Minä kirjoitan minuutissa hatullisen paskaa. Taion sieltä universumeja, jotka eivät tarvitse aikaa ja avaruutta ollakseen osa fyysistä universumien joukkoa. Eri ulottuvuus takaa sen, että sitä ei voida tutkia. Voidaan hatusta taikoa maailma, jolle ei ole mitään järjellistä tai tietoon perustuvaa perustetta. Satuillaan.
Rahaa saa se, joka parhaiten satuilee. Parodioi ja pilkkaa eri tavalla uskovia. Sanoo hihuksi agnostikkoa, joka ei usko, vaikka se ateisti itse uskoo. Vai tietääkö ateisti sen, että saunatonttua ei ole olemassa? Tietääkö? Ei tiedä, joten uskoo. Sellainen uskovainen ateisti on tämän palstan viihdyttäjä ja brutaali Strong-atheist.
Nyt kaikki kilvan häntä ylistämään ja tukemaan. Paras tyyppi ikinä? My ars!
Kuinka paljon paskaa voi minuutissa kirjoittaa?
4
58
Vastaukset
Minä käytän minuutteja siihen, että kirjoitukseni tulisi olemaan lyhyt tai jäisi kokonaan kirjoittamatta.
- Anonyymi
Kuinka paljon paskaa voi huutaa suureen ääneen toisista täysin perusteettomasti kuinka paljon universumiin paskan puhujia mahtuu . Dokumentti jää kirjoituksesta mutta entäs huutelusta ja ahdistelusta, vainoamisesta? Eikö siitä jää kuin ne tiedot joita suurisuut haluaa?
- Anonyymi
Faktojen kertojan on kevyt olla.
Aika tavallinen tuulen nopeus on 10m/s, jos otat ilmanlaatu näytteen, niin kenen ilmaa mittaat jos et ota huomioon kompassi-ilmansuuntaa.
Jos mitataan vuorokauden keskilämpötilaa ja laskennassa on vain alin- ja ylin lämpötila, niin tulos on virheellinen. - Anonyymi
saunatonttu syö aamiaiseksi hiekkakansasi jumalat 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262886Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71288Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892