuden valikoida parhaat päältä hauskanpitoa varten. Nuoruus ja kauneus katoavat kuitenkin nopeasti ja pian sitä huomaa, etteivät parhaat olekaan enää valittavissa kuten aikoinaan, ja on itsekin muuttunut hylkytavaraksi.

    • Jaahas, lisää voiko olla kysymyksiä.

      En usko että mitenkään voisi olla niin. Jos olisin laihempi, niin olisin laiha. Eikä sellainen kai ole kenenkään mielestä kiinnostavaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1865
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1457
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1267
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1262
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1155
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      198
      1040
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      973
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      44
      924
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      201
      916
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe