Miksi te miehet ette halua kumppania?

Anonyymi

Niin miksi haluatte olla sinkkuja?

89

830

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakas on vaa mieles. Muut ei mua saa.

      • Anonyymi

        🥺🥺🥺🥺🥺😍😍😍😍ihana🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        🥺🥺🥺🥺🥺😍😍😍😍ihana🤗

        Olen samaa mieltä 🥰
        Mahdottoman ihana.


    • Anonyymi

      Ai miksi?No siksi kun ei löydy kumppania.

    • Anonyymi

      Ehkä sen takia kun te horoperseakat ette huoli tavallisia miehiä, pitää olla joku satuolento että kelpuutetaan jatkoon, pitänee alkaa nykytrendin mukaisesti homoksi tai vaihtaa sukupuolta niin alkaa vientiä olemaan.

      • Anonyymi

        Siinä olet oikeassa, että yhtään horottelevaa miestä en ota. Ei se tavallisuus ole este, mutta asenne.


      • Anonyymi

        Horottomaton mies on kuin yksisarvinen, taruolento, niitä ei vain ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horottomaton mies on kuin yksisarvinen, taruolento, niitä ei vain ole.

        On niitä. Niitä on paljon.


    • Anonyymi

      Kokemuksen mukaan nainen tuo liikaa haasteita ja vaatimuksia elämään.

      • Anonyymi

        Kuvia,kehiä ja ympyröitä.Kas siinäpä lyhykäisyydessään ihmislapsen elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvia,kehiä ja ympyröitä.Kas siinäpä lyhykäisyydessään ihmislapsen elämä.

        Ja hyvä niin.


    • En mä haluu olla sinkku. mulla on valmiina jo lasten huone ja lastentarvikkeita. Paitsi lastenvaunut meidän pitää ostaa yhdessä, kun siinä se muoti muuttuu niin nopeesti ja saadaan sitten meille molemmille mieleiset.

      • Anonyymi

        Kyl maar pitänee vielä yks vieraskammarikin vielä olla jotta voit tehrä anopinkin onnelliseksi.....


      • Oikeasti? Ooh.🥰🥰


      • Anonyymi

        Kai joku tollasestakin tyylistä pitää. Itse juoksisin karkuun ja kovaa. Onnea etsintään.


      • Anonyymi

        Komppaan edellistä, tälle on varmaan joku järkeenkäypä selitys, mutta vähän pelottavalta kuulostaa näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai joku tollasestakin tyylistä pitää. Itse juoksisin karkuun ja kovaa. Onnea etsintään.

        Minä tykkäisin. Itsekin olin valmis nuorena vihille17v morsiuspuku oli jo hankittu vain sulhanen puuttui.

        Sen vuoksi tykkään kovin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan edellistä, tälle on varmaan joku järkeenkäypä selitys, mutta vähän pelottavalta kuulostaa näin.

        Olette selkeästi ennakkoluuloisia.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olette selkeästi ennakkoluuloisia.

        Niin tavaroitahan ne vaan on, jotka kuvaa unelmia.

        Itse olin haaveillut aina hevosesta ja aloin hankkia sille ensiksi varusteita, siitä se lähti ja unelman rakentaminen tuntui ihanalta, heppajuttuja oli kiva katsella ja kuvitella mukavia.

        Hevosen pitäminen kuitenkin oli ihan muuta kun unelmaista, reilu pari vuotta jaksoin ja sitten vaihdoin harrastusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tavaroitahan ne vaan on, jotka kuvaa unelmia.

        Itse olin haaveillut aina hevosesta ja aloin hankkia sille ensiksi varusteita, siitä se lähti ja unelman rakentaminen tuntui ihanalta, heppajuttuja oli kiva katsella ja kuvitella mukavia.

        Hevosen pitäminen kuitenkin oli ihan muuta kun unelmaista, reilu pari vuotta jaksoin ja sitten vaihdoin harrastusta.

        Niih kun miehen sain melkein 19 vuotta tuossa on ollut kestänyt katsoa minua ja alkuun ruokin sitä ja vaatimus silä taso nousi ruokaa kohtaan sit se ruokki minua .🥰

        Noh noissa lapsissakin on iso hyöty kuin ne isommat jo myös osaa pistää ruokaakin koko perheelle. Myös kahvitkin ja teekin oppii keittää myös jostain syystä haluaa ostaa lahjoja toisille syntymäpäivillä ja joululahjaksi.

        Myös tykkää hoitaa pikkuisia joskus noin 7vuotta sitten esikoinen keksi ostetaan ihan oikea vauva hänen pikkusisarelleen. Ei nyt niin ollut mahdollista ollut.🥰


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Niih kun miehen sain melkein 19 vuotta tuossa on ollut kestänyt katsoa minua ja alkuun ruokin sitä ja vaatimus silä taso nousi ruokaa kohtaan sit se ruokki minua .🥰

        Noh noissa lapsissakin on iso hyöty kuin ne isommat jo myös osaa pistää ruokaakin koko perheelle. Myös kahvitkin ja teekin oppii keittää myös jostain syystä haluaa ostaa lahjoja toisille syntymäpäivillä ja joululahjaksi.

        Myös tykkää hoitaa pikkuisia joskus noin 7vuotta sitten esikoinen keksi ostetaan ihan oikea vauva hänen pikkusisarelleen. Ei nyt niin ollut mahdollista ollut.🥰

        Kuulostaa samantyyppiseltä kun hevoshommat, paitsi hevosta piti aina autolla lähteä hoitamaan ja liikuttamaan ja palkata vieraita ihmisiä hoitamaan sitä. Sitten sai huolia, että mitäs nyt kopukalle siellä, onko kaikki kengät jalassa ja ei kai ole aiheuttanut ongelmia. Hyvin stressaavaa.

        Myöhemmin tajusin, etten edes erityisesti pidä hevosista. Pidän ratsastamisesta, mut hevoset on vähän assholeja, aina joku draama pystyssä tai vähintäänkin vaiva.

        Siinä meni pikkutyöstä lähtien vallannut hevoshulluus menojaan.

        Joskus voisi mennä ratsastusvaellukselle, se kuulostaa kivalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa samantyyppiseltä kun hevoshommat, paitsi hevosta piti aina autolla lähteä hoitamaan ja liikuttamaan ja palkata vieraita ihmisiä hoitamaan sitä. Sitten sai huolia, että mitäs nyt kopukalle siellä, onko kaikki kengät jalassa ja ei kai ole aiheuttanut ongelmia. Hyvin stressaavaa.

        Myöhemmin tajusin, etten edes erityisesti pidä hevosista. Pidän ratsastamisesta, mut hevoset on vähän assholeja, aina joku draama pystyssä tai vähintäänkin vaiva.

        Siinä meni pikkutyöstä lähtien vallannut hevoshulluus menojaan.

        Joskus voisi mennä ratsastusvaellukselle, se kuulostaa kivalta.

        Noh meillä pyydän äitiäni ja pidän huolen että silloin elektroniikka toimii niin ei vaatia lapset ja isommat auttaa myös sain ensimmäisen kerran pusun otsaani esikoiselta, jotenkin nämä osat vaihtuu kun esikoinenkin , jotain 2cm pitempi isommat ottaa vastuuta.
        Tämä murroikä on tuonut vastuuta luulin että olisi ihan kamalaa riitelyä.

        Toinen isommistakysyi ihan erikseen voinko ottaa pihalle leikkiin 2v ja 3v joten lyhyen aikaan 20 minuttia luvannut.

        Se on häkellyttävää kun leipovatkin yhdessä.
        Oppia on paljon isomassa perheessä mutta ajan kun oli ihan alussa 2 pientä ja odotin kolmatta oli ihan paniikissa ja väsynyt, miten pystyn hoitamaan kolme, nytkin kädet täynnä. 😵‍💫
        Mutta jouduin hoitaa myös kauppareissun yksin, eikä ollut tuota autoa.
        Myös isommat käy lapsista kaupassa mieluusti.

        Koko arjen kun hoisi yksin oli hyvin raskasta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olette selkeästi ennakkoluuloisia.

        Yksi mies vastasi, kun kysyin mitä hän parisuhteelta odottaa, että paria viiskilosta. Se viritys loppui siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi mies vastasi, kun kysyin mitä hän parisuhteelta odottaa, että paria viiskilosta. Se viritys loppui siihen.

        Vaikka suurinosa haluaa itsekin lapsia, silti, aika harva haluaa parisuhteen vain lisääntymistarkoituksessa… Jos mies näkee tapailemassaan naisessa vain kohdun tai nainen vain siittiöt, voi olla vaikea nähdä että ihminen olisi aidosti kiinnostunut ihmisestä itsenään.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Vaikka suurinosa haluaa itsekin lapsia, silti, aika harva haluaa parisuhteen vain lisääntymistarkoituksessa… Jos mies näkee tapailemassaan naisessa vain kohdun tai nainen vain siittiöt, voi olla vaikea nähdä että ihminen olisi aidosti kiinnostunut ihmisestä itsenään.

        No siis noin juuri. Ei mulla mitään lapsia vastaan ole ja sittemmin niitäkin olen saanut. Vaan ensin parisuhde sellaisen ihmisen kanssa, joka kiinnosti ihmisenä ja sen jälkeen voi sitten miettiä lapsiakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa samantyyppiseltä kun hevoshommat, paitsi hevosta piti aina autolla lähteä hoitamaan ja liikuttamaan ja palkata vieraita ihmisiä hoitamaan sitä. Sitten sai huolia, että mitäs nyt kopukalle siellä, onko kaikki kengät jalassa ja ei kai ole aiheuttanut ongelmia. Hyvin stressaavaa.

        Myöhemmin tajusin, etten edes erityisesti pidä hevosista. Pidän ratsastamisesta, mut hevoset on vähän assholeja, aina joku draama pystyssä tai vähintäänkin vaiva.

        Siinä meni pikkutyöstä lähtien vallannut hevoshulluus menojaan.

        Joskus voisi mennä ratsastusvaellukselle, se kuulostaa kivalta.

        Isoperheet koetaan jotenkin vaikeammaksi mutta stressiä on tottakai kun lapsen pitää ymmärtää asioita eikä ne ilman ohjauksia ja tarvitsevat paljon keskusteluja, kirjoja, leikkejä, myös taitoja opetella ohjausta tukea kasvamiseen mutta jos ei ole lähellä kuolemaa kyseessä on enemmän hyvää stressi kyseessä. Kaikkihan ei tykkää lapsista mutta itse kaitsin jo 14v. Sisaren lapsia joten perhe haaveilu alkoikin jo 15vuotiaana

        Kuulostaa minunkin korvaan tuo ratsastus kivalta ja olen päässyt itsekin ratsastaa onneksihan on talleja jossa voi käydä ratsastamassa. Aitojen ylihyppiminen oli hienoa ja kun isäni oli uuden puolison, niin me lapset käytiin ratsastusleirillä kerran koska hänen avopuolison lapset oli hevosiin kallellaan, jotenkin just silloin ilmestyi meille pikkueläimiä ja olin ihan pelkoja niihin ja pian siitä ne muutti yhteen. Kun olin sen 12v-13v ja sisareni muutti tapaisin äidilleni kun ei tullut toisen sisarpuolen kanssa

        Itse aloin sisaren lapsia kaitsimaa 13vuotiaasta, enkä sitten ole enää muuta eläessä tehnyt kun halusin jo perheen perustaa. koulukin meni ihan päin mäntyä, lapsitäytteinen elämä aiemmat sisaren lapset kokoontuu sukujuhlissa ympärillleni, siinä isotätinä olen ihan kummissaan.

        Jännä miten se kiintymyssuhde on syntynyt vahvaksi niihinkin nuoriin aikuisiin.
        En vaan muuta kuin kysy kuulumisia vain sukujuhlissa joskus kummipoikaa kysynyt pelaamaan uusimpien pelejä kuin virtuaalilaseja kokoilemaan.

        Joita pääsi pelaan jossain virtuaalihuoneisiin30 min/ 20€ Jotenkin kallista. Sen vuoksi pyysinkin monia kokeilemaan🤔yllätyin kovin kalleudesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi mies vastasi, kun kysyin mitä hän parisuhteelta odottaa, että paria viiskilosta. Se viritys loppui siihen.

        Aika ikävä se just pahin aika oli ensimmäiset pikkulapsi ajat mies koki nyt töihin ja yö-töissä oli vain viikonloput sillein nähtiin kun nukku päivät ja 12 tuntisia työ aikoja ja alkoi kiristämään kotona velvollisuuksia myös 1kk vauvastakin sanoi se on jo iso tehdään vauva.

        Myös kun olin poissa alkoin puhumaan enkö viihdy enää kotona.
        Joten myös kolmetta aloin nopeaa odottamaan, joten sit se tilanne riitautui kun puheita ei pidetty mitä luvattiin monta vuotta samaa jo aiemmin ja kuulemma juoksi kirjaimellisesti työssä. Oli riitelyitä jatkuvasti ensimmäiset seitsemän vuotta mutta sitten meitä ohjastettiin parisuhdeterapiaa.

        Sitten kahden erilapsuudet vaikutti minkälainen lapsiperhe kuuluisi olla miten eri arvomaailmat. Miehen näkemys oli töissä, ja minun perhe pitää lapsella olla.
        Myös miehen lapsuuden perheväkivalta vaikutti miten kohteli eli valehteli ettei joutuisi ongelmiin.

        Noh jaah kannattaa kumminkin tutustua paremmin arvomaailmoihin ja toivoa rehellisiä vastauksia.luonteet on hyvä sopia keskenään.🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siis noin juuri. Ei mulla mitään lapsia vastaan ole ja sittemmin niitäkin olen saanut. Vaan ensin parisuhde sellaisen ihmisen kanssa, joka kiinnosti ihmisenä ja sen jälkeen voi sitten miettiä lapsiakin.

        Juuri noin. Luonteiden on hyvä sointua keskenään..


      • Emberizi kirjoitti:

        Vaikka suurinosa haluaa itsekin lapsia, silti, aika harva haluaa parisuhteen vain lisääntymistarkoituksessa… Jos mies näkee tapailemassaan naisessa vain kohdun tai nainen vain siittiöt, voi olla vaikea nähdä että ihminen olisi aidosti kiinnostunut ihmisestä itsenään.

        En ole tuollaista koskaan nähnytkään että tämäkin herra tässä, rakentanut valmiiksi pikkuiselle pesän.🥰 minusta se on jo perehtynyt hyvin paljon perhe-elämän mutta suosin valinnoissa olevan joustoa ensin tutustumaan.
        Mutta luulen matchin jo käyvän kun saman tyyliset tykästyvät. Itse olen aina etukäteen pohtinut asioita kuin alkaa heti palvomaan miestäni. Kunhan vain löysi piirteitä josta tykkäsi.

        Itse tykkäsin nallekarhutyylisistä pehmeistä miehistä mutta kuitenkin hurmasi päinvastainen atleettinen tyyppinen mieheni palvoi minua.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Aika ikävä se just pahin aika oli ensimmäiset pikkulapsi ajat mies koki nyt töihin ja yö-töissä oli vain viikonloput sillein nähtiin kun nukku päivät ja 12 tuntisia työ aikoja ja alkoi kiristämään kotona velvollisuuksia myös 1kk vauvastakin sanoi se on jo iso tehdään vauva.

        Myös kun olin poissa alkoin puhumaan enkö viihdy enää kotona.
        Joten myös kolmetta aloin nopeaa odottamaan, joten sit se tilanne riitautui kun puheita ei pidetty mitä luvattiin monta vuotta samaa jo aiemmin ja kuulemma juoksi kirjaimellisesti työssä. Oli riitelyitä jatkuvasti ensimmäiset seitsemän vuotta mutta sitten meitä ohjastettiin parisuhdeterapiaa.

        Sitten kahden erilapsuudet vaikutti minkälainen lapsiperhe kuuluisi olla miten eri arvomaailmat. Miehen näkemys oli töissä, ja minun perhe pitää lapsella olla.
        Myös miehen lapsuuden perheväkivalta vaikutti miten kohteli eli valehteli ettei joutuisi ongelmiin.

        Noh jaah kannattaa kumminkin tutustua paremmin arvomaailmoihin ja toivoa rehellisiä vastauksia.luonteet on hyvä sopia keskenään.🤔

        En mä kokenu kummankaan pikkulapsiaikaa vaikeaksi. Olin varautunut tarinoiden perusteella johonkin ihan karmeaan, mutta oli kyllä tosi helppoa aikaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En ole tuollaista koskaan nähnytkään että tämäkin herra tässä, rakentanut valmiiksi pikkuiselle pesän.🥰 minusta se on jo perehtynyt hyvin paljon perhe-elämän mutta suosin valinnoissa olevan joustoa ensin tutustumaan.
        Mutta luulen matchin jo käyvän kun saman tyyliset tykästyvät. Itse olen aina etukäteen pohtinut asioita kuin alkaa heti palvomaan miestäni. Kunhan vain löysi piirteitä josta tykkäsi.

        Itse tykkäsin nallekarhutyylisistä pehmeistä miehistä mutta kuitenkin hurmasi päinvastainen atleettinen tyyppinen mieheni palvoi minua.

        Voi toki kertoa perehtymisestä tai voi yhtä hyvin olla kertomatta. Ei tuo välttämättä takaa, että mies osallistuisi yhtään sen enempää. Hän voi ihan yhtä hyvin olla mielestään jo hoitanut oman osuutensa hoitamisesta materian muodossa.

        Ihan sama oli tuossa "pari viisikiloista" kommentissa. Se ei vain antanut yhtään kuvaa isäksi haluavasta miehestä. Ei isäksi siinä hoitavassa ja osallistuvassa mielessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä kokenu kummankaan pikkulapsiaikaa vaikeaksi. Olin varautunut tarinoiden perusteella johonkin ihan karmeaan, mutta oli kyllä tosi helppoa aikaa.

        Minulla oli raskausväsymys voimakas, paririidat ja piti jaksaa hoitaa pikkuiset, koti, ruoka ostokset myös vaate ostokset eikä edes rahaa ollut , se oli raskasta kun raskausaikakin vain väsynyt, kuin kerroin kolmas tulossa ja vain 2v ja 6kk silloin. Yhden pikkuisen hoitaakin lennosta. Kyllä minä halusin perheen. Mies kun vaihto opiskelee esikoinenkin kysy missä isä asu.😁


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minulla oli raskausväsymys voimakas, paririidat ja piti jaksaa hoitaa pikkuiset, koti, ruoka ostokset myös vaate ostokset eikä edes rahaa ollut , se oli raskasta kun raskausaikakin vain väsynyt, kuin kerroin kolmas tulossa ja vain 2v ja 6kk silloin. Yhden pikkuisen hoitaakin lennosta. Kyllä minä halusin perheen. Mies kun vaihto opiskelee esikoinenkin kysy missä isä asu.😁

        Enpä tiedä millaista,se olisi ollut miehen kera. Omani lähti ulkomaankomennukselle, kun olin kuudennella kuulla ja palasi kotiin, kun lapsi oli 6 kk:tta. No eipähän ainakaan tarvinut riidellä, kuin vasta kun "mokoma" tuli sotkemaan meidän rutiinit. Toisenkin kanssa oli vähän samantyyppinen tilanne, mutta mies kotiutui vauvan ollessa kolmekuinen. Vaan ehdinhän mä sitten siinä raskausaikana "rauhassa" opiskella. Ainakin sen verran tehokkaasti, että pääsin kouluun.

        Vaan mulle kyllä riittää kaksi. Monin verroin enemmän niistä nykyään on riesaa 😉. Nyt on ihan muut haasteet, uusi työ jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi toki kertoa perehtymisestä tai voi yhtä hyvin olla kertomatta. Ei tuo välttämättä takaa, että mies osallistuisi yhtään sen enempää. Hän voi ihan yhtä hyvin olla mielestään jo hoitanut oman osuutensa hoitamisesta materian muodossa.

        Ihan sama oli tuossa "pari viisikiloista" kommentissa. Se ei vain antanut yhtään kuvaa isäksi haluavasta miehestä. Ei isäksi siinä hoitavassa ja osallistuvassa mielessä.

        Tuohon en usko. Kyllä se perhe elämän haluaminen tarkoittaa tasan tarkkaa perehtymistä asiaa. Eihän sitä tietäisi mitä ostaa, muuten kyllä siinä on varmasti luettu asiasta ja tasan tarkkaa monessa lukenut isän osallisuudesta hoitamiseen. Materiaalisti ostaa itselle ei lapselle näin ei olla toimittu vaan ostettu yhteiselle lapselle,mikä minusta on vetoavaan omaa pesää valmisteltu. Onhan se nyt eri asia sanat kuin konkreettiset teot.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tuohon en usko. Kyllä se perhe elämän haluaminen tarkoittaa tasan tarkkaa perehtymistä asiaa. Eihän sitä tietäisi mitä ostaa, muuten kyllä siinä on varmasti luettu asiasta ja tasan tarkkaa monessa lukenut isän osallisuudesta hoitamiseen. Materiaalisti ostaa itselle ei lapselle näin ei olla toimittu vaan ostettu yhteiselle lapselle,mikä minusta on vetoavaan omaa pesää valmisteltu. Onhan se nyt eri asia sanat kuin konkreettiset teot.

        Ei se mitään kerro, se on nähty niin moneen kertaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä millaista,se olisi ollut miehen kera. Omani lähti ulkomaankomennukselle, kun olin kuudennella kuulla ja palasi kotiin, kun lapsi oli 6 kk:tta. No eipähän ainakaan tarvinut riidellä, kuin vasta kun "mokoma" tuli sotkemaan meidän rutiinit. Toisenkin kanssa oli vähän samantyyppinen tilanne, mutta mies kotiutui vauvan ollessa kolmekuinen. Vaan ehdinhän mä sitten siinä raskausaikana "rauhassa" opiskella. Ainakin sen verran tehokkaasti, että pääsin kouluun.

        Vaan mulle kyllä riittää kaksi. Monin verroin enemmän niistä nykyään on riesaa 😉. Nyt on ihan muut haasteet, uusi työ jne.

        Parisuhde riidat ihan alusta
        Kyllä minun miehen kanssa puheensa alusta asti, ei vastannut tekoja. Olin heti raskaana joten jouduin lopettamaan raskauden koska minua painostettiin , ettei olla vielä kouluttautuneita, eikä valmiksi isäksi ja halusin lapsella olevan isä. eroaminen ei sitten onnistunut kun toinen itseänsä tappaa, jos eroaa.

        Minä pelkäsin minä myös rekisteröin ekan nimimerkin rose18 ja kysyin palstalta ihmisiltä. sanoivat, että tuollaiset vain uhkaa eivät tee mitään itselle joten sanoin suoraa, että eroan (koska aiheutti parisuhde itsetuhoisuutta)
        nyt loppu toinen uhkas lääkkeillä ja sanoin niin minäkin vedän lääkkeitä veti unilääkkeensä ja vedin itsekin vain masennukseen koska itsetuhoisuuden takiani sain (lääkkeet aiemmin minun oli huono elämä)

        Soitin sisarelleni kerroin tilanteen minua pelotti toisen puolesta en voinut ottaa toisen henkeäni käsiini.

        minä heittäydyin suhteeseen lupasi minulle perheen. Se on ollut minun tavoite.

        Hän joutui sydänkoneeseen kiinni eli tehohoidon puolelle tarkkailuun. Join hiiltä jouduin vain tarkkailuun.

        Lopulta hän pääsi pois ja viettettiin yhdessä aikaa.
        Jäin suhteeseen enkä uskaltanut erota mutta rakastan ihmistä 7 vuotta riidat hengissä selvinnyt selvitetty. Ei me jakseta enää. Mieskin selostaa menoja huomio paremmin myös pahimmillaan uhkasi muiden ihmisten henkeä kun epäilin että epäilyt karisee.

        MINÄ RAKASTAN HÄNTÄ muutin hänet sellaiseksi joksi haluan mutta johtuu vain siitä etten koskaan

        Nyt haluan päästä eroon pelosta menettää,haluan selviytyä yksin myös koulustani puhuttu. Minä olen traumatisoitunut, eikä se ole yhtään mukavaa asiat mitkä ihmiselle tapahtunut lapsena perheväkivaltana ja koulukiusaamisen traumat kuulu puolison ristiretkeksi ja hoidettavaksi eikä joutua henkisen väkivallankohteeksi minulla olisi jo pannu haljennut jos en olisi kestänyt henkistä painetta.

        Tämän vuoksi elämä vuosien ajan seisoin ja kasvattanut meitä molempia myös joutunut pelkäämään lapsen hengen puolesta kun sai sairaalabakteerin leikkauksessa munuaisen olen sairaalassa ollut kuukauden. Leikkauksia 3 lapsella.

        Sit kouluongelma esikoisen erityisvaikeuksien ja kuntoutuksia lapsille pitänyt kasvattanut opettanut,lopulta tämä pahuksen korona, olen aika henkisesti kulutettu.

        Köyhyys ei ikinä helpota kun se aiheuttaa asian saa hoitaa kaiken ihan itse myös toisen korjaukset ja mikä auttaa vuosien puhuminen, ongelmien ratkaisu asioista ottaa selvää. Minun elämäni on ihan täyttä selviytymistä. Onneksi olen saanut rakennettua oman onnelisen elämän vielä täytyy rakentaa lapsillekin hyvät elämän alut opettaa rakentaa heidän omansa.

        Meen nukkuun. Mies nukkuu tottakai herää aamuvirkkuna minä taas olen se joka myöhästyy nukkumisestakin onneksi on loma ja taas toivon että saan itseni revittyä arkeen.

        Toivoisin kovin että kun saan itseni repäistyä miehestäni , että saan elämäni rullaamaan ettei asiat ole toisen tiedon varassa kaikki kun ei koskaan tiedä vaikka kyllästyy minuun, löytää paremman tai menetän hänet.

        Olisin tyhjän päällä, enkä pärjää itsenäisesti.


    • Anonyymi

      Siks ku en oo tatuoitu jännämies.

      • Anonyymi

        No voithan sä kuvitella ja ottaa tatskat.


    • Anonyymi

      Jos ei käy baareissa niin ei voi haluta kumppania.

      t viinamies

    • Anonyymi

      Eläs nyt yleistä parin finninaamaisen parikymppisen myötä.
      Minä nimenomaan haluan kumppanin, mieluiten vielä perinteisessä mielessäparisuhteen, olkoonkin etten ole tähän mennessä niitä osannut riittävän hyvin käsitellä/hoitaa, miten vain.

    • Anonyymi

      Runkkaaminen on helpompaa, nopeampaa ja paljon halvempaa ku akanpito.

      • Anonyymi

        Tämä nainen on samaa mieltä miehistä. Itse saa itselleen parhaan nautinnon eikä tarvi ketään nurkkiin kuseksijaa katella.


    • Anonyymi

      Muista en tiedä, mutta itse olen polttanut näppini niin usein, että alkoi kai hirvittämään?

      No nyt taas alkais olls valmis. Ehkä vois koittaa ottaa alkuun iisisti ja koittaa pitää jalat maassa vaikka pää pilvissä koittais repiä niiyä irti. 😁

      Elämä on jatkuvaa sotaa omia tunteita kohtaan. Niitä pitää oppia tuntemaan ja ymmärtämään, eikä pelätä ja varoa. Kohti vaan ja tutkia mitä ne on. Sitten se vastaantuleva ihminen ei pelota ja itseensä luottaa ja tuntee. Se on pitkä tie, mut minusta ainoa oikea...

      • Anonyymi

        Voisit koittaa enemmän keskittyä siihen yhteistunteeseen, kun omiin tunteisiin.

        Usein juuri itsekeskeisyys on syynä eroihin. Kun ihmisten omien tunne-etujen väliset ristiriidat kukkii ja roihuaa kun helvetin lieskat.

        Kaikissa suhteissa on myös se tunne, joka syntyy kummankin persoonan läsnäolosta. Jos on itsekeskeinen ja vetää ns kotiin päin, omiin tunteisiin joka asiassa, niin yhteistunne jää huomaamatta. Ja tietysti myös empatia toisen tunteisiin.

        Näin sinun omat tunteet vie vähemmän tilaa ja onnistut paremmin suhteissa kun suuret tunteesi ei polta kaikkea ilmaa mitä toinenkin tarvisi.

        Omia tunteita voi myös kohdistaa ulospäin toiseen, sen sijaan, että vetää vaan itsen suuntaan.

        Mieti, että tunteet on energiaa, ihan kuin hengitysilmaa, kahden ihmisen välillä, toisiinsa sekoittuen ja kummallekkin tarpeellista.


    • Anonyymi

      Eikä tarvetta pahoittaa omaa mieltä mahdollisissa riidoissa? Niitähän syntyy heti, kun arki palaa normaaliin? Teatteri loppuu ja huuto alkaa milloin mistäkin?

    • Anonyymi

      Riiteleminen on normaalia silloin tällöin mutta aina pitää sitten sopia riidat.

      Jos ei uskalla ei mitään saakaan. Rakkaus ja rakastaminen on ihana tunne.

      Jokaisen toivoisi löytävän oman elämänkumppanin.

    • Anonyymi

      Itsellä käynyt niin suunnaton tuuri että en ole kelvannut tähän mennessä yhdellekään
      Onneksi on käynyt tuuri.

      • Anonyymi

        Minä opin kerrasta, toiste en samaa virhettä tee.


      • Anonyymi

        Kiva kuulla eli toivoa ei kannata menettää? Hyvää tuuria itsekin kaipaisin jatkuvan epäonnen jälkeen. Omaa tekemistäkin monesti läpikäynyt, olen sitoutumiskammoinen, jos toinen vähänkin epäilyttää? Luottamus pulaa?


    • Anonyymi

      Miehet on köyhiä eikä niillä ole mitään annettavaa naisille. Parempi olla sinkku kuin pilata naisen elämä.

    • Anonyymi

      No minä en esim. "osaisi" nukkua jos vieressä olisi joku. Ainakin vahvasti luulen näin, kokemustahan asiasta ei ole. Ei tuo tosin ainut syy ole. Ja miehelle on varmaan "helpompaa" olla sinkku kuin naiselle? Ja taitaa tuo parisuhde olla hieman sellainen itsetarkoitus.

      • Anonyymi

        Näitä itsekin pohtinut. Ehkä vaatii ensin toiseen luottamista, et nukkuminen onnistuu? Uskon kans siihen, et miehenä helpompaa? Naiset tuntuvat olevan aika herkkiä ja siten pelkojensa uhreja? Tällaisilla tulee herkemmin ylireakoimisia ja tilanteiden kärjistämisiä? Välimeren maista tulee miehiä, jotka osaavat heitä käsitellä paremmin, kun kaipaavat huomiota silloin enemmän?


    • Anonyymi

      Jos laittaa toiseen vaakakuppiin riskit ja haitat, ja toiseen edut ja hyödyt se vaaka helposti kallistuu niin etttei vaan kannata hakea parisuhdetta.

      -harmiseikirj-

      • Sinun pitää etsiä se vähempi haittaava ja vähempi riski elämääsi.
        Siten vaaka tasapainossa.


      • Rakkaus kyllä hyväksyy ihmisen hyväksymään vikoineen päivinee. Toivon kovin että löydät sen ihmisen.
        Jotkut tottakai yksin onnellisia on mutta sinua en kyllä toivo yksin jäävän, et vaikuta sellaiselta ihmiseltä.


    • Anonyymi

      Sinkkuus on aika stressi vapaata.

      Pitää olla tietynlainen nainen että vois kuvitella olevansa parisuhteessa.

      :D

      -KonnaKettu

      • Anonyymi

        Joo, mut kukaan nainen ei halua sellaista miestä, joka kuvittelee olevansa parisuhteessa. Kyllä se totta sitten pitää olla ja miehen pitää se tajuta ja muistaa, että on suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mut kukaan nainen ei halua sellaista miestä, joka kuvittelee olevansa parisuhteessa. Kyllä se totta sitten pitää olla ja miehen pitää se tajuta ja muistaa, että on suhteessa.

        Parisuhde status saattaa päässä unohtumaan jos eukko on ilkeä pirttihirmu.

        :D

        - KonnaKettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhde status saattaa päässä unohtumaan jos eukko on ilkeä pirttihirmu.

        :D

        - KonnaKettu

        Eipä se mitään. Homma menee joko yhdessä sovituilla säännöillä, tai sitten se saakin unohtua.

        Sivusta


    • Anonyymi

      Tuo moraali käsitys tuntuu olevan niin hukassa nykynaisilla tässä maassa ettei moiset kiinnosta kun yhden yön yli , annetaan takasin sitä mitä tarjoavatkin odottaessaan ylläpitoa ja palvontaa .

      • Anonyymi

        Useinhan miehet täällä väittää etteivät kelpaa tasoisilleen, kiva kuulla että joskus näinkin 😊


      • Anonyymi

        Harvempi varmaan haluaa suhteeseen petkuttajan kanssa.


    • Anonyymi

      No kyllähän se vaatii melkoista vaivannäköä löytää edes suunnilleen sopiva, jonka kanssa edellytyksiä pidempään ihmissuhteeseen jos ei ole tunnehöyryissä itsensä liemiin mielellään laittavaa tyyppiä. Tuuripeliäkin.

    • Anonyymi

      kun on oma talo on oma tontti sitten otan sinut joka et ikinä ole näihin omistuksiin ollut kustantamassa otatkin eron on mminu sulle kaikki annettava.. siinä mietittävää

    • Anonyymi

      nykymaailma tekee sen että heteromies saa sakon kun kun on olemssa. jos ei sateenkaareen yllä tashi ole oleva ruohonväri olet vastaan. parhaimman tilin saa kun on työtön mutta kedon väriä juhlistaa on saava jopa ullanlinnasta asunnon.

      • Anonyymi

        Lesbojen terrori on tehnyt sen, että normaali mies ei sitoudu enään. Joillekkin aloille on lesbojen pelossa vaikea saada työvoimaa,


    • Anonyymi

      Tahtoisin kumppanin. Valitettavasti oikeasti sinkkuja, tasa-arvoisen elämänkumppanin haluavia naisia on kovin vaikea löytää. Kaikki töissä ja vapaallakin löytämäni rakastelukumppanit ovat olleet naimisissa. "Miehen luvalla" seikkailemassa, tottakai ja sormukset taskussa... Koiriin liittyen kyllä olen tavannut aitojakin sinkkunaisia, mutta syy heidän sinkkuuteensa onkin tullut aika pian selväksi: koira on numero yksi, mies jää aina kakkoseksi.

      • Anonyymi

        Tuohon voisi lisätä naisen alkoholinkäytön, hevosen, psyykkiset ongelmat. Vapaita hyviä naisia varmasti on, olisi hyvä löytää läheltä.


      • Anonyymi

        Koira- ja hevospillerin nauttiminen on peruuttamatonta. Kun saat tietää mitä naiset lemmikkiensä kanssa puuhailevat salassa, et enää koskaan katso heppatyttöjä tai koiran omistavia naisia samalla tavalla.


      • Anonyymi

        No koira nyt vaan antaa henkisellä tasolla paljon enemmän kuin mies koskaan.


    • Anonyymi

      Jaa, enpä juurikaan ole uhrannut aikaa tuolle parisuhde asialle. Ehkäpä haluan elää itsenäistä elämää ilman kompromisseja ja silloin parisuhde ei käy laatuun. Tyytyväinen olen nykytilaan!!

    • Anonyymi

      Ei se ole halusta kiinni. Hyvää en saa ja huonoa en huoli.
      Jos tämä vastaus ei sinua tyydyttänyt, niin tyydytä itse itsesi!

    • Anonyymi

      Haluaisin mutta olen ruma joten naistaa en saa.

    • Anonyymi

      Sinkkuus on nykyisin monelle ihan oma tietoinen valintakin. Voi olla ja onkin että tilaisuuksia vakavempaan pariutumiseen on mennyt ja antanut mennä tahallaan kuin ehkä osin hieman tahtomattaankin ohitse. Halut ja intressit eivät vain ole kohdanneet oikeaan aikaan. Ei ole halunnut olla mikään moraaliton ja itsekäs k-pää, esim. yrittäen käyttää hyväksi vaikkapa toisen tavoitteita elämälle, kun se biologinen kellokin on siinä juuri silmin nähden edessä tikittänyt.

      Itseä ei tässä iässä enää oikein yhden yön- tai viikonloppujutut jaksa niin innostaa. Käytös ja halut ovat muuttuneet ajan saatossa enemmän "suhdemaiseksi" ja pidempiä vakisuhteita hakevammaksi. Poikkeuksia voi silti halutessaan edellenkin tehdä ilman huonoa omatuntoa ja syyllisyyttä. Sinkkuna voi muodostaa kevyempiä tapailu- ja ajanviettosuhteita, olematta tilivelvollinen menoistaan ja tulemisistaan. Nähdä kun siltä tuntuu, ketä tai keitä milloinkin haluttaa. Harrastuksiin, matkoille tai vaikka nykyisin omalla kohdalla niihin harvinaiseksi käyneisiin ravintolailtoihinkin voi tuosta vain lähteä keltään mitään kyselemättä ja ilmoittelematta.

      Pitkältä ajalta tiedän, näen ja kuulen lähes päivittäin, nykypäivän liittojen olevan täynnä petkutusta ja epärehellisyyttä, kiristystä ja uhkailua, erityisesti naisten puolelta, niin kuka itseään kunnioittava ja arvostava mies sellaiseen vedätykseen haluaa enää lähteä. Milloin tahansa korvattavaksi kynnysmatoksi. Feminismiin (naissovinismiin) hurahtaneet suomalaiset naiset voivat avioon päästyään yrittää kiristää ties millä ja mistä vain, ihan milloin tahansa, juuri kun sitä vähiten osaa edes odottaa. Usein avioerolla, seksillä ja lapsien huoltajuudella. Avioerotilanne on nimenomaan juuri miehelle erityisen paha, jos on lapsia ja yhteistä velkaa, asunnot, osakkeet, säästöt, mahdollinen yritys/yrityksiä muuta omaisuutta. Vaikka olisi avioehtokin niin on ollut käytössä ns. kohtuullisuuslaki korvauksissa, ainakin vanhempien liittojen osalta. Oikeuskin on kumminkin lähes poikkeuksetta aina naisen puolella feminismiä tukeakseen. Surullinen tosiasia on että yli puolet vasta solmituista avioliitoista päättyy eroon. Ja vanhat liitot siihen vielä päälle, joissa niissäkin nykyisin jättäjänä on nimenomaan nainen. On huoltajuuskiistat, tapaamisoieudet jne.

      Toivotaan että niitä kilttejä ja kunnollisia olisi naisissa vielä edes jokunen jäljellä, koska eivät kaikki kumminkaan voi olla niin aivopestyjä tuolle hirmuiselle miesvihamieliselle ideoligialle. Vaikka kyllä liian monet pahoin jo ovatkin. Vähät kunnolliset ovat usein jo valmiiksi varattuja, ja jos vapautuvat, niin eivät kauaa vapaana ole vaan pariutuvat uuteen vakavaan suhteeseen. Parisuhdeihmisiä kun ovat. Niin se on aina ollut. Toiveajattelua kumminkin on tämä ikäistensä nuorten miesten puolesta vain... Koko Suomen yhteiskunan tulevaisuuden. Semmoisena kuin me sen olemme oppineet aiemmin tuntemaan.

      Vain uskollisuus aidosti rakastavassa suhteessa on oikeasti kaunista ja tavoiteltavan arvoista. Kaikki muu on kunhan nyt vaan ollaan meiningillä tapahtuvaa. Leikitään kotia ja perhettä juridisella suojalla. Monille ihmisille tuntuu olevan itse parisuhteen statusarvo tärkeintä, että mille näytetään muiden silmissä. Sosiaalinen paine on monelle ilmeisen sietämätön.

      Muille Suomen sinkkumiehille sanoisin: Sinä itse päätät kohdallasi juuri niin kuin parhaimmaksi näet. Pääasia että olet elämässäsi aidosti ja kokonaisvaltaisesti onnellinen, omaten kantavia ja eteenpäin vieviä asioita.

    • Anonyymi

      Sinkku on henkilö joka ei ole sukupuoli-roolittuneessa suhteessa. Sinkkuus on siten vapaan ihmisen luonnollinen perustila.
      Kumppanuussuhde vaatii aktiivista toimimista pois ihmisen luonnollisesta tilasta.

      Ihminen saattaa haluta tai olla haluamatta kumppania.
      Halutessaan kumppanin ihminen saattaa saavuttaa kumppanuuden tai olla saavuttamatta sellaista.

      Aloituksen kysymys viittaa tilanteeseen jossa ihmisellä on halu kumppanuuteen, mutta ihminen tukahduttaa tälläisen halunsa.
      Syyt tälläiseen saattavat piillä ihmisen tilanteessa itsessään, tai siinä että halutun laista kumppania ei löydy.

      Moninaiset ovat siten parinmuodostuksen ulottuvuudet. Mutta kyllä meitä ihmisiä kuitenkin riittää . niin pahassa kuin hyvässä, vaikka kaikki eivät parisuhdetta muodostaisikaan. Lopulta parisuhteen tarkoitus on jatkaa lajin elämää.

    • Anonyymi

      Mitä siinä halu yksin auttaa?

    • Anonyymi

      Naiset on niin pinnallisia ettei heille kelpaa tavallinen mies.

    • Anonyymi

      miehet ei saa kumppania. Eivät ole top 10 miehen tasoa vaan rumia ätmejä. Niin se vaan on että rumakin nainen haluaa komean top 10 miehen. Olette varmaan yrittäneret tavis naisiakin iskeä mutta olette saaneet pakit koska niillä on isot kriteerit.

    • En ole vielä löytänyt ketään riittävän tasokasta miestä itselleni. Siksi.

    • Anonyymi

      Avioliiton kariutumisen jälkeen ei ole enää kiinnostanut parisuhdeleikit. Seksiä on ollut nyt sinkkuna paljon enemmän kuin avioliiton viimeisinä vuosina. Ei tarvi riidellä kotitöistä eikä menoista. Siksi on hyvä olla sinkkuna.

    • Anonyymi

      En halua kumppania siksi että olisi kumppani. En myöskään harrasta mitään irtosuhteita, en siis halua läheisyyttäkään läheisyyden takia. En myöskään etsi rakkautta saadakseni rakkautta. En halua olla sinkku, ollakseni sinkku. Olen vaan kun se mielitietty ei ole elämässäni. Olisi epäterveellistä pakkomielteisesti puida tällaisia asioita.

    • Anonyymi

      Irtosuhteet on just hyviä ettei nainen jää roikkumaan ja nainen laittaisi miehen asunnon sisustuksen uusiksi.

    • Anonyymi

      Koska olen kiltti&kunnollinen homomies. En ole koskaan kuvitellutkaan että minulla voisi jotain kumppania olla.

    • Anonyymi

      Sinkku pyörii nopeammin (45 vs 33).

    • Anonyymi

      Toki nainen kelpaa, muuta vain yhdellä ehdolla ja se on avioehto. Omaisuuteeeni et kajoa millään muotoa enkä minä sinun omaisuuteen. Minun asunnosta et vie puolia jos erotaan- eikö ole helppoa?

      • Anonyymi

        On tosi helppoa, sinun omaisuus ei minua kiinnosta. Toivottavasti olet valmis kirjoittamaan jo avoehtosopimuksen, eron tullessa turha kuvitella, että yhtäkään esinettä joka minun kanssani luoksesi muuttaa tai suhteen aikana hankin, saat pitää itselläsi.

        Minulla on omaisuusluettelo, valokuvilla varustettu ja sen luettelon esineistö on minun yksityisomaisuuttani kuolinpäivääni saakka.


    • Anonyymi

      Kääntäen, miksi haluaisi olla kiinteässä parisuhteessa?
      Yksin asuessa on se hyvä puoli ettei asunto mene sekaisin ja on helppo siivota omat jälkensä silloin kun aikaa on. Yksin asuessa vallitsee vapaus valintoihin, ei tarvitse ottaa huomioon jotain sellaista mitä ei olisi edes ajatellut, tai halunnut ajatella.
      Outoa mutta yksin asumiseen voi jopa tottua. Kynnys kumppanin ottamiseen voi kasvaa vuosi vuodelta. Johtuu ehkä siitä ettei enää tiedä hyvästä enää mitään, sitä ei kai sitten enää kaipaakkaan:)

      AV

    • Olen valinnit sinkkuuden. Elämä on mukavampaa ilman naisia. Tosin nyt viime aikoina olen koittanut lämmitellä ajatusta jonkinlaisesta parisuhteesta, mutta aika näyttää.

    • Anonyymi

      Yksin eläminen on niin mukavan helppoa .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      156
      1912
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1754
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1517
    4. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1223
    5. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      71
      1218
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      68
      1171
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      220
      978
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      68
      796
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      730
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      191
      704
    Aihe