Ainoa sinkku

Anonyymi

Välillä tuntuu, että tässä on ainoa sinkku joka paikassa. Töissä, arjessa yms tilanteessa. Tiedän, että en ole tässä maassa ainoa päälle 30v mies, joka painii näiden tuntemusten kanssa, jolla ei lykästä naisasioissa. Mutta välillä on tuollaisia "mä oon varmaan ainoa sinkku".

Todella raadollista tuo deittailu maailma, kun ei sieltä sitä naista löydy.

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jopa palstan kautta saattaa löytää mukavan naisen... Treffipalstoilta ei tule koskaan löytämään ketään, joten keskity normaalielämään katsellen ympärillesi pilke silmäkulmassa.

    • Anonyymi

      Katso joku mieleesi ja mieluinen nainen ja otat sen sillai muutkin miehet naisen ottaa omakseen eli jonkun kivan ja simpsakan naisen juttusille eli sanot moi lähdetkö kahville ja sit nainen onkin sinun

      • Anonyymi

        Ellet sitten ole homopoika niin sit tietysti ei naisia ja naiset ei kiinnosta ei muuta kuin kuntosaleille uimahalleille sieltä löydät kaltaisiasi seuraa


    • Anonyymi

      Ranskqalaisten koripallo-joukueessa pelaa Johannes Kastaja, nimi lukee ranskalaisilla Johannes.

      Mutta niin tuskimpa pärjäävät amerikkalaisille ranskalaiset.

    • Just päin vastoin. Oikein toivois että oisin ainoo sinkku. Mutta kun ei. Joka paikassa pelkkiä sinkkuja. Eikä lapsia missään. Tyhjät on puistot, ei oo tällä yhteiskunnalla tulevaisuutta.

    • Anonyymi

      Olisi kannattanut nuorena lähteä porukan mukana juomaan viinaa. Kun olisi panostanut bailaustaitoihin ja käynyt yökerhossa ja bileissä niin olisi tavannut naisia. Nyt olisi sitten kumppani eikä tarvitsisi olla kolmekymppinen sinkku.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Oho, yleensä palstalla valitellaan että Suomessa ei muita olekaan kuin 3kymppisiä sinkkumiehiä.

    • Anonyymi

      Jaa, no riippuu pitkälti siitä omasta näkökulmasta. Itsestä kun taas tuntuu, että maa on sinkkuja täynnä, mutta se johtuu vain omasta kuplastani.

      • Just tota ylempänä kirjotin. Ja niin se on, että melkein kaikki on sinkkuja. Ja sillon pitäis vaan tehdä yhteiskunnan hallittu alasajo.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Just tota ylempänä kirjotin. Ja niin se on, että melkein kaikki on sinkkuja. Ja sillon pitäis vaan tehdä yhteiskunnan hallittu alasajo.

        Mielenkiintoista, esitätkö jonkin tilaston tai tutkimuksen joka tukee tuota väitettä "että melkein kaikki on sinkkuja"?

        Tilastokeskuksen ja Väestötietorekisterin mukaan kun suurin osa eli 2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja yli 90% on vähintään joskus ollut.

        Olet siis löytänyt jostain täysin päinvastaista todistavia tutkimuksia? Jaa ihmeessä meidän muiden kanssa mistä nuo tilastot löytyy!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, esitätkö jonkin tilaston tai tutkimuksen joka tukee tuota väitettä "että melkein kaikki on sinkkuja"?

        Tilastokeskuksen ja Väestötietorekisterin mukaan kun suurin osa eli 2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja yli 90% on vähintään joskus ollut.

        Olet siis löytänyt jostain täysin päinvastaista todistavia tutkimuksia? Jaa ihmeessä meidän muiden kanssa mistä nuo tilastot löytyy!

        No missäs ne pariskunnat sitten piileskelee. En nyt joka asiassa ehdi tilastoja lukeen. Mutta syntyvyys on ainakin pienentyny, vaikka on sekin pahimman kuopan ohittanu.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        No missäs ne pariskunnat sitten piileskelee. En nyt joka asiassa ehdi tilastoja lukeen. Mutta syntyvyys on ainakin pienentyny, vaikka on sekin pahimman kuopan ohittanu.

        Aa no kyllähän sun mutuilu on tietenkin tarkempaa faktaa, kuin virallisten tahojen teettämät tilastot, tutkimukset ja kyselyt aiheesta.

        Kun ei ne pariskunnat ole kellon ympäri piirittämässä sun kotia ja huutelemassa HEI ME OLLAAN PARISKUNTA niin sen on pakko tarkoittaa sitä, että pariskuntia ei vaan yksinkertaisesti ole.

        Olet siis oikeassa. KAIKKI on sinkkuja Suomessa!


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        No missäs ne pariskunnat sitten piileskelee. En nyt joka asiassa ehdi tilastoja lukeen. Mutta syntyvyys on ainakin pienentyny, vaikka on sekin pahimman kuopan ohittanu.

        Ne on kotonaan, prismassa ja töissä. Ei niiden aika ja energia muuhun riitä, varsinkaan jos niitä sinappikoneita on jo tullut.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Just tota ylempänä kirjotin. Ja niin se on, että melkein kaikki on sinkkuja. Ja sillon pitäis vaan tehdä yhteiskunnan hallittu alasajo.

        Jaa, no omassa tuttavapiirissäni juuri kukaan ei tunnu kokevan sinkkuuttaan ongelmaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no omassa tuttavapiirissäni juuri kukaan ei tunnu kokevan sinkkuuttaan ongelmaksi.

        Ni eihän se ongelma olekkaan. Ei itselle eikä yhteiskunnalle. Mutta jos lapsia ei synny, pitäis aloittaa vähän sellanen lepposampi yhteiskunta. Kun ei tarvi säästää mitään tuleville polville. Elettäis luontaistaloudessa ja tehtäs lyhyitä työpäiviä ja pidettäis pitkiä lomia.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Ni eihän se ongelma olekkaan. Ei itselle eikä yhteiskunnalle. Mutta jos lapsia ei synny, pitäis aloittaa vähän sellanen lepposampi yhteiskunta. Kun ei tarvi säästää mitään tuleville polville. Elettäis luontaistaloudessa ja tehtäs lyhyitä työpäiviä ja pidettäis pitkiä lomia.

        Kuka sua estää elämästä luontaistaloudessa ja tekemästä lyhyitä työpäiviä ja pitämästä pitkiä lomia? Ole hyvä vaan!


    • Juurikin näin! Ja minä olen kylän ainoa homo!

      >Duffy<

    • Anonyymi

      Juu samaa mieltä.. tosi turhauttavaa ja naista ei vaa löydy.. ei oikein ketää lähesty mua vaikka nyt oon iha ok näkönen ja sillee.. arki rullaa töissä.. ja semmosta.. mutta en kai sit oo jotenki kiinnostava.. kyl se usein vähä turhauttaa ja miettii onko mulle ketään.. mut kai se joskus tulee kohdille.. kyllä se välillä masentaa sinkkuus

      • Anonyymi

        Kai se vika on sitte miehessä itsessään.. tai ei vain sopivaa koskaan oikein löydä.


      • Anonyymi

        Allu lopeta jo. Kukaan ei jaksa enää vastata sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu lopeta jo. Kukaan ei jaksa enää vastata sulle.

        No kyllä sitä saa sanoa suoraan. Täälä hyvin monet miehet valittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä sitä saa sanoa suoraan. Täälä hyvin monet miehet valittaa.

        Sä tiedät miksi et saa naista. Et vaan halua itse tehdä mitään ongelmillesi vaan odotat että joku muu parantaisi sut. Ei tule tapahtumaan. Lopeta kitinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä tiedät miksi et saa naista. Et vaan halua itse tehdä mitään ongelmillesi vaan odotat että joku muu parantaisi sut. Ei tule tapahtumaan. Lopeta kitinä.

        Aika monet kyllä valittaa sinkkupalstoilla kun ei naiset kiinnostu ja naista ei löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monet kyllä valittaa sinkkupalstoilla kun ei naiset kiinnostu ja naista ei löydy.

        Kyllä haluan muuttua että saisin joskus naisen.. arki rullaa töissä ja rahaaki on ettei ole siitä kiinni.. kumppani vain puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monet kyllä valittaa sinkkupalstoilla kun ei naiset kiinnostu ja naista ei löydy.

        Sä tiedät erittäin hyvin miksi naiset ei susta kiinnostu. Kitinä ei siihen auta.


    • Niinhän ne korkeakoulutetut ja omaa uraa rakentavat juuri kolmekymmentä täyttäneet naisetkin monet valittavat, ettei omaan statukseen soveliaita vapaita miehiä tahdo löytyä.

      Minkäs sille voi. Koulutuksesi, CV:si, ulkonäkösi sekä kunnon että etenkin ihannepainon ylläpitosi eivät vaan tapaa naisten vaatimuksiin.

    • Anonyymi

      Ei kukaan voi olla ainoa sinkku, koska nykyään on sinkkuja paljon.

      • Anonyymi

        Sinkkumiehiä on paljon, naiset on sen sijaan joko varattuja tai kakkosia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinkkumiehiä on paljon, naiset on sen sijaan joko varattuja tai kakkosia.

        Juu mä muistan, jotain kymmenen vuotta sitten tuntu, että kaikki naiset on varattu. Ja sitten kaikki ravintolapöydät oli varattu, ja loppujen lopuksi kaikki vessatkin oli varattu. En mä sellasiin jännämiehiin usko, mutta kun oikein aattelee, niin tais olla joku jännämies kuka sen kaiken oli varannu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkkumiehiä on paljon, naiset on sen sijaan joko varattuja tai kakkosia.

        Sinkkumiehiä paljon, myös sinkkunaisia paljon.


    • Sinkkuihin suhtaudutaan tänään onneksi asiallisemmin kuin joskus vuosikymmeniä sitten suhtauduttiin.

    • Anonyymi

      Vanhat lapsuuskaverit kyl seurustelee ja itse ei tunnu kelpaavan. Naisilla on kriteereita sun muuta.

      • Anonyymi

        Eikö sinulla ole kriteereitä?
        Oletko täysin kriteeritön?
        Oletko itsellesi täysin hukassa, et tunne itseäsi, et tiedä mitä tahdot?
        Olet kuin lastu laineilla, joka tuulen vietävänä?
        Sinua voi viedä kuin pässiä narussa, et osaa etkä uskalla sanoa että tätä en halua. Vai etkö edes tajua?
        Kamala ajatus kyllä.
        Pohjattoman läheisriippuvainen voi olla täysin kriteeritön. Hänelle pääasia on että kunha vain joku on, kunhan vain ei joudu olemaan yksin ja kohtaamaan itseään, koska on sisältä tyhjä.
        Se pelottaa suunnattomasti. Tuntee olevans aeksyksissä, ei saa mistään kiinni. Pelottaa. Pakko saada ripustautua. Kuulostaako tutulle?

        Se, että ihmisellä on kriteerit ja rajat, oma tahto ja tieto siitä kuka on ja mitä haluaa on terveyttä. Toisen mielihaluja ja edellytyksiä ei kukaan muu voi mennä ronkkimaan.
        Ei voi mennä väkivalloin vaatimaan että sinun on kelpuutettava se mitä et halua ja mikä tuntuu väärälle. Hyväksyisitkö sen itseäsi kohtaan?

        Se, että ihmisellä on tietyt omat kriteerinsä sen suhteen kenen kanssa haluaa yhteydessä olla, on ihmisen perus oikeus. Jos tunnet ettet omana itsenäsi kelpaa, on syytä katsoa sisäänpäin ja pohtia mikä voi olla vialla.
        Kuitenkin aina haetaan syyllistä toisista, itsessä ei nähdä mitään vikaa.


      • Anonyymi

        Mistäs sulle on Allu nyt yhtäkkiä kavereita ilmaantunut? Yli 3 vuotta olet valitellut palstoilla että sulla ei ole kavereita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole kriteereitä?
        Oletko täysin kriteeritön?
        Oletko itsellesi täysin hukassa, et tunne itseäsi, et tiedä mitä tahdot?
        Olet kuin lastu laineilla, joka tuulen vietävänä?
        Sinua voi viedä kuin pässiä narussa, et osaa etkä uskalla sanoa että tätä en halua. Vai etkö edes tajua?
        Kamala ajatus kyllä.
        Pohjattoman läheisriippuvainen voi olla täysin kriteeritön. Hänelle pääasia on että kunha vain joku on, kunhan vain ei joudu olemaan yksin ja kohtaamaan itseään, koska on sisältä tyhjä.
        Se pelottaa suunnattomasti. Tuntee olevans aeksyksissä, ei saa mistään kiinni. Pelottaa. Pakko saada ripustautua. Kuulostaako tutulle?

        Se, että ihmisellä on kriteerit ja rajat, oma tahto ja tieto siitä kuka on ja mitä haluaa on terveyttä. Toisen mielihaluja ja edellytyksiä ei kukaan muu voi mennä ronkkimaan.
        Ei voi mennä väkivalloin vaatimaan että sinun on kelpuutettava se mitä et halua ja mikä tuntuu väärälle. Hyväksyisitkö sen itseäsi kohtaan?

        Se, että ihmisellä on tietyt omat kriteerinsä sen suhteen kenen kanssa haluaa yhteydessä olla, on ihmisen perus oikeus. Jos tunnet ettet omana itsenäsi kelpaa, on syytä katsoa sisäänpäin ja pohtia mikä voi olla vialla.
        Kuitenkin aina haetaan syyllistä toisista, itsessä ei nähdä mitään vikaa.

        Nooh.. kyllähän kaikilla saa olla kriteereitään, mutta se että niistä ei ole valmis joustamaan tai taivuttamaan sitä omaa tahtoaan yhtään, ei todellakaan ole tervettä nähnytkään.

        Sehän on vain yliampuvaa itseriittoisuutta. Minä haluan, minä tahdon ja minä vaadin. Enkä jousta. Minulla on taso ja jos joku ei yllä tasolleni minun kriteerieni mukaisesti, ei kelpaa minulle...

        Eli se vitjakkeen minä, minä ja minä.

        Toisen huomioonottaminen yksilönä ei ole läheisriippuvaisuutta. Se on vain asiallista ja huomioivaa. Liiallisella kriteereihin tuijottamisella joutuu vain pettymään karvaasti, sillä sitä täydellistä vastinetta vaatimuksille ei vaan ole olemassa.

        Kun olet kuolinvuoteellasi.. mikä meillä kaikilla väistämättä edessä.. mitä kadut?
        Mietippä sitä ja tee sen jälkeen kriteerilistasi.

        Minä sain kriteerilistalleni kolme asiaa...
        Kiltti, kunnollinen ja rehellinen. Eikä tarvitse katua mitään kun aika on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sulle on Allu nyt yhtäkkiä kavereita ilmaantunut? Yli 3 vuotta olet valitellut palstoilla että sulla ei ole kavereita.

        Ei ole kavereita. Töissä tulee vähä juteltua.. mutta kavereita ei ole.

        T. Allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole kriteereitä?
        Oletko täysin kriteeritön?
        Oletko itsellesi täysin hukassa, et tunne itseäsi, et tiedä mitä tahdot?
        Olet kuin lastu laineilla, joka tuulen vietävänä?
        Sinua voi viedä kuin pässiä narussa, et osaa etkä uskalla sanoa että tätä en halua. Vai etkö edes tajua?
        Kamala ajatus kyllä.
        Pohjattoman läheisriippuvainen voi olla täysin kriteeritön. Hänelle pääasia on että kunha vain joku on, kunhan vain ei joudu olemaan yksin ja kohtaamaan itseään, koska on sisältä tyhjä.
        Se pelottaa suunnattomasti. Tuntee olevans aeksyksissä, ei saa mistään kiinni. Pelottaa. Pakko saada ripustautua. Kuulostaako tutulle?

        Se, että ihmisellä on kriteerit ja rajat, oma tahto ja tieto siitä kuka on ja mitä haluaa on terveyttä. Toisen mielihaluja ja edellytyksiä ei kukaan muu voi mennä ronkkimaan.
        Ei voi mennä väkivalloin vaatimaan että sinun on kelpuutettava se mitä et halua ja mikä tuntuu väärälle. Hyväksyisitkö sen itseäsi kohtaan?

        Se, että ihmisellä on tietyt omat kriteerinsä sen suhteen kenen kanssa haluaa yhteydessä olla, on ihmisen perus oikeus. Jos tunnet ettet omana itsenäsi kelpaa, on syytä katsoa sisäänpäin ja pohtia mikä voi olla vialla.
        Kuitenkin aina haetaan syyllistä toisista, itsessä ei nähdä mitään vikaa.

        On toki kriteereitä.. ei missää nimes kaikki kelpaa. Olen vain paremmin parisuhde ihminen. En tykkää olla sinkkuna. Kaipaan naista kelle jutella viettää aikaa jne muita asioita. Mutta en jaksa enää yksipuolisesti kiinnostua naisista.


    • Anonyymi

      Minua kyllä oikeasti huvittaa aika paljon höpöttely vähän nuorempien naisten kanssa jos tulen heidän kanssaan toimeen erittäin hyvin.

      Vähän hassuja höpötyksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      66
      5187
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      54
      3451
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      147
      2577
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2106
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      87
      1774
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1257
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1229
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1182
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      90
      1179
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1126
    Aihe