Ja itse vain pysyn sinkkuna ja löydän vasta viisikymppisenä jonkun jos silloinkaan.
Tuntuu, että kaikki ystäväni alkavat seurustella
7
67
Vastaukset
Minulla taas enemmistö ystävä/kaveriporukasta alkaa olla ikääntyneitä sinkkuja. Ikääntyneitä, noh 40-58 ikähaarukassa.
Tää on just taas tätä. Mitä ihmeellistä on jos joku alkaa seurustella tai lopettaa seurustella. Mä en oo koskaan seurustellu, en siis tiedä. Ehkä se ois voinu olla kiva kokemus. Mutta toisaalta vie aikaa ja energiaa. Ja jos monta kertaan vaan seurustelee. Ei se mihinkään etene. Että jos oisin nää vuosikymmenet vaan seurustellu, eikä ois vaimoa ja kymmentä kakaraa, niin oisin aika pettyny. Että ei tää mun tilanne oo mitenkä pahin mahdollinen, toiseks pahin vaan, että ei oo sullakaan.
- Anonyymi
Oot söpö.
- Anonyymi
Ystävät juo viinaa ja käy baareissa ja löytävät kumppanin. Sinä käyt sinkut palstalla murehtimassa etkä naisiin tutustu.
T viinamies- Anonyymi
Kyllä menen ihmisten ilmoille usein, mutta muualle kuin baariin!
- Anonyymi
Aloittaja miksi ajattelet että viisikymppisenä sulla olisi vientiä enemmän kuin nyt?
- Anonyymi
En ajattele.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1444160Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo694014Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks472269Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä582251- 582144
- 531806
- 271449
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101268Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151203- 601139