Voiko käydä niin

Anonyymi

Että pelaat pleikkaria mutta naises haluaa seksiä eli sun lopetettava pelaaminen pariksi tunniksi koska seksin jälkeen naises haluaa myös halailla ja olla vaan kainalossa?

16

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahah. Just.

• Anonyymi

Ite en haluu naista kainaloon.

• Anonyymi kirjoitti:

Ite en haluu naista kainaloon.

Juu. Mä kyllä tykkäisin pidellä kainalossakin.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Juu. Mä kyllä tykkäisin pidellä kainalossakin.

Mä en,nainen on pelkkä pil lu ei muuta

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en,nainen on pelkkä pil lu ei muuta

Niin no minä olenkin romantikko ja uskon hellyyteen rakkaudessa.

• Mitä tosta on etua tosta pleikkarista tietokoneeseen verrattuna. että kannattaako aikusen ihmisen mitään pleikkaria ostaa. Siis onhan pelikäyttöön tarkotettu tietokone kalliimpi, mutta ei sitä hintaa aina kattoa.

• Mä ainakin satunnaisena pelaajana arvostan sitä tiettyä konsolin helppoutta ja yksinkertaisuutta. Ja esim. joku asennon tunnistava pleikkarin ohjain on jossain tosi kiva. Riippuu niin pelistä. Ja joillekin peleille taas hiiri ja näppis on paljon sopivampi.

Vastaus kysymykseen. Kai sitä seksiä ehtii pelin jälkeenkin tai peliä ennen. Jos huvittaa.

• Anonyymi

No siis pelithän suunnitellaan aina alusta huomioiden. Pelikokemus voi olla hyvinkin eri riippuen alustasta. Osa peleistä toimii paremmin konsolilla ja osa taas tietokoneella, osassa taas alustalla ei ole väliä.

• Anonyymi

Emme tiedä kun meillä ei ole mitään kokemusta. Yhtälailla voi olla että joudut hyppimään suihkumyssy päässä kun toinen niin tykkää..

• Anonyymi

Jos pelit menoss ja kaverit haluaa pelata kun pelaa call of dutya netissä ja naises haluaa seksiä niin mies kieltäytyy ja nainen lähtee baariin etsimään panoa koska mies pelaa. Monet suhteet loppunut kun mies vaan pelaa 12 tuntia päiväs.

• Anonyymi

Ei voi, kun olen heteronainen. Se saattaa ehkä käydä, että tulee kiista kuka sillä pleikkarilla pelaa.

• Anonyymi

Sama täällä. Kina tulisi siitä että, kumpi saa pelata, ja mitä peliä, ellei ole sellainen mistä molemmat tykkää. Toisaalta jos molemmat pelaa, niin järkevintä olisi että kummallakin on oma pleikkari.

L.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Kina tulisi siitä että, kumpi saa pelata, ja mitä peliä, ellei ole sellainen mistä molemmat tykkää. Toisaalta jos molemmat pelaa, niin järkevintä olisi että kummallakin on oma pleikkari.

L.

Jos kauniisti pyydetään, eikä mulla ole mitään tosi pahasti kesken, niin kyllä mä voin pleikan vapauttaa. Siirryn vaikka tietokoneelle, jos vielä pelityttää. Tai katon kun toinen pelaa, jos sattuu mielenkiintonen peli.

Pleikkaa mä en siis usko, että mun kanssani tarvittais kahta. Kokisin sen ehkä vähän jopa hassuksi. Vaan siis mun tietokoneeseeni EI kosketa. Jos mies tietokoneen haluaa, mihin tahansa tarkotukseen, niin niitä pitää olla kaksi.

• Anonyymi

Seksi menee aina pelaamisen edelle.

• Mä olen tollasessa tilanteessa ollut, mutta silloinen ex-muija joutui kylläkin malttamaan mielensä hetken aikaa, kun pelasin RDR2:sta muutaman daily challengen avatakseni saavutuksia ja tienatakseni paremmin kultaa 😃 Muistaakseni jos pelasi 28 päivänä peräkkäin vähintään yhden haasteen päivässä, siitä aukesi jokin saavutus ja myös niistä haasteista maksettavan kullan määrä kasvoi progressiivisesti viikottain. Oli jo sen verran pitkä päivittäinen putki päällä, että piti priorisoida asiat tärkeysjärjestykseen 😁

• Anonyymi

Sit joskus kun uusi gta 6 peli tulee niin voi olla ettei tyttöystävä saa seksiä vähään aikaan koska pelaan sitä varmaan 15 tuntia päivässä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      209
      3133
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      300
      2728
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1788
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      50
      1687
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      39
      1551
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1356
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1240
    8. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1239
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      409
      1218
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1183
    Aihe