Pian koittaa kesä! Enää viisi kuukautta! Joko olette rantakunnossa? Onko simmarit kaivettu esille!
Ihanaa! Kohta on kesä!
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tsempataan! Mä harjoittelen jo uimaflamingolla olkkarissa!
- Anonyymi
Heti näin mielessä jättimäisen puhallettavan muoviflamingon keskellä mattoa ja sinä kirjoittaja istumassa sen päällä. Ja laineet mielessä liplattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti näin mielessä jättimäisen puhallettavan muoviflamingon keskellä mattoa ja sinä kirjoittaja istumassa sen päällä. Ja laineet mielessä liplattaa.
😃😅😄😄
- Anonyymi
Talvessa ei ole mitään vikaa, viileämmässä jaksaa paremmin liikkuakkin.
- Anonyymi
Liukkaus, pimeys, lumi on vikaa. Helteet ja aurinko ovat pian täällä.
Talvessa ei ole muuta kuin vikaa. Ainakin näin ihmisen elin toimintojen kannalta. Totta kai ymmärrän asian jääkarhujen ja pingviinien kannalta, mutta eiköhän käsitellä niitä toisessa ketjussa.
- Anonyymi
Munasillaanhan minä olen ympäri vuoden. Hassu kysymys sinulta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi853913Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693717Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442215Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522179- 582074
- 511756
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1061160- 601099