Mikä on seuraava suurin projektisi, minkä pitäisi toteutua? Yksi.
Suurin projekti
10
74
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkomaille muutto.
- Anonyymi
7 oikein
- Anonyymi
auton myynti mut tulikin äsken viestiä et se meni kaupaksi ja näin ollen joulu pelastettu nyt enää vaan kinkkua pöytään
Kuntoutuminen edes osittain. Joltain osin.
- Anonyymi
Erektion saaminen!🐕🐕
- Anonyymi
siis suuri projekti.
- Anonyymi
Fenderin Jazzmaster on nyt hetken pyörinyt mielessäni... :)
- Anonyymi
No oma tavarataivas pitäis käydä kyllä läpi.
- Anonyymi
Rakennan oman avaruus aluksen mikä on suurempi kuin millainen Muskilla on. Naiset tykkää sellaisesta ja sitten minustakin tulee ytmi.
Mun oma projekti ja sitä muillekin suosittelen, että kirjottaa kirja. Sellasesta omasta asiasta, mistä tietää ja mistä on paljon kuvia. Mun aiheena on kotipaikkakuntani koulutus. Tai se koskee lähintä suurkaupunkia. Mun paikkakunnalla on vaan joku linttana kyläkoulu ja karu lukio. Nii siellä suurakaupungissa kun on ollu tekua ja erityinen keskusammattikoulu ja opettajaopisto ja perusopetuskin ollu suuremmalla tasolla. On jo sata sivua tekstia ja parisataa kuvaa. Ja sellanen neuvo kans. Että hakekaa se isnb koodi ja painakaa kirja. Saatte tai oikeestaan teidän on pakko toimittaa kuusi kirjaa kansalliskirjastoon ja siellä ne säilyy ikuisesti tai ainakin seuraavaan ydinräjähdykseen tai ilmaston muutokseen asti. Pitäkää vaan kamera aina valmiina ja kerätkää niitä ideoita, lehdistä, arkistoista tai vaikka tältä suomi24 sivuilta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472