Mitä taloosi

Anonyymi

kotiisi ei ikinä tule? Puhutaan siis asiasta (jätetään anopit, vaimot, miehet, lapset tällainen pois kysymyksen asettelusta). Mä sanoisin ehkä vesijetin, typerä, vain häiriötä aiheuttava laite ja käyttöaika Suomessa mitä lyhkäisimpiä.

59

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vesijetti? Siis sellainen "vesimoottorikelkka"?

- Sheena

• Anonyymi

Googlaamalla tulee.

• Kultaisia hanoja. Typerä luxus etoo.

• Anonyymi

No toi on kyllä turhaa juu.

• Hah hah, no eipä tännekään tule.

• Anonyymi

Tuokaa vaan kaikki mulle, vastaanotan kaikki mitä tulee.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Hamsteri. :-D

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Ei ne aitoja ole. :D

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Hamsteri. :-D

Pitäähän sitä palstaystäviä auttaa jos kovinkin ovat hankalia tuommoiset kultaesineet, voin minä ottaa kaikkea muutakin kultaromua, sormuksia, koruja ja kelloja, harkkoja ym.

-harmiskirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäähän sitä palstaystäviä auttaa jos kovinkin ovat hankalia tuommoiset kultaesineet, voin minä ottaa kaikkea muutakin kultaromua, sormuksia, koruja ja kelloja, harkkoja ym.

-harmiskirj-

Toivottoman ahnekin vielä.

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiskirj-

Saako vanhan "kullan" sulla muutettua rahaksi? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Nyt narahdit! Miten olisi villasukat, sellaiset jotka sulle lupasin jo vuosia sitten?
        Oikeesti, ne menivät kyllä käyttöön! Yks yli 8-kymppinen ukko oli tosi mielissään, kun varpaitaan ja nilkkojaan ei enää paleltanu, aserssonitkin jalassaan. Tosi huono verenkierto oli jaloissaan, asia korjaantunut... luonnollisen poistuman myötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt narahdit! Miten olisi villasukat, sellaiset jotka sulle lupasin jo vuosia sitten?
        Oikeesti, ne menivät kyllä käyttöön! Yks yli 8-kymppinen ukko oli tosi mielissään, kun varpaitaan ja nilkkojaan ei enää paleltanu, aserssonitkin jalassaan. Tosi huono verenkierto oli jaloissaan, asia korjaantunut... luonnollisen poistuman myötä.

Villasukat on kyllä mukavat jalassa, pidän nykyään aina talviaikaan. Hyvään ja tarpeeelliseen käyttöön on kyllä tuossakin menneet, kiva kun Vaari on saanut lämpöiset sukat :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Jaa, niitä on niin paljon 😂

Kaikki sellaiset karseat värit ja kuosit, jotka saavat pääni kipeäksi. Kaikki bling blingit ja kullat ja kimallukset.

Jos jotain laitteita mietin niin vaikkapa videotykki tai jotkut diskovalot.

Huonekaluista ainakin tv-tuoli, sellanen jalkatuellinen.

Päältä ajettava ruohonleikkuri ja robottiruohonleikkuri.

No juu, kyllähän noita riittäis, jos oikein rupee miettimään.

• Anonyymi

Kiva, selkeää, oot selvästikin joskus asiaa pohtinut!

• Varmaan vaikka mitä.

Ainakin painavat matot.

Olen jo yrittänyt päästä osasta eroon. Raskaat käsitellä, tampata ja pestä.

• Anonyymi

Ikäihmiset tuttavissa ovat sanoneet samaa. Liian raskasta vanhoille kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta ...

Mulla ei ole mattoja ollenkaan, muualla kuin eteisessä. Lattialämmityksen kanssa varsin tarpeettomia kapistuksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaan vanhemmille, mutta nuoremmillekin. Mulla kun ranka ei enää kestä nosteluja.

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta ...

Mulla ei ole mattoja ollenkaan, muualla kuin eteisessä. Lattialämmityksen kanssa varsin tarpeettomia kapistuksia.

