Naiset laittakaas kuvia

Anonyymi

Veneistä eli millaisesta veneestä tykkäisit eli millainen vene ja siellä kapteeni eli mihin pestautuisit yliperämieheksi/vara kapteeniksi eli rakkauslaivaan eli millainen vene olis kiva

47

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaarnavene purolla pis aika nasta juttu..

• Anonyymi

Semmoinen joka pysyy pinnalla ja kapteeni joka on alkoton! Joku hyttikin voisi olla 🌝

• Anonyymi

Jos kapu sammuu niin sit sinä olet sen aikaa kapteeni mut sit on ankkuroitava jos kapu ja yliperämies on kumpikin juovuksissa ja tanssivat ja juopottelevat kahdestaan voi voi sentään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kapu sammuu niin sit sinä olet sen aikaa kapteeni mut sit on ankkuroitava jos kapu ja yliperämies on kumpikin juovuksissa ja tanssivat ja juopottelevat kahdestaan voi voi sentään

Jos kapteeni olis juovuksissa niin järjestäisin ite puhalluttajat paikalla ja ruinaisin heiltä kyydin rantaa. Mä en kännikalan kyytiin jäisi.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👋👋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kapteeni olis juovuksissa niin järjestäisin ite puhalluttajat paikalla ja ruinaisin heiltä kyydin rantaa. Mä en kännikalan kyytiin jäisi.

Sivusta

Ja puhalluttajat tulis niin näkevät yliperämies on hulluna juovuksissa ja näkevät iloinen meininki ja yliperämies pussailee kapteenia siin on yliperämies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Ja ainoo mihin yliperämies menee on kapun viereen nukkumaan ja sit siinä paikkaa ollaan niin kauan kun ollaan selvinä ja sitten matka jatkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja puhalluttajat tulis niin näkevät yliperämies on hulluna juovuksissa ja näkevät iloinen meininki ja yliperämies pussailee kapteenia siin on yliperämies

Siellä on sitten joku toinen yliperämies. Mä kun en nimittäin juurikaan juo. Lasin voin ottaa, maksimissaan kaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis sakkohan siitä pätkähtää alta aikayksikön ja jos ei selvää kuskia löydy, niin matkanteko loppuu siihen. Paitsi tietysti multa, joka lähden merivartioston tai poliisin evakuoimana kohti rantaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä on sitten joku toinen yliperämies. Mä kun en nimittäin juurikaan juo. Lasin voin ottaa, maksimissaan kaksi.

Juot mitä juot ja yks lasikin riittää toisesta sammut jos 0.7 dl olut lasi täynnä piripintaan 40% sta viinaa mut ei se mitään yliperämiehellä lupa juoda ja juhlia kapun lupa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis sakkohan siitä pätkähtää alta aikayksikön ja jos ei selvää kuskia löydy, niin matkanteko loppuu siihen. Paitsi tietysti multa, joka lähden merivartioston tai poliisin evakuoimana kohti rantaa.

Ei siitä mitään tule jos vene on ankkuroituna tai laiturilla niin laiturilla saa juhlia niin sit vasta vesille taas kun jompi kumpi on ekana selvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juot mitä juot ja yks lasikin riittää toisesta sammut jos 0.7 dl olut lasi täynnä piripintaan 40% sta viinaa mut ei se mitään yliperämiehellä lupa juoda ja juhlia kapun lupa

Ei kiitos, kitaa sä tollaset ihan yksinäsi. Mä lähden ennemmin kotiin, ku vietän aikaa huonossa ja vielä kännisessä seurassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiitos, kitaa sä tollaset ihan yksinäsi. Mä lähden ennemmin kotiin, ku vietän aikaa huonossa ja vielä kännisessä seurassa.

Jos se kerta on laiturissa, niin mä olen häipynyt jo aikaa sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinullekkin hyvää tekis vähän juhlia ja olla hurlum hei ja nollata itsesi mut syömään muusii ja kalapuikkoi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinullekkin hyvää tekis vähän juhlia ja olla hurlum hei ja nollata itsesi mut syömään muusii ja kalapuikkoi

Ei juhlimiseen viinaa tarvita.

