Laske videolta maskit

Anonyymi

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isäntäkin kävi siellä. Pelkäänpä, että saamme koronan. :(

      • Ja nyt kurvas kotipihaan.


      • Anonyymi

        Videon ja kuvan perusteella ei mitenkään yllättävää olisi jos saatte :( Paljon ollut muitakin tapahtumia nyt joissa levinnyt, Turussakin ollut down by the laituri, eipä näy maskeja sielläkään:

        https://www.youtube.com/watch?v=_I34P5bmAJc

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Ja nyt kurvas kotipihaan.

        Laita pannuhuoneeseen karanteeniin :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Videon ja kuvan perusteella ei mitenkään yllättävää olisi jos saatte :( Paljon ollut muitakin tapahtumia nyt joissa levinnyt, Turussakin ollut down by the laituri, eipä näy maskeja sielläkään:

        https://www.youtube.com/watch?v=_I34P5bmAJc

        -harmiseikirj-

        Juu, kyllä mä jo räpätin sille että aivokuollut idea. Pidän mekkalan, jos toit koronan mukanas.

        Hiljaa on ollu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita pannuhuoneeseen karanteeniin :D

        -harmiseikirj-

        Kellariin ja ovi säppiin. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kellariin ja ovi säppiin. :)

        Sapuskaa pudottaa luukusta pari kertaa päivässä kahden viikon ajan, oppiipahan lähtemään reissuilleen :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sapuskaa pudottaa luukusta pari kertaa päivässä kahden viikon ajan, oppiipahan lähtemään reissuilleen :D

        -harmiseikirj-

        Yym, en kyllä tykännyt yhtään nyt festari tempusta. Vituttaa. Täällä kökitään himassa koko kesä, ettei vaan saada tauteja ja yks vesittää kaiken hillumalla festareilla. >:(


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Yym, en kyllä tykännyt yhtään nyt festari tempusta. Vituttaa. Täällä kökitään himassa koko kesä, ettei vaan saada tauteja ja yks vesittää kaiken hillumalla festareilla. >:(

        Joo no jollain tapaahan sen kyllä ymmärtääkin että helposti tulee "en minä mutta pojat halusi mennä"-tilanne ja siinä porukan mukana on sitten helpompi lähteä kuin jäädä pois. ymäärrän kyllä keljutuksenkin kun nyt varmaan kannattaa sitten ainakin vanhuksia vältellä niin kauan että varmasti tietää ettei ole virusta perheessä kellään. No laitat sinne kellariin niin sillähän se ratkeaa :D

        -harmiseikirj.-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo no jollain tapaahan sen kyllä ymmärtääkin että helposti tulee "en minä mutta pojat halusi mennä"-tilanne ja siinä porukan mukana on sitten helpompi lähteä kuin jäädä pois. ymäärrän kyllä keljutuksenkin kun nyt varmaan kannattaa sitten ainakin vanhuksia vältellä niin kauan että varmasti tietää ettei ole virusta perheessä kellään. No laitat sinne kellariin niin sillähän se ratkeaa :D

        -harmiseikirj.-

        Sukulaisia oli kenen kanssa kävi. Ei kavereita. No vanhukset tässä pyörii. Nyt mun vanhemmat käskin pysyä pois täältä viikon pari.

        En tiiä. Ärsyttää vaan olla itse huolellinen ja sitten yksi sooloilee.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Sukulaisia oli kenen kanssa kävi. Ei kavereita. No vanhukset tässä pyörii. Nyt mun vanhemmat käskin pysyä pois täältä viikon pari.

        En tiiä. Ärsyttää vaan olla itse huolellinen ja sitten yksi sooloilee.

        Voihan tuota joutua itsekin sairaalaan, jos rankan taudin saa. Sittenpä vasta vituttaakin hillumiset, jos lasaretiin joutuu joku sen takia.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, kyllä mä jo räpätin sille että aivokuollut idea. Pidän mekkalan, jos toit koronan mukanas.

        Hiljaa on ollu.

        Voi tuoda muutakin…


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Yym, en kyllä tykännyt yhtään nyt festari tempusta. Vituttaa. Täällä kökitään himassa koko kesä, ettei vaan saada tauteja ja yks vesittää kaiken hillumalla festareilla. >:(

        Idioottimaista kyllä!


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Voihan tuota joutua itsekin sairaalaan, jos rankan taudin saa. Sittenpä vasta vituttaakin hillumiset, jos lasaretiin joutuu joku sen takia.

        Eipä poikaparka sitte paljoa ajatellut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä poikaparka sitte paljoa ajatellut.

        No ei todellakaan. :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi tuoda muutakin…

        Mulle tuli kans mieleen, et kannattaa tsekata muutkin tautituliaiset ku korona.


      • JustJust kirjoitti:

        Mulle tuli kans mieleen, et kannattaa tsekata muutkin tautituliaiset ku korona.

        Ei tartte, sisarustensa kanssa liikenteessä.


      • Juu. Juttelin heidänkin kanssaan on the phone.


    • Anonyymi

      Taitaa olla sama meno joka puolella Suomea. Jostain syystä näitä maskittomia on nyt aivan liikaa taudin nykytilaan nähden.

      • Anonyymi

        Niinpä. No nuo bilettäjät voi syyttää vain itseään jos sitten sattuu long covid iskemään ja siitä korjaamattomat vaivat loppuiäksi, mutta hallituksen touhut kyllä ihmetyttää kun eivät taida tahtoa tehdä mitään linjausta lasten ja nuorten suhteen:

        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/f79f22cc-4e0e-4233-b504-e31130247c8b?ref=ampparit:8b17

        Jos ajatellaan vaikkka sikapiikin aiheuttamia ongelmia, ne saattaa silti olla vielä pientä siihen nähden mitä pitkittyneet koronatartunnat aiheuttaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. No nuo bilettäjät voi syyttää vain itseään jos sitten sattuu long covid iskemään ja siitä korjaamattomat vaivat loppuiäksi, mutta hallituksen touhut kyllä ihmetyttää kun eivät taida tahtoa tehdä mitään linjausta lasten ja nuorten suhteen:

        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/f79f22cc-4e0e-4233-b504-e31130247c8b?ref=ampparit:8b17

        Jos ajatellaan vaikkka sikapiikin aiheuttamia ongelmia, ne saattaa silti olla vielä pientä siihen nähden mitä pitkittyneet koronatartunnat aiheuttaa.

        -harmiseikirj-

        Samaa mieltä, nyt se oma käyttäytyminen olisi tärkeämpää saada kontrolliin ja kun sen tekisivät kaikki ei tauti niin kolovalkean tavoin leviäisi. Olen miettinyt ihmisten tulkinneen rokotuksia väärin, he uskovat piikien pelastavan maailman siten ettei enää tartu kun piikin olisi saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, nyt se oma käyttäytyminen olisi tärkeämpää saada kontrolliin ja kun sen tekisivät kaikki ei tauti niin kolovalkean tavoin leviäisi. Olen miettinyt ihmisten tulkinneen rokotuksia väärin, he uskovat piikien pelastavan maailman siten ettei enää tartu kun piikin olisi saanut.

        Eivät näytä tekevän, vaikuttaa ihan kuin joltain massahysterialta että nyt voidaan irrotella kun viimeinkin on tapahtumia, ikäänkuin unohdettu koko koronan olemassaolo. Varmaan tulee syksyn mittaan korjausliike kun alkaa sairaalat täyttymään.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, nyt se oma käyttäytyminen olisi tärkeämpää saada kontrolliin ja kun sen tekisivät kaikki ei tauti niin kolovalkean tavoin leviäisi. Olen miettinyt ihmisten tulkinneen rokotuksia väärin, he uskovat piikien pelastavan maailman siten ettei enää tartu kun piikin olisi saanut.

        Olen aivan samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Näyttää aika toivottomalta..

      xLiner

    • Eipä nyt kyllä noihin festareihin kannattais mennä.

      • En kyllä löytänyt yhtään maskia.
        yritin kyllä etsiä varmaan järjestyksen valvojilla jos oli.
        Aika ikävää on varmaan taas festariliput ostettu ja menty sen vuoksi kun ne on ostettu ja just sen rokotuksen ansiosta uskottu tie vapauteen.😰 ehkä ajateltu ei kukaan mene korona mutta sit kuitenkin menty.


      • valtakunta kirjoitti:

        En kyllä löytänyt yhtään maskia.
        yritin kyllä etsiä varmaan järjestyksen valvojilla jos oli.
        Aika ikävää on varmaan taas festariliput ostettu ja menty sen vuoksi kun ne on ostettu ja just sen rokotuksen ansiosta uskottu tie vapauteen.😰 ehkä ajateltu ei kukaan mene korona mutta sit kuitenkin menty.

        Kyllä me saatiin tämmöinen kaikukortti kun sosiiaali kävi (ja lupaili sängyn ja kaapinovia eli katsotaan nyt) mutta suunittelin kyllä mennä vasta kun rauhoittuu tilanne lapsien kanssa museoon. Sinäänsä lottovoitolta taas tuntui.
        https://kaikukortti.fi/ Sekin voi vaikuttaa jos just tuohon saatu liput. Ei hajua mutta mahdollista kyllä


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En kyllä löytänyt yhtään maskia.
        yritin kyllä etsiä varmaan järjestyksen valvojilla jos oli.
        Aika ikävää on varmaan taas festariliput ostettu ja menty sen vuoksi kun ne on ostettu ja just sen rokotuksen ansiosta uskottu tie vapauteen.😰 ehkä ajateltu ei kukaan mene korona mutta sit kuitenkin menty.

        Joo ja sitten varmaan siellä alueella tuumittu että eipä tuota maskia taida tarvita kun ei muillakaan näytä olevan, helposti isossa porukassa tulee semmoinen ajatus varmaan. Järjestäjiltä kyllä vähän odottaisi vastuullisuutta vaikka eipä sitä porukkaa kai mikään estä lavan eteen työntymästä vaikka miten muistuttelisi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllä me saatiin tämmöinen kaikukortti kun sosiiaali kävi (ja lupaili sängyn ja kaapinovia eli katsotaan nyt) mutta suunittelin kyllä mennä vasta kun rauhoittuu tilanne lapsien kanssa museoon. Sinäänsä lottovoitolta taas tuntui.
        https://kaikukortti.fi/ Sekin voi vaikuttaa jos just tuohon saatu liput. Ei hajua mutta mahdollista kyllä

        Tuohan on hyvä juttu :) Itse käväisin yhdessä museon tapaisessa ohimennen, niin siellä oli ainakin jo sisäänmennessä seinällä pyyntö käyttää maskia ja pitää turvavälejä, veikkaan että kaikissa tuollaisissa varmaan aika hyvin huomiotu asiat.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on hyvä juttu :) Itse käväisin yhdessä museon tapaisessa ohimennen, niin siellä oli ainakin jo sisäänmennessä seinällä pyyntö käyttää maskia ja pitää turvavälejä, veikkaan että kaikissa tuollaisissa varmaan aika hyvin huomiotu asiat.

        -harmiseikirj-

        En nyt siltikään pahimpaa koronaketju aikaa vaikka houkutus on kyllä kova kun ilmaiseksi pääsee koko perhe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on hyvä juttu :) Itse käväisin yhdessä museon tapaisessa ohimennen, niin siellä oli ainakin jo sisäänmennessä seinällä pyyntö käyttää maskia ja pitää turvavälejä, veikkaan että kaikissa tuollaisissa varmaan aika hyvin huomiotu asiat.

        -harmiseikirj-

        Täytyy odottaa että itsehillintä ihmisiin iskee.🤔


    • Anonyymi

      Eripurankylväjä suorastaan tienaa.

    • Anonyymi

      Ei ole mikään maski pakko missään.

    • Anonyymi

      Pitäisikö sun vaan pysyä jossain ydinsotabunkkerissa?

    • Anonyymi

      Kukaan ei mene homoksi.

    • Anonyymi

      Botyakselta irtoaa formuloissa pyörä ja tulee moni-kolari kuin rekka-auton irronnut peräväyny moottoritiellä, tekee kolareita toisille.

    • Anonyymi

      Hyvä kun on tuollaista jännitystä ja kolareita formuloissakin välillä jännitystä, mainostajat pitäväty.

    • Anonyymi

      Joo, no fiksu ihminen ens viikon näissä festarikaupungeissa hyvin hissukseen, kauppaan maski, ja hanskatki ois hyvät.
      Tää on vähän tällainen nollasummapeli, toi aikuisten ilonpito voi viedä sitte lapset taas etäopetukseen ja vanhukset eristyksiin palvelutaloihin kun vierailut kielletään.

    • Anonyymi

      kotona ihan kiva olla kun on liiton päivärahat vasta alkanu , taitaa moni haluta koronan lind ring mallin että pääsee sairaseläkkeelle heti , ei tarvii perunoita kaivaa firmojen mielikx 72 vuotiaakx

    • Anonyymi

      tuodaan ulkomailta osaavaa ja amatitaitoista , tehkööt ne noi pers vaon lipitykset .

    • Anonyymi

      Kyllä täytyy ihmetellä ihmisiä.

      Onko järki karannut. Varmaan.
      Eihän tuossa enää koronat sitten paljoa paina kun valmiiksi ollaan holtti pois.

      Jos nyt tyhmiä, pieni lisäys taudin myötä ei kai haittaa.

      • Anonyymi

        Suurin osahan alkaa olla rokotettuja niin mitä se haittaa. Tauti saa jyllätä läpi kaikki, kyllähän se rokote suojaa?


    • Anonyymi

      Tee häsi-heilutin-treeni, eli vaikka katsotoistat itse sitten peilistä mille näyttää kun heilutat toista kättä rentona toisella kädellä, hassun näköistä sinänsä mutta on myös terfveellistä.

    • Anonyymi

      Miksi mennä juhlan jälkeen korona testiin?
      Se on ihan turhaa. Jos sulla onkin vähän flunssainen olo ja se on minkä tahansa viruksen aiheuttama, siihen ei ole lääkettä. Juo nesteitä ja lepää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1250
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1085
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      970
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      944
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      42
      800
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      745
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      718
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      693
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      661
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      647
    Aihe