Veneistä eli millaisesta veneestä tykkäisit eli millainen vene ja siellä kapteeni eli mihin pestautuisit yliperämieheksi/vara kapteeniksi eli rakkauslaivaan eli millainen vene olis kiva
Naiset laittakaas kuvia
47
86
Vastaukset
Kaarnavene purolla pis aika nasta juttu..
- Anonyymi
Semmoinen joka pysyy pinnalla ja kapteeni joka on alkoton! Joku hyttikin voisi olla 🌝
- Anonyymi
Jos kapu sammuu niin sit sinä olet sen aikaa kapteeni mut sit on ankkuroitava jos kapu ja yliperämies on kumpikin juovuksissa ja tanssivat ja juopottelevat kahdestaan voi voi sentään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kapu sammuu niin sit sinä olet sen aikaa kapteeni mut sit on ankkuroitava jos kapu ja yliperämies on kumpikin juovuksissa ja tanssivat ja juopottelevat kahdestaan voi voi sentään
Jos kapteeni olis juovuksissa niin järjestäisin ite puhalluttajat paikalla ja ruinaisin heiltä kyydin rantaa. Mä en kännikalan kyytiin jäisi.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👋👋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kapteeni olis juovuksissa niin järjestäisin ite puhalluttajat paikalla ja ruinaisin heiltä kyydin rantaa. Mä en kännikalan kyytiin jäisi.
SivustaJa puhalluttajat tulis niin näkevät yliperämies on hulluna juovuksissa ja näkevät iloinen meininki ja yliperämies pussailee kapteenia siin on yliperämies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaJa ainoo mihin yliperämies menee on kapun viereen nukkumaan ja sit siinä paikkaa ollaan niin kauan kun ollaan selvinä ja sitten matka jatkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja puhalluttajat tulis niin näkevät yliperämies on hulluna juovuksissa ja näkevät iloinen meininki ja yliperämies pussailee kapteenia siin on yliperämies
Siellä on sitten joku toinen yliperämies. Mä kun en nimittäin juurikaan juo. Lasin voin ottaa, maksimissaan kaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja puhalluttajat tulis niin näkevät yliperämies on hulluna juovuksissa ja näkevät iloinen meininki ja yliperämies pussailee kapteenia siin on yliperämies
Ja siis sakkohan siitä pätkähtää alta aikayksikön ja jos ei selvää kuskia löydy, niin matkanteko loppuu siihen. Paitsi tietysti multa, joka lähden merivartioston tai poliisin evakuoimana kohti rantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on sitten joku toinen yliperämies. Mä kun en nimittäin juurikaan juo. Lasin voin ottaa, maksimissaan kaksi.
Juot mitä juot ja yks lasikin riittää toisesta sammut jos 0.7 dl olut lasi täynnä piripintaan 40% sta viinaa mut ei se mitään yliperämiehellä lupa juoda ja juhlia kapun lupa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis sakkohan siitä pätkähtää alta aikayksikön ja jos ei selvää kuskia löydy, niin matkanteko loppuu siihen. Paitsi tietysti multa, joka lähden merivartioston tai poliisin evakuoimana kohti rantaa.
Ei siitä mitään tule jos vene on ankkuroituna tai laiturilla niin laiturilla saa juhlia niin sit vasta vesille taas kun jompi kumpi on ekana selvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juot mitä juot ja yks lasikin riittää toisesta sammut jos 0.7 dl olut lasi täynnä piripintaan 40% sta viinaa mut ei se mitään yliperämiehellä lupa juoda ja juhlia kapun lupa
Ei kiitos, kitaa sä tollaset ihan yksinäsi. Mä lähden ennemmin kotiin, ku vietän aikaa huonossa ja vielä kännisessä seurassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos, kitaa sä tollaset ihan yksinäsi. Mä lähden ennemmin kotiin, ku vietän aikaa huonossa ja vielä kännisessä seurassa.
Jos se kerta on laiturissa, niin mä olen häipynyt jo aikaa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinullekkin hyvää tekis vähän juhlia ja olla hurlum hei ja nollata itsesi mut syömään muusii ja kalapuikkoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinullekkin hyvää tekis vähän juhlia ja olla hurlum hei ja nollata itsesi mut syömään muusii ja kalapuikkoi
Ei juhlimiseen viinaa tarvita.
- Anonyymi
Veneet ei oikein ole mun juttu. Vaikka joku pieni kauko-ohjattava, jos vene on pakko olla.
- Anonyymi
Rehti purjevene, tietenkin. Yönylireissuille :)
- Anonyymi
Näinhän se meillä on ollut <3
- Anonyymi
Sellainen vene pitää olla, että laidan yli kustaessa ei huku.
- Anonyymi
Aika vaatimatonta, mutta kohtuullista.
- Anonyymi
Mutta kuitenkin melko matala laita, että….
no niin.
- Anonyymi
Laitanko kuvan mun kirkkoveneestä?
- Anonyymi
Mielellään kiitos se on kivoin vene ja sen kapuna kiva olla
Meri on kaunis, järvellä viihtyy, luonnossa nauttii. Isoja asioita. Veneissä on kuitenkin sellainen haaste, että sitten ei paljon muuta ehdi tehdä kuin venettä huoltaa ja olla vartiovuorossa. Ja kohtuullisen hyvää ekonomiaa se myös vaatii. Omalla perheellä ei venettä ole koskaan ollut, mutta jollain yksittäisellä kaverin vanhemmilla on ollut. Jos veneily olisi puolison ykkösjuttu, olisin innolla mukana, mutten kyllä ihan kaikkea vapaa-aikaa olisi valmis siihen sitomaan. Jos miehellä olisi vene, se olisi hänen valitsema, sellainen kuin itse haluaisi.
Rakkauslaiva olisi mieluisampi, sinne lähden koska vaan! Osaan nauttia rauhallisesta tyynestä hetkestä merellä kapun kainalossa. Rakkauden meri on kaunis ja yltää silmän kantamattomiin. Ei tarvita sen ihmeempiä. En pelästy myrskyjä ja olen valmis tekemään yhdessä töitä Kapun rinnalla, jos myrsky yllättää. Yhdessä selvitään, jos kumpikin on valmis yhteistyöhön. Ennen kuin laiva kannattaa päästää avomerelle toki täytyy laivaa yhdessä opetella ohjaamaan. Kipparille minulla on isompia toiveita 😉: älykäs, empaattinen ja oikean tuoksuinen. Lisätoiveena tunneyhteyden, saman aaltopituuden ja saman suuntaisen arvomaailman kohtaaminen. Että sellainen laiva ja kippari, kiitos. ♥️ Vaikkei noita nyt taida ihan pelkällä tuuleen huuhtelulla ovelle tulla hakemaan.- Anonyymi
Eikö lasikuitu tai muovi paatti ole aika helppo hoitoinen ja toinen haisette samalta saippualta ja shamppoolta eli jos ei satamissa suihkua niin merivedessä peseydytte tai sit olle peseytymättä mut samalta haisette sanoo kapteeni cook
- Anonyymi
Eikä sinun vartiossa tarvi olla kyllä kapu määrää et ajetaan satamaan laituriin tai ankkuriin
Anonyymi kirjoitti:
Eikö lasikuitu tai muovi paatti ole aika helppo hoitoinen ja toinen haisette samalta saippualta ja shamppoolta eli jos ei satamissa suihkua niin merivedessä peseydytte tai sit olle peseytymättä mut samalta haisette sanoo kapteeni cook
En ole veneasiantuntija, enkä siksi osaa arvioida miten harrastus vie mukanaan. Muistan vain lapsuudesta, että veneperheet oli aina joko puunaamassa venettä tai merellä. Sinänsä ymmärrän ehkä miksi, meren kauneus on vaikuttava.
Kapteenin ihon tuoksu on oleellinen asia. 😉 Hassu juttu, jolle ei voi vaan mitään. Se tuoksun tuntee iholla tai halatessa ja vie ajatuksen rakkauden meren äärelle. Ja tuoksuu puhtaalla iholla parhaiten. Mitäs parempi olisi kuin rakkausvene, rakkausmeri ja rakkauskapu. 😊
Se on hyvä, jos kapu on empaattinen ja huomioiva. Myös maalla oloa tarvitaan merellä olon rinnalle.
En välitä veneilystä, tulee huono olo.
- Anonyymi
Sit vaan lisää kekäleitä pönttöön niin loppuu valitus ja kohti tyrskyjä päin hio hoi
Anonyymi kirjoitti:
Sit vaan lisää kekäleitä pönttöön niin loppuu valitus ja kohti tyrskyjä päin hio hoi
Oksentaisin.. Merisairaus. En tykkää risteilyilläkään käydä siksi, että tulee huono olo jo alkuunsa.
- Anonyymi
Naisella valkoinen paita, Hellyn takki, farkut, juttelua.
Sisävesialus merelle asti, naurava, iho tuulesta ja tyrskyistä kastunut, juttelua. Ylimääräiset pituudet vanhan miesten lippiksen alle kasatut, juttelua.
Tummat pitkät hiukset auki, peppu, reidet niin kuin kaikilla muilla, juttelua.
Hälinää ja paljon ihmisiä. Terassilta saunaan, musta uimapuku ja pyyhe. Kannella kietaisuhame, öisinkin on tosi kuuma, juttelua.
Vierasvenesatama, aasialaista tai haukipurilaisia juttelua. Selän puolella viilempi tuuli. Naama auringossa palanut, juttelua.
Pohjimmiltaan kirjoitus kirjoittelua. Nyt lähdettävä lenkille, toppahousut, villahattu, huivi ja maiharit ja sauvat. Ehkä pihalla jos naapuri vastaan yksi "moi!" jutteltua *reps*
t.sxth
Huomenna kysyn naapurilta missä ollaan nähty :)- Anonyymi
Noh.. jätetään edellinen myöhemmäksi. Ehdittiinkin jo merelle asti. Tähän riittää surffilauta juttelua. Huomenna kysyn missä nähtiin, mitä juteltiin ja mitä sillä oli päällä :)
https://youtu.be/GPCRbuL4Oh8
t.sxth
- Anonyymi
En pestautuisi minkäänlaiselle veneelle.
Esimerkiksi Suomenlinnan lautta on vene minun makuuni.
- Sheena - Anonyymi
Ei tässä helvetti mitään veneitä kaivata, laiva sen olla pitää. Ja pikkupillut pysyy maissa.
Soutuvene tai pieniperämoottorillinen vene. Riittää pieneen prutkutteluun järvimaisemissa, tai hiljaa soutaen pitkin rantoja tsekkaillen maisemia, luontoa.
Mun kapu on enemmän purjemies. Paljon purjehtinut Suomenlahdella yms.
Nyt tosin ei enää. Viimeinen purjevene joka ei koskaan saavuttanut remonttiaan loppuun lähti pari vuotta sitten.- Anonyymi
Mut purjevenettä ei taida yks eikä kaks paljon ajella tarvii vissiin enemmän gasteja
Anonyymi kirjoitti:
Mut purjevenettä ei taida yks eikä kaks paljon ajella tarvii vissiin enemmän gasteja
Niin kai. Itselläni ei ole kokemusta.
- Anonyymi
Tämä olisi ihan hyvä:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Symphony_of_the_Seas
🦄- Anonyymi
Entä aavelaiva esim lentävä hollantilainen
- Anonyymi
Miehelläni on vene, pieni 440 cm ja pieni 6 hv moottori siinä. En mene kyytiin jos tuulee hiukankin koska ajaessa ruiskii vettä paljon koska istun etupäässä.
- Anonyymi
Istu taakse miehesi viereen
- Anonyymi
Oho! Persumode poisti 80-luvun Love Boat videolinkin kun ei osaa kahta sanaa englantia. 😂
- Anonyymi
No tuollainen vähintään.
https://images.app.goo.gl/Wk2tFV8wyGeGxJn66
Muunlaiseen kippoon en jalallani astuis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001