OP pankki perkele

Anonyymi

Lopeta veloittaminen automaattikäytöstä!

onko pankki noin huonossa jamassa että asiakkaan oma rahankäytto on maksullista?

ja sota vielä uhkaa ihmisiä

62

1160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        OP kieltää kohta koko käteisen?


    • Anonyymi

      Olen kummastellut samaa. Itse maksat laskut omalla tietokoneella ja verkkoyhteydellä, niin pankki laskuttaa siitä?

      Kaikki muut pankit toimivat niin, paitsi S-pankki. Siellä ei maksa, edes pankkikortti, mistä muut ottavat kk-maksua.

      Päinvastoin, joka kuukausi saa tilille bonusta ja maksutapa etua. Onneksi vaihdoin pankkia jo vuosia sitten.

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä. OP on ryöväri eikä piittaa pitkäaikaisesta asiakkaastaan yhtään vaan käyttää hyväksi minkä voi. Härskiä hommaa!


    • Anonyymi

      Nordeakin veloitaa nostot automaatista. Itse vaihdoin 12 v.siten S-pankkiin.Heillä on omat automatit prismoissa käytävällä.Kuin pankit,Nostot heidän automateista ilmasta. Otosta erikseen missä vain 3 ilmasta nostoa.Varman on ilmast notot s-ketjujen kassoiltakin.Voit siis s-ketjun kassoilla nostaa rahaa kuin taletaa Mitä viellä suoramaksuna meenee vuokra,sähkö,puh,vakutus velotuksetta heillä, s-Pankki palvelee arkena kuin lauantaina,Pitkät aukiolot pankki palvelut kaikissa prismoissa Kukan ei kilaa vuoro numero laput ,Palvelu mahtavaa aina paikan pällä.Hoitivat kaikki tili sirtoni edelisestä pankista.joten ei itse tarvinut tehdä mitän kuin alekirjotaa sihen valtakirja eri asia on jos ihminen on joku pankki sidoksia pankki lainan takia?Hyvää pääsiäisen tuloa itä_helsinki

    • Anonyymi

      kulla,tama hulutus heti lopu.lako pitta aloita eika nosta raha olenkaa.

    • Anonyymi

      Miksi ette liity Osuuspankin omista-asiakkaaksi vaan itkette täällä omaa tyhmyyttänne? Jäsenenä saat verkkopankin palvelut kiinteään 3,95 euron hintaan ja automaattinostot veloituksetta pankista riippuen. Lisäksi tilillä olevista rahoista ja myös lainoista maksetaan bonusta, jolla voi maksaa esim. tuon kuukausittaisen 3,95 eur palvelumaksun.

      • Anonyymi

        älä puhu paskaa-olen omistaja jäsen

        ja bonukset on vain silmänkääntötemppu jos sulla on velkaa


      • Anonyymi

        S-tililtä tulee bonusta jopa ostoksista. Lisäksi tulee osuuspääoman korko ja ylijäämä palautuksia. Verkkoasiointi sekä kortti ja sen käyttö ovat ilmaisia. Päin vastoin pankki maksaa minulle maksutapa etua joka kuukausi.


      • Anonyymi

        Tilillä olevista rahoista sai ennen bonusta, ei enää nykyisin. Nut OP kampnjoi nuorisoa omistaja-asiakkaiksi katteettomin lupauksin. Iso asunto laina - siitä bonuksia, ne korot nääs elättää pankkia ne lukuisat lainan sivukulut.

        Maksan 3, 95 siitä kun teen pankkihenkilöstön työt, en tuota kovin hehkuttaisi.

        Kuinkahan valtavan paljon sitää rahaa pitää tilillä olla, että bonuksilla hoitaa asioita?

        Kassapalveluna peritään 5 € joka laskusta. Asiakkuustodistus jonka jouduin pyytämään kuolinpesän asioissa, maksoi 90 € yksi sivuinen tuloste!!!! Palveluhinnaston kun tulostin ja katselin, niin on todella raskasta ryöstämistä, 60 € jokaikinen kirje minkä lähettävät perikunnan osakkaille!!!! Kun kuolema yllättää niin pakollisista asioista alkaa turkasenmoinen rahastus, ryöstöhinnat ja palvelu nihkeää. On tietysti nihkeää, kun asiakaspalvelijoita enää vain muutama, kun eivät haluakaan jotta asiakkaat tulevat tuomaan likaa marmorilattioille. Kun haluat verkkopalvelua, sinulle vastataan joko Kittilästä, Kuopiosta tai mistä tahansa konttorista.

        Pankki vaihtuu S-pankiksi pikimmiten, en halua ruokkia enää OP:N johtoporrasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilillä olevista rahoista sai ennen bonusta, ei enää nykyisin. Nut OP kampnjoi nuorisoa omistaja-asiakkaiksi katteettomin lupauksin. Iso asunto laina - siitä bonuksia, ne korot nääs elättää pankkia ne lukuisat lainan sivukulut.

        Maksan 3, 95 siitä kun teen pankkihenkilöstön työt, en tuota kovin hehkuttaisi.

        Kuinkahan valtavan paljon sitää rahaa pitää tilillä olla, että bonuksilla hoitaa asioita?

        Kassapalveluna peritään 5 € joka laskusta. Asiakkuustodistus jonka jouduin pyytämään kuolinpesän asioissa, maksoi 90 € yksi sivuinen tuloste!!!! Palveluhinnaston kun tulostin ja katselin, niin on todella raskasta ryöstämistä, 60 € jokaikinen kirje minkä lähettävät perikunnan osakkaille!!!! Kun kuolema yllättää niin pakollisista asioista alkaa turkasenmoinen rahastus, ryöstöhinnat ja palvelu nihkeää. On tietysti nihkeää, kun asiakaspalvelijoita enää vain muutama, kun eivät haluakaan jotta asiakkaat tulevat tuomaan likaa marmorilattioille. Kun haluat verkkopalvelua, sinulle vastataan joko Kittilästä, Kuopiosta tai mistä tahansa konttorista.

        Pankki vaihtuu S-pankiksi pikimmiten, en halua ruokkia enää OP:N johtoporrasta.

        jos on vaikka 60000e säästöt niin et saa OP autolainaa alle 10% vaikka olisit naimisissa johtajan kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos on vaikka 60000e säästöt niin et saa OP autolainaa alle 10% vaikka olisit naimisissa johtajan kanssa

        eli köyhdyttääkö omistajuus asiakasta?

        kuka tutkisi kunnolla?


    • Anonyymi

      tama bonis on tauta humpuuki,eika mitta laina saa minu uritus vaikka hakki kolme kerta.

    • Anonyymi

      Saldon katsoo automaatista niin sekin maksaa euron!
      Mihin pankin varat on menneet?

      • Anonyymi

        Johtajien ja omistajien pohjattomiin taskuihin, kuten aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtajien ja omistajien pohjattomiin taskuihin, kuten aina.

        Valtion pitäisi estää tämä riisto. Lakimuutos ja heti suojelemaan kansalaisia.


    • Anonyymi

      uuni savuta ja rooka pala pohja.tarvi lainaus uusi uuni ja savuhoormi pitta asenta katto lapi.panki ei lainata ,hopota vaan vakkus pita ola.eiko voi laina bonnus raha.

    • Anonyymi

      Op on johtoportaan kultapossukerho ja yksityinen asiakas riesa ja kuluerä. Op-omistaja-asiakkuus on silmänlumetta ja sanahelinää.

      • Anonyymi

        Pettynyt olen minäkin OP:n toimintaan. Vuosikymmeniä olen asiakkaana ollut ja suututtaa etten saa vastinetta palvelumaksuilleni. Eilen laskun maksu ei onnistunut konttorissa. Alas on toiminta ajettu! Toivottavasti ahneus kostautuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettynyt olen minäkin OP:n toimintaan. Vuosikymmeniä olen asiakkaana ollut ja suututtaa etten saa vastinetta palvelumaksuilleni. Eilen laskun maksu ei onnistunut konttorissa. Alas on toiminta ajettu! Toivottavasti ahneus kostautuu.

        paharaha


    • Anonyymi

      No voi voi,ottakaapa selvää ennen kuin itkettä,siis OP maksaa bonusta tileillä olevista varoista pois lukien jos ropojasi säilytät perinteisellä käyttötilillä,lainoista,luotoista,säästöistä,sijoituksista,vakuutusmaksuista. Kyllä itsellä riittää bonukset reilusti kaikkiin palvelu ym. maksuihin. Vakuutusmaksuistakin osan saan näillä kuitattua. Olettaen että on näitä edellä mainittuja mistä kerryttää bonusta. Mulla on.

      • Anonyymi

        OP vakuutus, entinen OP Pohjola on sitouttanut Op-uskovaise omistaja-asikkaat bonuslupauksilla myös vakuutusten ottajiksi. Vaihdoin vakuutusyhtiötä ja kysyin kahdesta muusta ja sain hinnaltaan edullisemman ja kattavamman vakuutuksen. Elikkä tulin siihen tulokseen, että bonukset on vain silmänlumetta, asiakas maksaa ne takaisin kalliimmassa vakuutusmaksussa! Olin vuosikausia minäkin sinisilmäinen, oli auto-, henki- koti ja mökin vakuutukset kaikki OP:ssä, ei ole enää, kun heräsin sokeasta uskostani.Näin niitä ihmispoloja sumutetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OP vakuutus, entinen OP Pohjola on sitouttanut Op-uskovaise omistaja-asikkaat bonuslupauksilla myös vakuutusten ottajiksi. Vaihdoin vakuutusyhtiötä ja kysyin kahdesta muusta ja sain hinnaltaan edullisemman ja kattavamman vakuutuksen. Elikkä tulin siihen tulokseen, että bonukset on vain silmänlumetta, asiakas maksaa ne takaisin kalliimmassa vakuutusmaksussa! Olin vuosikausia minäkin sinisilmäinen, oli auto-, henki- koti ja mökin vakuutukset kaikki OP:ssä, ei ole enää, kun heräsin sokeasta uskostani.Näin niitä ihmispoloja sumutetaan.

        Se on totta, että OP:ssä on kalliit vakuutukset sen johdosta, kun useat maksaa ne kertyneillä bonuksilla. Muuten ei niillä bonuksilla tee asiakas mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta, että OP:ssä on kalliit vakuutukset sen johdosta, kun useat maksaa ne kertyneillä bonuksilla. Muuten ei niillä bonuksilla tee asiakas mitään.

        alkaa hämärät pankkipalvelut tulla julkisuuteen-pankki ottanut verottajan osan itselleen


    • Anonyymi

      No voi vo, se vain nyt taitaa olla tämänajan meiniaki. Aivan turha vikistä.

    • Anonyymi

      onko tosiaan tuollaiset tulot pankille tärkeitä?

    • Anonyymi

      kallista on myös kulutuslainat op-10% korko kaikki kulut?

      valmistautuuko pankki soteen vai sotaan?

    • Anonyymi

      NUT PITTA vaihta kokko panki ja nut voi panki maksa korkko taletusraha

    • Palveluiden tuottaminen ei ole lainkaan ilmaista, joten miksi jonkun pitäisi maksaa siitä että, sinä saat käyttää palvelua maksutta?

      Muutaman euron kk-maksu on pieni summa siitä kuinka paljon hyötyä se tuottaa.

      Asioiden kinuaminen ilmaiseksi tarkoittaa vähävaraisuuden lisäksi sitä, ettei itse ole vastannut minkään tuottavan toiminnan aikaansaamisesta.

      • Anonyymi

        kuten maahanmuuttajat haluaa etuja kelalta-sama asia


      • Anonyymi

        eikös se tarkoita että pankki on hoitanut huonosti asiansa?


      • Anonyymi

        Vastahan tuo OP ilmoitti lehtiuutisissa miljoonatuotoista, että ei siis ihan kannattamatonta ja johtoportaan palkat nousee. Se vain on niin, että jonkun pankin asiakas täytyy olla, että pystyy asioitaan hoitamaan. Ja 5 € konttorin kassapalveluista on ehdottomsti liikaa, 2 € sopivampi. Itse en ole Op:n ovea avannut vuosikausiin, mutta pahalta tuntuu, kun näkee iäkkäitä ihmisiä aamutuimaan jonossa menemässä ryöstettäväksi - eivät ole verkkopankin käyttäjiä.

