Pitäiskö tässä alkaa akkoja ärsyttämään, jotta ne rakastuisi muhun?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/af9b5b09-9e8d-45fe-9590-01245f4d2f43
Ukkola: Miehen pitää olla myös arrogantti
101
1063
Vastaukset
- Anonyymi
Se on vain Ukkolan mielipide. Ymmärtäkää nyt jo, että "naiset" on kovin heterogeeninen ryhmä.
Olen tullut blokanneeksi somessa arrogantteja henkilöitä, jotka hakevat huomiota lapselllisuudellaan ja käytöstapojen puutteella. Ukkola voisi tykätä heistä, tai sitten ei; en tiedä, kun en Ukkolaa tunne.- Anonyymi
Tai ei mielipide, vaan IHMISMAKU. Makuja on erilaisia, hyvä niin, niin eivät kaikki samoja henkilöitä edes tavoittele.
- Anonyymi
En usko että naisia voi miellyttää muulla kuin ulkonäön ja feromonien osumisella oikeaan. Kyllähän he kaikenlaista muuta sanovat arvostavansa mutta totuus taitaa olla muuta ja ehkä jos on kaksi yhtä vetoavaa miestä valittavana niin sitten ottavat sen arrogantimman tai mistä nyt sanovatkaan tykkäävänsä.
- Anonyymi
Silloin kun ihastuu, haluaa olla sen ihastuksensa kohteen kanssa. Ei ole keitään muita mielessä eikä "valittavana".
On myös harhaluulo kuvitella, että jos joku sanoo arvostavansa jotakin henkistä tai fyysistä ominaisuutta, että hän voisi ihastua ihan jokaikiseen ihmiseen maan päällä, josta se yksittäinen ominaisuus löytyy. Kyse on kuitenkin aina kokonaisuudesta, mihin ihminen ihastuu. Ihan rautalankaesimerkkinä, S. Ukkola tuskin ihastuu nyt jokaikiseen arroganttiin henkilöön. Se on vain yksi ominaisuus siinä kokonaisuudessa, mitä hän pystyy asiasta omalta kohdaltaan erittelemään. Feromonit, kemia ja ulkonäkö nyt tietysti vaikuttavat molempiin sukupuoliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kun ihastuu, haluaa olla sen ihastuksensa kohteen kanssa. Ei ole keitään muita mielessä eikä "valittavana".
On myös harhaluulo kuvitella, että jos joku sanoo arvostavansa jotakin henkistä tai fyysistä ominaisuutta, että hän voisi ihastua ihan jokaikiseen ihmiseen maan päällä, josta se yksittäinen ominaisuus löytyy. Kyse on kuitenkin aina kokonaisuudesta, mihin ihminen ihastuu. Ihan rautalankaesimerkkinä, S. Ukkola tuskin ihastuu nyt jokaikiseen arroganttiin henkilöön. Se on vain yksi ominaisuus siinä kokonaisuudessa, mitä hän pystyy asiasta omalta kohdaltaan erittelemään. Feromonit, kemia ja ulkonäkö nyt tietysti vaikuttavat molempiin sukupuoliin.Minä en ainakaan haistele mitään feromoneja.
- Anonyymi
Rupeapas niin kassi heilahtaa 😂
- Anonyymi
En itse pidä röyhkeistä miehistä. Raivostun vaan jos on joku vänkkä inttäjä röyhkimys. Jotkut naiset voivat pitää.
- Anonyymi
Riippuu niin naisesta. Sanna Ukkolan halutessa se olisi ilmeisesti tarpeen. Vaan siis en yhtään ihmettele, sillä onhan hän itsekin varsin arrogantti.
Jollekin toiselle naiselle miehen arroganttius taas on syy olla kiinnostumatta. - Anonyymi
Tylsällä, kiltillä ja kunnollisella kilttimiehellä ei tee mitään. Miehen pitää olla tappajanleualla, metsästäjän silmillä ja soturiin kallolla varustettu 195cm alfauros. Nössöjen kilttimiesvätysten ei kuulukaan saada naista, ainakaan ilmaiseksi.
- Anonyymi
Laita nyt vihdoin joku kuva, että millainen on tappajaleuka, metsästäjän silmät tai soturikallo? Tai edes kuva millainen on kiltti ja kunnollinen mies? Oletan, että ruma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita nyt vihdoin joku kuva, että millainen on tappajaleuka, metsästäjän silmät tai soturikallo? Tai edes kuva millainen on kiltti ja kunnollinen mies? Oletan, että ruma?
Laita googleen hakusanaksi "gigachad".
- Anonyymi
Tyypillinen juntti joka kiihottuu riidasta kun ei muuten veri sitten lämpene millään.
On kyllä yritetty haastaa. Suhtaudun riidan haastamiseen sen verran vakavasti, että ainoastaan järkytyn ja kylmenen totaalisesti.
Jos mies ottaa arrogantin asenteen minuun, niin etäännytän itseni tyylikkäästi ja korkeintaan odottelen, että mies tajuaa koittaa vähän hellemmällä otteella.
Monet miehet ottaa asennetta, kun yrittävät päteä ja kokevat naisen korkeatasoiseksi, ymmärrän kyllä, mutta genleman on hellä mies.
En tykkää riitelystä. - Anonyymi
Siis ylimielinen, röyhkeä ja tyly "på svenska", osuus.
Nyt olisi mielenkiintoista tietää miten Ukkola liitetään sen älykkyyteen!
Minusta Ukkolan kirjoitus ei alkuunkaan pidä paikkaansa, siis kokonaisuutena.
Älykkäissä ihmisissä on monenlaista sukankuluttajaa on äreitä, ujoja, hauskoja ja melkein erakkojakin... heitä kiinnostaa vain aihe johon ovat perehtyneet.
Hyvä esimerkki on varmaan tieteellistä tutkimusta tekevät tai intohimoinen muusikko/säveltäjä, elää vain "työlleen".
Oikeesti jos mä arvioin Ukkolan kertomusta; hän on itse ylimielisen tyly, eli juuri sitä samaa mitä hän odottaa mieheltä löytyvän.
EI KIITOS, mieluummin hiljainen tai lupsakka!
trollikka Provosoivien toimittajien jutut myy. Mitä enemmän mättää p.skakasaa pakkasella, sen enempi höyryää.
Ukkola tekee itselleen ja työantajalleen tiliä. Ja.... no??? Joku näistä saa kiksejä ja nostaa vaikka linkkinä sen tänne vahvistaen omia käsityksiään.
Niin mitä tästä pitäisi sanoa?
Huvinsa kullakin.... ehkä ei ole muuta tekemistä kuin vahvistaa omis tulkintoja ja provosoitua ja periaatteessa maksaa Ukkolan elämää.- Anonyymi
Rakastelu ei ole hyväntekeväisyyttä.
Anonyymi kirjoitti:
Rakastelu ei ole hyväntekeväisyyttä.
Kerta tai kaksi sitä voi hyväntekeväisyyttäänkin rakastella, mutta vastavuoroisuuteenhan se seksi perustuu.
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
Kerta tai kaksi sitä voi hyväntekeväisyyttäänkin rakastella, mutta vastavuoroisuuteenhan se seksi perustuu.
Kuka voi ja kuka ei. En lähtisi sellaiseen suhteeseen, jossa toinen ei lähtökohtaisesti kiihota. Olihan tuossa jutussa jokunen totuuden siemenkin mukana. Sanalle arrogantti ei ole hyvää suomenkielistä vastinetta. Itsevarmuus vetoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka voi ja kuka ei. En lähtisi sellaiseen suhteeseen, jossa toinen ei lähtökohtaisesti kiihota. Olihan tuossa jutussa jokunen totuuden siemenkin mukana. Sanalle arrogantti ei ole hyvää suomenkielistä vastinetta. Itsevarmuus vetoaa.
Arrogantti=ylimielinen/röyhkeä, en ole juurikaan nähnyt sitä käännettävän itsevarmuudeksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka puhui mitään kiihottumisesta?
Joku ihminen nauttii siitä, että on huomion kohteena ja toinen taas luulee, että huomio herättää jotain toisessa... pari kertaa voi mennä hyväntekeväisyyteen...- Anonyymi
Kuka puhui mitään kiihottumisesta?
Joku ihminen nauttii siitä, että on huomion kohteena ja toinen taas luulee, että huomio herättää jotain toisessa... pari kertaa voi mennä hyväntekeväisyyteen...Eikö juuri se huomion osoitus ole vastavuoroisuutta? Kuka puhui: Minä puhuin kiihottumisesta. En voisi olla toisen kanssa, jollei hän kokonaisuutena herättäisi minua, en edes paria kertaa hyväntekeväisyydestä 😅.
Juttuhan ei nyt hääppöisen syväluotaava ollut kokonaisuudessaan, mutta oli siinä jotain perää.
Arrogantti voitas paremmin suomentaa hapokkaaksi ja kuivaakin kuivemmaksi valkoviiniksi, sellaisesta minä pidän. Makuja on monia🥂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arrogantti=ylimielinen/röyhkeä, en ole juurikaan nähnyt sitä käännettävän itsevarmuudeksi.
Niin, ei ole hyvää vastinetta.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö juuri se huomion osoitus ole vastavuoroisuutta? Kuka puhui: Minä puhuin kiihottumisesta. En voisi olla toisen kanssa, jollei hän kokonaisuutena herättäisi minua, en edes paria kertaa hyväntekeväisyydestä 😅.
Juttuhan ei nyt hääppöisen syväluotaava ollut kokonaisuudessaan, mutta oli siinä jotain perää.
Arrogantti voitas paremmin suomentaa hapokkaaksi ja kuivaakin kuivemmaksi valkoviiniksi, sellaisesta minä pidän. Makuja on monia🥂Niin, no mä en täysin luota omaan arvostelukykyyn hullaantuneena... Olen sen verran monta kertaa nuppiani hakannut seinään, kun en ole kyennyt selkeästi aistimaan toisesta sitä, mikä kiihottaa. Se on voinut olla omaa tunnetilaa, minkä toinen on saanut, eikä se ole se ihminen, mikä kiihottaa. Näin ollen saatan hyvinkin harrastaa seksiä tälläisen kanssa, eikä se toinen välttämättä mieti kuin pelkkää seksiä? Mistä sen tietää?
Arrogantti-sanaan mä en oo tutustunut, mutta sen verran tajuan, etten mä sellaiseen kiinnostuis...en jaksais alkaa pomppimaan käsilläni, että saisin "pisteitä". :oD
Enkä avoimena ihmisenä itsekään sellaiseksi pystyis...ei kuulu minuun ollenkaan.- Anonyymi
Niin, no mä en täysin luota omaan arvostelukykyyn hullaantuneena... Olen sen verran monta kertaa nuppiani hakannut seinään, kun en ole kyennyt selkeästi aistimaan toisesta sitä, mikä kiihottaa. Se on voinut olla omaa tunnetilaa, minkä toinen on saanut, eikä se ole se ihminen, mikä kiihottaa. Näin ollen saatan hyvinkin harrastaa seksiä tälläisen kanssa, eikä se toinen välttämättä mieti kuin pelkkää seksiä? Mistä sen tietää?
Arrogantti-sanaan mä en oo tutustunut, mutta sen verran tajuan, etten mä sellaiseen kiinnostuis...en jaksais alkaa pomppimaan käsilläni, että saisin "pisteitä". :oD
Enkä avoimena ihmisenä itsekään sellaiseksi pystyis...ei kuulu minuun ollenkaan.Ihan totta, noinhan se on… kiihotus/innostuminen jostain ihmisestä voi kummuta niin monenlaisista omista psyykkisistä jutuista tai sattaa innostua yhdellä tavalla jostakin tyypistä, joka ei muuten sovi ja sitten vahingokseen alkaa sulkemaan innostuksessaan pois sen toisen luonteessa pakkasen puolella olevia piirteitä pois, koska on vaan niin hypessä niistä tunteista mitä saa.
Mitenkäs nämä sitten erottaa toisistaa? Mikä on omaa kuvitelmaa/toiveita/tarpeita joita sisäänkirjoittaa fantasiaan ihmissuhteesta väärän tyypin kanssa. Onko se aika joka näyttää 🤔 vai voisiko sitä järkeillä? Melkoista tasapainottelua vaatii antaa itsensä ihastua ja samalla arvioida tilannetta. Siinä on vähän kuin jarru ja kaasu yht aikaa päällä.
Kai se on jotain pientä masokismiä, kun karvaat maut viehättää😀…omaksi eduksi voisin jatkossa katsoa tarkemmin etiketin sisällön. Mielummin lievästi arrogantti, kuin helppo mulle 😅…kait se on sellaista vähän hyvänmaun rajoilla kiikkuvaa itsevarmuutta, joka toisessa kiihottaa, lievä näpeille saamisen jännitys ja joku primitiivinen jahtaamis juttu herää. Ihan jos näin ajatuksen virtana kirjoittelen 🙄 - Anonyymi
Niin, no mä en täysin luota omaan arvostelukykyyn hullaantuneena... Olen sen verran monta kertaa nuppiani hakannut seinään, kun en ole kyennyt selkeästi aistimaan toisesta sitä, mikä kiihottaa. Se on voinut olla omaa tunnetilaa, minkä toinen on saanut, eikä se ole se ihminen, mikä kiihottaa. Näin ollen saatan hyvinkin harrastaa seksiä tälläisen kanssa, eikä se toinen välttämättä mieti kuin pelkkää seksiä? Mistä sen tietää?
Enkä avoimena ihmisenä itsekään sellaiseksi pystyis...ei kuulu minuun ollenkaan.Eikös se hyväntekeväisyys seksi ole just sitä käsillä pomppimista?
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta, noinhan se on… kiihotus/innostuminen jostain ihmisestä voi kummuta niin monenlaisista omista psyykkisistä jutuista tai sattaa innostua yhdellä tavalla jostakin tyypistä, joka ei muuten sovi ja sitten vahingokseen alkaa sulkemaan innostuksessaan pois sen toisen luonteessa pakkasen puolella olevia piirteitä pois, koska on vaan niin hypessä niistä tunteista mitä saa.
Mitenkäs nämä sitten erottaa toisistaa? Mikä on omaa kuvitelmaa/toiveita/tarpeita joita sisäänkirjoittaa fantasiaan ihmissuhteesta väärän tyypin kanssa. Onko se aika joka näyttää 🤔 vai voisiko sitä järkeillä? Melkoista tasapainottelua vaatii antaa itsensä ihastua ja samalla arvioida tilannetta. Siinä on vähän kuin jarru ja kaasu yht aikaa päällä.
Kai se on jotain pientä masokismiä, kun karvaat maut viehättää😀…omaksi eduksi voisin jatkossa katsoa tarkemmin etiketin sisällön. Mielummin lievästi arrogantti, kuin helppo mulle 😅…kait se on sellaista vähän hyvänmaun rajoilla kiikkuvaa itsevarmuutta, joka toisessa kiihottaa, lievä näpeille saamisen jännitys ja joku primitiivinen jahtaamis juttu herää. Ihan jos näin ajatuksen virtana kirjoittelen 🙄En edes välimerkkiä vaihtaisi tuosta tekstistä... tai ajatuksesta...whatever...
Ehkä töksähtelevä käytös ja jonkinlainen viileyskin pitää kiinnostuksen yllä jos.... jos sen lisäksi tulee jotain koukkuja, mihin tarttua.
Ainakin mun kohdalla... takiaiseksi en itse aio ryhtyä...Anonyymi kirjoitti:
Eikös se hyväntekeväisyys seksi ole just sitä käsillä pomppimista?
Ei välttämättä... seksissä voi aistia toisesta jotain, mitä ei muuten huomaa... pari kertaakin voi hyppiä vaikka päällään, jos jotain haluaa selvittää.
Js toisaalta pari kertaa seksiä.... vaikka latteamminkin kelpaa...😬- Anonyymi
En edes välimerkkiä vaihtaisi tuosta tekstistä... tai ajatuksesta...whatever...
Ehkä töksähtelevä käytös ja jonkinlainen viileyskin pitää kiinnostuksen yllä jos.... jos sen lisäksi tulee jotain koukkuja, mihin tarttua.
Ainakin mun kohdalla... takiaiseksi en itse aio ryhtyä...Kivempi olis osata kirjoittaa asiat ilman kauttamerkkejä, mutta monisanaisemmin asian kokonaisuus tulee kerrasta helpommin oikein ymmärretyksi. Suomenkielistä puuttuu nyanssit… ollaan täällä pohjoisessa vähän kuin Myrskyluodon Maijoja, sanat on vähäiset tai jähmeät. Puhumattakin pitäisi ymmärtää, mutta keskustelupalstalla on käytettävä kieltä.
Koukkuja, enpä ole ennen ajatellut noin, mutta ehkä ne on sitten koukkuja mihin toisessa kiinnittää huomion. Joitain asioita jotka itseen vetoaa. Millaisiin koukkuihin sinä kiinnostut helpoiten? Mulle se on se arroganttius tai viileys. Ulkonäkö tietenkin ja se, että syystä tai toisesta toinen saa jännityksen tunteen aikaan… mulle se jännitys tunne voi tulla helposti jostain ihmisestä jo ulkoisen habitukseen perusteella, ei välttämättä suoraan ulkonäöstä, vaan ilmeistä eleistä ja miten se toinen ihminen on itsessään. Melko vaistonvaraista ja intuitiivistä. Moni voisi olla hyvä, mutta harva vetoaa. - Anonyymi
En edes välimerkkiä vaihtaisi tuosta tekstistä... tai ajatuksesta...whatever...
Ainakin mun kohdalla... takiaiseksi en itse aio ryhtyä...Juu sama takiaisuuden kanssa. Luulen, että tykkäisin olla oikeanlaisen tyypin kanssa hyvinkin läheisesti ja kiinteästi joka tasolla parisuhteessa, mutta kuitenkin kaikella kunnioituksella ja tilan annolla toista kohtaan. Voisin kuvitella, että olisin melko intensiivinen tapaus😅 …se on mun luonne ja on jäänyt vajautta.
Anonyymi kirjoitti:
Kivempi olis osata kirjoittaa asiat ilman kauttamerkkejä, mutta monisanaisemmin asian kokonaisuus tulee kerrasta helpommin oikein ymmärretyksi. Suomenkielistä puuttuu nyanssit… ollaan täällä pohjoisessa vähän kuin Myrskyluodon Maijoja, sanat on vähäiset tai jähmeät. Puhumattakin pitäisi ymmärtää, mutta keskustelupalstalla on käytettävä kieltä.
Koukkuja, enpä ole ennen ajatellut noin, mutta ehkä ne on sitten koukkuja mihin toisessa kiinnittää huomion. Joitain asioita jotka itseen vetoaa. Millaisiin koukkuihin sinä kiinnostut helpoiten? Mulle se on se arroganttius tai viileys. Ulkonäkö tietenkin ja se, että syystä tai toisesta toinen saa jännityksen tunteen aikaan… mulle se jännitys tunne voi tulla helposti jostain ihmisestä jo ulkoisen habitukseen perusteella, ei välttämättä suoraan ulkonäöstä, vaan ilmeistä eleistä ja miten se toinen ihminen on itsessään. Melko vaistonvaraista ja intuitiivistä. Moni voisi olla hyvä, mutta harva vetoaa.No suomrn kieli on hiukan uusi ja sillä köyhä. Uusia sanoja tulee, mutta silti kehitys on hidasta, tosin veikkaan, että nopeampaa kuin monella muulla vanhemmalla kielellä. Paine on kova. 😀
Minulle koukut ei ole ehkä arroganttisia, kuten sen ymmärrän. Minun ei pidä tarvita niitä kaivaa, ne tulee ja ehkä nimenomaan ansaitsen ne.
https://youtu.be/8drqBdA4qJI
Kissa on hyvä esimerkki eläimenä... et saa luotua siihen pirulaiseen samaa lojaaliussuhdetta kun koiraan. Tykkään koiristakin. Mutta kissan arvostus ja huomio pitää ansaita ties miten. Se ei ole niin itsestään selvää. Ei ole mitään kaavaa, kuten koiralla, että kaikki olisi ihan aina niin, että teet tämän tai tuon, niin se on siinä...😀
Mutta... mutta kun olet voittanut kissan luottamuksen, niin aikapaljon voit itsekin olla mitä olet ja se sen ymmärtää... tai ei välitä? Mistä hitosta sen tietää? Mutta se kun kissa tulee lähelle, luottaen... sitä ei voita mikään. Se ei tee sitä kun täytyy, se tekee sen kun haluaa...
Tämän kummempaa ei mun ulosanti tänään kyennyt. 😬
10;een päivään 104 tuntia töitä, muutama olut ja pieniä häiriötekijöitä irl-faneilta. 😁Anonyymi kirjoitti:
Juu sama takiaisuuden kanssa. Luulen, että tykkäisin olla oikeanlaisen tyypin kanssa hyvinkin läheisesti ja kiinteästi joka tasolla parisuhteessa, mutta kuitenkin kaikella kunnioituksella ja tilan annolla toista kohtaan. Voisin kuvitella, että olisin melko intensiivinen tapaus😅 …se on mun luonne ja on jäänyt vajautta.
Mä oon vähän myöhäissyntynyt ”omalle huomiolle”. Ja tuntuu väliltä vaikealta ottaa ”omaa aikaa”, mutta otan sitä nyt ahneesti, minkä voin.
Kalenterini yhä suunnittelee ”hyväntahtoinen hölmö”, mutta tilausta pukkaa jo toisella tavoin itsestäpäin.
Käyn päässäni välillä tämänkaltaista myrskyä...
https://youtu.be/Pk3Dk-B8N5k
Heh... skriipiä! 😂interlocutrice kirjoitti:
No suomrn kieli on hiukan uusi ja sillä köyhä. Uusia sanoja tulee, mutta silti kehitys on hidasta, tosin veikkaan, että nopeampaa kuin monella muulla vanhemmalla kielellä. Paine on kova. 😀
Minulle koukut ei ole ehkä arroganttisia, kuten sen ymmärrän. Minun ei pidä tarvita niitä kaivaa, ne tulee ja ehkä nimenomaan ansaitsen ne.
Kissa on hyvä esimerkki eläimenä... et saa luotua siihen pirulaiseen samaa lojaaliussuhdetta kun koiraan. Tykkään koiristakin. Mutta kissan arvostus ja huomio pitää ansaita ties miten. Se ei ole niin itsestään selvää. Ei ole mitään kaavaa, kuten koiralla, että kaikki olisi ihan aina niin, että teet tämän tai tuon, niin se on siinä...😀
Mutta... mutta kun olet voittanut kissan luottamuksen, niin aikapaljon voit itsekin olla mitä olet ja se sen ymmärtää... tai ei välitä? Mistä hitosta sen tietää? Mutta se kun kissa tulee lähelle, luottaen... sitä ei voita mikään. Se ei tee sitä kun täytyy, se tekee sen kun haluaa...
10;een päivään 104 tuntia töitä, muutama olut ja pieniä häiriötekijöitä irl-faneilta. 😁Tämänkin biisin voin nähdä itselleni....
https://youtu.be/1RpbOWu2Gzw
Witscha! Ruoskaa vähän itkuille...- Anonyymi
No suomrn kieli on hiukan uusi ja sillä köyhä. Uusia sanoja tulee, mutta silti kehitys on hidasta, tosin veikkaan, että nopeampaa kuin monella muulla vanhemmalla kielellä. Paine on kova. 😀
10;een päivään 104 tuntia töitä, muutama olut ja pieniä häiriötekijöitä irl-faneilta. 😁Melkoinen tahti sulla ollut töissä ja vielä fanituksen sietämistä päälle! 🦾
Kissan pyhyyteen kaikki kiteytyy, kyllä näin o!😀
Kissa valitsee kenet tahtoo ja on lojaalimpi kuin koira. Koira on helppo saada mukaan muutamalla herkkupalalla. Kissa valitsee helposti porukasta sen, joka on sille allerginen tai muuten välttelevä. Ehkä kissa luulee, että niiden itseluottamuksen tasot kohtaa, kun vähät välittää siitä 😅 eikä kysele, kun jo hyppää syliin.
Työmatkan varrella tulee aina sama villakoira vastaan (hyvin kasvatettu). Tyyppi etsii joka kerta kohdatessa mun käsistä muka huomaamattomasti herkkupalaa. Koira antaa ja hakee huomioo. Kissan arvovallalle ei sellainen toiminta sovi, tai sitten se on vain herkän eläimen puolustusmekanismi, ei halua mitään päälle karkausta, haukkumista tai turhaa yli innokkuutta. Sellainen voi herkästä ja älykkäästä vaikuttaa suorastaan tyhmyydeltä.😀 - Anonyymi
Mä oon vähän myöhäissyntynyt ”omalle huomiolle”. Ja tuntuu väliltä vaikealta ottaa ”omaa aikaa”, mutta otan sitä nyt ahneesti, minkä voin.
Kalenterini yhä suunnittelee ”hyväntahtoinen hölmö”, mutta tilausta pukkaa jo toisella tavoin itsestäpäin.
Käyn päässäni välillä tämänkaltaista myrskyä...
https://youtu.be/Pk3Dk-B8N5k
Heh... skriipiä! 😂On Huono myrsky. On. (Menköön väsymyksen ja oluen piikkiin.)
Olet juttujen perusteella hyvä tyyppi. Otan sun biisistä ton runkkaamisen ja lähden sen kanssa antamaan itselleni unet… muuta siinä ei sitten ollutkaan huomion arvoista. Anonyymi kirjoitti:
On Huono myrsky. On. (Menköön väsymyksen ja oluen piikkiin.)
Olet juttujen perusteella hyvä tyyppi. Otan sun biisistä ton runkkaamisen ja lähden sen kanssa antamaan itselleni unet… muuta siinä ei sitten ollutkaan huomion arvoista.Ihmisestä kiinni mihin tarttuu..
https://youtu.be/JjU8-tNmAqU
Minä oon tätä mieltä minun puolisonsa menettäneen äitininu puolesta.
Kesälle äitini taas kaivaa väriä puutarhaan. 🥰
Hän on uskomaton ihminen, joka ymmärsi isääni. Ymmärsi isäni suvun kauneuden, vikojen ja vsjavaisuuden takaa.
Ja haluan että hän tuo lisää itseään ja sitä kaunista mitä joku voi vaan tuoda. Mummoni aina ovat tuoneet niin ohsnaa lämpöä. Äitini on vaan jatkumoa...
https://youtu.be/MXPFS8J1bp4
Juuh.. näin..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen tahti sulla ollut töissä ja vielä fanituksen sietämistä päälle! 🦾
Kissan pyhyyteen kaikki kiteytyy, kyllä näin o!😀
Kissa valitsee kenet tahtoo ja on lojaalimpi kuin koira. Koira on helppo saada mukaan muutamalla herkkupalalla. Kissa valitsee helposti porukasta sen, joka on sille allerginen tai muuten välttelevä. Ehkä kissa luulee, että niiden itseluottamuksen tasot kohtaa, kun vähät välittää siitä 😅 eikä kysele, kun jo hyppää syliin.
Työmatkan varrella tulee aina sama villakoira vastaan (hyvin kasvatettu). Tyyppi etsii joka kerta kohdatessa mun käsistä muka huomaamattomasti herkkupalaa. Koira antaa ja hakee huomioo. Kissan arvovallalle ei sellainen toiminta sovi, tai sitten se on vain herkän eläimen puolustusmekanismi, ei halua mitään päälle karkausta, haukkumista tai turhaa yli innokkuutta. Sellainen voi herkästä ja älykkäästä vaikuttaa suorastaan tyhmyydeltä.😀En saanut unta ja tossa runkkaillessa tuli mieleen, että kissamaisen ihmisen koiramainen päällekarkaus ja innokkuus olisi toisinaan hyvinkin tervetullutta käytöstä. 😊
- Anonyymi
Ihmisestä kiinni mihin tarttuu..
https://youtu.be/JjU8-tNmAqU
Minä oon tätä mieltä minun puolisonsa menettäneen äitininu puolesta.
Kesälle äitini taas kaivaa väriä puutarhaan. 🥰
Hän on uskomaton ihminen, joka ymmärsi isääni. Ymmärsi isäni suvun kauneuden, vikojen ja vsjavaisuuden takaa.
Ja haluan että hän tuo lisää itseään ja sitä kaunista mitä joku voi vaan tuoda. Mummoni aina ovat tuoneet niin ohsnaa lämpöä. Äitini on vaan jatkumoa...
https://youtu.be/MXPFS8J1bp4
Juuh.. näin..Niin, niinhän se on😌
Kauniita ajatuksia ja biisejä, kiitos.
En saisi enää roikkua täällä palstalla tähän aikaan…
Nyt nukkumaan.
https://youtu.be/IU3CEP_O3nY Anonyymi kirjoitti:
Niin, niinhän se on😌
Kauniita ajatuksia ja biisejä, kiitos.
En saisi enää roikkua täällä palstalla tähän aikaan…
Nyt nukkumaan.
https://youtu.be/IU3CEP_O3nYKuka kieltää? 😀
https://youtu.be/xUMd9sNxBXM
Enpä kumartele... mutta öitä. 😬😴- Anonyymi
Kuka kieltää? 😀
Enpä kumartele... mutta öitä. 😬😴Herätyskello vaatii 😴
Anonyymi kirjoitti:
Herätyskello vaatii 😴
No se kertoo vain deadlinen. 😁
Btw. Nukkuminen on homojen hommaa. 😀
https://youtu.be/FnA6NlRRxNw
Raipatirai... 😬- Anonyymi
Kuka kieltää? 😀
Enpä kumartele... mutta öitä. 😬😴Ja vaikka kello vaatii omaansa niin sen viel sanon, että Oi Oi Oi mikä biisi… 😄 miten päin tässä nyt nukkuu👍
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka kello vaatii omaansa niin sen viel sanon, että Oi Oi Oi mikä biisi… 😄 miten päin tässä nyt nukkuu👍
Mä tykkään junnujen sanoista ja biitistä...😀👌
Kuten tässä...
Pompittaa polvee ja sit lähtee...😄
Voin täällä vetää ihan kuin haluun...😄
Villasukat luistaa maalatulls lattialla ja movesit on upeit. 😁interlocutrice kirjoitti:
Mä tykkään junnujen sanoista ja biitistä...😀👌
Kuten tässä...
Pompittaa polvee ja sit lähtee...😄
Voin täällä vetää ihan kuin haluun...😄
Villasukat luistaa maalatulls lattialla ja movesit on upeit. 😁Ja spotify tarjos tämän sit... kelpaa. 😄👌
https://youtu.be/MBZ_Pb2XYiU
No mrnkööt... joutuukohan kohta ettii ysärii? 😄- Anonyymi
No se kertoo vain deadlinen. 😁
Btw. Nukkuminen on homojen hommaa. 😀
https://youtu.be/FnA6NlRRxNw
Raipatirai... 😬Voi sun juttujas 😅 kyllähän sitä pitää jonkun yrittäjiä tukea täsä maas.
Siinä tapauksessa mun pitäs vedellä hyvinkin sikeitä unia jo, mutta sulla on niin oikeat läpsyt… menossa. Anonyymi kirjoitti:
Voi sun juttujas 😅 kyllähän sitä pitää jonkun yrittäjiä tukea täsä maas.
Siinä tapauksessa mun pitäs vedellä hyvinkin sikeitä unia jo, mutta sulla on niin oikeat läpsyt… menossa.Niinkö?
https://youtu.be/TxXeAWmU9_g
Hupsis... 😬👌interlocutrice kirjoitti:
Niinkö?
Hupsis... 😬👌Uuhhhista...
https://youtu.be/ZWIvrT0ih8c
Boiboi...- Anonyymi
Niinkö?
Hupsis... 😬👌Niinpä 😊
Kyllä näin o!
…mul ei enää leikkaa, niin en nyt osaa laittaa mitään yhtä hyvää vastinetta … hyvää yötä, Jeesus myötä! Anonyymi kirjoitti:
Niinpä 😊
Kyllä näin o!
…mul ei enää leikkaa, niin en nyt osaa laittaa mitään yhtä hyvää vastinetta … hyvää yötä, Jeesus myötä!Mä osaan..
https://youtu.be/r32LcBqiv7I
Voin liikkua koko biisin ajan...😀
Fupee nukkumaan, höperö. Mulla on vapaata huominen. 😄interlocutrice kirjoitti:
Mä osaan..
Fupee nukkumaan, höperö. Mulla on vapaata huominen. 😄Sitä paitsi voin kirjata tähän koko listan mitä vetäsen...
https://youtu.be/cbB3iGRHtqA
Hiiohei... sun shine in the air!!!interlocutrice kirjoitti:
Sitä paitsi voin kirjata tähän koko listan mitä vetäsen...
Hiiohei... sun shine in the air!!!Vispaat unissaankin..😁
https://youtu.be/xy4qkciGLYY
Mä aineskin liikun tänäänkin...😬- Anonyymi
Ja spotify tarjos tämän sit... kelpaa. 😄👌
https://youtu.be/MBZ_Pb2XYiU
No mrnkööt... joutuukohan kohta ettii ysärii? 😄https://youtu.be/3m2xlAoBa1A
Ihan mitä vaan 😴😴😴 Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/3m2xlAoBa1A
Ihan mitä vaan 😴😴😴Vaikka tätä(kö)?
https://youtu.be/6gmCUM6EhFI
Öit...😴- Anonyymi
Vaikka tätä(kö)?
Öit...😴Ei vaikka tätä, tätä ehdottomasti (😬pienellä korjauksella sanoihin joiltain osin).
Siis, vaikka ysärii tai mitä vaan. Ehkä ehdin iltapäivästä palaan näihin 😀 interlocutrice kirjoitti:
Vaikka tätä(kö)?
Öit...😴Tästä voi snadisti livahtaa eri scrneen...
https://youtu.be/TG-s48gYY-8
Kukas siellä lauloi taustalla? Si kun kuullosti ihanalta...😀- Anonyymi
Sitä paitsi voin kirjata tähän koko listan mitä vetäsen...
Hiiohei... sun shine in the air!!!Lait vaan pajatso tyhjäksi 😀, kiva kuunnel
- Anonyymi
Mä osaan..
Fupee nukkumaan, höperö. Mulla on vapaata huominen. 😄Olet kiva
Tästä voi snadisti livahtaa eri scrneen...
https://youtu.be/TG-s48gYY-8
Kukas siellä lauloi taustalla? Si kun kuullosti ihanalta...😀Kah... uutta Keräseltä...
https://youtu.be/sCFiWJE051w
Kelepoo tännennii! 👌Anonyymi kirjoitti:
Ei vaikka tätä, tätä ehdottomasti (😬pienellä korjauksella sanoihin joiltain osin).
Siis, vaikka ysärii tai mitä vaan. Ehkä ehdin iltapäivästä palaan näihin 😀Mä oikeasti seilaan ympäri ämpäri ja vetäsen fiilingillä... nyt rauhoituin vähän...
https://youtu.be/QuUhnCvpBHE
Tähän tyyliin...😄Anonyymi kirjoitti:
Lait vaan pajatso tyhjäksi 😀, kiva kuunnel
Minä uskon, että kukaan ei pysy mun vauhdissa mukana. Elän musiikissa niin fiiliksellä ja sitä kuvaa niin monenlainen musa, ettei sellaiset jotka osaa sanoa tarkasti mitä haluaa, pysy mukana. Ne jumii siihen omaan laatikkoonsa. Mulla kun ei ole laatikkoa. 😁
https://youtu.be/Y2SGfMcemaM
Itken vsikka tälle... ei haittaa..- Anonyymi
Tahi outo? 😬
En ole huomannut
Anonyymi kirjoitti:
En ole huomannut
Vaikea sanoa mitä muut näkee/kokee mitä mä tänne laitan.... harva näkee kokonaisuuden... voi se olla outoa? 🤔
- Anonyymi
Vaikea sanoa mitä muut näkee/kokee mitä mä tänne laitan.... harva näkee kokonaisuuden... voi se olla outoa? 🤔
No hei, ei ole outoa 😊. Ihsn tavallinen tyyppi minäkin olen ja mun pelkkien kirjoitusten perusteella voi saada hyvin väärän kuvan siitä kuka oikeasti olen, tai sitten ei, mitta kokonaiskuvaa ei saa kenestäkään keskustelupalstalla, se on varma.
Anonyymi kirjoitti:
No hei, ei ole outoa 😊. Ihsn tavallinen tyyppi minäkin olen ja mun pelkkien kirjoitusten perusteella voi saada hyvin väärän kuvan siitä kuka oikeasti olen, tai sitten ei, mitta kokonaiskuvaa ei saa kenestäkään keskustelupalstalla, se on varma.
Eipä niin, mutta täällä on huikritakin ihmisiä. Tiedän. 😬👌
Anonyymi kirjoitti:
Tähän vois nukahtaa... laittais hiljaiselle...
https://youtu.be/MLAzKJLn_wk
Oon vetänyt itseni piippuun. Menee yli nyt. Tartteen stopin....
Kokeillaan...- Anonyymi
Tähän vois nukahtaa... laittais hiljaiselle...
https://youtu.be/MLAzKJLn_wk
Oon vetänyt itseni piippuun. Menee yli nyt. Tartteen stopin....
Kokeillaan...Jaahas, DJ väsyi lopulta ja meni nukkumaan...
Mä oon nukkunut illalla ja viime yönä, siis kahteen eriotteeseen yhteensä 9 tuntia!
Johnny Liebkind - Ihana aamu
https://www.youtube.com/watch?v=tMNiFi1rLrk
tr..likka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, DJ väsyi lopulta ja meni nukkumaan...
Mä oon nukkunut illalla ja viime yönä, siis kahteen eriotteeseen yhteensä 9 tuntia!
tr..likkaHyvä, että saat vauvan kanssa nukuttua!
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, DJ väsyi lopulta ja meni nukkumaan...
tr..likkaJoo, uni se osas tavoittaa vihdoin minutkin. Ja ei valittamista aamussa. Kahvimaitoa vaan en muistanut ottaa. 😁
Tässä mietin, keitänkö aamukahvia vai en....😬- Anonyymi
Joo, uni se osas tavoittaa vihdoin minutkin. Ja ei valittamista aamussa. Kahvimaitoa vaan en muistanut ottaa. 😁
Tässä mietin, keitänkö aamukahvia vai en....😬Moikka! Mulla oli hyvin nukuttu yö takana ja energiaa kohdata kasvoista kasvoihin se ongelmani lopulta. Vaikka sisua se tarvitsi, ett pystyin pitämään itseni rauhallisena ja; tylyn kohteliaana!
Faija ja systeri ottivat Mimmin isän vastaan, emo liittyi kohta seuraan. Emo meni kahvittelemaan heidän kanssaan.
Pöytä oli katettu jo etukäteen neljälle ja Faija keitti kahvit heille. Exsä Ihmetteli ääneen ett missä minä olen, kun tapaaminen juuri piti olla tänään täällä.
Faija ilmoitti etten minä halua tavata häntä, hän sai vain luvan tulla tapaamaan tytärtään... mistään muusta ei oltu sovittu! Sitähän sinä nimenomaan halusit.
Tyttäreni pyysi kohteliaasti tarjoamaan sinulle kahvit, joten ole hyvä ja istu pöydän ääreen. Systeri istui exää vastapäätä, jotta katsekontakti hänellä oli koko ajan Mimmiin.
Mä en tiedä missä kohdin äijä oli kiertänyt pöydän, ja ojentanut kätensä Mimmiä kohden ottaakseen hänet syliinsä. Joten systeri oli antanut lapsen hänelle!
Asia josta mä en ollut muistanut kieltää antamasta muksua hänen syliinsä, kun sillä mäntillä ei ollut edes hengityssuojaa kasvoillaan.
Toivoa sopii; ettei Mimmi vahingossa saanut tartuntaa, jos äijällä sattuis olemaan korona.
Noin 40 min. jälkeenkin siellä joristiin yhä joutavia, ja silloin mulla alkoi hiiltymään.
Astuin täysin laittautuneena, meikissä ja takkipuku ylläni tupaan. Sanoin vain tylysti; sinun varaamasi tapaamisaika Mimmin kanssa meni jo aikoja sitten täyteen.
Mulla on hiukan kiire asioimaan muualle, joten voitko ystävällisesti poistua.
Hänellä ei kuulemma ollut vielä kiirettä takaisin töihin... jne.
Sanoin soittavani hänen pomolleen, jos hän ei just nyt lähde häiritsemästä mun yksityiselämääni, johon hän ei enää kuulu... eikä tule koskaan enää kuulumaankaan.
Ymmärsihän tuo viimein lähteä... Mä romahdin kun ulko-ovi sulkeutui... itkusta ei meinannut millään tulla loppua. Nyt kun olen rauhoittunut, mä en jaksa ymmärtää mitä ihmettä mä oikein itkin. Se tapaaminenhan meni periaatteessa juuri niinkuin pitikin, paitsi ettei Mimmiä olisi saanut antaa... vieraan syliin, siinä oli omat terveydelliset riskinsä.
No, joka tapauksessa tapaamisesta ollaan selvitty ensimmäisen kerran ja kumpikin ollaan vielä hengissä. Lounaskin syöty, ja pyykkikone käynnissä ja nyt mulla on aikaa käydä pesemässä meikit naamaltani, harjata hiukseni vapaaksi ja vaihtaa mukavampi asu päälleni. Mimmi nukkuu kehtosängyssään ja mä liekutan sitä toisella kädelläni välillä hiljaa.
Päivänjatkoja kaikille!
Mulle aurinko paistaa täydeltä terältään nyt, taidan lähteä Pojun kanssa lenkille, kun olen vaihtanut mukavampaan juoksu asusteeseen.
terveisin tr..likka Anonyymi kirjoitti:
Moikka! Mulla oli hyvin nukuttu yö takana ja energiaa kohdata kasvoista kasvoihin se ongelmani lopulta. Vaikka sisua se tarvitsi, ett pystyin pitämään itseni rauhallisena ja; tylyn kohteliaana!
Faija ja systeri ottivat Mimmin isän vastaan, emo liittyi kohta seuraan. Emo meni kahvittelemaan heidän kanssaan.
Pöytä oli katettu jo etukäteen neljälle ja Faija keitti kahvit heille. Exsä Ihmetteli ääneen ett missä minä olen, kun tapaaminen juuri piti olla tänään täällä.
Faija ilmoitti etten minä halua tavata häntä, hän sai vain luvan tulla tapaamaan tytärtään... mistään muusta ei oltu sovittu! Sitähän sinä nimenomaan halusit.
Tyttäreni pyysi kohteliaasti tarjoamaan sinulle kahvit, joten ole hyvä ja istu pöydän ääreen. Systeri istui exää vastapäätä, jotta katsekontakti hänellä oli koko ajan Mimmiin.
Mä en tiedä missä kohdin äijä oli kiertänyt pöydän, ja ojentanut kätensä Mimmiä kohden ottaakseen hänet syliinsä. Joten systeri oli antanut lapsen hänelle!
Asia josta mä en ollut muistanut kieltää antamasta muksua hänen syliinsä, kun sillä mäntillä ei ollut edes hengityssuojaa kasvoillaan.
Toivoa sopii; ettei Mimmi vahingossa saanut tartuntaa, jos äijällä sattuis olemaan korona.
Noin 40 min. jälkeenkin siellä joristiin yhä joutavia, ja silloin mulla alkoi hiiltymään.
Astuin täysin laittautuneena, meikissä ja takkipuku ylläni tupaan. Sanoin vain tylysti; sinun varaamasi tapaamisaika Mimmin kanssa meni jo aikoja sitten täyteen.
Sanoin soittavani hänen pomolleen, jos hän ei just nyt lähde häiritsemästä mun yksityiselämääni, johon hän ei enää kuulu... eikä tule koskaan enää kuulumaankaan.
Ymmärsihän tuo viimein lähteä... Mä romahdin kun ulko-ovi sulkeutui... itkusta ei meinannut millään tulla loppua. Nyt kun olen rauhoittunut, mä en jaksa ymmärtää mitä ihmettä mä oikein itkin. Se tapaaminenhan meni periaatteessa juuri niinkuin pitikin, paitsi ettei Mimmiä olisi saanut antaa... vieraan syliin, siinä oli omat terveydelliset riskinsä.
No, joka tapauksessa tapaamisesta ollaan selvitty ensimmäisen kerran ja kumpikin ollaan vielä hengissä. Lounaskin syöty, ja pyykkikone käynnissä ja nyt mulla on aikaa käydä pesemässä meikit naamaltani, harjata hiukseni vapaaksi ja vaihtaa mukavampi asu päälleni. Mimmi nukkuu kehtosängyssään ja mä liekutan sitä toisella kädelläni välillä hiljaa.
Päivänjatkoja kaikille!
Mulle aurinko paistaa täydeltä terältään nyt, taidan lähteä Pojun kanssa lenkille, kun olen vaihtanut mukavampaan juoksu asusteeseen.
terveisin tr..likkaNo ei sille itkulle aina tarvitse syytä etsiä. Joskus se vaan tulee, sama mulla oli kun lapset synty, se vaan tuli ja sit meni. 😊
Mulla taitaa tää päivä mennä vähän punaiselle ristille, mutta ehkä hyvä niin. 🙂
Syön kohta pakastepitsan ja juon kahvia. Ehkä se kroppa siitä lähtee toimimaan, jos puukuorman vielä kävis mättämässä kyytiin. Ja otan tikkaat myös, kaverille pitää laitella antennia ja toiselle jotain kattotuuletinta. Toiselta en ota mitään, vielä... toiselta saan ehkä kaivuria tänne maalle lainaan.
Eilen kyllä mietiskelin, että onko tää paikka uhka vai mahdollisuus? Täällä löytyis vaikka miten hommaa, mutta en tiedä tarviinko hommaa? En ole varma itsestäni vielä, että ottaisinko tämän jotenkin rastina, projektina tms. kun oikeesti tää pitäis ottaa vastaan paikkana elää? 🤔- Anonyymi
No ei sille itkulle aina tarvitse syytä etsiä. Joskus se vaan tulee, sama mulla oli kun lapset synty, se vaan tuli ja sit meni. 😊
Mulla taitaa tää päivä mennä vähän punaiselle ristille, mutta ehkä hyvä niin. 🙂
Syön kohta pakastepitsan ja juon kahvia. Ehkä se kroppa siitä lähtee toimimaan, jos puukuorman vielä kävis mättämässä kyytiin. Ja otan tikkaat myös, kaverille pitää laitella antennia ja toiselle jotain kattotuuletinta. Toiselta en ota mitään, vielä... toiselta saan ehkä kaivuria tänne maalle lainaan.
Eilen kyllä mietiskelin, että onko tää paikka uhka vai mahdollisuus? Täällä löytyis vaikka miten hommaa, mutta en tiedä tarviinko hommaa? En ole varma itsestäni vielä, että ottaisinko tämän jotenkin rastina, projektina tms. kun oikeesti tää pitäis ottaa vastaan paikkana elää? 🤔Uhka vai mahdollisuus? Eihän sitä muutoin tiedä kuin elämällä, myöhemmin sen pystyy sitt päättelemään... mitä tuli valittua. Mutt sellaistahan elämä on.
Mä onnistun toisissa asioissa kohtuullisen hyvin, ja sitt parisuhde asioissa mä ajan jatkuvasti Mount Everestin kokoisille karikoille.
Päätin etten mä enää taida sekaantua miehiin...
Tuli tehtyä sen luokan töppäys, ett käytännössä mä olen pakkoavioliitossa seuraavat 18 vuotta, vaikka asunkin perheeni kanssa. Mimmin isä pystyy nyt hallitsemaan mun ja Mimmin menemisiä; tapaamisoikeuksineen. Pakko antaa lapsi isälleen, esim. kesälomalle.
Tai niin mä ainakin ymmärsin Leenan kerrottua... heidän avioeronsa myötä käyneen.
tr..likka Anonyymi kirjoitti:
Uhka vai mahdollisuus? Eihän sitä muutoin tiedä kuin elämällä, myöhemmin sen pystyy sitt päättelemään... mitä tuli valittua. Mutt sellaistahan elämä on.
Mä onnistun toisissa asioissa kohtuullisen hyvin, ja sitt parisuhde asioissa mä ajan jatkuvasti Mount Everestin kokoisille karikoille.
Päätin etten mä enää taida sekaantua miehiin...
Tuli tehtyä sen luokan töppäys, ett käytännössä mä olen pakkoavioliitossa seuraavat 18 vuotta, vaikka asunkin perheeni kanssa. Mimmin isä pystyy nyt hallitsemaan mun ja Mimmin menemisiä; tapaamisoikeuksineen. Pakko antaa lapsi isälleen, esim. kesälomalle.
Tai niin mä ainakin ymmärsin Leenan kerrottua... heidän avioeronsa myötä käyneen.
tr..likkaNo enpä mäkään parisuhteissa kovin voitokas ole ollut. Ja sama rasti mulla on lapsien kanssa, en haluaisi olla exän kanssa tekemisissä, mutta pakko, kun hän on heidän äiti ja sellaisenaan kun on. Toisaalta, kun katson kaksikon valokuvaa täälläkin... huh heijas. Kyllä se on sen arvoista. Rakastan heitä niin pirusti. 🥰❤️
Mutta tämä maatilahomna...olet oikeassa. Tämä on pikkuhomma edelliseen nähden. Jos minä elän tätä elämää, mihin exä tuo kaikenlaista...epämielkyttävää shaibaa, silti seison elämässäni pystyssä ja saan annettua vielä lapsillekin jotain, niin kyllä mä tämänkin homnan vielä junailen. Rakennan tästä vielä paikan, missä on hyvä olla. 😊 Pikkuhiljaa ja sillä ilolla, mitä saan tekemisestä. 🙂- Anonyymi
Eipä niin, mutta täällä on huikritakin ihmisiä. Tiedän. 😬👌
Niin on, tiedän myös!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka! Mulla oli hyvin nukuttu yö takana ja energiaa kohdata kasvoista kasvoihin se ongelmani lopulta. Vaikka sisua se tarvitsi, ett pystyin pitämään itseni rauhallisena ja; tylyn kohteliaana!
Päivänjatkoja kaikille!
terveisin tr..likkaTietämättä yhtään taustoja, huh on sulla rankkaa! Kesällä joskus viimeksi muutaman kommentin tänne laitoin, silloin kun sun vauva syntyi.
En tiedä millainen sun exä on, mutta jotenkin kävi sääliksi, jos ei isä saisi ottaa lasta syliin. Ymmärrän kyllä tuon korona riskin.
Fiksusti teit, kun et itse ollut paikalla ja hienoa että sun perhe tulee noin!
Entä jos mies ei olekaan arrogantti puolisoaan kohtaan vaan ärsyttää ympäristöään?
Mies, joka ei muita mielistele, olisi vahva ja seksikäs mies?
Se olisi jotenkin ymmärrettävissä.- Anonyymi
Joopa joo. Sinä siis uskot Joulupukin ja Helinäkeijun onnelliseen liittoon. Ehkäpä?
Kuinka suositun sinä kuvittelet töykeän ylimielisen ihmisen olevan, muiden ihmisten mielestä?
Pitäisitkö itse siitä; ett sinua kohdeltaisiin kuin mitättömyyttä!
Sulla on paljon laajempi sietokyky, kuin minulla, onnittelut. Ihan vapaasti saat olla mitättömyys, jos se jotenkin hivelee sun omanarvon tunteitasi!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo. Sinä siis uskot Joulupukin ja Helinäkeijun onnelliseen liittoon. Ehkäpä?
Kuinka suositun sinä kuvittelet töykeän ylimielisen ihmisen olevan, muiden ihmisten mielestä?
Pitäisitkö itse siitä; ett sinua kohdeltaisiin kuin mitättömyyttä!
Sulla on paljon laajempi sietokyky, kuin minulla, onnittelut. Ihan vapaasti saat olla mitättömyys, jos se jotenkin hivelee sun omanarvon tunteitasi!
trollikkaTämä on teoreettista pohdiskelua. Itse olen rauhanrakentaja ja mielistelijä.
Vai olenko antanut jonkun muun kuvan itsestäni?Carl-Gustaf kirjoitti:
Tämä on teoreettista pohdiskelua. Itse olen rauhanrakentaja ja mielistelijä.
Vai olenko antanut jonkun muun kuvan itsestäni?Ukkola itse on arrogantti.
Arrogantti pariskunta voi saada kiksejä siitä, että voivat yhdessä mitätöidä muita ihmisiä.Carl-Gustaf kirjoitti:
Ukkola itse on arrogantti.
Arrogantti pariskunta voi saada kiksejä siitä, että voivat yhdessä mitätöidä muita ihmisiä."Sulla on paljon laajempi sietokyky, kuin minulla, onnittelut. Ihan vapaasti saat olla mitättömyys, jos se jotenkin hivelee sun omanarvon tunteitasi!
trollikka"
Toistaiseksi en ole kokenut olevani mitätön vaikka olen tavannut arrogantteja intellektuelleja. jotka eivät ajatuksiani arvosta.
Arroganttisuus ei välttämättä ole töykeyttä tai ilkeyttä, mitä ilmeisesti olet itse kokenut.- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
"Sulla on paljon laajempi sietokyky, kuin minulla, onnittelut. Ihan vapaasti saat olla mitättömyys, jos se jotenkin hivelee sun omanarvon tunteitasi!
trollikka"
Toistaiseksi en ole kokenut olevani mitätön vaikka olen tavannut arrogantteja intellektuelleja. jotka eivät ajatuksiani arvosta.
Arroganttisuus ei välttämättä ole töykeyttä tai ilkeyttä, mitä ilmeisesti olet itse kokenut."Arroganttisuus ei välttämättä ole töykeyttä tai ilkeyttä, mitä ilmeisesti olet itse kokenut."
Mä kyllä taas uskallan olla erimietä kanssasi. Tunnustan itsekin olevani ajoittain erittäin arrogaattinen, silloin kun olen puolustus kannalla. Aika monikin "rekistöröitynyt vakkari" täällä; pystyy sulle sen kertomaan... "multa; tulee lunta ja jäitä tupaan, vauhdilla!"
Homma; jolle mun olisi saatava loppu, ettei jälkeenpäin kaduta ja pyytele anteeksi pikaistumistani!
trollikka
- Anonyymi
Arrogantti-sanaa käytetään luonnehdittaessa narsistisia ja psykopaattisia ihmisiä
- Anonyymi
Suurin osa miehistä ärsyttää jo pelkällä olemassa olollaan, mutta ei mun ihastuminen siltikään herää. Lähinnä tekis mieli vetää turpaan niitä.
Hän ei varmaankaan laulele naiselleen brinner i bröstet?
Suatana: "Hän ei varmaankaan laulele naiselleen brinner i bröstet?"
Mitä tuolla tarkoitit - palavaa sydäntä, roihuvia rintoja vai tulisia tissejä? Tuo ruotsinkielinen termi on minulle outo. Onko sillä joku erikoistarkoitus?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Mitä tuolla tarkoitit - palavaa sydäntä, roihuvia rintoja vai tulisia tissejä? Tuo ruotsinkielinen termi on minulle outo. Onko sillä joku erikoistarkoitus?Laulun nimi. :)
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Mitä tuolla tarkoitit - palavaa sydäntä, roihuvia rintoja vai tulisia tissejä? Tuo ruotsinkielinen termi on minulle outo. Onko sillä joku erikoistarkoitus?Kuuntelen ruotsalaista musiikkia aika usein, kreikkalaista ja romanialaista. Jää jotkut kappaleet mieleen.
Suatana kirjoitti:
Laulun nimi. :)
Ehkä se on suomeksi palo rinnassa tai sydämessä? Minun ruotsinkielinen suosikkibiisi 23-vuotiaana oli seuraava: Här kommer de nya tiden.
https://www.youtube.com/watch?v=sJF19_0yF-M
- Anonyymi
Puolison pitää myöskin olla kai siten irrelevantti j huomattavan älykäs eksto-martti?
- Anonyymi
Hassua sinänsä kun jotkut niin tietysti pienet pallukkamiehet ärsyttävät jo hikisine hajuineenkin....
Jotka eivät käsitä edes omien hampaidensenkaan mädännytttä hajua hengitellessään... - Anonyymi
Puolison pitää olla irrelevantti.
- Anonyymi
"Puolison pitää olla irrelevantti."
Olet narsisti!
- Anonyymi
Nykyaikainen nainen hommaa ärsyttäjälle raiskaussyytteen vaikka ei olisi tavannut häntä koskaan . SE on naisen oikeus .
- Anonyymi
Tietynlaiset naiset tuntevat vetoa renttuja kohtaan. Sitten kannattaa vaan itse miettiä, haluaako rinnalleen sellaisen naisen, joka tuntee vetoa renttuja kohtaan. Jos vastaus on kyllä, niin sitten vaan akkoja ärsyttämään ja poimimaan suosikki kainaloon!
Todennäköisesti joutuu sitten loppuelämänsä vetämään sitä rentturoolia, jos siihen rakastuneen naisen haluaa pitää. Mikäli lipsuu roolista niin saattaa rouva tylsistyä ja lähteä seuraavan rentun perään.
Jos pysyvää suhdetta halajaa, kannattaa etsintää suorittaa omana itsenään niin löytyy se itselle sopivin.
Jos taas halajaa vain hetken hupia eikä ole niin väliä kenen kanssa, niin rentun esittäminen tietynlaisille naisille toimii varmasti! - Anonyymi
"Carl-Gustaf
24.09.2021 22:47
Entä jos mies ei olekaan arrogantti puolisoaan kohtaan vaan ärsyttää ympäristöään?
Mies, joka ei muita mielistele, olisi vahva ja seksikäs mies?
Se olisi jotenkin ymmärrettävissä."
Tämä oli hyvä pointti. Moni antaa itsestään hyvin erilaisen kuvan ulospäin ja onkin kotioloissa sitten ihan toisenlainen. - Anonyymi
Minulla on aggregaatti jo.
- Anonyymi
Naiset sotkevat hetken huvin ja parisuhteen. Koska miehiä riittää sänkykavereiksi jonoksi asti, nainen luulee että miehet kelpuuttaisi tämän puolisoksi. Yleinen ajatusvirhe naisilla. Miehillä on ihan eri kriteerit peuhuun kuin avioon.
- Anonyymi
Moni mies luulee, että mikäli nainen päästää sänkyyn asti niin nainen automaattisesti haluaa myös parisuhteen.
Yleinen ajatusvirhe miehillä. Naisilla on ihan eri kriteerit peuhuun kuin avioon.
- Anonyymi
Muistelin jotain enkkuartikkelia missä toimittaja kuvaili artikkelin käsittelemää tyyppiä arrogantiksi. Jatkoi kertomalla, että tyyppi ei ollut helposti lähestyttävä eikä "ympäripuhuttavissa". Ei maininnut ylimielisyyttä, lähinnä että ajattelee ensin, hieman jähmeä, eleetön mikä toki voi antaa nokka pystyssä-vaikutelman. Voisiko sirotella mukaan itseriittoisuutta? - cu-
- Anonyymi
No juu 👍ehkä ihan hyvä, hyvällä tavalla itseriittoinen on hyvä😊
- Anonyymi
Miehen pitää olla irrelevantti.
- Anonyymi
Irrealistinen konsernijohtaja ;S
- Anonyymi
Itse olen mies jossa on ripaus arroganssia. Se tarkoittaa enemmänkin itsevarmuutta kuin ärsyttävää röyhkeyttä. Minä en pyytele anteeksi olemassa oloani ja vonkaa naisia vaan osaan olla Mies, enkä vinkulelu. Ja naiset tykkää, vaikka vyötäröllä on ekstraa enkä ole se lauman pisin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 523291
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212500- 232418
- 402361
- 312238
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1372234- 402060
- 281981
- 1081822
- 361785