• Anonyymi

Veneet ei oikein ole mun juttu. Vaikka joku pieni kauko-ohjattava, jos vene on pakko olla.

• Anonyymi

Rehti purjevene, tietenkin. Yönylireissuille :)

• Anonyymi

Näinhän se meillä on ollut <3

• Anonyymi

Sellainen vene pitää olla, että laidan yli kustaessa ei huku.

• Anonyymi

Aika vaatimatonta, mutta kohtuullista.

• Anonyymi

Mutta kuitenkin melko matala laita, että….

no niin.

• Anonyymi

Laitanko kuvan mun kirkkoveneestä?

• Anonyymi

Mielellään kiitos se on kivoin vene ja sen kapuna kiva olla

• Meri on kaunis, järvellä viihtyy, luonnossa nauttii. Isoja asioita. Veneissä on kuitenkin sellainen haaste, että sitten ei paljon muuta ehdi tehdä kuin venettä huoltaa ja olla vartiovuorossa. Ja kohtuullisen hyvää ekonomiaa se myös vaatii. Omalla perheellä ei venettä ole koskaan ollut, mutta jollain yksittäisellä kaverin vanhemmilla on ollut. Jos veneily olisi puolison ykkösjuttu, olisin innolla mukana, mutten kyllä ihan kaikkea vapaa-aikaa olisi valmis siihen sitomaan. Jos miehellä olisi vene, se olisi hänen valitsema, sellainen kuin itse haluaisi.

Rakkauslaiva olisi mieluisampi, sinne lähden koska vaan! Osaan nauttia rauhallisesta tyynestä hetkestä merellä kapun kainalossa. Rakkauden meri on kaunis ja yltää silmän kantamattomiin. Ei tarvita sen ihmeempiä. En pelästy myrskyjä ja olen valmis tekemään yhdessä töitä Kapun rinnalla, jos myrsky yllättää. Yhdessä selvitään, jos kumpikin on valmis yhteistyöhön. Ennen kuin laiva kannattaa päästää avomerelle toki täytyy laivaa yhdessä opetella ohjaamaan. Kipparille minulla on isompia toiveita 😉: älykäs, empaattinen ja oikean tuoksuinen. Lisätoiveena tunneyhteyden, saman aaltopituuden ja saman suuntaisen arvomaailman kohtaaminen. Että sellainen laiva ja kippari, kiitos. ♥️ Vaikkei noita nyt taida ihan pelkällä tuuleen huuhtelulla ovelle tulla hakemaan.

• Kuvalla ei ole niin väliä kuin sisin osuus.

• Anonyymi

Eikö lasikuitu tai muovi paatti ole aika helppo hoitoinen ja toinen haisette samalta saippualta ja shamppoolta eli jos ei satamissa suihkua niin merivedessä peseydytte tai sit olle peseytymättä mut samalta haisette sanoo kapteeni cook

• Anonyymi

Eikä sinun vartiossa tarvi olla kyllä kapu määrää et ajetaan satamaan laituriin tai ankkuriin

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö lasikuitu tai muovi paatti ole aika helppo hoitoinen ja toinen haisette samalta saippualta ja shamppoolta eli jos ei satamissa suihkua niin merivedessä peseydytte tai sit olle peseytymättä mut samalta haisette sanoo kapteeni cook

En ole veneasiantuntija, enkä siksi osaa arvioida miten harrastus vie mukanaan. Muistan vain lapsuudesta, että veneperheet oli aina joko puunaamassa venettä tai merellä. Sinänsä ymmärrän ehkä miksi, meren kauneus on vaikuttava.

Kapteenin ihon tuoksu on oleellinen asia. 😉 Hassu juttu, jolle ei voi vaan mitään. Se tuoksun tuntee iholla tai halatessa ja vie ajatuksen rakkauden meren äärelle. Ja tuoksuu puhtaalla iholla parhaiten. Mitäs parempi olisi kuin rakkausvene, rakkausmeri ja rakkauskapu. 😊

Se on hyvä, jos kapu on empaattinen ja huomioiva. Myös maalla oloa tarvitaan merellä olon rinnalle.

• En välitä veneilystä, tulee huono olo.

• Anonyymi

Sit vaan lisää kekäleitä pönttöön niin loppuu valitus ja kohti tyrskyjä päin hio hoi

• Anonyymi kirjoitti:

Sit vaan lisää kekäleitä pönttöön niin loppuu valitus ja kohti tyrskyjä päin hio hoi

Oksentaisin.. Merisairaus. En tykkää risteilyilläkään käydä siksi, että tulee huono olo jo alkuunsa.

• Anonyymi

Naisella valkoinen paita, Hellyn takki, farkut, juttelua.

Sisävesialus merelle asti, naurava, iho tuulesta ja tyrskyistä kastunut, juttelua. Ylimääräiset pituudet vanhan miesten lippiksen alle kasatut, juttelua.

Tummat pitkät hiukset auki, peppu, reidet niin kuin kaikilla muilla, juttelua.

Hälinää ja paljon ihmisiä. Terassilta saunaan, musta uimapuku ja pyyhe. Kannella kietaisuhame, öisinkin on tosi kuuma, juttelua.

Vierasvenesatama, aasialaista tai haukipurilaisia juttelua. Selän puolella viilempi tuuli. Naama auringossa palanut, juttelua.

Pohjimmiltaan kirjoitus kirjoittelua. Nyt lähdettävä lenkille, toppahousut, villahattu, huivi ja maiharit ja sauvat. Ehkä pihalla jos naapuri vastaan yksi "moi!" jutteltua *reps*

t.sxth

Huomenna kysyn naapurilta missä ollaan nähty :)

• Anonyymi

Noh.. jätetään edellinen myöhemmäksi. Ehdittiinkin jo merelle asti. Tähän riittää surffilauta juttelua. Huomenna kysyn missä nähtiin, mitä juteltiin ja mitä sillä oli päällä :)

https://youtu.be/GPCRbuL4Oh8

t.sxth

• Anonyymi

En pestautuisi minkäänlaiselle veneelle.

Esimerkiksi Suomenlinnan lautta on vene minun makuuni.

- Sheena

• Anonyymi

Ei tässä helvetti mitään veneitä kaivata, laiva sen olla pitää. Ja pikkupillut pysyy maissa.

• Soutuvene tai pieniperämoottorillinen vene. Riittää pieneen prutkutteluun järvimaisemissa, tai hiljaa soutaen pitkin rantoja tsekkaillen maisemia, luontoa.

Mun kapu on enemmän purjemies. Paljon purjehtinut Suomenlahdella yms.

Nyt tosin ei enää. Viimeinen purjevene joka ei koskaan saavuttanut remonttiaan loppuun lähti pari vuotta sitten.

• Anonyymi

Mut purjevenettä ei taida yks eikä kaks paljon ajella tarvii vissiin enemmän gasteja

• Anonyymi kirjoitti:

Mut purjevenettä ei taida yks eikä kaks paljon ajella tarvii vissiin enemmän gasteja

Niin kai. Itselläni ei ole kokemusta.

• Anonyymi

Tämä olisi ihan hyvä:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Symphony_of_the_Seas

🦄

• Anonyymi

Entä aavelaiva esim lentävä hollantilainen

• Anonyymi

Miehelläni on vene, pieni 440 cm ja pieni 6 hv moottori siinä. En mene kyytiin jos tuulee hiukankin koska ajaessa ruiskii vettä paljon koska istun etupäässä.

• Anonyymi

Istu taakse miehesi viereen

• Anonyymi

Oho! Persumode poisti 80-luvun Love Boat videolinkin kun ei osaa kahta sanaa englantia. 😂

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      65
      2957
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2083
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1668
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1520
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1267
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1150
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1107
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe