Tuun hulluksi yhden miehen takia....

Anonyymi

Mitä liikkuu miehen päässä, joka on käynyt pian 7 vuotta luonani pitämässä hauskaa kanssani. Mies on ihana rakastaja ja osaa tehdä naisen tyytyväiseksi sängyssä. Mutta että näin älyttömän kauan... Mies tietää, että minulla on tunteita.. Mies ei halua vakavampaa mitä en aina oikein jaksa uskoa.. Hänen otteissaan on syvää lämpöä ja välittämistä ja hän jaksaa ajella luokseni, vaikka olisi vasta tullut reissusta ja ajanut satoja kilometrejä.. Miehellä on minun luokseni reilusti yli 100 kilometriä.. Ja sitten tämä, että jos en kerran hänelle mitään merkkaa miksei hän lopeta juttua, vaikka tietää tunteistani... Joskus tuntuu, että kumpikin jännittää toisen seurassa ja meidän on vaikeaa löytää riittävästi henkistä yhteyttä.. Minä ujostelen puhumista syvemmistä aiheista ja mies on hieman sulkeutunut ja hiljainen.. Entä, jos kumpikin salaa toivookin asioiden etenevän..

21

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seitsemän vuotta seurustelua on jo osoittanut, ettei siitä valmista tule. Kiire katsoa aidan yli, josko siellä vielä olisi vihreää ruohoa. 🌹👀

    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä, että mies käy vain tyhjentämässä säkkinsä sinuun. Ihan mielenkiinnosta kyselen vaaditko kortonkia?

      • Anonyymi

        Ihan mielenkiinnosta kyselen että mitä teet sillä tiedolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kyselen että mitä teet sillä tiedolla.

        Oletko miettinyt, että et ehkä ole ainut seksikumppani miehelle. Tippuri, Herpes, klamydia... Ei kivoja joululahjoja. Kumi suojaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miettinyt, että et ehkä ole ainut seksikumppani miehelle. Tippuri, Herpes, klamydia... Ei kivoja joululahjoja. Kumi suojaa.

        Eipä tullut tosiaan tuollainen mieleen. Kiitos valistuksesta, olet viisas enkeli. 🙏


    • Anonyymi

      Anteeksi suorasukainen vastaus, mutta sinua pidetään varalla. Irrottaudu mahdollisimman pian!! Itse olin tuollaisessa asetelmassa muutaman vuoden. Sitten onneksi mies "jäi kiinni" erinäisten yhteensattumien kautta jo koko valheiden verkko aukesi eteeni. Vanhan kansan sanonta toimii, parempi kerta rytinä kuin ainainen kitinä. Olet paljon enemmän arvoinen!

    • Anonyymi

      Lainaus "mies on hiljainen ja sulkeutunut, ette löydä henkistä yhteyttä". Tarkoittaa suomeksi että miehen ajatukset liitelevät jossain ihan muualla kuin sinun luonasi.

    • Anonyymi

      Minkä takia komeat, bodarit, tuhmat, rikolliset, rikkaat ja menestyvät miehet saavat naisten pöksyt märiksi?

    • Anonyymi

      No en kyllä pillun takia ajelis 100km. Nainen tulee miehen luo jos tahtoo kankea kovaa. Nuorena poikana saatoin ajella pillun takia, mutta enää en. Nykyään testaan naisia ja jos he tulevat luokseni, niin tiedän, että nainen haluaa aidosti tutustua.

      • Anonyymi

        👉👌heh


    • Anonyymi

      Mulle tulee tästä keskustelusta surullinen olo.
      Haetaan jotain ja ei tiedetä mitä.
      Toinen käyttää hyväksi ja toinen on hyväuskoinen.

      • Anonyymi

        No, avaan kuviota sen verran, että olin eronnut pitkästä ja hankalasta avoliitosta, kun aloitin tän jutun. Eli erottuani tällainen kevyt hauskanpito sopi itsellenikin paremmin kuin hyvin. Ja jonkin aikaa juttu toimi hauskanpitona oikein mainiosti . Niinhän siinä sitten kävi, että jossain vaiheessa tuli tunteet kuvioon ja ihastuin mieheen. Mies on ollut koko ajan sellainen hieman juro, mutta kuitenkin kohtelias, ystävällinen ja innostuu välillä kovastikin puhumaan. Pelisäännöt on ollut koko ajan selvät ja mies on sanonut, ettei halua vakavaa. Itse olen myös käynyt treffeillä muiden kanssa ja tapaillutkin muita ja mies tietää tämän. Ja varmasti tällä miehellä on myös muita naisia. Mutta välillä mietin, että jos olisin rohkeampi ja vienyt asioita eteenpäin olisiko tämä juttu voinut syventyä. Ja tosiaan mitä seksiin tulee, niin mies tekee kaikkensa myös minun nautinnon eteen ja tosiaan ajaa sen yli 100 km matkan luokseni. Eli jos seksi ei olisi niin ihanaa välillämme ja fyysinen kemia jotain uskomatonta, niin olisin lopettanut jutun jo aikoja sitten. Mutta toki välillä mietin mikä ihme pitää tän jutun kasassa mikä saa miehen tulemaan luokseni kerta toisensa jälkeen... Kuulkaas 7 vuotta on pitkä aika, moni olisi jo kyllästynyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, avaan kuviota sen verran, että olin eronnut pitkästä ja hankalasta avoliitosta, kun aloitin tän jutun. Eli erottuani tällainen kevyt hauskanpito sopi itsellenikin paremmin kuin hyvin. Ja jonkin aikaa juttu toimi hauskanpitona oikein mainiosti . Niinhän siinä sitten kävi, että jossain vaiheessa tuli tunteet kuvioon ja ihastuin mieheen. Mies on ollut koko ajan sellainen hieman juro, mutta kuitenkin kohtelias, ystävällinen ja innostuu välillä kovastikin puhumaan. Pelisäännöt on ollut koko ajan selvät ja mies on sanonut, ettei halua vakavaa. Itse olen myös käynyt treffeillä muiden kanssa ja tapaillutkin muita ja mies tietää tämän. Ja varmasti tällä miehellä on myös muita naisia. Mutta välillä mietin, että jos olisin rohkeampi ja vienyt asioita eteenpäin olisiko tämä juttu voinut syventyä. Ja tosiaan mitä seksiin tulee, niin mies tekee kaikkensa myös minun nautinnon eteen ja tosiaan ajaa sen yli 100 km matkan luokseni. Eli jos seksi ei olisi niin ihanaa välillämme ja fyysinen kemia jotain uskomatonta, niin olisin lopettanut jutun jo aikoja sitten. Mutta toki välillä mietin mikä ihme pitää tän jutun kasassa mikä saa miehen tulemaan luokseni kerta toisensa jälkeen... Kuulkaas 7 vuotta on pitkä aika, moni olisi jo kyllästynyt...

        Kaiken helppous. Saa aina ja ei tartte puhua ellei halua. Ihan sama juttu kuin hyvään ravintolaan meno eli tietää mitä saa. Varsinkin ukkomiehelle hyvä etäisyys nähdä, kun kaikki ei kantaudu vaimon korviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, avaan kuviota sen verran, että olin eronnut pitkästä ja hankalasta avoliitosta, kun aloitin tän jutun. Eli erottuani tällainen kevyt hauskanpito sopi itsellenikin paremmin kuin hyvin. Ja jonkin aikaa juttu toimi hauskanpitona oikein mainiosti . Niinhän siinä sitten kävi, että jossain vaiheessa tuli tunteet kuvioon ja ihastuin mieheen. Mies on ollut koko ajan sellainen hieman juro, mutta kuitenkin kohtelias, ystävällinen ja innostuu välillä kovastikin puhumaan. Pelisäännöt on ollut koko ajan selvät ja mies on sanonut, ettei halua vakavaa. Itse olen myös käynyt treffeillä muiden kanssa ja tapaillutkin muita ja mies tietää tämän. Ja varmasti tällä miehellä on myös muita naisia. Mutta välillä mietin, että jos olisin rohkeampi ja vienyt asioita eteenpäin olisiko tämä juttu voinut syventyä. Ja tosiaan mitä seksiin tulee, niin mies tekee kaikkensa myös minun nautinnon eteen ja tosiaan ajaa sen yli 100 km matkan luokseni. Eli jos seksi ei olisi niin ihanaa välillämme ja fyysinen kemia jotain uskomatonta, niin olisin lopettanut jutun jo aikoja sitten. Mutta toki välillä mietin mikä ihme pitää tän jutun kasassa mikä saa miehen tulemaan luokseni kerta toisensa jälkeen... Kuulkaas 7 vuotta on pitkä aika, moni olisi jo kyllästynyt...

        Jos tavara on tuoretta ja puhdasta, ei esim tarvitse pelätä tauteja tai tuskallisia "tuleeko tästä mitään vai ei tule" keskusteluja, ja saanti on varma, miksi vaihtaa. 100 km on lyhyt matka, jos "asiakkuus" toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, avaan kuviota sen verran, että olin eronnut pitkästä ja hankalasta avoliitosta, kun aloitin tän jutun. Eli erottuani tällainen kevyt hauskanpito sopi itsellenikin paremmin kuin hyvin. Ja jonkin aikaa juttu toimi hauskanpitona oikein mainiosti . Niinhän siinä sitten kävi, että jossain vaiheessa tuli tunteet kuvioon ja ihastuin mieheen. Mies on ollut koko ajan sellainen hieman juro, mutta kuitenkin kohtelias, ystävällinen ja innostuu välillä kovastikin puhumaan. Pelisäännöt on ollut koko ajan selvät ja mies on sanonut, ettei halua vakavaa. Itse olen myös käynyt treffeillä muiden kanssa ja tapaillutkin muita ja mies tietää tämän. Ja varmasti tällä miehellä on myös muita naisia. Mutta välillä mietin, että jos olisin rohkeampi ja vienyt asioita eteenpäin olisiko tämä juttu voinut syventyä. Ja tosiaan mitä seksiin tulee, niin mies tekee kaikkensa myös minun nautinnon eteen ja tosiaan ajaa sen yli 100 km matkan luokseni. Eli jos seksi ei olisi niin ihanaa välillämme ja fyysinen kemia jotain uskomatonta, niin olisin lopettanut jutun jo aikoja sitten. Mutta toki välillä mietin mikä ihme pitää tän jutun kasassa mikä saa miehen tulemaan luokseni kerta toisensa jälkeen... Kuulkaas 7 vuotta on pitkä aika, moni olisi jo kyllästynyt...

        Sama miestrolli puhuu läpeä päähän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama miestrolli puhuu läpeä päähän!

        No näinhän se on ja tämäkin aloitus on toistoa lähes samankaltaiselle huuhaatarinalle, mistä jotkut pimatsut jaksaa vastauksista päätellen olla karheina ja tulla oikein korostamaan kuinka varalla ja epäasiallisessa asemassa aloittaja on. On tämä huvittava sirkus


    • Anonyymi

      No, otetaanpa tähän tämä naisnäkökulma myös eli on minullakin pitkään sinkkuna olleena omat tarpeeni. On ihanaa saada välillä kiihkeää seksiä. Ja paljon mieluummin otan sitä tutulta ja turvalliselta mieheltä, joka vielä kaiken lisäksi tekee kaikkensa myös naisen nautinnon eteen ja hoitelee naisen enemmän kuin mielellään kaikilla mausteilla... Ei tarvi raahata mitään humalaisia random-tyyppejä baari-illan jälkeen kotiinsa.. Ei minun tarvitse seksin takia edes mennä baariin, kun saan ihanaa seksiä suoran kotiovelle lähes aina kuin pyydän... Mies on komea, siisti, kohtelias ja myös mukavaa illanviettoseuraa.. Seksi on todella ihanaa ja monipuolista.. Eihän tällaista kovin helpolla päästä menemään.. Miehen ei tarvitse tulla kuin ovesta sisään ja istua viereeni, niin johan alkaa sukat pyöriä jaloissa... . Ja täytyy miehelläkin olla aika kova vetovoima minua kohtaan, kun se heppi vaan seisoo kerta toisensa jälkeen. Tehkääpä pojat sama perässä, en yhtään ihmettele, että kateeksi käy. . . Vain harva mies tietää kuinka nainen tehdään tyytyväiseksi.... Eli ihan mielelläni sitä tuoretta tarjoilen, mutta vain harvoille ja valituille.....

      • Anonyymi

        Näin ajattelen myös. Aloittajalle: anna kaiken olla näin. Saat pitää oman vapauden ja arjen ja suhde toimii. Kyllä hän susta tykkää ja välittää ja sä hänestä.


    • Anonyymi

      Ei kannata alkaa naisten kanssa mihinkään parisuhteisiin kun niillä panot kävisi parisuhteiden aikana tyhjentämässä säkkejään.

    • Anonyymi

      Ottaa sinisen pillerin kun lähtee ajaan sinne.

    • Anonyymi

      Jaahas, saatiinhan nämä urpot vihdoin hiljaiseksi.. Mutta tuohon asiaan eli voihan mies olla kiinnostunut, ei kukaan jaksa muuten noin kauan paneskella..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1503
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1162
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1150
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      76
      1022
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      839
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      789
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      742
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      77
      714
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      657
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      626
    Aihe