Pallit ja sydän

Anonyymi

20

82

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tokkopa toksisessa maskuliinisuudessa elävä ymmärtää, että ongelmat tulee juuri siitä?

      Nuorilla miehillä voi olla mahkut oppia siitä pois jonkun esimerkin kautta, mutta vanhemmat miehet, jotka ovat kasvaneet siihen, pysyvät siinä, koska muuten joutuisivat poikkeamaan "äijäkoodista".

      Ja mitä ne ongelmat sitten oikeasti ovat?

    • Anonyymi

      Disse näyttääkin jo kommentoineen. Ajattelin ehdottaa että dissellehän tuollainen olisi erinomainen paikka päästä pätemään, voisi siellä selittää jokainen on vastuussa omista tunteistaan -teorioitaan mielinmäärin muille hoopoille :)

      -harmiseikirj-

      • Ei ole kiinnostusta kerätä ainakaan pisteitä joiltain setämiehiltä. 🤣
        Täällä näkee jo tarpeeks kiukutteluja heiltä.


      • Anonyymi

        Sinulle tuo paikka sopisi hyvin oppilaana.


    • Anonyymi

      Havaintoni mukaan harvalla miehellä on palleja tai sydäntä. Joten hukkaan menee tuo.

    • Onneksi miltei kaikki miehet, ja täysjärkisistä ihan kaikki, osaavat karttaa "hyvinvointivalmentajan" pitämiä kursseja enemmän kuin ruttoa. 🌹👀

      • Anonyymi

        Kehoitan katsomaan kyseisen ohjelman. Olisi tehnyt sinunkin ahdistuksellesi hyvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kehoitan katsomaan kyseisen ohjelman. Olisi tehnyt sinunkin ahdistuksellesi hyvää.

        Sosiologian oppikirjassa oli riittävä kuvaus terapiaryhmistä. Olen muutenkin sivusta seurannut, millaista humpuukia ja huijausta terapia on. Olen työkseni keskustellut lukuisten ihmisten kanssa, joita on vedätetty, kynitty ja huijattu.

        Oikea psyykeen vaikuttaminen tapahtuu korjaavilla kemikaaleilla, joilla saadaan niin normaalia vastaava tila kuin mahdollista. Jos se ei auta, ei auta mikään muukaan. 🌹👀


    • Anonyymi

      Melko mainio häiriöinti sulla.

    • Anonyymi

      Palstalla olen saanut kuvan, että lähes kaikki miehet osaa ajatella palleja ja sydäntä, paria provoa huolimatta. Sekin että tuollaista on tehty, osoittaa että miehet ajattelevat paljon. Mietin vaan mikä pahvi exäni oli, kun ei se mitään ajatellut, suostunut juttelemaan tai välittänyt. Totesi vaan lähtiessään, että taitaa olla romanttisempi kuin minä. En tiennyt olisko pitänyt paremminkin itkeä vai nauraa. Molemmat oli lähellä, mutta käytännössä olin järkyttynyt ja lamaantunut, niin en muista tehneeni tai vastanneeni mitään.

    • Anonyymi

      Hulluja riittää joka lähtöön.

    • Anonyymi

      Mies ei itke eikä puhu tunteistaan, ainakaan julkisesti tai muiden miesten läheisyydessä. Vain nyyhkyttävät neitimäiset feministiset vihervassaroivat epämiehet tekevät näin. Mitään toksista maskuliinisuutta ei ole olemassa, se on vain typerien feministiämmien masinoimaa miesvihaa vailla minkäänlaista totuuspohjaa.

      • Anonyymi

        Myrkyllisesti maskuliininen mies on jumissa kapeassa äijäroolissa, eikä anna muillekaan tilaa olla omia itsejään.


    • Anonyymi

      Kumpaakaan ei luoda noin vain jos asian haluaa ymmärtää muuten kuin kirjaimellisesti

    • Anonyymi

      Vittu että jotkut viitsii keksiä tuollaisia kursseja. Juokaa viinaa, menkää baariin tutustumaan naisiin niin löytää kumppanin.

      T viinamies

    • Kurssi jossa eri lähtökohdista ja eri eleämäntilanteessa olevat miehet ovat poissa arjen rutiineista, yhteismajoituksessa sekä välillä käyden mukavuusalueidensa ulkopuolella. Sanoisin että tuon kurssin on käynyt melko moni mies. Kurssin päämääristä, kestosta, sisällöstä ja kursseille valittavien perusteista saa käsityksen ihan vain kirjoittamalla hakuun sanan asevelvollisuuslaki.

      Jotenkin monesta paistoi tuossa pärjäämisen tarve ja näyttää vähän siltä että tämä sama kilpailutilanne on alkanut syömään myös naisia ja koko yhteiskuntaa. Tämä näkyy jo mt-perusteisten sairaseläkkeiden kasvuna. Jotenkn tuntuu että vain kiitettävä suoritus kaikilla elämän osa-alueila rittää vaikka vanha kouluarvosana kasi on ihan hyvä numero.

    • Anonyymi

      Sinänsä hassua, että jotkut miehet kokevat suorastaan raivoa, kun toiset osaavat hakea apua ongelmiinsa ja osaavat käsitellä tunteitaan ja kokemuksiaan. Vai kateuttako se on? Itse sitten kärvistelevät ahdistuksen kourissa, juovat viinaa pahaan oloonsa ja kiukkuavat netissä muita syytellen, kun eivät muutakaan osaa.

    • Anonyymi

      Sitä itsenäistä paalua pitäisi ensin asettaa puhtaalle pöydälle. Juhlintaeväät ei ihan käy tarkoituksesta sitten.

    • Anonyymi

      Mitä on toksinen maskuliinisuus ?

      • Anonyymi

        Toksinen tarkoittaa myrkyllistä. Kaikki maskuliinisuus ei tietenkään ole toksista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe