Silloin jää sinkuksi.
Jos jatkuvasti on vain tietokoneella
24
185
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa, no mä löysin mieheni tietokoneelta. Enkä edes mistään deittailuun liittyvästä paikasta.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Olen aina koneella ja silti parisuhteessa!
- Anonyymi
Baariin siitä koska vain baarissa tapaa naisia ja silloin ei jää ikisinkuksi.
T viinamies - Anonyymi
Minä laitoin Gillian Andersonin näytönsäästäjäksi ja menin naimisiin läppärini kanssa.
- Anonyymi
Kuvitteletko olevasi Mox Fullter ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko olevasi Mox Fullter ?
Ei, en ole Mulder. Olen se lapsi joka sanoo näkevänsä kuolleita ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en ole Mulder. Olen se lapsi joka sanoo näkevänsä kuolleita ihmisiä.
Sitten hyvä tänne sopii 🌝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten hyvä tänne sopii 🌝
Kuinkahan moni kirjoittaa vastauksia kuolleille ihmisille?
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä. Kaikki johtuu sosiaaliluokasta. Vaikka olisit jatkuvasti lennossa mutta huonosta sosiaali luokasta jäisit silti ikisinkuksi.
- Anonyymi
Ja lisäksi takamuksesi leviää..ylös, ulos! Hop hop!
Ei kyllä piä paikkaansa. Olin jatkuvasti tietokoneella ja sain uuden miehenki tietokoneella. Varmaan saisin naisenkin, mä kun osaan näpyttää nääs. Näppäillä näpyköitä. 😜
(Katselee näppäimistöä) Mitkä näistä näppäimistä näpyttää naista? Tuossa on ainakin G ja .
Sitten vaan räpelletään, ✌🏼👇🏼🖖🏼🖐🏼??? :PCarl-Gustaf kirjoitti:
(Katselee näppäimistöä) Mitkä näistä näppäimistä näpyttää naista? Tuossa on ainakin G ja .
Sitten vaan räpelletään, ✌🏼👇🏼🖖🏼🖐🏼??? :PSitä ei koskaan tiedä mihin kirjaimeen tytsi on ohjelmoitu. 😅
Räpeltäen ne parhaat putkahtaa blakkariin. 😄👍Suatana kirjoitti:
Sitä ei koskaan tiedä mihin kirjaimeen tytsi on ohjelmoitu. 😅
Räpeltäen ne parhaat putkahtaa blakkariin. 😄👍Mullakin meni panomiehen maine, kun sä esittelit mulle rakkauden taitoja tällä palstalla.
Tuo hienoinen itsensä tehostaminen lienee sun maskuliinista puolta. :)Carl-Gustaf kirjoitti:
Mullakin meni panomiehen maine, kun sä esittelit mulle rakkauden taitoja tällä palstalla.
Tuo hienoinen itsensä tehostaminen lienee sun maskuliinista puolta. :)Jumatsuikka, näinkö pääs käymään?! 😲
Sori. 😌
Miiikä itsetehostus!?!? What?? 😇Suatana kirjoitti:
Jumatsuikka, näinkö pääs käymään?! 😲
Sori. 😌
Miiikä itsetehostus!?!? What?? 😇En minäkään siitä enää paljoa muista (onneksi), mutta kyse oli kyvystäni pitää nainen tyytyväisenä orgasmien suhteen.
Mielenkiintoisinta keskustelussa oli se, että koin olevani altavastaaja ja nousin barrikadille puolustamaan miehistä minäkuvaani.
Päästiin kuitenkin sopimukseen, että oma eukkoni on tyytyväinen, eikä tarvinnu pyytää vaimoa apuun asian vakuuttelussa. :)Carl-Gustaf kirjoitti:
En minäkään siitä enää paljoa muista (onneksi), mutta kyse oli kyvystäni pitää nainen tyytyväisenä orgasmien suhteen.
Mielenkiintoisinta keskustelussa oli se, että koin olevani altavastaaja ja nousin barrikadille puolustamaan miehistä minäkuvaani.
Päästiin kuitenkin sopimukseen, että oma eukkoni on tyytyväinen, eikä tarvinnu pyytää vaimoa apuun asian vakuuttelussa. :)Heh, hassu. 😄
Tietokoneella voi tilata mitä tahansa ja tavara tuodaan ihan kotiovelle.
Rakkaus on abstraktio, jota voi harrastaa virtuaalisesti :P- Anonyymi
Mä olen jäänyt sinkuksi ulkonäköni takia, joten ihan sama vaikka kulutan aikaa tietokoneen äärellä, eipä kenenkään tarvi katsella missään mun rumaa naamaa.
Tietokone on ihan hyvä. mullakin on kaksi. Sekä pöytäkone että läppäri, tässä samalla pöydällä.
Minäkin olen tietokoneiden suhteen moniavioinen, vanhin käytössä oleva PC on vuodelta 2005. Se on hyödytön, mutta en voi siitä kuitenkaan luopua. Se on yksi suurista rakkauksistani, josta olen pitänyt hyvää huolta.
- Anonyymi
Ihminen ei muutu suhteessa, olisi silloinkin naama kiinni näytössä.
- Anonyymi
Varsinkin jos on joka koneella.
- Anonyymi
Jos ei käy baareissa niin jää sinkuksi.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412461Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891974Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381664Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1151482Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141391Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01062Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211003Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau12952- 65888
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63865