Joo, lattialämmitys olisikin bonusta. Kun ei ole mattoja saa siivottuakin nopsasti, saati sitten pölynmäärä vähenee.

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta ...

Onko sulla sähköinen vai vesikiertoinen lattialämmitys? Vaiko peräti ilmakiertoinen?

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Onko sulla sähköinen vai vesikiertoinen lattialämmitys? Vaiko peräti ilmakiertoinen?

Vesi ja maalämpö.

• Anonyymi kirjoitti:

Vesi ja maalämpö.

Ok. 👍

• Anonyymi

Sauna.

• Anonyymi

Luulisin että ei muovihuonekaluja.

• Anonyymi

Pelikonsolia. Ei ikinä.

• Anonyymi

Se pitäisi kieltää joka taloudesta.

• Anonyymi

Paljua ainakaan tähän taloon missä nyt asun.

• Anonyymi

Paljukin hyvä vastaus. Melkoinen turhanpäiväinen p…rseen lämmitin :)

• Anonyymi

Palstanainen:)))))

• Anonyymi

(Lue aloitus ja ohjeet).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(Lue aloitus ja ohjeet).

Jos hän olisi sanonut, että palstalainen et ilmeisesti olisi ohjeistanut asiassa enempää.
        xD

• Kapistus jota en huoli kotiini on niinkin yksinketainen kuin televisio. Ei ole, ei tule.

• Anonyymi

Perustelut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustelut.

Ei osaisi käyttää sitä, kurppa-rukka.

• Anonyymi kirjoitti:

Perustelut.

Olen ollut koko pienen elämäni huonouninen.. exä ei osannut nukahtaa ilman televisiota ja minä en sen kanssa.
        Jouduin 25 vuotta odottamaan että exä nukahtaa ja sammuttamaan tv:n jotta sain itse nukuttua. Opin vihaamaan tv:n välkkyvää valoa. Inhoan sitä vieläkin. Jos haluan katsoa jotakin televisiosta, katson sen kännykällä. Näin kukaan, eikä mikään voi enää häiritä minua televisiolla. Koskaan enää..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Olen ollut koko pienen elämäni huonouninen.. exä ei osannut nukahtaa ilman televisiota ja minä en sen kanssa.
        Jouduin 25 vuotta odottamaan että exä nukahtaa ja sammuttamaan tv:n jotta sain itse nukuttua. Opin vihaamaan tv:n välkkyvää valoa. Inhoan sitä vieläkin. Jos haluan katsoa jotakin televisiosta, katson sen kännykällä. Näin kukaan, eikä mikään voi enää häiritä minua televisiolla. Koskaan enää..

Minä taas 25 vuotta odotin, että saan katsoa tv:tä olkkarissa rauhassa. Tv oli aina auki aamusta iltaan, ex hallitsi kaukosäädintä 24/7.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä taas 25 vuotta odotin, että saan katsoa tv:tä olkkarissa rauhassa. Tv oli aina auki aamusta iltaan, ex hallitsi kaukosäädintä 24/7.

Mikä diktaattori.. jouduitko sinäkin eroamaan, että pääsit kaukosäätimeen kiinni?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Oliko teillä vain makuuhuoneessa televisio? Voin ymmärtää jos katsotaan myöhään jotain yhdessä kiinnostavaa mutta muuten olisit voinut ajaa miehesi olohuoneen sohvalle?
        Olitko liian kiltti?

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Oliko teillä vain makuuhuoneessa televisio? Voin ymmärtää jos katsotaan myöhään jotain yhdessä kiinnostavaa mutta muuten olisit voinut ajaa miehesi olohuoneen sohvalle?
        Olitko liian kiltti?

AV

Olen aina ollut liian kiltti. Minun perisyntini.
        Pieni asunto, ja sopeuduttava oli. Opin siirtämään negaatiot joita tilanne synnytti siihen televisioon. Poika kun muutti omilleen sain oman makuuhuoneen.. sain nauttia nukkumisesta, mutta vanha tapa käydä sammuttamassa tv jäi.
        Nykyään nukun aikasta hyvin, eikä tarvetta sammuttaa tv enää ole. Kun ei ole sitä televisiota...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Olen aina ollut liian kiltti. Minun perisyntini.
        Pieni asunto, ja sopeuduttava oli. Opin siirtämään negaatiot joita tilanne synnytti siihen televisioon. Poika kun muutti omilleen sain oman makuuhuoneen.. sain nauttia nukkumisesta, mutta vanha tapa käydä sammuttamassa tv jäi.
        Nykyään nukun aikasta hyvin, eikä tarvetta sammuttaa tv enää ole. Kun ei ole sitä televisiota...

No jo on joillakin ollut ongelmia, televisio.
        Onneksi olen tavannut naisia jotka sanovat suoraan jos joku asia ei miellytä (joskus liiankin suoraan).
        Sanon kyllä itsekin mutta helkkari, 25 vuotta tv-ongelma. Tuo ei voi olla todellista. Sehän on aivan helvetillistä jos joku käyttäytyy epäsopivasti noin kauan...

Tv on tiedotusväline josta nykyisin voi katsoa mitä itse haluaa, vain silloin kun itse haluaa. Tv ei ole se pahis vaan suhde? Et ota telkkaria mutta...no joo, tuo on varmaan sitä naisen logiikkaa enkä ala väittelemään koska lopputulos on aina se että mies häviää:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

No jo on joillakin ollut ongelmia, televisio.
        Onneksi olen tavannut naisia jotka sanovat suoraan jos joku asia ei miellytä (joskus liiankin suoraan).
        Sanon kyllä itsekin mutta helkkari, 25 vuotta tv-ongelma. Tuo ei voi olla todellista. Sehän on aivan helvetillistä jos joku käyttäytyy epäsopivasti noin kauan...

Tv on tiedotusväline josta nykyisin voi katsoa mitä itse haluaa, vain silloin kun itse haluaa. Tv ei ole se pahis vaan suhde? Et ota telkkaria mutta...no joo, tuo on varmaan sitä naisen logiikkaa enkä ala väittelemään koska lopputulos on aina se että mies häviää:)

AV

Heh..
        En ota, en televisiota. Enkä miestä joka sitä töllöä katselisi.
        No suhteessa olen jonkinmoinen lammas ja siksi en myöskään enää suhteile sanan perinteisessä merkityksessä.
        Olen joustanut itsestäni sen 25 vuotta ja seuraavat 25 vuotta elän just niinkuin huvittaa...
        Naisen logiikka. En ota kotiini sellaista mitä inhoan.
        Ja höpö höpö tuosta että olisit jotenkin väärässä.. minun kanssa saa olla erimieltä. En pidä sitä loukkauksena. En ole itseeni ottavaa tyyppiä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mikä diktaattori.. jouduitko sinäkin eroamaan, että pääsit kaukosäätimeen kiinni?

Minulla myös tuo ex-liitossani tuo kaukosäädin ongelma! Mutta se ei todellakaan ollut ainoa syy eroon.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla myös tuo ex-liitossani tuo kaukosäädin ongelma! Mutta se ei todellakaan ollut ainoa syy eroon.

- Sheena

Minulla eron syy oli, että se oli vaan tullut tiensä päähän. Mitään tekemistä kaukosäätimen kanssa.. heh.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Heh..
        En ota, en televisiota. Enkä miestä joka sitä töllöä katselisi.
        No suhteessa olen jonkinmoinen lammas ja siksi en myöskään enää suhteile sanan perinteisessä merkityksessä.
        Olen joustanut itsestäni sen 25 vuotta ja seuraavat 25 vuotta elän just niinkuin huvittaa...
        Naisen logiikka. En ota kotiini sellaista mitä inhoan.
        Ja höpö höpö tuosta että olisit jotenkin väärässä.. minun kanssa saa olla erimieltä. En pidä sitä loukkauksena. En ole itseeni ottavaa tyyppiä.

Ihmettelen sitä miten sinun elämä olisi mennyt. Tuollaiset asiat ovat päivittäin sovittavissa?
        Pidä nyt pääsi ja näytä mitä haluat, jooko?

Annan hyvän esimerkin. Eron jälkeen tapailin naisia mutta kerroin jokaiselle etten ole valmis mihinkään kiinteään suhteeseen. En tiedä miksi mutta joskus tuntuu kun sanoo ei, naiset tulkitsevat sen kyllä. No, tapahtui sitä ja tätä mutta yksi ilta kun katsoin juurikin mainitsemaasi televisiota soi ovikello. Menin avaamaan ja sieltä tuli tuttu nainen, oli selvästi käynyt viihteellä. Suhahti ohitseni ja meni suoraan makuuhuoneeseeni. Menin olkkariin jatkaen tv:n katsomista mutta sitten ajattelin että mitä vittua se nyt tänne tulee kuin pohjoistuuli häiritsemään minun tv-iltaa. Menin makuuhuoneeseen ja siellähän se nainen oli alastomana sängylläni. Mietin tosi lyhyen ajan..nainen vai tv. No, nainen olisi tietysti voittanut mutta tuli kysymättä ja mitään sanomatta sänkyyni ja siinä alasti köllötteli. Alkoi sieppaamaan se etten omaa enää itsemääräämisoikeutta omassa kodissani. En ole sanonut sanaakaan ja sängyssäni makaa alaston nainen. Vitutti, oikeasti vitutti. Otin naisen vaatteet lattialta ja avasin oven heittäen vaatteen kaaressa pihamaalle. Herättelin naisen ohjaten ulos ja kerroin että noin kymmenen aarin alueelta vaatteet voi löytää. Hyvää yötä. Jatkoin nautinnollista tv-iltaa.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen sitä miten sinun elämä olisi mennyt. Tuollaiset asiat ovat päivittäin sovittavissa?
        Pidä nyt pääsi ja näytä mitä haluat, jooko?

Annan hyvän esimerkin. Eron jälkeen tapailin naisia mutta kerroin jokaiselle etten ole valmis mihinkään kiinteään suhteeseen. En tiedä miksi mutta joskus tuntuu kun sanoo ei, naiset tulkitsevat sen kyllä. No, tapahtui sitä ja tätä mutta yksi ilta kun katsoin juurikin mainitsemaasi televisiota soi ovikello. Menin avaamaan ja sieltä tuli tuttu nainen, oli selvästi käynyt viihteellä. Suhahti ohitseni ja meni suoraan makuuhuoneeseeni. Menin olkkariin jatkaen tv:n katsomista mutta sitten ajattelin että mitä vittua se nyt tänne tulee kuin pohjoistuuli häiritsemään minun tv-iltaa. Menin makuuhuoneeseen ja siellähän se nainen oli alastomana sängylläni. Mietin tosi lyhyen ajan..nainen vai tv. No, nainen olisi tietysti voittanut mutta tuli kysymättä ja mitään sanomatta sänkyyni ja siinä alasti köllötteli. Alkoi sieppaamaan se etten omaa enää itsemääräämisoikeutta omassa kodissani. En ole sanonut sanaakaan ja sängyssäni makaa alaston nainen. Vitutti, oikeasti vitutti. Otin naisen vaatteet lattialta ja avasin oven heittäen vaatteen kaaressa pihamaalle. Herättelin naisen ohjaten ulos ja kerroin että noin kymmenen aarin alueelta vaatteet voi löytää. Hyvää yötä. Jatkoin nautinnollista tv-iltaa.

AV

Tiukka setä.. heh. Aikasta moni mies olisi kai käyttänyt tilannetta hyväkseen.. tai sit ei.. mistäpä minä tietäisin.. en ole mies.

Joo.. minä vähän niinkuin etsin omaa identiteettiäni tässä sinkkuudessani. Kadotin itseni exän kanssa ollessani, sillä en ollut siinä suhteessa itsekkäästi, vaan nk. hyvää hyvyyttäni. Tosi törkeä ilmaisu mutta pitää paikkansa. Asetin lapsen edut ensisijaiseksi ja siinä samassa myös exän.

Nyt etsin itseäni, eikä minulla ole mikään kiire löytää sitä. Minulla on loppuelämä aikaa siihen.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tiukka setä.. heh. Aikasta moni mies olisi kai käyttänyt tilannetta hyväkseen.. tai sit ei.. mistäpä minä tietäisin.. en ole mies.

Joo.. minä vähän niinkuin etsin omaa identiteettiäni tässä sinkkuudessani. Kadotin itseni exän kanssa ollessani, sillä en ollut siinä suhteessa itsekkäästi, vaan nk. hyvää hyvyyttäni. Tosi törkeä ilmaisu mutta pitää paikkansa. Asetin lapsen edut ensisijaiseksi ja siinä samassa myös exän.

Nyt etsin itseäni, eikä minulla ole mikään kiire löytää sitä. Minulla on loppuelämä aikaa siihen.

Maailmassa on vain yksi tärkeä ihminen sinulle ja se olet sinä itse.
        Älä mene moodiin jossa joku tulisi ja hyväilisi sinut uudelle tasolle...tai no mene moodiin jossa joku tulisi ja hyväilisi sinut uudelle tasolle... mitä helkkarin ohjeita olen antamassa?
        Onpas nyt sekavaa. Sanon vain ota mikä tuntuu sinusta oikeasti hyvältä, älä tee sitä miellyttääksesi toisia vain siksi että saisit hyväksyntää.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Maailmassa on vain yksi tärkeä ihminen sinulle ja se olet sinä itse.
        Älä mene moodiin jossa joku tulisi ja hyväilisi sinut uudelle tasolle...tai no mene moodiin jossa joku tulisi ja hyväilisi sinut uudelle tasolle... mitä helkkarin ohjeita olen antamassa?
        Onpas nyt sekavaa. Sanon vain ota mikä tuntuu sinusta oikeasti hyvältä, älä tee sitä miellyttääksesi toisia vain siksi että saisit hyväksyntää.

AV

No joo.. ihan hyvä neuvo sinällänsä. Olen ehdottomasti ihminen joka kaipaa hyvin vähän hyväksyntää. Noin yleisellä mittapuulla. Mutta ymmärrän pointin omanarvontunnosta.

Sitä etsin ja haluan löytää. Arvostuksen itseäni kohtaan. Mutta kun olen perusluonteeltani vaatimaton, niin teennäinen minä haluan, minä ansaitsen ja minä tarvitsen .. yms .. ei ole oikein minuun sopivaa ajattelua. Ennen kaikkea haluan olla oma aito itseni.. vaikka sitten liian kilttinä ja sopeutuvaisena. Mutta kynnysmatoksi en enää ala. Nyt pitänee jatkaa kotitöitä.. kiitos juttutuokiosta.

• Anonyymi

Palstalaista ei tule.

• Anonyymi

Koiraa tai kissaa, tai mitään muutakaan lemmikkieläintä.

• Anonyymi

Toivottavasti ei yllättäen lentokonetta :D

• Anonyymi

Kyllä tulee tottakai. Jännä oli lentoa katsella, mutta sitten se yht'äkkiä oli kadonnut :)

• Anonyymi

Korkeastikoulutettua jännäjennaa ja korkeastikoulutettua tinderityttöä ei tule

• Robotti-imuri, on vaan jaloissa haitolla.

• Anonyymi

Ymmärrän täysin!

• Anonyymi

Kuka on saanut mahtumaan vesijetin kerrostalokaksioon?

• Anonyymi

Ei enää yhtään mitään mahdu lisää.

- Sheena

• Anonyymi

No pihatonttu. Ehdottomasti ei tälle tontille.

Sitten seuraavaksi joku älytön lehti, seiska, katso tai vst. En kantais postilaatikosta sitä sisälle, vaikka joku sen maksais...soittaisin sinne mistä lähettävät, että voivat vaikka lähettää loput perussuomalaisten konttorille.

• Anonyymi

Koiraa ei tule talooni ikinä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      2975
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1678
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1530
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1277
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe