Mitkähän ovat naisen mielestä löysät housut

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/keho/a/fff345c4-32b5-4569-b7b4-c555e0a61628

Kun Emmi pukeutuu housuihin, läpi kuultaa niin sanottu kamelinvarvas.
– Oli minulla sitten tiukat tai löysät housut, se näkyy hirveän helposti ilman että kiskoisin housuja erityisen ylös, hän kertoo.
Naisia on soimattu vuosikymmenten ajan, jos housujen haaraosassa on erotettavissa häpykumpu, ”kamelinvarvas”"

Mitkähän ovat naisen mielestä löysät housut, ei varmasti näy, jos housut on löysät, vai onko niin julmetun suuri kamelinvarvas, että mitkään housut eivät peitä.
Jos naisen mielestä löysiin housihin pukeutuisivat miehet, niin kyllä erottuisivat miehen sukupuolielimet.
Miehellä on paljon isommat ulokkeet, kuin naisen kamelinvarvas.
Nainen mielestä varmaan tiukat housut on selaiset, että ne on ihonmyöräiset ja löysät housut sellaiset, että eivät ole ihonmyötäiset, mutta peppua kiristää.

Naiset voisivat katsella millaisia löysiä housuja miehet käyttävät, ne ovat sellaiset, että kangasta on , että roikkuu ja tuuli lepattaa, ei varmasti kamelinvarvas näy, kun on tarpeeksi löysät housut.

51

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika tiukka peppu jos on löysät housut, sitten, vai olisiko sarkasmia?

    • Anonyymi

      Tuollaisten juttujen takia en kyllä maksa.

      xLiner

    • Ei tuota pääse lukemaan, jollei ole tilaaja. Mutta kamelinvarvas, niin sehän on aika paljon myös naisen anatomiasta kiinni. Joillain on enemmän ulkonevat ja herkemmin tulee näkyviin kuin toisilla. Farkutkin vaikkei olisi edes tiukat, saattaa asettua päälle niin, että kangas nuolee haaruja kuitenkin tai muotoutuu ikään kuin olisi kamelinvarvas.

      Verkkarit on hyvät, ei näy kamelinvarvas. Vinkkinä vaan, suosikaa verkkareita. :D

      • Anonyymi

        Toinen vinkki, älkää suosiko verkkareita. Hieno nikki. Otitko peilin kautta :) - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toinen vinkki, älkää suosiko verkkareita. Hieno nikki. Otitko peilin kautta :) - cu-

        Peilin kautta? :P


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Peilin kautta? :P

        Ei perskule... Yli päivän ollut vapa tuossa telineessä.. alkaa tämä järvimaisema tympiä..mielestäni syöttini oli nopea, siis että siihen tarttuu noin ohimennen, vaikka munakkaan teon ohessa.. ei edes huomaisi, jos jotain on haukannut..mmm...joo, vapa surkeine syötteineen lensi roskapönttöön ja homma jatkuu nyt... Oluella :) - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei perskule... Yli päivän ollut vapa tuossa telineessä.. alkaa tämä järvimaisema tympiä..mielestäni syöttini oli nopea, siis että siihen tarttuu noin ohimennen, vaikka munakkaan teon ohessa.. ei edes huomaisi, jos jotain on haukannut..mmm...joo, vapa surkeine syötteineen lensi roskapönttöön ja homma jatkuu nyt... Oluella :) - cu-

        Juoko kalatkin olutta? :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Juoko kalatkin olutta? :)

        Yksikin hauki poikkesi tuossa laidan vierellä haukkaamassa happea, näytin kysyvänä etikettiä, puristi päätään ja sukelsi alas.. nirsoja perkeleitä. Söin äsken pitsan kylmänä. Poltin päivällä, annoin jäähtyä ja sitten aispoksiin. Sitten poxista pois. Oli hyvää. - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksikin hauki poikkesi tuossa laidan vierellä haukkaamassa happea, näytin kysyvänä etikettiä, puristi päätään ja sukelsi alas.. nirsoja perkeleitä. Söin äsken pitsan kylmänä. Poltin päivällä, annoin jäähtyä ja sitten aispoksiin. Sitten poxista pois. Oli hyvää. - cu-

        Se tarttis tömäkömpää tavaraa.


    • Anonyymi

      Siinäpä miehille taas pohdittavaa ja ihmeteltävää. Minä puolestani ihmettelen, että kuinka pi**un perään pitää olla, että tuollaisten juttujen lukemisesta maksaa? Eikö sitä kamelinvarvasta näe missään ilmaiseksi? :-D

      • Niinpä, ei tarvitse kuin googlee laittaa camel toe ja enter, tulee pitkä rivi pilluroita näkyviin housuilla ja ilman.


      • Anonyymi

        Käsittääkseni ainakaan nämä horinat tällä saitilla ei ole maksullista sisältöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni ainakaan nämä horinat tällä saitilla ei ole maksullista sisältöä.

        Mutta tuo aloittajan linkki on.


      • Anonyymi

        Eihän tuota juttua päässyt edes lukemaan, pitäs maksaa siitäkin.

        t. aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuota juttua päässyt edes lukemaan, pitäs maksaa siitäkin.

        t. aloittaja

        No rahat tiskiin sitten. Olet takuulla ennenkin maksanut naisen kamelinvarpaasta.


    • Anonyymi

      No mikä nyt on sitten ongelmana tai emmin ongelma sekö ettei hän löydä isoja gollege housuja mutta mikä ongelma niin itsestäni kamelinvarvas näky luonnollista tai kyllä katse siihen kiinnittyy ja saa kuolan valuamaan ja sitä tekis mieli pussailla ja kikkeli ja koko mies kiihottuu eli kiva näky

    • Anonyymi

      Liian ohuesta kankaasta tehdyt liian tiukat housut, näyttää kenen tahansa naisen yllä rivolta. Kyllä niitä kamelinvarpaita on ihan pikineissäkin nähty uimalannalla, naisten yllä. Itse en suostuisi sellaisissa kulkemaan.

      Kyllä minullakin on tosi kireitä farkkuja, soivat & paukkuvat ns. ylläni, korostavat kyllä pepun muotoa, mutt mitään kamelin varvasta edustasta ei näy.

      Sovittelen niin monta farkkua, ett löytyy leikkaukseltaan oikean mallinen tai vien ompelimoon korjattavaksi. Hintaahan siitä kertyy farkuille, mutt ovat käyttökelpoiset yleensä muutaman vuoden. Vuoden vaihteen jälkeen uskon mahtuvani kaikkiin omistamiini housuihin. Myös niihin kireisiin ohkaisiin legginseihin, joita käytän ainoastaan tunikan tai mekon kanssa... määrätystä syystä.

      Teinitytöillä usein näkee liian kireitä leggingsejä, pelkkää huomion hakua ja samalla oman turvallisuutensa vaarantamista...typeryyttään!
      Uimarannoilla useimmiten aikuiset naiset kulkevat huomiota herättävissä uima-asuissa kamelinvarpaiden esittelyssä, eräänlaisena vihjeenä... luultavasti tarkoituksella. Sillä se kyllä herättää miesten mielenkiinnon lähestyä, nähty on.
      tr..likka

      • Anonyymi

        Kai sinuakin miehet lähestyy ja ehdottelee treffeille tai jotain muuta


      • Anonyymi

        Sakkoa pitäs määrätä sellaisille ylipainoisille naisille, jotka tiukoissa legginsseissä pyllertää.
        Menee maisema pilalle, kun sellainen lenkkimakkara astelee lyllertäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sinuakin miehet lähestyy ja ehdottelee treffeille tai jotain muuta

        Niin no, ennen koronaa kyllä, mutt mä en pahemmin ole enää liikkunut kaupungilla itse asioiden.
        Hoivakodin ovet suljettiin ja ruokalasta tuli hoivanasukkaiden ikioma ruokasalin ja olohuoneen yhdistelmä. Tein töitäni heidän parissaan ja kuuntelin toivomuksia, niin omaisten kuin hoidettavienkin. Järjestin videopuheluihin mahdollisuuden, hankkimalla muutaman kannettavan tietskan lisää, ja osallahan oli omat tietokoneensa tai kännykkänsä. Niitä hoidokkeja avustettiin jotka eivät tekniikkaa taitaneet.

        Niistä tuli erittäin suosittuja, hoitajat avustivat järjestelyissä, veivät koneet huoneeseen ja ottivat yhteydet omaisiin. Tai jos omainen soitti; vietiin kone hoidokin huoneeseen ja soitettiin kyseiseen numeroon. Ihan tavallisia kännykkäpuheluitakin järjestettiin.
        Koneet tai kännyt palautettin kiertoon, vain painamalla huoneessa olevaa hälytyskelloa.
        Hoitaja nouti tarpeettoman koneen takaisin toimiston hyllylle.

        Suurkeittiö tekee edelleen ruokaa ulkopuolisille tilauksesta, mutt ruokasalia ei näillä näkymin tulla avaamaan. Katsotaan nyt miten koronatilanne kehittyy ja toimitaan sen mukaan.
        Eikä mulla suinkaan ole tarkoitus henkilökohtaisesti tutustua yhteenkään mieheen, mulla on pieni lapsi, joka tarvitsee kaiken huomioni. Hän riittää mulle, perheeni ohella ja vuodenvaihteen jälkeen mun on tarkoitus aloitta jälleen työt... ainakin muutama tunti firmassa lähes päivittäin. Saa nyt nähdä miten asiat tulevaisuudessa saan järjestettyä.


    • Anonyymi

      Perinteiset täyspuuvillaiset farkut, chinot, haaremihousutyyppiset, porkkanamalliset farkut, jos näissä saa häpykumpunsa näkymään, alapäässä on jotain pahasti vialla. Ne ohuet halpisstretchfarkut kannattaa jättää kauppaan, hajoavatkin alta aikayksikön ja kalliimmissa sportlegginseissä haarapala, parempi leikkaus ja paksumpi trikoo.

    • Anonyymi

      Mä muistan ihan selvästi, ku yläasteella tytöt mietti kummassa lahkeessa historianope pitää vehjettään. Huomaako mies kun sen haaruksia tuijotetaan. Mahto olla mukava opetustilanne opettajalla. Jäi jotenki sympatiaa sitä kohtaan.

      • Anonyymi

        Vielä, kun opettaja huomaa ja kuulee, kun tytöt kuiskivat toisilleen ja tirskuvat, niin voi jo aavistaa mistä tirskuvat ja kuiskivat.


    • Just luin jutun jostain naiskiiprilijästä kuvatusta hidastuskuvasta, missä vissiin näkyi vaan persuus...

      Vastuu on vastaanottajalla. Jos katsot nsisien per.eitä, näet nsisien per.eitä.

      Kyllä ihmisen.... naisenkin... pitäisi saada pukea, elää ja olla ihan rauhassa, eikä miettiä kyyläävien vänkkereitten takia, mitä tekee ja missä asusteessa.

      • Anonyymi

        Taas sulta tuollaista sukupuolittamista, ihan niin kuin kaikki miehet olisi kyylääviä vänkkereitä ja naiset puhtaita pulmusia. Voi ne naisetkin kyylätä ja ahdistella, puristella p..tä jne.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas sulta tuollaista sukupuolittamista, ihan niin kuin kaikki miehet olisi kyylääviä vänkkereitä ja naiset puhtaita pulmusia. Voi ne naisetkin kyylätä ja ahdistella, puristella p..tä jne.

        -harmiseikirj-

        Mutta eipähän näy silti otsikoissa misään.

        Koska sitä joko hävetään, hyväksytään ja jopa miehistä itsestään se on hienoa.

        Olen täällä joskus itsekin sanonut seksuaalisesta häirinästä, mutta eipä se ketään kiinnosta... nämä kiinnostaa ja nostaa niskavilloja.

        Mutta ei se muuta minun mielipidettä...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Mutta eipähän näy silti otsikoissa misään.

        Koska sitä joko hävetään, hyväksytään ja jopa miehistä itsestään se on hienoa.

        Olen täällä joskus itsekin sanonut seksuaalisesta häirinästä, mutta eipä se ketään kiinnosta... nämä kiinnostaa ja nostaa niskavilloja.

        Mutta ei se muuta minun mielipidettä...

        No tuskinpa kukaan on maksanut päästekseen lukemaan tuota juttua. Joillakin naisilla näkyy cameltoe ja useimmiten se varmaan on ihan tarkoituksella laitettu näkymään. Ihan turhaa melua pätöasiasta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuskinpa kukaan on maksanut päästekseen lukemaan tuota juttua. Joillakin naisilla näkyy cameltoe ja useimmiten se varmaan on ihan tarkoituksella laitettu näkymään. Ihan turhaa melua pätöasiasta.

        -harmiseikirj-

        Kiipeilijänsisellakin näkyi varmaan vaikka mitä, kun katsoi hidastekuvan monta kertaa.

        Joku paidan riisunut työmies ei pitäisi olla mikään seksuaalinen objekti naisille. Mutta moni hikinen työmies saattaa senkin tehdä... ja silloinko hän on jotain seksuaalista ihannointia tavoitteleva, eikä viilennystä hakeva...

        Kysymys pitäisi esittää seksualisoijille, että miksi, ei niille jotka sen heille aiheuttaa, olipahsn mies tai nainen.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Kiipeilijänsisellakin näkyi varmaan vaikka mitä, kun katsoi hidastekuvan monta kertaa.

        Joku paidan riisunut työmies ei pitäisi olla mikään seksuaalinen objekti naisille. Mutta moni hikinen työmies saattaa senkin tehdä... ja silloinko hän on jotain seksuaalista ihannointia tavoitteleva, eikä viilennystä hakeva...

        Kysymys pitäisi esittää seksualisoijille, että miksi, ei niille jotka sen heille aiheuttaa, olipahsn mies tai nainen.

        Eiköhän se ole luonto joka seksualisoi, et sinäkään voi olla huomioimatta jos hyväpyllyinen nainen edessäsi legginseissä keikuttelee vai mitä? Ne jotka aiheuttaa on oikeastaan ainoita jotka voi vaikuttaa siihen huomion herättämisensä määrään ja tuo jutun nainenkin voisi pukeutua hameisiin jos arvelee että cameltoensa herättää huomiota.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole luonto joka seksualisoi, et sinäkään voi olla huomioimatta jos hyväpyllyinen nainen edessäsi legginseissä keikuttelee vai mitä? Ne jotka aiheuttaa on oikeastaan ainoita jotka voi vaikuttaa siihen huomion herättämisensä määrään ja tuo jutun nainenkin voisi pukeutua hameisiin jos arvelee että cameltoensa herättää huomiota.

        -harmiseikirj-

        Kyllä se on lähinnä ihan kulttuuri, mikä seksualisoi...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Kyllä se on lähinnä ihan kulttuuri, mikä seksualisoi...

        Miten muka ihmisen vietit ovat kulttuurisidonnaisia? kyllä kaunis nainen kiihottaa miehiä kulttuurissa kuin kulttuurissa. Millainen sitten olisi disse-kulttuuri jossa naisia ei seksualisoitaisi? naiset pukeutuisi säkkiin ja vain silmät näkyisivät vai semmoinen jossa juoksentelisivat p..se paljaana ympäriinsä?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten muka ihmisen vietit ovat kulttuurisidonnaisia? kyllä kaunis nainen kiihottaa miehiä kulttuurissa kuin kulttuurissa. Millainen sitten olisi disse-kulttuuri jossa naisia ei seksualisoitaisi? naiset pukeutuisi säkkiin ja vain silmät näkyisivät vai semmoinen jossa juoksentelisivat p..se paljaana ympäriinsä?

        -harmiseikirj-

        Disse kulttuurissa nainen ja mies saa pukeutua miten itse tykkää.
        Eikä pukeutumistyyli osoita mitään, ei seksuaalisuudesta , eikä politiikasta, vaan vain mukavuudesta.

        Viettejäkin voi kulttuurillisesti suunnata oikein. Jos jossain kulttuurissa ei seksualisoitaisi kaikkea vaikka pukeutumiseen liittyvää, vois ihmiset hiippailla vaikka alasti. Jossain afrikassa alkuasukasnaiset ja miehet hiippailevat ilman paitaa, eikä siellä miehet ole kuola suusta valuen joka kohdassa hipelöimässä paljasrintaisia naisia.


      • interlocutrice kirjoitti:

        Disse kulttuurissa nainen ja mies saa pukeutua miten itse tykkää.
        Eikä pukeutumistyyli osoita mitään, ei seksuaalisuudesta , eikä politiikasta, vaan vain mukavuudesta.

        Viettejäkin voi kulttuurillisesti suunnata oikein. Jos jossain kulttuurissa ei seksualisoitaisi kaikkea vaikka pukeutumiseen liittyvää, vois ihmiset hiippailla vaikka alasti. Jossain afrikassa alkuasukasnaiset ja miehet hiippailevat ilman paitaa, eikä siellä miehet ole kuola suusta valuen joka kohdassa hipelöimässä paljasrintaisia naisia.

        Kerronpa ihan oman esimerkin omasta elämästä, mikä oli itselle varsin outo kulttuurishokki.

        Olin eräällä tilalla joskus auttamassa heinähommissa. Sitten tapoihin kuulu kestitä talkooväki työn päätteeksi. Ja sauna tietydti kuului siihen. Menin saunaan, kun siitä mulle ilmoitettiin. Kohta sinne tulikin talon samanikäiset tytötkin. Olin luevästi sanottuna puulla päähän lyöty. Mutta se oli heille tavallista. Ei mitään seksuaalista. Itse en ollut siihen tottunut, niin oli outoa ja noloakin.

        Toisaalta jos minut olisi jo lapsestapitäen totutettu siihen, eikä alastomuus saunassa olisi ollut rajattua sukupuolien välillä, kuten näillä tytöillä, niin mitään shokkia ei olisi tullut.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Disse kulttuurissa nainen ja mies saa pukeutua miten itse tykkää.
        Eikä pukeutumistyyli osoita mitään, ei seksuaalisuudesta , eikä politiikasta, vaan vain mukavuudesta.

        Viettejäkin voi kulttuurillisesti suunnata oikein. Jos jossain kulttuurissa ei seksualisoitaisi kaikkea vaikka pukeutumiseen liittyvää, vois ihmiset hiippailla vaikka alasti. Jossain afrikassa alkuasukasnaiset ja miehet hiippailevat ilman paitaa, eikä siellä miehet ole kuola suusta valuen joka kohdassa hipelöimässä paljasrintaisia naisia.

        "Jossain afrikassa alkuasukasnaiset ja miehet hiippailevat ilman paitaa, eikä siellä miehet ole kuola suusta valuen joka kohdassa hipelöimässä paljasrintaisia naisia."

        Mistäs tiedät? syntyvyyslukemista päätellen varmaan melkolailla hiplaavat ja kyllähän siellä maailmankolkalla varsinkin rinnat ovat varmaan jonkinlainen hedelmällisyyden symboli.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Kerronpa ihan oman esimerkin omasta elämästä, mikä oli itselle varsin outo kulttuurishokki.

        Olin eräällä tilalla joskus auttamassa heinähommissa. Sitten tapoihin kuulu kestitä talkooväki työn päätteeksi. Ja sauna tietydti kuului siihen. Menin saunaan, kun siitä mulle ilmoitettiin. Kohta sinne tulikin talon samanikäiset tytötkin. Olin luevästi sanottuna puulla päähän lyöty. Mutta se oli heille tavallista. Ei mitään seksuaalista. Itse en ollut siihen tottunut, niin oli outoa ja noloakin.

        Toisaalta jos minut olisi jo lapsestapitäen totutettu siihen, eikä alastomuus saunassa olisi ollut rajattua sukupuolien välillä, kuten näillä tytöillä, niin mitään shokkia ei olisi tullut.

        Ei tuosta voi mitään päätellä. Ehkäpä tytöt ei ajatelleet sinua seksuaalisen olentona tai sitten olivat päättäneet palkita talkoomiehen tulemalla samaan saunaan tai ehkä vanhemmat oli komentaneet sinne että saavat ahkeran vävypojan taloon.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuosta voi mitään päätellä. Ehkäpä tytöt ei ajatelleet sinua seksuaalisen olentona tai sitten olivat päättäneet palkita talkoomiehen tulemalla samaan saunaan tai ehkä vanhemmat oli komentaneet sinne että saavat ahkeran vävypojan taloon.

        -harmiseikirj-

        No siinä talossa nuoret kävi omana aikana, aikuiset omana aikana ja vanhukset omana aikana. Ja se oli sen suvun kulttuuri, eikä siinä saunomisessa ollut mitään seksuaalista.

        Sinäänsä näin jälkeenpäin ajateltuna ihan fiksu kulttuuri siinä suvussa. Tosin ehkä kaikki ei osaa sitä kulttuuria arvostaa, vaan menisi vaan katsomaan alastomia naisia saunaan.🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jossain afrikassa alkuasukasnaiset ja miehet hiippailevat ilman paitaa, eikä siellä miehet ole kuola suusta valuen joka kohdassa hipelöimässä paljasrintaisia naisia."

        Mistäs tiedät? syntyvyyslukemista päätellen varmaan melkolailla hiplaavat ja kyllähän siellä maailmankolkalla varsinkin rinnat ovat varmaan jonkinlainen hedelmällisyyden symboli.

        -harmiseikirj-

        No afriksn alkuasukkaat vielä elää siinä kulttuurissa, että lapsia tehtävä paljon, että edes joku kasvaa aikuiseksi. Sekä luultavasti heidän keskimääräinen elinikä on länsimaita matalampi.

        Mutta siis perusajatus mulla tässä oli se, että kulttuuri hyvinpitkälti seksualisoi vaikka naista täälläkin.
        Miehiä kohtaan ei ole ihan samaa... ehkä joku uniformuseksualisointi pikkuisen tms.?


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No afriksn alkuasukkaat vielä elää siinä kulttuurissa, että lapsia tehtävä paljon, että edes joku kasvaa aikuiseksi. Sekä luultavasti heidän keskimääräinen elinikä on länsimaita matalampi.

        Mutta siis perusajatus mulla tässä oli se, että kulttuuri hyvinpitkälti seksualisoi vaikka naista täälläkin.
        Miehiä kohtaan ei ole ihan samaa... ehkä joku uniformuseksualisointi pikkuisen tms.?

        Eiköhän ne ole ihan naiset itse jotka seksualisoi, osan niistä vaan haluaa näyttää tissiä ja p..ttä tehdäkseen vaikutuksen, ei siinä miehillä ole mitään tekoa. Jos naiset haluaa lopettaa seksualisoimisen ei niiden pidä miesten kimppuun hyökätä vaan niiden naisten jotka itseään esittelee.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne ole ihan naiset itse jotka seksualisoi, osan niistä vaan haluaa näyttää tissiä ja p..ttä tehdäkseen vaikutuksen, ei siinä miehillä ole mitään tekoa. Jos naiset haluaa lopettaa seksualisoimisen ei niiden pidä miesten kimppuun hyökätä vaan niiden naisten jotka itseään esittelee.

        -harmiseikirj-

        No jos poistat naisesta ulkoiset seksualisoidut piirteet, mitäpä niille tissien vilkuttelijoillekaan jää?


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No jos poistat naisesta ulkoiset seksualisoidut piirteet, mitäpä niille tissien vilkuttelijoillekaan jää?

        Niin eli sun mielestä joku naisten pukeminen kaapuihin olisi ratkaisu?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli sun mielestä joku naisten pukeminen kaapuihin olisi ratkaisu?

        -harmiseikirj-

        Ennemmin vaikka se, että kuumana kesäpäivänä ovat ilmsn paitaa ja ae olisi ihan ok.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Ennemmin vaikka se, että kuumana kesäpäivänä ovat ilmsn paitaa ja ae olisi ihan ok.

        Just joo, tyypillistä miesten sapeleiden kalistelua! No lukihan noita perusteluita, eikä kumpikaan sortunut toistaan suoranaisesti solvaamaan. Vaikka selvää sanalista nahisteluahan tuossa oli luettavissa. Kummallakin teistä oli vahvat perustelut mielipiteillenne. Olen samaa mieltä Dissen kanssa siitä ettei vaatetuksen pitäisi johtaa vaikeuksiin tai epämiellyttäviin tilanteisiin.
        Harmis puolestaan oikeassa siinä, ett noita ahdistelijoita kyllä saa peräänsä, jos pukeutumisellaan aiheuttaa liiallista hormoonien hyrräämistä.
        Ne hormoonit saattaa hyrrätä kummallakin sukupuolella, mutt harvemmin naiset varmaan kiinni käyvät... siis ihan iholle tunkevat.

        Itse saatan kulkea kireissä farkuissa, mutt taatusti en kireissä legginseissä ilman pitkää tunikaa tai mekkoa. Syystä ett nykyään nainen joutuu ahdistelun kohteeksi, vaikka tavaratalon liukuportaissa tai hississä. Mä kyllä nostan sellaisen äläkän liukuportaissakin ett taatusti ympäristö kiinnittää huomion siihen meteliin ja homma tyrehtyy siihen.
        Suoraan sanoen kyllä on tehnyt joskus mieli tönäistä se hipeilijöijä alas ne portaat.
        Siinä saattaisi loukkaantua myös syyttömiä, portaita käyttäviä, ihmisiä.

        Ei ne häiriköt edes nolostu aina, jotkut vaan virnistelee. Ainakin silloin, jos heitä on useampi henkilö porukassa. Ihan kuin olisivat hyvänkin vitsin keksineet porukalla.
        Harvoin on vahtimestari tai mikä lie järjestysmies ehtinyt paikalle silloin kun olisi tarvinnut... siis häiriköiden ulos paiskaamiseen. Tai eivät puutu tilanteisiin; joissa ei pahempaa vahinkoa ole kuitenkaan tapahtunut... ainoastaan äänekäs paheksuntani!

        Maailma on muuttunut aina vaan raadollisemmaksi, mä ainakin arvioin sen turvallisuutta pukeutumalla aika neutraalisti, liikkuessani joskus yksin kaupungilla. Mulla on salsahameita, sellaisia vähän polven yläpuolelle loppuvia. Kotona ja mökillä mä olen niitä nykyään käyttänyt, ei tulis mieleenkään lähteä käymään kaupassa tai apteekissa sellainen hamonen päällä. Itsesuojeluvaisto mulla ainakin pelaa tässä kohtaa!
        14- 15 vuotiaana kuljin usein kesäisin pelkissä sortseissa ja hihattomassa paidassa, ilman huolen häivää! Oikeesti mua harmittaa, kun ei voi pukeutua enää niin kuin haluaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just joo, tyypillistä miesten sapeleiden kalistelua! No lukihan noita perusteluita, eikä kumpikaan sortunut toistaan suoranaisesti solvaamaan. Vaikka selvää sanalista nahisteluahan tuossa oli luettavissa. Kummallakin teistä oli vahvat perustelut mielipiteillenne. Olen samaa mieltä Dissen kanssa siitä ettei vaatetuksen pitäisi johtaa vaikeuksiin tai epämiellyttäviin tilanteisiin.
        Harmis puolestaan oikeassa siinä, ett noita ahdistelijoita kyllä saa peräänsä, jos pukeutumisellaan aiheuttaa liiallista hormoonien hyrräämistä.
        Ne hormoonit saattaa hyrrätä kummallakin sukupuolella, mutt harvemmin naiset varmaan kiinni käyvät... siis ihan iholle tunkevat.

        Itse saatan kulkea kireissä farkuissa, mutt taatusti en kireissä legginseissä ilman pitkää tunikaa tai mekkoa. Syystä ett nykyään nainen joutuu ahdistelun kohteeksi, vaikka tavaratalon liukuportaissa tai hississä. Mä kyllä nostan sellaisen äläkän liukuportaissakin ett taatusti ympäristö kiinnittää huomion siihen meteliin ja homma tyrehtyy siihen.
        Suoraan sanoen kyllä on tehnyt joskus mieli tönäistä se hipeilijöijä alas ne portaat.
        Siinä saattaisi loukkaantua myös syyttömiä, portaita käyttäviä, ihmisiä.

        Ei ne häiriköt edes nolostu aina, jotkut vaan virnistelee. Ainakin silloin, jos heitä on useampi henkilö porukassa. Ihan kuin olisivat hyvänkin vitsin keksineet porukalla.
        Harvoin on vahtimestari tai mikä lie järjestysmies ehtinyt paikalle silloin kun olisi tarvinnut... siis häiriköiden ulos paiskaamiseen. Tai eivät puutu tilanteisiin; joissa ei pahempaa vahinkoa ole kuitenkaan tapahtunut... ainoastaan äänekäs paheksuntani!

        Maailma on muuttunut aina vaan raadollisemmaksi, mä ainakin arvioin sen turvallisuutta pukeutumalla aika neutraalisti, liikkuessani joskus yksin kaupungilla. Mulla on salsahameita, sellaisia vähän polven yläpuolelle loppuvia. Kotona ja mökillä mä olen niitä nykyään käyttänyt, ei tulis mieleenkään lähteä käymään kaupassa tai apteekissa sellainen hamonen päällä. Itsesuojeluvaisto mulla ainakin pelaa tässä kohtaa!
        14- 15 vuotiaana kuljin usein kesäisin pelkissä sortseissa ja hihattomassa paidassa, ilman huolen häivää! Oikeesti mua harmittaa, kun ei voi pukeutua enää niin kuin haluaisin.

        Niin, en minäkään tyttölapsen isänä neuvo tyttöä pukeutumaan kuten haluaa, vaan sanonut, että se provosoi joitain.

        Ja jotkut varmaan haluaa provosoidakin. Sitäkään en kiellä.

        Mutta ihmisen seksualisointi ulkonäön perusteella on perseestä. Sen jos sais nyhdett pois kulttuurista, ei provosoiville ja provosoituneille jäis syytä.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Niin, en minäkään tyttölapsen isänä neuvo tyttöä pukeutumaan kuten haluaa, vaan sanonut, että se provosoi joitain.

        Ja jotkut varmaan haluaa provosoidakin. Sitäkään en kiellä.

        Mutta ihmisen seksualisointi ulkonäön perusteella on perseestä. Sen jos sais nyhdett pois kulttuurista, ei provosoiville ja provosoituneille jäis syytä.

        Joteskin minusta tuntuu, siis oivalsin; ett ihan yhteisymmärryksessä kirjoititte aiheesta joka on nykypäivänä ongelma. Varsinkin nuoret eivät ole vielä tajunneet, tätä muutosta huonompaan turvallisuuteen. Melkein joka päivä on iltapäivälehdissä varsinkin, jotain todella ikävää luettavaa. Kadonneita nuoria, (voivat olla omillakin retkillään) mutt ihan sieppauksiakin Suomessa on tehty.

        Kuten minun kotikaupungissani! Keski-ikäinen mies sieppasi väkivaltaisesti; nuoren naisen moneksi päiväksi luokseen, raiskaten moneen otteeseen uhrinsa.
        Nainen on nyt vapautunut, mutt traumaattinen tapahtuma seuraa häntä varmaan loppuelämänsä. Tekijä pääsee valtionhotelliin täyshoitoon, liian pieni rangaistus taatusti verrattuna miten on pilannut jonkun nuoren elämän ehkäpä kokonaan.

        Onhan noita tapauksia, joissa nainen on ajautunut itsemurhaan, kuten Oulussa kävi.
        Oulun tapauksessa oli kysymys maahanmuuttajasta, Turussa oli ihka aito suomalainen.
        Noissa ihan selvissä seksuaalisissa väkivaltaisissa teoista, pitäisi olla kovemmat seuraukset... kuten kemikaalinen kastraatio! Eiköhän vähän rauhoittaisi tilannetta; panis ajattelemaan tulevaisuuttaan! Saisihan sitä sukupuolista nautintoa raiskaamattakin.

        100- 200 € tunnin sessiosta; seksinmyyjiä on jokaisessa suuremmassa kaupungissa.
        Turussa ainakin kuvataiteilija itse mainostaa myyvänsä seksiä miehille, kotonaan.
        Ja taatusti ihan omasta tahdostaan, tyydyttää samalla omat halunsa saaden siitä ruokarahat talouteensa ja kuulemma vähän jää säästöönkin, jollei törsäile.
        Tällä hetkellä taitaa saada myös valtion taiteilijoille tarkoitettua apurahaa, vuoden loppuun asti. Tietojeni mukaan taiteilijan apuraha on suurempi mitä kaupankassan kk:n tili.

        Nämä on niitä asioita joita minä en pysty ymmärtämään; työttömäksi ilman omaa syytään jäänyt saattaa saada vain muutaman satasen.

        Tämä vuodatus on tässä, mä menen kattamaan ruokapöydän. Kalasoppa kuhasta ja ahvenista on muuten valmis, huuhtelen vain n. 200g vielä katkarapuja (pakastepussin loppu) ja lisään kiehuvan kuumaan keittoon johon ne sopivat vielä tuoreen tillin lisäksi.
        tr..likka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joteskin minusta tuntuu, siis oivalsin; ett ihan yhteisymmärryksessä kirjoititte aiheesta joka on nykypäivänä ongelma. Varsinkin nuoret eivät ole vielä tajunneet, tätä muutosta huonompaan turvallisuuteen. Melkein joka päivä on iltapäivälehdissä varsinkin, jotain todella ikävää luettavaa. Kadonneita nuoria, (voivat olla omillakin retkillään) mutt ihan sieppauksiakin Suomessa on tehty.

        Kuten minun kotikaupungissani! Keski-ikäinen mies sieppasi väkivaltaisesti; nuoren naisen moneksi päiväksi luokseen, raiskaten moneen otteeseen uhrinsa.
        Nainen on nyt vapautunut, mutt traumaattinen tapahtuma seuraa häntä varmaan loppuelämänsä. Tekijä pääsee valtionhotelliin täyshoitoon, liian pieni rangaistus taatusti verrattuna miten on pilannut jonkun nuoren elämän ehkäpä kokonaan.

        Onhan noita tapauksia, joissa nainen on ajautunut itsemurhaan, kuten Oulussa kävi.
        Oulun tapauksessa oli kysymys maahanmuuttajasta, Turussa oli ihka aito suomalainen.
        Noissa ihan selvissä seksuaalisissa väkivaltaisissa teoista, pitäisi olla kovemmat seuraukset... kuten kemikaalinen kastraatio! Eiköhän vähän rauhoittaisi tilannetta; panis ajattelemaan tulevaisuuttaan! Saisihan sitä sukupuolista nautintoa raiskaamattakin.

        100- 200 € tunnin sessiosta; seksinmyyjiä on jokaisessa suuremmassa kaupungissa.
        Turussa ainakin kuvataiteilija itse mainostaa myyvänsä seksiä miehille, kotonaan.
        Ja taatusti ihan omasta tahdostaan, tyydyttää samalla omat halunsa saaden siitä ruokarahat talouteensa ja kuulemma vähän jää säästöönkin, jollei törsäile.
        Tällä hetkellä taitaa saada myös valtion taiteilijoille tarkoitettua apurahaa, vuoden loppuun asti. Tietojeni mukaan taiteilijan apuraha on suurempi mitä kaupankassan kk:n tili.

        Nämä on niitä asioita joita minä en pysty ymmärtämään; työttömäksi ilman omaa syytään jäänyt saattaa saada vain muutaman satasen.

        Tämä vuodatus on tässä, mä menen kattamaan ruokapöydän. Kalasoppa kuhasta ja ahvenista on muuten valmis, huuhtelen vain n. 200g vielä katkarapuja (pakastepussin loppu) ja lisään kiehuvan kuumaan keittoon johon ne sopivat vielä tuoreen tillin lisäksi.
        tr..likka

        No minun mielestä nykyään on se ongelma, että kun ei ole enää samanlaisia sukupuolirooleja ja samanlaista moraalikäsitettä kuin joskus 20-50 vuotta sitten, on ihan normaalit käyttäytymissäännöt katoavaa kansanperinnettä. Siinä missä 30 vuotias ei osaa sanoa kiitos, ei hän myöskään ymmärrä olla pitää näppejään erossa naisesta, ilman hänen suostumustaan.

        Vanhoihin aikoihin takaisin ei enää mennä, se on selvää, mutta näillä #metooilla ja asioista ääneen puhumisella ja valistamisella päästään aikanaan siihen, että miehet ja naiset alkaa kyllä arvostamaan toisiaan ihan ihmisenä, eikä vaan sukupuolisena objektina...se vaan vie aikaa ja sukupolvia. Nyt vielä eletään jonkin aikaa sellaista muutosta, mihin me vanhemman sukupolven kulttuurin omaksuneet ei meinata hyväksyä, eikä osata elää.

        Mutta kyllä mä uskon, että nuoret, mitkä tästä edespäin aloittavat aikuistumisen saavat jo ihan toisenlaiset eväät maailmaan, kuin 10-20 vuotta sitten samanikäiset.

        Tuossa mietin tuota omaa poikaa vasta kaverille. Hän sai kokea tämän mun isäni lähdön minun, äitini ja siskon kanssa. Hän saa puhua, kysellä ja saa tukea. Itse taas ukin kuoleman aikaan jäin vähän sivuun. Äitin piti hoitaa käytännön asiat ja mummo. Isä taas meni täysin lukkoon ja sekaisin. Silloinen exä kiukutteli, kun ei saanut huomiota ja sai sitä silloin niin... Ja mulle ei kovin hyvät eväät kyllä tullut isovanhempien kuolemista....Mutta paremmat kuin isälle...nyt pystyin jo tarjoamaan omalle pojalle läsnäoloa ja tukea, kun hänen tärkeä ukkinsa nukkui pois. Mitä hän joskus osaakaan antaa omille lapsilleen, kun minä lähden?

        Sama on se, miten minä sanon pojalle kohtelevani naista...tasavertaisena ihmisenä... miten hän kohtelee omaa tyttöystäväänsä? Jne.... Hän on jo nyt kaikkien sukulaismummojen ihailun kohde. :oD

        Kyllä joskus täällä on naisilla vielä paremmat olot kuin nytkin. :o) Niin uskon ja uskon, että miehetkin osaa joskus paremmin välittää oikein itsestään. Pojastakin sen näkee. :o)


    • Anonyymi

      Aborttimyönteisten vapaa-ajattelua se vain on.

    • Piti asiaa analysoida, mutta ajatus jäi kiinni tuohon hentoon loveen, jota ällöttävästi kamelinvarpaaksi kutsutaan.

    • Naisen pukeutuminen on osa naisen minäkuvaa ja kulttuurissamme saa seksi näkyä.
      Seksikkäästi pukeutuva nainen haluaa ensisijaisesti miellyttää itseään, eikä miehiä.

      • Anonyymi

        Miksi sinne korpimökkiin ei sitten yksinään pueta kireitä ja seksikkäitä vaatteita jos kerran itseään varten pukeudutaan, vaan löysimpiin pieruverkkareihin mitä löytyy ja vastaavasti julkisiin paikkoihin sitten kireimmät ja mahdollisimman epämukavat missä housujen saumat oikein imeytyvät joka rakoon?


    • Anonyymi

      Arvostan, jos nainen uskaltaa laittaa tiukat housut jalkaan ja vetää ne niin ylös, että kamelinvarvas näkyy ja housunsauma menee takaa perseenvakoon.

    • Anonyymi

      "Moni nainen kärsii kamelinvarpaasta"
      Hah xD
      Minkäs takia tuolla yhdeksän kymmenestä kulkee kireimmissä mahdollisissa farkuissa tai legginsseissä josta oikein erikseen halutaan korostaa kumpuja ja varpaita, jos sitä erikseen hävettäisiin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe