Niin se on

Anonyymi

Ettei kumppania löydy sinkut palstalla aikaa kuluttamalla. Teidän pitää mennä ulos vaikka kauppakeskuksiin pyytämään naisia treffeille.

34

530

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä sinä saatkaan ajatuksen, että täällä haettaisiin seuraa, tai kumppania?

TÄMÄ ON KESKUSTELUSIVUSTO!

Treffipalvelut jne on erikseen.

• Anonyymi

Nimenomaan keskustelemalla selviää onko täällä hyviä ehdokkaita kumppaniksi, moni on löytänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan keskustelemalla selviää onko täällä hyviä ehdokkaita kumppaniksi, moni on löytänyt.

No on 1000 ja yksi helpompaakin ja saman verran fiksumpaakin konstia löytää joku kiva tyyppi. Tmähän on niin hakuammuntaa kuin voi vaan olla..

• Anonyymi

Aloittaja viinamies voisi kuvata vaikka youtubeen ohjevideoita, että kuinka niitä naisia oikein isketään ja saadaan treffeille.

• Kuinka moni nainen lähtee treffeille, jos tuntematon mies hyppää ruokahyllyjen välissä suoraan iholle tai henkisesti iholle? Pakokauhu voi olla yleisempi reaktio. 😁 Harvoin taitaa toimia.

Veikkaan, että tutustuminen töissä, harrastuksissa, tai vaikka taloyhtiön talkoissa tai muualla missä jutellaan ihan normaalisti ihmisten kanssa toimii paremmin! Jos alkaa kiinnostaa, ei auta kuin kysyä ensin neutraaliin vapaa-aikaan esim. keikalle tai kahville (kun korona ei estä tai sitten kotiin etäkeikalle tms.). Jos ei ole kovin aktiivinen, ja näe paljon uusi ihmisiä on pienen piirin sinkut äkkiä ”arvioitu” kiinnostaa/ei-kategorioihin.

Jos piiri ei kasva, sitten ei aita kuin perinteinen seuranhaku. Sen ehdoton huono puoli on prosessi saa äkkiä turhautuneeksi eikä lyhyt esittely kerro mitään ihmisestä. 0.5v eron jälkeen kirjauduin S24 treffeihin, profiili oli vielä tyhjä ja katsoin minkälaisia ihmisiä omassa ikäluokassa on. Ehdin olla kirjautuneena 5 min ilman kuvaa ja tekstiä, ja siinä ajassa ehti tulla jo kaksi yhteydenottoa. Järjetöntä! Tietysti porukka vaihtuu hitaasti ja joskus nopeaa onnistaa, mutta ihan niin kuin kuka vaan tahansa kelpaa kunhan on nainen. 😳 Suljin treffit, enkä sen jälkeen enää avannut, vielä. 😆

• Anonyymi

Ei kukaan lähde noin treffeille. Siksi pitääkin mennä baariin jotta naisile voi jutella.

T viinamies

• Joo, vaikka hakusessa olis vain naiset, niin S24 treffeissä ekana tunkee äijät tyrkylle, sitten naiset jotka ettii miehensä rinnalle toista naista piristeeksi seksiin. 🙈

Ei paras mahdollinen mesta tosiaan.

• JasuM kirjoitti:

Joo, vaikka hakusessa olis vain naiset, niin S24 treffeissä ekana tunkee äijät tyrkylle, sitten naiset jotka ettii miehensä rinnalle toista naista piristeeksi seksiin. 🙈

Ei paras mahdollinen mesta tosiaan.

No mikä on? En ole ainakaan vielä mihinkään menossa, mutta kiinnostaa ihan mielenkiinnosta, jos joskus aktivoidun.

Ystäväni, jonka olen tuntenut 35v syvällisesti ja joka haki itse paria monta vuotta pari vuotta takaperin, kokeili melkein kaikki kohtuuhintaiset versiot. Tuomio mihin minun ei kannata mennä oli aika selvä ja lista pitkä (esim. Tinder-et sä kestä sitä meininkiä sekuntiakaan ja se on aivan liian pintaa sulle). Kahta paikkaa ehdotti, toinen oli S24. Toinen paikka perustuu siihen, että ystävä on jo kauan luokitellut minut sapioseksuaaliksi (hänen mukaansa miesmakuni on erittäin tylsä 😂).

Ja siis en itse kertonut lähteväni mihinkään miehen hakuun, vaan tuo oli ehkä enemmän pientä potkimista, että pitäiskö sun jossain vaiheessa…

• Emberizi kirjoitti:

No mikä on? En ole ainakaan vielä mihinkään menossa, mutta kiinnostaa ihan mielenkiinnosta, jos joskus aktivoidun.

Ystäväni, jonka olen tuntenut 35v syvällisesti ja joka haki itse paria monta vuotta pari vuotta takaperin, kokeili melkein kaikki kohtuuhintaiset versiot. Tuomio mihin minun ei kannata mennä oli aika selvä ja lista pitkä (esim. Tinder-et sä kestä sitä meininkiä sekuntiakaan ja se on aivan liian pintaa sulle). Kahta paikkaa ehdotti, toinen oli S24. Toinen paikka perustuu siihen, että ystävä on jo kauan luokitellut minut sapioseksuaaliksi (hänen mukaansa miesmakuni on erittäin tylsä 😂).

Ja siis en itse kertonut lähteväni mihinkään miehen hakuun, vaan tuo oli ehkä enemmän pientä potkimista, että pitäiskö sun jossain vaiheessa…

Heh, hyvä kysymys kun ei ole kokemusta kuin deittinetistä ja suomi24 treffeistä. 😅

Kummastakaan ei löytynyt mitään. Deittinetistä aikoinaan löytyi tyyppi jonka kaveriin sitten ihastuin ja avioiduinkin. Mutta itse deittini oli järkyttävän erilainen, kun mitä hain. Se selvisi jo heti treffeillä.

Ihan huithapeli.

Sapioseksuaali, hmm.. Koen itsekin olevani sapio ja demi.

Ei kannata ennen alkaa kytistämään, ennen kun tuntuu sille että tosiaan haluaa tavata immeisiä. Melkosta haastattelua voi olla tiivossa sittenkin. 😆

• Anonyymi

Ei sellaista treffipalvelua tai muutakaan mahdollisuutta löydy mikä vastaisi kaikkien kysyntään.

Jokaikinen mesta pitää opetella itse..

-fakta-

Ps. Trust me, be in there...everywhere. 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sellaista treffipalvelua tai muutakaan mahdollisuutta löydy mikä vastaisi kaikkien kysyntään.

Jokaikinen mesta pitää opetella itse..

-fakta-

Ps. Trust me, be in there...everywhere. 🤣

Apua, ei tollaiseen jaksaisi millään lähteä

• Anonyymi

Kaupassa tai kauppakeskuksessa voi aivan hyvin alkaa juttusille mielenkiintoisen ihmisen kanssa. Siitä se tutustuminen lähtee.
      Miksi suomalaisten on niin vaikea puhua?

• Anonyymi

Sanopa muuta. Oma suhteeni on peräisin bauhaussin ruuvihyllyltä, ja ihan omasta aloitteesta.
        Eikä lähtenyt nainen karkuun kun suuni avasin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanopa muuta. Oma suhteeni on peräisin bauhaussin ruuvihyllyltä, ja ihan omasta aloitteesta.
        Eikä lähtenyt nainen karkuun kun suuni avasin.

No mitäpä kehuskelit? Että sulta löytyy laite, johon käy kaikki päät vai mitä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäpä kehuskelit? Että sulta löytyy laite, johon käy kaikki päät vai mitä??

En kehuskellut. Tarjosin apuani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kehuskellut. Tarjosin apuani.

Olit siis odottamassa siellä naista?

• Anonyymi

mielenkiintoisen? siis hyvännäköisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit siis odottamassa siellä naista?

Kyllä niille hyllyille itselläkin ihan asiaa oli ja samallahan sitä vilkaisee että ketä muita täällä onkaan.

• Anonyymi

Kyllä minä täältä vielä kumppanin löydän. Olen kirjoittanut tänne jo 15 vuotta enkä siltikään vielä luopunut toivosta.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂

• Ehkä ne viimeiset eloon jääneet sitten löytää toisensa, sinä ja kumppani. :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Ehkä ne viimeiset eloon jääneet sitten löytää toisensa, sinä ja kumppani. :)

Sinua en halua kumppaniksi

• Anonyymi kirjoitti:

Sinua en halua kumppaniksi

Nou hätä, ei kukaan muukaan. Tottunut olemaan nobody likes me. 👍

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Nou hätä, ei kukaan muukaan. Tottunut olemaan nobody likes me. 👍

Sinä kumppanina, en pääsisi ikinä pois palstalta

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä kumppanina, en pääsisi ikinä pois palstalta

Mikset?

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Mikset?

Olethan sinäkin aina täällä. Palsta olisi ainoa paikka missä sinun kanssa saisi mitään kontaktia.

• Anonyymi kirjoitti:

Olethan sinäkin aina täällä. Palsta olisi ainoa paikka missä sinun kanssa saisi mitään kontaktia.

No ainakin, jos olet yhtä häijy irl mitä siinä nyt.

Olen täällä siks, kun en kaipaa telkkaria ja puoliso ei kaipaa mun seuraa. Pleikkaa runkuttaa.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

No ainakin, jos olet yhtä häijy irl mitä siinä nyt.

Olen täällä siks, kun en kaipaa telkkaria ja puoliso ei kaipaa mun seuraa. Pleikkaa runkuttaa.

Olen häijympi

• Anonyymi kirjoitti:

Olen häijympi

Uskon sen.

• Anonyymi

Hjallisxd ja ja Orpo hyviä vaalikeskustelussa, kasoin heh :D

• Anonyymi

Jos luokiteltaisiin ihmisä niin että jokainen yliopistossa opiskeleva nainen on mielenvikainen3 ja sitten että miehiä ei kiinnosta pelata maskuliinisia dukenukem pelejå, mitä sitten?

• Anonyymi

Miehen pitää olla päättäväinen ja mennä juttelee naiselle. Baareissa se onnistuu helpoiten. Ei suomessa oikein voi tehdä alotteita muualla kuin baarissa koska naiset on kuitenkin melko tylyjä ja suvaitsemattomia.

• Anonyymi

aikas maskuliininen peli mutta voiva tutötkin pelailla,koskauossa duke nukem forevfer on tyttöjäkin hamoina :D

Niitä ttyttöjä voi tökätä ka mitä sanova :D

• Anonyymi

Sopikaa vaikka lihapullatreffit ikeaan. - cu-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7755
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1955
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1009
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      899
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe