Kohta on joulu

Anonyymi

Monet sinkut miettii että olisipa mukavaa viettää joulua oman rakkaan kanssa. No aikaa on vielä joten sinkkujen pitää lähteä baariin juomaan viinaa jotta voivat tutustua toisiinsa ja löytää se oma rakas ja silloin ei tarvii jouluakaan viettää yksin. Vain viinaa juomalla baareissa voi sen kumppanin löytää niin se vaan on.

T viinamies

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höpöhöpö

    • Anonyymi

      Aateltiin kaverin kanssa lähteä käymään edes kerran tänä sesonkina.

      Harmi vaan, kun kaikki baarit on niin säälittäviä räkälöitä ja kännijuottoloita, ettei niihin näin tyylikkäämpi aikuinen väki halua mennä.

      Suurimmassa osassa vaan jurmutetaan pöydissä juoden ja paskaa jauhaen eikä edes ole mitään hyvää tanssimeininkiä.

      Kyselin tutulta, että mikä on Helsingin tyylikkäin yökerho ja en saanut homobaaria parempaa vastausta.

    • Anonyymi

      Kassi almalle tarjoo klögit jovain on korkkarit katossa koko joulun?😻😻😻

      • Anonyymi

        No multa kyllä irtoo tuolla tyyliin kuuma panojoulu jos oikea mies kysyy🐱❤🌫🎄

        Tosin mun kamat ei ihan Ikeakassissa vaiha osotetta, ennemminkin rekka ja täysmittanen perävaunu ja parin karaatin kivi nimettömään ennenkun edes harkitsen sitä orjuutta et muutan miehen kans yhteen😀

        t.nainen korkkareissa joka rakastaa joulua


    • Anonyymi

      Pikkujouluisin saattaa löytää pikkunaisenkin eiks jeh. hieman juomalla. edes vähän.

    • Anonyymi

      Joulu jonkun kännikalan kanssa. Ei kiitos.

    • Anonyymi

      Monessa kodissa jouluna juodaan viinaa ja pannaan.

    • Anonyymi

      Eikö baareja oo nykyään sinkuille aattonaki auki. Ihmiset on tavallista yksinäisempiä ja sentimentaalisempia oudosti liittyen johonkin 2000 vuotta vanhaan satuun. Oikea ajoitus on kaiken a ja o.

    • Kattokaas kalenteria. Jouluna ihan normi viikonloppu, samoin uusivuosi. Juhlapyhät on tältä vuodelta peruttu. No se tietenkin hyvä, kun kenenkään ei tarvi joulua yksin vietellä. Mutta sääliks käy lapsia, jotka joulua on kovasti odotellu ja tänä vuonna ei sitten tule. Ja ei sitä tiedä mitä työnantajapuoli keksii. Voi olla ettei joulua tuu enää ikinä.

    • Anonyymi

      Koko joulu uskovaisten hömpötystä ,oli sitten sinkku, tai ei, meikä aina töissä tuon ajan.

    • Anonyymi

      Olen yksin jouluna mutta en juo viinaa ,muutaman sauna oluen vois juoda mutta muuten olen vaan yksi. Olen viettänyt viimeiset 15 joulua yksin.

    • Anonyymi

      Kävin kaupassa ja meinasin eksyä joulusuklaa ja konvehtivuorten sekaan.
      Vielä ei ole joululauluja, mutta kohta sekin painajainen alkaa, kun joululaulut raikaa kaupoissa ja tulee ähky.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      168
      3412
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      100
      1796
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1717
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      125
      1581
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      392
      1576
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      101
      1407
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1133
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      1049
    9. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      60
      988
    10. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      54
      961
    Aihe