        Olen vähävarainen, meitä on kuules tosi tosi paljon ihmisiä joilla on pieni eläke, vaikka hyvin pitkä työhistoria. Et siis ole koskaan kuullut ns matalapalkka-aloista joissa me naiset olemme raataneet. Minä köyhä laitoin sinullekin kouluruokaa vuosikymmenet ja kasvatin monta lasta veronmaksajiksi ja sen jos jonkin minä katson tuottavaksi työksi. Pieni palkka, vielä pienempi eläke, joten eiköhän sallita lakkoileville hoitajille ne palkankorotukset!

        Tunsitko suurtakin ylemmyyttä vähävaraisia mollatessasi? Jonkun ne tässä maassa pitää ne pienipalkkaistenkin duunit tehdä ja eläkeläisyys köyhyys on faktaa. Mikä sitten on tuottavaa ellei duunarien tarpeellinen työ ja seuraavan sukupolven kasvattaminen??????
        Mitä tästä tulisi, jos kaikki pienipalkkaiset lopettaisivat työnteon, hukkuisitte paskaan, tiet jäisivät auraamatta, teidän lapset sekä sairaat hoitamatta muutamia mainitakseni . Vaikka en käytäkään OP:n maksullisia palveluja niin kait tässä maassa saa vielä kritiikkiä ilmaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuten maahanmuuttajat haluaa etuja kelalta-sama asia

        Niin tekevät kantasuomalaisetkin, miksiköhän et maininnut asiasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastahan tuo OP ilmoitti lehtiuutisissa miljoonatuotoista, että ei siis ihan kannattamatonta ja johtoportaan palkat nousee. Se vain on niin, että jonkun pankin asiakas täytyy olla, että pystyy asioitaan hoitamaan. Ja 5 € konttorin kassapalveluista on ehdottomsti liikaa, 2 € sopivampi. Itse en ole Op:n ovea avannut vuosikausiin, mutta pahalta tuntuu, kun näkee iäkkäitä ihmisiä aamutuimaan jonossa menemässä ryöstettäväksi - eivät ole verkkopankin käyttäjiä.

        Olen vähävarainen, meitä on kuules tosi tosi paljon ihmisiä joilla on pieni eläke, vaikka hyvin pitkä työhistoria. Et siis ole koskaan kuullut ns matalapalkka-aloista joissa me naiset olemme raataneet. Minä köyhä laitoin sinullekin kouluruokaa vuosikymmenet ja kasvatin monta lasta veronmaksajiksi ja sen jos jonkin minä katson tuottavaksi työksi. Pieni palkka, vielä pienempi eläke, joten eiköhän sallita lakkoileville hoitajille ne palkankorotukset!

        Tunsitko suurtakin ylemmyyttä vähävaraisia mollatessasi? Jonkun ne tässä maassa pitää ne pienipalkkaistenkin duunit tehdä ja eläkeläisyys köyhyys on faktaa. Mikä sitten on tuottavaa ellei duunarien tarpeellinen työ ja seuraavan sukupolven kasvattaminen??????
        Mitä tästä tulisi, jos kaikki pienipalkkaiset lopettaisivat työnteon, hukkuisitte paskaan, tiet jäisivät auraamatta, teidän lapset sekä sairaat hoitamatta muutamia mainitakseni . Vaikka en käytäkään OP:n maksullisia palveluja niin kait tässä maassa saa vielä kritiikkiä ilmaista.

        Olen ollut joskus todella sipissä ja perseauki ja omaan pitkän kokemuksen asiasta. Minkäänlaista tulevaisuutta ei ollut 1990-luvulla niissä paikoissa joissa asuskelin.

        Konttorin kassapalvelut ovat kalliita ja sillä on selvästi ohjaava tarkoitus mennä maksamaan itse laskunsa. Ymmärrän asian hyvin liiketoiminnallisesti, eettistä puolta asiassa ei juuri ole.

        En mollaa ketään vähävaraisuudesta. Se on harvoin yksikön oma vika vaikka niitäkin on. Totesin vain asioita ihmisistä, jotka vaativat saada asioita vastikkeetta. Elämme vaihdantataloudessa. Ilmaisuus on pahasta, se ei tuota mitään, se ei synnytä vaihdantaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikös se tarkoita että pankki on hoitanut huonosti asiansa?

        Millä tavalla se sitä tarkoittaisi?


    • Anonyymi

      Kitos palaute. Pahoitele panki peri servicemaksu. Pyrimme maksu avula kehita toiminta, jotta voime paremi palvela assiakas. Ollako jo tutustunu katavaan vakutus valikoimamme?

      • Luetko paljonkin persu-uutisia? Niiden tehtävänähän ei ole levittää oikeaa tietoa vaan kylvää epäluuloa ja epäluottamusta.

        Aivan kuten sinäkin nyt teit.


    • Anonyymi

      Onko OP:n pikkupomoillakin Bemari työsuhdeautona?

    • Anonyymi

      Ja autolaina 10% korko
      Oikee omistajan pankki joo

    • Anonyymi

      Op pakottaa toiminimiyrittäjänkin käyttämään yritystiliä,vaikka mikään laki ei sitä vaadi. Kas kun yrityksiltä voi periä korkeampia palvelumaksuja ,kun ei koske kuluttajansuojalaki.Yritystililtä tehdystä automaattinostosta Op perii 5 e kerta,yksityisasikkaalle neljä ekaa on ilmaisia.Perusteluna on ,että yritystilitä tehdystä nostosta on pankille enemmän kuluja.Mitä kuluja sitä eivät suostu kertomaan.

    • Anonyymi

      Jännä kun yritykset haukkuu pankkia eli toista yritystä kun se yrittää tehdä voittoa 😆

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pankki ei ole hyväntekeväisyysjärjestö.

    • Anonyymi

      pankki jarruttaa E autojen hankintaa

      kellään ole varaa 10% korkoihin

    • Anonyymi

      Onko siis oikeasti OP jäsenyydestä mitään etuja jos sulla ei ole paljon lainaa?

      silmänkääntöedut?

      • Ainakin minut puolipakolla laitettiin jäseneksi vaikka olisi hyvin riittänyt pelkkä asiakkuuskin. Olen sittemmin kysellyt esimerkiksi vakuutuksia kilpailijoilta niin ovat mokomat penteleet tarjonneet halvemmalla kuin OP-jäsenille.

        OP:n asiakas olen kun antoivat minulle opintolainaa siitä huolimatta vaikka nuorena miehenä oli parin sadan markan maksuhäiriömerkintä. Se on tuonut heille takaisin moninkertaisesti tuotot. Sen aikainen Leonia ja Merita eivät tätä mahdollisuutta antaneet. Pitää arvostaa.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Ainakin minut puolipakolla laitettiin jäseneksi vaikka olisi hyvin riittänyt pelkkä asiakkuuskin. Olen sittemmin kysellyt esimerkiksi vakuutuksia kilpailijoilta niin ovat mokomat penteleet tarjonneet halvemmalla kuin OP-jäsenille.

        OP:n asiakas olen kun antoivat minulle opintolainaa siitä huolimatta vaikka nuorena miehenä oli parin sadan markan maksuhäiriömerkintä. Se on tuonut heille takaisin moninkertaisesti tuotot. Sen aikainen Leonia ja Merita eivät tätä mahdollisuutta antaneet. Pitää arvostaa.

        OP ilmainen mainos


      • Anonyymi kirjoitti:

        OP ilmainen mainos

        Millä tavalla?


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Ainakin minut puolipakolla laitettiin jäseneksi vaikka olisi hyvin riittänyt pelkkä asiakkuuskin. Olen sittemmin kysellyt esimerkiksi vakuutuksia kilpailijoilta niin ovat mokomat penteleet tarjonneet halvemmalla kuin OP-jäsenille.

        OP:n asiakas olen kun antoivat minulle opintolainaa siitä huolimatta vaikka nuorena miehenä oli parin sadan markan maksuhäiriömerkintä. Se on tuonut heille takaisin moninkertaisesti tuotot. Sen aikainen Leonia ja Merita eivät tätä mahdollisuutta antaneet. Pitää arvostaa.

        Totta, ne vakuutukset kyllä kannattaa kilpailuttaa. Perehtykää tarkoin ehtoihin, kattavamman ja halvemman vakuutuksen saa muualta. Pankki kehuu, että bonuksilla voi maksaa, mutta bonukset yhtä tyhjän kanssa, kun vakuutusmaksut kalliit. Näin kertoo tyytyväinen OP:stä irrottautunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, ne vakuutukset kyllä kannattaa kilpailuttaa. Perehtykää tarkoin ehtoihin, kattavamman ja halvemman vakuutuksen saa muualta. Pankki kehuu, että bonuksilla voi maksaa, mutta bonukset yhtä tyhjän kanssa, kun vakuutusmaksut kalliit. Näin kertoo tyytyväinen OP:stä irrottautunut.

        Äläpä höpäjää, kyllä bonusetu kattaa vakuutuksia jos ja kun on tarpeeksi säästöjä ym. Mulla riittää hyvin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta, ne vakuutukset kyllä kannattaa kilpailuttaa. Perehtykää tarkoin ehtoihin, kattavamman ja halvemman vakuutuksen saa muualta. Pankki kehuu, että bonuksilla voi maksaa, mutta bonukset yhtä tyhjän kanssa, kun vakuutusmaksut kalliit. Näin kertoo tyytyväinen OP:stä irrottautunut.

        Ei ne bonukset tule muualta kuin siitä rahasta minkä asiakas kantaa kauppaan. Eli voitte laskea helposti tuotteen hinta bonus osuus = tuotteen hinta bonuksen kanssa.

        Minut on haukuttu monta kertaa kun olen sanonut että asiakas maksaa bonukset itse korkeampana hintana ja keskittyneen kaupan johdosta vähentyneenä kilpailuna. Vastauksena minulle on näytetty bonuskertymää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä höpäjää, kyllä bonusetu kattaa vakuutuksia jos ja kun on tarpeeksi säästöjä ym. Mulla riittää hyvin

        Just joo, bonuksilla maksat kalliimmin kuin ilman bonuksia muualla. Silmänkääntötemppu nuo OP:n bonukset, saat muka rahaa, mutta raha palautuu suoraan takaisin. Ei kannata olla väärässä luulossa, koska OP:n vakuutukset ovat siksi huonommat ja kalliimmat, kun kärtetään ne bonukset takaisin omaan kassaan. Hölmöläisten peiton jatkamista, sanoisin.

        Laitappas jokaiseen muuhun vakuutusyhtiöön sähköpostia ja ala neuvottelut niin saat hyvän hinnan työllesi. Kun on useita vakuutuksia kuten molempien asuntojen kotivakuutus, mökin, asuntoauton, autojen, perävaunun, veneen, moottoripyörän sekä henkivakuutus niin keskittämällä molempien puolisoiden vakuutukset, et enää OP:tä haluakaan. Olemme pariskunta joilla omat asunnot jne, mutta vakuutukset lyöty nippuun.


    • Anonyymi

      Jos tekke paljo silmankantotempu sitte Katri kulutusthingman ei yhtan tukka.

      • Anonyymi

        Mee takasin mistä tulit,tollo


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      eikö pankki osaa automatisoida toimia kun kaikki asiakkaan oman rahan käsittely maksaa?

    • Anonyymi

      Ahneudella ei ole rajoja.

      • Anonyymi

        Pittähän se kalja rahat tienata ko Baariki on Pankin tiloissa juopottelemme töissä.

        ja thulleepi vielä piikitys huoneetki huumekäyttäjille.

        ei thäälä mithän palvelha.


    • Anonyymi

      Ei se lopeta kun pitää tuottaa fyffee osakkeen omistajille. Osta sinäkin OP:n osakkeita jo tänään!

    • Anonyymi

      Op konttori kiinni ja kaikki etätöihin.
      Nyt pitää säästää.
      Liikaa kuluja asiakkaille kun ei edes
      Automaattia voi käyttää

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe