Vilpoinen, että vierihoitoa tarvittaisiin pitämään lämpötila vakaana :)
Ulkona on jo sen verran
15
579
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdessä viltin alla ei ole vilpoista.
- Anonyymi
Kyllä, ei villasukat lämmmitä tarpeeksi ;)
- Anonyymi
Ei minulla ole villasukkia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole villasukkia!
Sivusta: mulla on ylimääräisiä uusia. Miestenkin kokoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: mulla on ylimääräisiä uusia. Miestenkin kokoa.
Ennen pakkasia voisit minulle kiikuttaa parit.
- Anonyymi
Ehkä vielä joku päivä saadaan olla.
- Anonyymi
No daattdpa tietenkin, apinat on lämpimiä🐵🦍
- Anonyymi
Samvård på svenska. Tarkoittaa myös voimaantumista. Alunperin äidin ja vastasyntyneen vauvan läheisyyttä ja hoitoa.
Vierihoitoa kaipaa myös aikuisena. Kun on toisen vieressä niin ollaan rinnakkain, vieretysten. Tasavertaisina.
Seija Simola levyttänyt joskus kappaleen Vieretyksin. Käteni on kuulema kylmät, enkä enää pääse rakkaani peiton alle.
Olemme siirtyneet seksissä talviaikaan.- Anonyymi
Koska viimeksi sinulla on ollut "vierihoitoa"?
- Anonyymi
Sivusta: Vuonna 1 ja 2. Eli viime vuosituhannella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Vuonna 1 ja 2. Eli viime vuosituhannella!
Siitäpäs on jo aikaa.
- Anonyymi
Heinäkuussa viimeksi. n
- Anonyymi
Kohta voi tulla. En ole yksin.
- Anonyymi
Olen itse ymmärtänyt niin, että aikuisen miehen "vierihoito" on sitä, että otetaan syliin, annetaan titti suuhun ja silitetään uneen siinä samalla, kun se hupittaa tittiä. Voi siihen tietysti muutakin kuulua mutta tuo on aika hyvä setti siihen, että mies nukahtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644